Dzierżawa automatycznego analizatora koagulologicznego wraz z zakupem i dostawą odczynników,...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dzierżawa automatycznego analizatora koagulologicznego wraz z zakupem i dostawą odczynników, materiałów kontrolnych i kalibratorów, materiałów zużywalnych oraz z serwisem analizatora
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKatowice
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2021-06-01
  • ZamawiającyKatowickie Centrum Onkologii
  • Data publikacji ogłoszenia2021-05-21
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00061210
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
dzierżawa automatycznego analizatora koagulologicznego wraz z zakupem i dostawą odczynników, materiałów kontrolnych i kalibratorów, materiałów zużywalnych oraz z serwisem analizatora

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Katowickie Centrum Onkologii

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276201240

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Raciborska 26

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-074

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szpital@kco.katowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kco.katowice.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

dzierżawa automatycznego analizatora koagulologicznego wraz z zakupem i dostawą odczynników, materiałów kontrolnych i kalibratorów, materiałów zużywalnych oraz z serwisem analizatora

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-aaa328f7-ba0e-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00061210

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005062/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.18 odczynniki, kalibratory i materiały kontrolne i zużywalne do automatycznego analizatora koagulologicznego wraz z jego dzierżawą i serwisem

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://kco.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://kco.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Określono w dziale - Środki komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z Wykonawcami, oraz informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej - strona 3, 4 i 5 SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: KCO/TP/9/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 151434,69 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

I. Przedmiotem zamówienia jest dzierżawa automatycznego analizatora koagulologicznego wraz z zakupem i dostawą odczynników, materiałów kontrolnych i kalibratorów, materiałów zużywalnych oraz z serwisem analizatora.
II. Minimalne wymagania graniczne i techniczne konieczne do spełnienia przez oferowany automatyczny analizator koagulologiczny zostały określone szczegółowo w Załączniku nr 2A do SWZ
III. Odczynniki, kalibratory, materiały kontrolne do automatycznego analizatora koagulologicznego zostały określone szczegółowo w Załączniku nr 2B do SWZ.
IV. Materiały zużywalne do automatycznego analizatora koagulologicznego zostały określone szczegółowo w Załączniku nr 2C do SWZ.
V. Ilość zamawianego towaru nie będzie mniejsza niż 65 % maksymalnej założonej wartości Umowy.
VI. Oznaczenie przedmiotu zamówienia we Wspólnym Słowniku Zamówień:
33696500-0 Odczynniki laboratoryjne,
38434000-6 Analizatory.
VII. Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert:
- częściowych,
- wariantowych,
- równoważnych.

Termin wykonania zamówienia:
przez okres 37 miesięcy od daty zawarcia umowy jednak nie dłużej niż do czasu wyczerpania wartości umowy w tym:
1. do 30 dni od zawarcia umowy w zakresie transportu i wniesienia automatycznego analizatora koagulologicznego do Pracowni Diagnostyki Laboratoryjnej Zamawiającego, montażu, instalacji, uruchomienia i podłączenia do laboratoryjnego systemu informatycznego e-Lab, zakończona podpisaniem ”Protokołu instalacji i uruchomienia” oraz szkolenia personelu w zakresie obsługi automatycznego analizatora koagulologicznego zakończona podpisaniem „Protokołu szkolenia”.
2. przez okres 36 miesięcy od daty uruchomienia urządzenia jednak nie dłużej niż do czasu wyczerpania wartości umowy w zakresie zakupu i dostawy odczynników, materiałów kontrolnych i kalibratorów, materiałów zużywalnych oraz serwisu analizatora.

Miejsce realizacji dostawy:
Pracownia Diagnostyki Laboratoryjnej Zamawiającego – Katowice, ul. Raciborska 27, budynek główny parter (możliwość dostawy od poniedziałku do piątku w godz. 7:00 do 19:00) - jedno miejsce dostaw

4.2.6.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

38434000-6 - Analizatory

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 37 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: A. Wartość punktowa /kryterium nr 1/ jest wyliczona wg wzoru:
cena najniższa spośród oferowanych
Wartość punktowa kryterium = ............................................................... x waga kryterium x 100
cena z oferty badanej
B. Wartość punktowa /kryterium nr 2/ jest wyliczona wg wzoru:
ilość punktów przyznanych
ocenie parametrów technicznych
Wartość punktowa kryterium = ..................................................................... x waga kryterium x 100
najwyższa ilość punktów przyznanych
ocenie parametrów technicznych

W zakresie parametrów ocenianych na podstawie Załącznika nr 2A do SWZ, Komisja przyzna punkty w systemie:
– 1 pkt - za potwierdzenie parametru ocenianego na TAK,
– 0 pkt – za potwierdzenie parametru ocenianego na NIE,
za każdy parametr.

Parametry oceniane to:
1. Liczba wszystkich wyników ocenianych w Sprawdzianie Koagulologicznym Programu Powszechnego COBJwDL w Łodzi dla zaoferowanego systemu: aparat/firma odczynnikowa/zestaw odczynnikowy dla każdego parametru minimum 20 dla ostatniej edycji w/w sprawdzianu (Jesień 2020),
2. Wykonawca zagwarantuje jedną serię materiału kontrolnego na okres co najmniej jednego roku dla wszystkich badań.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Parametry oceniane

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c

Art. 109 ust. 1 pkt 3

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 112 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – warunki zostały określone w SWZ;
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie;
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie;
4) zdolności technicznej lub zawodowej – warunki zostały określone w SWZ;
oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 3-6 i 109 ust. 1 pkt 1, 109 ust. 1 pkt 2 lit. b-c, 109 ust. 1 pkt 3, 109 ust. 1 pkt 5-10 ustawy Pzp, a także dołączą do oferty dokumenty, o których mowa w dziale SWZ Zawartość Oferty.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Nie

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zawartość oferty, w tym wykaz oświadczeń potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia - Oferta musi zawierać:
1. Wypełniony i podpisany przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy Formularz Oferty stanowiący Załącznik Nr 1 do SWZ.
2. Wypełnioną i podpisaną przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy Ofertę Cenową, stanowiącą Załącznik Nr 2 do SWZ.
3. Wypełniony i podpisany przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy Załącznik Nr 2A do SWZ.
4. Wypełniony i podpisany przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy Załącznik Nr 2B do SWZ.
5. Wypełniony i podpisany przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy Załącznik Nr 2C do SWZ.
6. Aktualne na dzień składania ofert Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu stanowiące Załącznik nr 3 do SWZ.
7. Aktualne na dzień składania ofert Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania stanowiące Załącznik nr 4 do SWZ.
8. Podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy Projektowane Postanowienia Umowy stanowiące Załącznik Nr 5 do SWZ.
9. Podpisana przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy Klauzula informacyjna z art. 13 RODO stanowiąca Załącznik Nr 6 do SWZ.
10. Podpisana przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy UMOWA powierzenia przetwarzania danych osobowych stanowiąca Załącznik Nr 7 do SWZ.
11. Podpisana przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy Wzór protokołu instalacji i uruchomienia analizatora stanowiący Załącznik Nr 8 do SWZ.
12. Podpisana przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy Wzór protokołu szkolenia stanowiący Załącznik Nr 9 do SWZ.
13. Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączenie dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. (Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się co najmniej 2 dostawami odpowiadającymi swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia).

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem.
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, złoży:
a) dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
• nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2. Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej, niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

W celu potwierdzenia, że oferowana dostawa odpowiada określonym przez Zamawiającego wymaganiom, Zamawiający wymaga dostarczenia wraz z ofertą następujących dokumentów:
a) Opis analizatora, folder, fotografia, katalog, dokumentacja techniczno ruchowa – dokumentujące i potwierdzające spełnienie wymagań granicznych i parametrów technicznych,
b) Opis sposobu użytkowania analizatora lub instrukcję obsługi w języku polskim,
c) Dokumenty potwierdzające znak CE dla oferowanego automatycznego analizatora koagulologicznego oraz oferowanych odczynników.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

a) Opis analizatora, folder, fotografia, katalog, dokumentacja techniczno ruchowa – dokumentujące i potwierdzające spełnienie wymagań granicznych i parametrów technicznych,
b) Opis sposobu użytkowania analizatora lub instrukcję obsługi w języku polskim,
c) Dokumenty potwierdzające znak CE dla oferowanego automatycznego analizatora koagulologicznego oraz oferowanych odczynników.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie:
a) poprawy jakości i parametrów odczynników, materiałów kontrolnych oraz materiałów zużywalnych w tym zmianę numeru katalogowego produktu bądź nazwy własnej produktu.
2. Warunkami dokonania zmian mogą być następujące przypadki:
a) wprowadzony zostanie na rynek przez wykonawcę produkt zmodyfikowany bądź udoskonalony,
b) wystąpi przejściowy brak produktu przy jednoczesnej możliwości dostarczenia produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego Umową,
c) nastąpi zmiana organizacyjna po stronie Zamawiającego, w szczególności w zakresie organizacji pracy Pracowni Diagnostyki Laboratoryjnej,
d) nastąpi zmiana w zakresie liczby badań objętych zapotrzebowaniem Zamawiającego
e) wymagać tego będzie prawidłowa realizacja przez Zamawiającego zadań polegających na wykonywaniu świadczeń diagnostycznych,
f) w wyniku zmiany Umowy możliwe będzie podniesienie poziomu/jakości badań wykonywanych przez Zamawiającego,
g) będzie to konieczne ze względu na zapewnienie bezpieczeństwa lub zapobieżenie awarii,
h) będzie to konieczne ze względu na zmianę przepisów prawa.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-06-01 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z załącznikami należy złożyć za pośrednictwem Platformy zakupowej pod adresem: https://kco.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet w zakładce „Oferty”

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-01 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Zamawiający przewiduje:
1. zamówienia uzupełniające, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 8 ustawy Pzp.
Wielkość zamówienia uzupełniającego - 25% zamówienia podstawowego w zakresie dostawy odczynników, materiałów kontrolnych i kalibratorów, materiałów zużywalnych.

Dodatkowe informacje:
1. Rozliczenia pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym będą dokonywane w PLN.
2. W sprawach nie uregulowanych niniejszą SWZ mają zastosowanie przepisy ustawy – Prawo zamówień publicznych oraz Kodeksu cywilnego.
3. Oferty, opinie, oświadczenia, zawiadomienia, wnioski, inne dokumenty i informacje składane przez Zamawiającego i Wykonawców oraz umowa w sprawie zamówienia publicznego stanowią załączniki do protokołu postępowania.
4. Protokół wraz z załącznikami jest jawny. Załączniki do protokołu udostępnia się po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania. Protokół postępowania lub załączniki do protokołu postępowania udostępnia się w oryginale lub kopii. Udostępnianie protokołu postępowania lub załączników do protokołu postępowania następuje przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, na wniosek zainteresowanego.
5. Oferty są jawne od chwili ich otwarcia.
6. Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca zastrzegł w ofercie, że nie mogą one być udostępniane.
2021-05-21 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę zrobienie pedicure z malowaniem w domu- Katowice
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania01-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę zrobienie pedicure z malowaniem w domu. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI