Dzierżawa aparatu do wykonywania testów genetycznych wraz z dostawą odczynników

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dzierżawa aparatu do wykonywania testów genetycznych wraz z dostawą odczynników
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKraków
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoPodmiot prawa publicznego
  • Termin składania wniosków2020-08-10
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • Zamawiający5 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny ZOZ
  • Data publikacji ogłoszenia2020-07-30
  • Numer ogłoszenia568368-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 568368-N-2020 z dnia 2020-07-30 r.

5 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny ZOZ: dzierżawa aparatu do wykonywania testów genetycznych wraz z dostawą odczynników
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: 5 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny ZOZ, krajowy numer identyfikacyjny 35150686800000, ul. Wrocławska  1-3 , 30-901  Kraków, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 12 630 80 59, , e-mail zam@5wszk.com.pl, , faks 126308059.
Adres strony internetowej (URL): https://5wszk.com.pl/zamowienia-publiczne
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
https://5wszk.com.pl/zamowienia-publiczne

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://5wszk.com.pl/zamowienia-publiczne

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dzierżawa aparatu do wykonywania testów genetycznych wraz z dostawą odczynników
Numer referencyjny: 52/ZP/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 5.1 Przedmiotem zamówienia jest: dzierżawa aparatu do wykonywania testów genetycznych wraz z dostawą odczynników w ilościach i na zasadach określonych w SIWZ i w Załącznika nr 1 do SIWZ.5.2 Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. W przypadkach, kiedy w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, charakteryzujące określone produkty lub usługi, oznacza to, że Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń i jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia. W takich sytuacjach ewentualne wskazania na znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, należy odczytywać z wyrazami „lub równoważne”. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały i urządzenia/wyroby spełniają wymagania określone przez Zamawiającego na poziomie nie niższym niż wskazany w opisie przedmiotu zamówienia. W sytuacjach, kiedy Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia poprzez odniesienie się do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.5.3 Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały/wyroby, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia, że wyrób/materiał jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. W takim przypadku Wykonawca opisze opis zaproponowanych rozwiązań równoważnych w załączniku nr 1 (w kolumnie parametr oferowany), który powinien być na tyle szczegółowy, żeby Zamawiający przy ocenie oferty mógł ocenić spełnienie wymagań dotyczących ich parametrów technicznych oraz rozstrzygnąć, czy zaproponowane rozwiązania są równoważne.5.4 Zamawiający nie przewiduje możliwości zawarcia umowy ramowej.5.5 Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zamówień powtarzających.5.6 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.5.7 Informacje dotyczące walut obcych, w jakich mogą być prowadzone rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą – Zamawiający nie dopuszcza do rozliczeń w walutach obcych.5.8 Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.5.9 Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.5.10 Zamawiający żąda wskazania, odpowiednio do treści postanowień SIWZ, przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom.Odczynniki i materiałyLP Szczegółowa nazwa przedmiotu zamówienia(charakterystyka, wymiary itp.) Kod CPV ILOŚĆ TE-STÓW ILOŚĆ OPAKO-WAŃ CENA JEDNOSTKOWA NETTO WAR-TOSC NETTO PODATEK VAT WARTOSC BRUTTO nazwa handlowa/numer katalogowy1 Testy diagnostyczne wykorzystujące technikę Multiplex PCR, służące do jednoczesnego oznaczania 22 patogenów układu oddechowego: Adenowirus, Koronawirus HKU, NL63,229E, OC43; MERS wirus grypy typu A, AH1, AH1 2009, AH3, Wirus grypy B; Metapneumowirus, Wirus paragrypy 1,2,3,4; Syncytialny wirus oddechowy; Rhinowirus/Enterowirus; Bordatella pertussis; Chlamydophila pneumoniae, Mycoplasma pneumoniae , Bordatella parapertussis 33696500-0 Odczynniki laboratoryjne 120 2 Testy diagnostyczne wykorzystujące technikę Multiplex PCR, służące do jednoczesnego oznaczania 27 targetów w dodatnich próbkach krwi: Enterococcus , Staphylococcus spp., Staphylococcus aureus, Streptococcus spp., Streptococcus agalacitiae, Streptococcus pyogenes, Streptococcus pneumoniae, Listeria monocytogenes, Enterobacteriaceae, Enterobacter cloacae, Escherichia coli, Klebsiella oxytoca, Klebsiella pneumonia, Serratia mercescens, Proteusz spp., Acinetobacter baumanii, Haemophilus influenzae, Neisseria meningitidis, Pseudomonas aeruginosa, Candida albicans, Candida glabrata, Candida krusei, Candida parpapsilosis, Candida tropicalis, geny mecA, vanA/vanB, KPC 30 3 Testy diagnostyczne wykorzystujące technikę Multiplex PCR, służące do jednoczesnego oznaczania 22 patogenów układu pokarmowego: Campylobacter jejuni, Campylobacter coli, Campylobacter upsaliensis, toksyna A/B Clostridium difficile, Plesiomonas shigelloides, Salmonella, Yersinia enterocolitica, Vibrio spp., Vibrio cholerae, EAEC, STEC, ETEC, E.coli O157, EIEC , Cryptosporidium, Cyclospora cayetanensis, Entamoeba histolytica, Giardia lamblia, Adenowirus, Astrowirus, Norovirus GI/GII, Rotawirus, Sapowirus; 30 4 Testy diagnostyczne, wykorzystujące technikę Multiplex PCR, służące do jednoczesnego oznaczania 14 patogenów w płynie mózgowo-rdzeniowym: Escherichia coli K1, Hemophilius influenzae, Listeria monocytogenes, Neisseria meningitidis, Streptococcus agalacitiae, Streptococcus pneumoniae, CMV, Enterowirus, HSV-1, HSV-2, HHV-6, Human parechowirus, VZV, Cryptococcus gatti/ neoformans. 90 5 Testy diagnostyczne, wykorzystujące technikę Multiplex PCR, służące do jednoczesnego oznaczania patogenów i genów mechanizmów oporności bakterii powodujacych u pacjentow objawy zapalenia płuc ( Pneumonia ) w probkach BAL ( mini BAL ) , plwocina , aspiraty tchawicze Bakterie ( wynik półilościowy ) Acinetobacter calcoaceticus-baumannii complex, Enterobacter cloacae complex , Escherichia coli, Haemophilus influenzae, Klebsiella aerogenes, Klebsiella oxytoca, Klebsiella pneumoniae group, Moraxella catarrhalis, Proteus spp. Pseudomonas aeruginosa, Serratia marcescens, Staphylococcus aureus, Streptococcus agalactiae, Streptococcus pneumoniae, Streptococcus pyogenes, atypowe bakterie ; Chlamydia pneumoniae, Legionella pneumophila, Mycoplasma pneumoniae, Wirusy : Adenowirus , Coronavirus , Human Metapneumovirus Human Rhinovirus/Enterovirus, Influenza A, Influenza B, Parainfluenza Virus Respiratory Syncytial Virus Bakteryjne Geny oporności Methicillin resistance:● mecA/C and MREJ Carbapenemases: ● KPC ● NDM ● Oxa-48-like ● VIM ● IMP ESBL: ● CTX-M 30 6 Pozostałe odczynniki, kontrole, kalibratory, mat. zużywalne kompatybilne z testami konieczne do wykonywania badań. Podać jakie i ilości. 33696500-0 Odczynniki laboratoryjne RAZEM Wykonawca ma zaoferować wszystkie niezbędne odczynniki do przeprowadzenia badania. II. DZIERŻAWA APARATU DO WYKONYWANIA TESTÓW GENETYCZNYCHPrzedmiot dzierżawy Czynsz netto za miesiąc dzierżawy Czynsz brutto za miesiąc dzierżawy Wartość netto za cały okres trwania umowy (12 miesięcy) Wartość brutto za cały okres trwania umowy (12 miesięcy)Dzierżawa aparatu III. ŁĄCZNA WARTOŚĆ ZAMÓWIENIA Wartość netto w zł Wartość brutto w zł1. Dostawa odczynników 2. Czynsz aparatu RAZEM: IV. Zestawienie parametrów technicznych aparatu do wykonywania testów genetycznychparametry wymagane parametry oferowane1. Aparat nie starszy niż rok 20162. W pełni zautomatyzowany system do diagnostyki molekularnej.3. Multkiplex PCR do diagnostyki in vitro w systemie panelowym, posiadający certyfikat CE IVD.4. System zapewniający zintegrowaną izolację DNA, amplifikację i detekcję w jednym procesie bez konieczności przenoszenia próbki.5. Możliwość przeprowadzenia badania bezpośrednio z próbki pobranej od pacjenta – wymaz.6. Maksymalny czas analizy do 1,5 godz.7. Odczynniki gotowe do użycia, zabezpieczone przed uszkodzeniem i kontaminacją.8. Ilość testów w opakowaniu nie więcej niż 30 szt. 9. System nie wymagający posiadania i spełniania kryteriów dla Pracowni Biologii Molekularnej. 10. System gwarantujący minimalizację ryzyka zakażenia pracowników laboratorium.11. Wynik gotowy do interpretacji.12. Instrukcja obsługi aparatu, metodyki badań i karty charakterystyki produktów niebezpiecznych13. w formie pisemnej w języku polskim zostaną dostarczone wraz z instalacją analizatora.14. Komputer z oprogramowaniem kompatybilny z aparatem.15. Czytnik kodów kreskowych.16. Zapewnienie merytorycznej konsultacji telefonicznej w przypadku trudności technicznych i interpretacji badań.17. Gwarancja serwisowa na cały okres umowy.18. Bezpłatne szkolenie dla personelu medycznego szpitala. wpisać słowo ,,Tak” na potwierdzenie spełnienie wymagań określonych przez ZamawiającegoV. Zestawienie warunków granicznych gwarancji / terminów ważnościLP Zestawienie warunków granicznych gwarancji analizatora/ terminów ważności odczynników Podać w miesiącach1. Okres pełnej bezpłatnej gwarancji / minimalny termin ważności odczynników 1 rok / 12 miesięcy2. Czas reakcji na zgłoszoną awarię / czas zgłoszenia dostawcy nie-zgodności ilościowych w partii dostarczonego towaru 48 godz./7 dni3. Czas usuwania awarii, po upływie którego dostawca zobowiązuje się bezpłatnie dostarczyć aparat zastępczy (o minimum takich samych parametrach jak aparat stanowiący własność kupującego) na czas naprawy / czas jaki będzie posiadał dostawca na wymianę partii towaru nie-zgodnej pod względem ilościowym z zamówieniem złożonym przez kupującego 48 godz./7 dni4. Liczba bezpłatnych przeglądów w czasie gwarancji 15. Szkolenia personelu medycznego i technicznego TAKVI. ZESTAWIENIE WARUNKÓW GRANICZNYCH ZESTAWU KOMPUTEROWEGO Zestawienie warunków granicznych WARUNEK GRANICZNY WARUNEK OFEROWANYWymagany jest zestaw komputerowy zapewniający współpracę analizatora z systemem „Centrum” firmy Marcel za pośrednictwem sieci komputerowej Zakładu Analityki Lekarskiej (komunikacja dwukierunkowa), wyposażony w licencję dostępową CAL Device PL umożliwiającą jego podłączenie do domeny Windows 2008/2012 działającej w oparciu o system Windows Server Std. 2008/2012 OEMPrzykładowa konfiguracja komputera spełniającego wymagania:Procesor : min. dwurdzeniowyPamięć operacyjna : min. 2GBPamięć masowa : min. 80 GB SATAKarta graficznaKarta dźwiękowaNapęd optyczny : Nagrywarka DVD-RWSystem operacyjny : Windows 7/8 PL Prof. Licencja dostępowa CAL Device PLdla domeny Windows 2008/2012Porty szeregowe RS-232 (9pin): w liczbie odpowiadającej podłączonym analizatorom + 1 (= minimum 2)Zewnętrzne porty USB : min.4szt. w tym dwa z przodu obudowy komputeraKarta sieciowa : Ethernet 100/1000 Mb/sKlawiatura: standard QWERTYMysz: optyczna/laserowa z rolkąUPS: o mocy dostosowanej do zaproponowanego zestawu, min. 400VADla komputerów służących rejestracji zleceń i przyjęcia materiału: karta dźwiękowa + głośniki.Listwa zasilająca z filtrem przepięciowym, min. 5 gn.Monitor : LCD o przekątnej min. 19''Drukarka laserowa typu HP 2055/3015dn lub równoważna wraz z kabelem USB 2.0 TAK wpisać słowo „TAK” oraz opisać

II.5) Główny kod CPV: 33696500-0
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
pln
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  12   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie – nie ma zastosowania zatem.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie – nie ma zastosowania zatem.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie – nie ma zastosowania zatem.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
11.1 Dokumenty wraz z ofertą!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:11.1.1 Wypełniony Załącznik nr 1 we wskazanych miejscach –formularz cenowy11.1.2 Wypełniony Załącznik nr 2 we wskazanych miejscach –formularz ofertowy11.1.3 Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia z postępowania stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ (wypełnić pkt 3!!!! ewentualnie oświadczenie z pkt 4 dotyczące wykazanie rzetelności w sytuacji podleganiu wykluczeniu, ewentualnie oświadczenie z pkt 5, czyli oświadczenie Wykonawcy dotyczące podmiotu na które zasoby lub sytuację na które się wykonawca powołuje w zakresie braku podstaw do wykluczenia tego podmiotu)11.1.4 Dokumenty rejestrowe potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictwa potwierdzające umocowanie osób do składania oferty w imieniu Wykonawcy,
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
TERMIN REALIZACJI DOSTAW ODCZYNNIKÓW 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
wzór umowy stanowi załącznik do SIWZ
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-08-10, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie masaży zaleconych przez lekarza - Brzeźnica
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania20-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie masaży zaleconych przez lekarza. Zainteresowanych proszę o kontakt.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI