Dzierżawa aparatu do immunochemii wraz z sukcesywną dostawą odczynników oraz dzierżawa...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dzierżawa aparatu do immunochemii wraz z sukcesywną dostawą odczynników oraz dzierżawa nowego analizatora hematologicznego wraz z sukcesywną dostawą odczynników i materiałów eksploatacyjnych dla Laboratorium Analitycznego Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Szydłowcu
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSzydłowiec
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2018-09-24
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającySamodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Szydłowcu
  • Data publikacji ogłoszenia2018-09-14
  • Numer ogłoszenia617098-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 617098-N-2018 z dnia 2018-09-14 r.

Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Szydłowcu: Dzierżawa aparatu do immunochemii wraz z sukcesywną dostawą odczynników oraz dzierżawa nowego analizatora hematologicznego wraz z sukcesywną dostawą odczynników i materiałów eksploatacyjnych dla Laboratorium Analitycznego Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Szydłowcu
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Szydłowcu, krajowy numer identyfikacyjny 67012987000000, ul. ul. Wschodnia  23 , 26500   Szydłowiec, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 486 170 300, e-mail digitm@wp.pl, faks 486 170 980.
Adres strony internetowej (URL): www.zoz.szydlowiec.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.zoz.szydlowiec.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Tak
adres
przetargi@zoz.szydlowiec.pl

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
forma pisemna
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:
Samodzielny Publiczny Zespól Zakładów Opieki Zdrowotnej w Szydłowcu, ul. Wschodnia 23, 26-500 Szydłowiec

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dzierżawa aparatu do immunochemii wraz z sukcesywną dostawą odczynników oraz dzierżawa nowego analizatora hematologicznego wraz z sukcesywną dostawą odczynników i materiałów eksploatacyjnych dla Laboratorium Analitycznego Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Szydłowcu
Numer referencyjny:
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest dzierżawa aparatu do immunochemii wraz z sukcesywną dostawą odczynników oraz dzierżawa nowego analizatora hematologicznego wraz z sukcesywną dostawą odczynników i materiałów eksploatacyjnych dla Laboratorium Analitycznego Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Szydłowcu zgodnie z załącznikami numer 6, 6a, 6b, 6c do SIWZ w okresie 36 miesięcy od dnia obowiązywania umowy. Podana ilość dostawy to wartość szacunkowa, wskazana w celu wyboru najkorzystniejszej oferty. Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykorzystania w okresie realizacji pełnej ilości zapotrzebowania określonego w SIWZ, jednak nie mniej niż 70% wartości zamówienia. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA (zapotrzebowanie 3 letnie) GRUPA 1 Załącznik nr 6 Zestawienie wymaganych parametrów technicznych analizatora hematologicznego Analizator hematologiczny szt. 1 1.Analizator hematologiczny posiadający możliwość automatycznego rozdziału leukocytów na 5 populacji wraz z możliwością oznaczania niedojrzałych granulocytów i raportowania ich na wyniku. Wymagane 2.Minimum 24 parametry raportowane na wyniku, w tym rozdział 5 diff, niedojrzałe granulocyty, RBC, WBC, HGB. Wymagane 3.Analizator o wydajności minimum 60 oznaczeń na godzinę w trybie CBC+5DIFF. Wymagane 4.Maksymalna objętość aspirowanego materiału – 30 ul do wykonania pełnej morfologii. Wymagane 5.Rozdział leukocytów na 5 populacji w oparciu o technologię fluorocytometrii przepływowej z laserem półprzewodnikowym. Wymagane 6.Oznaczanie hemoglobiny w osobnym kanale pomiarowym. Wymagane 7.Analizator posiadający osobny tryb dla próbek leukopenicznych z wydłużonym czasem zliczania leukocytów. Wymagane 8.Minimalne zakresy liniowości dla wybranych parametrów (dla próbki pierwotnej, bez wstępnego rozcieńczenia): WBC do 400000/ul, RBC do 8 mln/ul, PLT do 3 mln/ul. Wymagane 9.Analizator posiadający oprogramowanie z pamięcią na minimum 10000 wyników pacjentów wraz z grafiką. Wymagane 10.Analizator wyposażony w drukarkę laserową czarno – białą, UPS, zewnętrzny czytnik kodów kreskowych. Wymagane 11.Gwarancja na analizator przez cały okres trwania umowy. Wymagane 12.Możliwość pracy z różnego typu probówkami: system otwarty i zamknięty. Wymagane 13.Kontrola jakości na minimum dwóch poziomach dziennie policzona z uwzględnieniem ważności fiolki na opakowaniu. Wymagane 14.Aparat fabrycznie nowy. Wymagane Uwaga: Niespełnienie któregokolwiek wymaganego parametru i wymagania opisującego przedmiot zamówienia spowoduje odrzucenie oferty. Załącznik nr 6a FORMULARZ CENOWY zapotrzebowanie na okres 3 lata 1.Odczynniki do wykonywania morfologii 5 diff. 35000 2.Kontrole 3.Kalibraty 4.Materiały zużywalne Wartość ( poz. 1-4) Do oferty należy dołączyć metodyki odczynników (ulotek) i karty charakterystyki substancji niebezpiecznych odczynników. Ceny odczynnikowe muszą zwierać odpowiednio do ilości badań ilość kontroli, kalibrażów i materiałów zużywalnych. Zapewnienie autoryzowanego serwisu technicznego. Podłączenie analizatora do LIS na koszt oferentów. Okres dostarczenia i montażu aparatu do 01.12.2018 r. GRUPA 2 Załącznik Nr 6b Zestawienie wymaganych parametrów technicznych Analizator do immunochemii szt. 1 1.Wieloparametrowy analizator nastołowy. Wymagane 2.Automatyczna krzywa kalibracyjna wczytywana do analizatora zapisana w postaci kodu kreskowego. Wymagane 3.Rekalibracja nie częściej niż raz na 14 dni. Wymagane 4.Aparat zapewniający wykluczenie kontaminacji (przeniesienie oznaczonego składnika pomiędzy próbki). Wymagane 5.Możliwość jednoczesnego oznaczenia różnych parametrów tego samego pacjenta. Wymagane 6.Pojemność analizatora – min.12 testów. Wymagane 7.Trwałość odczynników do wykonywania oznaczeń po otwarciu opakowania nie krócej niż trwałość podane na opakowaniu jako termin ważności. Wymagane 8.Kompletne zestawy odczynnikowe zawierające kontrole i kalibratory. Wymagane 9.Oferowany analizator musi być objęty gwarancją i serwisem technicznym przez 36 miesięcy,(dotyczy napraw i przeglądów). Wymagane 10.Aparat nie starszy niż z 2015 roku i musi posiadać dopuszczenie do obrotu zgodnie z obowiązującą ustawą. Wymagane 11.Aparat powinien posiadać zewnętrzne lub wewnętrzne urządzenia zasilanie awaryjne typu UPS podtrzymujące pracę do 30 minut. Wymagane 12.Możliwość pracy w sieci komputerowej laboratorium. Wymagane 13.Odczynniki w postaci pojedynczych testów. Wymagane Uwaga: niespełnienie jakiegokolwiek z w/w parametrów będzie skutkować odrzuceniem oferty. Brak opisu będzie potraktowany jak brak danego parametru w oferowanej konfiguracji urządzenia. Zapewnienie autoryzowanego serwisu. Podłączenie analizatora do LIS na koszt oferenta. Załącznik nr 6c FORMULARZ CENOWY zapotrzebowanie na okres 3 lata 1.TSH3 18000 2.FT3 2500 3.FT4 3800 4.HBsAy 300 5.Total IgE 300 6.TOXO IyM 500 7.TOXO IyG 500 8.H. pylori 240 9.D-dimery 240 10.PSA-T 500 11.QC Quality Control (1 op. a 60 test) 10 op 12.Kontrole 13.Kalibraty 14.Materiały zużywalne Wartość ( poz. 1-14) Ceny odczynników muszą zawierać odpowiednie do ilości badań ilości kontroli, kalibratów i materiały zużywalnych. Odczynniki od jednego producenta.

II.5) Główny kod CPV: 33696500-0
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
38434580-5
38434570-2


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  36   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie uszczegóławia wymagań.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zaświadczenie o niezaleganiu w opłacaniu składek – ZUS, Zaświadczenie o niezaleganiu z opłacaniem podatków- US.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie uszczegóławia wymagań.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej zał. 4 do SIWZ. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadza do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Propozycja treści oświadczenia została zamieszczone w niniejszej SIWZ ( Załącznik nr 4).
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Nie dotyczy.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
Nie dotyczy.
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
Nie dotyczy.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie wykonawcę, którego oferta zostanie wybrana do złożenia, że nie podlega wykluczeniu na podstawie ust. 24 ust. 5 pkt. 1, tj. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: Nie dotyczy.
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: Nie dotyczy.
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): Nie dotyczy.
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: Nie dotyczy.
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: Nie dotyczy.
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Termin dostawy 20,00
Termin płatności 20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Nie dotyczy
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Nie dotyczy.
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Nie dotyczy.
Wstępny harmonogram postępowania:
Nie dotyczy.
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Nie dotyczy.

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień umowy w odniesieniu do: - konieczności wprowadzenia zmian wynikających z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, - zmian, które będą korzystne dla Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień umowy w odniesieniu do: 1. Waloryzacja wynagrodzenia: Zamawiający informuje, że przewiduje warunki zmiany wynagrodzenia zgodnie z postanowieniami art. 142 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, tj. zmiany: a. stawki podatku od towarów i usług, b. wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę c. zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne. d. gdy zmiany są korzystne dla Zamawiającego. 2. Czynsz dzierżawny może zostać zwaloryzowany przez Wydzierżawiającego w razie zmiany stawek podatku VAT oraz poprzez wskaźnik cen towarów i usług ogłaszanych przez Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego, a ogłaszanym w Dzienniku Ustaw.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Nie dotyczy.
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
Nie dotyczy.
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-09-24, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Dzierżawa nowego analizatora hematologicznego wraz z sukcesywną dostawą odczynników.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA (zapotrzebowanie 3 letnie) GRUPA 1 Załącznik nr 6 Zestawienie wymaganych parametrów technicznych analizatora hematologicznego Analizator hematologiczny szt. 1 Producent (podać) Nazwa i typ (podać) 1.Analizator hematologiczny posiadający możliwość automatycznego rozdziału leukocytów na 5 populacji wraz z możliwością oznaczania niedojrzałych granulocytów i raportowania ich na wyniku. Wymagane 2.Minimum 24 parametry raportowane na wyniku, w tym rozdział 5 diff, niedojrzałe granulocyty, RBC, WBC, HGB. Wymagane 3.Analizator o wydajności minimum 60 oznaczeń na godzinę w trybie CBC+5DIFF. Wymagane 4.Maksymalna objętość aspirowanego materiału – 30 ul do wykonania pełnej morfologii. Wymagane 5.Rozdział leukocytów na 5 populacji w oparciu o technologię fluorocytometrii przepływowej z laserem półprzewodnikowym. Wymagane 6.Oznaczanie hemoglobiny w osobnym kanale pomiarowym. Wymagane 7.Analizator posiadający osobny tryb dla próbek leukopenicznych z wydłużonym czasem zliczania leukocytów. Wymagane 8.Minimalne zakresy liniowości dla wybranych parametrów (dla próbki pierwotnej, bez wstępnego rozcieńczenia): WBC do 400000/ul, RBC do 8 mln/ul, PLT do 3 mln/ul. Wymagane 9.Analizator posiadający oprogramowanie z pamięcią na minimum 10000 wyników pacjentów wraz z grafiką. Wymagane 10.Analizator wyposażony w drukarkę laserową czarno – białą, UPS, zewnętrzny czytnik kodów kreskowych. Wymagane 11.Gwarancja na analizator przez cały okres trwania umowy. Wymagane 12.Możliwość pracy z różnego typu probówkami: system otwarty i zamknięty. Wymagane 13.Kontrola jakości na minimum dwóch poziomach dziennie policzona z uwzględnieniem ważności fiolki na opakowaniu. Wymagane 14.Aparat fabrycznie nowy. Wymagane Uwaga: Niespełnienie któregokolwiek wymaganego parametru i wymagania opisującego przedmiot zamówienia spowoduje odrzucenie oferty. Załącznik nr 6a FORMULARZ CENOWY zapotrzebowanie na okres 3 lata 1.Odczynniki do wykonywania morfologii 5 diff. 35000 2.Kontrole 3.Kalibraty 4.Materiały zużywalne Wartość ( poz. 1-4) Do oferty należy dołączyć metodyki odczynników (ulotek) i karty charakterystyki substancji niebezpiecznych odczynników. Ceny odczynnikowe muszą zwierać odpowiednio do ilości badań ilość kontroli, kalibrażów i materiałów zużywalnych. Zapewnienie autoryzowanego serwisu technicznego. Podłączenie analizatora do LIS na koszt oferentów. Okres dostarczenia i montażu aparatu do 01.12.2018 r.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38434570-2, 33696500-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 36
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin dostawy 20,00
Termin płatności 0,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Dzierżawa aparatu do immunochemii wraz z sukcesywną dostawa odczynników.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Załącznik Nr 6b Zestawienie wymaganych parametrów technicznych Analizator do immunochemii szt. 1 Producent Nazwa i typ 1.Wieloparametrowy analizator nastołowy. Wymagane 2.Automatyczna krzywa kalibracyjna wczytywana do analizatora zapisana w postaci kodu kreskowego. Wymagane 3.Rekalibracja nie częściej niż raz na 14 dni. Wymagane 4.Aparat zapewniający wykluczenie kontaminacji (przeniesienie oznaczonego składnika pomiędzy próbki). Wymagane 5.Możliwość jednoczesnego oznaczenia różnych parametrów tego samego pacjenta. Wymagane 6.Pojemność analizatora – min.12 testów. Wymagane 7.Trwałość odczynników do wykonywania oznaczeń po otwarciu opakowania nie krócej niż trwałość podane na opakowaniu jako termin ważności. Wymagane 8.Kompletne zestawy odczynnikowe zawierające kontrole i kalibratory. Wymagane 9.Oferowany analizator musi być objęty gwarancją i serwisem technicznym przez 36 miesięcy,(dotyczy napraw i przeglądów). Wymagane 10.Aparat nie starszy niż z 2015 roku i musi posiadać dopuszczenie do obrotu zgodnie z obowiązującą ustawą. Wymagane 11.Aparat powinien posiadać zewnętrzne lub wewnętrzne urządzenia zasilanie awaryjne typu UPS podtrzymujące pracę do 30 minut. Wymagane 12.Możliwość pracy w sieci komputerowej laboratorium. Wymagane 13.Odczynniki w postaci pojedynczych testów. Wymagane Uwaga: niespełnienie jakiegokolwiek z w/w parametrów będzie skutkować odrzuceniem oferty. Brak opisu będzie potraktowany jak brak danego parametru w oferowanej konfiguracji urządzenia. Zapewnienie autoryzowanego serwisu. Podłączenie analizatora do LIS na koszt oferenta. Załącznik nr 6c FORMULARZ CENOWY zapotrzebowanie na okres 3 lata 1.TSH3 18000 2.FT3 2500 3.FT4 3800 4.HBsAy 300 5.Total IgE 300 6.TOXO IyM 500 7.TOXO IyG 500 8.H. pylori 240 9.D-dimery 240 10.PSA-T 500 11.QC Quality Control (1 op. a 60 test) 10 op 12.Kontrole 13.Kalibraty 14.Materiały zużywalne Wartość ( poz. 1-14) Ceny odczynników muszą zawierać odpowiednie do ilości badań ilości kontroli, kalibratów i materiały zużywalnych. Odczynniki od jednego producenta.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38434580-5, 33696500-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 36
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
termin dostawy 20,00
termin płatności 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę zdjęcie szwów-staplery, Jaktorów
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania19-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę zdjęcie szwów-staplery 13 szt kręgosłup lędzwiowy. Zainteresowanych proszę o kontakt.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Szydłowiec: Remont dachu w OSP Wola Korzeniowa gmina Szydłowiec
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Szydłowiec: Przebudowa miasteczka ruchu drogowego na Osiedlu Wschód w Szydłowcu.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Zdrowie i uroda: „Dostawa sprzętu medycznego”
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Zdrowie i uroda: Przetarg nieograniczony na zakup i dostawę materiałów opatrunkowych i obłożeń operacyjnych
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI