Dzierżawa 3 separatorów komórkowych do poboru koncentratu krwinek płytkowych (KKP)...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dzierżawa 3 separatorów komórkowych do poboru koncentratu krwinek płytkowych (KKP) lub ubogoleukocytarnego koncentratu krwinek płytkowych (UKKP) i dostawa zestawów jednorazowych w ilości do 1150 sztuk
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoOlsztyn
  • WojewództwoWarmińsko-mazurskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
  • Termin składania wniosków2024-08-20
  • ZamawiającyRegionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Olsztynie
  • Data publikacji ogłoszenia2024-08-12
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00453899
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dzierżawa 3 separatorów komórkowych do poboru koncentratu krwinek płytkowych (KKP) lub ubogoleukocytarnego koncentratu krwinek płytkowych (UKKP) i dostawa zestawów jednorazowych w ilości do 1150 sztuk

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Olsztynie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000291635

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Malborska, 2

1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 10-255

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@rckikol.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rckikol.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dzierżawa 3 separatorów komórkowych do poboru koncentratu krwinek płytkowych (KKP) lub ubogoleukocytarnego koncentratu krwinek płytkowych (UKKP) i dostawa zestawów jednorazowych w ilości do 1150 sztuk

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-499db2fd-4ed8-4ada-8737-dbc31e9f0c5b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00453899

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00101926/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.7 Dzierżawa separatorów do pobierania ubogoleukocytarnego KKP w osoczu i PAS wraz z zestawami do pobierania UKKP

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://asystent.postepowania.pl/org/rckik_w_olsztynie/postepowania/1458

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W przedmiotowym postępowaniu komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Asystenta postępowania oraz poczty elektronicznej. Przy czym złożenie oferty następuje wyłącznie przy pomocy Asystenta Postępowania.
https://asystent.postepowania.pl/org/rckik_w_olsztynie/postepowania/1458

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne co do korzystania z z Asystenta postępowania zostały określone w Regulaminie korzystania usług, który dostępny jest do pobrania na stronie www.postepowania.pl.
Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy wynosi 150 MB.
Ofertę oraz inne oświadczenia wykonawca sporządza w postaci elektronicznej i samodzielnie (poza Asystentem postępowania) opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
W celu zalogowania na platformie „Asystent Postępowania” należy albo wejść na stronę asystent.postepowania.pl albo wejść na stronę postepowania.pl i wybrać opcję zalogowania „Przygotowanie i prowadzenie postępowania”.
Wykonawca chcąc wziąć udział w postępowaniu może założyć bezpłatne konto pod adresem www.asystent.postepowania.pl lub pod adresem www.postepowania.pl.
W ramach dostępu do usług Asystenta postępowania wykonawca ma dostęp do narzędzi składania oferty, wycofania oferty, składania pytań do treści dokumentacji postępowania, złożenia dokumentów w postępowaniu w odpowiedzi na wezwanie zamawiającego, ewentualnego prowadzenia negocjacji.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:

a) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Regionalne Centrum Krwiodawstwa
i Krwiolecznictwa w Olsztynie, Malborska 2 10-255 Olsztyn, zp@rckikol.pl.

b) inspektorem ochrony danych osobowych w Regionalne Centrum Krwiodawstwa
i Krwiolecznictwa w Olsztynie jest Pan/Pani: Krzysztof Semerak, abi@rckikol.pl, 895260156.

c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. Dzierżawa 3 separatorów komórkowych do poboru koncentratu krwinek płytkowych (KKP) lub ubogoleukocytarnego koncentratu krwinek płytkowych (UKKP) i dostaw zestawów jednorazowych w ilości do 1150 sztuk, prowadzonym w trybie podstawowym.

d) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania.

e) Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem wynikającym z przepisów prawa.

f) Posiada Pani/Pan:

1. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;

2. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie
z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z obowiązującymi przepisami oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);

3. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo
do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego).Zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania
o udzielenie zamówienia.

4. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan,
że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przysługuje Pani/Panu:

1. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;

2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

3. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: NA-26/12 P-12

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dzierżawa 3 separatorów komórkowych do poboru koncentratu krwinek płytkowych (KKP) lub ubogoleukocytarnego koncentratu krwinek płytkowych (UKKP) i dostawa zestawów jednorazowych w ilości do 1150 sztuk.
Dzierżawa 36 miesięcy

4.2.6.) Główny kod CPV: 33141300-3 - Urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33141620-2 - Zestawy medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-09-01 do 2027-08-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający będzie oceniał oferty według następującego kryterium:

Nr Nazwa kryterium Waga
1 cena 60% (60 pkt)
2 Czas reakcji usługi serwisowej na wezwanie 30% (30 pkt)
3 Transmisja dwukierunkowa 10% (10 pkt)

Punkty przyznawane za podane kryteria będą liczone według następujących wzorów:

Nr kryterium Wzór
1 (cena_min/cena_of) * 100 * 60%, gdzie:
cena_min - najniższa wartość kryterium spośród wszystkich ofert
cena_of - wartość kryterium podana w ofercie

2
W ramach kryterium "Czas reakcji usługi serwisowej na wezwanie" punkty będą przyznawane według następującej reguły:
Maksymalny czas reakcji usługi serwisowej na wezwanie wskazany przez Wykonawcę wynosi “do 48 godzin”. Jeżeli Wykonawca wskaże czas reakcji “do 48 godzin” otrzyma 0 punktów. Jeżeli Wykonawca nie wskaże w ofercie czasu reakcji usługi serwisowej, Zamawiający przyjmie, że czas reakcji usługi serwisowej na wezwanie wynosi “do 48 godzin”. Jeśli Wykonawca wskaże w ofercie czas dłuższy niż 48 godzin, jego oferta zostanie odrzucona jako niezgodna z SWZ.
W pozostałych przypadkach punkty będą przyznawane w następujący sposób:
do 48 godzin - 0 pkt
do 36 godzin - 15 pkt
do 24 godzin - 30 pkt
Czas reakcji (termin na podjęcie naprawy) będzie liczony w godzinach przypadających w dni od poniedziałku do soboty z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.

3
W ramach kryterium “Transmisja dwukierunkowa” zamawiający będzie przyznawał punkty za dodatkową możliwość urządzenia polegającą na transmisji z posiadanego przez Zamawiającego systemu informatycznego “Bank Krwi” do separatora danych niezbędnych do rozpoczęcia procedury pobierania (płeć, wzrost, waga, grupa krwi, hematokryt, wyjściowa liczba płytek).

Wykonawca w ofercie winien wskazać czy separator ma możliwość dwukierunkowej transmisji danych wskazująć odpowiedź “TAK” lub “NIE”
Jeśli Wykonawca w ofercie nie poda żadnej wartośći w kryterium “Transmisja dwukierunkowa” Zamawiający domyślnie przyjmie wskazanie na “NIE”.
Punkty w ramach tego kryterium przyznawane będą następująco:
TAK – 10 pkt
NIE – 0 pkt

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji usługi serwisowej na wezwanie

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Transmisja dwukierunkowa

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie własne Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1. Deklaracje zgodności dla przedmiotu zamówienia (w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem) - potwierdzającą oznakowanie wyrobów znakiem CE lub dokument równoważny.
2. Zgłoszenie do Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych zgodnie z ustawą z dnia z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych
(Dz. U. z 2015r., poz. 876 ).
3. Instrukcja użytkowania w języku polskim.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

1. Deklaracje zgodności dla przedmiotu zamówienia (w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem) - potwierdzającą oznakowanie wyrobów znakiem CE lub dokument równoważny.
2. Zgłoszenie do Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych zgodnie z ustawą z dnia z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych
(Dz. U. z 2015r., poz. 876 ).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p., składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia została wybrana, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-08-20 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://asystent.postepowania.pl/org/rckik_w_olsztynie/postepowania/1458

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-08-20 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie strzyżenia w domu - Olsztyn
  • Lokalizacja zleceniawarmińsko-mazurskie
  • Data dodania03-09-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Zlecę wykonanie strzyżenia na krótko w domu. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI