I. 1) NAZWA I ADRES:
Szpital Specjalistyczny w Pile, krajowy numer identyfikacyjny
12618200000000, ul.
ul. Rydygiera
1
,
64-920
Piła, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
672 106 207, e-mail
wszpila@pi.onet.pl, faks
(067) 212 40 85.
Adres strony internetowej (URL):
www.szpitalpila.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny (proszę określić):
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.szpital-pila.4bip.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.szpital-pila.4bip.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Forma pisemna
Adres:
Szpital Specjalistyczny w Pile im. Stanisława Staszica 64-920 Piła, ul. Rydygiera 1, pok. D14
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
cena brutto |
60,00 |
Termin dostawy |
20,00 |
Termin wymiany towaru na wolny od wad |
20,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Niedopuszczalna jest zmiana postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy na niekorzyść Zamawiającego chyba, że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z mocy prawa. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany zapisów umowy w następującym zakresie: a) zaproponowania przez Wykonawcę produktu zamiennego o parametrach tożsamych lub jakościowo lepszego, w szczególności w przypadku zaprzestania produkcji lub dystrybucji produktów będących przedmiotem dostawy, wycofania tych produktów z obrotu, w tym na podstawie decyzji właściwych władz; b) zmiany numeru katalogowego produktu lub nazwy własnej produktu – przy zachowaniu jego parametrów; c) zmiany sposobu konfekcjonowania; d) dostarczeniu produktu zamiennego, o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową, w sytuacji, gdy wystąpił przejściowy brak produktu z przyczyn leżących po stronie producenta. e) nie wyczerpania kwoty maksymalnego zobowiązania Zamawiającego, o której mowa w § 4 ust. 3 Umowy przed upływem terminu, o którym mowa w § 10 Umowy – poprzez wydłużenie terminu obowiązywania Umowy maksymalnie o 6 miesięcy, ale nie dłużej niż do czasu wyczerpania kwoty maksymalnego zobowiązania Zamawiającego; f) zwiększenia maksymalnie o poniżej 10% kwoty maksymalnego zobowiązania Zamawiającego, o której mowa w § 4 ust. 3 Umowy, 3. Powyższe zmiany nie mogą skutkować zmianą ceny jednostkowej, wartości umowy i nie mogą być niekorzystne dla Zamawiającego. 4. Zmiana postanowień umowy, o której mowa w ust. 2 może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności z zastrzeżeniem ust. 1.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2020-11-13, godzina:
09:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Drobny sprzęt medyczny j. u. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa drobnego sprzętu medycznego jednorazowego użytku. Szczegółowy zakres zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena brutto |
60,00 |
Termin dostawy |
20,00 |
Termin wymiany towaru na wolny od wad |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Drobny sprzęt medyczny j. u. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Dostawa drobnego sprzętu medycznego jednorazowego użytku. Szczegółowy zakres zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena brutto |
60,00 |
Termin dostawy |
20,00 |
Termin wymiany towaru na wolny od wad |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Drobny sprzęt medyczny j. u. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa drobnego sprzętu medycznego jednorazowego użytku. Szczegółowy zakres zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena brutto |
60,00 |
Termin dostawy |
20,00 |
Termin wymiany towaru na wolny od wad |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
Drobny sprzęt medyczny j. u. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa drobnego sprzętu medycznego jednorazowego użytku. Szczegółowy zakres zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena brutto |
60,00 |
Termin dostawy |
20,00 |
Termin wymiany towaru na wolny od wad |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
Drobny sprzęt medyczny j. u. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Dostawa drobnego sprzętu medycznego jednorazowego użytku. Szczegółowy zakres zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena brutto |
60,00 |
Termin dostawy |
20,00 |
Termin wymiany towaru na wolny od wad |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
6 |
Nazwa: |
Drobny sprzęt medyczny j. u. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa drobnego sprzętu medycznego jednorazowego użytku. Szczegółowy zakres zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena brutto |
60,00 |
Termin dostawy |
20,00 |
Termin wymiany towaru na wolny od wad |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
7 |
Nazwa: |
Drobny sprzęt medyczny j. u. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa drobnego sprzętu medycznego jednorazowego użytku. Szczegółowy zakres zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena brutto |
60,00 |
Termin dostawy |
20,00 |
Termin wymiany towaru na wolny od wad |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
8 |
Nazwa: |
Drobny sprzęt medyczny j. u. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa drobnego sprzętu medycznego jednorazowego użytku. Szczegółowy zakres zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena brutto |
60,00 |
Termin dostawy |
20,00 |
Termin wymiany towaru na wolny od wad |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
9 |
Nazwa: |
Drobny sprzęt medyczny j. u. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa drobnego sprzętu medycznego jednorazowego użytku. Szczegółowy zakres zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena brutto |
60,00 |
Termin dostawy |
20,00 |
Termin wymiany towaru na wolny od wad |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
10 |
Nazwa: |
Drobny sprzęt medyczny j. u. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa drobnego sprzętu medycznego jednorazowego użytku. Szczegółowy zakres zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena brutto |
60,00 |
Termin dostawy |
20,00 |
Termin wymiany towaru na wolny od wad |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
11 |
Nazwa: |
Drobny sprzęt medyczny j. u. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa drobnego sprzętu medycznego jednorazowego użytku. Szczegółowy zakres zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena brutto |
60,00 |
Termin dostawy |
20,00 |
Termin wymiany towaru na wolny od wad |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
12 |
Nazwa: |
Drobny sprzęt medyczny j. u. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa drobnego sprzętu medycznego jednorazowego użytku. Szczegółowy zakres zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena brutto |
60,00 |
Termin dostawy |
20,00 |
Termin wymiany towaru na wolny od wad |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
13 |
Nazwa: |
Drobny sprzęt medyczny j. u. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa drobnego sprzętu medycznego jednorazowego użytku. Szczegółowy zakres zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena brutto |
60,00 |
Termin dostawy |
20,00 |
Termin wymiany towaru na wolny od wad |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
14 |
Nazwa: |
Drobny sprzęt medyczny j. u. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa drobnego sprzętu medycznego jednorazowego użytku. Szczegółowy zakres zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena brutto |
60,00 |
Termin dostawy |
20,00 |
Termin wymiany towaru na wolny od wad |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
15 |
Nazwa: |
Drobny sprzęt medyczny j. u. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa drobnego sprzętu medycznego jednorazowego użytku. Szczegółowy zakres zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena brutto |
60,00 |
Termin dostawy |
20,00 |
Termin wymiany towaru na wolny od wad |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
16 |
Nazwa: |
Drobny sprzęt medyczny j. u. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa drobnego sprzętu medycznego jednorazowego użytku. Szczegółowy zakres zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena brutto |
60,00 |
Termin dostawy |
20,00 |
Termin wymiany towaru na wolny od wad |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
17 |
Nazwa: |
Drobny sprzęt medyczny j. u. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa drobnego sprzętu medycznego jednorazowego użytku. Szczegółowy zakres zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena brutto |
60,00 |
Termin dostawy |
20,00 |
Termin wymiany towaru na wolny od wad |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
18 |
Nazwa: |
Drobny sprzęt medyczny j. u. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa drobnego sprzętu medycznego jednorazowego użytku. Szczegółowy zakres zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena brutto |
60,00 |
Termin dostawy |
20,00 |
Termin wymiany towaru na wolny od wad |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
19 |
Nazwa: |
Drobny sprzęt medyczny j. u. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa drobnego sprzętu medycznego jednorazowego użytku. Szczegółowy zakres zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena brutto |
60,00 |
Termin dostawy |
20,00 |
Termin wymiany towaru na wolny od wad |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
20 |
Nazwa: |
Drobny sprzęt medyczny j. u. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa drobnego sprzętu medycznego jednorazowego użytku. Szczegółowy zakres zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena brutto |
60,00 |
Termin dostawy |
20,00 |
Termin wymiany towaru na wolny od wad |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
21 |
Nazwa: |
Drobny sprzęt medyczny j. u. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa drobnego sprzętu medycznego jednorazowego użytku. Szczegółowy zakres zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena brutto |
60,00 |
Termin dostawy |
20,00 |
Termin wymiany towaru na wolny od wad |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
22 |
Nazwa: |
Drobny sprzęt medyczny j. u. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa drobnego sprzętu medycznego jednorazowego użytku. Szczegółowy zakres zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ.sprzęt medyczny j
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena brutto |
60,00 |
Termin dostawy |
20,00 |
Termin wymiany towaru na wolny od wad |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
23 |
Nazwa: |
Drobny sprzęt medyczny j. u. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa drobnego sprzętu medycznego jednorazowego użytku. Szczegółowy zakres zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena brutto |
60,00 |
Termin dostawy |
20,00 |
Termin wymiany towaru na wolny od wad |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
24 |
Nazwa: |
Drobny sprzęt medyczny j. u. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa drobnego sprzętu medycznego jednorazowego użytku. Szczegółowy zakres zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena brutto |
60,00 |
Termin dostawy |
20,00 |
Termin wymiany towaru na wolny od wad |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
25 |
Nazwa: |
Drobny sprzęt medyczny j. u. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa drobnego sprzętu medycznego jednorazowego użytku. Szczegółowy zakres zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena brutto |
60,00 |
Termin dostawy |
20,00 |
Termin wymiany towaru na wolny od wad |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
26 |
Nazwa: |
Drobny sprzęt medyczny j. u. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa drobnego sprzętu medycznego jednorazowego użytku. Szczegółowy zakres zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena brutto |
60,00 |
Termin dostawy |
20,00 |
Termin wymiany towaru na wolny od wad |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
27 |
Nazwa: |
Drobny sprzęt medyczny j. u. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa drobnego sprzętu medycznego jednorazowego użytku. Szczegółowy zakres zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena brutto |
60,00 |
Termin dostawy |
20,00 |
Termin wymiany towaru na wolny od wad |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
28 |
Nazwa: |
Drobny sprzęt medyczny j. u. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa drobnego sprzętu medycznego jednorazowego użytku. Szczegółowy zakres zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena brutto |
60,00 |
Termin dostawy |
20,00 |
Termin wymiany towaru na wolny od wad |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
29 |
Nazwa: |
Drobny sprzęt medyczny j. u. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa drobnego sprzętu medycznego jednorazowego użytku. Szczegółowy zakres zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena brutto |
60,00 |
Termin dostawy |
20,00 |
Termin wymiany towaru na wolny od wad |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
30 |
Nazwa: |
Drobny sprzęt medyczny j. u. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa drobnego sprzętu medycznego jednorazowego użytku. Szczegółowy zakres zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena brutto |
60,00 |
Termin dostawy |
20,00 |
Termin wymiany towaru na wolny od wad |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
31 |
Nazwa: |
Drobny sprzęt medyczny j. u. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa drobnego sprzętu medycznego jednorazowego użytku. Szczegółowy zakres zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena brutto |
60,00 |
Termin dostawy |
20,00 |
Termin wymiany towaru na wolny od wad |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
32 |
Nazwa: |
Drobny sprzęt medyczny j. u. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa drobnego sprzętu medycznego jednorazowego użytku. Szczegółowy zakres zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena brutto |
60,00 |
Termin dostawy |
20,00 |
Termin wymiany towaru na wolny od wad |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
33 |
Nazwa: |
Drobny sprzęt medyczny j. u. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa drobnego sprzętu medycznego jednorazowego użytku. Szczegółowy zakres zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena brutto |
60,00 |
Termin dostawy |
20,00 |
Termin wymiany towaru na wolny od wad |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
34 |
Nazwa: |
Drobny sprzęt medyczny j. u. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa drobnego sprzętu medycznego jednorazowego użytku. Szczegółowy zakres zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena brutto |
60,00 |
Termin dostawy |
20,00 |
Termin wymiany towaru na wolny od wad |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
35 |
Nazwa: |
Drobny sprzęt medyczny j. u. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa drobnego sprzętu medycznego jednorazowego użytku. Szczegółowy zakres zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena brutto |
60,00 |
Termin dostawy |
20,00 |
Termin wymiany towaru na wolny od wad |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
36 |
Nazwa: |
Drobny sprzęt medyczny j. u. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa drobnego sprzętu medycznego jednorazowego użytku. Szczegółowy zakres zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena brutto |
60,00 |
Termin dostawy |
20,00 |
Termin wymiany towaru na wolny od wad |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
37 |
Nazwa: |
Drobny sprzęt medyczny j. u. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa drobnego sprzętu medycznego jednorazowego użytku. Szczegółowy zakres zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena brutto |
60,00 |
Termin dostawy |
20,00 |
Termin wymiany towaru na wolny od wad |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
38 |
Nazwa: |
Drobny sprzęt medyczny j. u. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa drobnego sprzętu medycznego jednorazowego użytku. Szczegółowy zakres zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena brutto |
60,00 |
Termin dostawy |
20,00 |
Termin wymiany towaru na wolny od wad |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
39 |
Nazwa: |
Drobny sprzęt medyczny j. u. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa drobnego sprzętu medycznego jednorazowego użytku. Szczegółowy zakres zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena brutto |
60,00 |
Termin dostawy |
20,00 |
Termin wymiany towaru na wolny od wad |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
40 |
Nazwa: |
Drobny sprzęt medyczny j. u. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa drobnego sprzętu medycznego jednorazowego użytku. Szczegółowy zakres zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena brutto |
60,00 |
Termin dostawy |
20,00 |
Termin wymiany towaru na wolny od wad |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
41 |
Nazwa: |
Drobny sprzęt medyczny j. u. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa drobnego sprzętu medycznego jednorazowego użytku. Szczegółowy zakres zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena brutto |
60,00 |
Termin dostawy |
20,00 |
Termin wymiany towaru na wolny od wad |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
42 |
Nazwa: |
Drobny sprzęt medyczny j. u. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa drobnego sprzętu medycznego jednorazowego użytku. Szczegółowy zakres zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena brutto |
60,00 |
Termin dostawy |
20,00 |
Termin wymiany towaru na wolny od wad |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
43 |
Nazwa: |
Drobny sprzęt medyczny j. u. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa drobnego sprzętu medycznego jednorazowego użytku. Szczegółowy zakres zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena brutto |
60,00 |
Termin dostawy |
20,00 |
Termin wymiany towaru na wolny od wad |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
44 |
Nazwa: |
Drobny sprzęt medyczny j. u. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa drobnego sprzętu medycznego jednorazowego użytku. Szczegółowy zakres zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena brutto |
60,00 |
Termin dostawy |
20,00 |
Termin wymiany towaru na wolny od wad |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
45 |
Nazwa: |
Drobny sprzęt medyczny j. u. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa drobnego sprzętu medycznego jednorazowego użytku. Szczegółowy zakres zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena brutto |
60,00 |
Termin dostawy |
20,00 |
Termin wymiany towaru na wolny od wad |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
46 |
Nazwa: |
Drobny sprzęt medyczny j. u. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa drobnego sprzętu medycznego jednorazowego użytku. Szczegółowy zakres zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena brutto |
60,00 |
Termin dostawy |
20,00 |
Termin wymiany towaru na wolny od wad |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
47 |
Nazwa: |
Drobny sprzęt medyczny j. u. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa drobnego sprzętu medycznego jednorazowego użytku. Szczegółowy zakres zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena brutto |
60,00 |
Termin dostawy |
20,00 |
Termin wymiany towaru na wolny od wad |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: