Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Pakiet 1 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Niecka do wózka kąpielowego kompatybilna z wózkiem-wanną WLH-140 P DeltomIlość: 1 sztuka.Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć zamówiony towar do magazynu Centrum Leczenia Oparzeń w Siemianowicach Śląskich przy ul. Jana Pawła II 2.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33190000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania zamówienia:12 miesięcy od dnia zawarcia umowy.
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Pakiet 2 Pojemniki na odpady |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Pojemniki na ostre odpady medyczne, wycięcie w pokrywie, które umożliwia bezpieczne oddzielenie igły od strzykawki, pojemność 0,7 - 1 lIlość: 800 sztuk2. Pojemniki na ostre odpady medyczne, wykonany z tworzywa sztucznego - polipropylenu w kolorze czerwonym, nieprzemakalny i odporny na przekłucia, na pojemniku etykieta ostrzegawcza "materiał zakaźny" wraz z innymi informacjami zgodnie z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 5 października 2017 r. w sprawie szczegółowego sposobu postępowania z odpadami medycznymi. Wycięcie w pokrywie, które umożliwia bezpieczne oddzielenie igły od strzykawki, pojemność 2 lIlość: 1 000 sztuk3. Pojemniki na ostre odpady medyczne, wykonany z tworzywa sztucznego - polipropylenu w kolorze czerwonym, nieprzemakalny i odporny na przekłucia, na pojemniku etykieta ostrzegawcza "materiał zakaźny" wraz z innymi informacjami zgodnie z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 5 października 2017 r. w sprawie szczegółowego sposobu postępowania z odpadami medycznymi. Wycięcie w pokrywie, które umożliwia bezpieczne oddzielenie igły od strzykawki, pojemność 3,5 - 4 lIlość: 1 000 sztuk4. Pojemniki na ostre odpady medyczne, wykonany z tworzywa sztucznego - polipropylenu w kolorze czerwonym, nieprzemakalny i odporny na przekłucia, na pojemniku etykieta ostrzegawcza "materiał zakaźny" wraz z innymi informacjami zgodnie z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 5 października 2017 r. w sprawie szczegółowego sposobu postępowania z odpadami medycznymi. Wycięcie w pokrywie, które umożliwia bezpieczne oddzielenie igły od strzykawki, pojemność 10 lIlość: 50 sztuk5. Pojemnik zbiorczy na odpady medyczne 60l wykonany z tworzywa sztucznego - polipropylenu w kolorze czerwonym, nieprzemakalny i odporny na przekłucia, na pojemniku etykieta ostrzegawcza "materiał zakaźny" wraz z innymi informacjami zgodnie z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 5 października 2017 r. w sprawie szczegółowego sposobu postępowania z odpadami medycznymi.Ilość: 60 sztuk.Zamawiający dopuszcza możliwość niewykorzystania, w trakcie trwania umowy, pełnej ilości przedmiotu zamówienia, co związane jest z trudnościami w dokładnym ustaleniu przewidywanej ilości, natomiast Wykonawca zobowiązuje się do nie dochodzenia wszelkich roszczeń z tego tytułu. Zamawiający przewiduje wykorzystać przedmiot umowy na poziomie minimum 80%. Za zgodą Wykonawcy Zamawiający może nie zrealizować więcej niż 20% wartości zamówienia, a Wykonawca nie będzie wnosił żadnych roszczeń z tego tytułu. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć zamówiony towar do magazynu Centrum Leczenia Oparzeń w Siemianowicach Śląskich przy ul. Jana Pawła II 2.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania zamówienia:12 miesięcy od dnia zawarcia umowy.
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Pakiet 3 Artykuły sanitarne jednorazowe |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Basen jednorazowy płaski o pojemności 2000 ml.Przesiąkalność minimalna 4 godz.Ilość: 4 000 sztuk2. Tekturowa pokrywka basenu pasująca do basenu z pozycji nr 1Ilość: 1 000 sztuk3. Podstawa pod basen płaski pasująca do basenu jednorazowego płaskiego o pojemności 2000 ml (pasująca do basenu określonego w pozycji 1)Ilość: 5 sztuk4. Kaczka jednorazowa. Przesiąkalność minimum 4 godz., pojemność nie mniejsza niż 800 ml, produkt biodegradowalny, do maceratora.Ilość: 4 000 sztuk5. Miski jednorazowe o pojemności 4 litry, do ciepłej wody z detergentem, przesiąkalność minimum 4 godz, produkt biodegradowalny, do maceratoraIlość: 4 000 sztuk6. Miska nerkowata jednorazowa, długość minimalna 200 mm, długość maksymalna 280 mm, pojemność maksymalna 900 ml, produkt biodegradowalny, do maceratoraIlość: 300 sztuk7. Worek (kaczka) na mocz, pojemność minimum 1500 ml, podziałka co 100 ml, wykonany z folii PP, wyposażony w zastawkę przeciwzwrotną, zapobiegającą cofaniu się moczu, obrotowy lejek z uchwytem wykonany z tworzywa sztucznego, do zastosowania u dorosłych, wyrób niesterylny.Ilość: 200 sztuk.Zamawiający dopuszcza możliwość niewykorzystania, w trakcie trwania umowy, pełnej ilości przedmiotu zamówienia, co związane jest z trudnościami w dokładnym ustaleniu przewidywanej ilości, natomiast Wykonawca zobowiązuje się do nie dochodzenia wszelkich roszczeń z tego tytułu. Zamawiający przewiduje wykorzystać przedmiot umowy na poziomie minimum 80%. Za zgodą Wykonawcy Zamawiający może nie zrealizować więcej niż 20% wartości zamówienia, a Wykonawca nie będzie wnosił żadnych roszczeń z tego tytułu. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć zamówiony towar do magazynu Centrum Leczenia Oparzeń w Siemianowicach Śląskich przy ul. Jana Pawła II 2.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania zamówienia:12 miesięcy od dnia zawarcia umowy.
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
Pakiet 4 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Proszek żelujący w saszetkach zmieniający substancję płynną w masę stałą (żelową). Waga jednej saszetki wyrobu 20 g (+/- 5g)Ilość: 500 sztuk.Zamawiający dopuszcza możliwość niewykorzystania, w trakcie trwania umowy, pełnej ilości przedmiotu zamówienia, co związane jest z trudnościami w dokładnym ustaleniu przewidywanej ilości, natomiast Wykonawca zobowiązuje się do nie dochodzenia wszelkich roszczeń z tego tytułu. Zamawiający przewiduje wykorzystać przedmiot umowy na poziomie minimum 80%. Za zgodą Wykonawcy Zamawiający może nie zrealizować więcej niż 20% wartości zamówienia, a Wykonawca nie będzie wnosił żadnych roszczeń z tego tytułu. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć zamówiony towar do magazynu Centrum Leczenia Oparzeń w Siemianowicach Śląskich przy ul. Jana Pawła II 2.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania zamówienia:12 miesięcy od dnia zawarcia umowy.
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
Pakiet 5 Drobny sprzęt medyczny |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Kruszarka do leków. Umożliwia profesjonalne miażdżenie tabletek bezpośrednio w kieliszku gwarantując zachowanie warunków higienicznych. Wyposażona w pokrywkę zabezpieczającą wydobywanie się leków podczas kruszenia.Ilość: 2 sztuki2. Taca na kieliszki do leków, pojemność 32 kieliszki o pojemności 25-30 ml, wymiary nie większe niż 430 x 325 x 60 mm.Ilość: 3 sztuki3. Kieliszki do leków, plastikowe, transparentne, jednorazowe, przeznaczone do podawania leków w postaci tabletek oraz w postaci płynnej, z zewnętrzną skalą, poj. 25-30 mlPakowane po maks. 100 sztukIlość: 90 000 sztuk4. Sterylny magnetyczny licznik igieł i ostrzy wraz z systemem usuwania ostrzy chirurgicznychIlość: 200 sztuk5. Trzy komorowe urządzenie do treningu dróg oddechowych z trzema kulami, rurką oraz ustnikiem. Przyrząd umożliwiający ćwiczenie wdechu (podnoszenie kuleczek podczas wciągania powietrza) oraz wydechu (po odwróceniu przyrządu o 180º - podstawką do góry).Ilość: 120 sztuk6. Szczoteczki wielorazowe do chirurgicznego mycia rąkIlość: 70 sztuk7. Szczoteczka chirurgiczna jednorazowa, sterylna z 4% chlorheksydyną. Przeznaczona do chirurgicznego mycia dłoni przed zabiegiem. Składa się z 2 stron: gąbka oraz szczoteczka.Pakowana pojedynczoIlość: 800 sztuk.Zamawiający dopuszcza możliwość niewykorzystania, w trakcie trwania umowy, pełnej ilości przedmiotu zamówienia, co związane jest z trudnościami w dokładnym ustaleniu przewidywanej ilości, natomiast Wykonawca zobowiązuje się do nie dochodzenia wszelkich roszczeń z tego tytułu. Zamawiający przewiduje wykorzystać przedmiot umowy na poziomie minimum 80%. Za zgodą Wykonawcy Zamawiający może nie zrealizować więcej niż 20% wartości zamówienia, a Wykonawca nie będzie wnosił żadnych roszczeń z tego tytułu. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć zamówiony towar do magazynu Centrum Leczenia Oparzeń w Siemianowicach Śląskich przy ul. Jana Pawła II 2.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33190000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania zamówienia:12 miesięcy od dnia zawarcia umowy.
Część nr: |
6 |
Nazwa: |
Pakiet 6 Artykuły do higieny pacjenta |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Gąbki do higieny pacjenta nasączone roztworem minimum 2% chlorheksydyny, pakowane pojedynczoIlość: 500 sztuk2. Myjka do mycia ciała pacjenta w formie rękawicy. Nasączona mydłem, jednorazowego użytku. Uwalnia swoje higieniczne właściwości (aktywuje mydło zawarte w myjce) przy kontakcie z niewielką ilością wody.Środek myjący o neutralnym pH 5.5.Pakowane po maks. 20 sztukIlość: 5 400 sztuk.Zamawiający dopuszcza możliwość niewykorzystania, w trakcie trwania umowy, pełnej ilości przedmiotu zamówienia, co związane jest z trudnościami w dokładnym ustaleniu przewidywanej ilości, natomiast Wykonawca zobowiązuje się do nie dochodzenia wszelkich roszczeń z tego tytułu. Zamawiający przewiduje wykorzystać przedmiot umowy na poziomie minimum 80%. Za zgodą Wykonawcy Zamawiający może nie zrealizować więcej niż 20% wartości zamówienia, a Wykonawca nie będzie wnosił żadnych roszczeń z tego tytułu. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć zamówiony towar do magazynu Centrum Leczenia Oparzeń w Siemianowicach Śląskich przy ul. Jana Pawła II 2.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33700000-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania zamówienia:12 miesięcy od dnia zawarcia umowy.
Część nr: |
7 |
Nazwa: |
Pakiet 7 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Myjki do antyseptyki dużych powierzchni ciała, toalety przed zabiegowej, bezzapachowe, w składzie 2% diglukonianu chlorheksydyny oraz preparaty o właściwościach nawilżających, wymiar nie mniejszy niż 25 x 20 cm, pakowane po maks. 6 sztuk.Ilość: 1 200 sztuk.Zamawiający dopuszcza możliwość niewykorzystania, w trakcie trwania umowy, pełnej ilości przedmiotu zamówienia, co związane jest z trudnościami w dokładnym ustaleniu przewidywanej ilości, natomiast Wykonawca zobowiązuje się do nie dochodzenia wszelkich roszczeń z tego tytułu. Zamawiający przewiduje wykorzystać przedmiot umowy na poziomie minimum 80%. Za zgodą Wykonawcy Zamawiający może nie zrealizować więcej niż 20% wartości zamówienia, a Wykonawca nie będzie wnosił żadnych roszczeń z tego tytułu. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć zamówiony towar do magazynu Centrum Leczenia Oparzeń w Siemianowicach Śląskich przy ul. Jana Pawła II 2.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33700000-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania zamówienia:12 miesięcy od dnia zawarcia umowy.
Część nr: |
8 |
Nazwa: |
Pakiet 8 Artykuły do higieny ciała i jamy ustnej |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Myjki do toalety pacjenta - o naturalnym pH, hipoalergiczne, wstępnie nawilżone o wymiarach 20 x 20 cm (+/- 5cm), w składzie minimum: niewymagający spłukiwania roztwór oczyszczający i nawilżający z zawartością aloesu i witaminą E, bez lateksu, w całkowicie izolowanym, zamykanym opakowaniu z dodatkową warstwą termoizolacyjną wewnątrz opakowania pomagającą utrzymać temperaturę myjek, oraz zapewniającym możliwość podgrzewania w kuchence mikrofalowej.W jednym opakowaniu 8-10 myjek.Ilość: 3 200 sztuk2. Czepek do mycia głowy pacjenta, nie wymagający dodatkowego namoczenia głowy, dwuwarstwowa struktura czepka z oddzieloną zewnętrzną folią od nawilżonej warstwy absorbcyjnej, zawierający w składzie niewymagający spłukiwania roztwór z zawartością wody oraz składnik zapobiegających powstawaniu elektryczności statycznej.Opakowanie umożliwiające podgrzewanie w kuchence mikrofalowej.Czepki pakowane pojedynczo.Ilość: 200 sztuk3. Komplet/zestaw do toalety jamy ustnej zawierający w jednym opakowaniu szczoteczkę do zębów z odsysaniem z zastawką do regulacji siły odsysania, bezalkoholowy płyn do płukania jamy ustnej z minimum 0,1% roztworem chlorheksydyny. Zarejestrowany jako wyrób medyczny. Ilość: 800 kompletów4. Jednorazowe szczoteczki miękkie do zębów nasączone środkiem myjącym.Ilość: 500 sztukProdukty objęte pozycją 3 muszą być wyrobami medycznymi.Zamawiający dopuszcza możliwość niewykorzystania, w trakcie trwania umowy, pełnej ilości przedmiotu zamówienia, co związane jest z trudnościami w dokładnym ustaleniu przewidywanej ilości, natomiast Wykonawca zobowiązuje się do nie dochodzenia wszelkich roszczeń z tego tytułu. Zamawiający przewiduje wykorzystać przedmiot umowy na poziomie minimum 80%. Za zgodą Wykonawcy Zamawiający może nie zrealizować więcej niż 20% wartości zamówienia, a Wykonawca nie będzie wnosił żadnych roszczeń z tego tytułu. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć zamówiony towar do magazynu Centrum Leczenia Oparzeń w Siemianowicach Śląskich przy ul. Jana Pawła II 2.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33711700-4, 33700000-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania zamówienia:12 miesięcy od dnia zawarcia umowy.
Część nr: |
9 |
Nazwa: |
Pakiet 9 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Płyn do toalety jamy ustnej, w tym dla pacjentów zaintubowanych oraz do zastosowania do toalety jamy ustnej pacjentów przed zabiegami. W składzie minimum 0,2% roztworu chlorheksydyny oraz substancja łagodzącą podrażnienia dziąseł, do stosowania bez rozcieńczenia. Bez zawartości alkoholu. Ilość płynu w jednym opakowaniu 250 ml. Łączna ilość ml 50 000.Zamawiający dopuszcza opakowanie 200 ml, pod warunkiem przeliczenia liczby opakowań tak, aby łączna ilość ml była zgodna z SIWZ.Ilość: 200 sztuk.Zamawiający dopuszcza możliwość niewykorzystania, w trakcie trwania umowy, pełnej ilości przedmiotu zamówienia, co związane jest z trudnościami w dokładnym ustaleniu przewidywanej ilości, natomiast Wykonawca zobowiązuje się do nie dochodzenia wszelkich roszczeń z tego tytułu. Zamawiający przewiduje wykorzystać przedmiot umowy na poziomie minimum 80%. Za zgodą Wykonawcy Zamawiający może nie zrealizować więcej niż 20% wartości zamówienia, a Wykonawca nie będzie wnosił żadnych roszczeń z tego tytułu. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć zamówiony towar do magazynu Centrum Leczenia Oparzeń w Siemianowicach Śląskich przy ul. Jana Pawła II 2.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33711700-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania zamówienia:12 miesięcy od dnia zawarcia umowy.
Część nr: |
10 |
Nazwa: |
Pakiet 10 Preparaty do płukania cewnika i pęcherza moczowego |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Sterylny gotowy do użycia preparat do płukania cewnika i pęcherza moczowego hipotoniczny, zapobiegający krystalizacji fosforanów i rozpuszający istniejące zwapnienia w cewnikach założonych na stałe. W składzie kwas cytrynowy o stężeniu 6,00 g oraz tlenek magnezu 2,8 g, opakowanie 100 ml z uniwersalną, sterylną końcówką dopasowaną do wszystkich typów cewników.System całkowicie zamknięty, wyrób medyczny.Ilość: 100 sztuk2. Sterylny gotowy do użycia preparat do płukania cewnika celem dekolonizacji cewnika i pęcherza moczowego, działanie bakteriobójcze, posiadający właściwości likwidujące biofilm i zapobiegające adhezji bakterii do powierzchni cewnika.W składzie poliheksanidyna 0,02% opakowanie 100 ml z uniwersalną, sterylną końcówką dopasowaną do wszystkich typów cewników.System całkowicie zamknięty, wyrób medyczny.Ilość: 250 sztukWszystkie produkty objęte pakietem 10 muszą być wyrobami medycznymi.Zamawiający dopuszcza możliwość niewykorzystania, w trakcie trwania umowy, pełnej ilości przedmiotu zamówienia, co związane jest z trudnościami w dokładnym ustaleniu przewidywanej ilości, natomiast Wykonawca zobowiązuje się do nie dochodzenia wszelkich roszczeń z tego tytułu. Zamawiający przewiduje wykorzystać przedmiot umowy na poziomie minimum 80%. Za zgodą Wykonawcy Zamawiający może nie zrealizować więcej niż 20% wartości zamówienia, a Wykonawca nie będzie wnosił żadnych roszczeń z tego tytułu. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć zamówiony towar do magazynu Centrum Leczenia Oparzeń w Siemianowicach Śląskich przy ul. Jana Pawła II 2.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33190000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania zamówienia:12 miesięcy od dnia zawarcia umowy.
Część nr: |
11 |
Nazwa: |
Pakiet 11 Drobny sprzęt medyczny |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Mankiet do przetaczania płynów, wielorazowy, przystosowany do wkładów o pojemności do 500 ml:• liniowa skala z podziałką co 2 mmHg, oznaczeniem cyfrowym co 20 mmHg w całym zakresie pomiarowym 0-300 mmHg,• kieszeń z pętlą do zawieszania na stojaku kroplówki, z możliwością dezynfekcji i prania w temperaturze minimum 55°C. • dokładność wskazań manometru +/- 3mmHg,• korpus manometru i zawór spustowy metalowy, chromowany,• aneroid testowany do 600 mmHg,• śrubowy zawór spustowy z filtrem przeciwkurczowym,• przeźroczysta, transparentna siatka umożliwiająca podgląd poziomu podawanego płynuIlość: 4 sztuki2. Mankiet do przetaczania płynów, wielorazowy, przystosowany do wkładów o pojemności do 1000 ml:• liniowa skala z podziałką co 2 mmHg, oznaczeniem cyfrowym co 20 mmHg w całym zakresie pomiarowym 0-300 mmHg,• kieszeń z pętlą do zawieszania na stojaku kroplówki, z możliwością dezynfekcji i prania w temperaturze minimum 55°C. • dokładność wskazań manometru +/- 3 mmHg,• korpus manometru i zawór spustowy metalowy, chromowany,• aneroid testowany do 600 mmHg,• śrubowy zawór spustowy z filtrem przeciwkurczowym,• przeźroczysta, transparentna siatka umożliwiająca podgląd poziomu podawanego płynuIlość: 4 sztuki3. Stetoskop z płaską aluminiową głowicą łatwą do wsunięcia pod mankiet ciśnieniomierza, miękkie, wymienne oliwki z metalowym gwintem, zapewniają efektywne uszczelnienie. Dostarczany w opakowaniu zawierającym dodatkowo 2 oliwki i zapasową membranę.Ilość: 15 sztuk4. Stetoskop lekarski z dwustronną głowicą, miękkie, wymienne oliwki, dren wykonany z PVC, bez lateksu.Dostarczany w opakowaniu zawierającym dodatkowo 2 oliwki i zapasową membranę.Ilość: 5 sztuk5. Termometr elektroniczny do kontaktowego pomiaru temperatury ciała.Miejsce pomiaru: pod pachą, w odbycie, w ustach.Skala termometryczna: °C.Dokładność pomiaru: +/- 0,2˚C.Sygnał dźwiękowy po zakończeniu pomiaru. Auto wyłączanie.Wodoodporny, bateria w zestawie.Ilość: 25 sztuk6. Termometr bezdotykowy: tryb skanowania, podświetlany wyświetlacz LCD, sygnał dźwiękowy, alarm gorączki, o pamięci min. 30 pomiarów wraz z datą i godziną pomiaru, automatyczne wyłączanie.Skala termometryczna: °C.Dokładność pomiaru +/- 0,2˚CIlość: 4 sztuki7. Staza wielorazowaIlość: 10 sztuk8. Folia ratunkowa, izotermiczna, wykonana z PE, dwustronna z jednej strony srebrna do stosowania w celu zapobiegania przegrzaniu z drugiej złota do stosowania w celu zapobiegania utraty ciepła i ogrzania pacjenta, hypoalergiczna, jednorazowa, niesterylna, wymiary po rozłożeniu 200-220 x140-160 cmIlość: 200 sztuk9. Pulsoksymetr napalcowy:- wyświetlacz typu LED - pomiar saturacji (SpO2) oraz tętna- możliwość prezentacji parametrów wizualnie - słupek, krzywa pleth- zasilanie bateryjne (baterie w zestawie)- funkcja automatycznego wyłączania w stanie inwersu pomiarowego - powiadomienia: status zużycia bateriiIlość: 5 sztuk10. Rękojeść do laryngoskopu światłowodowego LED Macintosh, McCoy, moc diody minimum 2,5 V. Produkt wykonany ze stali nierdzewnej, zasilanie bateriami, możliwość dezynfekcji i sterylizacji w temperaturze 134 stopni Celcjusza.Wyrób medyczny, kompatybilny ze wszystkimi łyżkami według tzw. „zielonego standardu”. Ilość: 4 sztukiProdukty objęte pozycją 10 muszą być wyrobami medycznymi.Zamawiający dopuszcza możliwość niewykorzystania, w trakcie trwania umowy, pełnej ilości przedmiotu zamówienia, co związane jest z trudnościami w dokładnym ustaleniu przewidywanej ilości, natomiast Wykonawca zobowiązuje się do nie dochodzenia wszelkich roszczeń z tego tytułu. Zamawiający przewiduje wykorzystać przedmiot umowy na poziomie minimum 80%. Za zgodą Wykonawcy Zamawiający może nie zrealizować więcej niż 20% wartości zamówienia, a Wykonawca nie będzie wnosił żadnych roszczeń z tego tytułu. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć zamówiony towar do magazynu Centrum Leczenia Oparzeń w Siemianowicach Śląskich przy ul. Jana Pawła II 2.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33190000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania zamówienia:12 miesięcy od dnia zawarcia umowy.
Część nr: |
12 |
Nazwa: |
Pakiet 12 Drobny sprzęt medyczny |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Ciśnieniomierz przenośny zegarowy z ręcznym zaworem obrotowym. Przeznaczony do profesjonalnego pomiaru ciśnienia tętniczego w placówkach medycznych. Budowa zapewniająca odporność na wstrząsy. Tarcza o wielkości 50 mm (+/- 5 mm).Dokładność pomiaru: ± 3 mm Hg.Co najmniej 5 letnia gwarancja kalibracji.Mankiet dla dorosłych do pomiaru na ramieniu.Ciśnieniomierz zapakowany w etui.Ilość: 8 sztuk2. Ciśnieniomierz elektroniczny naramienny do profesjonalnego pomiaru ciśnienia tętniczego w placówkach medycznych.Metoda pomiaru: Oscylometryczna.Zakres pomiaru ciśnienia minimum: skurczowe 50–260 mmHg, rozkurczowe 25–220 mmHg, częstość akcji serca 40–199 uderzeń na minutę.Wynik pomiaru do 30 sekund.Wyświetlacz cyfrowy LCD, wyświetlanie ciśnienia tętniczego i częstości akcji serca.Zasilany bateriami (dołączone do aparatu).Mankiet dla dorosłych.Ilość: 3 sztuki3. Mankiet jednorazowy dla dorosłych na ramię kompatybilny z ciśnieniomierzem w pozycji 1 i 2Ilość: 200 sztuk.Zamawiający dopuszcza możliwość niewykorzystania, w trakcie trwania umowy, pełnej ilości przedmiotu zamówienia, co związane jest z trudnościami w dokładnym ustaleniu przewidywanej ilości, natomiast Wykonawca zobowiązuje się do nie dochodzenia wszelkich roszczeń z tego tytułu. Zamawiający przewiduje wykorzystać przedmiot umowy na poziomie minimum 80%. Za zgodą Wykonawcy Zamawiający może nie zrealizować więcej niż 20% wartości zamówienia, a Wykonawca nie będzie wnosił żadnych roszczeń z tego tytułu. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć zamówiony towar do magazynu Centrum Leczenia Oparzeń w Siemianowicach Śląskich przy ul. Jana Pawła II 2.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33190000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania zamówienia:12 miesięcy od dnia zawarcia umowy.
Część nr: |
13 |
Nazwa: |
Pakiet 13 Drobny sprzęt medyczny |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Resuscytator wielorazowy dla dorosłych, objętość worka minimum 1450 ml, worek i maska wykonane z wysokiej jakości silikonu i tworzywa umożliwiającego sterylizację w autoklawie w temperaturze 134 ° C (z wyłączeniem rezerwuaru tlenu).W komplecie co najmniej: wielorazowa maska twarzowa dla dorosłych (nr 5 lub 6) oraz rezerwuar tlenu. Zarejestrowany jako wyrób medyczny.Ilość: 6 sztuk2. Resuscytator jednorazowy dla dorosłych, objętość worka minimum 1450 ml , w komplecie z maską dla dorosłych(nr 5 lub 6), rezerwuarem tlenu i przewodem tlenowym.Zarejestrowany jako wyrób medyczny.Ilość: 20 sztukWszystkie produkty objęte pakietem 13 muszą być wyrobami medycznymi.Zamawiający dopuszcza możliwość niewykorzystania, w trakcie trwania umowy, pełnej ilości przedmiotu zamówienia, co związane jest z trudnościami w dokładnym ustaleniu przewidywanej ilości, natomiast Wykonawca zobowiązuje się do nie dochodzenia wszelkich roszczeń z tego tytułu. Zamawiający przewiduje wykorzystać przedmiot umowy na poziomie minimum 80%. Za zgodą Wykonawcy Zamawiający może nie zrealizować więcej niż 20% wartości zamówienia, a Wykonawca nie będzie wnosił żadnych roszczeń z tego tytułu. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć zamówiony towar do magazynu Centrum Leczenia Oparzeń w Siemianowicach Śląskich przy ul. Jana Pawła II 2.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33190000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania zamówienia:12 miesięcy od dnia zawarcia umowy.
Część nr: |
14 |
Nazwa: |
Pakiet 14 Drobny sprzęt medyczny |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Regulator próżni (do ssaka) montowany bezpośrednio do punktu poboru VAC.Wykonany z tworzywa, zakres regulacji 0 – 1000 mbar, system precyzyjnego ustawienia siły ssania i szybkiego odcinania siły ssania, maksymalny stopień ssania minimum 110 l/min .Wakuometr w obudowie zabezpieczającej przed zniszczeniem, wejście system AGA, w komplecie z pułapką wodną.Ilość: 8 sztuk2. Dozownik tlenu montowany do punktu poboru, przepływ tlenu ustawiany skokowo, wartość ustawiona widoczna w okienku na obwodzie pokrętła.Urządzenie wykonane z tworzywa odpornego na działanie czynników zewnętrznych (promieniowanie UV, środki dezynfekcyjne), wejście system AGA.Gwint do podłączenia butelki nawilżacza.Ilość: 14 sztuk. Zamawiający dopuszcza możliwość niewykorzystania, w trakcie trwania umowy, pełnej ilości przedmiotu zamówienia, co związane jest z trudnościami w dokładnym ustaleniu przewidywanej ilości, natomiast Wykonawca zobowiązuje się do nie dochodzenia wszelkich roszczeń z tego tytułu. Zamawiający przewiduje wykorzystać przedmiot umowy na poziomie minimum 80%. Za zgodą Wykonawcy Zamawiający może nie zrealizować więcej niż 20% wartości zamówienia, a Wykonawca nie będzie wnosił żadnych roszczeń z tego tytułu. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć zamówiony towar do magazynu Centrum Leczenia Oparzeń w Siemianowicach Śląskich przy ul. Jana Pawła II 2.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33190000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania zamówienia:12 miesięcy od dnia zawarcia umowy.
Część nr: |
15 |
Nazwa: |
Pakiet 15 Drobny sprzęt do terapii dróg oddechowych |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Sterylna woda do nawilżania tlenu w jednorazowym pojemniku 500 ml , z adapterem do dozownika tlenu, z możliwością użycia do wyczerpania pojemności opakowania przez okres minimum 30 dni. W zestawie głowica łącząca reduktor tlenowy z pojemnikiem.Ilość: 250 sztuk2. Maska tlenowa do średniej koncentracji tlenu, otwarta , wydłużona pod brodę, anatomiczny kształt, wykonana z miękkiego PVC, z aluminiowym zaciskiem na nos, gumką do mocowania z możliwością regulacji długości, atraumatyczny mankiet maski, obrotowy łącznik, dren tlenowy dł. min 2.0 m, o przekroju gwiazdkowym, łącznik uniwersalny do podłączenia aparatury wymagającej łącznika standardowego lub do aparatury wymagającej łącznika gwintowanego, jednorazowego użytku, czysta mikrobiologicznie, pakowana pojedynczo.Ilość: 1 000 sztuk3. Cewnik do podawania tlenu przez nos (wąsy tlenowe) jednorazowego użytku, z miękkiego, przezroczystego PVC, część donosowa prosta, rozpraszająca tlen równomiernie, anatomiczna końcówka do nosa z miękkiego materiału eliminującego podrażnienia śluzówki, dren o przekroju gwiazdkowym na całej długości łącznie z częścią opasającą głowę, długość drenu minimum 2.0 m, łącznik uniwersalny do podłączenia aparatury wymagającej łącznika standardowego lub do aparatury wymagającej łącznika gwintowanego, czysta mikrobiologicznie, pakowana pojedynczo.Ilość: 200 sztuk.Zamawiający dopuszcza możliwość niewykorzystania, w trakcie trwania umowy, pełnej ilości przedmiotu zamówienia, co związane jest z trudnościami w dokładnym ustaleniu przewidywanej ilości, natomiast Wykonawca zobowiązuje się do nie dochodzenia wszelkich roszczeń z tego tytułu. Zamawiający przewiduje wykorzystać przedmiot umowy na poziomie minimum 80%. Za zgodą Wykonawcy Zamawiający może nie zrealizować więcej niż 20% wartości zamówienia, a Wykonawca nie będzie wnosił żadnych roszczeń z tego tytułu. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć zamówiony towar do magazynu Centrum Leczenia Oparzeń w Siemianowicach Śląskich przy ul. Jana Pawła II 2.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania zamówienia:12 miesięcy od dnia zawarcia umowy.
Część nr: |
16 |
Nazwa: |
Pakiet 16 Drobny sprzęt do terapii dróg oddechowych |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Jednorazowy pojemnik do systemów ssących, o pojemności 1500 ml do zamkniętego systemu do odsysania, z nie mechanicznym filtrem hydrofobowym, wyposażony w 4 porty-pacjent, próżnia, na środek neutralizujący, możliwość szeregowego podłączenia kilku pojemników. Każdy port wyraźnie opisany, pokrywa wyposażona w komplet zatyczek umożliwiających zamknięcie każdego portu, dodatkowo w zestawie dołączony proszek żelujący oraz dwa sterylne dreny łączące, pojemnik i pokrywa pakowane oddzielnie. Wkłady kompatybilne z zewnętrznymi pojemnikami typu DeRoyalIlość: 1 200 sztuk2. Łącznik prosty 6-9/ 5 do drenów.Ilość: 1 800 sztuk3. Zamknięty system do pobierania próbek z drzewa oskrzelowego z kontrolą siły ssania, pojemność 40 ml (+/- 5 ml)Ilość: 200 sztuk.Zamawiający dopuszcza możliwość niewykorzystania, w trakcie trwania umowy, pełnej ilości przedmiotu zamówienia, co związane jest z trudnościami w dokładnym ustaleniu przewidywanej ilości, natomiast Wykonawca zobowiązuje się do nie dochodzenia wszelkich roszczeń z tego tytułu. Zamawiający przewiduje wykorzystać przedmiot umowy na poziomie minimum 80%. Za zgodą Wykonawcy Zamawiający może nie zrealizować więcej niż 20% wartości zamówienia, a Wykonawca nie będzie wnosił żadnych roszczeń z tego tytułu. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć zamówiony towar do magazynu Centrum Leczenia Oparzeń w Siemianowicach Śląskich przy ul. Jana Pawła II 2.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania zamówienia:12 miesięcy od dnia zawarcia umowy.
Część nr: |
17 |
Nazwa: |
Pakiet 17 Drobny sprzęt medyczny |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Worki do zbiórki moczu z zaworem spustowym T, zastawka antyzwrotna, skalowany minimum co 100 ml, wykonany z PCV, pogrubione ścianki i zgrzewane boki zapobiegające samoistnemu rozerwaniu, długość drenu łączącego minimum 120 cmIlość: 3 500 sztuk2. Uchwyt do zawieszania standardowych worków na mocz - podwójny, wykonany z PCV, mechanizm zapobiegający załamywaniu się drenu, możliwy do zastosowania do okrągłych i kwadratowych ram łóżekIlość: 800 sztuk3. Zestaw do lewatywy z kanką miękką z jednym atraumatycznym otworem centralnym i minimum dwoma otworami bocznymi, pojemność min. 1500 ml, z drenem o średnicy 6-8 mm i długości min. 120 cm.Ilość: 90 sztuk.Zamawiający dopuszcza możliwość niewykorzystania, w trakcie trwania umowy, pełnej ilości przedmiotu zamówienia, co związane jest z trudnościami w dokładnym ustaleniu przewidywanej ilości, natomiast Wykonawca zobowiązuje się do nie dochodzenia wszelkich roszczeń z tego tytułu. Zamawiający przewiduje wykorzystać przedmiot umowy na poziomie minimum 80%. Za zgodą Wykonawcy Zamawiający może nie zrealizować więcej niż 20% wartości zamówienia, a Wykonawca nie będzie wnosił żadnych roszczeń z tego tytułu. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć zamówiony towar do magazynu Centrum Leczenia Oparzeń w Siemianowicach Śląskich przy ul. Jana Pawła II 2.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania zamówienia:12 miesięcy od dnia zawarcia umowy.
Część nr: |
18 |
Nazwa: |
Pakiet 18 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Uchwyt/koszyk na kaczkę sanitarną, zawieszany na ramie łóżka, wykonany z metalu, przeznaczony do przechowywania kaczki toaletowej w pozycji pionowej bezpośrednio przy łóżku pacjentaIlość: 10 sztuk.Zamawiający dopuszcza możliwość niewykorzystania, w trakcie trwania umowy, pełnej ilości przedmiotu zamówienia, co związane jest z trudnościami w dokładnym ustaleniu przewidywanej ilości, natomiast Wykonawca zobowiązuje się do nie dochodzenia wszelkich roszczeń z tego tytułu. Zamawiający przewiduje wykorzystać przedmiot umowy na poziomie minimum 80%. Za zgodą Wykonawcy Zamawiający może nie zrealizować więcej niż 20% wartości zamówienia, a Wykonawca nie będzie wnosił żadnych roszczeń z tego tytułu. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć zamówiony towar do magazynu Centrum Leczenia Oparzeń w Siemianowicach Śląskich przy ul. Jana Pawła II 2.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33190000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania zamówienia:12 miesięcy od dnia zawarcia umowy.
Część nr: |
19 |
Nazwa: |
Pakiet 19 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Uchwyt na basen sanitarny, zawieszany na ramie łóżka, wykonany z metalu, przeznaczony do przechowywania kaczki toaletowej w pozycji poziomej bezpośrednio przy łóżku pacjentaIlość: 20 sztuk.Zamawiający dopuszcza możliwość niewykorzystania, w trakcie trwania umowy, pełnej ilości przedmiotu zamówienia, co związane jest z trudnościami w dokładnym ustaleniu przewidywanej ilości, natomiast Wykonawca zobowiązuje się do nie dochodzenia wszelkich roszczeń z tego tytułu. Zamawiający przewiduje wykorzystać przedmiot umowy na poziomie minimum 80%. Za zgodą Wykonawcy Zamawiający może nie zrealizować więcej niż 20% wartości zamówienia, a Wykonawca nie będzie wnosił żadnych roszczeń z tego tytułu. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć zamówiony towar do magazynu Centrum Leczenia Oparzeń w Siemianowicach Śląskich przy ul. Jana Pawła II 2.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33190000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania zamówienia:12 miesięcy od dnia zawarcia umowy.
Część nr: |
20 |
Nazwa: |
Pakiet 20 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wielorazowy uchwyt do lamp kompatybilny z lampą MediLed Symphony Surgical Light Class 76Ilość: 4 sztuki.Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć zamówiony towar do magazynu Centrum Leczenia Oparzeń w Siemianowicach Śląskich przy ul. Jana Pawła II 2.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33190000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania zamówienia:12 miesięcy od dnia zawarcia umowy.