Dostawy zespoleń ortopedycznych

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawy zespoleń ortopedycznych
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKraków
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
  • Termin składania wniosków2021-05-19
  • Zamawiający5 Wojskowy Szpital Kliniczny z POlikliniką SP ZOZ w Krakowie
  • Data publikacji ogłoszenia2021-05-10
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00049521
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawy zespoleń ortopedycznych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 5 Wojskowy Szpital Kliniczny z POlikliniką SP ZOZ w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351506868

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wrocławska 1-3

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 30-901

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.7.) Numer telefonu: +48126308059

1.5.8.) Numer faksu: +48126308059

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam@5wszk.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://5wszk.com.pl/zamowienia-publiczne

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawy zespoleń ortopedycznych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3636583b-b160-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00049521

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003102/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.42 zespolenia ortopedyczne

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://5wszk.com.pl/zamowienia-publiczne

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://5wszk.com.pl/zamowienia-publicznehttps://miniportal.uzp.gov.pl/https://epuap.gov.pl/wps/portal

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wpostępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcamiodbywasię przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/,ePUAPuhttps://epuap.gov.pl/wps/portalorazpoczty elektronicznej. Wykonawca zamierzający wziąćudział wpostępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP.Wykonawcaposiadający konto na ePUAPma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania ofertylub wnioskuoraz do formularza do komunikacji.Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania iodbieraniadokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń orazinformacjiprzekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortaluorazRegulaminie ePUAP.Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwemdedykowanychformularzy do:złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacjiwynosi 150 MB.Zadatę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych,oświadczeń lubelektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje siędatę ichprzekazania na ePUAP. Dane postępowania poza SWZ można wyszukać również na Liściewszystkichpostępowań klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej zzakładkiPostępowania na miniPortalu

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający informuje, że: 1.Administratoremdanychosobowych udostępnionych w ramach postępowania jest Zamawiający.2.Kontakt doinspektoraochrony danych osobowych: adres e-mail : rodo@5wszk.com.pl, pisemnie naadresZamawiającego :5Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką SP ZOZ w Krakowie, ul. Wrocławska1-3,30-901Kraków3.Dane osobowe przetwarzane będą w związku z koniecznościąwypełnieniaobowiązkuprawnego ciążącego na zamawiającym, w celu związanym z niniejszympostępowaniem oudzieleniezamówienia publicznego tj. zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c) rozporządzeniaParlamentuEuropejskiego iRady (UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osóbfizycznych wzwiązku zprzetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takichdanych orazuchyleniadyrektywy95/46/WE („RODO”) w zw. z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r.Prawozamówieńpublicznych(Dz.U.2017.1579 t.j. z dnia 2017.08.24) („PZP”);4. W razierealizacjizamówieniapublicznego dane osobowe przetwarzane będą w celu wykonania umowy tj.zgodnie art. 6ust. 1 lit b)RODO.5.odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którymudostępnionazostaniedokumentacja postępowania(komisja przetargowa) oraz odpowiednie organykontrole wzakresie ichkompetencji; 6.Dane osobowe będą przechowywane, przez okres 4 lat oddniazakończeniapostępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4lata,okresprzechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. Dane te mogą być przechowywaneprzezokresdłuższy niż wskazany, o ile wynika to z ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. onarodowymzasobiearchiwalnym i archiwach (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 217 z późn. zm.) i przepisówwykonawczychdo tejustawy. 7.obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowymokreślonym wprzepisachustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzieleniezamówieniapublicznego;konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP; 8. wodniesieniudo danychosobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany. 9.Prawa osóbktórych danesą przetwarzane:• prawo dostępu do danych osobowych;• prawo dosprostowaniadanychosobowych(Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie możeskutkować zmianąwynikupostępowania)• prawo żądania od administratora ograniczeniaprzetwarzaniadanychosobowych(prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania wodniesieniudoprzechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub wceluochronypraw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesupublicznegoUniiEuropejskiej lub państwa członkowskiego); 10. prawo do wniesienia skargi doPrezesaUrzęduOchrony Danych Osobowych,gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danychosobowychPani/Panadotyczących narusza przepisy;11.nie przysługuje Pani/Panu:• prawo dousunięcia danychosobowych;•prawo do przenoszenia danych osobowych;prawo sprzeciwu, wobecprzetwarzaniadanychosobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jestkoniecznośćwypełnieniaobowiązku prawnego ciążącego na zamawiającym lub wykonanie umowy

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 7. obowiązek podania danych osobowychjestwymogiemustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem wpostępowaniuoudzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danychwynikają zustawyPZP; 8. w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowanewsposóbzautomatyzowany. 9. Prawa osób których dane są przetwarzane:• prawo dostępudodanychosobowych;• prawo do sprostowania danych osobowych (Wyjaśnienie: skorzystanie zprawadosprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania)• prawo żądaniaodadministratoraograniczenia przetwarzania danych osobowych (prawo do ograniczeniaprzetwarzanianie mazastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystaniaze środkówochronyprawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi naważnewzględyinteresu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego); 10. prawo downiesieniaskargido Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, żeprzetwarzaniedanychosobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy;11. nie przysługujePani/Panu:• prawodousunięcia danych osobowych;• prawo do przenoszenia danych osobowych;prawosprzeciwu,wobecprzetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 30/ZP/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 1 Resorbowalny syntetyczny materiał kościozastępczy zgodnie z opisem w załączniku nr 1 do SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 33183100-7 - Implanty ortopedyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

na zasadach okreslonych we wzorze umowy

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 29.4 Oferty będą oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez Wykonawców w zakresie ww. kryterium.1) Kryterium Cena – 100 % znaczenia (Wc)Sposób dokonania oceny wg wzoru:Wc = [( Cn : Cb ) x 100 Wc – wartość punktowa ceny bruttoCn – cena najniższaCb – cena badanej oferty Wykonawca może uzyskać maksymalnie 100 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

29.4 Oferty będą oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez Wykonawców w zakresie ww. kryterium.1) Kryterium Cena – 100 % znaczenia (Wc)Sposób dokonania oceny wg wzoru:Wc = [( Cn : Cb ) x 100 Wc – wartość punktowa ceny bruttoCn – cena najniższaCb – cena badanej oferty Wykonawca może uzyskać maksymalnie 100 pkt.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 2 Implanty do nasady dalszej kości promieniowej i łokciowejImplanty pod śruby 2.5 mm, do całkowitej artrodezy nadgarstka. Blokowane - pozwalające na wprowadzenie śruby w zakresie kąta +/- 15 stopni, blokowanie w systemie trójpunktowego bezgwintowego blokowania na docisk.Implanty do częściowej artodezy nadgarstka pod śruby 2.0/2.3 nieblokowane i blokowane. Blokowane - pozwalające na wprowadzenie śruby w zakresie kąta +/- 15 stopni, blokowanie w systemie trójpunktowego bezgwintowego blokowania na dociskImplanty do kości paliczkówImplanty do kości śródręcza i stopyImplanty do kości piętyImplanty do dalszej nasady kości ramiennej oraz łokciaImplanty do kości stopyŚruby samowiercącezgodnie z opisem w załączniku nr 1 do SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 33183100-7 - Implanty ortopedyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

na zasadach okreslonych we wzorze umowy

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 29.4 Oferty będą oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez Wykonawców w zakresie ww. kryterium.1) Kryterium Cena – 100 % znaczenia (Wc)Sposób dokonania oceny wg wzoru:Wc = [( Cn : Cb ) x 100 Wc – wartość punktowa ceny bruttoCn – cena najniższaCb – cena badanej oferty Wykonawca może uzyskać maksymalnie 100 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

29.4 Oferty będą oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez Wykonawców w zakresie ww. kryterium.1) Kryterium Cena – 100 % znaczenia (Wc)Sposób dokonania oceny wg wzoru:Wc = [( Cn : Cb ) x 100 Wc – wartość punktowa ceny bruttoCn – cena najniższaCb – cena badanej oferty Wykonawca może uzyskać maksymalnie 100 pkt.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: nie dotyczy

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: nie dotyczy

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

nie dotyczy

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

10.1 Dokumenty wraz z ofertą!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :10.1.1 Wypełniony i podpisany we wskazanych miejscach Załącznik nr 1 – formularz opis przedmiotu zamówienia – zestawienie wymaganych i oferowanych parametrów10.1.2 Wypełniony we wskazanych miejscach i podpisany Załącznik nr 2 –formularz ofertowy,10.1.3 Dokumenty rejestrowe potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictwa potwierdzające umocowanie osób do składania oferty w imieniu Wykonawcy,10.1.4 Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia z postępowania stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SWZ (wypełnić pkt 3!!!! ewentualnie oświadczenie z pkt 4 dotyczące wykazanie rzetelności w sytuacji podleganiu wykluczeniu, ewentualnie oświadczenie z pkt 5, czyli oświadczenie Wykonawcy dotyczące podmiotu na które zasoby lub sytuację na które się wykonawca powołuje w zakresie braku podstaw do wykluczenia tego podmiotu)10.1.5 Potwierdzenie wniesienia wadium, o ile jest to wymagane

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się oudzielenie zamówienia:13. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są ustanowićpełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia alboreprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.14. Wprzypadku składania ofert przez podmioty ubiegające się wspólnie o udzielenie zamówienianależy dołączyć pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzieleniezamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawiezamówienia publicznego.15. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzieleniezamówienia zostanie wybrana, Zamawiający będzie mógł żądać przed zawarciem umowy wsprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców16. Wprzypadku, gdy Wykonawca w miejsce któregoś z dokumentów, o których mowa w SWZdostarczy jego kopię, kopia ta musi być poświadczona za zgodność z oryginałem przezWykonawcę. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówieniaoraz w przypadku podmiotów udostępniających Wykonawcy zasoby, kopie dokumentówdotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów powinny być poświadczane zazgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub te podmioty. Zamawiający może zażądaćprzedstawienia oryginałów lub notarialnie potwierdzonych kopii dokumentów (np. jeśliprzedstawione kserokopie będą nieczytelne lub będą wzbudzać wątpliwości co do ichprawdziwości).17. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców,oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniuskłada każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty tepotwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia wzakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału wpostępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

na zasadach określonych we wzorze umowy stanowiący załącznik do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-19 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy przesłać na na skrytkę Zamawiającego na portalu e-puap(https://epuap.gov.pl/wps/portal) : /5wszkzp/SkrytkaESP

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-19 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-06-17

2021-05-10 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję makijażystki i fryzjerki na 02.06.2024 - Jurków
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania15-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Poszukuję makijażystki i fryzjerki na 02.06.2024. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI