Dostawy wyrobów medycznych

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawy wyrobów medycznych
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoŁowicz
  • WojewództwoŁódzkie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoJednostki organizacyjne administracji samorządowej
  • Termin składania wniosków2020-12-09
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyZespół Opieki Zdrowotnej
  • Data publikacji ogłoszenia2020-12-01
  • Numer ogłoszenia759862-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 759862-N-2020 z dnia 01.12.2020 r.

Zespół Opieki Zdrowotnej: Dostawy wyrobów medycznych
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej, krajowy numer identyfikacyjny 75007966000000, ul. ul. Ułańska  28 , 99-400  Łowicz, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 046 8375368 w. 250, e-mail lowzoz@pro.onet.pl, faks 468 375 991.
Adres strony internetowej (URL): www.zoz.pol.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
www.bip.zoz.pol.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
www.bip.zoz.pol.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertę należy złożyć w wersji papierowej, w zamkniętej kopercie, osobiście, za pośrednictwem operatora pocztowego lub posłańca, w siedzibie Zamawiającego
Adres:
Zespół Opieki Zdrowotnej , 99-400 Łowicz, ul. Ułańska 28

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy wyrobów medycznych
Numer referencyjny: ZOZ.VI.ZP.241-12/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Zakres rzeczowy kontraktu obejmuje dostarczanie do Zespołu Opieki Zdrowotnej w Łowiczu wyrobów medycznych w ilościach i asortymencie wyszczególnionym w załączniku nr 4 do SIWZ z tolerancją /- 30%/ w każdej pozycji asortymentowej zgodnie z zamówieniami cząstkowymi składanymi sukcesywnie przez okres 12 miesięcy.Przedmiot zamówienia składa się z 20 zadań:zadanie nr 1- nici wchłanialne syntetyczne, plecione, w podwójnym sterylnym opakowaniu z bezpośrednim dostępem do igły po otwarciuzadanie nr 2 - nici niewchłanialne jednowłóknowe syntetyczne, skórne-poliamidowe, w podwójnym sterylnym opakowaniu z bezpośrednim dostępem do igły po otwarciu, z nazwą własną produktu i składem chemicznym na opakowaniu zewnętrznym i wewnętrznymzadanie nr 3 - nici niewchłanialne jednowłóknowe syntetyczne, skórne i naczyniowezadanie nr 4 - nici syntetyczne, niewchłanialne, poliamidowe, plecione, bezigłowe, czarnezadanie nr 5 - materiały specjalistyczne do zaopatrywania ranzadanie nr 6 - zestawy do drenażu, rurki intubacyjnezadanie nr 7 - materiały syntetyczne niewchłanialne do zaopatrzenia przepuklinyzadanie nr 8 - szwy mechanicznezadanie nr 9 - drobny materiał zabiegowy zadanie nr 10 - opatrunkizadanie nr 11 - podkłady chłonnezadanie nr 12 - pieluchomajtki zadanie nr 13 - zestaw do strzykawki MEDRAD Vistron CT zadanie nr 14 - wzierniki ginekologicznezadanie nr 15 - zestaw do stymulacji endokawitarnejzadanie nr 16 - papiery do EKG, KTG, elektrodyzadanie nr 17 - maski tlenowezadanie nr 18 - stapleryzadanie nr 19 - wapno sodowane z indykatoremzadanie nr 20 - golarki medyczneWymagania Zamawiającego dotyczące nici /zadania nr 1- 2/. - nitki nie mogą się strzępić ani zrywać - nitka musi się dobrze wiązać(pewny węzeł) - igła musi być stabilna w imadle (dotyczy nici z igłą) - igła musi wielokrotnie przechodzić przez tkankę z jednakową ostrością (dotyczy nici z igłą) - dopuszcza się tolerancję na długości igieł +/- 10 % , na długości nitki +/- 10 %, do pełnego milimetra zgodnie z zasadami zaokrąglania matematycznego. - saszetka zewnętrzna opisana nazwą nici i składem chemicznym w języku polskim – dot. zad. 2 Zamawiający wymaga, aby wszystkie wyroby medyczne miały oznakowania i instrukcje używania zgodnie z art. 14 Ustawy o wyrobach medycznych (t.j. Dz U.2020 poz. 186 ze zm.)Zamawiający nie wskazuje żadnej kluczowej części zamówienia do osobistego wykonania przez Wykonawcę.Wykonawca w odniesieniu do całości zamówienia może polegać na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a - 22c Ustawy- Pzp.Dostawy winny być realizowane transportem Wykonawcy do magazynów Zamawiającego do Apteki Szpitalnej ZOZ w Łowiczu w godz. 8-15.

II.5) Główny kod CPV: 33140000-3
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  12   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określił Wykonawcom żadnych warunków udziału w postępowaniu.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określił Wykonawcom żadnych warunków udziału w postępowaniu.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie określił Wykonawcom żadnych warunków udziału w postępowaniu.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy; wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące prze upływem terminu składania ofert.2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu o którym mowa w pkt 1; składa odpowiadający mu dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3. Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji o firmach, które złożyły oferty, kwocie przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia, cenach, terminach wykonania zamówienia, okresie gwarancji i warunkach płatności zawartych w ofertach (art. 86 ust. 5 ustawy PZP), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.4. W przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp Wykonawca zobowiązany jest dodatkowo złożyć wszystkie dokumenty dotyczące tego podmiotu wskazane w § 5 pkt 1-9 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający do Wykonawcy w postępowaniu o udzieleni zamówienia. (Dz.U. z 2020 poz. 1282 ze zm).
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Zamawiający nie określił Wykonawcom żadnych warunków udziału w postępowaniu i nie wymaga złożenia w tym zakresie żadnych oświadczeń i dokumentów
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
1. Oświadczenie, że oferowane wyroby medyczne są dopuszczone do obrotu i stosowania w placówkach służby zdrowia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 20 maja 2010 roku (t.j. Dz.U. 2020 poz. 186 ze zm.) o wyrobach medycznych oraz posiadają aktualne dokumenty potwierdzające dopuszczenie do obrotu na terenie RP (wzór oświadczenia stanowi zał. nr 5 do Siwz). 2. W przypadku produktów, które nie zostały sklasyfikowane jako wyrób medyczny wykonawca zobowiązany jest do złożenia stosownego oświadczenia3. Deklaracja zgodności - dla wszystkich pozycji (nie dotyczy zadania nr 11 poz. 1)4. Wpis lub zgłoszenie do Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych- dla wszystkich pozycji (nie dotyczy zadania nr 11 poz. 1) 2.3.5. dokumenty potwierdzające, że oferowany przedmiot zamówienia jest dopuszczony do obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, dotyczy zadań nr 9, 10; tzn: a. w klasie I niesterylnej – deklaracja zgodności CE,b. w klasie I sterylnej i klasie IIa – deklaracja zgodności CE oraz certyfikat CE jednostki notyfikowanej przy udziale której dokonano oceny zgodności wyrobu medycznego,c. w klasie IIb i klasie III - deklaracja zgodności CE, certyfikat CE jednostki notyfikowanej przy udziale której dokonano oceny zgodności wyrobu medycznego oraz dokument potwierdzający wywiązanie się z obowiązku dokonania zgłoszenia. 6. Raport procesu walidacji sterylizacji oraz dokumenty wydane przez producenta potwierdzające spełnienie wymogów określonych w SIWZ - wyroby gazowe jałowe i niejałowe muszą być wykonane z przędzy min.15 TEX, kompresy jałowe i niejałowe z podwójnie podwijanymi brzegami typu ES - dotyczy zadań nr 9, 10;7. Dokumenty wydane przez producenta potwierdzające spełnienie wymogów określonych w SIWZ - dotyczy zadania nr 12 (pieluchomajtki),8. Certyfikatu CE, oświadczenia producenta, prospekt lub katalog potwierdzający parametry oferowanych wyrobów medycznych - dotyczy zadania nr 139. W przypadku zaoferowania produktu równoważnego - dotyczy zad. nr 13, Wykonawca załączy:a. oświadczenie, potwierdzające parametry techniczne oferowanych zestawów wkładowych, w postaci materiałów technicznych ich producenta (prospekty, katalogi, foldery, zdjęcia, itp.) b. oświadczenie, że zaproponowane produkty równoważne są w 100% kompatybilne ze wstrzykiwaczem kontrastu Medard Vistron CT ( nr seryjny 56724).10. katalogi foldery lub ulotki potwierdzające parametry oferowanych wyrobów medycznych11. próbki potwierdzające zgodność zaoferowanych wyrobów medycznych z opisem przedmiotu zamówienia: zadanie nr 1 – 2 szt. dla poz. 4, 6, 12, 17, 25, 27; zadanie nr 2 – 2 szt. dla każdej pozycji zadanie nr 5 - 2 szt. dla poz. 5
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Pełnomocnictwo do reprezentacji podmiotów występujących wspólnie w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – w przypadku konsorcjum lub spółki cywilnej2. Pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osoba podpisująca nie jest osobą upoważnioną na podstawie dokumentu wymienionego w rozdziale VII punkt 2.1.1. w oryginale lub poświadczone notarialnie lub opatrzone adnotacją (za zgodność z oryginałem) pieczęcią Wykonawcy, imienna pieczątka osoby upoważnionej na podstawie dokumentu wymienionego w rozdziale VII punkt 2.1.1. oraz jej podpisem.3. Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.4. Zamawiający zwraca uwagę na możliwość zastosowania na każdym etapie postępowania art. 22d ust. 2 i art. 26 ust. 2f Ustawy- Pzp
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
CENA 60,00
TERMIN DOSTAWY 20,00
TERMIN REKLAMACJI 20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zakazuje się dokonywania zmian postanowień umowy oraz wprowadzania nowych postanowień do umowy, z wyjątkiem przewidzianych w ust. 2.2. Strony dopuszczają zmiany umowy w zakresie: 1) przedmiotowym tj. zaoferowania innego preparatu w przypadku: a. wygaśnięcia świadectwa rejestracyjnego, b. incydentu medycznego, c. zaprzestania produkcji2) zmian ceny w przypadku: a. obniżenia ceny.3. W przypadku wycofania oferowanych wyrobów medycznych Wykonawca będzie dostarczał zastępcze wyroby medyczne dostępne na rynku, o parametrach nie gorszych niż oferowane, w tej samej cenie, po uprzedniej pisemnej zgodzie Zamawiającego.4. Wszelkie zmiany w umowie pod rygorem nieważności muszą być dokonane w formie pisemnej.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 09.12.2020, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Oferty należy sporządzić w języku polskim.
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: nici wchłanialne syntetyczne, plecione, w podwójnym sterylnym opakowaniu z bezpośrednim dostępem do igły po otwarciu
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lp. Grubość nitki Długość igły w mm +/10% Krzywizna igły Przekrój igły Długość nitki w cm +/-10% J.M. Szacunkowe potrzeby roczne Nr katalogowyPowlekane poliglaktyną 370 i stearynian wapnia o podtrzymywaniu tkankowym 50% w 5 dni po zaimplantowaniu, wchłaniające się ok.42 dni, bezbarwne. 1 1 40 1/2 koła okrągła pogrubiona 90 szt. 216 2 0 40 1/2 koła okrągła pogrubiona 90 szt. 216 3 1 48 1/2 koła okrągła 90 szt. 216 4 2/0 37 1/2 koła okrągła z zakończeniem krótkim tnącym 90 szt. 326 5 2/0 43 1/2 koła okrągła z zakończeniem krótkim tnącym 90 szt. 36 6 3/0 24 1/2 koła Odwrotnie tnąca z zakończeniem mikro-point 70 szt. 72 Powlekane kopolimerem glikolidu i L-laktydu Poli (w proporcji 35/65) oraz stearynianem wapnia o podtrzymywaniu tkankowym ok. 50-40% po 21 dniach po zaimplantowaniu, wchłaniające się od 56 do 70 dni. Fioletowe. 0 0 0 7 3/0 26 1/2 koła okrągła 70 szt. 396 8 3/0 37 1/2 koła okrągła 70 szt. 228 9 2/0 37 1/2 koła okrągła 70 szt. 546 10 2/0 26 1/2 koła okrągła 70 szt. 408 11 2/0 48 1/2 koła okrągła 70 szt. 12 12 2/0 76 1/2 koła okrągła 70 szt. 12 13 0 26 1/2 koła okrągła 70 szt. 36 14 0 37 1/2 koła okrągła 70 szt. 72 15 3/0 22 1/2 koła okrągła 70 szt. 48 16 1 37 1/2 koła okrągła 70 szt. 1100 17 4/0 17 1/2 koła okrągła 70 szt. 60 18 2 60 1/2 koła okrągła 70 szt. 468 19 2 43 1/2 koła okrągła 70 szt. 252 20 1 40 1/2 koła okrągła pogrubiona 70 szt. 72 21 2 40 1/2 koła okrągła pogrubiona 90 szt. 168 22 2/0 1x140cm szt. 576 23 0 1x140cm szt. 324 24 1 1x140cm szt. 36 25 1 26 5/8koła okrągła 1x70cm szt. 36 26 1 36 5/8koła okrągła 1x70cm szt. 72 27 0 36 5/8koła okrągła 1x70cm szt. 72
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin dostawy 20,00
termin reklamacji 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: nici niewchłanialne jednowłóknowe syntetyczne, skórne-poliamidowe, w podwójnym sterylnym opakowaniu z bezpośrednim dostępem do igły po otwarciu, z nazwą własną produktu i składem chemicznym na opakowaniu zewnętrznym i wewnętrznym
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lp Grubość nitki Długość igły w mm +/_10% Krzywizna igły Przekrój igły Długość nitki w cm +/-10% J.M. Szacunkowe potrzeby roczne1 4/0 24 3/8 koła odwrotnie tnąca na całej długości 75 szt. 4502 3/0 24 3/8 koła odwrotnie tnąca na całej długości 75 szt. 13503 2/0 24 3/8 koła odwrotnie tnąca na całej długości 75 szt. 9004 0 24 3/8 koła odwrotnie tnąca na całej długości 75 szt. 725 2/0 60 prosta odwrotnie tnąca na całej długości 75 szt. 126 2/0 x x x 150 szt. 127 1 40 1/2 koła okrągła 75-100 szt. 24
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin dostawy 20,00
termin reklamacji 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: nici niewchłanialne jednowłóknowe syntetyczne, skórne i naczyniowe
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lp Grubość nitki Długość igły w mm +/_10% Krzywizna igły Przekrój igły Długość nitki w cm +/-10% J.M. Szacunkowe potrzeby rocznePolipropylenowo – polietylenowe w opakowaniu eliminującym efekt pamięci skrętu szwu 1 5/0 17 1/2 koła x2 okrągła 90 szt. 122 4/0 17 1/2 koła x2 okrągła 90 szt. 123 3/0 17 1/2 koła x2 okrągła 90 szt. 12
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin dostawy 20,00
termin reklamacji 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: nici syntetyczne, niewchłanialne, poliamidowe, plecione, bezigłowe, czarne
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lp. Grubość nitki Długość nitki w cm +/-10% J.M. Szacunkowe potrzeby roczne1 2/0 150 szt. 5602 0 2x75 szt. 2643 1 150 szt. 36
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin reklamacji 20,00
termin dostawy 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: materiały specjalistyczne do zaopatrywania ran
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lp. Grubość nitki Długość igły w mm +/_10% Krzywizna igły Przekrój igły Długość nitki w cm +/-10% J.M. Szacunkowe potrzeby roczneDrut stalowy, skręcany, powlekany polietylenem, z dwoma płytkami polietylenowymi o wielkości 100mmx30mmx8mm 1 1,3mm 100 x2 3/8 koła odwrotnie tnąca na całej długości 90 szt. 20 Podwiązki poliestrowe plecione powlekane silikonem 2 2/0 1x150cm szt. 252 3 0 1x150cm szt. 180 4 1 1x150cm szt. 72 Gąbka żelatynowa wchłanialna, nie zwiększająca swojego wymiaru pod wpływem krwi i płynów fizjologicznych, nie może się kruszyć, musi posiadać podwójne sterylne opakowanie Lp. Grubość Rozmiar J.M. Szacunkowe potrzeby roczne 5 1 cm 8cm x 5cm; opak. 10 szt op. 20
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin dostawy 20,00
termin reklamacji 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6 Nazwa: zestawy do drenażu, rurki intubacyjne
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lp Nazwa materiału Producent; Numer katalogowy J.M. Potrzeby 1 Trzykomorowy, sterylny zestaw do drenażu klatki piersiowej posiadający wydzieloną komorę zastawki podwodnej z barwnikiem, komorę na wydzielinę o pojemności 2100 ml, wyskalowaną co 5 ml w zakresie od 0 -200ml i co 10 ml do 2000 ml, wydzieloną wodną komorę regulacji siły ssania z barwnikiem, posiadający automatyczną zastawkę zabezpieczającą przed wysokim dodatnim ciśnieniem oraz mechaniczną zastawkę zabezpieczającą przed wysokim ciśnieniem ujemnym z filtrem. Zestaw z samouszczelniającym portem igłowym do pobierania próbek drenowanego płynu. Zestaw o budowie kompktowej, o stabilnej podstawie i wysokości max. 25cm, z uchwytem umożliwiającym przenoszenie lub powieszenie. Dren łączący bezlateksowy zabezpieczony przed zagięciem, z możliwością odłączenia. szt 102 Dren z trokarem do drenażu opłucnej nr 24-28 z płaskim uchwytem oznakowanym rozmiarem drenu. * szt 83 Zestaw uzupełniajacy do tracheotomii metodą GRIGGSA - rozm. 7,0; 8,0; 9,0; wykonywanej wielorazowym peanem. Zestaw zawiera skalpel, kaniulę z igłą i strzykawką do identyfikacji tchawicy, prowadnicę i rozszerzadło, rurkę tracheotomijną z mankietem niskociśnieniowym z wbudowanym przewodem do odsysania z przestrzeni podgłośniowej. Rurka tracheotomijna z mandrynem samoblokującym się z otworem na prowadnicę Seldingera. * szt. 64 Prowadnica do trudnych intubacji dł. 60cm, niezbrojona, wielorazowa wygięty koniec, pamięć kształtu, wykonanie z plecionki pokrytej tworzywem bez zawartości PCV, możliwość dezynfekcji, sztywne opakowanie do przechowywania. szt. 15 Rurki tracheotomijne rozm. 7,0; 8,0; 9,0 -z możliwością odsysania z przestrzeni podgłośniowej z miękkim cienkościennym mankietem niskociśnieniowym oraz z systemem ograniczania wzrostu ciśnienia wewnątrzmankietu typu SOFFT SEAL z balonikim kontrolnym wyraźnie wskazującym na wypełnienie mankietu (płaski przed wypełnieniem), posiadającym oznaczenia rozmiaru rurki oraz rodzaju i średnicy mankietu. Rurka wykonana z termoplastycznego PCV, posiadająca elastyczny przeźroczysty kołnierz z oznaczeniem rozmiaru i długości rurki oraz samoblokujący się mandryn z otworem na prowadnicę SELDINGERA umożliwiający założenie bądź wymianę rurki . * szt. 106 Rurki tracheotomijne z regulowanym położeniem kołnierza posiadające mechanizm blokujący umożliwiający przesuwanie kołnierza wzdłuż osi rurki oraz obracanie o 360 stopni z miękkim cienkościennym mankietem niskociśnieniowym oraz systemem ograniczania wzrostu ciśnienia wewnatrz mankietu typu Soft Seal z balnikiem kontrolnym wyrażnie wskazującym na wypełnienie mankietu (płaski przed wypełnieniem ), wykonana z mieszaniny silikonu i PCV-u - pólprzeźroczysta z oznaczeniem rozmianu rurki, rodzaju i średnicy mankietu na baloniku kontrolnym oraz średnicą wewnętrzną, zewnętrzną i zakresem zmiennej długości podanym na kołnierzu, w komplecie z mandrynem oraz tasiemkami do zamocowania,sterylna. Rozmiary od 6,0 mm do 10 mm co 1,0 mm * szt. 107 Rurki tracheotomijne bez mankietu wykonana z mieszaniny silikonu i PCV - o zwiększonych właściwościach termoplstycznych i poślizgowych, półprzeźroczysta.Posiadająca elstyczny mandryn (od rozmiaru 6,0) kołnierz z opisem średnicy wewnętrznej i zewnętrznej. Łącznik 15 mm i tasiemkę do mocowania. Sterylne, sztywne opkowanie typu blister. Rozmiary: od 3,0mm do 9,0 mm co 1 mm oraz 3,5,5mm ,4,5 mm i 7,5 mm * szt. 808 Rurka tracheostomijna bez mankietu, foniatryczna, z 1 otworem, wykonana z mieszaniny silikonu i PCW, półprzezroczysta, posiadająca elastyczny mandryn. Łącznik 15 mm i tasiemkę do mocowania. Sterylne, sztywne opakowanie typu blister. Rozmiary: od 3,0mm do 10,0mm co 1,0mm oraz 3,5mm, 4,5mm i 7,5 * szt. 29 Zestaw do szybkiej, bezpiecznej konikotomii z igłą Veresa, z rurką 6,0mm z mankietem. W zestawie dodatkowo skalpel, strzykawka 10 ml, miękka opaska, wymiennik ciepła i wilgoci typu thermovent T oraz szew chirurgiczny z igłą. szt. 110 Dwuświatłowy cewniki pępowinowy 4F/20cm, poliuretanowy, widoczny w promieniach Rtg, znaczniki głębokości co 1cm, dodatkowe znaczniki co 5cm, przezroczyste poliuretanowe przedłużenie, łączniki Luer Lock, nakrętka zamykająca, skrzydełka mocujące z wbudowanym systemem chroniącym przed załamaniem cewnika szt. 211 Mankiet ciśnieniowy 500 ml- wykonany z przezroczystego materiału umożliwiającego podgląd poziomu płynu z każdego miejsca; worek do płynu zawieszany wewnątrz mankietu; manometr mocowany na rzep, wyskalowany w mmHg, zakres : 0 – 700mmHg, z podziałką co 100mmHg, z oznaczeniem barwnym wartości 300mmHg i wartości równych większych 400mmHg szt. 112 Wymienniki ciepła i wilgoci typu "sztuczny nos", z zamykanym zatrzaskowym portem do odsysania i końcówką do podawania tlenu; lekki - o masie nie przekraczającej 9g. Sterylne, pakowane folia - papier. szt. 25013 Rurki intubacyjne z mankietem o kształcie baryłkowatym z otworem Murphyego, o wygładzonych wszystkich krawędziach wewnątrztchawiczych, z całkowicie wygładzonym połączeniem mankietu z rurką, balonik kontrolny wskazujący na stan wypełnienia mankietu (płaski przed wypełnieniem) z oznaczeniem nazwy producenta,średnicy rurki i mankietu,przewód łączący balonik kontrolny w innym kolorze niż korpus rurki,dodatkowe oznaczenie rozmiaru na korpusie rurki w miejscu widocznym po zaintubowaniu jak i na łączniku. Linia RTG widoczna na całej długości rurki, skala centymetrowa podana na korpusie rurki pomagająca określić głębokość intubacji wraz z oznaczeniem poziomu strun glosowych oraz w postaci linii przerywanej miejscem cięcia korpusu rurki dla rozgraniczenia intubacjiustnej lub nosowej,sterylna, jednorazowa.Rurka wykonana z tworzywa PCV. Rozmiary od 5,0 do 9,5 mm co 0,5mm. * szt. 80014 Rurki intubacyjne bez mankietu o zwiększonych właściwościach termoplastycznych i poślizgowych, wykonane z mieszaniny silikonu i PCV - półprzeźroczyste. Jednocześnie rurka nie może być zbyt miękka aby umożliwiała zaintubowanie bez prowadnicy. Linia RTG i centrymetrowe oznaczenie głębokości intubacji na korpusie rurki (po dwóch stronach korpusu dla rozmiarów 2,0-6,0). Nazwa producenta i srednica podane na korpusie rurki i łączniku 15mm. z oznaczeniem rozmiaru rurki oraz wyprofiloawnymi zaczepami umożliwiającymi bezpieczne zamocowanie tasiemki mocującej. Jednorazowa, sterylna. Rozmiary od 2,00 do 9,0 mm co 0,5mm. * szt. 5015 Rurka tracheostomijna,wykonana z termoplastycznego PCV, posiadająca elstyczny,przeźroczysty kołnierz z oznaczeniem rozmiaru i długości rurki oraz sztywny mandryn z otworem na prowadnicę Seldingera umożliwiający założenie bądź wyminę rurki, w zestwie z dwoma kanieniaulami ,opaską i szczoteczką do czyszczenia ,sterylna .Rozmiary: od 6,0mm do 10 mm co 1 mm oraz 7,5 mm i 8,5 mm. * szt. 616 Zestaw do przezskórnej tracheotomii typu UniPerc. Zestaw do przezskórnej tracheotomii metodą Seldingera dla osób o nietypowej anatomii szyi z jednostopniowym rozszerzadłem w kształcie litery "S" z hydrofilną warstwą poślizgową z miękkim końcem, ergonomicznym uchwytem, z otworem na cewnik prowadzący i ze znacznikami informującymi o głębokości wprowadzenia, w zestawie: wyskalowana, zbrojona rurka tracheostomijna z mankietem niskociśnieniowym z elastycznym, przezroczystym regulowanym kołnierzem z zaciskiem utrzymującymn właściwą pozycję z samoblokującym się mandrynem z otworem na cewnik prowadzący, skalpel, zakrzywione kleszczyki do preparacjitkanki, strzykawka 10ml do aspracji, długa wyskalowana igła wprowadzająca 14G z kaniulą, długi wyskalowany rozszerzacz wstępny z uchwytem, długi cewnik prowadzący, prowadnica Seldingera, cienkościenna teflonowa kaniula, gąbka do czyszczenia kaniuli, miękka opaska mocujaca, klin do odłączania rurki, sterylny żel nawilżajacy, zabezpieczenine igły przed zakłuciem, obłozenie pola operacyjnego z oknem, całość sterylna, pakowana na dwóch tacach ( przyrządy do zabiegu oraz rurka i akcesoria). Rozm: 7, 8, 9mm. * szt. 417 Rurka ustno-gardłowa,nylonowe zabezpieczenie przed zagryzieniem,łagodnie wykończone krawędzie ,kodowana kolorystycznie wraz z oznaczeniem długości,jednorazowa, sterylna, rozmiary: 000/4 cm,00/5 cm/0/6 cm,1/7 cm,2,8 cm,3,9 cm,4/10 cm,5/11cm,6/12 cm * szt. 50018 Rurka nosowo -gardłowa wykonanana z miękkiego, delikatnego, nieprzezroczystego materiału typu Ivory, o zwiększonych właściwościach termoplastycznych i poślizgowych gładko wykończonymi krawedziami, posiadajaca zabezpieczenie przed całkowitym wsunięciem rurki do nosogardzieli.Jednorazowa, sterylna , rozmiar :6mm, 7mm ,8mm i 9 mm * szt. 1019 Rurka nosowo -gardłowa wykonanana z miękkiego, delikatnego, nieprzezroczystego materiału typu Ivory, o zwiększonych właściwościach termoplastycznych i poślizgowych gładko wykończonymi krawedziami, posiadajaca zabezpieczenie przed całkowitym wsunięciem rurki do nosogardzieli.Jednorazowa, sterylna , rozmiar :6mm, 7mm ,8mm i 9 mm * szt. 3020 Uchwyt do stabilizacji rurek do intubacji, z możliwością regulowania bądź wymiany rurki bez konieczności odklejania uchwytu. Wykonany z pianki polietylenowej pokrytej hipoalergiczną warstwą klejącą, posiadający sztywną część z unieruchamiającą rurkę oraz łatwe odpięcie uwalniające rurkę. Rozmiary 4,5-6,5mm, 7,0-8,5mm, 9,0-10,0mm* szt. 20
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin dostawy 20,00
termin reklamacji 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7 Nazwa: materiały syntetyczne niewchłanialne do zaopatrzenia przepukliny
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lp. Nazwa i opis produktu j.m. Szac. potrzeby roczne1 Siatka polipropylenowa monofilamentowa w rozmiarze 22-28cm x 30-40 cm. Każda pojedyncza siatka musi posiadać metryczki identyfikacyjne w liczbie min. 2 szt. w celu wklejenia ich do dokumentacji medycznej. szt 7
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin dostawy 20,00
termin reklamacji 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 8 Nazwa: szwy mechaniczne
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:L.p Nazwa i opis produktu J.m. szacunkowe potrzeby roczne1 Klipsy tytanowe średnio - duże o wymiarach przed zamknięciem 5,5 mm i 8,8 mm po zamknięciu, pakowane w magazynki po 6 klipsów w magazynku, posiadające wewnętrzne i zewnętrzne rowkowanie zabezpieczające przed zsunięciem się z naczynia i wysunięciem z klipsownicy. magazynek 2602 Klipsy tytanowe duże o wymiarach przed zamknięciem 8,00 mm i 12,00mm po zamknięciu, pakowane w magazynki po 6 klipsów w magazynku, posiadające wewnętrzne i zewnętrzne rowkowanie zabezpieczające przed zsunięciem się z naczynia i wysunięciem z klipsownicy. magazynek 60
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin dostawy 20,00
termin reklamacji 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 9 Nazwa: drobny materiał zabiegowy
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lp. Nazwa i opis produktu j.m. szacunkowe zapotrzeb. roczne1 Tupfer kula jałowy z nitką rad. 15 x 15 cm x 5 szt. op. 1002 Seton jałowy, z nitką radiacyjną 4 warstw. 1m x 5cm x 1 szt. op. 503 Kompresy gazowe 17 nitek, 12 warstw z nitka rad. 10 x 20 cm x 5 szt. jałowe op. 504 Serweta operacyjna 45 x 70 cm, 17nitk. z nitką radiacyjną z włókien naturalnych, 4 warstwowe z nitką RTG i tasiemką, pakowane po 2 szt. jałowe. op. 505 Lignina arkusze kg 8006 Lignina rolki szt. 2007 Wata opatrunkowa 500g 70÷30 bawełna + wiskoza op. 38 Serwetki niejałowe wykonane z włókniny 40g/m² o rozmiarze 60cm x 80 cm pakowane po 50 szt. op. 300
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin dostawy 20,00
termin reklamacji 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 10 Nazwa: opatrunki
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lp. Nazwa i opis produktu J.m Szac. Potrzeby roczne1 Gaza bawelniana kopertowa jał.1m2 17 nitkowa sterylizowane parą wodną kl. II reg.7 op. 1 0002 Gaza bawełniana 90cm, 17 nitek, kl. min I reg.4 (pakowana po 100 m) mb 10 5003 Kompr.gaz.niejał.17nitk.8w. 5 x 5cm; op.100 szt; kl. min. I reg.4 przędza tex min 15 op. 3 6004 Kompr.gaz niejał.17nitk.8w 7,5 x 7,5cm; op. 100 szt; kl. min. I reg.4 przędza tex min 15 op. 2 8005 Kompr.gaz niejał.17nitk.8w.10 x 10cm; op.100 szt; kl. min. I reg.4 przędza tex min 15 op. 1 2006 Kompresy gazowe jałowe 17 nitk. 5cm x 5 cm a' 3 szt sterylizowane parą wodną kl II a reg.7 tex min 15 op. 507 Kompresy gazowe jałowe17 nitk. 7,5cm x 7,5cm a' 3 szt sterylizowane parą wodną kl II a reg.7 tex min 15 op. 6008 Kompresy gazowe jałowe 10 x 10 cm a' 3 szt sterylizowane parą wodną kl IIa reg.7 tex min 15 op. 509 Opaska dziana 4m x 10 cm (pakowana pojedyńczo) szt. 14 00010 Opaska dziana 4m x 15 cm (pakowana pojedyńczo) szt. 11 00011 Opaska elast.tkana z zapinką 5m x 12 cm (pakowana pojedynczo) szt. 1 30012 Opaska elast.tkana z zap. 5m x 15 cm (pakowana pojedyńczo) szt. 1 50013 Opaska gipsowa 10cm x 3m szybkowiążąca 4 - 6 min. Gips po obu stronach opaski, zawartość gipsu naturalnego min. 94% nawinięta na rolkę z ekologicznej tektury- czas modelowania 2-3 minuty, czas zanurzenia w wodzie ok. 4s.Opatrunek gipsowy można obciążyć po 30 min. w opakowaniach zgrzewczych po 2 szt. - dokumenty potwierdzające parametry op. 20014 Opaska gipsowa 12 cm x 3 m szybkowiążąca 4 - 6 min. Gips po obu stronach opaski zawartość gipsu naturalnego min. 94% nawinięta na rolkęz ekologicznej tektury, czas modelowania 2-3 minuty, czas zanurzenia w wodzie ok. 4s.Opatrunek gipsowy można obciążyć po 30 min. w opakowaniach zgrzewczych po 2 szt - dokumenty potwierdzające parametry op. 32015 Opaska gipsowa szer. 14 -15cm x 3 m szybkowiążąca 4 - 6 min. Gips po obu stronach opaski zawartość gipsu naturalnego min. 94% nawinięta na rolkę z ekologicznej tektury ekologicznej tektury - czas modelowania 2-3 minuty, czas zanurzenia w wodzie ok. 4s.Opatrunek gipsowy można obciążyć po 30 min. w opakowaniach zgrzewczych po 2 szt- dokumenty potwierdzające prametry op. 41016 Plaster na tkaninie wiskozowej, w kolorze skóry, na szpulce, 2,5cm x 5 m szt. 45017 Plaster na tkaninie wiskozowej, w kolorze skóry, na szpulce, 5cm x 5m szt. 38018 Plaster na włókninie 2,5 cm x 5m, na szpulce szt. 1 10019 Plaster na włókninie 5 cm x 5m na szpulce szt. 32020 Plaster z opatr.na tkaninie 6cm x 5m szt. 5021 Plaster z opatr.na włókninie 6cm x 5m szt. 422 Przylepiec z włókniny z hipoalergicznym klejem z syntetycznego kauczuku, wydrukowana na papierze pokrywającym włókninę skala miary ułatwiająca dokładne odcięcie potrzebnej długości, przepuszczający parę wodną i powietrze, nie absorbujący promieni RTG. Papier zabezpieczający z falistym nacięciem ułatwiający aplikację przylepca. 5 cm x 10 m szt. 10023 Przylepiec z włókniny z hipoalergicznym klejem z syntetycznego kauczuku, wydrukowana na papierze pokrywającym włókninę skala miary ułatwiająca dokładne odcięcie potrzebnej długości, przepuszczający parę wodną i powietrze, nie absorbujący promieni RTG. Papier zabezpieczający z falistym nacięciem ułatwiający aplikację przylepca. 10 cm x 10 m szt. 20024 Przylepiec z włókniny z hipoalergicznym klejem z syntetycznego kauczuku, wydrukowana na papierze pokrywającym włókninę skala miary ułatwiająca dokładne odcięcie potrzebnej długości, przepuszczający parę wodną i powietrze, nie absorbujący promieni RTG. Papier zabezpieczający z falistym nacięciem ułatwiający aplikację przylepca. 20 cm x 10 m szt. 3025 Samoprzylepny opatrunek na rany pooperacyjne 10cm x 20 cm x 25 szt. op. 5026 Samoprzylepny opatrunek na rany pooperacyjne 15 cm x 6 cm x 25 szt. op. 527 Serweta oper.20n.4w.niejał.z taśmą rad.(pvc.-chip) 45x45 cm nie ulegająca kurczeniu w procesie sterylizacji szt. 6 00028 Serweta oper.17n.4w.niejał.z nitką rad. wplataną w gazę 45x70 cm szt. 10029 Wata wyściełająca pod gips 10cm x 3m ( +/- 10%) szt. 2030 Wata wyściełająca pod gips 15cm x 3m ( +/- 10%) szt. 40031 Opatrunek do ran wymagających aktywnego oczyszczania może pozostawać na ranie do 72 godzin 10 x 10cm; szt. 3032 Kompres jałowy z siatki bawełnianej impregnowany maścią neutralną 5 x 5 cm x 10 szt. op. 233 Kompres jałowy z siatki bawełnianej impregnowany maścią neutralną 10cm x 10 cm x 10 szt op. 3034 Kompres jałowy z włókien alginianów wapnia 10 cm x 10 cm x 10 szt. op. 1235 Kompr.gaz.17nitk.z nitką rad. z włókien naturalnych wplecione w gazę 12w.7,5 x 7,5cm; op. 100 szt, klasa min I, reg 4. op. 33036 Kompr.gaz.17.nitk.znitką rad. z włókien naturalnych wplecione w gazę12w.10 x 20cm; op. 100szt, klasa min I, reg. 4 op. 46037 Opatrunek z siatki poliamidowej zawierający jony srebra np. atrauman AG 5 x 5cm x 10 szt. op. 638 Opatrunek z siatki poliamidowej zawierający jony srebra np.atrauman AG 10 x 10cm x 10 szt. op. 5539 Opatrunek z siatki tiulowej impregnowany neutralną maścią np. atrauman 10-15cm x 20 -25cm x 30 szt. op. 1540 Rękaw opatrunkowy o dużej elastyczności do podtrzymywania opatrunku na tułów o zawartości min. 50% bawełny, 4-5,5cm x 25 m rozmiar nr 4. op.1 rolka. op. 241 Rękaw opatrunkowy o dużej elastyczności do podtrzymywania opatrunku na tułów o zawartości min. 50% bawełny, 6-6,5 cm x 25m, rozmiar nr 5, op. 1 rolka. op. 542 Rękaw opatrunkowy o dużej elastyczności do podtrzymywania opatrunku na bardzo duży tułów o zawartości min. 50% bawełny 8-9 cm x 25m, rozmiar nr 6, op. 1 rolka. op. 14
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin dostawy 20,00
termin reklamacji 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 11 Nazwa: podkłady chłonne
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lp. Nazwa i opis produktu Jm Szacunkowe potrzeby roczne1 Mata na podłogę, o dużej wchłanialności płynów, z możliwością przytwierdzania do podłogi.O wymiarach 81 cm na 121cm Produkt spełniający normę 13795 . Opakowanie 25szt op. 32 Jednorazowy, niepylny, wysokochłonny, nie uczulający podkład higieniczny na stół operacyjny wykonany z 2 scalonych powłok: mocnego, nieprzemakalnego laminatu o grubości minimum 0,14mm i chłonnego (SAF) rdzenia na całej długości prześcieradła - grubości minimum 0,78mm. Wymiary prześcieradła 100 cm (+/-2cm) x 225cm ( +/- 4cm) Produkt o gładkiej, jednorodnej powierzchni (bez zagięć, pikowań czy przeszyć) – nie powodującej uszkodzeń skóry pacjenta. Wchłanialność co najmniej 4l. Dla potwierdzenia wymaganej chłonności zamawiający oczekuje badań z akredytowanego laboratorium. Produkt łatwy do identyfikacji po rozpakowaniu (opatrzony nazwą produktu lub wytwórcy.) Opakowanie zawiera 50 szt. op. 7
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin dostawy 20,00
termin reklamacji 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 12 Nazwa: pieluchomajtki
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lp. Nazwa i opis produktu Jm Szacunkowe potrzeby roczne1 Pieluchomajtki dla dorosłych rozmiar L, absorbent moczu z zawartością Cyklodekstryny lub substancji, równoważnej chłonność około 2 020 ml, falbanki zapobiegające, wypływowi moczu i kału,przylepiec wielokrotnego użytku, wskaźnik wilgotnościObwód bioder około 100-150 cm" szt 2 5002 Pieluchomajtki dla dorosłych rozmiar XL, absorbent moczu z zawartością Cyklodekstryny lub substancji,równoważnej chłonność 2 400ml, falbanki zapobiegające, wypływowi moczu i kału,przylepiec wielokrotnego użytku, wskaźnik wilgotności .Obwód bioder około 130 -170cm szt 2 500
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin dostawy 20,00
termin reklamacji 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 13 Nazwa: zestaw do strzykawki MEDRAD Vistron CT
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Nazwa i opis produktu Producent; Numer katalogowy J.m PotrzebySterylny jednorazowy zestaw w pełni kompatybilny z wstrzykiwaczem kontrastu Medrad Vistron CT, składające się z wkładu o pojemności 200 ml, złącza niskociśnieniowego o długości 150 - 152 cm, o wytrzymałości ciśnieniowej 350 PSI, oraz złącza szybkiego napełniania (łącznik rurkowy w kształcie litery J ) Zestaw wolny od ftalanów - potwierdzenie od producenta. (nie od oferenta, nie od dystrybutora) szt 1 400
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin dostawy 20,00
termin reklamacji 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 14 Nazwa: wzierniki ginekologiczne
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lp Nazwa materiału J.M. Potrzeby 1 Wzierniki ginekologiczne sterylne (wykonany z przeźroczystego plastiku, możliwość płynnego ustawienia szerokości , sterylny); kolor zamka przypisany rozmiarowi wziernika. Rozmiary: a S- 24 mm- szrokość łyżki szt. 500b M- 26 mm- szerokość łyżki szt. 1800c L- 30 mm- szerokość łyżki szt. 1002 Szkiełka laboratoryjne,cięte, szlfowane z matowym polem do opisu - 1mm-1,2 mm; opakowanie 50 sztuk op. 183 Szkiełka laboratoryjne, cięte, szlifowane do opisu - 1 mm ; opakowanie 50 sztuk op. 14 Preparat CYTOFIX do utrwalania preparatów cytologicznych, o poj. 150 ml szt. 125 Miotełka do badań cytologicznych, sterylna. Pakowane pojedyńczo w opakowanie folia-papier;opakowanie 100 szt. op. 10
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin dostawy 20,00
termin reklamacji 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 15 Nazwa: zestaw do stymulacji endokawitarnej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lp Nazwa materiału J.M. Potrzeby 1 Zestaw ( elektroda + introduktor) do stymulacji endokawitarnej składający się z dwubiegunowej elektrody z wyprofilowanym końcem do prawej komory, introducera 6F/10cm, igły punkcyjnej, prowadnicy, końcówka prosta i "J", osłonki foliowej około 80cm, kranika trójdrożnego, mechanizm blokowania wprowadzonej elektrody: op. 122 Introduktor 6F/10 cm pasujący do elektrody w pozycji nr 1 – typu Balton op. 6
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin dostawy 20,00
termin reklamacji 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 16 Nazwa: papiery do EKG, KTG, elektrody
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lp Nazwa materiału Producent; Numer katalogowy J.M. Potrzeby 1 Papier do EKG z nadrukiem R-B1 do aparatu typu ASCARD GREEN (58 mm x 25 m) szt. 200 2 Papier do defibrylatora LIFE PAC 12/11 20 z nadrukiem (szer.107mm x 23m) szt. 100 3 Elektroda do defibrylatora LIFE PAC 12/11 20 pediatryczna typu QUICK COMBO, op. 2 szt op. 10 4 Elektrody do EKG 45x42 x 50 szt op. 7005 Elektroda do defibrylatora LIFE PAC 12/11 20 dla dorosłych, op. 2 szt op. 20
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin dostawy 20,00
termin reklamacji 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 17 Nazwa: maski tlenowe
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lp. Nazwa asortymentu Producent; Numer katalogowy J.m. Potrzeby 1 Maska tlenowa do wysokiego stężenia tlenu, dla dorosłych z workiem, rozmiar XL i L *szt. 6002 Maska tlenowa do wysokiego stężenia tlenu, dla dzieci z workiem, rozmiar M i S * szt. 100
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin dostawy 20,00
termin reklamacji 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 18 Nazwa: staplery
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lp Nazwa materiału Producent; Numer katalogowy J.M. Potrzeby 1 Jednorazowy stapler zamykająco tnący z zakrzywioną główką (kształt półksiężyca), długość linii cięcia 40mm. Stapler umożliwia 6 wystrzeleń ładunku podczas jednego zabiegu, zawiera ładunek do tkanki standardowej, grubej. (Zamawiający każdorazowo określi rodzaj ładunku w staplerze przy składaniu zamówienia).szt 72 Jednorazowy stapler okrężny wygięty z kontrolowanym dociskiem tkanki i regulowaną wysokością zamknięcia zszywki w zakresie od 1 mm do 2,5 mm, zewnętrzna średnica kowadełka 21,5/ 25,5/ 29,5 i 33,5 mm. Wbudowana automatyczana blokada bezpieczeństwa zapobiegajaca przypadkowemu oddaniu strzału, system obrotowego ostrza. (Zamawiający każdorazowo określi rozmiar staplera przy składaniu zamówienia). szt. 2
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin dostawy 20,00
termin reklamacji 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 19 Nazwa: wapno sodowane z indykatorem
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lp Nazwa materiału Producent; Numer katalogowy J.M. Potrzeby 1 Wapno w formie granulek 2-4mm z indykatorem barwnym do absorpcji CO2 w aparatach do znieczulenia. Opakowanie 5l. szt 7
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin dostawy 20,00
termin reklamacji 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 20 Nazwa: golarki medyczne
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lp Nazwa materiału Producent; Numer katalogowy J.M. Potrzeby 1 Jednorazowa golarka medyczna typu Gallant z karbowanym uchwytem zapewniającym stabilizację, każda zapakowana indywidualnie w tekturową osłonkę z pojedyńczym ostrzem, wykonanym ze stali nierdzewnej, pokrytym platyną oraz teflonem o wymiarze, op.50 szt. op 35
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin dostawy 20,00
termin reklamacji 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 20 Nazwa: golarki medyczne
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lp Nazwa materiału Producent; Numer katalogowy J.M. Potrzeby 1 Jednorazowa golarka medyczna typu Gallant z karbowanym uchwytem zapewniającym stabilizację, każda zapakowana indywidualnie w tekturową osłonkę z pojedyńczym ostrzem, wykonanym ze stali nierdzewnej, pokrytym platyną oraz teflonem o wymiarze, op.50 szt. op 35
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin dostawy 20,00
termin reklamacji 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę naprawę okularów - Krośniewice
  • Lokalizacja zleceniałódzkie
  • Data dodania19-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Dzień dobry. Przy okularach RayBan oderwał mi się prawy metalowy nosek. Zależy mi na jak najszybszej naprawie ze względu na brak okularów czy soczewek zastępczych. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu: Budowa oświetlenia w Gminie Lubartów
Następne ogłoszenie o zamówieniu: DOSTARCZANIE ODCZYNNIKÓW DO BADAŃ LABORATORYJNYCH
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Łowicz: Dostawa benzyny bezołowiowej Pb95 oraz gazu LPG.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Zdrowie i uroda: Dostawa leków i środków medycznych na potrzeby Działu Farmacji Szpitalnej w 2021 roku.
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Zdrowie i uroda: DOSTARCZANIE ODCZYNNIKÓW DO BADAŃ LABORATORYJNYCH