IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin dostawy |
20,00 |
termin reklamacji |
20,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
W § 5 projektu umowy Zamawiający dopuszcza możliwość zmian umowy jak niżej: 1. Zakazuje się dokonywania zmian postanowień umowy oraz wprowadzania nowych postanowień do umowy, z wyjątkiem przewidzianych w ust. 2. 2. Strony dopuszczają zmiany umowy w zakresie: 1) przedmiotowym tj. zaoferowania innego preparatu w przypadku: a) wygaśnięcia świadectwa rejestracyjnego, b) incydentu medycznego, c) zaprzestania produkcji 2) zmian ceny w przypadku: a) obniżenia ceny. 3. W przypadku wycofania oferowanych wyrobów medycznych Wykonawca będzie dostarczał zastępcze wyroby medyczne dostępne na rynku, o parametrach nie gorszych niż oferowane, w tej samej cenie. 4. Wszelkie zmiany w umowie pod rygorem nieważności muszą być dokonane w formie pisemnej.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2020-02-24, godzina:
12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
Ofertę należy sporządzić w języku polskim.
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
strzykawki do podawania leków i płynów doustnie |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Strzykawki 3 częściowe do podawania płynów i leków doustnie ze specjalnie zaprojektowaną końcówką z zatyczką zapobiegającą utracie zawartości strzykawki po przygotowaniu leku, o pojemności 3ml. Opakowanie a 100 sztuk. op. 12 2. Strzykawki do żywienia dojelitowego z końcówką EnFit o pojemności 20 ml. Opkowanie a 100 szt. op. 1 3. Strzykawki do żywienia dojelitowego z końcówką EnFit o pojemności 60ml. Opakowanie a 50 szt op. 1
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cean |
60,00 |
termin dostawy |
20,00 |
termin reklamacji |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
gąbki do toalety jamy ustnej |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Szczoteczka do toalety jamy ustnej z odsysaniem wykonana z polipropylenu, z jednej strony pokryty miękkim włosiem, z drugiej gąbką, łączna dł.17-20cm, długość części czyszczącej 2,5-4cm, otwór odsysajacyod strony włosia jak i w przestrzeni pomiędzy gąbką i włosiem, łącznik do kontrolowanego odsysania ścięty pod kątem 45 st. dla wygodnej manipulacji, bez płynu. Pakowane pojedyńczo w opakowanie foliowe. op. 50 szt. op.8 2. Gąbki do higieny jamy ustnej wykonane: uchwyt z poliestru, gąbka z polipropylenu, jednorazowego użytku, nie sterylne, bez ftalanów i lateksu, pakowane pojedynczo. Długość całkowita ok 14-16cm, dł. gąbki 2-3cm. Pakowane pojedyńczo w opakowanie foliowe. op 50 szt. op. 4
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin dostawy |
20,00 |
termin reklamacji |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
czepek do mycia głowy |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Jednorazowy, czepek do mycia głowy pacjenta, nie wymagający dodatkowego namoczenia głowy, bez spłukiwania, z dwuwarstwową strukturą czepka: zewnętrzną folią wykonaną z polietylenu i wewnętrzną warstwą nawilżonej warstwy absorbcyjnej o gramaturze 160g/m2, zawierający w składzie:150g+/- 10g niewymagającego spłukiwania roztworu z zawartością wody, simetikonu, składników zapobiegających powstawaniu elektryczności statycznej, bez lateksu, w opakowaniu zapewniającym możliwość podgrzewania w kuchence mikrofalowej od 30 sekund przy mocy 750W. Instrukcja użycia w języku polskim na opakowaniu jednostkowym. Produkt zarejestrowany jako wyrób medyczny. Znak CE. szt. 100
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin dostawy |
20,00 |
termin reklamacji |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
termometry elektroniczne |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Termometr elektroniczny bezkontaktowy na podczerwień- sygnałdźwiękowy jeśli temperatura jest podwyższona, pamięć, podświetlany monitor ( wyświetlacz ) LCD, pomiary w stopmiach Celcjusza .Dokładność +-0,3C, zasięg pomiaru dla trybu ciała 32˚ -42˚. Może być stosowany do mierzenia temperatury np. płynów w butelce do mleka, wody do kąpieli, op. 3 2. Termometr z wyświetlaczem LCD, w białej obudowie, szybki pomiar w ciągu 60 sek, z sygnałem dżwiękowym, wodoodporny, łatwy w dezynfekcji, zakres pomiaru od 34°C do 42˚C, pamięć, dokładność 0,1°C, op. 8
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin dostawy |
20,00 |
termin reklamacji |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
cewnik angiograficzny |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Cewnik angiograficzny prosty, op. 5 szt; op. 1
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin dostawy |
20,00 |
termin reklamacji |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
6 |
Nazwa: |
rurki intubacyjne i filtry oddechowe |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Rurka intubacyjna specjalna z mankietem w kształcie stożka do przedłużonej intubacji. Minimum 2 oznaczenia rozmiaru na korpusie rurki, półtransparentny łącznik 15mm, mankiet niskociśnieniowy, pakowane folia-papier; szt. 5 2. Rurka intubacyjna specjalna z mankietem w kształcie stożka do przedłuzonej intubacji, wyposażona w system drenażu przestrzeni podgłośniowej. Minimum 2 oznaczenia rozmiaru na korpusie rurki, półtransparentny łącznik 15mm, pakowane folia-papier; szt. 20 3. Bezpieczny zestaw do punkcji opłucnej. Igła CH8, strzykawka 50ml Luer Lock, worek 2000ml, kranik trójdrożny z przedłużaczem, igła z barwnym wskaźnikiem zabezpieczenie końca igły ( zielony- tępa igła, czerwony- ostra igła) cewnik poliuretanowy, sterylny; szt.30 4. Filtr oddechowy dla dorosłych , sterylny, mechaniczny dla dorosłych z wymiennikiem ciepła i wilgoci, hydrofobowy, port do monitorowania gazów anestezjologicznych, skuteczność filtracji min. 99,97 %, skuteczność nawilżania min. 31 mg/l przy VT 500 ml, przestrzeń martwa filtru max. 95 ml, waga filtra max. 55 g, łącznik karbowany rozciągalny dł.4 – 15 cm plus korek we wspólnym opakowaniu lub osobno. szt. 600 5. Filt elektrostatyczny bakteryjno-wirusowe , hydrofobowy wydajność nawilżania min. 33 mg/l przy VT 500 ml masa do 28g, szt.1100
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin dostawy |
20,00 |
termin reklamacji |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
7 |
Nazwa: |
strzykawki i igły iniekcyjne |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Igły iniekcyjne sterylne a j.w. 0,5 x 25 opak (100 szt) 100 b j.w. 0,6 x 30 opak (100 szt) 12 c j.w. 0,7 x 40 opak (100 szt) 60 d j.w. 0,8 x 40 opak (100 szt) 240 e j.w. 0,9 x 40 opak (100 szt) 80 f j.w. 1,1 x 40 opak (100 szt) 160 g j.w. 1,2 x 40 opak (100 szt) 560 2 Igły do Novo-Pena 0,3 x 8 opak (100 szt) 10 3 Strzykawki sterylne jednorazowe, z przeźroczystym cylindrem, kolorowym, kontrastującym tłokiem, czytelną poszerzoną skalą o min. 20% powyżej pojemności nominalnej, z podwójnym zabezpieczeniem przed wypadaniem tłoka, nazwa producenta i typ strzykawki nadrukowane na cylindrze, Kolorystyczne oznakowanie rozmiaru strzykawki na pojedynczym opakowaniu każdej sztuki oraz informacja o braku ftalanów, op. 100 szt., sterylna. pakowane papier - folia. a j.w. 2 ml opak (100 szt) 320 b j.w. 5 ml opak (100 szt) 350 c j.w. 10 ml opak (100 szt) 460 d j.w. 20 ml opak (100 szt) 360 4 Strzykawka sterylna do pomp infuzyjnych 20 ml, z zabezpieczeniem przed wypadaniem tłoka, czytelna niezmywalna skala; szt.50 5 Strzykawka sterylna do pomp infuzyjnych 20 ml, barwiona, zapewniająca ochronę leków światłoczułych z zabezpieczeniem przed wypadaniem tłoka, czytelna niezmywalna skala, szt.100 6 Strzykawka sterylna 50/60ml, do pomp infuzyjnych, transparentna, posiadająca podwójne uszczelnienie tłoka oraz podwójna skale pomiarową, czytelna niezmywalna skala, opakowanie folia-papier; szt. 4 400 7 Strzykawka 50ml/ 60ml, sterylna, do pomp infuzyjnych, barwiona, zapewniająca ochronę leków światłoczułych , czytelna niezmywalna skala, szt. 510 8 Strzykawki tuberkulinówki z igłą, sterylne, z zabezpieczeniem przed wypadaniem tłoka i bez tzw. przestrzeni martwej. Pakowane papier folia. opak (100 szt) 8 9 Strzykawki insulinówki z igłą, sterylne, z zabezpieczeniem przed wypadaniem tłoka i bez tzw. przestrzeni martwej. Pakowane papier folia. opak (100 szt) 2 10 Strzykawki stożkowe , sterylne do płukania 50 ml, posiadająca podwójne uszczelnienie tłoka oraz podwójna skale pomiarową, wyposażona w dodatkowy łącznik redukcyjny Luer, sterylna, opakowanie folia-papier pakowane papier-folia szt. 2 000 11 Przyrządy do wielokrotnego aspirowania płynów i leków, sterylnych, jednorazowego użytku z zatyczką oraz wbudowanym flitrem antybakteryjnym i cząsteczkowym 5u,długość igły 21,5 mm, średnica 5,5 mm; szt.1 400 12 Strzykawka trzyczęściowa bezpieczna z końcówką luer-lock , posiadająca mechanizm umożliwiający schowanie igły w cylindrze po użyciu oraz zabezpieczenie przed ponownym użyciem strzykawki, czytelna i trwała czarna skala pomiarowa, podwójne uszczelnienie tłoka, nazwa własna umieszczona poziomo pod skalą na cylindrze, sterylizowane EO, informacja o braku lateksu na opakowaniu jednostkowym, mankiet foliowy z przetłoczeniami ułatwiającymi otwieranie opakowania, pojemność 3ml x 100 szt opak (100 szt) 2 13 Strzykawka trzyczęściowa bezpieczna z końcówką luer-lock , posiadająca mechanizm umożliwiający schowanie igły w cylindrze po użyciu oraz zabezpieczenie przed ponownym użyciem strzykawki, czytelna i trwała czarna skala pomiarowa, podwójne uszczelnienie tłoka, nazwa własna umieszczona poziomo pod skalą na cylindrze, sterylizowane EO, informacja o braku lateksu na opakowaniu jednostkowym, mankiet foliowy z przetłoczeniami ułatwiającymi otwieranie opakowania, pojemność 5ml x 100 szt; opak (100 szt) 3 14. Strzykawki stożkowe, sterylne do płukania 100 ml, tłok z gumową nasadką, posiadająca podwójne uszczelnienie tłoka oraz podwójna skale pomiarową, wyposażona w łącznik redukcyjny Luer, sterylna, opakowanie folia-papier szt. 280 13. Przedłużacze barwione do pomp infuzyjnych zapewniające ochronę leków światłoczułych, bez zawartość ftalanów, wymagane długości 90cm, 120cm, 150cm i 200cm szt. 360
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin dostawy |
20,00 |
termin reklamacji |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
8 |
Nazwa: |
hemostatyki wchłanialne - gąbka |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Gąbka (matryca) kolagenowa zawierająca w 1 cm2 fibrynogen ludzki w ilości 5,5 mg oraz trombiną ludzką 2,0 j.m. rozmiar 9,5 x 4,8, op. 5
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin dostawy |
20,00 |
termin reklamacji |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
9 |
Nazwa: |
zestaw do drenażu przezskórnego |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Zestaw do drenażu przezskórnego metodą jednostopniowy, prosty OSD14 F; szt. 2 2. Zestaw do drenażu przezskórnego metodą jednostopniową, typu Pigtail OSD 9 F – 26 cm; szt. 2
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin dostawy |
20,00 |
termin reklamacji |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
10 |
Nazwa: |
paski do glukometru |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Paski do glukometru ACCU-CHEK PERFORMA TEST; op. 50 szt. op.36
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin dostawy |
20,00 |
termin reklamacji |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
11 |
Nazwa: |
worek do usunięcia z pola operacyjnego pęcherzyka żółciowego |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Worek do usunięcia z pola operacyjnego pęcherzyka żółciowego po zabiegu laparoskopowym, sterylny, pakowany pojedynczo, rozm. 76x150 mm; szt. 20
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin dostawy |
20,00 |
termin reklamacji |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
12 |
Nazwa: |
ergo-pen i elektrody |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Szczoteczka do ręcznego czyszczenia elektrod do wielokrotnego użytku (sterylizowana); szt 2 2 Ergo -Pen ,uchwyt elektrody 4mm,szeroki 2 przyciski z kablem 4,0 m,3-bolc. szt. 3 3 Czyścik jednorazowego użytku do narzędzi; szt. 72 4 Ergo- Pen uchwyt elektrody 5mm do aparatu typu ERBE, 1- bolcowy; szt. 2 5 Elektroda kulkowa z końcówką 4mm; szt. 3 6 Elektroda neutralna, bierna, wielorazowa 4mm; szt. 3 7 Elektroda nożowa, prosta bez uchwytu 4mm 25 x 3,5 mm; szt. 3
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin dostawy |
20,00 |
termin reklamacji |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
13 |
Nazwa: |
nici syntetyczne niewchłanialne |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lp. Grubość nitki Długość igły w mm +/_10% Krzywizna igły Przekrój igły Długość nitki w cm +/-10% J.M. Szacunkowe potrzeby roczne 1 4/0 24 3/8 koła odwrotnie tnąca 75 szt. 144 2 3/0 24 3/8 koła odwrotnie tnąca 75 szt. 700 3 2/0 24 3/8 koła odwrotnie tnąca 75 szt. 300 4 1 40 1/2 koła okrągła 75 szt. 90 5 5/0 12 3/8 koła odwrotnie tnąca 45 szt. 72 6 2 40 1/2 koła okrągła 75 szt. 216 7 1 37 1/2 koła odwrotnie tnąca 75 szt. 90 8 0 37 1/2 koła odwrotnie tnąca 75 szt. 60 9 2/0 37 1/2 koła odwrotnie tnąca 75 szt. 120
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin dostawy |
20,00 |
termin reklamacji |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
14 |
Nazwa: |
samoprzylepny opatrunek do kaniul |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Samoprzylepny opatrunek do mocowania kaniul z zaokrąglonymi rogami, włókninowy, wyposażony w podkładkę pod kaniulę - rozmiar 7,6 x 5,1 cm op x 100 szt. op. 240 2 Samoprzylepny przeźroczysty opatrunek z folii poliuretanowej z klejem hypoalergicznym umożliwiający oddychanie skóry (folia przepuszczalna dla pary wodnej i tlenu); rozmiar 10 x 12 cm. Posiada ramkę oraz metkę do oznaczania wkłucia, opakowanie x 100 szt. op.28
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin dostawy |
20,00 |
termin reklamacji |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: