IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin dostawy |
20,00 |
termin reklamacji |
20,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Strony dopuszczają zmiany umowy w zakresie: a. przedmiotowym tj. zaoferowania innego preparatu w przypadku: - wygaśnięcia świadectwa rejestracyjnego, - incydentu medycznego, - zaprzestania produkcji b. zmian ceny w przypadku: - obniżenia ceny.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2019-07-31, godzina:
12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
Oferty muszą być soprządzone w języku polskim
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
nici wchłanialne syntetyczne, plecione, w podwójnym sterylnym opakowaniu z bezpośrednim dostępem do igły po otwarciu |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lp. Grubość nitki Długość igły w mm +/10% Krzywizna igły Przekrój igły Długość nitki w cm +/-10% J.M. Szacunkowe potrzeby roczne Powlekane poliglaktyną 370 i stearynian wapnia o podtrzymywaniu tkankowym 50% w 5 dni po zaimplantowaniu, wchłaniające się ok.42 dni, bezbarwne. 1 1 40 1/2 koła okrągła pogrubiona 90 szt. 216 2 0 40 1/2 koła okrągła pogrubiona 90 szt. 216 3 1 48 1/2 koła okrągła 90 szt. 216 4 2/0 37 1/2 koła okrągła z zakończeniem krótkim tnącym 90 szt. 360 5 2/0 43 1/2 koła okrągła z zakończeniem krótkim tnącym 90 szt. 36 6 3/0 24 1/2 koła Odwrotnie tnąca z zakończeniem mikro-point 70 szt. 72 Powlekane kopolimerem glikolidu i L-laktydu Poli (w proporcji 35/65) oraz stearynianem wapnia o podtrzymywaniu tkankowym ok. 50-40% po 21 dniach po zaimplantowaniu, wchłaniające się od 56 do 70 dni. Fioletowe. 7 3/0 26 1/2 koła okrągła 70 szt. 396 8 3/0 37 1/2 koła okrągła 70 szt. 228 9 2/0 37 1/2 koła okrągła 70 szt. 546 10 2/0 26 1/2 koła okrągła 70 szt. 408 11 2/0 48 1/2 koła okrągła 70 szt. 12 12 2/0 76 1/2 koła okrągła 70 szt. 12 13 0 26 1/2 koła okrągła 70 szt. 36 14 0 37 1/2 koła okrągła 70 szt. 72 15 3/0 22 1/2 koła okrągła 70 szt. 48 16 1 37 1/2 koła okrągła 70 szt. 1200 17 4/0 17 1/2 koła okrągła 70 szt. 60 18 2 60 1/2 koła okrągła 70 szt. 468 19 2 43 1/2 koła okrągła 70 szt. 252 20 1 40 1/2 koła okrągła pogrubiona 70 szt. 72 21 2 40 1/2 koła okrągła pogrubiona 90 szt. 168 22 2/0 1x140cm szt. 576 23 0 1x140cm szt. 324 24 1 1x140cm szt. 36 25 1 26 5/8koła okrągła 1x70cm szt. 36 26 1 36 5/8koła okrągła 1x70cm szt. 72 27 0 36 5/8koła okrągła 1x70cm szt. 72
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin dostawy |
20,00 |
termin reklamacji |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
nici niewchłanialne jednowłóknowe syntetyczne, skórne-poliamidowe, w podwójnym sterylnym opakowaniu z bezpośrednim dostępem do igły po otwarciu, z nazwą własną produktui składem chemicznym na opakowaniu zewnętrznym i wewnętrznym |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lp Grubość nitki Długość igły w mm +/_10% Krzywizna igły Przekrój igły Długość nitki w cm +/-10% J.M. Szacunkowe potrzeby roczne 1 4/0 24 3/8 koła odwrotnie tnąca na całej długości 75 szt. 500 2 3/0 24 3/8 koła odwrotnie tnąca na całej długości 75 szt. 1350 3 2/0 24 3/8 koła odwrotnie tnąca na całej długości 75 szt. 900 4 0 24 3/8 koła odwrotnie tnąca na całej długości 75 szt. 72 5 2/0 60 prosta odwrotnie tnąca na całej długości 75 szt. 12 6 2/0 x x x 150 szt. 12 7 1 40 1/2 koła okrągła 75-100 szt. 24
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin dostawy |
20,00 |
termin reklamacji |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
nici niewchłanialne jednowłóknowe syntetyczne, skórne i naczyniowe |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lp Grubość nitki Długość igły w mm +/_10% Krzywizna igły Przekrój igły Długość nitki w cm +/-10% J.M. Szacunkowe potrzeby roczne Polipropylenowo – polietylenowe w opakowaniu eliminującym efekt pamięci skrętu szwu 1 5/0 17 1/2 koła x2 okrągła 90 szt. 12 2 4/0 17 1/2 koła x2 okrągła 90 szt. 12 3 3/0 17 1/2 koła x2 okrągła 90 szt. 12
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin dostawy |
0,00 |
termin reklamacji |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
nici syntetyczne, niewchłanialne, poliamidowe, plecione, bezigłowe, czarne |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lp. Grubość nitki Długość nitki w cm +/-10% J.M. Szacunkowe potrzeby roczne 1 2/0 150 szt. 540 2 0 2x75 szt. 300 3 1 150 szt. 36
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin dostawy |
20,00 |
termin reklamacji |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
materiały specjalistyczne do zaopatrywania ran |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lp. Grubość nitki Długość igły w mm +/_10% Krzywizna igły Przekrój igły Długość nitki w cm +/-10% J.M. Szacunkowe potrzeby roczne Drut stalowy, skręcany, powlekany polietylenem, z dwoma płytkami polietylenowymi o wielkości 100mmx30mmx8mm 1 1,3mm 100 x2 3/8 koła odwrotnie tnąca na całej długości 90 szt. 20 Podwiązki poliestrowe plecione powlekane silikonem 2 2/0 1x150cm szt. 252 3 0 1x150cm szt. 180 4 1 1x150cm szt. 72 Gąbka żelatynowa wchłanialna, nie zwiększająca swojego wymiaru pod wpływem krwi i płynów fizjologicznych, nie może się kruszyć, musi posiadać podwójne sterylne opakowanie 8cm x 5cm; opak. 10 szt, op. 20
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin dostawy |
20,00 |
termin reklamacji |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
6 |
Nazwa: |
materiały syntetyczne niewchłanialne, polipropylenowe do zaopatrzenia przepukliny pachwinowej |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:L.p Nazwa i opis produktu J. m. Szacunkowe potrzeby roczne 1 Siatka o zwiększonej widoczności w polu operacyjnym,wplecione kolorowe nitki ułatwiające umiejscowienie siatki oraz wzmacniające jej strukturę, o masie 60g/m2, grubości 0,50-0,60mm i wielkości oczek 1,5 mm, do zabiegów metodą klasyczną i laparoskopową TAPP 7,5 x 15 cm. Każda pojedyncza siatka musi posiadać metryczki identyfikacyjne w liczbie min. 2 szt. w celu wklejenia ich do dokumentacji medycznej. szt 200
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin dostawy |
20,00 |
termin reklamacji |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
7 |
Nazwa: |
materiały syntetyczne niewchłanialne do zaopatrzenia przepukliny |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lp. Nazwa i opis produktu j.m. Szac. potrzeby roczne 1 Siatka polipropylenowa monofilamentowa w rozmiarze 22-28cm x 30-40 cm. Każda pojedyncza siatka musi posiadać metryczki identyfikacyjne w liczbie min. 2 szt. w celu wklejenia ich do dokumentacji medycznej. szt 7
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin dostawy |
20,00 |
termin reklamacji |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
8 |
Nazwa: |
szwy mechaniczne |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:L.p Nazwa i opis produktu J.m. szacunkowe potrzeby roczne 1 Klipsy tytanowe średnio - duże o wymiarach przed zamknięciem 5,5 mm i 8,8 mm po zamknięciu, pakowane w magazynki po 6 klipsów w magazynku, posiadające wewnętrzne i zewnętrzne rowkowanie zabezpieczające przed zsunięciem się z naczynia i wysunięciem z klipsownicy. magazynek 260 2 Klipsy tytanowe duże o wymiarach przed zamknięciem 8,00 mm i 12,00mm po zamknięciu, pakowane w magazynki po 6 klipsów w magazynku, posiadające wewnętrzne i zewnętrzne rowkowanie zabezpieczające przed zsunięciem się z naczynia i wysunięciem z klipsownicy. magazynek 60
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin dostawy |
20,00 |
termin reklamacji |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
9 |
Nazwa: |
drobny materiał zabiegowy |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lp. Nazwa i opis produktu j.m. szacunkowe zapotrzeb. roczne 1 Tupfer kula jałowy z nitką rad. 15 x 15 cm x 5 szt. op. 100 2 Seton jałowy, z nitką radiacyjną 4 warstw. 1m x 5cm x 1 szt. op. 50 3 Kompresy gazowe 17 nitek, 12 warstw z nitka rad. 10 x 20 cm x 5 szt. jałowe op. 50 4 Serweta operacyjna 45 x 70 cm, 17nitk. z nitką radiacyjną z włókien naturalnych, 4 warstwowe z nitką RTG i tasiemką, pakowane po 2 szt. jałowe. op. 50 5 Lignina arkusze kg 800 6 Lignina rolki szt. 200 7 Wata opatrunkowa 500g 70÷30 bawełna + wiskoza op. 3 8 Serwetki niejałowe wykonane z włókniny 40g/m² o rozmiarze 60cm x 80 cm pakowane po 50 szt. op. 300
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin dostawy |
20,00 |
termin reklamacji |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
10 |
Nazwa: |
Opatrunki |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lp. Nazwa i opis produktu J.m Szac. Potrzeby roczne 1 Gaza bawelniana kopertowa jał.1m2 17 nitkowa sterylizowane parą wodną kl. II reg.7 op. 1 000 2 Gaza bawełniana 90cm , 17 nitek(pakowana po 100 m) kl.IIa reg.7 mb 10 500 3 Kompr.gaz.niejał.17nitk.8w. 5 x 5cm; op.100 szt; kl. II reg.7 przędza tex min 15 op. 3 600 4 Kompr.gaz niejał.17nitk.8w 7,5 x 7,5cm; op. 100 szt; 100 kl. II reg.7 przędza tex min 15 op. 2 800 5 Kompr.gaz niejał.17nitk.8w.10 x 10cm; op.100 szt; kl. II reg.7 przędza tex min 15 op. 1 200 6 Kompresy gazowe jałowe 17 nitk. 5cm x 5 cm a' 3 szt sterylizowane parą wodną kl IIa reg.7 tex min 15 op. 50 7 Kompresy gazowe jałowe17 nitk. 7,5cm x 7,5cm a' 3 szt sterylizowane parą wodną kl IIa reg.7 tex min 15 op. 600 8 Kompresy gazowe jałowe 10 x 10 cm a' 3 szt sterylizowane parą wodną kl IIa reg.7 tex min 15 op. 50 9 Opaska dziana 4m x 10 cm (pakowana pojedyńczo) szt. 14 000 10 Opaska dziana 4m x 15 cm (pakowana pojedyńczo) szt. 11 000 11 Opaska elast.tkana z zapinką 5m x 12 cm (pakowana pojedynczo) szt. 1 300 12 Opaska elast.tkana z zap. 5m x 15 cm(pakowana pojedyńczo) szt. 1 500 13 Opaska gipsowa 10cm x 3m szybkowiążąca 4 - 6 min. Gips po obu stronach opaski, zawartość gipsu naturalnego min. 94% nawinięta na rolkę z ekologicznej tektury- czas modelowania 2-3 minuty, czas zanurzenia w wodzie ok. 4s.Opatrunek gipsowy można obciążyć po 30 min. w opakowaniach zgrzewczych po 2 szt. - dokumenty potwierdzające op. 200 14 Opaska gipsowa 12 cm x 3 m szybkowiążąca 4 - 6 min. Gips po obu stronach opaski zawartość gipsu naturalnego min. 94% nawinięta na rolkęz ekologicznej tektury, czas modelowania 2-3 minuty, czas zanurzenia w wodzie ok. 4s.Opatrunek gipsowy można obciążyć po 30 min. w opakowaniach zgrzewczych po 2 szt - dokumenty potwierdzające op. 320 15 Opaska gipsowa szer. 14 -15cm x 3 m szybkowiążąca 4 - 6 min. Gips po obu stronach opaski zawartość gipsu naturalnego min. 94% nawinięta na rolkę z ekologicznej tektury ekologicznej tektury - czas modelowania 2-3 minuty, czas zanurzenia w wodzie ok. 4s.Opatrunek gipsowy można obciążyć po 30 min. w opakowaniach zgrzewczych po 2 szt- dokumenty potwierdzające op. 410 16 Plaster na tkaninie 2,5cm x 5 m na szpulce w kolorze skóry szt. 450 17 Plaster na tkaninie 5cm x 5m na szpulce w kolorze skóry szt. 380 18 Plaster na włókninie 2,5cm x 5m na szpulce szt. 1 100 19 Plaster na włókninie 5cm x 5m na szpulce szt. 320 20 Plaster z opatr.na tkaninie 6cm x 5m szt. 50 21 Plaster z opatr.na włókninie 6cm x 5m szt. 4 22 Przylepiec z włókniny z hipoalergicznym klejem z syntetycznego kauczuku, wydrukowana na papierze pokrywającym włókninę skala miary ułatwiająca dokładne odcięcie potrzebnej długości, przepuszczający parę wodną i powietrze, nie absorbujący promieni RTG. Papier zabezpieczający z falistym nacięciem ułatwiający aplikację przylepca. 5 cm x 10 m szt. 100 23 Przylepiec z włókniny z hipoalergicznym klejem z syntetycznego kauczuku, wydrukowana na papierze pokrywającym włókninę skala miary ułatwiająca dokładne odcięcie potrzebnej długości, przepuszczający parę wodną i powietrze, nie absorbujący promieni RTG. Papier zabezpieczający z falistym nacięciem ułatwiający aplikację przylepca. 10 cm x 10 m szt. 200 24 Przylepiec z włókniny z hipoalergicznym klejem z syntetycznego kauczuku, wydrukowana na papierze pokrywającym włókninę skala miary ułatwiająca dokładne odcięcie potrzebnej długości, przepuszczający parę wodną i powietrze, nie absorbujący promieni RTG. Papier zabezpieczający z falistym nacięciem ułatwiający aplikację przylepca. 20 cm x 10 m szt. 30 25 Samoprzylepny opatrunek na rany pooperacyjne 10cm x 20 cm x 25 szt. op. 50 26 Samoprzylepny opatrunek na rany pooperacyjne 15 cm x 6 cm x 25 szt. op. 5 27 Serweta oper.20n.4w.niejał.z taśmą rad.(pvc.-chip) 45x45 cm nie ulegająca kurczeniu w procesie sterylizacji szt. 6 000 28 Serweta oper.17n.4w.niejał.z nitką rad. wplataną w gazę 45x70 cm szt. 100 29 Wata wyściełająca pod gips 10cmx3m ( +/- 10%) szt. 20 30 Wata wyściełająca pod gips 15cmx3m ( +/- 10%) szt. 400 31 Opatrunek do ran wymagających aktywnego oczyszczania może pozostawać na ranie do 72 godzin 10 x 10cm; szt. 30 32 Kompres jałowy z siatki bawełnianej impregnowany maścią neutralną 5 x 5 cm x 10 szt. op. 2 33 Kompres jałowy z siatki bawełnianej impregnowany maścią neutralną 10cm x 10 cm x 10 szt op. 30 34 Kompres jałowy z włókien alginianów wapnia 10 cm x 10 cm x 10 szt. op. 12 35 Kompr.gaz.17nitk.znitką rad. z włókien naturalnych wplecione w gazę 12w.7,5x7,5; op. 100 szt, klasa II A,reg 7 op. 330 36 Kompr.gaz.17.nitk.znitką rad. z włókien naturalnych wplecione w gazę12w.10x20; op. 100szt, klasa II A,reg 7 op. 460 37 Opatrunek z siatki poliamidowej zawierający jony srebra np. atrauman AG 5 x 5cm x 10 szt. op. 6 38 Opatrunek z siatki poliamidowej zawierający jony srebra np.atrauman AG 10x10cm x 10 szt. op. 55 39 Opatrunek z siatki tiulowej impregnowany neutralną maścią np. atrauman 10-15cm x 20 -25cm x 30 szt. op. 15 40 Rękaw opatrunkowy o dużej elastyczności do podtrzymywania opatrunku na tułów o zawartości min. 50% bawełny, 4-5,5cmx 25 m rozmiar nr 4. 1 rolka. op. 2 41 Rękaw opatrunkowy o dużej elastyczności do podtrzymywania opatrunku na tułów o zawartości min. 50% bawełny, 6-6,5 cm cm x 25m, rozmiar nr 5, op. 1 rolka. op. 5 42 Rękaw opatrunkowy o dużej elastyczności do podtrzymywania opatrunku na bardzo duży tułów o zawartości min. 50% bawełny 8-9 cm x 25m, rozmiar nr 6, op. 1 rolka. op. 14
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin dostawy |
20,00 |
termin reklamacji |
0,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
11 |
Nazwa: |
podkłady chłonne |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lp. Nazwa i opis produktu Jm Szacunkowe potrzeby roczne 1 Mata na podłogę, o dużej wchłanialności płynów, z możliwością przytwierdzania do podłogi. O wymiarach 81 cm na 121cm Produkt spełniający normę 13795 . Opakowanie 25szt op. 1 2 Jednorazowy,niepylny, wysokochłonny, nie uczulający podkład higieniczny na stół operacyjny wykonany z 2 scalonych powłok: mocnego, nieprzemakalnego laminatu o grubości minimum 0,14mm i chłonnego (SAF) rdzenia na całej długości prześcieradła - grubości minimum 0,78mm. Wymiary prześcieradła 100 cm (+/-2cm) x 225cm ( +/- 4cm) Produkt o gładkiej, jednorodnej powierzchni (bez zagięć, pikowań czy przeszyć) – nie powodującej uszkodzeń skóry pacjenta. Wchłanialność co najmniej 4l. Dla potwierdzenia wymaganej chłonności zamawiający oczekuje badań z akredytowanego laboratorium. Produkt łatwy do identyfikacji po rozpakowaniu (opatrzony nazwą produktu lub wytwórcy.) Opakowanie zawiera 50 szt. op. 6
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin dostawy |
20,00 |
termin reklamacji |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
12 |
Nazwa: |
pieluchomajtki |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lp. Nazwa i opis produktu Jm Szacunkowe potrzeby roczne 1 "Pieluchomajtki dla dorosłych rozmiar L, absorbent moczu z zawartością Cyklodekstryny lub substancji, równoważnej chłonność około 2 020 ml, falbanki zapobiegające, wypływowi moczu i kału,przylepiec wielokrotnego użytku, wskaźnik wilgotności Obwód bioder około 100-150 cm" szt 2800 2 Pieluchomajtki dla dorosłych rozmiar XL, absorbent moczu z zawartością Cyklodekstryny lub substancji,równoważnej chłonność 2 400ml, falbanki zapobiegające, wypływowi moczu i kału,przylepiec wielokrotnego użytku, wskaźnik wilgotności .Obwód bioder około 130 -170cm, szt 2800
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin dostawy |
20,00 |
termin reklamacji |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
13 |
Nazwa: |
zestaw do strzykawki MEDRAD Vistron CT |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lp Nazwa i opis produktu Producent; Numer katalogowy J.m Potrzeby 1 Sterylny jednorazowy zestaw w pełni kompatybilny z wstrzykiwaczem kontrastu Medrad Vistron CT, składające się z wkładu o pojemności 200 ml, złącza niskociśnieniowego o długości 150 - 152 cm, o wytrzymałości ciśnieniowej 350 PSI, oraz złącza szybkiego napełniania (łącznik rurkowy w kształcie litery J ) Zestaw wolny od ftalanów - potwierdzenie od producenta. (nie od oferenta, nie od dystrybutora), szt 1 600
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin dostawy |
20,00 |
termin reklamacji |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
14 |
Nazwa: |
jednorazowe myjki do mycia ciała |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lp Nazwa i opis produktu Producent; Numer katalogowy J.M. Potrzeby 1 Jednorazowa myjka do mycia ciała w formie półokrągłej rękawicy nasączona jednostronnie środkami myjącymi o neutralnym PH 5,5, wykonana z jednej strony (części myjącej) z poliestru, z drugiej strony z włókniny. Rozmiar 15,5cm x 20cm, gramatura 90g Produkowana zgodnie z wymaganiami ISO 22716:2007 oraz ISO 9001:2008 (certyfikaty dołączone do oferty).Opakowanie jednostkowe a 10 sztuk z nadrukowanym składem, op. 300
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin dostawy |
20,00 |
termin reklamacji |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
15 |
Nazwa: |
worki śniadaniowe |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lp Nazwa i opis produktu Producent; Numer katalogowy J.M. Potrzeby 1 Worki śniadaniowe małe 25 x 35cm op.500 szt. op. 24
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin dostawy |
20,00 |
termin reklamacji |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
16 |
Nazwa: |
pojemniki do próbek chirurgicznych |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lp Nazwa i opis produktu Producent; Numer katalogowy J.M. Potrzeby 1 Pojemniki do próbek chirurgicznych odporne na formalinę o pojemności 30 ml ( +/- 5ml) szt. 1900 2 o pojemności 200 ml - 250 ml szt. 450 3 o pojemności 500 ml - 550 ml szt. 100 4 o pojemności 800 ml – 1000 ml szt. 150 5 o pojemności 2300 ml - 2500 ml szt. 45 6 o pojemności 5000 ml - 6000 ml szt. 40
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin dostawy |
20,00 |
termin reklamacji |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
17 |
Nazwa: |
wzierniki ginekologiczne |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lp Nazwa materiału J.M. Potrzeby 1 Wzierniki ginekologiczne sterylne (wykonany z przeźroczystego plastiku, możliwość płynnego ustawienia szerokości , sterylny); kolor zamka przypisany rozmiarowi wziernika. Rozmiary: a S- 24 mm- szrokość łyżki szt. 500 b M- 26 mm- szerokość łyżki szt. 1900 c L- 30 mm- szerokość łyżki szt. 100 2 Szkiełka laboratoryjne,cięte, szlfowane z matowym polem do opisu - 1mm-1,2 mm; opakowanie 50 sztuk op. 20 3 Szkiełka laboratoryjne, cięte, szlifowane do opisu - 1 mm ; opakowanie 50 sztuk op. 1 4 Preparat CYTOFIX do utrwalania preparatów cytologicznych, o poj. 150 ml szt. 12 5 Miotełka do badań cytologicznych, sterylna. Pakowane pojedyńczo w opakowanie folia-papier;opakowanie 100 szt. op. 12
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin dostawy |
20,00 |
termin reklamacji |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
18 |
Nazwa: |
papier termiczny |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lp Nazwa J.m Potrzeby 1 Papier termiczny szer 110mm/ 30m do COBAS MIRA PLUS rolka 30 2 Papier termiczny szer 57 mm/30 do RKZ- Corning 248 rolka 140
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin dostawy |
20,00 |
termin reklamacji |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
19 |
Nazwa: |
folia chirurgiczna |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lp Nazwa produktu Jm Szac. potrzeby roczne 1 Folia chirurgiczna samoprzylepna, sterylna, paroprzepuszczalna, ultracienka powierzchnia całkowita 20cm x 30cm szt. 120 2 Folia chirurgiczna samoprzylepna, sterylna, paroprzepuszczalna, ultracienka powierzchnia całkowita od 30cm x28cm szt. 30 3 Folia chirurgiczna samoprzylepna, sterylna, paroprzepuszczalna powierzchnia całkowita 30cm x 40 cm szt. 30 4 Folia chirurgiczna samoprzylepna, sterylna, paroprzepuszczalna, ultracienka powierzchnia całkowita 45cm x 55 cm szt. 130
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin dostawy |
20,00 |
termin reklamacji |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
20 |
Nazwa: |
zestaw do stymulacji endokawitanej |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lp Nazwa materiału J.M. Potrzeby 1 Zestaw ( elektroda + introduktor) do stymulacji endokawitarnej składający się z dwubiegunowej elektrody z wyprofilowanym końcem do prawej komory, introducera 6F/10cm, igły punkcyjnej, prowadnicy, końcówka prosta i "J", osłonki foliowej około 80cm, kranika trójdrożnego, mechanizm blokowania wprowadzonej elektrody: op. 12 2 Introduktor 6F/10 cm pasujący do elektrody w pozycji nr 1 – typu Balton op. 6
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin dostawy |
20,00 |
termin reklamacji |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
21 |
Nazwa: |
papiery do EKG, KTG, elektrody |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lp Nazwa materiału Producent; Numer katalogowy J.M. Potrzeby 1 Papier do EKG z nadrukiem R-B1 do aparatu typu ASCARD GREEN (58 mm x 25 m) szt. 200 2 Papier do defibrylatora LIFE PAC 12/11 20 z nadrukiem (szer.107mm x 23m) szt. 120 3 Elektroda do defibrylatora LIFE PAC 12/11 20 pediatryczna typu QUICK COMBO, op. 2 szt op. 10 4 Elektrody do EKG 45x42 x 50szt op. 700 5 Elektroda do defibrylatora LIFE PAC 12/11 20 dla dorosłych, op. 2 szt op. 20
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin dostawy |
20,00 |
termin reklamacji |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
22 |
Nazwa: |
maski tlenowe |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lp. Nazwa asortymentu Producent; Numer katalogowy J.m. Potrzeby 1 Maska tlenowa do wysokiego stężenia tlenu, dla dorosłych z workiem, rozmiar XL i L * szt. 500 2 Maska tlenowa do wysokiego stężenia tlenu, dla dzieci z workiem, rozmiar M i S * szt. 250
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin dostawy |
20,00 |
termin reklamacji |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
23 |
Nazwa: |
plomba z indykatorem procesu sterylizacji parowej |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lp Nazwa materiału Producent; Numer katalogowy J.M. Potrzeby 1 Plomba z indykatorem procesu sterylizacji parowej, w kolorze niebieskim, tylna strona klejąca do zabezpieczenia zamknięcia kontenerów przed nieautoryzowanym otwarciem w momencie otwarcia kontenera zostaje uszkodzona. Kompatybilna do wanny aluminiowej Aesculap.op. 1000 szt, op 1
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin dostawy |
20,00 |
termin reklamacji |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
24 |
Nazwa: |
pojemniki twardościenne |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lp Nazwa materiału Producent; Numer katalogowy J.M. Potrzeby 1 Pojemnik twardościenny na zużyty sprzęt medyczny, odporny na przekłucie, poj. 20 l /łatwość wielokrotnego szczelnego zamykania/ w czerwonym kolorze ostrzegawczym, z czerwonym wlotem. Zaopatrzony w etykietę z międzynarodowym znakiem ostrzegawczym i instrukcją użytkowania. Pojemnik musi posiadać widoczne oznakowanie o rodzaju odpadów z miejscem na wpisanie potrzebnych danych. Atest PZH. szt 150
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin dostawy |
20,00 |
termin reklamacji |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
25 |
Nazwa: |
paski do glukometru |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lp Nazwa materiału Producent; Numer katalogowy J.M. Potrzeby 1 Paski do glukometru ACCU-CHEK PERFORMA TEST op. 50 szt. op. 36
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin dostawy |
20,00 |
termin reklamacji |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
26 |
Nazwa: |
wapno sodowane z indykatorem |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lp Nazwa materiału Producent; Numer katalogowy J.M. Potrzeby 1 Wapno w formie granulek 2-4mm z indykatorem barwnym do absorpcji CO2 w aparatach do znieczulenia. Opakowanie 5l. szt 7
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin dostawy |
20,00 |
termin reklamacji |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: