DOSTAWY WYROBÓW MEDYCZNYCH

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
DOSTAWY WYROBÓW MEDYCZNYCH
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoŁowicz
  • WojewództwoŁódzkie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoJednostki organizacyjne administracji samorządowej
  • Termin składania wniosków2019-05-30
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyZespół Opieki Zdrowotnej
  • Data publikacji ogłoszenia2019-05-20
  • Numer ogłoszenia549440-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 549440-N-2019 z dnia 2019-05-20 r.

Zespół Opieki Zdrowotnej: DOSTAWY WYROBÓW MEDYCZNYCH
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej, krajowy numer identyfikacyjny 75007966000000, ul. ul. Ułańska  28 , 99-400  Łowicz, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 046 8375368 w. 250, e-mail lowzoz@pro.onet.pl, faks 468 375 991.
Adres strony internetowej (URL): www.zoz.pol.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.zoz.pol.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.zoz.pl.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertę należy złożyć w wersji papierowej, w zamkniętęj kopercie, osobiście, za pośrednictwem operatora pocztowego lub posłańca, w siedzibie Zamawiającego.
Adres:
Zespół Opieki Zdrowotnej, 99-400 Łowicz, ul. Ułańska 28.

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWY WYROBÓW MEDYCZNYCH
Numer referencyjny: ZOZ.VI.ZP.241-5/2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Zakres rzeczowy kontraktu obejmuje dostarczanie do Zespołu Opieki Zdrowotnej w Łowiczu wyrobów medycznych w ilościach i asortymencie wyszczególnionym w załączniku nr 4 do SIWZ z tolerancją / - 30%/ w każdej pozycji asortymentowej zgodnie z zamówieniami cząstkowymi składanymi sukcesywnie. Przedmiot zamówienia składa się z 9 niepodzielnych zadań: zadanie nr 1: rękawice medyczne (diagnostyczne, chirurgiczne i ginekologiczne) zadanie nr 2: szwy mechaniczne zadanie nr 3: golarki medyczne zadanie nr 4: dozowniki ścienne zadanie nr 5: opatrunki do mocowania kaniul zadanie nr 6: nici syntetyczne zadanie nr 7: taśma do operacyjnego leczenia wysiłkowego nietrzymania moczu u kobiet zadanie nr 8: zestawy do drenażu, rurki tracheotomijne zadanie nr 9: plomba z indykatorem procesu sterylizacji parowej UWAGA! Dostawy winny być realizowane transportem Wykonawcy do magazynów Zamawiającego w Aptece Szpitalnej w godz. 8-14.30. Zamawiający wymaga, aby wszystkie zaoferowane wyroby medyczne miały oznakowania i instrukcje używania zgodnie z art. 14 Ustawy o wyrobach medycznych ( Dz.U. Dz 2010r. nr 107 poz. 679)

II.5) Główny kod CPV: 33140000-3
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  12   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy; 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu o którym mowa w pkt 2.1.1.; składa odpowiadający mu dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3. Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji o firmach, które złożyły oferty, kwocie przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia, cenach, terminach wykonania zamówienia, okresie gwarancji i warunkach płatności zawartych w ofertach (art. 86 ust. 5 ustawy PZP), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 4. W przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp Wykonawca zobowiązany jest dodatkowo złożyć wszystkie dokumenty dotyczące tego podmiotu wskazane w § 5 pkt 1-9 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający do Wykonawcy w postępowaniu o udzieleni zamówienia.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
1. Oświadczenie, że oferowane wyroby medyczne są dopuszczone do obrotu i stosowania w placówkach służby zdrowia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 20 maja 2010 roku (Dz.U. Nr 107 poz. 679) o wyrobach medycznych oraz posiadają aktualne dokumenty potwierdzające dopuszczenie ich do obrotu na terenie RP. Wykonawca zobowiązuje się do ich okazania na każde żądanie zamawiającego (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ). 2. Deklaracje zgodności * - nie dotyczy zad. 1 poz. 1, zad. 4 3. Wpis lub zgłoszenie do RWM *- nie dotyczy zad. 1 poz. 1, zad. 4 4. * W przypadku produktów, które nie zostały sklasyfikowane jako wyrób medyczny Wykonawca zobowiązany jest do złożenia stosownego oświadczenia. 5. Karty katalogowe wraz z raportami z badań producenta z kraju pochodzenia (nie starsze niż z 2018r) potwierdzające spełnienie wymagań – dot. zadania nr 1 poz. 1-4 6. Karty katalogowe lub karty danych technicznych – dotyczy zadania nr 1 poz. 5-7 7. Certyfikat CE – dotyczy zadania nr 1 poz. 4-5 rękawice sterylne, zadania nr 2, 3, 5, 6, 7, 8, 9; 8. Wyniki badań jednostki niezależnej na przenikanie substancji chemicznych - dotyczy zadania nr 1 poz. 3 i 6; 9. Wyniki badań jednostki niezależnej na przenikanie przenikanie wirusów - dotyczy zadania nr 1 poz. 2, 3, 4 i 6; 10. Foldery lub ulotki potwierdzające parametry oferowanych golarek medycznych –dotyczy zadania nr 3 11. W celu stwierdzenia zgodności zaoferowanych towarów z opisem przedmiotu zamówienia należy złożyć próbki w ilości: - zadanie nr 1 poz. 1-3 i 6 - 2 pary rękawic diagnostycznych w rozmiarze M - zadanie nr 1 poz. 4 - 2 pary rękawic sterylnych w rozmiarze 7,0 i 7,5 - zadanie nr 1 poz. 5 - 2 pary rękawic ginekologicznych w rozmiarze 7,5 - zadania nr 3 - 2 szt. golarek medycznych - zadanie nr 6 - 2 szt. nici dla każdej pozycji
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
WYKAZ INNYCH OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY WRAZ Z OFERTĄ 1. Pełnomocnictwo do reprezentacji podmiotów występujących wspólnie w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – w przypadku konsorcjum lub spółki cywilnej 2. Pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osoba podpisująca nie jest osobą upoważnioną na podstawie dokumentu wymienionego w rozdziale VII punkt 2.1.1. w oryginale lub poświadczone notarialnie lub opatrzone adnotacją (za zgodność z oryginałem) pieczęcią Wykonawcy, imienna pieczątka osoby upoważnionej na podstawie dokumentu wymienionego w rozdziale VII punkt 2.1.1. oraz jej podpisem. 3. Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 4. Zamawiający zwraca uwagę na możliwość zastosowania na każdym etapie postępowania art. 22d ust. 2 i art. 26 ust. 2f Ustawy- Pzp
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
termin dostawy 20,00
termin wykonania reklamacji 20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zakazuje się dokonywania zmian postanowień umowy oraz wprowadzania nowych postanowień do umowy, z wyjątkiem przewidzianych w ust. 2. 2. Strony dopuszczają zmiany umowy w zakresie: a. przedmiotowym tj. zaoferowania innego preparatu w przypadku: - wygaśnięcia świadectwa rejestracyjnego, - incydentu medycznego, - zaprzestania produkcji b. zmian ceny w przypadku: - obniżenia ceny. 3. W przypadku wycofania oferowanych wyrobów medycznych Wykonawca będzie dostarczał zastępcze wyroby medyczne dostępne na rynku, o parametrach nie gorszych niż oferowane, w tej samej cenie, po uprzedniej pisemnej zgodzie Zamawiającego. 4. W przypadku niewyczerpania asortymentu objętego przedmiotem umowy, na łączny okres nie dłuższy niż 15 miesięcy. Przedłużenie umowy nie jest dorozumiane i wymaga formy aneksu. W przypadku nie wyrażenia zgody przez Wykonawcę na przedłużenia umowy nie przysługują mu roszczenia odszkodowawcze z tytułu niezrealizowania przedmiotu umowy. 5. Wszelkie zmiany w umowie pod rygorem nieważności muszą być dokonane w formie pisemnej
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-05-30, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Oferty muszą być sprządzone w języku polskim
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: rękawice medyczne (diagnostyczne, chirurgiczne i ginekologiczne)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Rękawice diagnostyczne z winylu typu stretch, bezpudrowe, jednorazowego użytku, niesterylne, pasujące na prawą i lewą rękę. Powierzchnia rękawic gładka, bez zgrubień i pęcherzy, rant mankietu równomiernie zrolowany. Dobra elastyczność i rozciągliwość, odporne na uszkodzenia mechaniczne przy standardowych czynnościach pielęgnacyjnych. AQL ≤1,5. Minimalna grubość rękawicy 0,08mm. Na opakowaniu powinny być umieszczone: data produkcji, termin ważności, numer serii, nazwa i adres producenta, informacje w języku polskim oraz znak CE. Pakowane po 100 szt. Rozmiary: XS, S, M, L, XL. *" op. 5 2. Rękawice diagnostyczne z lateksu o obniżonej zawartości protein (nie więcej niż 70μg/g), lekko pudrowane, jednorazowego użytku, niesterylne, pasujące na prawą i lewą rękę. Powierzchnia rękawic gładka, rant mankietu równomiernie zrolowany. Dobra elastyczność i rozciągliwość, wysoka odporność na uszkodzenia mechaniczne. AQL< 1,5. Siła zerwania przed starzeniem min. 7,0 N. Wytrzymałość na rozciąganie min.600% przed starzeniem. Grubość rękawicy w części dłoniowej 0,10mm +/-0,02mm, na palcach 0,12mm +/-0,02mm, na mankiecie 0,08mm +/-0,02mm, minimalna długość rękawicy 240mm. Na opakowaniu powinny być umieszczone: data produkcji, termin ważności, numer serii, nazwa i adres producenta, informacje w języku polskim oraz znak CE. Rękawice medyczne zgodne z normami EN 455 oraz środek ochrony osobistej min. kategorii I. Badania potwierdzające odporność na przenikanie wirusów zgodnie z normą ASTM F-1671. Pakowane po 100 szt. Rozmiary: XS, S, M, L, XL. *" op. 1 000 3. Rękawice diagnostyczne z nitrylu, bezpudrowe, jednorazowego użytku, niesterylne, teksturowane na palcach lub na całej powierzchni, pasujące na prawą i lewą rękę. Powierzchnia rękawic bez zgrubień i pęcherzy, rant mankietu równomiernie zrolowany. Dobra elastyczność i rozciągliwość, odporne na uszkodzenia mechaniczne. AQL ≤1,0. Grubość rękawicy na palcach 0,11mm +/-0,01mm, w części dłoniowej 0,08mm +/-0,01mm, na mankiecie 0,06mm +/-0,01mm, minimalna długość rękawicy 240mm. Siły zrywania przed starzeniem min.8 N. Wytrzymałość na rozciąganie min.600% przed i po starzeniu. Na opakowaniu powinny być umieszczone: data produkcji, termin ważności, numer serii, nazwa i adres producenta, informacje w języku polskim oraz znak CE. Rękawice medyczne zgodne z normami EN 455 oraz środek ochrony osobistej kategorii III, posiadające badania jednostki niezależnej na przenikalność substancji chemicznych przeprowadzone zgodnie z EN 374-3 dla co najmniej 4 podstawowych substancji ( w tym odporność na przenikanie 70% etanolu lub 70% izopropanolu powyżej 30 minut ) oraz badania niezależne potwierdzające odporność na przenikanie wirusów zgodnie z normą ASTM F-1671. Pakowane po 100 szt. Rozmiary: XS, S, M, L, XL.* op. 7 300 4. "Rękawice chirurgiczne z lateksu (zawartość protein nie więcej niż 40µg/g), lekko pudrowane mączką kukurydzianą, sterylizowane radiacyjnie, mikroteksturowane (min. w części chwytnej), mankiet z równomiernie rolowanym rantem, szczelnie pakowane parami, zewnętrzne opakowanie foliowe. Rękawice anatomicznie dopasowane do kształtu dłoni, zróżnicowane na prawą i lewą dłoń. Elastyczne, odporne na rozciąganie, o wysokiej odporności uszkodzenia mechaniczne. Grubość rękawicy w części dłoniowej 0,22+/-0,02mm, w strefie palców 0,23mm +/-0,02mm, minimalna długość: 285mm. AQL ≤ 0,65. Na opakowaniu powinny być umieszczone: data produkcji, termin ważności, numer serii, nazwa i adres producenta, informacje w języku polskim oraz znak CE. Rozmiary:5,5; 6,0; 6,5; 7,0; 7,5; 8,0; 8,5; 9,0.*" para 21700 5. Rękawice położnicze z lateksu ( zawartość protein nie więcej niż 10µg), bezpudrowe, jednorazowego użytku, jałowe ( sterylizowane radiacyjnie) z równomiernie rolowanym rantem, szczelnie pakowane parami , anatomicznie dopasowane do kształtu dłoni, zróżnicowane na prawą i lewą dłoń. Elastyczne, odporne na rozciąganie, o wysokiej odporności na uszkodzenia mechaniczne . Grubość rękawicy na dłoni minimum 0,33mm, minimalna dł.: 500mm. AQL≤1,5 ,rozmiary S, M,L, XL* para 25 6. "Rękawice diagnostyczne z nitrylu do procedur o podwyższonym ryzyku, bezpudrowe, jednorazowego użytku, niesterylne, teksturowane na palcach lub na całej powierzchni, pasujące na prawą i lewą rękę. Powierzchnia rękawic bez zgrubień i pęcherzy, rant mankietu równomiernie zrolowany. Dobra elastyczność i rozciągliwość, odporne na uszkodzenia mechaniczne. AQL <1,5. Grubość rękawicy na palcach 0,15mm +/-0,01mm, w części dłoniowej 0,11mm +/-0,01mm, na mankiecie 0,08mm +/-0,01mm, minimalna długość rękawicy 290mm. Siły zrywania przed starzeniem min.11 N. Na opakowaniu powinny być umieszczone: data produkcji, termin ważności, numer serii, nazwa i adres producenta, informacje w języku polskim oraz znak CE. Rękawice medyczne zgodne z normami EN 455 oraz środek ochrony osobistej kategorii III, posiadające badania jednostki niezależnej na przenikalność substancji chemicznych przeprowadzone zgodnie z EN 374-3 dla co najmniej 4 podstawowych substancji oraz badania niezależne potwierdzające odporność na przenikanie wirusów zgodnie z normą ASTM F-1671. Pakowane po 100 szt. Rozmiary: XS, S, M, L, XL.*"op. 20 7. Uchwyt z tworzywa sztucznego pasujący do opakowań zaoferowanych rękawic diagnostycznych, pozwalających na łatwe rozpoznanie rodzaju oraz rozmiaru rękawic, do umocowania na ścianie za pomocą piankowej taśmy obustronnie klejącej lub kołków rozporowych ( w zależności od potrzeby).szt. 30
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin dostawy 20,00
termin reklamacji 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: szwy mechaniczne
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Jednorazowy stapler zamykająco tnący z zakrzywioną główką (kształt półksiężyca, długość linii cięcia 40mm. Stapler umożliwia 6 wystrzeleń ładunku podczas jednego zabiegu, zawiera ładunek do tkanki standardowej, grubej. (Zamawiający każdorazowo określi rodzaj ładunku w staplerze przy składaniu zamówienia). szt 8 2. Jednorazowy stapler okrężny wygięty z kontrolowanym dociskiem tkanki i regulowaną wysokością zamknięcia zszywki w zakresie od 1 mm do 2,5 mm, zewnętrzna średnica kowadełka 21,5/ 25,5/ 29,5 i 33,5 mm. Wbudowana automatyczana blokada bezpieczeństwa zapobiegajaca przypadkowemu oddaniu strzału, system obrotowego ostrza. (Zamawiający każdorazowo określi rozmiar staplera przy składaniu zamówienia). szt. 1
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin dostawy 20,00
termin reklamacji 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: golarki medyczne
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Jednorazowa golarka medyczna typu Gallant z karbowanym uchwytem zapewniającym stabilizację, każda zapakowana indywidualnie w tekturową osłonkę z pojedyńczym ostrzem, wykonanym ze stali nierdzewnej, pokrytym platyną oraz teflonem o wymiarze ostrza:ok. dł. 1,0 x szer. 4,3x głęb.0,01 cm op. 50 szt. Wyrób medyczny( deklaracja zgodności i wpis do rejestru) op. 35
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin dostawy 20,00
termin reklamacji 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: dozowniki ścienne
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Uniwersalny dozownik ścienny przeznaczony do dozowania preparatów płynnych lub w postaci piany do odkażania, mycia i pielęgnacji rąk o następujących właściwościach: dozowanie łokciem lub grzbietem dłoni, plastikowy bez elementów metalowych i transparentnych (przeźroczystych np. „szybki” itp.), koloru białego. W celu łatwego przecierania i utrzymania czystości bez wystających elementów mocujących. Dostosowany do pojemników o poj. 500 ml. Możliwość dezynfekcji wszystkich elementów dozownika (wyjmowana pompka dozująca), regulowana ilość dozowanego preparatu (0,5; 1 lub 1,5 ml.), Element pompki łatwo demontowany, z możliwością mycia w myjniach dezynfektorach. Dozowanie preparatów od góry pojemnika (eliminacja kapania i ew. przeciekania). Możliwość instalacji tacki zabezpieczającej przed kapaniem podczas pobierania preparatu i zabezpieczającej powłoki akrylowe przed preparatami alkoholowymi (bez konieczności przykręcania do ściany). Łatwy montaż i demontaż, tzn. powieszenie i zdjęcia dozownika ze ściany bez konieczności każdorazowego przykręcania i odkręcania całego dozownika. szt. 30
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin dostawy 20,00
termin reklamacji 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: opatrunki do mocowania kaniul
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Samoprzylepny opatrunek do mocowania kaniul, jałowy, z zaokrąglonymi rogami, włókninowy, wyposażony w podkładkę pod kaniulę - rozmiar 7,6 x 5,1 cm op x 100 szt. op. 240 2 Samoprzylepny, jałowy przeźroczysty opatrunek z folii poliuretanowej z klejem hypoalergicznym umożliwiający oddychanie skóry (folia przepuszczalna dla pary wodnej i tlenu); rozmiar 10 x 12 cm. Posiada ramkę oraz metkę do oznaczania wkłucia, opakowanie x 100 szt. op. 28
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin dostawy 20,00
termin reklamacjo 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6 Nazwa: nici syntetyczne
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 4/0 24 3/8 koła odwrotnie tnąca 75 szt. 200 2 3/0 24 3/8 koła odwrotnie tnąca 75 szt. 700 3 2/0 24 3/8 koła odwrotnie tnąca 75 szt. 300 4 1 40 1/2 koła okrągła 75 szt. 60 5 5/0 12 3/8 koła odwrotnie tnąca 45 szt. 70 7 2 40 1/2 koła okrągła 75 szt. 144 8 1 37 1/2 koła odwrotnie tnąca 75 szt. 90 9 0 37 1/2 koła odwrotnie tnąca 75 szt. 60 10 2/0 37 1/2 koła odwrotnie tnąca 75 szt. 120
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin dostawy 20,00
termin reklamacji 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7 Nazwa: taśma do operacyjnego leczenia wysiłkowego nietrzymania moczu u kobiet
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Jednorazowy zestaw do operacyjnego leczenia wysiłkowego nietrzymania moczu u kobiet,składający się z: - taśmy wykonanej z polipropylenu monofilamentowego o wymiarach 10 x 30 mm, grubości 0,3 mm i gramaturze 28g/m2, na stałe połączonej z dwoma kotwiczącymi urządzeniami oraz z dwiema poliwęglanowymi rurkami służącymi do pozycjonowania implantu. Możliwość obustronnej regulacji taśmy po założeniu; - dwóch jednorazowych narzędzi o kształcie helikalnym, które łączy się z taśmą za pomocą zatrzasków, szt. 23 2. Jednorazowy zestaw do operacyjnego leczenia wysiłkowego nietrzymania moczu u kobiet, składający się z: - taśmy wykonanej z polipropylenu monofilamentowego, taśma całkowicie niewchłanialna, bez koszulki o wymiarach:szerokość min. 1,5 cm, długość min. 52 cm, makropory powyżej 75 mikronów, taśma nie strzępi się , stawia opór przy rozciąganiu, brzegi są atraumatyczne- zakończone pętelkami; - dwóch jednorazowych narzędzi o kształcie helikalnym do drogi przezzasłonowej out-in. szt. 1 3. Jednorazowy zestaw do korekcji cystocele składający się z: - siatki wykonanej z polipropylenu monofilamentowego o grubości nici ok. 120 µm, grubości siatki ok. 0,44 mm, porowatości ok. 90% i gramaturze ok. 39g/m2. Siatka o anatomicznym kształcie z wplecioną niebieską nicią ułatwiającą operatorowi rozmieszczenie implantu z podwójnymi ramionami z każdego boku, wymiary korpusu siatki około 72x85mm, szerokość ramion ok. 12mm, długość ok.165mm, ramiona w plastikowej osłonce; - dwóch jednorazowych narzędzi o kształcie helikalnym z uszkiem na mocowanie siatki do zakładania metodą przezzasłonową techniką „out-in, szt. 1
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140003-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin dostawy 20,00
termin reklamacji 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 8 Nazwa: zestawy do drenażu, rurki tracheotomijne
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Trzykomorowy, sterylny zestaw do drenażu klatki piersiowej posiadający wydzieloną komorę zastawki podwodnej z barwnikiem, komorę na wydzielinę o pojemności 2100 ml, wyskalowaną co 5 ml w zakresie od 0 -200ml i co 10 ml do 2000 ml, wydzieloną wodną komorę regulacji siły ssania z barwnikiem, posiadający automatyczną zastawkę zabezpieczającą przed wysokim dodatnim ciśnieniem oraz mechaniczną zastawkę zabezpieczającą przed wysokim ciśnieniem ujemnym z filtrem. Zestaw z samouszczelniającym portem igłowym do pobierania próbek drenowanego płynu. Zestaw o budowie kompktowej, o stabilnej podstawie i wysokości max. 25cm, z uchwytem umożliwiającym przenoszenie lub powieszenie. Dren łączący bezlateksowy zabezpieczony przed zagięciem, z możliwością odłączenia. szt 10 2. Dren z trokarem do drenażu opłucnej nr 24-28 z płaskim uchwytem oznakowanym rozmiarem drenu, szt 8 3. Zestaw uzupełniający do tracheotomii metodą GRIGGSA - rozm. 7,0; 8,0; 9,0; wykonywanej wielorazowym peanem. Zestaw zawiera skalpel, kaniulę z igłą i strzykawką do identyfikacji tchawicy, prowadnicę i rozszerzadło, rurkę tracheotomijną z mankietem niskociśnieniowym z wbudowanym przewodem do odsysania z przestrzeni podgłośniowej. Rurka tracheotomijna z mandrynem samoblokującym się z otworem na prowadnicę Seldingera. szt. 8 4. Prowadnica do trudnych intubacji dł. 60cm, niezbrojona, wielorazowa wygięty koniec, pamięć kształtu, wykonanie z plecionki pokrytej tworzywem bez zawartości PCV, możliwość dezynfekcji, sztywne opakowanie do przechowywania. szt. 1 5. Rurki tracheotomijne rozm. 7,0; 8,0; 9,0 -z możliwością odsysania z przestrzeni podgłośniowej z miękkim cienkościennym mankietem niskociśnieniowym oraz z systemem ograniczania wzrostu ciśnienia wewnątrzmankietu typu SOFFT SEAL z balonikim kontrolnym wyraźnie wskazującym na wypełnienie mankietu (płaski przed wypełnieniem), posiadającym oznaczenia rozmiaru rurki oraz rodzaju i średnicy mankietu. Rurka wykonana z termoplastycznego PCV, posiadająca elastyczny przeźroczysty kołnierz z oznaczeniem rozmiaru i długości rurki oraz samoblokujący się mandryn z otworem na prowadnicę SELDINGERA umożliwiający założenie bądź wymianę rurki, szt. 10 6. Rurki tracheotomijne z regulowanym położeniem kołnierza posiadające mechanizm blokujący umożliwiający przesuwanie kołnierza wzdłuż osi rurki oraz obracanie o 360 stopni z miękkim cienkościennym mankietem niskociśnieniowym oraz systemem ograniczania wzrostu ciśnienia wewnatrz mankietu typu Soft Seal z balnikiem kontrolnym wyrażnie wskazującym na wypełnienie mankietu (płaski przed wypełnieniem ), wykonana z mieszaniny silikonu i PCV-u - pólprzeźroczysta z oznaczeniem rozmianu rurki, rodzaju i średnicy mankietu na baloniku kontrolnym oraz średnicą wewnętrzną, zewnętrzną i zakresem zmiennej długości podanym na kołnierzu, w komplecie z mandrynem oraz tasiemkami do zamocowania,sterylna. Rozmiary od 6,0 mm do 10 mm co 1,0 mm, szt. 10 7. Rurki tracheotomijne bez mankietu wykonana z mieszaniny silikonu i PCV - o zwiększonych właściwościach termoplstycznych i poślizgowych, półprzeźroczysta.Posiadająca elstyczny mandryn (od rozmiaru 6,0) kołnierz z opisem średnicy wewnętrznej i zewnętrznej. Łącznik 15 mm i tasiemkę do mocowania. Sterylne, sztywne opkowanie typu blister. Rozmiary: od 3,0mm do 9,0 mm co 1 mm oraz 3,5,5mm ,4,5 mm i 7,5 mm, szt. 80 8. Rurka tracheostomijna bez mankietu, foniatryczna, z 1 otworem, wykonana z mieszaniny silikonu i PCW, półprzezroczysta, posiadająca elastyczny mandryn. Łącznik 15 mm i tasiemkę do mocowania. Sterylne, sztywne opakowanie typu blister Rozmiary: od 3,0mm do 10,0mm co 1,0mm oraz 3,5mm, 4,5mm i 7,5, szt. 2 9. Zestaw do szybkiej, bezpiecznej konikotomii z igłą Veresa, z rurką 6,0mm z mankietem. W zestawie dodatkowo skalpel, strzykawka 10 ml, miękka opaska, wymiennik ciepła i wilgoci typu thermovent T oraz szew chirurgiczny z igłą. szt. 1 10. Dwuświatłowy cewniki pępowinowy 4F/20cm, poliuretanowy, widoczny w promieniach Rtg, znaczniki głębokości co 1cm, dodatkowe znaczniki co 5cm, przezroczyste poliuretanowe przedłużenie, łączniki Luer Lock, nakrętka zamykająca, skrzydełka mocujące z wbudowanym systemem chroniącym przed załamaniem cewnika, szt. 2 11 Mankiet ciśnieniowy 500 ml- wykonany z przezroczystego materiału umożliwiającego podgląd poziomu płynu z każdego miejsca; worek do płynu zawieszany wewnątrz mankietu; manometr mocowany na rzep, wyskalowany w mmHg, zakres : 0 – 700mmHg, z podziałką co 100mmHg, z oznaczeniem barwnym wartości 300mmHg i wartości równych większych 400mmHg, szt. 1 12. Wymienniki ciepła i wilgoci typu "sztuczny nos", z zamykanym zatrzaskowym portem do odsysania i końcówką do podawania tlenu; lekki - o masie nie przekraczającej 9g. Sterylne, pakowane folia - papier.szt. 250 13. Rurki intubacyjne z mankietem o kształcie baryłkowatym z otworem Murphyego, o wygładzonych wszystkich krawędziach wewnątrztchawiczych, z całkowicie wygładzonym połączeniem mankietu z rurką, balonik kontrolny wskazujący na stan wypełnienia mankietu ( płaski przed wypełnieniem) z oznaczeniem nazwy producenta,śednicy rurki i mankietu,przewód łączący balonik kontrolny w innym kolorze niż korpus rurki,dodatkowe oznaczenie rozmiaru na korpusie rurki w miejscu widocznym po zaintubowaniu jak i na łączniku. Linia RTG widoczna na całej długości rurki, skala centymetrowa podana na korpusie rurki pomagająca określić głębokość intubacji wraz z oznaczeniem poziomu strun glosowych oraz w postaci linii przerywanej miejscem cięcia korpusu rurki dla rozgraniczenia intubacjiustnej lub nosowej,sterylna, jednorazowa.Rurka wykonana z tworzywa PCV. Rozmiary od 5,0 do 9,5 mm co 0,5mm. szt. 700 14. Rurki intubacyjne bez mankietu o zwiększonych właściwościach termoplastycznych i poślizgowych, wykonane z mieszaniny silikonu i PCV - półprzeźroczyste. Jednocześnie rurka nie może być zbyt miękka aby umożliwiała zaintubowanie bez prowadnicy. Linia RTG i centrymetrowe oznaczenie głębokości intubacji na korpusie rurki (po dwóch stronach korpusu dla rozmiarów 2,0-6,0). Nazwa producenta i srednica podane na korpusie rurki i łączniku 15mm. z oznaczeniem rozmiaru rurki oraz wyprofiloawnymi zaczepami umożliwiającymi bezpieczne zamocowanie tasiemki mocującej. Jednorazowa, sterylna. Rozmiary od 2,00 do 9,0 mm co 0,5mm. szt. 60 15. Rurka tracheostomijna,wykonana z termoplastycznego PCV, posiadająca elstyczny,przeźroczysty kołnierz z oznaczeniem rozmiaru i długości rurki oraz sztywny mandryn z otworem na prowadnicę Seldingera umożliwiający założenie bądź wyminę rurki, w zestwie z dwoma kanieniaulami ,opaską i szczoteczką do czyszczenia ,sterylna .Rozmiary: od 6,0mm do 10 mm co 1 mm oraz 7,5 mm i 8,5 mm. szt. 6 16. Zestaw do przezskórnej tracheotomii typu UniPerc dla osób o nietypowej anatomii. Zestaw do przezskórnej tracheotomii metodą Seldingera dla osób o nietypowej anatomii szyi z jednostopniowym rozszerzadłem w kształcie litery "S" z hydrofilną warstwą poślizgową z miękkim końcem, ergonomicznym uchwytem, z otworem na cewnik prowadzący i ze znacznikami informującymi o głębokości wprowadzenia, w zestawie: wyskalowana, zbrojona rurka tracheostomijna z mankietem niskociśnieniowym z elastycznym, przezroczystym regulowanym kołnierzem z zaciskiem utrzymującymn właściwą pozycję z samoblokującym się mandrynem z otworem na cewnik prowadzący, skalpel, zakrzywione kleszczyki do preparacjitkanki, strzykawka 10ml do aspracji, długa wyskalowana igła wprowadzająca 14G z kaniulą, długi wyskalowany rozszerzacz wstępny z uchwytem, długi cewnik prowadzący, prowadnica Seldingera, cienkościenna teflonowa kaniula, gąbka do czyszczenia kaniuli, miękka opaska mocujaca, klin do odłączania rurki, sterylny żel nawilżajacy, zabezpieczenine igły przed zakłuciem, obłozenie pola operacyjnego z oknem, całość sterylna, pakowana na dwóch tacach ( przyrządy do zabiegu oraz rurka i akcesoria). Rozmiary: 7mm, 8mm i 9mm. szt. 4 17. Rurka ustno-gardłowa,nylonowe zabezpieczenie przed zagryzieniem,łagodnie wykończone krawędzie ,kodowana kolorystycznie wraz z oznaczeniem długości,jednorazowa, sterylna, rozmiary: 000/4 cm,00/5 cm/0/6 cm,1/7 cm,2,8 cm,3,9 cm,4/10 cm,5/11cm,6/12 cm szt. 500 18. Rurka nosowo -gardłowa wykonanana z miękkiego, delikatnego, nieprzezroczystego materiału typu Ivory, o zwiększonych właściwościach termoplastycznych i poślizgowych gładko wykończonymi krawedziami, posiadajaca zabezpieczenie przed całkowitym wsunięciem rurki do nosogardzieli.Jednorazowa, sterylna , rozmiar :6mm, 7mm ,8mm i 9 mm, szt. 10 19. Jednorazowa silikonowa maska krtaniowa z mankietem, przezroczysty korpus, przewód łączący balonik kontrolny niewtopiony w korpus rurki, poprzeczki zabezpieczające przed wklinowaniem się nagłośni, informacja o rozmiarze, przedziale wagowym pacjenta i nazwą producenta podana na korpusie rurki, sterylna, rozmiary:od 2 do 5.( 2 dla 10-20 kg,2,5 dla 20-30 kg,3 dla 30-50 kg,4 dla 50-70 kg, 5 dla powyżej 70 kg). szt. 30 20. Uchwyt do stabilizacji rurek do intubacji, z możliwością regulowania bądź wymiany rurki bez konieczności odklejania uchwytu. Wykonany z pianki polietylenowej pokrytej hipoalergiczną warstwą klejącą, posiadający sztywną część z unieruchamiającą rurkę oraz łatwe odpięcie uwalniające rurkę. Rozmiary 4,5-6,5mm, 7,0-8,5mm, 9,0-10,0mm, szt. 20
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin dostawy 20,00
termin reklamacji 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 9 Nazwa: plomba z indykatorem procesu sterylizacji parowej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Plomba z indykatorem procesu sterylizacji parowej, w kolorze niebieskim, tylna strona klejąca do zabezpieczenia zamknięcia kontenerów przed nieautoryzowanym otwarciem w momencie otwarcia kontenera zostaje uszkodzona. Kompatybilna do wanny aluminiowej Aesculap. 1 op. ( 1 000 szt)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin dostawy 20,00
termin reklamacji 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych - Skierniewice
  • Lokalizacja zleceniałódzkie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.