III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
2) Zgodnie z art. 26 ust. 2 uPzp Wykonawca, którego oferta została oceniona najwyżej złoży, w terminie 5 dni od otrzymania wezwania, oświadczenia lub dokumenty potwierdzające okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 uPzp:1. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia:– w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 uPzp (tzw. obligatoryjnych podstaw wykluczenia), Wykonawca, na wezwanie Zamawiającego, przedstawi dokumenty określone w rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126), tj.:a) oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności;- wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 7 do niniejszej SIWZ - oryginał oświadczenia podpisany przez Wykonawcę;Forma elektroniczna: Dokument może być elektroniczną kopią dokumentu opatrzoną kwalifikowanym podpisem elektronicznym, zgodnie z § 1 ust. 3 pkt. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady ministrów z dnia 17 października 2018 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostępnienia i przechowywania dokumentów elektronicznych (Dz. U. z 2018r., poz. 1991 ze zm.) i zgodnie z § 1 pkt. 1 lit. b) Rozporządzenia Ministra Przedsiębiorczości i Technologii z dnia 16 października 2018 r. zmieniającego rozporządzenie w spawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia ( Dz. U. z 2018r. poz. 1993 ).b) oświadczenie wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (tekst jedn.: Dz. U. z 2019 r. poz. 1170) - wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 7 do niniejszej SIWZ - oryginał oświadczenia podpisany przez Wykonawcę;Forma elektroniczna: Dokument może być elektroniczną kopią dokumentu opatrzoną kwalifikowanym podpisem elektronicznym, zgodnie z § 1 ust. 3 pkt. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady ministrów z dnia 17 października 2018 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostępnienia i przechowywania dokumentów elektronicznych (Dz. U. z 2018r., poz. 1991 ze zm.) i zgodnie z § 1 pkt. 1 lit. b) Rozporządzenia Ministra Przedsiębiorczości i Technologii z dnia 16 października 2018 r. zmieniającego rozporządzenie w spawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia ( Dz. U. z 2018r. poz. 1993 ).c) informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 uPzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę; Forma elektroniczna: Dokument może być elektroniczną kopią dokumentu opatrzoną kwalifikowanym podpisem elektronicznym, zgodnie z § 1 ust. 3 pkt. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady ministrów z dnia 17 października 2018 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostępnienia i przechowywania dokumentów elektronicznych (Dz. U. z 2018r., poz. 1991 ze zm.) i zgodnie z § 1 pkt. 1 lit. b) Rozporządzenia Ministra Przedsiębiorczości i Technologii z dnia 16 października 2018 r. zmieniającego rozporządzenie w spawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia ( Dz. U. z 2018r. poz. 1993 )d) oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne - wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 7 do niniejszej SIWZ - oryginał oświadczenia podpisany przez Wykonawcę; Forma elektroniczna: Dokument może być elektroniczną kopią dokumentu opatrzoną kwalifikowanym podpisem elektronicznym, zgodnie z § 1 ust. 3 pkt. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady ministrów z dnia 17 października 2018 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostępnienia i przechowywania dokumentów elektronicznych (Dz. U. z 2018r., poz. 1991 ze zm.) i zgodnie z § 1 pkt. 1 lit. b) Rozporządzenia Ministra Przedsiębiorczości i Technologii z dnia 16 października 2018 r. zmieniającego rozporządzenie w spawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia ( Dz. U. z 2018r. poz. 1993 ).– w zakresie określonym w art. 24 ust. 5 uPzp (tzw. fakultatywnych podstaw wykluczenia), Wykonawca, na wezwanie Zamawiającego, przedstawi dokumenty określone w rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126), tj.:a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 uPzp Forma elektroniczna: dokument w postaci elektronicznej, złożony na platformie MarketPlanet i opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym;b) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowegopotwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę;Forma elektroniczna: Dokument może być elektroniczną kopią dokumentu opatrzoną kwalifikowanym podpisem elektronicznym, zgodnie z § 1 ust. 3 pkt. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady ministrów z dnia 17 października 2018 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostępnienia i przechowywania dokumentów elektronicznych (Dz. U. z 2018r., poz. 1991 ze zm.) i zgodnie z § 1 pkt. 1 lit. b) Rozporządzenia Ministra Przedsiębiorczości i Technologii z dnia 16 października 2018 r. zmieniającego rozporządzenie w spawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia ( Dz. U. z 2018r. poz. 1993 )c) aktualne zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę; Forma elektroniczna: Dokument może być elektroniczną kopią dokumentu opatrzoną kwalifikowanym podpisem elektronicznym, zgodnie z § 1 ust. 3 pkt. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady ministrów z dnia 17 października 2018 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostępnienia i przechowywania dokumentów elektronicznych (Dz. U. z 2018r., poz. 1991 ze zm.) i zgodnie z § 1 pkt. 1 lit. b) Rozporządzenia Ministra Przedsiębiorczości i Technologii z dnia 16 października 2018 r. zmieniającego rozporządzenie w spawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia ( Dz. U. z 2018r. poz. 1993 ).5.2 Dokumenty składane samodzielnie: Forma papierowa:a) Oświadczenie Wykonawcy o przynależności bądź braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp - Załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ. Wykonawca składa oświadczenie bez wezwania w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 uPzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (dotyczy sytuacji gdy oferty w postępowaniu złożyli wykonawcy należący do tej samej grupy kapitałowej).Forma elektroniczna: a) Oświadczenie Wykonawcy o przynależności bądź braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp. – Załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ. Wykonawca składa oświadczenie bez wezwania w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na platformie MarketPlanet informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 uPzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (dotyczy sytuacji gdy oferty w postępowaniu złożyli wykonawcy należący do tej samej grupy kapitałowej). Powyższe oświadczenie Wykonawca składa na platformie MarketPlanet, w zakładce „Korespondencja”, w formie dokumentu sporządzonego w postaci elektronicznej podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym. (dotyczy sytuacji gdy oferty w postępowaniu złożyli wykonawcy należący do tej samej grupy kapitałowej).UWAGAZłożenie Załącznika nr 5 dotyczy wszystkich wykonawców biorących udział w postępowaniu, a nie jedynie przystępujących do danego pakietu.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
5.3. Dokumenty składane na wezwanie:Pakiet nr 11) Wpis do Rejestru produktów leczniczych, wyrobów medycznych i produktów biobójczych.2) Dokument potwierdzający zgodność z normą PN-EN ISO 11607 –1 wydany przez producenta.3) Charakterystyka wytrzymałościowa , wydana przez producenta w celu potwierdzenia i oceny parametrów wytrzymałościowych określonych w SIWZ i zgodności z normą PN- EN 868 – 2. 4) Zaświadczenie lub certyfikat producenta o okresie trwałości produktu od daty jego produkcji i maksymalnym możliwym czasie przechowywania w stanie sterylnym wyrobów opakowanych w oferowany produkt. 5) Zamawiający wymaga dostarczenia wzorów zaoferowanych produktów w ilości umożliwiającej potwierdzenie wymaganych parametrów oraz oceny zgodności z późniejszymi dostawami (min. 2 ark). Pakiet nr 21) Wpis do Rejestru produktów leczniczych, wyrobów medycznych i produktów biobójczych.2) Dokument potwierdzający zgodność z normą PN-EN ISO 11607 –1 wydany przez producenta. 3) Charakterystyka wytrzymałościowa wydana przez producenta w celu potwierdzenia i oceny parametrów wytrzymałościowych określonych w SIWZ i zgodności z normą PN-EN 868 –2. 4) Zaświadczenie lub certyfikat producenta o okresie trwałości produktu od daty jego produkcji (data ważności) i maksymalnym czasie przechowywania w stanie sterylnym wyrobów opakowanych w oferowany produkt.5) Zamawiający wymaga dostarczenia wzorów zaoferowanych produktów w ilości umożliwiającej potwierdzenie wymaganych parametrów oraz oceny zgodności z późniejszymi dostawami (2 ark.). Pakiet nr 31) Wpis do Rejestru produktów leczniczych, wyrobów medycznych i produktów biobójczych.2) Dokument potwierdzający zgodność z normą PN-EN ISO 11607 –1 wydany przez producenta.3) Charakterystyka wytrzymałościowa wydana przez producenta w celu potwierdzenia i oceny parametrów wytrzymałościowych określonych w SIWZ i zgodności z normą PN -EN 868 –2. 4) Zaświadczenie lub certyfikat producenta o okresie trwałości produktu od daty jego produkcji i maksymalnym czasie przechowywania w stanie sterylnym wyrobów opakowanych w oferowany produkt. 5) Zamawiający wymaga dostarczenia wzorów zaoferowanych produktów w ilości umożliwiającej potwierdzenie wymaganych parametrów oraz oceny zgodności z późniejszymi dostawami (2 ark.). Pakiet nr 41) Wpis do Rejestru produktów leczniczych, wyrobów medycznych i produktów biobójczych.2) Certyfikat jednostki notyfikowanej potwierdzający zgodność z ww. normami.3) Charakterystyka wytrzymałościowa wydana przez producenta w celu potwierdzenia i oceny parametrów wytrzymałościowych określonych w SIWZ. 4) Zaświadczenie lub certyfikat producenta o okresie trwałości produktu od daty jego produkcji i maksymalnym czasie przechowywania w stanie sterylnym wyrobów opakowany w oferowany produkt. 5) Zamawiający wymaga dostarczenia wzorów zaoferowanych produktów w ilości umożliwiającej potwierdzenie wymaganych parametrów oraz oceny zgodności z późniejszymi dostawami (odc. rękawa dług. min. 50 cm w każdej szerokości). Pakiet nr 51) Wpis do Rejestru produktów leczniczych, wyrobów medycznych i produktów biobójczych.2) Certyfikat jednostki notyfikowanej potwierdzający zgodność z ww. normami.3) Charakterystyka wytrzymałościowa wydana przez producenta w celu potwierdzenia i oceny parametrów wytrzymałościowych określonych w SIWZ. 4) Zaświadczenie lub certyfikat producenta o okresie trwałości produktu od daty jego produkcji i maksymalnym czasie przechowywania w stanie sterylnym wyrobów opakowany w oferowany produkt. 5) Zamawiający wymaga dostarczenia wzorów zaoferowanych produktów w ilości umożliwiającej potwierdzenie wymaganych parametrów oraz oceny zgodności z późniejszymi dostawami (odc. rękawa dług. min. 50 cm w każdej szerokości). Pakiet nr 61) Dokumenty potwierdzające zgodność z wymaganymi normami, z opisu przedmiotu zamówienia, wydane przez producenta. 2) Instrukcje obsługi dla urządzeń z pozycji 10 i 13. 3) Ulotki informacyjne o zastosowaniu, sposobie użycia, interpretacji wyników, itp.4) Wzory w ilości po 2 sztuki na potwierdzenie zgodności z zapisem SIWZ (dla testów).5) Do poz. 5 - naboje z tlenkiem etylenu: a. Aktualna Karta charakterystyki substancji niebezpiecznej. b. Aktualne pozwolenie na obrót produktem biobójczym. c. Wpis do rejestru produktów leczniczych, wyrobów medycznych i produktów biobójczych d. Dokument informujący o możliwości stosowania oferowanych nabojów w sterylizatorach gazowych STERI-VAC 5XL, wydany przez producenta urządzenia. e. Karta produktu. Pakiet nr 71) Dokumenty potwierdzające zgodność z wymaganymi normami, z opisu przedmiotu zamówienia, wydane przez producenta.2) Ulotki informacyjne o zastosowaniu, sposobie użycia, interpretacji wyników, instrukcje obsługi, itp. 3) Wzory w ilości po 2 sztuki, z poz. 1, 2, 5, 7, 8, 10, 13 na potwierdzenie zgodności z zapisem SIWZ. 8) Pakiet nr 81) Dokumenty potwierdzające zgodność z wymaganą normą wskazaną w opisie przedmiotu zamówienia, wydane przez producenta. 2) Ulotki informacyjne o zastosowaniu, sposobie użycia, interpretacji wyników, itp.3) Wzory testów w ilości po 2 sztuki, na potwierdzenie zgodności z zapisem SIWZ. 9) Pakiet nr 91) Ulotka opisująca produkt – dane techniczne, przeznaczenie, sposób mycia i konserwacji, itp. 2) Dokument wydany przez producenta potwierdzający z jakiego materiału wykonano kosz. Pakiet nr 101) Ulotki opisujące oferowane produkty – właściwości, zastosowanie, instrukcja użytkowania i konserwacji, itp. 2) Wpis do Rejestru produktów leczniczych, wyrobów medycznych i produktów biobójczych. 3) Dokument wydany przez producenta potwierdzający z jakiego materiału wykonano tacę. 11) Pakiet nr 111) Dokumenty potwierdzające zgodność z ww. normą wydane przez producenta. 2) Ulotki informacyjne, karty katalogowe zawierające informacje o zastosowaniu, sposobie użycia, interpretacji wyników, itp.. 3) Wzory w ilości 2 sztuki z poz.1, na potwierdzenie zgodności z zapisem SIWZ. 12) Pakiet nr 121) Deklaracja zgodności z wymaganymi normami. 2) Dokumenty potwierdzające zgodność z ww. normą wydane przez producenta. 3) Ulotki informacyjne, karty katalogowe o zastosowaniu, sposobie użycia, interpretacji wyników, itp. 4) Wzory w ilości po 2 sztuki, z poz. 1, 2 - na potwierdzenie zgodności z zapisem SIWZ. 13) Pakiet nr 131) Dokumenty potwierdzające zgodność z ww. normą wydane przez producenta. 2) Ulotki informacyjne, karty katalogowe zawierające informacje o zastosowaniu, sposobie użycia, interpretacji wyników, itp.. 3) Wzory - 2 sztuki na potwierdzenie zgodności z zapisem SIWZ. 14) Pakiet nr 141) Ulotki opisujące oferowany produkt – właściwości, zastosowanie, sposób użycia, sposób dekontaminacji, itp. 15) Pakiet nr 151) Ulotki, karty produktu w języku polskim opisujące oferowany produkt – właściwości, zastosowanie, sposób użycia, dane techniczne, zalecenia dotyczące mycia, sterylizacji, itp. 2) Zamawiający wymaga dostarczenia wzorów zaoferowanego produktu w ilości 2 szt. dla pozycji od 2 do 6 oraz 2 arkusze dla pozycji 7, dla potwierdzenia wymaganych parametrów oraz oceny zgodności z późniejszymi dostawami. 16) Pakiet nr 161) Ulotki opisujące oferowany produkt – właściwości, zastosowanie, sposób użycia, itp.2) Wpis do Rejestru produktów leczniczych, wyrobów medycznych i produktów biobójczych. 3) Deklaracja zgodności. 4) Aktualna karta charakterystyki oferowanego produktu. 5) Badania mikrobiologiczne na potwierdzenie spektrum i czasu działania oferowanego preparatu. Wzory powinny być opisane w sposób umożliwiający identyfikację, którego pakietu i pozycji dotyczy dany artykuł np. dot. pakietu nr 1 poz.1… itd.UWAGA!!! dokumenty wystawione w jęz. obcym muszą być przetłumaczone na jęz. polski. Wyroby wyszczególnione w Załączniku nr 4 do zgłoszenia wyrobu do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych muszą zawierać opis w jęz. polskim lub jeśli jest to nazwa handlowa, oznaczenie którego asortymentu dotyczą.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
3) W przypadkach określonych w art. 22a uPzp (poleganie na zasobach innych podmiotów) Wykonawca składa oświadczenia i dokumenty, o których mowa: w § 9 ust. 2 Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126 ze zm.) w zakresie nie szerszym niż są wymagane od Wykonawcy.Oświadczenia należy złożyć w oryginale, natomiast dokumenty, inne niż oświadczenia, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. W przypadku ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, wszelkie dokumenty mogą być podpisywane i poświadczane za zgodność z oryginałem przez tego pełnomocnika.Forma elektroniczna: składanie ww. dokumentów musi być w postaci dokumentu elektronicznego opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym – przy czym w przypadku oświadczeń złożenie dokumentów elektronicznych opatrzonych kwalifikowanym podpisem elektronicznym jest formą zastrzeżoną pod rygorem nieważności. 4) Wykonawca reprezentowany przez pełnomocnika zobowiązany jest dołączyć do oferty kopię pełnomocnictwa poświadczoną za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania go. Z treści pełnomocnictwa musi jasno i bez wątpliwości wynikać zakres umocowania pełnomocnika do podejmowanych w imieniu Wykonawcy czynności. Forma elektroniczna: składanie ww. dokumentów musi być w postaci dokumentu elektronicznego opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym – przy czym w przypadku oświadczeń złożenie dokumentów elektronicznych opatrzonych kwalifikowanym podpisem elektronicznym jest formą zastrzeżoną pod rygorem nieważności.5) Pozostałe dokumenty niezbędne do przeprowadzenia postępowania:5.1. Dokumenty składane do oferty:a) Kopia dowodu wniesienia wadium (informacyjnie);b) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 23 uPzp (spółki cywilne, konsorcja) - pełnomocnictwo wyznaczające pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego (jeżeli Wykonawca jest w takiej sytuacji); w pozostałych przypadkach - jeżeli pełnomocnictwo jest stosowane. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania - kopia pełnomocnictwa poświadczona za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania go.Pełnomocnictwo winno być złożone zgodnie z zasadami niniejszej SIWZ.UWAGA:Zgodnie z art. 4 ust. 2 ustawy z dnia 6 marca 2018 r. Prawo przedsiębiorców (tekst jedn. Dz. U. z 2019 r., poz. 1292) za przedsiębiorców uznaje się wspólników spółki cywilnej w zakresie wykonywanej przez nich działalności gospodarczej. Oznacza to, że oferta złożona przez spółkę cywilną jest traktowana jako oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 23 uPzp).W związku z faktem, iż wszelka korespondencja związana z postępowaniem będzie kierowana do ustanowionego przez Wykonawców pełnomocnika, należy podać adres pełnomocnika, na jaki ma być wysyłana korespondencja.