Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych. Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na: https://www.uzp.gov.pl
Dostawy systemów sztucznego zwieracza cewki moczowej
Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
MiastoGliwice
WojewództwoŚląskie
Rodzaj zamówieniaDostawy
Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
Termin składania wniosków2021-03-26
ZamawiającySzpital Miejski nr 4 w Gliwicach sp. z o.o.
Data publikacji ogłoszenia2021-03-17
Numer ogłoszenia2021/BZP 00019099
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00019099 z dnia 2021-03-17
Ogłoszenie o zamówieniu Dostawy Dostawy systemów sztucznego zwieracza cewki moczowej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Miejski nr 4 w Gliwicach sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 242995277
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/szpital4_gliwice
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/szpital4_gliwice
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Oferta wraz z załącznikami musi być sporządzona w formie elektronicznej i podpisana kwalifikowanympodpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisemosobistym (tzw. e-dowód osobisty) - przez osobę/y uprawnione lub upoważnioną/e (na podstawiepełnomocnictwa) do reprezentowania Wykonawcy .
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 41-P-21
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Regulowany system sztucznego zwieracza cewki moczowej.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33141621-9 - Zestawy używane w przypadku nietrzymania moczu
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
zdolność do występowania w obrocie gospodarczym - Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia wskazany warunek udziału, jeżeli wykonawca prowadzący działalność gospodarczą jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji odziałalności gospodarczej, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust.1 pkt 4) ustawyoświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samejgrupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów(Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086),
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Materiały firmowe – np. folderów, katalogów, materiałów informacyjnych, ulotek, instrukcji lub wyciągu z instrukcji, dokumentacji technicznej, oświadczeń producenta – potwierdzających, że oferowane wyroby spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Zamawiający prosi o zaznaczenie w złożonych materiałach firmowych, których części i pozycji (wynikających z załącznika nr 1a do specyfikacji) przedstawiony materiał dotyczy.Dokumenty dopuszczające oferowany przedmiot zamówienia do obrotu na terenie RP zgodnie z ustawą z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz.U. 2020 poz. 186 z późn. zm.) - właściwe aktualne świadectwa rejestracji, certyfikaty lub atesty
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Materiały firmowe – np. folderów, katalogów, materiałów informacyjnych, ulotek, instrukcji lub wyciągu z instrukcji, dokumentacji technicznej, oświadczeń producenta – potwierdzających, że oferowane wyroby spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Zamawiający prosi o zaznaczenie w złożonych materiałach firmowych, których części i pozycji (wynikających z załącznika nr 1a do specyfikacji) przedstawiony materiał dotyczy.Dokumenty dopuszczające oferowany przedmiot zamówienia do obrotu na terenie RP zgodnie z ustawą z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz.U. 2020 poz. 186 z późn. zm.) - właściwe aktualne świadectwa rejestracji, certyfikaty lub atesty
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Ilości zamawianego asortymentu mogą ulec zmniejszeniu, w czasie obowiązywania umowy w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego związanych z udzielanymi świadczeniami zdrowotnymi i będą wynikały z bieżących zamówień bez możliwości dochodzenia roszczeń przez Wykonawcę z tytułu zmniejszenia ilości zakupionego asortymentu. W związku z powyższym, Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia zakresu zamówienia maksymalnie o 60 % całkowitej wartości brutto umowy, o której mowa w § 3 ust. 1 niniejszej Umowy.W przypadku zmiany stawki podatku VAT cena netto nie ulegnie zmianie, a zmianie ulegnie wartość podatku VAT, w wysokości i w terminie wynikającymi z aktu prawnego wprowadzającego nową stawkę. W takim przypadku wynagrodzenie brutto, o którym mowa w §3 ust. 1 ulegnie odpowiedniej zmianie.Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany w asortymencie poprzez zastąpienie jednego wyrobu medycznego innym, w przypadku, gdy zaprzestano wytwarzania asortymentu objętego umową lub wstrzymano, wycofano przedmiot umowy z obrotu, na podstawie decyzji właściwego organu. W takiej sytuacji Wykonawca, w zamian za przedmiot umowy, o którym mowa, zaoferuje inny o tych samych wskazaniach medycznych i parametrach technicznych nie gorszych niż przedstawione w ofercie stanowiącej załącznik do umowy. Wykonawca jest zobowiązany przedstawić Zamawiającemu stosowną dokumentację i zaoferować lek zamienny o cenie nie wyższej niż lek wyszczególniony w załączniku nr 1 do umowy.Numeru katalogowego produktu, bez wpływu na inne parametry produktu oraz cenę określonej w załączniku do umowy.;Zamiany poszczególnego asortymentu, wyszczególnionego w załączniku do umowy, z chwilą zaprzestania jego produkcji, czego Wykonawca nie mógł przewidzieć w dniu zawarcia niniejszej umowy, na asortyment równoważny - pod warunkiem, że spełni on wszystkie wymogi określone przez Zamawiającego w załączniku do umowy (formularze asortymentowo-cenowe), a cena jednostkowa pozostanie bez zmian;Nazwy produktu przy jednoczesnym zachowaniu wszystkich jego parametrów oraz ceny określonej w załączniku do umowy.Wprowadzenia do sprzedaży przez Wykonawcę produktu zmodyfikowanego / udoskonalonego np. nowej generacji, przy zachowaniu ceny określonej w załączniku do umowy.Termin obowiązywania umowy może zostać wydłużony do czasu przeprowadzenia kolejnego postępowania, jednak nie dłużej niż o 60 dni, pod warunkiem nie przekroczenia ilości asortymentu określonego w załączniku nr 1 do umowy – oferta Wykonawcy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-03-26 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/szpital4_gliwice
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-03-26 12:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę oczyszczanie jelita grubego - Zabrze
Lokalizacja zleceniaśląskie
Data dodania25-11-2024
Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam.
Interesuje mnie zabieg płukania jelita grubego, który miałbym wykonywany mieć po raz pierwszy.
Wizyta najlepiej w godzinach popołudniowych po 16.30.
Czekam na kontakt.
Pozdrawiam.