Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawy stymulatorów i kardiowerterów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: 5 Wojskowy Szpital Kliniczny z POlikliniką SP ZOZ w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351506868
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wrocławska 1-3
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 30-901
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam@5wszk.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://5wszk.com.pl/zamowienia-publiczne
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawy stymulatorów i kardiowerterów
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a068bff4-9ff4-11ee-948d-82b0c04ef850
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00567712
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00049205/71/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.61 Dostawy stymulatorów i kardiowerterów
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a068bff4-9ff4-11ee-948d-82b0c04ef850
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 2. Strona internetowa prowadzonego postępowania : https://ezamowienia.gov.pl/, adres strony internetowej prowadzonego postępowania : https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-a068bff4-9ff4-11ee-948d-82b0c04ef850
3. Strona internetowa na której udostępniane będą zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia : https://ezamowienia.gov.pl/ oraz https://5wszk.com.pl/zamowienia
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Treść oferty musi być zgodna z
wymaganiami Zamawiającego określonymi w dokumentach zamówienia, w szczególności zgodnie z niniejszą SWZ.
1. Oferta wraz z załącznikami musi być złożona przy pomocy Formularza ofertowego i cenowego (Załącznik nr 1 i nr 2 do SWZ)
udostępnionego przez Zamawiającego na Platformie e-Zamówienia. Sposób zmiany i wycofania oferty został opisany w Instrukcji
użytkownika dostępnej na stronie internetowej e-zamówienia https://ezamowienia.gov.pl/pl/instrukcje/ w zakładce „składanie ofert”. 2.
Aby złożyć ofertę Wykonawca musi posiadać aktywne konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia.
Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i
warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej
https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści
dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania. W przypadku problemów
technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia
technicznego dostępnego pod numerem telefonu (22) 458 77 99 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie
internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”. 3. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o
udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia, określone w Regulamin Platformy e-
Zamówienia oraz zobowiązuje się korzystając z Platformy e-Zamówienia przestrzegać postanowień tego Regulaminu. 4.
Maksymalny łączny rozmiar plików stanowiących ofertę lub składanych wraz z ofertą to 250 MB. 5. Zamawiający zamieścił link do
postępowania oraz ID postępowania w Rozdziale 2 SWZ. Postępowanie można wyszukać również ze strony głównej Platformy e-
Zamówienia (przycisk „Przeglądaj postępowania/konkursy”) 6. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem zakładki Oferty/wnioski”,
widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu się na konto Wykonawcy. Po wybraniu przycisku „Złóż ofertę” system
prezentuje okno składania oferty umożliwiające przekazanie dokumentów elektronicznych, w którym znajdują się dwa pola
drag&drop („przeciągnij” i „upuść”) służące do dodawania plików. 7. System sprawdza, czy złożone pliki są podpisane i
automatycznie je szyfruje, jednocześnie informując o tym wykonawcę. Potwierdzenie czasu przekazania i odbioru oferty znajduje się
w Elektronicznym Potwierdzeniu Przesłania (EPP) i Elektronicznym Potwierdzeniu Odebrania (EPO). EPP i EPO dostępne są dla
zalogowanego Wykonawcy w zakładce „Oferty/Wnioski”. UWAGA: Zamawiający nie udostępnia interaktywnego formularza
ofertowego na platformie e- Zamówienia i należy zignorować komunikat pojawiający się przy składaniu oferty, iż „Postępowanie nie
posiada opublikowanego formularza do tego etapu postępowania. 8.
Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert wycofać/zmienić ofertę. 9. Wykonawca wycofuje ofertę w zakładce
„Oferty/wnioski” używając przycisku „Wycofaj ofertę”. 10. Sposób zmiany i wycofania oferty został opisany w Instrukcji użytkownika
dostępnej na stronie internetowej e-zamówienia https://ezamowienia.gov.pl/pl/instrukcje/ w zakładce „składanie ofert”. 11.
Zamawiający zaleca, aby oferta została utworzona w formacie pdf oraz podpisana wewnętrznym kwalifikowanym podpisem
elektronicznym. W przypadku zastosowania podpisu zewnętrznego należy pamiętać o obowiązku dołączenia do pliku stanowiącego
ofertę także pliku podpisującego, który generuje się automatycznie podczas złożenia podpisu
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający informuje, że: 1. Administratorem danych osobowych udostępnionych w
ramach postępowania jest Zamawiający. 2. Kontakt do inspektora ochrony danych osobowych: adres e-mail:
rodo@5wszk.com.pl,pisemnienaadresZamawiającego: 5Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką SP ZOZ w Krakowie, ul.
Wrocławska 1-3, 30-
901Kraków 3.Dane osobowe przetwarzane będą w związku z koniecznością wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na
zamawiającym, w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego tj. zgodnie z art. 6 ust.1lit.c)
rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w
sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE(„RODO”) w zw. z ustawą z dnia 29 stycznia
2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2017.1579 t.j. z dnia 2017.08.24) („PZP”); 4. W razie realizacji zamówienia publicznego
dane osobowe przetwarzane będą w celu wykonania umowy tj. zgodnie art. 6 ust. 1 lit b) RODO. 5. odbiorcami danych osobowych
będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania (komisja przetargowa) oraz odpowiedniorgany kontrole w zakresie ich kompetencji; 6. Dane osobowe będą przechowywane, przez okres 4 lat od dnia zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas
trwania umowy. Dane te mogą być przechowywane przez okres dłuższy niż wskazany, o ile wynika to z ustawy z dnia 14 lipca
1983r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 217 z późn.zm.)i przepisów wykonawczych do tej
ustawy. 7. obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym
określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP; 8. w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w
sposób zautomatyzowany. 9. Prawa osób których dane są przetwarzane: • prawo dostępu do danych osobowych; • prawo do
sprostowania danych osobowych (Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku
postępowania)• prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych(prawo do ograniczenia
przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej
lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub
państwa członkowskiego); 10. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że
przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy; 11. nie przysługuje Pani/Panu: •prawo do usunięcia
danych osobowych; •prawo do przenoszenia danych osobowych; prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż
podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest konieczność wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na
zamawiającym lub wykonanie umowy
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w
przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania
określonych danych wynikają z ustawy PZP; w odniesieniu
do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany. Prawa osób których dane są przetwarzane:
•prawo dostępu do danych osobowych;• prawo do sprostowania danych osobowych(Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do
sprostowania nie
może skutkować zmianą wyniku postępowania)•prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych
(prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze
środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu
publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego); Prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych
Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy; Nieprzysługuje
Pani/Panu: •prawo do usunięcia danych osobowych; • prawo do przenoszenia danych osobowych; prawo sprzeciwu, wobec
przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest konieczność wypełnienia
obowiązku prawnego ciążącego na zamawiającym lub wykonanie umowy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 99/ZP/2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
"STYMULATOR JEDNOJAMOWY SSIR, Żywotność stymulatora min. 7 lat (nastawy nominalne)Waga max. 30 [g]
ICD kompatybilność
Funkcja rate response z programowaniem sensora
Funkcja rate response – automatyczne ustawienie sensora
Rytm nocny
Stabilizacja rytmu komorowego w czasie migotania przedsionków
Rejestrowanie trendów oporności elektrod przez cały okres życia
Automatyczny pomiar progu stymulacji W zestawie: śrubokręt do gniazda stymulatorowego, mandryn do implantacji elektrod oraz pokrętło do implnatacji elektrod screw-in" szt. 10 0,00 0,00 0,00
"STYMULATOR DWUJAMOWY DDDR, Żywotność stymulatora min. 7 lat (nastawy nominalne)
Waga max. 30 [g]
ICD kompatybilność
Program nocny
Funkcja rate response z programowaniem sensora
Histereza AV delay (poszukiwanie własnego rytmu)
Algorytm promujący przewodzenie AV
Rodzaje stymulacji
Zabezpieczenie, przed nagłym spadkiem częstości rytmu serca
Automatyczna zmiana trybu stymulacji w obecności szybkich rytmów przedsionkowych
Stabilizacja rytmu komorowego w czasie migotania przedsionków
Rejestrowanie trendów oporności elektrod przez cały okres życia
Automatyczny pomiar progu stymulacji
W zestawie: śrubokręt do gniazda stymulatorowego, mandryn do implantacji elektrod oraz pokrętło do implnatacji elektrod screw-in
" szt. 40 0,00 0,00 0,00
"ELEKTRODA STYMULUJĄCA BIPOLARNA
Elektroda sterydowa, aktywna, bipolarna
Do wyboru różne długości i rozmiary elektrod
" szt. 100 0,00 0,00 0,00
"PODSKÓRNE URZĄDZENIE DO MONITOROWANIA I WYKRYWANIA ZABURZEŃ RYTMU SERCA
Nazwa
Producent
Numer katalogowy
Podskórne urządzenie do monitorowania i wykrywania zaburzeń rytmu serca
Możliwość transmisji danych z urządzenia do centralnego systemu monitorowania
Objętość urządzenia max. 1,4cm3
Urządzenie dopuszczone do użycia z MRI" szt. 20 0,00 0,00 0,00
" KARDIOWERTER - DEFIBRYLATOR JEDNOJAMOWY ICD VR Kardiowertery z gniazdem typu DF-1 oraz DF-4
Waga max. 90 [g]
Energia defibrylacji min. 35 [J]
Rozpoznawanie arytmii min.2 typy - VF i VT
Algorytm wykorzystujący analizę morfologii zespołu QRS do różnicowania z częstoskurczu komorowego od nadkomorowego
Automatyczny pomiar parametrów baterii i elektrody
Terapia antyarytmiczna min. 3 typy
Możliwość programowalnego wyłączenia obudowy urządzenia z obwodu wysokonapięciowego
Żywotność przy 50% stymulacji w trybie VVI, 4 ładowania w ciągu roku przy nast.: 60 [ppm]; 500 Ohmów; 2,5 [V]; 0,4 [ms] - min. 5 lat
Możliwość zaprogramowania strefy FVT w strefie VF i VT
Automatyczny wybór ostatniej skutecznej terapii antyarytmicznej
Dostępne min. dwa pomiary trendów
Możliwość dostarczenia terapii ATP w czasie ładowania kondensatorów w strefie VF
Bezprzewodowa komunikacja wszczepionego urządzenia z programatorem
Możliwość programowego wyłączenia bieguna wysokonapięciowego SVC
Automatyczna sygnalizacja uszkodzenia elektrody
Automatyczna sygnalizacja ERI
Urządzenie do użycia z MRI " szt. 5 0,00 0,00 0,00
"KARDIOWERTER - DEFIBRYLATOR DWUJAMOWY ICD DR Kardiowertery z gniazdem typu DF-1 oraz DF-4
Waga max. 90 [g]
Energia defibrylacji min. 35 [J]
Rozpoznawanie arytmii min.2 typy - VF i VT
Algorytmy różnicujące częstoskurcz komorowy od nadkomorowego - min. 1
Algorytm wykorzystujący analizę zależności rytmu komorowego i przedsionkowego do różnicowania z częstoskurczu komorowego od nadkomorowego
Automatyczny opis stanu baterii i oporności elektrody
Terapia antyarytmiczna min. 3 typy
Możliwość programowalnego wyłączenia obudowy urządzenia z obwodu wysokonapięciowego
Żywotność przy 50% pacing quarterly charges- min. 5 lat /nast.: 60 [ppm]; 500 ohms; 2,5 [V]; 0,4 [ms]./
Możliwość zaprogramowania strefy FVT w strefie VF i VT
Możliwość różnicowania częstoskurczu komorowego od: AT/AF, częstoskurczu zatokowego, częstoskurczu z przewodzeniem 1:1
Automatyczny wybór ostatniej skutecznej terapii antyarytmicznej
Dostępne min. dwa pomiary trendów
Możliwość dostarczenia terapii ATP w czasie ładowania kondensatorów w strefie VF
Przedsionkowy tryb pracy urządzenia z zabezpieczającą stymulacją komorową w przypadku wystąpienia zaburzeń przewodzenia A-V
Bezprzewodowa komunikacja wszczepionego urządzenia z programatorem
Możliwość monitorowania częstoskurczy przedsionkowych
Możliwość programowego wyłączenia bieguna wysokonapięciowego SVC
Automatyczna sygnalizacja ERI (sygnał dźwiękowy generowany przez wszczepione urządzenie informujący pacjenta)
Automatyczna sygnalizacja uszkodzenia elektrody
Długoczasowy zapis interwałów V-V (np. Flash back memory)
Zapis trendów fali P i R powyżej 18 miesięcy
Urządzenie do użycia z MRI 1,5 oraz 3T" szt. 10 0,00 0,00 0,00
"ELEKTRODA DEFIBRYLUJĄCA Elektrody do defibrylacji aktywne , sterydowe, jedno i dwukoilowe typu DF-4 i DF-1
Dostępne min. dwie długości elektrod typu DF-1
Dostępne min. dwie długości elektrod typu DF-4 Rozmiar i długości do wyboru przy zamówieniu" szt. 20 0,00 0,00 0,00
Intruducery do elektrod stymulujących i defibrylujących, różne rozmiary 7-10 F Rozmiar do wyboru przy zamówieniu szt. 110 0,00 0,00 0,00
ZAŚLEPKA DO GNIAZDA STYMULATOROWEGO Sterylna zaślepka do gniazda stymulatorowego IS-1/IS-4 szt. 5 0,00 0,00 0,00
ZAŚLEPKA DO GNIAZDA KARDIOWERTEROWEGO, Sterylna zaślepka kompatybilna z gniazdem kardiowerterowym DF-1/SVC szt. 5 0,00 0,00 0,00
ZAŚLEPKA NA KONEKTOR ELEKTRODY TYPU IS-1 szt. 5 0,00 0,00 0,00
"ŚRUBOKRĘT DO GNIAZDA STYMULATOROWEGO Sterylny śrubokręt do gniazda stymulatorowego
Śrubokręt z zabezpieczeniem dynamometrycznym do gniazd stymulatorowych " szt. 5 0,00 0,00 0,00
"MANDRYN DO IMPLANTACJI ELEKTROD Mandryn o długości w zakresie od 45 [cm] do 75 [cm]
Dostępny mandryn J-kształtny
Dostępny mandryn prosty" szt. 5 0,00 0,00 0,00
"POKRĘTŁO DO IMPLANTACJI ELEKTRODY SCREW-IN Pokrętło do wysuwania spirali screw-in przy implantacji elektrod stymulacyjnych
Możliwość zastosowania do elektrod DF4" szt. 5 0,00 0,00 0,00
Kapturek na elektrodę szt. 5 0,00 0,00 0,00
Kabel do analizatora szt. 5 0,00 0,00 0,00
Papier do programatora x 6 ryz op. 10 0,00 0,00 0,00
Magnes x 4 szt op. 1 0,00 0,00 0,00
Zamawiający wymaga dostarczenia w formie bezpłatnej dzierżawy 2 szt. programatorów do implantacji i kontroli pacjentów
0,00 0,00
konieczne utworzenie depozytu ,asortyment i rozmiary do ustalenia z operatorem
4.2.6.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Ilości poszczególnych rodzajów towaru w opisie przedmiotu zamówienia mają charakter szacunkowy. Kupujący zastrzega
sobie możliwość zmniejszenia przyjętych w umowie ilości i częstotliwości dostaw stosownie do swoich potrzeb. Niewykonanie przez Zamawiającego umowy w zakresie do 50% łącznej ceny brutto nie wymaga podania przyczyn i nie
stanowi podstawy jego odpowiedzialności z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy.
W przypadku niewyczerpania w okresie obowiązywania umowy wartości brutto umowy Kupujący uprawniony będzie, na
podstawie jednostronnego oświadczenia, złożonego Sprzedającemu przed upływem terminu umowy do przedłużenia
terminu obowiązywania umowy o czas określony wskazany w oświadczeniu, nie dłużej niż o 90 dni
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena brutto – 100 % znaczenia (Wc)
Sposób dokonania oceny wg wzoru:
WC = (Cn : Cb) x 100 pkt
WC – wartość punktowa ceny brutto
Cn – cena brutto najniższa
Cb – cena brutto badanej oferty
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: nie dotyczy
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: nie dotyczy
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
nie dotyczy
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
10.1.1 Wypełniony i podpisany we wskazanych miejscach Załącznik nr 1 – formularz cenowy i opis przedmiotu zamówienia – zestawienie wymaganych i oferowanych parametrów,
10.1.2 Wypełniony we wskazanych miejscach i podpisany Załącznik nr 2 –formularz ofertowy,
10.1.3 Dokumenty rejestrowe potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictwa potwierdzające umocowanie osób do składania oferty w imieniu Wykonawcy,
10.1.4 Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia z postępowania stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SWZ (wypełnić pkt 3!!!! ewentualnie oświadczenie z pkt 4 dotyczące wykazanie rzetelności w sytuacji podleganiu wykluczeniu, ewentualnie oświadczenie z pkt 5, czyli oświadczenie Wykonawcy dotyczące podmiotu na które zasoby lub sytuację na które się wykonawca powołuje
w zakresie braku podstaw do wykluczenia tego podmiotu),
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Ilości poszczególnych rodzajów towaru w opisie przedmiotu zamówienia mają charakter szacunkowy. Kupujący zastrzega
sobie możliwość zmniejszenia przyjętych w umowie ilości i częstotliwości dostaw stosownie do swoich potrzeb.
Niewykonanie przez Zamawiającego umowy w zakresie do 50% łącznej ceny brutto nie wymaga podania przyczyn i nie
stanowi podstawy jego odpowiedzialności z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy.
W przypadku niewyczerpania w okresie obowiązywania umowy wartości brutto umowy Kupujący uprawniony będzie, na
podstawie jednostronnego oświadczenia, złożonego Sprzedającemu przed upływem terminu umowy do przedłużenia
terminu obowiązywania umowy o czas określony wskazany w oświadczeniu, nie dłużej niż o 90 dni
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
wzór umowy stanowi załącznik do SWZ
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-12-29 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-12-29 09:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-01-27