Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawy środków ochrony osobistej do Zakładu Karnego w Rawiczu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Karny w Rawiczu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000320294
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. 17-go Stycznia 28
1.5.2.) Miejscowość: Rawicz
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-900
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.7.) Numer telefonu: 655468500
1.5.8.) Numer faksu: 655454266
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zk_rawicz@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zakład Karny
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawy środków ochrony osobistej do Zakładu Karnego w Rawiczu
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9b1e8a12-92c3-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00026832
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00011986/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.11 Dostawy środków ochrony osobistej do Zakładu Karnego w Rawiczu
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.zp.swnet.sw.gov.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://epuap.gov.pl/wps/portal, https://miniportal.uzp.gov.pl,
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu dostępnym pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUsługi.aspx oraz Regulaminie ePUAP.Wszystkie dokumenty przekazane przez Wykonawcę muszą być podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zakład Karny w Rawiczu, 63-900 Rawicz, ul.17-go Stycznia 28;2. dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych Osobowych: e-mail iodo_zk_rawicz@sw.gov.pl, telefon 65 546 85 00 wew. 5014;3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na „Dostawy środków ochrony osobistej do Zakładu Karnego w Rawiczu”, numer sprawy: D/P.2232.5.2021.SW prowadzonym w trybie podstawowym art. 275 pkt 1 ustawy Pzp;4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy Prawo zamówień publicznych; 5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; 7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;8. posiada Pani/Pan: 1)na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; 2)na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; 3)na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; 4)prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;9. nie przysługuje Pani/Panu: 1)w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; 2)prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;3)na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 10. przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: D/P.2232.5.2021.SW
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 4
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa środka do dezynfekcji skóry / rąk1) Środek do dezynfekcji skóry / rąk - 3 000 l (zakres podstawowy), 2 000l (opcja), 5 000l (razem podstawa + opcja)Środek do dezynfekcji skóry / rąk - w pojemnikach nie większych niż 5 litrowych, winien spełniać wytyczne Ministerstwa Zdrowia. Płyn do higienicznej oraz chirurgicznej dezynfekcji rąk bez konieczności spłukiwania o działaniu wirusobójczym, bakteriobójczym i grzybobójczym. Produkt do powszechnego zastosowania oraz zastosowania w obszarze medycznym. Środek musi zawierać co najmniej jedną substancję czynną – etanol minimum 70g/100g. Jednorazowa dawka dezynfekująca wg. zaleceń producenta musi wynosić 3 ml płynu. Do dostawy należy dołączyć kartę charakterystyki oferowanego produktu.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający przewiduje prawo opcji.Przedmiot zamówienia określa zakres podstawowy oraz zakres opcji związany z zakupem dodatkowej ilości środków ochrony osobistej do Zakładu Karnego w Rawiczu, której wykorzystanie zależne jest od możliwości finansowych Zamawiającego. W opisie przedmiotu zamówienia zostały wskazane „ilości podstawowe” i „Ilości opcja”. Opcją jest dostarczenie do Zamawiającego ilości wskazanych w terminie trwania umowy, w cenach jednostkowych określonych w formularzu cenowym stanowiącym załącznik do SWZ.Zamawiający uprawniony jest do skorzystania z prawa opcji w terminie obowiązywania umowy.Zamawiający poinformuje Wykonawcę o realizacji przedmiotu zamówienia objętego prawem opcji, w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia realizacji zamówienia podstawowego, przesyłając stosowne oświadczenie. Czas realizacji zamówienia – zakres opcja, w terminie 5 dni roboczych od otrzymania oświadczenia. Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji zawartej umowy. W przypadku rezygnacji przez Zamawiającego z prawa opcji w całości lub w części Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.Prawo opcji realizowane będzie na takich samych warunkach i w cenie jak zamówienie podstawowe.Środek do dezynfekcji skóry / rąk - 3 000 l (zakres podstawowy), 2 000l (opcja), 5 000l (razem podstawa + opcja)4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostawy
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa masek jednorazowych1) Maska jednorazowa -300 000 szt. (zakres podstawowy), 300 000 szt. (opcja), 600 000 szt. (razem podstawa + opcja).Maseczki jednorazowe :- posiadające certyfikat CE,- zgodne z normą PN -EN 14683:2019,- skuteczność filtracji bakteryjnej (BFE) jak dla masek typu II lub IIR, BFE ≥ 98%,- oddychalność (ciśnienie różnicowe - Pa) jak dla masek typu II lub IIR,- biostatyczność (zachowanie czystości bakteryjnej) lub powinna być wykonana z materiału spełniającego powyższe wymagania,- muszą być wykonane z trójwarstwowej włókniny,- muszą posiadać gumkę lub elastyczne paski umożliwiające założenie maseczki o uszy,- w części środkowej posiadać zakładki (harmonijka) umożliwiające dopasowanie maseczki do kształtu twarzy – zakrycie nosa, ust i brody,- w jednej krawędzi posiadać wzmocnienie (sztywnik) umożliwiające dopasowanie maseczki do nosa zapewniające szczelność przylegania,- rozmiar wyrobu „na płasko” co najmniej 17,5 cm x 9 cm,- oznakowanie powinno zawierać informację terminu przydatności do użycia oraz określoną normę. - maseczki pakowane po 50 sztuk w kartoniku, sposób pakowania maseczek umożliwia aseptyczne i pojedyncze wyjmowanie ich z pudełka.
4.2.6.) Główny kod CPV: 18143000-3 - Akcesoria ochronne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający przewiduje prawo opcji.Przedmiot zamówienia określa zakres podstawowy oraz zakres opcji związany z zakupem dodatkowej ilości środków ochrony osobistej do Zakładu Karnego w Rawiczu, której wykorzystanie zależne jest od możliwości finansowych Zamawiającego. W opisie przedmiotu zamówienia zostały wskazane „ilości podstawowe” i „Ilości opcja”. Opcją jest dostarczenie do Zamawiającego ilości wskazanych w terminie trwania umowy, w cenach jednostkowych określonych w formularzu cenowym stanowiącym załącznik do SWZ.Zamawiający uprawniony jest do skorzystania z prawa opcji w terminie obowiązywania umowy.Zamawiający poinformuje Wykonawcę o realizacji przedmiotu zamówienia objętego prawem opcji, w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia realizacji zamówienia podstawowego, przesyłając stosowne oświadczenie. Czas realizacji zamówienia – zakres opcja, w terminie 5 dni roboczych od otrzymania oświadczenia. Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji zawartej umowy. W przypadku rezygnacji przez Zamawiającego z prawa opcji w całości lub w części Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.Prawo opcji realizowane będzie na takich samych warunkach i w cenie jak zamówienie podstawowe.Maski jednorazowe - 300 000 szt. (zakres podstawowy), 300 000 szt. (opcja), 600 000 szt. (razem podstawa + opcja)4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostawy
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 3: Dostawa masek FPP21) Maska FFP2 - 2 000 szt. (zakres podstawowy), 1 500 szt. (opcja), 3 500 szt. (razem podstawa + opcja).Maski FFP2 – maski ochronne dla personelu medycznego oznaczone znakiem CE – środek ochrony indywidualnej kategorii III, spełniające wymogi klasy FFP2 wg EN 149:2001 + A1:2009, ocena zgodności powinna być przeprowadzona zgodnie z wymaganiami ROZPORZĄDZENIA PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) 2016/425 z dnia 9 marca 2016 r. w sprawie środków ochrony indywidualnej, efektywność filtracji bakteryjnej (BFE) 99,98%; Maski muszą składać się z co najmniej 4 warstw włókniny o właściwościach filtracyjnych z regulowanym zaciskiem na nos, bez zaworu wydechowego, gumki na głowę wykonane z termoplastycznego materiału ułatwiającego nakładanie maski. Maski muszą posiadać uszczelkę nosa (pianka polietylenowa) przyklejoną wewnątrz czaszy na wysokości zacisku nosowego, każda maska pakowana osobno w przezroczystą folię, opakowanie zbiorcze stanowi wielokrotność 10 sztuk.
4.2.6.) Główny kod CPV: 18143000-3 - Akcesoria ochronne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający przewiduje prawo opcji.Przedmiot zamówienia określa zakres podstawowy oraz zakres opcji związany z zakupem dodatkowej ilości środków ochrony osobistej do Zakładu Karnego w Rawiczu, której wykorzystanie zależne jest od możliwości finansowych Zamawiającego. W opisie przedmiotu zamówienia zostały wskazane „ilości podstawowe” i „Ilości opcja”. Opcją jest dostarczenie do Zamawiającego ilości wskazanych w terminie trwania umowy, w cenach jednostkowych określonych w formularzu cenowym stanowiącym załącznik do SWZ.Zamawiający uprawniony jest do skorzystania z prawa opcji w terminie obowiązywania umowy.Zamawiający poinformuje Wykonawcę o realizacji przedmiotu zamówienia objętego prawem opcji, w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia realizacji zamówienia podstawowego, przesyłając stosowne oświadczenie. Czas realizacji zamówienia – zakres opcja, w terminie 5 dni roboczych od otrzymania oświadczenia. Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji zawartej umowy. W przypadku rezygnacji przez Zamawiającego z prawa opcji w całości lub w części Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.Prawo opcji realizowane będzie na takich samych warunkach i w cenie jak zamówienie podstawowe.Maski FPP2 - 2 000 szt. (zakres podstawowy), 1 500 szt. (opcja), 3 500 szt. (razem podstawa + opcja)4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostawy
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 4: Dostawa indywidualnych zestawów ochrony biologicznej (IZOB)1) Indywidualny zestaw ochrony biologicznej - 2 000 szt. (zakres podstawowy), 1 000 szt. (opcja), 3 000 szt. (razem podstawa + opcja).Indywidualny zestaw ochrony biologicznej (IZOB),. typ 4,5,6 – oznakowany znakiem CE (CPV 35113400-3); W skład jednego zestawu wchodzi m.in.: 1) kombinezon ochronny – 1 szt., 2) maseczka FFP3 – 1 szt., 3) gogle ochronne – 1 szt., 4) ochraniacze na obuwie – 2 szt.,5) rękawiczki ochronne nitrylowe – 4 szt., 6) worki na odpady medyczne – 1 szt. Indywidualny zestaw ochrony biologicznej (IZOB) musi spełniać wytyczne Ministerstwa Zdrowia i musi być zgodny ze specyfikacją.
4.2.6.) Główny kod CPV: 35113400-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający przewiduje prawo opcji.Przedmiot zamówienia określa zakres podstawowy oraz zakres opcji związany z zakupem dodatkowej ilości środków ochrony osobistej do Zakładu Karnego w Rawiczu, której wykorzystanie zależne jest od możliwości finansowych Zamawiającego. W opisie przedmiotu zamówienia zostały wskazane „ilości podstawowe” i „Ilości opcja”. Opcją jest dostarczenie do Zamawiającego ilości wskazanych w terminie trwania umowy, w cenach jednostkowych określonych w formularzu cenowym stanowiącym załącznik do SWZ.Zamawiający uprawniony jest do skorzystania z prawa opcji w terminie obowiązywania umowy.Zamawiający poinformuje Wykonawcę o realizacji przedmiotu zamówienia objętego prawem opcji, w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia realizacji zamówienia podstawowego, przesyłając stosowne oświadczenie. Czas realizacji zamówienia – zakres opcja, w terminie 5 dni roboczych od otrzymania oświadczenia. Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji zawartej umowy. W przypadku rezygnacji przez Zamawiającego z prawa opcji w całości lub w części Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.Prawo opcji realizowane będzie na takich samych warunkach i w cenie jak zamówienie podstawowe.Indywidualne zestawy ochrony biologicznej (IZOB) - 2 000 szt. (zakres podstawowy), 1 000 szt. (opcja), 3 000 szt. (razem podstawa + opcja)4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4