DOSTAWY PROTEZ ORTOPEDYCZNYCH

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
DOSTAWY PROTEZ ORTOPEDYCZNYCH
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKraków
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoPodmiot prawa publicznego
  • Termin składania wniosków2020-05-18
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • Zamawiający5 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny ZOZ
  • Data publikacji ogłoszenia2020-05-08
  • Numer ogłoszenia538138-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 538138-N-2020 z dnia 2020-05-08 r.

5 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny ZOZ: DOSTAWY PROTEZ ORTOPEDYCZNYCH
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: 5 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny ZOZ, krajowy numer identyfikacyjny 35150686800000, ul. Wrocławska  1-3 , 30-901  Kraków, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 12 630 80 59, , e-mail zam@5wszk.com.pl, , faks 126308059.
Adres strony internetowej (URL): https://5wszk.com.pl/zamowienia-publiczne
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
https://5wszk.com.pl/zamowienia-publiczne

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://5wszk.com.pl/zamowienia-publiczne

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWY PROTEZ ORTOPEDYCZNYCH
Numer referencyjny: 26/ZP/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 5.1 Przedmiotem zamówienia są 5.2 DOSTAWY PROTEZ ORTOPEDYCZNYCH zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ.

II.5) Główny kod CPV: 33183200-8
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  12   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie – nie ma zastosowania zatem.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie – nie ma zastosowania zatem.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie – nie ma zastosowania zatem.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Dokumenty wraz z ofertą!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:10..1 Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia z postępowania stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ (wy-pełnić pkt 3!!!! ewentualnie oświadczenie z pkt 4 dotyczące wykazanie rzetelności w sytuacji podleganiu wykluczeniu, ewentualnie oświadczenie z pkt 5, czyli oświadczenie Wykonawcy dotyczące podmiotu na które zasoby lub sytuację na które się wykonawca powołuje w zakresie braku podstaw do wykluczenia tego podmiotu)10..2 Wypełniony Załącznik nr 1 – opis przedmiotu zamówienia – formularz cenowy10..3 Wypełniony Załącznik nr 2 – formularz ofertowy10.1.1 Dokumenty rejestrowe potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictwa potwierdzające umocowanie osób do składania oferty w imieniu Wykonawcy,UWAGA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:10.1.1 Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji: składa także odrębne oświadczenia dla każdego z tych podmiotów10.1.2 w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie,10.2 Dokumenty wskazane w pkt 10.1.7-10.1.8 muszą potwierdzać spełnienie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia lub kryteria selekcji w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu,10.3 w oświadczeniach należy wypełnić jedynie te działy i sekcje, które dotyczą warunków udziału i potwierdzających brak podstaw do wykluczenia na podstawie treści ogłoszenia o zamówieniu i niniejszej specyfikacji. Wypełnienie pozostałych, nie wymaganych działów i sekcji nie będzie miało wpływu na ocenę oferty.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 100,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Kupujący przewiduje możliwość zmiany umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Sprzedającego, jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla Kupującego, a także dotyczą: 1) zmiany świadczenia Sprzedającego na świadczenie lepszej jakości przy zachowaniu tożsamości towaru;2) wydłużenia terminu obowiązywania umowy z powodu okoliczności niezależnych od Sprzedającego;3) zmiany danych Sprzedającego (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy);4) zmian organizacyjnych Kupującego powodujących, że wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe;5) zmian sposobu wykonywania zadań lub zasad funkcjonowania Kupującego powodujących, że wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe lub zaistniała konieczność modyfikacji przedmiotu zamówienia;6) omyłek pisarskich lub błędów rachunkowych;7) mających na celu wyjaśnienie wątpliwości treści umowy, jeśli będzie ona budziła wątpliwości interpretacyjne między stronami;8) zmiany sposobu płatności, jeżeli wymagać tego będzie ochrona interesu Kupującego;9) obniżenia cen;10) zmiany stawki podatku VAT na towar;11) innych zmian korzystnych dla Kupującego, w tym polegających na zamianie elementów zamówienia na elementy o lepszych lub/i odpowiedniejszych parametrach technicznych chociażby wiązało się to z koniecznością zmiany terminu lub sposobu wykonania zamówienia.2. Zmiana umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-05-18, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Implant do mocowania tkanki miękkie/kość
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lp NAZWA j.m. Ilość Cena jednostkowa netto Wart. Netto Stawka VAT Wart. Brutto Nazwa handlowa/ nr katalogowy1. Kotwica supełkowa do mocowania tkanki miękkie/kość -sterylny (jednorazowy) zestaw instrumentarium 1,4mm: płaszcz, wiertło i obturator. szt. 1 2. Kotwica supełkowa do mocowania tkanki miękkie/kość, wykonana z plecionki poliestrowej, na sterylnym podajniku. Średnica 1,4mm. szt. 1 3. Kotwica supełkowa do mocowania tkanki miękkie/kość, wykonana z plecionki poliestrowej, na sterylnym podajniku. Średnica 1,4mm. 1op - 10 szt. op 1 4. Wielorazowa prowadnica do kotwicy supełkowej szt. 1 5. Wielorazowy obturator do kotwicy supełkowej szt. 1 6. Wielorazowa prowadnica, zakrzywiona 23° do kotwicy supełkowej szt. 1 7. Wielorazowy obturator, giętki do kotwicy supełkowej szt. 1 8. Wiertło 1,4mm do mocowania kotwicy supełkowej szt. 1 9. Kotwica tytanowa średnicy 3 mm, 5 mm i/lub 6,5 mm ze wzmocnioną nicią, na sterylnym podajniku szt. 3 10. sterylny (jednorazowy) zestaw instrumentarium 2,9mm: płaszcz, wiertło i obturator do Kotwicy supełkowej szt. 1 11. Kotwica supełkowa do mocowania tkanki miękkie/kość, Miękka kotwica do naprawy stożka rotatorów, wykonana z plecionki poliestrowej, na sterylnym podajniku. Średnica 2,9mm.Dwie różnokolorowe, wzmocnione nici. szt. 1 12. Kotwica supełkowa do mocowania tkanki miękkie/kość Miękka kotwica do naprawy stożka rotatorów, wykonana z plecionki poliestrowej, na sterylnym podajniku. Średnica 2,9mm.Dwie różnokolorowe, wzmocnione nici. 1op.-10szt op 1 13. Wielorazowa prowadnica 2,9mm do kotwicy supełkowej szt. 1 14. Wielorazowy obturator 2,9mm do kotwicy supełkowej szt. 1 15. Wiertło 2,9mm do kotwicy supełkowej szt. 1 16. Mocowanie piszczelowe Tytanowa podkładka zaopatrzona w gwoździe korowe, rozmiar 16 i/lub 18 mm. Śruba tytanowa kompresująca podkładkę o długości 36-60mm.System pozwalający na mocowanie przeszczepu na zewnątrz kanału piszczelowego. szt. 1 17. Bezwęzłowy system do naprawy więzozrostu barkowo-obojczykowego składający się z guzika tytanowego o średnicy 10mm oraz ostro zakończonej z jednej strony płytki tytanowej, połączonej z samozaciskową, bezwęzłową i regulowana pętlą polietylenową. W zestawie nić prowadząca implant. szt. 1 18. 2.9 mm Miękka uniwersalna kotwica z igłami, wykonana z plecionki poliestrowej, dwie wzmocnione nici #2, na sterylnym podajniku. Średnica 2,9 mm, krótki podajnik, opakowanie 1szt. szt. 3 19. 2.9 mm Wiertło wielorazowe szt. 1 20. 1,4 mm Miękka uniwersalna kotwica z igłami, wykonana z plecionki poliestrowej #1, na sterylnym podajniku. Średnica 1,4mm, krótki podajnik szt. 3 21. Short celownik wielorazowy kpl 1 22. Wiertło 1,4mm krótkie wielorazowe szt. 1 23. 1,0 mm - Miękka uniwersalna kotwica o średnicy 1,0 mm, wykonana z plecionki poliestrowej, 2 igły, nici 2/0 lub 3/0, sterylny podajnik, wiertło w zestawie. szt. 3 RAZEM Bezpłatne dostarczenie instrumentarium
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33183200-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Cement kostny
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lp NAZWA j.m. Ilość Cena jednostkowa netto Wart. Netto Stawka VAT Wart. Brutto Nazwa handlowa/ nr katalogowy1. Cement kostny z gentamycyną a 40 g -szybkowiążący zastygający polimer,przeznaczony do użytkowania w chirurgii kości,zmieszanie dwóch komponentów systemu składającego się z proszku i płynu daje pastę ,która używana jest do osadzenia protezy kości.Utwardzony cement kostny umożliwia stabilną fiksację endoprotezy i przenosi naciski spowodowane ruchami na kość przez dużą powierzchnię przylegania .Nierozpuszczalny dwutlenek cyrkonu zawarty w proszku jest środkiem konbtr4astowym dla promieni RTG,dodatek chlorofilu barwiący cement na zielono pozwala odróżnić cement od reszty pola operacyjnego. szt. 50 RAZEM
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33183200-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Endoproteza jednoprzedziałowa stawu kolanowego
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lp NAZWA j.m. Ilość Cena jednostkowa netto Wart. Netto Stawka VAT Wart. Brutto Nazwa handlowa/ nr katalogowy1 Komponent udowy wykonany ze stopu CoCr. Komponent udowy uniwersalny w 3 rozmiarach szt 4 2 Komponent piszczelowy anatomiczny typu „mobile bearing” w 6 rozmiarach,wykonany ze stopu CoCr szt 4 3 Wkładka anatomiczna (prawa, lewa) wykonana z polietylenu nowej generacji typu cross linking, niezwiązana z komponentem piszczelowym w minimum 7 grubościach. System zapewnia zaopatrzenie obu przedziałów, przyśrodkowego i pobocznego. szt 4 4 Opakowanie 40 g cementu kostnego z gentamycyną z barwionym pigmentem do odróżnienia od pozostałych struktur tkankowych . szt 8 5 Mieszalnik próżniowy z podajnikiem do cementu szt 4 6 Komplet ostrzy trójpak:(ostrze posuwisto zwrotne, oscylacyjne,keel) kpl 4 RAZEM
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33183200-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Endoproteza rewizyjna stawu biodrowego
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lp NAZWA j.m. Ilość Cena jednostkowa netto Wart. Netto Stawka VAT Wart. Brutto Nazwa handlowa/ nr katalogowy1. Panewka rewizyjna przerastająca ,pokryta trójwymiarową strukturą trabekularnego tytanu,3 lub 4 otworowa w rozmiarach od 42 mm do 68 mm włącznie oraz typu multihole w rozmiarach od 42mm do 80 mm włącznie szt 5 2. Wkładka z polietylenu wysoceusieciowanego stabilizowanego witaminą E na głowy wielkości 28,32,36mm ,opcjonalnie 40 i 44mm, dostepne 4 typy wkładek :standard 10 stopni,z nadbudową high wall, wystająca + 5mm oraz dodatkowo opcjonalnie (wkładka zatrzaskowa typu constrained na głowę 32 i 36mm szt 5 3. Głowa CoCr 28,32,36, w min 4 długościach szt 5 4. Argument do nadbudowy stropu szt 5 5. Modularny trzpień rewizyjny o 6 cylindrycznych i 6 konikalnych elementach kretarzowych w rozmiarach 55mm do 105 mm co 10 mm szt 5 6. Część dystalna trzpienia prosta w rozmiarach 120/14mm,140/14 do 24mm, co 2mm;200/14do 28mm co 2mm;260/16do 28mm co 2mm;i anatomiczna w rozmiarach 140/14do 24mm co 2mm, 200/14 do 28mm co 2mm;260/16do 28mm co2mm szt 5 7. śruba do stabilizacji dystalnej trzpienia szt 5 8. Panewka tytanowa press-fit.Powierzchnia panewki szorstka,porowata,pokryta regularnie występującymi jednomilimetrowymi ząbkami ułatwiającymi pierwotne ufiksowanie i póżniejszą osteointegrację.Panewka występuje w wersji z otworami na śruby i bez otworów.Istnieje możliwość zastosowania tytanowych zaślepek niewykorzystanych otworów do śrub .Rozmiary panewek od 42-72 mm. Insert polietylenowy płaski lub z okapem szt 5 9. Insert polietylenowy płaski lub z okapem szt 25 10. System pulsacyjnego pod ciśnieniem płukania(roztworem fizjologicznym NaCl 0,9% ) pola operacyjnego(w tym panewka stawu biodrowego,) z wykorzystaniem różnej długości dysz z kapturem ochronnym lub bez,wykorzystujacy sprężone powietrze jako siła wyrzutowa.Rozmiar do wyboru przy zamówieniu. szt 5 RAZEM
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33183200-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: Endoproteza bezcementowa stawu biodrowego z panewką dwumobilną
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lp NAZWA j.m. Ilość Cena jednostkowa netto Wart. Netto Stawka VAT Wart. Brutto Nazwa handlowa/ nr katalogowy1 Trzpień tytanowy, bezcementowy, posiadający kształt klina zwężający się dystalnie, bez kołnierza w minimum 10 rozmiarach standardowych oraz dodatkowych 10 z offsetem lateralnym, pokryty tytanową okładziną porowatą napyloną próżniowo. Stożek 12/14 szt 2 2 Głowa metalowa do wyboru śródoperacyjnego 22,2 mm w 3 długościach szyjki oraz 28 mm w 5 długościach szyjki. szt 2 3 Panewka antyluksacyjna w wersji bezcementowej. Średnica zewnętrzna panewki bezcementowej od 44 do 64mm . Zmienna co 2 mm szt 2 4 Wkładka panewkowa polietylenowa lub wzbogacona wit. E. Nie zatrzaskująca się w czaszy (wkładka poruszająca się swobodnie w czaszy) umożliwiająca zatrzaśnięcie głowy 22,2 oraz 28 mm. Ś szt 2 RAZEM
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33183200-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6 Nazwa: Endoproteza cementowana stawu biodrowego z panewką dwumobilną
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lp NAZWA j.m. Ilość Cena jednostkowa netto Wart. Netto Stawka VAT Wart. Brutto Nazwa handlowa/ nr katalogowy1 Trzpień wykonany ze stopu CoCr ,prosty,w dwóch płaszczyznach posiadający kształt klina ,zwężający się dystalnie ,spłaszczony ,samocentrujący się w kanale szpikowym ( nie wymaga centralizatora), bez kołnierza . Trzpień w 5 rozmiarach .Stożek 12/14 szt 30 2 Głowa metalowa do wyboru śródoperacyjnego 22,2mm w 3 długościach szyjki oraz 28mm w 5 długościach szyjki. szt 30 3 Panewka antyluksacyjna w wersji cementowanej. Średnica zewnętrzna panewki cementowanej od 44 do 60mm. Zmienna co 2 mm szt 30 4 Wkładka panewkowa polietylenowa lub wzbogacona wit. E. Nie zatrzaskująca się w czaszy (wkładka poruszająca się swobodnie w czaszy) umożliwiająca zatrzaśnięcie głowy 22,2 oraz 28 mm. szt 30 5 Korek polietylenowy do zamknięcia kanału szpikowego szt 30 6 Opakowanie 40 g cementu kostnego z gentamycyną z barwionym pigmentem do odróżnienia od pozostałych struktur tkankowych . szt 60 7 Mieszalnik próżniowy z podajnikiem do cementu szt 30 8 System pulsacyjnego pod ciśnieniem płukania(roztworem fizjologicznym NaCl 0,9% ) pola operacyjnego(w tym panewka stawu biodrowego,kolanowego) z wykorzystaniem różnej długości dysz z kapturem ochronnym lub bez,wykorzystujacy sprężone powietrze jako siła wyrzutowa.Rozmiar do wyboru przy zamówieniu. szt. 60 RAZEM
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33183200-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7 Nazwa: Proteza przynasadowa w artykulacji ceramika/ceramika
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lp NAZWA j.m. Ilość Cena jednostkowa netto Wart. Netto Stawka VAT Wart. Brutto Nazwa handlowa/ nr katalogowy1 Trzpień tzw. krótki (shortstem), tytanowy, bezcementowy, posiadający kształt klina zwężający się dystalnie, bez kołnierza w minimum 10 rozmiarach standardowych oraz dodatkowych 10 z offsetem lateralnym, pokryty tytanową okładziną porowatą napyloną próżniowo. Stożek 12/14 szt 3 2 Głowy przeznaczona do artykulacji ceramika/ceramika w rozmiarach 28mm, 32mm i 36mm, szt 3 3 Bezcementowa panewka typu press-fit wykonana ze stopu tytanu o średnicy zewnętrznej od 46mm do 64mm , pokryta tytanową okładziną porowatą napylaną próżniowo i dodatkowo warstwą hydroksyapatytu. Implant panewki dostępny w dwóch wersjach: hemisferycznej i z nadbudową zapobiegającą zwichnięciom (15 stopniowy offset). Panewka umożliwiająca dodatkową stabilizację śrubami, z otworami na śruby zaślepionymi fabrycznie szt 3 4 Wkład panewkowy typu ceramika Biolox Delta 28 mm do 36 mm, szt 3 5 śruba szt 3 RAZEM
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33183200-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 8 Nazwa: Endoproteza cementowa stawu biodrowego rewizyjna
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lp NAZWA j.m. Ilość Cena jednostkowa netto Wart. Netto Stawka VAT Wart. Brutto Nazwa handlowa/ nr katalogowy1. Trzpień prosty,gładki, wysokopolerowany ,w kształcie podwójnego klina w rozmiarach do 260mm długości. szt. 2 2. Trzpień prosty,stalowy bezkołnierzowy ,wysokopolerowany w kształcie podwójnego klina oferowany w co najmniej 7 offsetach(30mm,33mm,35,5mm, 37,5mm,44mm,50mm,56mm)i 22 rozmiarach z centralizerem szt. 2 3. Głowa metalowa o zmniejszonym współczynniku ścieralności w stosunku do klasycznej głowy metalowej o średnicy 36mm ,40mm,44mm, szt. 2 4. Głowa metalowa ośrednicy 28mm z mozliwoscią zamiany od 22-32mm,srednicy co najmnniej 3 długosciach szt. 2 5. Panewka polietylenowa z okapem, dwuprofilowa w wersji niskiej i wysokiej lub panewka polietylenowa z dystanserami do rownomiernego rozprowadzania cementu z okapem lub panewka wykonana z polietylenu III generacji poddana procesowi wyżarzania(anealing) z dynstanserami do równomiernego rozprowadzenia cementu i kołnierzem presualizacyjnym szt. 2 6. Korek rewizyjny w srednicy od 10-20mm szt. 2 7. Cement kostny a 40g z antybiotykiem colistyną i erytromycyną szt. 6 8. Siatka rewizyjna do rekostrukcji ubytków kostnych,panewki i trzpienia szt. 2 9. Śruby do mocowania siatek szt. 2 10. System do prózniowego mieszania cemntu kostnego,mieszlnik z długim aplikatorem,do podciścnieniowego mieszania i podawania cementu do kości udowej. szt. 2 11. Jednorazowy zestaw ze specjalną szczotką do pulsacyjnego płukania i czyszczenia kanału szpikowego szt. 2 RAZEM Bezpłatne dostarczenie instrumentarium
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33183200-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 9 Nazwa: zespolenia okołoprotezowe
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lp NAZWA j.m. Ilość Cena jednostkowa netto Wart. Netto Stawka VAT Wart. Brutto Nazwa handlowa/ nr katalogowy1 Linki o średnicy 1.6mm oraz 2.0mm i długości min. 500mm z plecionki 49 drutów ze stali w komplecie z zaciskiem szt 2 2 Płyty kompresyjne 5-, 7-, 9-, 11-otworowe z nacięciami do linek, odpowiednio: 6, 8, 10, 12 nacięć o długości od 165mm do 305mm szt 3 3 Zaciski do linek o średnicy 1.6mm lub 2.0mm szt 40 4 Linka o średnicy 2.0mm i długości min. 650mm z plecionki 49 drutów ze stali bez oliwki szt 20 5 Wyprofilowane płyty do złamań krętarzowych o grubości 4.0mm w dwóch rozmiarach proksymalnych (medium i large) i 6 długościach: 100, 110, 150, 160, 200 i 210mm posiadająca mechanizm blokujący do kabli oraz dodatkowe otwory na śruby korowe o średnicy 4.5mm szt 7 RAZEM
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33183200-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 10 Nazwa: Endoproteza tymczasowa typu Spacer
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lp NAZWA j.m. Ilość Cena jednostkowa netto Wart. Netto Stawka VAT Wart. Brutto Nazwa handlowa/ nr katalogowy1. Jednoelementowa proteza tymaczasowa biodrowa wykonana z cementu chirurgicznego z gentamycyną i wankomycynąna szkielecie ze stali nierdzewnej klasy AISI 316L. Zakładana do kanału szpikowego kości udowej z możliwośćią dostosowania głowy do rozmiaru panewki oraz części trzpieniowej do rozmiaru jamy szpikowej w pełnym zakresie rozmiarowym( rozmiar głowy od 46mm-60 mm,długość trzpienia od 96 -211 mm ) W komplecie pełny zestaw rozmiarowy elementów próbnych. kpl 1 2. Proteza tymaczasowa kolanowa wykonana z cementu chirurgicznego z gentamycyną i wankomycynąskładajaca się z dwóch niezależnych elementów.Część piszczelowa płaska zakładana na nasadę bliższą kości piszczelowej na której osoadzona jest poruszająca się część udowa zakładana na nasadę dalszą kości udowej.Mocowana za pomoca cementu.W pełnym zakresie rozmiarowym.(Element piszczelowy szekość od 60-80 mm wymiar przednio-tylny od 36-48 mm , element udowy szerokość od 54-74mm , wymiar przednio-tylny od 40-54mm grubość od 16-18 mm) . W komplecie pełny zestaw rozmiarowy elementów próbnych. kpl 1 RAZEM Bezpłatne dostarczenie instrumentarium.Dostępność w ciągu dwóch dni roboczych, pełnego zakresu katalogowego rozmiarów implantów.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33183200-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 11 Nazwa: Gwóźdź odpiętowy kaniulowany
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lp NAZWA j.m. Ilość Cena jednostkowa netto Wart. Netto Stawka VAT Wart. Brutto Nazwa handlowa/ nr katalogowy1 Gwóźdź odpiętowy kaniulowany, posiadający 2 otwory na śruby, wykonany ze stopu tytanu występujący w wersji do złamań kości piętowej jak i do artrodezy. Gwóźdź o średnicy 10mm w rozmiarach 45, 50 i 55 mm w wersji urazowej oraz 12mm średnicy i długości 65,75 i 85 mm w wersji do artrodezy. Instrumentarium umożliwiające dystrakcję odłamów kostnych. szt 10 2 W zestawie śruby 5mm w długościach od 30 do 40mm rosnąco co 2mm. szt 20 RAZEM Każdy implant sterylny i pakowany osobno.Dostarczanie na podstawie złożonego zamówienia cały dostepny typoszereg + instrumentarium
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33183200-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie masaży zaleconych przez lekarza - Brzeźnica
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania20-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie masaży zaleconych przez lekarza. Zainteresowanych proszę o kontakt.