Dostawy podstawowych odczynników chemicznych oraz chemikaliów

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawy podstawowych odczynników chemicznych oraz chemikaliów
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
  • Termin składania wniosków2021-09-30
  • ZamawiającyPOLITECHNIKA WARSZAWSKA
  • Data publikacji ogłoszenia2021-09-22
  • Numer ogłoszenianull
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawy podstawowych odczynników chemicznych oraz chemikaliów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POLITECHNIKA WARSZAWSKA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001554

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: PLAC POLITECHNIKI 1

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-661

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: monika.piotrkowicz@pw.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.pw.edu.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawy podstawowych odczynników chemicznych oraz chemikaliów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4af705aa-1b7c-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00188458

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00099646/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.19 Dostawy podstawowych odczynników chemicznych i podstawowych chemikaliów

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Europejski Fundusz Społeczny, Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/pw_edu

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/pw_edu

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Opisano w rozdz. IX SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna z art. 13 RODO została zamieszczona w SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WChZP/05/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 4

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są podstawowe odczynniki chemiczne – 88 pozycji asortymentowych w ilościach od kilku do kilkuset litrów lub kilogramów w zależności od asortymentu; Wykazy odczynników będących przedmiotem
zamówienia wraz z wymaganiami technicznymi, zalecaną wielkością opakowań i orientacyjnym rocznym zapotrzebowaniem
stanowią załącznik nr 1 do SWZ. Podane w załączniku nr 1 roczne zapotrzebowanie określone zostało na podstawie zużycia z
ostatnich dwóch lat. Rzeczywiste ilości zakupionych w ramach niniejszego zamówienia towarów wynikać będą z realnych bieżących
potrzeb Zamawiającego i mogą być mniejsze lub większe niż określone w załączniku nr 1 dla danego asortymentu jako roczne
zapotrzebowanie. Zakup przez Zamawiającego mniejszych ilości towarów niż wymienione w załączniku nr 1 dla poszczególnych
pozycji asortymentowych nie może być podstawą żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy wobec Zamawiającego. Dostawy
odczynników będących przedmiotem zamówienia realizowane będą stosownie do bieżących potrzeb Zamawiającego na podstawie
zapotrzebowania, w którym wskazany będzie asortyment oraz ilość zamawianych towarów w terminie nie dłuższym niż 10 dni
roboczych od daty zgłoszenia zapotrzebowania.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33696300-8 - Odczynniki chemiczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert CZĘŚCI zamówienia kierując się kryteriami oceny ofert i ich wagami. Punkty przyznane ofertom w zakresie danej CZĘŚCI w ramach każdego z kryteriów zostaną pomnożone przez wagi tych kryteriów i dodane.
Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę dla danej CZĘŚCI zamówienia. Za najkorzystniejszą ofertę dla danej CZĘŚCI zamówienia zostanie uznana oferta, która uzyska największą łączną ilość punktów w zakresie tej CZĘŚCI spośród ofert niepodlegających odrzuceniu.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny, kosztu oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: warunki płatności

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: warunki odbioru pustych opakowań

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są rozpuszczalniki do chromatografii – 10 pozycji asortymentowych w ilościach od kilku do kilkudziesięciu litrów w zależności od asortymentu; Wykazy rozpuszczalników będących przedmiotem
zamówienia wraz z wymaganiami technicznymi, zalecaną wielkością opakowań i orientacyjnym rocznym zapotrzebowaniem
stanowią załącznik nr 1 do SWZ. Podane w załączniku nr 1 roczne zapotrzebowanie określone zostało na podstawie zużycia z
ostatnich dwóch lat. Rzeczywiste ilości zakupionych w ramach niniejszego zamówienia towarów wynikać będą z realnych bieżących
potrzeb Zamawiającego i mogą być mniejsze lub większe niż określone w załączniku nr 1 dla danego asortymentu jako roczne
zapotrzebowanie. Zakup przez Zamawiającego mniejszych ilości towarów niż wymienione w załączniku nr 1 dla poszczególnych
pozycji asortymentowych nie może być podstawą żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy wobec Zamawiającego. Dostawy
odczynników będących przedmiotem zamówienia realizowane będą stosownie do bieżących potrzeb Zamawiającego na podstawie
zapotrzebowania, w którym wskazany będzie asortyment oraz ilość zamawianych towarów w terminie nie dłuższym niż 10 dni
roboczych od daty zgłoszenia zapotrzebowania.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33696300-8 - Odczynniki chemiczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert CZĘŚCI zamówienia kierując się kryteriami oceny ofert i ich wagami. Punkty przyznane ofertom w zakresie danej CZĘŚCI w ramach każdego z kryteriów zostaną pomnożone przez wagi tych kryteriów i dodane.
Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę dla danej CZĘŚCI zamówienia. Za najkorzystniejszą ofertę dla danej CZĘŚCI zamówienia zostanie uznana oferta, która uzyska największą łączną ilość punktów w zakresie tej CZĘŚCI spośród ofert niepodlegających odrzuceniu.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny, kosztu oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: warunki płatności

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: warunki odbioru pustych opakowań

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są aceton i metanol techniczny – 2 pozycje asortymentowe w ilościach 4 000 litrów acetonu i 150 litrów metanolu; Wykazy chemkaliów będących przedmiotem
zamówienia wraz z wymaganiami technicznymi, zalecaną wielkością opakowań i orientacyjnym rocznym zapotrzebowaniem
stanowią załącznik nr 1 do SWZ. Podane w załączniku nr 1 roczne zapotrzebowanie określone zostało na podstawie zużycia z
ostatnich dwóch lat. Rzeczywiste ilości zakupionych w ramach niniejszego zamówienia towarów wynikać będą z realnych bieżących
potrzeb Zamawiającego i mogą być mniejsze lub większe niż określone w załączniku nr 1 dla danego asortymentu jako roczne
zapotrzebowanie. Zakup przez Zamawiającego mniejszych ilości towarów niż wymienione w załączniku nr 1 dla poszczególnych
pozycji asortymentowych nie może być podstawą żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy wobec Zamawiającego. Dostawy
odczynników będących przedmiotem zamówienia realizowane będą stosownie do bieżących potrzeb Zamawiającego na podstawie
zapotrzebowania, w którym wskazany będzie asortyment oraz ilość zamawianych towarów w terminie nie dłuższym niż 10 dni
roboczych od daty zgłoszenia zapotrzebowania.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33696300-8 - Odczynniki chemiczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

24320000-3 - Zasadowe organiczne substancje chemiczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert CZĘŚCI zamówienia kierując się kryteriami oceny ofert i ich wagami. Punkty przyznane ofertom w zakresie danej CZĘŚCI w ramach każdego z kryteriów zostaną pomnożone przez wagi tych kryteriów i dodane.
Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę dla danej CZĘŚCI zamówienia. Za najkorzystniejszą ofertę dla danej CZĘŚCI zamówienia zostanie uznana oferta, która uzyska największą łączną ilość punktów w zakresie tej CZĘŚCI spośród ofert niepodlegających odrzuceniu.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny, kosztu oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: warunki płatności

4.3.6.) Waga: 20,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest alkohol etylowy skażony – 2 pozycje asortymentowe w ilościach 250 litrów i 750 litrów Wykazy alkoholi będących przedmiotem
zamówienia wraz z wymaganiami technicznymi, zalecaną wielkością opakowań i orientacyjnym rocznym zapotrzebowaniem
stanowią załącznik nr 1 do SWZ. Podane w załączniku nr 1 roczne zapotrzebowanie określone zostało na podstawie zużycia z
ostatnich dwóch lat. Rzeczywiste ilości zakupionych w ramach niniejszego zamówienia towarów wynikać będą z realnych bieżących
potrzeb Zamawiającego i mogą być mniejsze lub większe niż określone w załączniku nr 1 dla danego asortymentu jako roczne
zapotrzebowanie. Zakup przez Zamawiającego mniejszych ilości towarów niż wymienione w załączniku nr 1 dla poszczególnych
pozycji asortymentowych nie może być podstawą żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy wobec Zamawiającego. Dostawy
odczynników będących przedmiotem zamówienia realizowane będą stosownie do bieżących potrzeb Zamawiającego na podstawie
zapotrzebowania, w którym wskazany będzie asortyment oraz ilość zamawianych towarów w terminie nie dłuższym niż 10 dni
roboczych od daty zgłoszenia zapotrzebowania.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33696300-8 - Odczynniki chemiczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert CZĘŚCI zamówienia kierując się kryteriami oceny ofert i ich wagami. Punkty przyznane ofertom w zakresie danej CZĘŚCI w ramach każdego z kryteriów zostaną pomnożone przez wagi tych kryteriów i dodane.
Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę dla danej CZĘŚCI zamówienia. Za najkorzystniejszą ofertę dla danej CZĘŚCI zamówienia zostanie uznana oferta, która uzyska największą łączną ilość punktów w zakresie tej CZĘŚCI spośród ofert niepodlegających odrzuceniu.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny, kosztu oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: warunki płatności

4.3.6.) Waga: 20,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji Informacji o Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przez jej złożeniem;

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Specyfikacje techniczne wszystkich oferowanych towarów uwzględniające wszystkie parametry, w stosunku do których Zamawiający określił wymagania w załączniku nr 1 do SWZ poza informacjami o wyglądzie zewnętrznym. Wszystkie specyfikacje muszą bezwzględnie zawierać informacje identyfikujące dany towar – producent lub marka handlowa oferowanego towaru oraz numer katalogowy wg katalogu producenta / marki handlowej. Numer katalogowy należy umieścić również w kolumnie 5 formularza cenowego (wzór formularza stanowi załącznik nr 3 do niniejszej SWZ). Dokumenty potwierdzające spełnianie przez oferowane towary wymagań Zamawiającego powinny być sporządzone w języku polskim lub angielskim.
Informacje o wyglądzie zewnętrznym nie muszą być umieszczone w specyfikacjach technicznych oferowanych odczynników i chemikaliów, ale oferowane towary muszą spełniać wymagania Zamawiającego odnośnie wyglądu zewnętrznego. Spełnianie tych wymagań będzie weryfikowane przy odbiorach i może stanowić podstawę reklamacji towarów.
Specyfikacje techniczne powinny być sporządzone w postaci elektronicznej. Zamawiający zaleca, aby pliki opisać wpisując numery pozycji formularza cenowego, których dotyczą dane specyfikacje.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Specyfikacje techniczne wszystkich oferowanych towarów uwzględniające wszystkie parametry, w stosunku do których Zamawiający określił wymagania w załączniku nr 1 do SWZ poza informacjami o wyglądzie zewnętrznym. Wszystkie specyfikacje muszą bezwzględnie zawierać informacje identyfikujące dany towar – producent lub marka handlowa oferowanego towaru oraz numer katalogowy wg katalogu producenta / marki handlowej. Numer katalogowy należy umieścić również w kolumnie 5 formularza cenowego (wzór formularza stanowi załącznik nr 3 do niniejszej SWZ). Dokumenty potwierdzające spełnianie przez oferowane towary wymagań Zamawiającego powinny być sporządzone w języku polskim lub angielskim.
Informacje o wyglądzie zewnętrznym nie muszą być umieszczone w specyfikacjach technicznych oferowanych odczynników i chemikaliów, ale oferowane towary muszą spełniać wymagania Zamawiającego odnośnie wyglądu zewnętrznego. Spełnianie tych wymagań będzie weryfikowane przy odbiorach i może stanowić podstawę reklamacji towarów.
Specyfikacje techniczne powinny być sporządzone w postaci elektronicznej. Zamawiający zaleca, aby pliki opisać wpisując numery pozycji formularza cenowego, których dotyczą dane specyfikacje.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 455 ustawy Pzp oraz wskazanych w Istotnych postanowieniach umowy, stanowiących Załącznik nr 5 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-09-30 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/pw_edu

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-09-30 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie przeglądu autoklawu - Otwock
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania24-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Kupiłam autoklaw używany ale w bardzo dobrym stanie. Chce go zarejestrować i potrzebuje zrobić przegląd tego autoklawu. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Warszawa: Remont doku nr 3 Jazu Dębe
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Warszawa: Wycinka drzew na terenie działalności Zarządu Zlewni w Krośnie.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Zdrowie i uroda: Sprzęt medyczny jednorazowego użytku do Pracowni Hemodynamiki
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Zdrowie i uroda: Dostawa artykułów do utrzymania higieny, na potrzeby MSCZ