Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawy odzieży medycznej i roboczej oraz obuwia medycznego i roboczego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Specjalistyczny w Brzozowie Podkarpacki Ośrodek Onkologiczny im. Ks. B. Markiewicza
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000304473
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ks. J. Bielawskiego 18
1.5.2.) Miejscowość: Brzozów
1.5.3.) Kod pocztowy: 36-200
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.7.) Numer telefonu: 13 43 09 587
1.5.8.) Numer faksu: 13 43 09 587
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: tomasz.telesz@szpital-brzozow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-brzozow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawy odzieży medycznej i roboczej oraz obuwia medycznego i roboczego
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-88029095-b97e-11ec-9f44-6e63702cb2f7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00117507
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00018312/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 odzież ochronna, obuwie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.szpital-brzozow.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja z Wykonawcami odbywa się w sposób następujący:
- przy użyciu miniPortaluhttps://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAPu
https://epuap.gov.pl/wps/portal - dotyczy tylko złożenia oferty wraz z dokumentami składanymi wraz z ofertą przetargową
- przy użyciu poczty elektronicznej : email: tomasz.telesz@szpital-brzozow.pl w pozostałych przypadkach (np. zadawanie pytań, składanie wyjaśnień, wzywanie
do wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, uzupełnienie dokumentów, składanie dokumentów, itp.
Strona internetowa prowadzonego postępowania: www.szpital-brzozow.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej w formacie danych pdf, doc, docx, rtf, xps, odt opatrzonej podpisem zaufanym, elektronicznym podpisem osobistym lub kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
Sposób złożenia oferty, w tym zaszyfrowania oferty opisany został w Regulaminie korzystania z miniPortalu.
Sposób komunikacji został opisany w punkcie powyżej.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w postaci katalogu
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SzSPOO.SZPiGM 3810/23/2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sukcesywne dostawy odzieży ochronnej medycznej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 33199000-1 - Odzież medyczna
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak
4.2.12.) Opis wznowienia
Drugi kwartał 2024 roku.
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: W postępowaniu zwycięży oferta, która w wyniku oceny otrzyma
najwyższą sumę punktów uzyskanych w poszczególnych kryteriach i spełni wszystkie wymogi zawarte w ustawie prawo zamówień
publicznych i specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Maksymalna łączna ilość punktów: 100.
Jakość odzieży rozumiana jest jako zespół cech obejmujących „podkryteria”:
a) jakość wykonania i użytych materiałów
b) estetyka
c) funkcjonalność
które można wyodrębnić i ocenić przy pomocy zmysłów człowieka na podstawie posiadanego doświadczenia i wiedzy teoretycznej.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sukcesywne dostawy obuwia medycznego specjalistycznego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 18800000-7 - Obuwie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak
4.2.12.) Opis wznowienia
Drugi kwartał 2024 roku
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: W postępowaniu zwycięży oferta, która w wyniku oceny otrzyma
najwyższą sumę punktów uzyskanych w poszczególnych kryteriach i spełni wszystkie wymogi zawarte w ustawie prawo zamówień
publicznych i specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Maksymalna łączna ilość punktów: 100.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sukcesywne dostawy odzieży i obuwia ochronnego - roboczego
4.2.6.) Główny kod CPV: 18000000-9 - Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak
4.2.12.) Opis wznowienia
Drugi kwartał 2024 roku
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: W postępowaniu zwycięży oferta, która w wyniku oceny otrzyma
najwyższą sumę punktów uzyskanych w poszczególnych kryteriach i spełni wszystkie wymogi zawarte w ustawie prawo zamówień
publicznych i specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Maksymalna łączna ilość punktów: 100.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Nie dotyczy
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Nie dotyczy
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Środki dowodowe wymagane dla części nr 1 przedmiotu zamówienia:
1. Certyfikat potwierdzający, że tkanina z której wykonana jest odzież dopuszczona jest do stosowania w jednostkach ochrony zdrowia - wg normy CEN/TS 14237 -wystawiony przez niezależną jednostkę badawczą.
lub
wyniki badań tkaniny wykonanych przez niezależną jednostkę badawczą na zgodność z normą CEN/TS 14237:
1. Odporność wybarwień na światło, metoda badania zgodna z EN ISO 105-B02:2014, wynik nie mniejszy niż 4.
2. Odporność wybarwień na pranie w 95°C, metoda badania zgodna z EN ISO 105-C06 S:2010, wynik dla parametru zmiany barwy nie mniejszy niż 4, wynik dla parametru zabrudzenia bieli nie mniejszy niż 3.
3. Odporność wybarwień na bielenie nadtlenkiem wodoru, metoda badania zgodna z normą EN ISO 105-N02:1999, wynik nie mniejszy niż 4.
4. Odporność wybarwień na bielenie chlorem, metoda badania zgodna z EN 20105-N01:2000, wynik nie mniejszy niż 4.
5. Odporność wybarwień na pot kwaśny, metoda badania zgodna z EN ISO 105-E04:2013, wynik dla parametru zmiany barwy nie mniejszy niż 4, wynik dla parametru zabrudzenia bieli nie mniejszy niż 3.
6. Odporność wybarwień na pot alkaiczny, metoda badania zgodna z EN ISO 105-E04:2013, wyniki dla parametru zmiany barwy nie mniejszy niż 4, wynik dla parametru zabrudzenia bieli nie mniejszy niż 3.
7. Odporność wybarwień na tarcie, metoda badania zgodna z normą PN-EN ISO105-X12:2016 – 08. Wyniki dla parametru na sucho po wątku i po osnowie nie mniej niż 3, wyniki dla parametru na mokro po wątku i po osnowie nie mniej niż 3.
8. Siła zrywająca, metoda badania zgodna z normą EN ISO 13934 – 1:2013 wyniki dla parametrów po osnowie i po wątku nie mniej niż 400N.
9. Odporność na pilling po trzykrotnym praniu i suszeniu, metoda badania zgodna z normą EN ISO 12945-2:2002, wynik dla parametru nie mniejszy niż 4.
10. Zmiana wymiarów po trzykrotnym praniu i suszeniu, metoda badania zgodna z normą PN-EN ISO 5077:2011, wyniki dla parametrów po wątku i osnowie +/- 5%.
2. Certyfikat OEKO – TEX STANDARD 100-wystawiony przez niezależną jednostkę badawczą
3. Karta techniczna tkaniny.
4. Instrukcja użytkowania.
Próbka- po jednej sztuce z każdej pozycji asortymentowej w rozmiarze XL. w celu poddania ocenie jakościowej.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
1. Certyfikat potwierdzający, że tkanina z której wykonana jest odzież dopuszczona jest do stosowania w jednostkach ochrony zdrowia - wg normy CEN/TS 14237 -wystawiony przez niezależną jednostkę badawczą.
lub
wyniki badań tkaniny wykonanych przez niezależną jednostkę badawczą na zgodność z normą CEN/TS 14237:
1. Odporność wybarwień na światło, metoda badania zgodna z EN ISO 105-B02:2014, wynik nie mniejszy niż 4.
2. Odporność wybarwień na pranie w 95°C, metoda badania zgodna z EN ISO 105-C06 S:2010, wynik dla parametru zmiany barwy nie mniejszy niż 4, wynik dla parametru zabrudzenia bieli nie mniejszy niż 3.
3. Odporność wybarwień na bielenie nadtlenkiem wodoru, metoda badania zgodna z normą EN ISO 105-N02:1999, wynik nie mniejszy niż 4.
4. Odporność wybarwień na bielenie chlorem, metoda badania zgodna z EN 20105-N01:2000, wynik nie mniejszy niż 4.
5. Odporność wybarwień na pot kwaśny, metoda badania zgodna z EN ISO 105-E04:2013, wynik dla parametru zmiany barwy nie mniejszy niż 4, wynik dla parametru zabrudzenia bieli nie mniejszy niż 3.
6. Odporność wybarwień na pot alkaiczny, metoda badania zgodna z EN ISO 105-E04:2013, wyniki dla parametru zmiany barwy nie mniejszy niż 4, wynik dla parametru zabrudzenia bieli nie mniejszy niż 3.
7. Odporność wybarwień na tarcie, metoda badania zgodna z normą PN-EN ISO105-X12:2016 – 08. Wyniki dla parametru na sucho po wątku i po osnowie nie mniej niż 3, wyniki dla parametru na mokro po wątku i po osnowie nie mniej niż 3.
8. Siła zrywająca, metoda badania zgodna z normą EN ISO 13934 – 1:2013 wyniki dla parametrów po osnowie i po wątku nie mniej niż 400N.
9. Odporność na pilling po trzykrotnym praniu i suszeniu, metoda badania zgodna z normą EN ISO 12945-2:2002, wynik dla parametru nie mniejszy niż 4.
10. Zmiana wymiarów po trzykrotnym praniu i suszeniu, metoda badania zgodna z normą PN-EN ISO 5077:2011, wyniki dla parametrów po wątku i osnowie +/- 5%.
2. Certyfikat OEKO – TEX STANDARD 100-wystawiony przez niezależną jednostkę badawczą.
3. Karta techniczna tkaniny.
4. Instrukcja użytkowania.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia pełnomocnictwo osoby reprezentującej wspólnie działających wykonawców, określające postępowanie do którego się odnosi, precyzujące zakres umocowania oraz określające osobę pełnomocnika i wykonawców udzielających pełnomocnictwa.
Pełnomocnictwo powinno być podpisane przez wszystkich wykonawców.
2.Pełnomocnictwo do podpisania oferty (w przypadku, gdy oferta jest opatrzona podpisem upełnomocnionego
przedstawiciela Wykonawcy).
3.Oświadczenie dotyczące RODO- wzór zawarty jest w załączniku nr 2 do SWZ.
4.Oświadczenie dotyczące wielkości przedsiębiorstwa - wzór zawarty jest w załączniku nr 2 do SWZ.
5. Oświadczenie dotyczące podwykonawstwa.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
W przypadku wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmioty gospodarcze (konsorcja/spółki cywilne) oferta musi
spełniać wymagania określone w art. 58 ustawy Prawo zamówień publicznych, w tym:
1) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy Pzp
Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub
pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. W związku z powyższym niezbędne jest
przedłożenie w ofercie dokumentu zawierającego pełnomocnictwo w celu ustalenia podmiotu uprawnionego do
występowania w imieniu Wykonawców w sposób umożliwiający ich identyfikację.
2) W celu wykazania niepodlegania wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia wymagane jest załączenie do
oferty oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania i przedłożenia dokumentów podmiotowych dla każdego
konsorcjanta oddzielnie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zmiany określone są w specyfikacji warunków zamówienia- załącznik nr 3
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-04-21 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę, za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP(https;//epuap.gov.pl) Sposób złożenia oferty, w tym zaszyfrowania oferty opisany został w Regulaminie korzystania z miniPortalu
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-04-21 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-05-20