DOSTAWY ODCZYNNIKÓW HEMATOLOGICZNYCH WRAZ Z DZIERŻAWĄ 2 ANALIZATORÓW DLA SZPITALA...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
DOSTAWY ODCZYNNIKÓW HEMATOLOGICZNYCH WRAZ Z DZIERŻAWĄ 2 ANALIZATORÓW DLA SZPITALA ZACHODNIEGO W GRODZISKU MAZOWIECKIM - POWTÓRKA
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoGrodzisk Mazowiecki
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2022-10-20
  • ZamawiającySAMODZIELNY PUBLICZNY SPECJALISTYCZNY SZPITAL ZACHODNI IM. JANA PAWŁA II
  • Data publikacji ogłoszenia2022-10-12
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00389799
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
DOSTAWY ODCZYNNIKÓW HEMATOLOGICZNYCH WRAZ Z DZIERŻAWĄ 2 ANALIZATORÓW DLA SZPITALA ZACHODNIEGO W GRODZISKU MAZOWIECKIM - POWTÓRKA

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY SPECJALISTYCZNY SZPITAL ZACHODNI IM. JANA PAWŁA II

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000311639

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Daleka 11

1.5.2.) Miejscowość: Grodzisk Mazowiecki

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-825

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.7.) Numer telefonu: 227559115

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp.mirek@szpitalzachodni.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalzachodni.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

DOSTAWY ODCZYNNIKÓW HEMATOLOGICZNYCH WRAZ Z DZIERŻAWĄ 2 ANALIZATORÓW DLA SZPITALA ZACHODNIEGO W GRODZISKU MAZOWIECKIM - POWTÓRKA

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0cfccbd6-4a31-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00389799

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00008000/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.24 Odczynniki hematologiczne wraz z dzierżawą 2 kompatybilnych analizatorów

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/szpitalzachodni

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/szpitalzachodni

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z SWZ zamieszczonej na
platformie zakupowej.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegółowe informacje zawiera Rozdział XXI SWZ, ochrona danych osobowych.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SPSSZ/53/D/22

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia są dostawy odczynników hematologicznych wraz z dzierżawą 2 analizatorów dla Szpitala Zachodniego w Grodzisku Mazowieckim.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

38434570-2 - Analizatory hematologiczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
Cena brutto z VAT - 80 pkt.
Parametry techniczne (Jakość ) - 20 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Parametry techniczne (Jakość)

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) Nie podlegają wykluczeniu.
2) Spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
d) zdolności technicznej lub zawodowej.
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej
Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o
braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej –załącznik nr 5 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

a) Wypełniony załącznik Nr 7 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia (złożyć wraz z ofertą – załącznik nr 7 potwierdzający minimalne i bezwzględnie wymagane parametry techniczne oferowanego przedmiotu zamówienia, na potwierdzenie spełnienia parametrów wymaganych, oferent dołączy foldery, fragmenty instrukcji obsługi, opisy analizatorów z dokładnym zaznaczeniem opisanego wymogu, w/w dokumenty nie podlega uzupełnieniu, brak ich ofercie będzie skutkować odrzuceniem oferty)
b) Wypełniony załącznik Nr 8 do SWZ – PARAMETRY TECHNICZNE – JAKOŚĆ (złożyć wraz z ofertą - załącznik nr 8 stanowi poza cenowe kryterium oceny oferty w ramach parametrów technicznych (jakość), na potwierdzenie spełnienia ocenianego parametru/ów, oferent dołączy foldery, fragmenty instrukcji obsługi, opisy analizatorów z dokładnym zaznaczeniem opisanego parametru, w/w dokumenty nie podlega uzupełnieniu, brak ich ofercie będzie skutkować odrzuceniem oferty)
c) Oświadczenie własne Wykonawcy, że zaoferowany asortyment posiada dokumenty dopuszczające do stosowania zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych oraz, że przedstawi je na żądanie Zamawiającego tak jak: Certyfikat CE oraz wpis lub powiadomienia/zgłoszenie do rejestru wyrobów medycznych dla artykułów medycznych klasy IIb i III; certyfikat CE dla artykułu medycznego klasy IIa; deklaracja zgodności producenta dla wyrobu/artykułu medycznego klasy I – zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych (przedmiotowe oświadczenie należy złożyć wraz z ofertą, w przypadku nie złożenia wraz z ofertą oświadczenie podlega uzupełnieniu).
d) Oświadczenie własne Wykonawcy, że Instrukcje użytkowania zaoferowanego asortymentu/wyrobu medycznego, Karty katalogowe oferowanego asortymentu, Karty charakterystyki środka będą dostarczane wraz z pierwszą dostawą (przedmiotowe oświadczenie należy złożyć wraz z ofertą w przypadku nie złożenia wraz z ofertą oświadczenie podlega uzupełnieniu).

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Oświadczenie własne Wykonawcy, że zaoferowany asortyment posiada dokumenty dopuszczające do stosowania zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych oraz, że przedstawi je na żądanie Zamawiającego tak jak: Certyfikat CE oraz wpis lub powiadomienia/zgłoszenie do rejestru wyrobów medycznych dla artykułów medycznych klasy IIb i III; certyfikat CE dla artykułu medycznego klasy IIa; deklaracja zgodności producenta dla wyrobu/artykułu medycznego klasy I – zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych (przedmiotowe oświadczenie należy złożyć wraz z ofertą, w przypadku nie złożenia wraz z ofertą oświadczenie podlega uzupełnieniu).

Oświadczenie własne Wykonawcy, że Instrukcje użytkowania zaoferowanego asortymentu/wyrobu medycznego, Karty katalogowe oferowanego asortymentu, Karty charakterystyki środka będą dostarczane wraz z pierwszą dostawą (przedmiotowe oświadczenie należy złożyć wraz z ofertą w przypadku nie złożenia wraz z ofertą oświadczenie podlega uzupełnieniu).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy zgodnie z art. 58 ustawy, mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia i w takim przypadku ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu izawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
1) Pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania poszczególnych Wykonawców, dołączone do oferty i powinno zawierać w szczególności wskazanie:
a) nazwy i numeru postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, którego dotyczy,
b) wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia,
c) ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie według załącznika nr 3 , składa
każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w
postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
Przed podpisaniem umowy Wykonawcy występujący wspólnie przedstawią zamawiającemu treść łączącej ich umowy na
podstawie której złożyli wspólnie ofertę, spełniającą następujące wymagania: powinna być
sporządzona w formie pisemnej i zawierać co najmniej: oznaczenie stron (firma (nazwa), adres, formę organizacyjno
prawną, wskazanie rejestrów lub ewidencji działalności gospodarczej), cel gospodarczy, zakresy zadań poszczególnych
uczestników konsorcjum, odpowiedzialność solidarną uczestników konsorcjum, okres obowiązywania umowy, zasady
partycypacji w zyskach oraz kosztach związanych z realizacją wspólnego celu gospodarczego, określenie sposobu
reprezentacji konsorcjum, zakaz dokonywania zmian umowy bez zgody
zamawiającego. Przed podpisaniem umowy Wykonawcy prowadzący wspólnie działalność na podstawie umowy spółki
cywilnej zobowiązani są do przedstawienia umowy spółki cywilnej.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 Pzp. oraz wskazanym we wzorze Umowy Załącznik nr 11.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-10-20 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/szpitalzachodni

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-10-20 10:05

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę zdjęcie szwów-staplery, Jaktorów
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania19-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę zdjęcie szwów-staplery 13 szt kręgosłup lędzwiowy. Zainteresowanych proszę o kontakt.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Grodzisk Mazowiecki: Wzmocnienie nawierzchni dróg powiatowych 3833W oraz 4135W.
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Grodzisk Mazowiecki: Dostawa sprzętu endowaskularnego dla Oddziału Chirurgii Naczyniowej
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Zdrowie i uroda: Świadczenie usług medycznych z zakresu medycyny pracy na potrzeby Sądu Okręgowego w Warszawie.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI