IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Skrócony termin dostawy |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Z zastrzeżeniem przepisów Ustawy Pzp, zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z zaistnienia następujących warunków: 1.w przypadku działania siły wyższej, zaistnienia sytuacji nadzwyczajnych, niecierpiących zwłoki lub innych okoliczności niezależnych od stron umowy; 2.zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a które wymagają natychmiastowego działania; 3.zmienionych faktycznych potrzeb Zamawiającego; 4.ograniczenia planu finansowego przeznaczonego na realizację umowy; 5.potrzeby zmian wynikających z postanowień niniejszej umowy; 6.zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy; 7.zmiany obowiązującej stawki VAT. 2.Warunkiem wprowadzenia zmian, o których mowa w ust. 1, jest złożenie wniosku wraz z uzasadnieniem zawierającym, odpowiednio: opis propozycji zmian, uzasadnienie zmian, obliczenie kosztów zmian, jeżeli zmiana będzie miała wpływ na wynagrodzenie Wykonawcy, wpływ zmian na termin wykonania umowy. 3.Wszelkie zmiany treści niniejszej umowy oraz jej uzupełniania wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem ust. 4. 4.O wszelkich zmianach nazwy, adresu i danych identyfikacyjnych firmy oraz numeru rachunku bankowego Wykonawca powiadomi na piśmie niezwłocznie Zamawiającego pod rygorem poniesienia kosztów związanych z brakiem właściwych danych u Zamawiającego oraz rygorem uznania za doręczoną korespondencji kierowanej na ostatnio wskazany przez Wykonawcę adres. Zmiany te nie wymagają sporządzenia aneksu do umowy. 5.Wykonawca nie może domagać się zmiany postanowień zawartej umowy w związku z niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przez niego zobowiązań wynikających z umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2019-08-01, godzina:
09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Inne odczynniki laboratoryjne. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Warunki wykonania zamówienia zawarto w projekcie umowy stanowiącej załącznik nr 4 do SIWZ oraz w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projekcie umowy i SIWZ.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz terminy dostaw określono w załączniku nr 1 do SIWZ. Wykonawca dostarczy odczynniki pochodzące z bieżącej produkcji, bez śladów uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta z widoczną nazwą producenta, symbolem produktu i terminem ważności określonym w opisie przedmiotu zamówienia. Odczynniki muszą spełniać wymagania odpowiadające normą jakościowym oraz bezpieczeństwa określonych dla tych produktów.Szeregi biochemiczne i odczynniki do testów muszą być jednego producenta i posiadać termin ważności określony w specyfikacji przedmiotu zamówienia (w przypadku nieokreślonego terminu w specyfikacji - załącznik nr 1 – przedmiot zamówienia musi posiadać termin ważności minimum 11 miesięcy od daty dostawy). Wszystkie odczynniki chemiczne są opakowane w sposób umożliwiający ich identyfikację (ilość, rodzaj) bez konieczności naruszania opakowania oraz z wszelkimi zabezpieczeniami stosowanymi przez producenta.Opisy opakowań i instrukcje winny być w języku polskim.Oferowane produkty, stanowiące przedmiot zamówienia są wolne od wad, dopuszczone do obrotu handlowego, spełniają wymagania norm PN-EN, posiadają stosowne certyfikaty kontroli, jakości, analizy zgodnie ze specyfiką przedmiotu zamówienia oraz znajdują się w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu producenta. Każde opakowanie jednostkowe produktu winno być oznakowane terminem ważności (data przydatności do użycia). Termin ważności produktu (przydatności do użycia) podany jest w załączniku nr 1 do umowy.Wykonawca wraz z przedmiotem zamówienia dostarczy certyfikaty kontroli, jakości i certyfikaty analizy zgodnie ze specyfikacją przedmiotu zamówienia w formie papierowej do każdej sztuki wzorca oraz dla każdego odczynnika i wzorca aktualne karty charakterystyki w formie papierowej w języku polskim.Wykonawca udostępni bezpłatny dostęp do odczytów kodów identyfikujących bakterie. Po stwierdzeniu przerośnięcia podłoży przez bakterie w terminie ważności gwarantującym jałowość przez producenta, Wykonawca jest zobowiązany do wymiany całej dostarczonej serii danego podłoża (wszystkich opakowań o tym samym numerze seryjnym).Wykonawca dostarczy Zamawiającemu kartę charakterystyki sporządzoną zgodnie z Rozporządzeniem Komisji (UE) nr 2015/830 z dnia 28 maja 2015 dla każdej dostarczonej substancji i mieszaniny sklasyfikowanych jako niebezpieczne, mieszanin nie sklasyfikowanych jako niebezpieczne, ale zawierające co najmniej 1% substancji stwarzających zagrożenie dla zdrowia lub środowiska, substancji, dla której ustalono NDS (czynniki szkodliwe dla zdrowia w środowisku pracy). Karty charakterystyki o których mowa w ust. 12 sporządzone w języku polskim przekazywane będą bezpłatnie w wersji papierowej lub elektronicznej najpóźniej w dniu pierwszej dostawy substancji lub preparatu. Zamawiający zastrzega sobie wykonanie przez Wykonawcę czynności mających na celu uzyskania wszelkich akceptacji dla dostarczonych do Zamawiającego odczynników.Koszty uzyskania stosownych uzgodnień przez Wykonawcę nie obciążą Zamawiającego.Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji określonego w art. 34 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2018 r. poz. 1986). Realizacja prawa opcji polegać będzie na zwiększeniu do 80% wartości zamówienia podstawowego, w sytuacji wyczerpania kwoty, przeznaczonej na realizację zamówienia podstawowego o której mowa w § 6 ust. 1 umowy, której projekt stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.Chęć skorzystania z prawa opcji nie będzie wymagać zawarcia aneksu do nn. umowy, odbywać się będzie w oparciu o skierowane do Wykonawcy w formie pisemnej zgłoszenie oraz poprzez formularze zamówienia.Prawo opcji, o którym mowa w ust. 16. realizowane będzie na następujących zasadach:prawo opcji realizowane będzie na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe;ceny jednostkowe świadczonych usług w ramach prawa opcji będą takie same jak zamówienia podstawowego; Zamawiający zastrzega sobie, iż część zamówienia, określona jako „prawo opcji” jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Wykonanie opcji może, ale nie musi nastąpić, w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego i na skutek jego dyspozycji w tym zakresie. Brak wykonania zamówienia w tym zakresie nie będzie rodzić żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego.Zamawiający zastrzega sobie prawo do niezrealizowania w całości przedmiotu zamówienia objętego prawem opcji, a Wykonawcy nie będzie przysługiwać roszczenie z tego tytułu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33600000-6,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-11-29
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena oferty |
60,00 |
Skrócony termin dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Testy API |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Warunki wykonania zamówienia zawarto w projekcie umowy stanowiącej załącznik nr 4 do SIWZ oraz w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projekcie umowy i SIWZ.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz terminy dostaw określono w załączniku nr 1 do SIWZ. Wykonawca dostarczy odczynniki pochodzące z bieżącej produkcji, bez śladów uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta z widoczną nazwą producenta, symbolem produktu i terminem ważności określonym w opisie przedmiotu zamówienia. Odczynniki muszą spełniać wymagania odpowiadające normą jakościowym oraz bezpieczeństwa określonych dla tych produktów.Szeregi biochemiczne i odczynniki do testów muszą być jednego producenta i posiadać termin ważności określony w specyfikacji przedmiotu zamówienia (w przypadku nieokreślonego terminu w specyfikacji - załącznik nr 1 – przedmiot zamówienia musi posiadać termin ważności minimum 11 miesięcy od daty dostawy). Wszystkie odczynniki chemiczne są opakowane w sposób umożliwiający ich identyfikację (ilość, rodzaj) bez konieczności naruszania opakowania oraz z wszelkimi zabezpieczeniami stosowanymi przez producenta.Opisy opakowań i instrukcje winny być w języku polskim.Oferowane produkty, stanowiące przedmiot zamówienia są wolne od wad, dopuszczone do obrotu handlowego, spełniają wymagania norm PN-EN, posiadają stosowne certyfikaty kontroli, jakości, analizy zgodnie ze specyfiką przedmiotu zamówienia oraz znajdują się w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu producenta. Każde opakowanie jednostkowe produktu winno być oznakowane terminem ważności (data przydatności do użycia). Termin ważności produktu (przydatności do użycia) podany jest w załączniku nr 1 do umowy.Wykonawca wraz z przedmiotem zamówienia dostarczy certyfikaty kontroli, jakości i certyfikaty analizy zgodnie ze specyfikacją przedmiotu zamówienia w formie papierowej do każdej sztuki wzorca oraz dla każdego odczynnika i wzorca aktualne karty charakterystyki w formie papierowej w języku polskim.Wykonawca udostępni bezpłatny dostęp do odczytów kodów identyfikujących bakterie. Po stwierdzeniu przerośnięcia podłoży przez bakterie w terminie ważności gwarantującym jałowość przez producenta, Wykonawca jest zobowiązany do wymiany całej dostarczonej serii danego podłoża (wszystkich opakowań o tym samym numerze seryjnym).Wykonawca dostarczy Zamawiającemu kartę charakterystyki sporządzoną zgodnie z Rozporządzeniem Komisji (UE) nr 2015/830 z dnia 28 maja 2015 dla każdej dostarczonej substancji i mieszaniny sklasyfikowanych jako niebezpieczne, mieszanin nie sklasyfikowanych jako niebezpieczne, ale zawierające co najmniej 1% substancji stwarzających zagrożenie dla zdrowia lub środowiska, substancji, dla której ustalono NDS (czynniki szkodliwe dla zdrowia w środowisku pracy). Karty charakterystyki o których mowa w ust. 12 sporządzone w języku polskim przekazywane będą bezpłatnie w wersji papierowej lub elektronicznej najpóźniej w dniu pierwszej dostawy substancji lub preparatu. Zamawiający zastrzega sobie wykonanie przez Wykonawcę czynności mających na celu uzyskania wszelkich akceptacji dla dostarczonych do Zamawiającego odczynników.Koszty uzyskania stosownych uzgodnień przez Wykonawcę nie obciążą Zamawiającego.Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji określonego w art. 34 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2018 r. poz. 1986). Realizacja prawa opcji polegać będzie na zwiększeniu do 80% wartości zamówienia podstawowego, w sytuacji wyczerpania kwoty, przeznaczonej na realizację zamówienia podstawowego o której mowa w § 6 ust. 1 umowy, której projekt stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.Chęć skorzystania z prawa opcji nie będzie wymagać zawarcia aneksu do nn. umowy, odbywać się będzie w oparciu o skierowane do Wykonawcy w formie pisemnej zgłoszenie oraz poprzez formularze zamówienia.Prawo opcji, o którym mowa w ust. 16. realizowane będzie na następujących zasadach:prawo opcji realizowane będzie na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe;ceny jednostkowe świadczonych usług w ramach prawa opcji będą takie same jak zamówienia podstawowego; Zamawiający zastrzega sobie, iż część zamówienia, określona jako „prawo opcji” jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Wykonanie opcji może, ale nie musi nastąpić, w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego i na skutek jego dyspozycji w tym zakresie. Brak wykonania zamówienia w tym zakresie nie będzie rodzić żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego.Zamawiający zastrzega sobie prawo do niezrealizowania w całości przedmiotu zamówienia objętego prawem opcji, a Wykonawcy nie będzie przysługiwać roszczenie z tego tytułu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33600000-6,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-11-29
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena oferty |
60,00 |
Skrócony termin dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Wzorce do badania żywności i wody. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Warunki wykonania zamówienia zawarto w projekcie umowy stanowiącej załącznik nr 4 do SIWZ oraz w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projekcie umowy i SIWZ.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz terminy dostaw określono w załączniku nr 1 do SIWZ. Wykonawca dostarczy odczynniki pochodzące z bieżącej produkcji, bez śladów uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta z widoczną nazwą producenta, symbolem produktu i terminem ważności określonym w opisie przedmiotu zamówienia. Odczynniki muszą spełniać wymagania odpowiadające normą jakościowym oraz bezpieczeństwa określonych dla tych produktów.Szeregi biochemiczne i odczynniki do testów muszą być jednego producenta i posiadać termin ważności określony w specyfikacji przedmiotu zamówienia (w przypadku nieokreślonego terminu w specyfikacji - załącznik nr 1 – przedmiot zamówienia musi posiadać termin ważności minimum 11 miesięcy od daty dostawy). Wszystkie odczynniki chemiczne są opakowane w sposób umożliwiający ich identyfikację (ilość, rodzaj) bez konieczności naruszania opakowania oraz z wszelkimi zabezpieczeniami stosowanymi przez producenta.Opisy opakowań i instrukcje winny być w języku polskim.Oferowane produkty, stanowiące przedmiot zamówienia są wolne od wad, dopuszczone do obrotu handlowego, spełniają wymagania norm PN-EN, posiadają stosowne certyfikaty kontroli, jakości, analizy zgodnie ze specyfiką przedmiotu zamówienia oraz znajdują się w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu producenta. Każde opakowanie jednostkowe produktu winno być oznakowane terminem ważności (data przydatności do użycia). Termin ważności produktu (przydatności do użycia) podany jest w załączniku nr 1 do umowy.Wykonawca wraz z przedmiotem zamówienia dostarczy certyfikaty kontroli, jakości i certyfikaty analizy zgodnie ze specyfikacją przedmiotu zamówienia w formie papierowej do każdej sztuki wzorca oraz dla każdego odczynnika i wzorca aktualne karty charakterystyki w formie papierowej w języku polskim.Wykonawca udostępni bezpłatny dostęp do odczytów kodów identyfikujących bakterie. Po stwierdzeniu przerośnięcia podłoży przez bakterie w terminie ważności gwarantującym jałowość przez producenta, Wykonawca jest zobowiązany do wymiany całej dostarczonej serii danego podłoża (wszystkich opakowań o tym samym numerze seryjnym).Wykonawca dostarczy Zamawiającemu kartę charakterystyki sporządzoną zgodnie z Rozporządzeniem Komisji (UE) nr 2015/830 z dnia 28 maja 2015 dla każdej dostarczonej substancji i mieszaniny sklasyfikowanych jako niebezpieczne, mieszanin nie sklasyfikowanych jako niebezpieczne, ale zawierające co najmniej 1% substancji stwarzających zagrożenie dla zdrowia lub środowiska, substancji, dla której ustalono NDS (czynniki szkodliwe dla zdrowia w środowisku pracy). Karty charakterystyki o których mowa w ust. 12 sporządzone w języku polskim przekazywane będą bezpłatnie w wersji papierowej lub elektronicznej najpóźniej w dniu pierwszej dostawy substancji lub preparatu. Zamawiający zastrzega sobie wykonanie przez Wykonawcę czynności mających na celu uzyskania wszelkich akceptacji dla dostarczonych do Zamawiającego odczynników.Koszty uzyskania stosownych uzgodnień przez Wykonawcę nie obciążą Zamawiającego.Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji określonego w art. 34 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2018 r. poz. 1986). Realizacja prawa opcji polegać będzie na zwiększeniu do 80% wartości zamówienia podstawowego, w sytuacji wyczerpania kwoty, przeznaczonej na realizację zamówienia podstawowego o której mowa w § 6 ust. 1 umowy, której projekt stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.Chęć skorzystania z prawa opcji nie będzie wymagać zawarcia aneksu do nn. umowy, odbywać się będzie w oparciu o skierowane do Wykonawcy w formie pisemnej zgłoszenie oraz poprzez formularze zamówienia.Prawo opcji, o którym mowa w ust. 16. realizowane będzie na następujących zasadach:prawo opcji realizowane będzie na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe;ceny jednostkowe świadczonych usług w ramach prawa opcji będą takie same jak zamówienia podstawowego; Zamawiający zastrzega sobie, iż część zamówienia, określona jako „prawo opcji” jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Wykonanie opcji może, ale nie musi nastąpić, w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego i na skutek jego dyspozycji w tym zakresie. Brak wykonania zamówienia w tym zakresie nie będzie rodzić żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego.Zamawiający zastrzega sobie prawo do niezrealizowania w całości przedmiotu zamówienia objętego prawem opcji, a Wykonawcy nie będzie przysługiwać roszczenie z tego tytułu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33600000-6,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-11-29
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena oferty |
60,00 |
Skrócony termin dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
Odczynniki do badania żywności i wody. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Warunki wykonania zamówienia zawarto w projekcie umowy stanowiącej załącznik nr 4 do SIWZ oraz w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projekcie umowy i SIWZ.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz terminy dostaw określono w załączniku nr 1 do SIWZ. Wykonawca dostarczy odczynniki pochodzące z bieżącej produkcji, bez śladów uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta z widoczną nazwą producenta, symbolem produktu i terminem ważności określonym w opisie przedmiotu zamówienia. Odczynniki muszą spełniać wymagania odpowiadające normą jakościowym oraz bezpieczeństwa określonych dla tych produktów.Szeregi biochemiczne i odczynniki do testów muszą być jednego producenta i posiadać termin ważności określony w specyfikacji przedmiotu zamówienia (w przypadku nieokreślonego terminu w specyfikacji - załącznik nr 1 – przedmiot zamówienia musi posiadać termin ważności minimum 11 miesięcy od daty dostawy). Wszystkie odczynniki chemiczne są opakowane w sposób umożliwiający ich identyfikację (ilość, rodzaj) bez konieczności naruszania opakowania oraz z wszelkimi zabezpieczeniami stosowanymi przez producenta.Opisy opakowań i instrukcje winny być w języku polskim.Oferowane produkty, stanowiące przedmiot zamówienia są wolne od wad, dopuszczone do obrotu handlowego, spełniają wymagania norm PN-EN, posiadają stosowne certyfikaty kontroli, jakości, analizy zgodnie ze specyfiką przedmiotu zamówienia oraz znajdują się w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu producenta. Każde opakowanie jednostkowe produktu winno być oznakowane terminem ważności (data przydatności do użycia). Termin ważności produktu (przydatności do użycia) podany jest w załączniku nr 1 do umowy.Wykonawca wraz z przedmiotem zamówienia dostarczy certyfikaty kontroli, jakości i certyfikaty analizy zgodnie ze specyfikacją przedmiotu zamówienia w formie papierowej do każdej sztuki wzorca oraz dla każdego odczynnika i wzorca aktualne karty charakterystyki w formie papierowej w języku polskim.Wykonawca udostępni bezpłatny dostęp do odczytów kodów identyfikujących bakterie. Po stwierdzeniu przerośnięcia podłoży przez bakterie w terminie ważności gwarantującym jałowość przez producenta, Wykonawca jest zobowiązany do wymiany całej dostarczonej serii danego podłoża (wszystkich opakowań o tym samym numerze seryjnym).Wykonawca dostarczy Zamawiającemu kartę charakterystyki sporządzoną zgodnie z Rozporządzeniem Komisji (UE) nr 2015/830 z dnia 28 maja 2015 dla każdej dostarczonej substancji i mieszaniny sklasyfikowanych jako niebezpieczne, mieszanin nie sklasyfikowanych jako niebezpieczne, ale zawierające co najmniej 1% substancji stwarzających zagrożenie dla zdrowia lub środowiska, substancji, dla której ustalono NDS (czynniki szkodliwe dla zdrowia w środowisku pracy). Karty charakterystyki o których mowa w ust. 12 sporządzone w języku polskim przekazywane będą bezpłatnie w wersji papierowej lub elektronicznej najpóźniej w dniu pierwszej dostawy substancji lub preparatu. Zamawiający zastrzega sobie wykonanie przez Wykonawcę czynności mających na celu uzyskania wszelkich akceptacji dla dostarczonych do Zamawiającego odczynników.Koszty uzyskania stosownych uzgodnień przez Wykonawcę nie obciążą Zamawiającego.Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji określonego w art. 34 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2018 r. poz. 1986). Realizacja prawa opcji polegać będzie na zwiększeniu do 80% wartości zamówienia podstawowego, w sytuacji wyczerpania kwoty, przeznaczonej na realizację zamówienia podstawowego o której mowa w § 6 ust. 1 umowy, której projekt stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.Chęć skorzystania z prawa opcji nie będzie wymagać zawarcia aneksu do nn. umowy, odbywać się będzie w oparciu o skierowane do Wykonawcy w formie pisemnej zgłoszenie oraz poprzez formularze zamówienia.Prawo opcji, o którym mowa w ust. 16. realizowane będzie na następujących zasadach:prawo opcji realizowane będzie na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe;ceny jednostkowe świadczonych usług w ramach prawa opcji będą takie same jak zamówienia podstawowego; Zamawiający zastrzega sobie, iż część zamówienia, określona jako „prawo opcji” jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Wykonanie opcji może, ale nie musi nastąpić, w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego i na skutek jego dyspozycji w tym zakresie. Brak wykonania zamówienia w tym zakresie nie będzie rodzić żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego.Zamawiający zastrzega sobie prawo do niezrealizowania w całości przedmiotu zamówienia objętego prawem opcji, a Wykonawcy nie będzie przysługiwać roszczenie z tego tytułu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33600000-6,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-11-29
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena oferty |
60,00 |
Skrócony termin dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
Inne odczynniki laboratoryjne – chemiczne. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Warunki wykonania zamówienia zawarto w projekcie umowy stanowiącej załącznik nr 4 do SIWZ oraz w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projekcie umowy i SIWZ.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz terminy dostaw określono w załączniku nr 1 do SIWZ. Wykonawca dostarczy odczynniki pochodzące z bieżącej produkcji, bez śladów uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta z widoczną nazwą producenta, symbolem produktu i terminem ważności określonym w opisie przedmiotu zamówienia. Odczynniki muszą spełniać wymagania odpowiadające normą jakościowym oraz bezpieczeństwa określonych dla tych produktów.Szeregi biochemiczne i odczynniki do testów muszą być jednego producenta i posiadać termin ważności określony w specyfikacji przedmiotu zamówienia (w przypadku nieokreślonego terminu w specyfikacji - załącznik nr 1 – przedmiot zamówienia musi posiadać termin ważności minimum 11 miesięcy od daty dostawy). Wszystkie odczynniki chemiczne są opakowane w sposób umożliwiający ich identyfikację (ilość, rodzaj) bez konieczności naruszania opakowania oraz z wszelkimi zabezpieczeniami stosowanymi przez producenta.Opisy opakowań i instrukcje winny być w języku polskim.Oferowane produkty, stanowiące przedmiot zamówienia są wolne od wad, dopuszczone do obrotu handlowego, spełniają wymagania norm PN-EN, posiadają stosowne certyfikaty kontroli, jakości, analizy zgodnie ze specyfiką przedmiotu zamówienia oraz znajdują się w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu producenta. Każde opakowanie jednostkowe produktu winno być oznakowane terminem ważności (data przydatności do użycia). Termin ważności produktu (przydatności do użycia) podany jest w załączniku nr 1 do umowy.Wykonawca wraz z przedmiotem zamówienia dostarczy certyfikaty kontroli, jakości i certyfikaty analizy zgodnie ze specyfikacją przedmiotu zamówienia w formie papierowej do każdej sztuki wzorca oraz dla każdego odczynnika i wzorca aktualne karty charakterystyki w formie papierowej w języku polskim.Wykonawca udostępni bezpłatny dostęp do odczytów kodów identyfikujących bakterie. Po stwierdzeniu przerośnięcia podłoży przez bakterie w terminie ważności gwarantującym jałowość przez producenta, Wykonawca jest zobowiązany do wymiany całej dostarczonej serii danego podłoża (wszystkich opakowań o tym samym numerze seryjnym).Wykonawca dostarczy Zamawiającemu kartę charakterystyki sporządzoną zgodnie z Rozporządzeniem Komisji (UE) nr 2015/830 z dnia 28 maja 2015 dla każdej dostarczonej substancji i mieszaniny sklasyfikowanych jako niebezpieczne, mieszanin nie sklasyfikowanych jako niebezpieczne, ale zawierające co najmniej 1% substancji stwarzających zagrożenie dla zdrowia lub środowiska, substancji, dla której ustalono NDS (czynniki szkodliwe dla zdrowia w środowisku pracy). Karty charakterystyki o których mowa w ust. 12 sporządzone w języku polskim przekazywane będą bezpłatnie w wersji papierowej lub elektronicznej najpóźniej w dniu pierwszej dostawy substancji lub preparatu. Zamawiający zastrzega sobie wykonanie przez Wykonawcę czynności mających na celu uzyskania wszelkich akceptacji dla dostarczonych do Zamawiającego odczynników.Koszty uzyskania stosownych uzgodnień przez Wykonawcę nie obciążą Zamawiającego.Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji określonego w art. 34 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2018 r. poz. 1986). Realizacja prawa opcji polegać będzie na zwiększeniu do 80% wartości zamówienia podstawowego, w sytuacji wyczerpania kwoty, przeznaczonej na realizację zamówienia podstawowego o której mowa w § 6 ust. 1 umowy, której projekt stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.Chęć skorzystania z prawa opcji nie będzie wymagać zawarcia aneksu do nn. umowy, odbywać się będzie w oparciu o skierowane do Wykonawcy w formie pisemnej zgłoszenie oraz poprzez formularze zamówienia.Prawo opcji, o którym mowa w ust. 16. realizowane będzie na następujących zasadach:prawo opcji realizowane będzie na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe;ceny jednostkowe świadczonych usług w ramach prawa opcji będą takie same jak zamówienia podstawowego; Zamawiający zastrzega sobie, iż część zamówienia, określona jako „prawo opcji” jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Wykonanie opcji może, ale nie musi nastąpić, w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego i na skutek jego dyspozycji w tym zakresie. Brak wykonania zamówienia w tym zakresie nie będzie rodzić żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego.Zamawiający zastrzega sobie prawo do niezrealizowania w całości przedmiotu zamówienia objętego prawem opcji, a Wykonawcy nie będzie przysługiwać roszczenie z tego tytułu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33600000-6,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-11-29
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena oferty |
60,00 |
Skrócony termin dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
6 |
Nazwa: |
Testy API dla mikrobiologii. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Warunki wykonania zamówienia zawarto w projekcie umowy stanowiącej załącznik nr 4 do SIWZ oraz w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projekcie umowy i SIWZ.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz terminy dostaw określono w załączniku nr 1 do SIWZ. Wykonawca dostarczy odczynniki pochodzące z bieżącej produkcji, bez śladów uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta z widoczną nazwą producenta, symbolem produktu i terminem ważności określonym w opisie przedmiotu zamówienia. Odczynniki muszą spełniać wymagania odpowiadające normą jakościowym oraz bezpieczeństwa określonych dla tych produktów.Szeregi biochemiczne i odczynniki do testów muszą być jednego producenta i posiadać termin ważności określony w specyfikacji przedmiotu zamówienia (w przypadku nieokreślonego terminu w specyfikacji - załącznik nr 1 – przedmiot zamówienia musi posiadać termin ważności minimum 11 miesięcy od daty dostawy). Wszystkie odczynniki chemiczne są opakowane w sposób umożliwiający ich identyfikację (ilość, rodzaj) bez konieczności naruszania opakowania oraz z wszelkimi zabezpieczeniami stosowanymi przez producenta.Opisy opakowań i instrukcje winny być w języku polskim.Oferowane produkty, stanowiące przedmiot zamówienia są wolne od wad, dopuszczone do obrotu handlowego, spełniają wymagania norm PN-EN, posiadają stosowne certyfikaty kontroli, jakości, analizy zgodnie ze specyfiką przedmiotu zamówienia oraz znajdują się w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu producenta. Każde opakowanie jednostkowe produktu winno być oznakowane terminem ważności (data przydatności do użycia). Termin ważności produktu (przydatności do użycia) podany jest w załączniku nr 1 do umowy.Wykonawca wraz z przedmiotem zamówienia dostarczy certyfikaty kontroli, jakości i certyfikaty analizy zgodnie ze specyfikacją przedmiotu zamówienia w formie papierowej do każdej sztuki wzorca oraz dla każdego odczynnika i wzorca aktualne karty charakterystyki w formie papierowej w języku polskim.Wykonawca udostępni bezpłatny dostęp do odczytów kodów identyfikujących bakterie. Po stwierdzeniu przerośnięcia podłoży przez bakterie w terminie ważności gwarantującym jałowość przez producenta, Wykonawca jest zobowiązany do wymiany całej dostarczonej serii danego podłoża (wszystkich opakowań o tym samym numerze seryjnym).Wykonawca dostarczy Zamawiającemu kartę charakterystyki sporządzoną zgodnie z Rozporządzeniem Komisji (UE) nr 2015/830 z dnia 28 maja 2015 dla każdej dostarczonej substancji i mieszaniny sklasyfikowanych jako niebezpieczne, mieszanin nie sklasyfikowanych jako niebezpieczne, ale zawierające co najmniej 1% substancji stwarzających zagrożenie dla zdrowia lub środowiska, substancji, dla której ustalono NDS (czynniki szkodliwe dla zdrowia w środowisku pracy). Karty charakterystyki o których mowa w ust. 12 sporządzone w języku polskim przekazywane będą bezpłatnie w wersji papierowej lub elektronicznej najpóźniej w dniu pierwszej dostawy substancji lub preparatu. Zamawiający zastrzega sobie wykonanie przez Wykonawcę czynności mających na celu uzyskania wszelkich akceptacji dla dostarczonych do Zamawiającego odczynników.Koszty uzyskania stosownych uzgodnień przez Wykonawcę nie obciążą Zamawiającego.Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji określonego w art. 34 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2018 r. poz. 1986). Realizacja prawa opcji polegać będzie na zwiększeniu do 80% wartości zamówienia podstawowego, w sytuacji wyczerpania kwoty, przeznaczonej na realizację zamówienia podstawowego o której mowa w § 6 ust. 1 umowy, której projekt stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.Chęć skorzystania z prawa opcji nie będzie wymagać zawarcia aneksu do nn. umowy, odbywać się będzie w oparciu o skierowane do Wykonawcy w formie pisemnej zgłoszenie oraz poprzez formularze zamówienia.Prawo opcji, o którym mowa w ust. 16. realizowane będzie na następujących zasadach:prawo opcji realizowane będzie na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe;ceny jednostkowe świadczonych usług w ramach prawa opcji będą takie same jak zamówienia podstawowego; Zamawiający zastrzega sobie, iż część zamówienia, określona jako „prawo opcji” jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Wykonanie opcji może, ale nie musi nastąpić, w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego i na skutek jego dyspozycji w tym zakresie. Brak wykonania zamówienia w tym zakresie nie będzie rodzić żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego.Zamawiający zastrzega sobie prawo do niezrealizowania w całości przedmiotu zamówienia objętego prawem opcji, a Wykonawcy nie będzie przysługiwać roszczenie z tego tytułu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33600000-6,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-11-29
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena oferty |
60,00 |
Skrócony termin dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
7 |
Nazwa: |
Testy dla mikrobiologii. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Warunki wykonania zamówienia zawarto w projekcie umowy stanowiącej załącznik nr 4 do SIWZ oraz w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projekcie umowy i SIWZ.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz terminy dostaw określono w załączniku nr 1 do SIWZ. Wykonawca dostarczy odczynniki pochodzące z bieżącej produkcji, bez śladów uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta z widoczną nazwą producenta, symbolem produktu i terminem ważności określonym w opisie przedmiotu zamówienia. Odczynniki muszą spełniać wymagania odpowiadające normą jakościowym oraz bezpieczeństwa określonych dla tych produktów.Szeregi biochemiczne i odczynniki do testów muszą być jednego producenta i posiadać termin ważności określony w specyfikacji przedmiotu zamówienia (w przypadku nieokreślonego terminu w specyfikacji - załącznik nr 1 – przedmiot zamówienia musi posiadać termin ważności minimum 11 miesięcy od daty dostawy). Wszystkie odczynniki chemiczne są opakowane w sposób umożliwiający ich identyfikację (ilość, rodzaj) bez konieczności naruszania opakowania oraz z wszelkimi zabezpieczeniami stosowanymi przez producenta.Opisy opakowań i instrukcje winny być w języku polskim.Oferowane produkty, stanowiące przedmiot zamówienia są wolne od wad, dopuszczone do obrotu handlowego, spełniają wymagania norm PN-EN, posiadają stosowne certyfikaty kontroli, jakości, analizy zgodnie ze specyfiką przedmiotu zamówienia oraz znajdują się w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu producenta. Każde opakowanie jednostkowe produktu winno być oznakowane terminem ważności (data przydatności do użycia). Termin ważności produktu (przydatności do użycia) podany jest w załączniku nr 1 do umowy.Wykonawca wraz z przedmiotem zamówienia dostarczy certyfikaty kontroli, jakości i certyfikaty analizy zgodnie ze specyfikacją przedmiotu zamówienia w formie papierowej do każdej sztuki wzorca oraz dla każdego odczynnika i wzorca aktualne karty charakterystyki w formie papierowej w języku polskim.Wykonawca udostępni bezpłatny dostęp do odczytów kodów identyfikujących bakterie. Po stwierdzeniu przerośnięcia podłoży przez bakterie w terminie ważności gwarantującym jałowość przez producenta, Wykonawca jest zobowiązany do wymiany całej dostarczonej serii danego podłoża (wszystkich opakowań o tym samym numerze seryjnym).Wykonawca dostarczy Zamawiającemu kartę charakterystyki sporządzoną zgodnie z Rozporządzeniem Komisji (UE) nr 2015/830 z dnia 28 maja 2015 dla każdej dostarczonej substancji i mieszaniny sklasyfikowanych jako niebezpieczne, mieszanin nie sklasyfikowanych jako niebezpieczne, ale zawierające co najmniej 1% substancji stwarzających zagrożenie dla zdrowia lub środowiska, substancji, dla której ustalono NDS (czynniki szkodliwe dla zdrowia w środowisku pracy). Karty charakterystyki o których mowa w ust. 12 sporządzone w języku polskim przekazywane będą bezpłatnie w wersji papierowej lub elektronicznej najpóźniej w dniu pierwszej dostawy substancji lub preparatu. Zamawiający zastrzega sobie wykonanie przez Wykonawcę czynności mających na celu uzyskania wszelkich akceptacji dla dostarczonych do Zamawiającego odczynników.Koszty uzyskania stosownych uzgodnień przez Wykonawcę nie obciążą Zamawiającego.Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji określonego w art. 34 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2018 r. poz. 1986). Realizacja prawa opcji polegać będzie na zwiększeniu do 80% wartości zamówienia podstawowego, w sytuacji wyczerpania kwoty, przeznaczonej na realizację zamówienia podstawowego o której mowa w § 6 ust. 1 umowy, której projekt stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.Chęć skorzystania z prawa opcji nie będzie wymagać zawarcia aneksu do nn. umowy, odbywać się będzie w oparciu o skierowane do Wykonawcy w formie pisemnej zgłoszenie oraz poprzez formularze zamówienia.Prawo opcji, o którym mowa w ust. 16. realizowane będzie na następujących zasadach:prawo opcji realizowane będzie na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe;ceny jednostkowe świadczonych usług w ramach prawa opcji będą takie same jak zamówienia podstawowego; Zamawiający zastrzega sobie, iż część zamówienia, określona jako „prawo opcji” jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Wykonanie opcji może, ale nie musi nastąpić, w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego i na skutek jego dyspozycji w tym zakresie. Brak wykonania zamówienia w tym zakresie nie będzie rodzić żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego.Zamawiający zastrzega sobie prawo do niezrealizowania w całości przedmiotu zamówienia objętego prawem opcji, a Wykonawcy nie będzie przysługiwać roszczenie z tego tytułu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33600000-6,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-11-29
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena oferty |
60,00 |
Skrócony termin dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
8 |
Nazwa: |
Testy diagnostyczne. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Warunki wykonania zamówienia zawarto w projekcie umowy stanowiącej załącznik nr 4 do SIWZ oraz w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projekcie umowy i SIWZ.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz terminy dostaw określono w załączniku nr 1 do SIWZ. Wykonawca dostarczy odczynniki pochodzące z bieżącej produkcji, bez śladów uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta z widoczną nazwą producenta, symbolem produktu i terminem ważności określonym w opisie przedmiotu zamówienia. Odczynniki muszą spełniać wymagania odpowiadające normą jakościowym oraz bezpieczeństwa określonych dla tych produktów.Szeregi biochemiczne i odczynniki do testów muszą być jednego producenta i posiadać termin ważności określony w specyfikacji przedmiotu zamówienia (w przypadku nieokreślonego terminu w specyfikacji - załącznik nr 1 – przedmiot zamówienia musi posiadać termin ważności minimum 11 miesięcy od daty dostawy). Wszystkie odczynniki chemiczne są opakowane w sposób umożliwiający ich identyfikację (ilość, rodzaj) bez konieczności naruszania opakowania oraz z wszelkimi zabezpieczeniami stosowanymi przez producenta.Opisy opakowań i instrukcje winny być w języku polskim.Oferowane produkty, stanowiące przedmiot zamówienia są wolne od wad, dopuszczone do obrotu handlowego, spełniają wymagania norm PN-EN, posiadają stosowne certyfikaty kontroli, jakości, analizy zgodnie ze specyfiką przedmiotu zamówienia oraz znajdują się w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu producenta. Każde opakowanie jednostkowe produktu winno być oznakowane terminem ważności (data przydatności do użycia). Termin ważności produktu (przydatności do użycia) podany jest w załączniku nr 1 do umowy.Wykonawca wraz z przedmiotem zamówienia dostarczy certyfikaty kontroli, jakości i certyfikaty analizy zgodnie ze specyfikacją przedmiotu zamówienia w formie papierowej do każdej sztuki wzorca oraz dla każdego odczynnika i wzorca aktualne karty charakterystyki w formie papierowej w języku polskim.Wykonawca udostępni bezpłatny dostęp do odczytów kodów identyfikujących bakterie. Po stwierdzeniu przerośnięcia podłoży przez bakterie w terminie ważności gwarantującym jałowość przez producenta, Wykonawca jest zobowiązany do wymiany całej dostarczonej serii danego podłoża (wszystkich opakowań o tym samym numerze seryjnym).Wykonawca dostarczy Zamawiającemu kartę charakterystyki sporządzoną zgodnie z Rozporządzeniem Komisji (UE) nr 2015/830 z dnia 28 maja 2015 dla każdej dostarczonej substancji i mieszaniny sklasyfikowanych jako niebezpieczne, mieszanin nie sklasyfikowanych jako niebezpieczne, ale zawierające co najmniej 1% substancji stwarzających zagrożenie dla zdrowia lub środowiska, substancji, dla której ustalono NDS (czynniki szkodliwe dla zdrowia w środowisku pracy). Karty charakterystyki o których mowa w ust. 12 sporządzone w języku polskim przekazywane będą bezpłatnie w wersji papierowej lub elektronicznej najpóźniej w dniu pierwszej dostawy substancji lub preparatu. Zamawiający zastrzega sobie wykonanie przez Wykonawcę czynności mających na celu uzyskania wszelkich akceptacji dla dostarczonych do Zamawiającego odczynników.Koszty uzyskania stosownych uzgodnień przez Wykonawcę nie obciążą Zamawiającego.Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji określonego w art. 34 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2018 r. poz. 1986). Realizacja prawa opcji polegać będzie na zwiększeniu do 80% wartości zamówienia podstawowego, w sytuacji wyczerpania kwoty, przeznaczonej na realizację zamówienia podstawowego o której mowa w § 6 ust. 1 umowy, której projekt stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.Chęć skorzystania z prawa opcji nie będzie wymagać zawarcia aneksu do nn. umowy, odbywać się będzie w oparciu o skierowane do Wykonawcy w formie pisemnej zgłoszenie oraz poprzez formularze zamówienia.Prawo opcji, o którym mowa w ust. 16. realizowane będzie na następujących zasadach:prawo opcji realizowane będzie na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe;ceny jednostkowe świadczonych usług w ramach prawa opcji będą takie same jak zamówienia podstawowego; Zamawiający zastrzega sobie, iż część zamówienia, określona jako „prawo opcji” jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Wykonanie opcji może, ale nie musi nastąpić, w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego i na skutek jego dyspozycji w tym zakresie. Brak wykonania zamówienia w tym zakresie nie będzie rodzić żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego.Zamawiający zastrzega sobie prawo do niezrealizowania w całości przedmiotu zamówienia objętego prawem opcji, a Wykonawcy nie będzie przysługiwać roszczenie z tego tytułu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33600000-6,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-11-29
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena oferty |
60,00 |
Skrócony termin dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
9 |
Nazwa: |
Odczynniki do badania żywności i wody. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Warunki wykonania zamówienia zawarto w projekcie umowy stanowiącej załącznik nr 4 do SIWZ oraz w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projekcie umowy i SIWZ.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz terminy dostaw określono w załączniku nr 1 do SIWZ. Wykonawca dostarczy odczynniki pochodzące z bieżącej produkcji, bez śladów uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta z widoczną nazwą producenta, symbolem produktu i terminem ważności określonym w opisie przedmiotu zamówienia. Odczynniki muszą spełniać wymagania odpowiadające normą jakościowym oraz bezpieczeństwa określonych dla tych produktów.Szeregi biochemiczne i odczynniki do testów muszą być jednego producenta i posiadać termin ważności określony w specyfikacji przedmiotu zamówienia (w przypadku nieokreślonego terminu w specyfikacji - załącznik nr 1 – przedmiot zamówienia musi posiadać termin ważności minimum 11 miesięcy od daty dostawy). Wszystkie odczynniki chemiczne są opakowane w sposób umożliwiający ich identyfikację (ilość, rodzaj) bez konieczności naruszania opakowania oraz z wszelkimi zabezpieczeniami stosowanymi przez producenta.Opisy opakowań i instrukcje winny być w języku polskim.Oferowane produkty, stanowiące przedmiot zamówienia są wolne od wad, dopuszczone do obrotu handlowego, spełniają wymagania norm PN-EN, posiadają stosowne certyfikaty kontroli, jakości, analizy zgodnie ze specyfiką przedmiotu zamówienia oraz znajdują się w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu producenta. Każde opakowanie jednostkowe produktu winno być oznakowane terminem ważności (data przydatności do użycia). Termin ważności produktu (przydatności do użycia) podany jest w załączniku nr 1 do umowy.Wykonawca wraz z przedmiotem zamówienia dostarczy certyfikaty kontroli, jakości i certyfikaty analizy zgodnie ze specyfikacją przedmiotu zamówienia w formie papierowej do każdej sztuki wzorca oraz dla każdego odczynnika i wzorca aktualne karty charakterystyki w formie papierowej w języku polskim.Wykonawca udostępni bezpłatny dostęp do odczytów kodów identyfikujących bakterie. Po stwierdzeniu przerośnięcia podłoży przez bakterie w terminie ważności gwarantującym jałowość przez producenta, Wykonawca jest zobowiązany do wymiany całej dostarczonej serii danego podłoża (wszystkich opakowań o tym samym numerze seryjnym).Wykonawca dostarczy Zamawiającemu kartę charakterystyki sporządzoną zgodnie z Rozporządzeniem Komisji (UE) nr 2015/830 z dnia 28 maja 2015 dla każdej dostarczonej substancji i mieszaniny sklasyfikowanych jako niebezpieczne, mieszanin nie sklasyfikowanych jako niebezpieczne, ale zawierające co najmniej 1% substancji stwarzających zagrożenie dla zdrowia lub środowiska, substancji, dla której ustalono NDS (czynniki szkodliwe dla zdrowia w środowisku pracy). Karty charakterystyki o których mowa w ust. 12 sporządzone w języku polskim przekazywane będą bezpłatnie w wersji papierowej lub elektronicznej najpóźniej w dniu pierwszej dostawy substancji lub preparatu. Zamawiający zastrzega sobie wykonanie przez Wykonawcę czynności mających na celu uzyskania wszelkich akceptacji dla dostarczonych do Zamawiającego odczynników.Koszty uzyskania stosownych uzgodnień przez Wykonawcę nie obciążą Zamawiającego.Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji określonego w art. 34 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2018 r. poz. 1986). Realizacja prawa opcji polegać będzie na zwiększeniu do 80% wartości zamówienia podstawowego, w sytuacji wyczerpania kwoty, przeznaczonej na realizację zamówienia podstawowego o której mowa w § 6 ust. 1 umowy, której projekt stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.Chęć skorzystania z prawa opcji nie będzie wymagać zawarcia aneksu do nn. umowy, odbywać się będzie w oparciu o skierowane do Wykonawcy w formie pisemnej zgłoszenie oraz poprzez formularze zamówienia.Prawo opcji, o którym mowa w ust. 16. realizowane będzie na następujących zasadach:prawo opcji realizowane będzie na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe;ceny jednostkowe świadczonych usług w ramach prawa opcji będą takie same jak zamówienia podstawowego; Zamawiający zastrzega sobie, iż część zamówienia, określona jako „prawo opcji” jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Wykonanie opcji może, ale nie musi nastąpić, w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego i na skutek jego dyspozycji w tym zakresie. Brak wykonania zamówienia w tym zakresie nie będzie rodzić żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego.Zamawiający zastrzega sobie prawo do niezrealizowania w całości przedmiotu zamówienia objętego prawem opcji, a Wykonawcy nie będzie przysługiwać roszczenie z tego tytułu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33600000-6,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-11-29
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena oferty |
60,00 |
Skrócony termin dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
10 |
Nazwa: |
Gotowe podłoża do badania żywności – LISTERIA. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Warunki wykonania zamówienia zawarto w projekcie umowy stanowiącej załącznik nr 4 do SIWZ oraz w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projekcie umowy i SIWZ.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz terminy dostaw określono w załączniku nr 1 do SIWZ. Wykonawca dostarczy odczynniki pochodzące z bieżącej produkcji, bez śladów uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta z widoczną nazwą producenta, symbolem produktu i terminem ważności określonym w opisie przedmiotu zamówienia. Odczynniki muszą spełniać wymagania odpowiadające normą jakościowym oraz bezpieczeństwa określonych dla tych produktów.Szeregi biochemiczne i odczynniki do testów muszą być jednego producenta i posiadać termin ważności określony w specyfikacji przedmiotu zamówienia (w przypadku nieokreślonego terminu w specyfikacji - załącznik nr 1 – przedmiot zamówienia musi posiadać termin ważności minimum 11 miesięcy od daty dostawy). Wszystkie odczynniki chemiczne są opakowane w sposób umożliwiający ich identyfikację (ilość, rodzaj) bez konieczności naruszania opakowania oraz z wszelkimi zabezpieczeniami stosowanymi przez producenta.Opisy opakowań i instrukcje winny być w języku polskim.Oferowane produkty, stanowiące przedmiot zamówienia są wolne od wad, dopuszczone do obrotu handlowego, spełniają wymagania norm PN-EN, posiadają stosowne certyfikaty kontroli, jakości, analizy zgodnie ze specyfiką przedmiotu zamówienia oraz znajdują się w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu producenta. Każde opakowanie jednostkowe produktu winno być oznakowane terminem ważności (data przydatności do użycia). Termin ważności produktu (przydatności do użycia) podany jest w załączniku nr 1 do umowy.Wykonawca wraz z przedmiotem zamówienia dostarczy certyfikaty kontroli, jakości i certyfikaty analizy zgodnie ze specyfikacją przedmiotu zamówienia w formie papierowej do każdej sztuki wzorca oraz dla każdego odczynnika i wzorca aktualne karty charakterystyki w formie papierowej w języku polskim.Wykonawca udostępni bezpłatny dostęp do odczytów kodów identyfikujących bakterie. Po stwierdzeniu przerośnięcia podłoży przez bakterie w terminie ważności gwarantującym jałowość przez producenta, Wykonawca jest zobowiązany do wymiany całej dostarczonej serii danego podłoża (wszystkich opakowań o tym samym numerze seryjnym).Wykonawca dostarczy Zamawiającemu kartę charakterystyki sporządzoną zgodnie z Rozporządzeniem Komisji (UE) nr 2015/830 z dnia 28 maja 2015 dla każdej dostarczonej substancji i mieszaniny sklasyfikowanych jako niebezpieczne, mieszanin nie sklasyfikowanych jako niebezpieczne, ale zawierające co najmniej 1% substancji stwarzających zagrożenie dla zdrowia lub środowiska, substancji, dla której ustalono NDS (czynniki szkodliwe dla zdrowia w środowisku pracy). Karty charakterystyki o których mowa w ust. 12 sporządzone w języku polskim przekazywane będą bezpłatnie w wersji papierowej lub elektronicznej najpóźniej w dniu pierwszej dostawy substancji lub preparatu. Zamawiający zastrzega sobie wykonanie przez Wykonawcę czynności mających na celu uzyskania wszelkich akceptacji dla dostarczonych do Zamawiającego odczynników.Koszty uzyskania stosownych uzgodnień przez Wykonawcę nie obciążą Zamawiającego.Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji określonego w art. 34 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2018 r. poz. 1986). Realizacja prawa opcji polegać będzie na zwiększeniu do 80% wartości zamówienia podstawowego, w sytuacji wyczerpania kwoty, przeznaczonej na realizację zamówienia podstawowego o której mowa w § 6 ust. 1 umowy, której projekt stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.Chęć skorzystania z prawa opcji nie będzie wymagać zawarcia aneksu do nn. umowy, odbywać się będzie w oparciu o skierowane do Wykonawcy w formie pisemnej zgłoszenie oraz poprzez formularze zamówienia.Prawo opcji, o którym mowa w ust. 16. realizowane będzie na następujących zasadach:prawo opcji realizowane będzie na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe;ceny jednostkowe świadczonych usług w ramach prawa opcji będą takie same jak zamówienia podstawowego; Zamawiający zastrzega sobie, iż część zamówienia, określona jako „prawo opcji” jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Wykonanie opcji może, ale nie musi nastąpić, w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego i na skutek jego dyspozycji w tym zakresie. Brak wykonania zamówienia w tym zakresie nie będzie rodzić żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego.Zamawiający zastrzega sobie prawo do niezrealizowania w całości przedmiotu zamówienia objętego prawem opcji, a Wykonawcy nie będzie przysługiwać roszczenie z tego tytułu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33600000-6,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-11-29
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena oferty |
60,00 |
Skrócony termin dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
11 |
Nazwa: |
Testy SMART |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Warunki wykonania zamówienia zawarto w projekcie umowy stanowiącej załącznik nr 4 do SIWZ oraz w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projekcie umowy i SIWZ.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz terminy dostaw określono w załączniku nr 1 do SIWZ. Wykonawca dostarczy odczynniki pochodzące z bieżącej produkcji, bez śladów uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta z widoczną nazwą producenta, symbolem produktu i terminem ważności określonym w opisie przedmiotu zamówienia. Odczynniki muszą spełniać wymagania odpowiadające normą jakościowym oraz bezpieczeństwa określonych dla tych produktów.Szeregi biochemiczne i odczynniki do testów muszą być jednego producenta i posiadać termin ważności określony w specyfikacji przedmiotu zamówienia (w przypadku nieokreślonego terminu w specyfikacji - załącznik nr 1 – przedmiot zamówienia musi posiadać termin ważności minimum 11 miesięcy od daty dostawy). Wszystkie odczynniki chemiczne są opakowane w sposób umożliwiający ich identyfikację (ilość, rodzaj) bez konieczności naruszania opakowania oraz z wszelkimi zabezpieczeniami stosowanymi przez producenta.Opisy opakowań i instrukcje winny być w języku polskim.Oferowane produkty, stanowiące przedmiot zamówienia są wolne od wad, dopuszczone do obrotu handlowego, spełniają wymagania norm PN-EN, posiadają stosowne certyfikaty kontroli, jakości, analizy zgodnie ze specyfiką przedmiotu zamówienia oraz znajdują się w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu producenta. Każde opakowanie jednostkowe produktu winno być oznakowane terminem ważności (data przydatności do użycia). Termin ważności produktu (przydatności do użycia) podany jest w załączniku nr 1 do umowy.Wykonawca wraz z przedmiotem zamówienia dostarczy certyfikaty kontroli, jakości i certyfikaty analizy zgodnie ze specyfikacją przedmiotu zamówienia w formie papierowej do każdej sztuki wzorca oraz dla każdego odczynnika i wzorca aktualne karty charakterystyki w formie papierowej w języku polskim.Wykonawca udostępni bezpłatny dostęp do odczytów kodów identyfikujących bakterie. Po stwierdzeniu przerośnięcia podłoży przez bakterie w terminie ważności gwarantującym jałowość przez producenta, Wykonawca jest zobowiązany do wymiany całej dostarczonej serii danego podłoża (wszystkich opakowań o tym samym numerze seryjnym).Wykonawca dostarczy Zamawiającemu kartę charakterystyki sporządzoną zgodnie z Rozporządzeniem Komisji (UE) nr 2015/830 z dnia 28 maja 2015 dla każdej dostarczonej substancji i mieszaniny sklasyfikowanych jako niebezpieczne, mieszanin nie sklasyfikowanych jako niebezpieczne, ale zawierające co najmniej 1% substancji stwarzających zagrożenie dla zdrowia lub środowiska, substancji, dla której ustalono NDS (czynniki szkodliwe dla zdrowia w środowisku pracy). Karty charakterystyki o których mowa w ust. 12 sporządzone w języku polskim przekazywane będą bezpłatnie w wersji papierowej lub elektronicznej najpóźniej w dniu pierwszej dostawy substancji lub preparatu. Zamawiający zastrzega sobie wykonanie przez Wykonawcę czynności mających na celu uzyskania wszelkich akceptacji dla dostarczonych do Zamawiającego odczynników.Koszty uzyskania stosownych uzgodnień przez Wykonawcę nie obciążą Zamawiającego.Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji określonego w art. 34 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2018 r. poz. 1986). Realizacja prawa opcji polegać będzie na zwiększeniu do 80% wartości zamówienia podstawowego, w sytuacji wyczerpania kwoty, przeznaczonej na realizację zamówienia podstawowego o której mowa w § 6 ust. 1 umowy, której projekt stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.Chęć skorzystania z prawa opcji nie będzie wymagać zawarcia aneksu do nn. umowy, odbywać się będzie w oparciu o skierowane do Wykonawcy w formie pisemnej zgłoszenie oraz poprzez formularze zamówienia.Prawo opcji, o którym mowa w ust. 16. realizowane będzie na następujących zasadach:prawo opcji realizowane będzie na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe;ceny jednostkowe świadczonych usług w ramach prawa opcji będą takie same jak zamówienia podstawowego; Zamawiający zastrzega sobie, iż część zamówienia, określona jako „prawo opcji” jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Wykonanie opcji może, ale nie musi nastąpić, w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego i na skutek jego dyspozycji w tym zakresie. Brak wykonania zamówienia w tym zakresie nie będzie rodzić żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego.Zamawiający zastrzega sobie prawo do niezrealizowania w całości przedmiotu zamówienia objętego prawem opcji, a Wykonawcy nie będzie przysługiwać roszczenie z tego tytułu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33600000-6,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-11-29
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena oferty |
60,00 |
Skrócony termin dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: