Dostawy narzędzi chirurgicznych wielorazowego użytku

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawy narzędzi chirurgicznych wielorazowego użytku
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoMyślenice
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
  • Termin składania wniosków2022-09-15
  • ZamawiającySamodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Myślenicach
  • Data publikacji ogłoszenia2022-09-07
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00337619
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawy narzędzi chirurgicznych wielorazowego użytku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Myślenicach

1.3.) Oddział zamawiającego: spzozmyslenice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000300570

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Szpitalna 2

1.5.2.) Miejscowość: Myślenice

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-400

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@szpitalmyslenice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.szpitalmyslenice.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawy narzędzi chirurgicznych wielorazowego użytku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d3d1e176-2e97-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00337619

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/szpitalmyslenice

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/szpitalmyslenice

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: zawarto w SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujemy, że

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Samodzielny Publiczny Zakład Opieki
Zdrowotnej w Myślenicach, 32-400 Myślenice, ul. Szpitalna 2. Pełna treść w swz

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 26/PN/22

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 - Wielorazowe narzędzia chirurgiczne

4.2.6.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: punktowo

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy cito

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 - aparat Schultzego

4.2.6.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: punktowo

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy cito

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: nie dotyczy

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: nie dotyczy

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Pakiet nr 1:
- informacja producenta dotycząca składu materiałów z jakich wykonano narzędzia potwierdzająca spełnianie wymagania normy ISO-7153-1 lub normy równoważnej dla wszystkich pozycji,
- oświadczenie producenta o odporności na korozję zgodnie z normą DIN_EN_ISO 13402 lub normą równoważną,
- karty katalogowe i/lub foldery producenta i/lub karty produktu ze zdjęciami i/lub materiały informacyjne producenta dla wszystkich pozycji w odniesieniu do każdej z pozycji opisu szczegółowego,
- materiały informacyjne producenta dotyczące postępowania z narzędziami w procesie mycia, dezynfekcji i sterylizacji,
- oświadczenie producenta o objęciu przedmiotu zamówienia serwisem gwarancyjnym i pogwarancyjnym w formie kompleksowej naprawy instrumentów,
Uwaga, przedmiotowe środki dowodowe mają posiadać oznaczenia umożliwiające identyfikację i odniesienie się do numeracji zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, w celu weryfikacji i oceny zgodności z minimalnymi parametrami.

Pakiet nr 2
- karty katalogowe i/lub foldery producenta i/lub karty produktu ze zdjęciami i/lub materiały informacyjne producenta dla wszystkich pozycji w odniesieniu do każdej z pozycji opisu szczegółowego,

Uwaga, przedmiotowe środki dowodowe mają posiadać oznaczenia umożliwiające identyfikację i odniesienie się do numeracji zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, w celu weryfikacji i oceny zgodności z minimalnymi parametrami, w tym udowodnienia posiadania certyfikatu CE, deklaracji zgodności CE i/lub wpisem do Rejestru Wyrobów Medycznych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Pakiet nr 1:
- informacja producenta dotycząca składu materiałów z jakich wykonano narzędzia potwierdzająca spełnianie wymagania normy ISO-7153-1 lub normy równoważnej dla wszystkich pozycji,
- oświadczenie producenta o odporności na korozję zgodnie z normą DIN_EN_ISO 13402 lub normą równoważną,
- karty katalogowe i/lub foldery producenta i/lub karty produktu ze zdjęciami i/lub materiały informacyjne producenta dla wszystkich pozycji w odniesieniu do każdej z pozycji opisu szczegółowego,
- materiały informacyjne producenta dotyczące postępowania z narzędziami w procesie mycia, dezynfekcji i sterylizacji,
- oświadczenie producenta o objęciu przedmiotu zamówienia serwisem gwarancyjnym i pogwarancyjnym w formie kompleksowej naprawy instrumentów,
Uwaga, przedmiotowe środki dowodowe mają posiadać oznaczenia umożliwiające identyfikację i odniesienie się do numeracji zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, w celu weryfikacji i oceny zgodności z minimalnymi parametrami.

Pakiet nr 2
- karty katalogowe i/lub foldery producenta i/lub karty produktu ze zdjęciami i/lub materiały informacyjne producenta dla wszystkich pozycji w odniesieniu do każdej z pozycji opisu szczegółowego,

Uwaga, przedmiotowe środki dowodowe mają posiadać oznaczenia umożliwiające identyfikację i odniesienie się do numeracji zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, w celu weryfikacji i oceny zgodności z minimalnymi parametrami, w tym udowodnienia posiadania certyfikatu CE, deklaracji zgodności CE i/lub wpisem do Rejestru Wyrobów Medycznych.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1) Oferta, na którą składają się:
• formularz oferty - załącznik nr 2 do swz, w części na którą składana jest oferta składana jest pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
• wypełniony zgodnie z instrukcją formularz cenowy ze szczegółowym opisem oferowanego asortymentu wg. wzoru - załącznika nr 1 do swz.
• Przedmiotowe środki dowodowe,
2) Wykonawca dołącza do oferty oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu w postępowaniu w zakresie wskazanym w SWZ. Oświadczenie to stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia składają odrębnie:
• wykonawca/każdy spośród wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
• podmiot trzeci, na którego potencjał powołuje się wykonawca celem potwierdzenia spełnienia warunków udziału w
postępowaniu (o ile dotyczy). W takim przypadku oświadczenia potwierdzają brak podstaw wykluczenia podmiotu oraz
spełnianie warunków udziału w postępowaniu (o ile dotyczy) w zakresie, w jakim podmiot udostępnia swoje zasoby
wykonawcy.
pełna treść w swz

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

zgodnie z PZP i PPU

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-09-15 12:30

8.2.) Miejsce składania ofert: https://www.platformazakupowa.pl/pn/szpitalmyslenice

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-09-15 13:10

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-10-14

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie masaży zaleconych przez lekarza - Brzeźnica
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania20-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie masaży zaleconych przez lekarza. Zainteresowanych proszę o kontakt.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Myślenice: Modernizacja dróg
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Myślenice: Dostawy siatek i trokarów
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Zdrowie i uroda: Dostawa lasera holmowego dla Uniwersyteckiego Centrum Urologii