Dostawy materiałów stomatologicznych

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawy materiałów stomatologicznych
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKraków
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoPodmiot prawa publicznego
  • Termin składania wniosków2019-05-24
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • Zamawiający5 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny ZOZ
  • Data publikacji ogłoszenia2019-05-16
  • Numer ogłoszenia548470-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 548470-N-2019 z dnia 2019-05-16 r.

5 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny ZOZ: dostawy materiałów stomatologicznych
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: 5 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny ZOZ, krajowy numer identyfikacyjny 35150686800000, ul. Wrocławska  1-3 , 30-901  Kraków, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 12 630 80 59, , e-mail zam@5wszk.com.pl, , faks 126308059.
Adres strony internetowej (URL): https://5wszk.com.pl/zamowienia-publiczne
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
https://5wszk.com.pl/zamowienia-publiczne

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://5wszk.com.pl/zamowienia-publiczne

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawy materiałów stomatologicznych
Numer referencyjny: 26/ZP/2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: dostawy materiałów stomatologicznych dla potrzeb 5 Wojskowego Szpitala Klinicznego z Polikliniką SP ZOZ w Krakowie zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ ZAŁĄCZNIK 1 FORMULARZ CENOWY – OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA UWAGA: INSTRUKCJA WYPEŁNIANIA TABELI 1. Wykonawca winien określić, dla poszczególnych pozycji ofertowych, ceny jednostkowe netto oraz stawkę procentową VAT, a następnie obliczyć dla poszczególnych pozycji ofertowych wartość netto przez przemnożenie ceny jednostkowej netto przez ilość/j.m oraz dla poszczególnych pozycji ofertowych wartość brutto przez przemnożenie wartości netto danej pozycji przez stawkę procentową VAT (uzyskany iloczyn dodać do wartości netto danej pozycji). Suma wartości (odpowiednio: netto /brutto) poszczególnych pozycji ofertowych z kolumn (odpowiednio: wartość netto / wartość brutto) stanowić będzie wartość (netto, brutto) dla pozycji RAZEM. Wszystkie wartości, Wykonawca zobowiązany jest kalkulować i wpisywać w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku. 2. Wykonawca powinien wycenić wszystkie pozycje wchodzące w skład poszczególnych pakietów (części zamówienia) – pod rygorem odrzucenia oferty. 3. Zamawiający za część zamówienia rozumie pakiet, tak więc, nie zobowiązuje wykonawców do sumowania cen za części zamówienia bowiem dopuszcza możliwość złożenia oferty w każdym pakiecie (części) wybranym przez wykonawcę. 4. W przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę tylko w niektórych pakietach, wypełnia, zgodnie z instrukcją, jedynie tabele dla pakietów, których dotyczy oferta. Natomiast w tabelach dotyczących pakietów, w których Wykonawca oferty nie składa, może pominąć (w ogóle nie zamieszczać) tych tabeli w złożonej ofercie albo wpisać po nazwie pakietu nad tabelą: „nie dotyczy” lub przekreślić te tabele. Jednakże, jeżeli Wykonawca pozostawi w OPISIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA – FORMULARZU CENOWYM, niewypełnione tabele dla pakietów, w których oferty nie składa, czyli nie zamieści w odpowiednich miejscach sformułowania: „nie dotyczy” lub nie dokona przekreślenia, nie wywoła to żadnych skutków negatywnych dla Wykonawcy (np. odrzucenia oferty), gdyż zapisy te będą bezprzedmiotowe – Zamawiający będzie rozumiał, że Wykonawca w tym pakiecie nie składa oferty. 5. Wykonawca ma obowiązek wypełnić w tabeli – kolumnę: „Nazwa handlowa / nr katalogowy”, dla każdej pozycji pakietu, w którym składa ofertę poprzez podanie odpowiednio nazwy handlowej oraz numeru katalogowego; w przypadku, gdy przedmiot zamówienia oznaczony jest jedynie jedną z wymaganych informacji wykonawca podaję tę informację. Lp Nazwa Materiału jm ilosc Cena brutto Cena netto Wartość netto Wartość brutto Nazwa handlowa/nr katalogowy 1. Alustat gel 5ml op 15 2. ELUGEL Żel z chlorhexydyną 0,2% 40ml op 15 3. Devi Pasta 5g op 10 4. Chloran 2% ,5,25% 200ml op 25 5. Dexadent 5g op 25 6. Eugenol 10g op 15 7. Grinazol 4,5g op 5 8. Jodoform 30g op 5 9. Nipas 50szt op 10 10. Mikrocząsteczkowy materiał światłoutwardzalny do wypełnien (2,7ml),(5,5g do zębów tylnych w kolorach A1,A2,A3,A3,5), PA2,PA3 op 100 11. Mikrocząsteczkowy materiał światłoutwardzalny do wypełnien (2,7ml),(4,7g do zębów przednich w kolorach ,A02,A03,A04,) op 50 12. Nanochybrydowy (nano-kompozyt EA1,EA2,EA3,(2,7ml) PA2,PA3,C2,C3) op 40 13. Materiał do leczenia kanałowego zębów 5ml np. Endo Cream op 10 14. Opatrunek na puste zębodoły 12g np. Alvogylop op 8 15. Kwas cytrynowy 40% 200g op 20 16. Płyn do płukania kanałów korzeniowych diklukonian chlorheksydyny 2% np. Gluco-check 400ml op 20 17. Sterylne tampony kolagenowe do zębodołów 50szt op 5 18. Solcoseryl pasta adent. 5g op 15 19. Materiał bioaktywny do tworzenia zębiny np. Biodentine (opakowanie 5 kaps) op 5 20. MTA+ Maxi / 10 x 0,14g MTA + Płyn 1ml op 40 21. ENDOSTOPY SMD (odrywane) 100szt. Np. Białe,czerwone op 5 22. Lak szczelninowy op 40 23. Światłoutwardzalny lak szczelinowy Helioseal F 1,25g op 25 24. Materiał do wypełnień ubytków klasy III i IV wg Blacka,ubytków klinowych ,małych ubytków klasy I wg Blacka,wypełnień w zębach mlecznych glasjonomerowy, dwuskłądnikowy ,chemoutwardzalny (10g proszku +10g płynu) op 50 25. Materiał do wypełnień ubytków klasy III i IV wg Blacka,ubytków klinowych ,małych ubytków klasy I wg Blacka,wypełnień w zębach mlecznych glasjonomerowy, dwuskłądnikowy ,chemoutwardzalny (10g proszku )A3,A2 op 30 26. Pasta do profesionalnego czyszczenia i polerowania zębów 50g op 50 27. Ćwiek gutaperkowy do wypełnień kanałów korzeniowych nr 15-45 oraz 20,25,30,35 op 100 28. Ćwiek gutaperkowy VDW do wypełnień kanałów korzeniowych nr. 25,30,35 oraz ass 15-45 ,Długość robocza 28mm, 60szt w opakowaniu op 80 29. kalka zgryzowa prosta 12 książ. op 20 30. kalka podkowiasta 6 książ. op 25 31. lusterko stomatologiczne rodowane s.22,24mm nr 4 i 5 (nie powiększające) op 300 32. Lusterko przedniopowierzchniowe (rodowane) nr.4, nr.5 22,24mm op 200 33. Miazgociąg 10szt -3kolory op 10 34. Olej do turbiny W&H 400ml z atomizerem op 25 35. Pasek celulidowy gładki 8mm, 0,050 taśma op 5 36. Pasek metalowy rolka 10szt op 20 37. Pasek metalowy ścierny 12szt ,szer. 8mm, gradacja 80 op 25 38. Pasek polisterynowy ścierny 8mm rolka różne kolory op 10 39. Paletki z pianki poliuretanowj do osuszania ubytków zęba nr 0 3000szt op 2 40. Pilnik Hedstroem (15-40) 6 szt. Długość 25,28,31 np.Poldent op 100 41. Pilnik Hedstroem 8,10,12 6 szt. w tym dł.25,28,31np.Poldent op 400 42. Pilnik K-files ass 6szt dł.25,28,31 op 50 43. Pilnik typu S 10,15,20,25,30,35 i ass dł.25,28,31 Poldent op 100 44. C-pilot rozmiar 6, 8,10,15 6 szt. Np. VDW op 150 45. Spreder ass 6szt oraz 25,30,35 op 25 46. Endodontyczne sączki papierowe asortyment (15-45) 200szt oraz nr 20,25,30,35,40 op 150 47. Endodontyczne sączki papierowe 20,25,30,35,40 oraz ass 15-40 rozszerzalność 04,06 o długości 29 mm op 150 48. Materiał dwuskładnikowy na bazie wodorotlenku wapnia do wypełnień kanałów korzeniowych zęba (2x15ml) np. AH-Plus op 15 49. Jednoskładnikowy światłoutwardzalny do łaczenia materiałów wypełnionych z tkankami zęba but 6ml op 5 50. Krążki ścierne do opracowania wypełnień zębów o grubości 8692 SF 50szt op 25 51. Krążki ścierne do opracowania wypełnień zębów o grubości 8692 C 50szt op 100 52. Krążki ścierne do opracowania wypełnień zębów o grubości 8692 M 50szt op 25 53. Mandrylka na kątnicę do Sof-Lex 2szt np.3M op 15 54. Ślinociąg prosty jednorazowego użytku 100szt op 150 55. Antyseptyczna dentyna wodna z tymolem 100g op 10 56. Żywica do polimeryzacji materiałów światłoutwardzalnych np. Opti Bond -Plus 3ml op 50 57. Wytrawiacz dentystyczny zawierający 36%-39% kwas 0-fosforowy(strzykawka 13gx3szt 10ml) np. Arkona op 40 58. Frez do metalu -różne op 50 59. Frez do akrylu protetyczny -płomień zaokraglony ,gruszka,stożek i inne.np.Messinger op 50 60. Materiał wyciskowy alginatowy 450g np. Kromopan op 250 61. Aktywator do Oranwash i Zeta Plus np. Indurent op 50 62. Materiał wyciskowy polisiloksanowy o kondesacyjnym procesie wiązania typ 3 tuba 140ml +akcesoria op 50 63. Materiał wyciskowy polisiloksanowy o kondesacyjnym procesie wiązania typ 0 tuba 900ml +akcesoria op 6 64. Wosk modelowy miękki w postaci płytek 25szt /0,5kg (czerwone opakowanie) op 20 65. Zestaw wierteł do szlifowania (protetycznych ) 10szt op 10 66. Materiał do wypełnień czasowych pojemnik 28g np.Cavit op 15 67. Materiał do wypełnień czasowych pojemnik 38g np.Coltosol op 10 68. Płytka szklana do cementu fosforanowego grubość 150/80/6mm op 15 69. Szczotki do czyszczenia wierteł z uchwytem (stalowa, nylon,mosiężna) np.BEGREAT 3szt op 100 70. preparat wodorotlenkowo-wapniowym o silnie alkalicznym odczynie pH wynosi około 12,5 10g op 10 71. kliny międzyzębowe z drewna asortyment 100szt. (cienkie) op 50 72. Roztwór do retrakcji dziąsła i hamowania krwawienia.Glinu chlorek szesciowodny,siarczan 8-chydroksychinoliny. Opakowanie buteleczka 13ml z nakrętką z aplikatorem. op 3 73. Nić retrakcyjna Ultrapack -0,00,000 op 40 74. Nić do czyszczenia zębów np..Oral B długość 50 m op 15 75. Wiertło z nasypem diamentowym do turbiny -różne (kulki płomyk, stożek,szczelinowiec) tylko Komet lub Messinger szt 750 76. Wiertło z węglików spiekanych do turbiny -do przecinania koron nr 10 oraz 12 Messinger szt 100 77. Wiertło z węglików spiekanych do kątnicy -różne (różyczki od małej do dużej) tylko Komet lub Messinger szt 300 78. Wiertło kostne różyczka średnia duża na prostnicę i kątnicę o wydłużonym trzonku szt 70 79. Frez chirurgiczny na turbinę z węgl.spiek.A 5szt rozmiar 27,31,35,45 np. Komet op 35 80. Frez kostny Lindemann na prostnicę o dł.cz.pracującej 10mm szt 30 81. Formówka do pasków MIFAM szt 10 82. Elektroda wargowa do Endometru szt 5 83. Miarka np. VDW do mierzenia długości roboczej instrumentu oraz do określenia długości gutaperki szt 10 84. Światłoutwardzalny koferdam w płynie Rubber-Dam Liquid 1,2ml op 30 85. Stomatologiczne wkłady wzmocnione włóknami szklanymi zestaw 15 wkładów (1-3), 3 dryle (1-4), 20 końcówek do cementowania np.. Relay x Fiber Post +cement kompozytowy dualny. op 4 86. poszerzacz ujść kanałów typu gates nr. 1-6 op 15 87. czasowy materiał do wypełnień kanałów zębowych na bazie Ca(OH)2 z kontrastem np. Calxyl op 10 88. Glasjoner chemoutwardzalny w kapsułkach np. Fuji IX Extra op 100 89. Lakier z wysoką zawartością fluoru ampułki 50 szt. op 10 90. Silikonowa gumka polerska na kątnice 24szt op 25 91. Bloczek do zarabiania kompozytów 5/6 cm op 25 92. Materiał wyciskowy winylo-polisiloksanowy typ 2,II-warstwa light (2 komorowe poj. A 50ml,20 końcówek mieszających op 25 93. Materiał wyciskowy winylo-polisiloksanowy typ 0,I- (2 poj. A 300ml), op 25 94. Materiał do wykonywania tymczasowych uzupełnień protetycznych w jamie ustnej pacjenta w nabojach 50 ml 67g A2,A3 bez podajnika op 15 95. Mikrohybrydowy materiał złożony o półpłynnej konstytencji 2g Flow różne kolory nr.A2,A3 op 15 96. Szczoteczka do czyszczenia zębów nylon do kątnic (kielich) op 150 97. Aplikator mikrobrush 100szt różne rozmiary, kolory op 150 98. Wałeczki ligninowe 300g nr 1,2 op 25 99. Śliniak Stomatologiczny z kieszenią 100szt różne kolory op 500 100. KOŃCÓWKI do SSAKA 11mm szt 30 101. ISILUXX /osłona oczu pacjenta szt 150 102. Materiał kompozytowy światłoutwardzalny do zębów przednich i tylnych 5g jako uzupeł. Kat.A2,A3,A3,5 np. Herculite op 100 103. Kształtki przezroczyste zestaw(35 kształtek w 5 rodzajach,8515-8555,50 kształtek w 2 rodzajach 8565-8575,jedno narzędzie do retrakcjii jedno do utrzymania dziąseł. op 1 104. Formówki wykonane z folii poliesterowej 120szt op 5 105. Kształtki metalowe do formówki 30 szt profilowane ,przedtrzonowe lewe i prawe, trzonowe lewe,prawe oraz asortyment. op 150 106. Igła do przemywania kanałów 100szt cienkie tępe z bocznym otworem. op 40 107. Strzykawka typu luer Lock z gwintem do przykręcenia igły (różne kolory) 5ml 50szt (zestaw bez igieł) op 150 108. Wkład do miski spluwaczkowej 50szt w różnych kolorach op 400 109. Końcówki wewnątrzustne kompatybilne z końcówkami mieszającymi z poz. 92,93 -50szt małe,duże Falcon op 25 110. Końcówki mieszające kompatybilne do materiału z poz. 94 (protemp 4) Końcówki w kolorze niebieskim 50szt op 10 111. Twinky Star różne kolory zestaw 40x0,25g op 5 112. Tymczasowy cement na bazie cynku bez zawartości eugenolu 30g +16g calastytu,Mixing Pad np.Relyx Temp NE op 4 113. Materiał dwuskładnikowy na bazie wodorotlenku wapnia (tuba 13g baza+tuba 11g Katalizator) np.Life -Kerr op 3 114. Wodorotlenek wapnia w strzykawkach 2 strzykawki 2,1g op 5 115. Krem do chemicznego opracowania kanałów korzeniowych strzykawka o pojemności 5,5g np.Endocream op 25 116. Preparat do poszerzania kanałów korzeniowych w formie żelu strzykawka o pojemności 5,5g op 25 117. Relyx U200 11g samoprzylegający uniwersalny cement kompoz.do mocowania prac.protety. W strzykawkach samomieszających (automix) 11g+końc.miesz.Kol A2,A3 (podajnik Clicker) op 4 118. Gaenial Bond GC 5ml op 10 119. Preparat do profilaktyki próchnicy zębów dla dzieci np.Elmex żel 25g op 20 120. Płyn do płukania jamy ustnej z chlorheksydyną 0,10% 500ml. op 25 121. Glasjonomerowy materiał chemoutwardzalny o wysokim stopniu uwalaniania fluoru. W kaps.op50 szt np.. Fuji Triage kolor A2 -1szt A3-2szt op 100 122. pasta diamentowa uniwersalna do polerowania amalgamatów ceramiki cementów glasjonom.kompoz.i innych strzyk.45g op 50 123. Chusteczki dezynfekcyjne do końcówek stomatologicznych 160szt np. Cavi Wipes op 150 124. klej do łyżek wyciskowych do silikonu op 10 125. Hydrofilny Materiał do odbudowy zęba 8g +20 aplikatorów kolory A1, A2, A3, A3,5. np. Activia Restoriative op 5 126. Wersenian sodu do płukania kanałów rozw.EDT-15% 5ml op 10 127. Duracryl Plus Polymer 500g +250ml Szybkopolimeryzujący akryl (proszek +płyn) np. Duracryl op 15 128. Pudełka na aparat ortodontyczny dziecięce różne kolory op 15 129. płytka przedsionkowa standardowa nr 1,2,3 przeznaczony dla uzębienia mieszanego wersja silikonowa op 50 130. Lignina cięta 1000szt w opakowaniu wielkość 4/5cm op 250 131. Stojak do dezynfekcji narzędzi endodotycznych z gąbką np. Endobox op 10 132. jednorazowe pokrowce na zagłówki stomatologiczne 100 szt różne kolory op 100 133. Materiał glasjonomerowy do osadzania prac protetycznych w kapsułkach 50szt np. Riva Luting Plus op 3 134. Materiał glasjonomerowy do wypełnień ubytków zębowych kapsułki 50szt np. Riva S.C.Fast op 3 135. Tacki jednorazowe 19x15cm 100szt op 200 136. Tacki jednorazowe 28,5x19cm 50szt op 50 137. Materiał SDR do odbudowy zębiny (uzupełnienie)Eco Refill op 5 138. Materiał SDR do odbudowy zębiny -Intro Kit op 45x25g op 2 139. Pistolet do materiałów w kompiulach (cavifilach) np. Twinky Star, Dyract - Do sterylizacji w autoklawiePistolet do materiałów w kompiulach (cavifilach) np. Twinky Star, Dyract - Do sterylizacji w autoklawiePistolet do materiałów w kompiulach (cavifilach) np. Twinky Star, Dyract - Do sterylizacji w autoklawiePistolet do materiałów w kompiulach (cavifilach) np. Twinky Star, Dyract - Do sterylizacji w autoklawiePistolet do materiałów w kompiulach (cavifilach) np. Twinky Star, Dyract - Do sterylizacji w autoklawie op 4 140. Podstawka silikon z pokrywką 55mm na wiertła i frezy (35 szt.) op 3 141. Pilnik endodontyczny ProTaper Next 3 szt rozmiar 21,25,31mm op 50 142. Pilniki WaveOne® Gold Glider kolor biały 3szt Dentsply Maillefer (różne długości) op 100 143. Zestaw startowy instrumentów i akcesoriów do systemu Reciproc Blue.2 listki zawierający 6 instrumentów R25 1 listek zawierający 6 instrumentów R40 1 listek zawierający 6 instrumentów R50 1 bloczek treningowy 1 opakowanie Sączków papierowych RECIPROC Blue® w asortymencie R25, R40, R50 1 opakowanie Gutaperki RECIPROC Blue® w asortymencie R25, R40, R50Zestaw startowy instrumentów i akcesoriów do systemu Reciproc Blue.2 listki zawierający 6 instrumentów R25 1 listek zawierający 6 instrumentów R40 1 listek zawierający 6 instrumentów R50 1 bloczek treningowy 1 opakowanie Sączków papierowych RECIPROC Blue® w asortymencie R25, R40, R50 1 opakowanie Gutaperki RECIPROC Blue® w asortymencie R25, R40, R50Zestaw startowy instrumentów i akcesoriów do systemu Reciproc Blue.2 listki zawierający 6 instrumentów R25 1 listek zawierający 6 instrumentów R40 1 listek zawierający 6 instrumentów R50 1 bloczek treningowy 1 opakowanie Sączków papierowych RECIPROC Blue® w asortymencie R25, R40, R50 1 opakowanie Gutaperki RECIPROC Blue® w asortymencie R25, R40, R50Zestaw startowy instrumentów i akcesoriów do systemu Reciproc Blue.2 listki zawierający 6 instrumentów R25 1 listek zawierający 6 instrumentów R40 1 listek zawierający 6 instrumentów R50 1 bloczek treningowy 1 opakowanie Sączków papierowych RECIPROC Blue® w asortymencie R25, R40, R50 1 opakowanie Gutaperki RECIPROC Blue® w asortymencie R25, R40, R50Zestaw startowy instrumentów i akcesoriów do systemu Reciproc Blue.2 listki zawierający 6 instrumentów R25 1 listek zawierający 6 instrumentów R40 1 listek zawierający 6 instrumentów R50 1 bloczek treningowy 1 opakowanie Sączków papierowych RECIPROC Blue® w asortymencie R25, R40, R50 1 opakowanie Gutaperki RECIPROC Blue® w asortymencie R25, R40, R50 op 4 144. PILNIKI U-File stalowe - ENDO-CHUCK przeznaczone do użytku z uchwytami 90° i 120° o grubości ISO 20 ( żółte,czerwone) PILNIKI U-File stalowe - ENDO-CHUCK przeznaczone do użytku z uchwytami 90° i 120° o grubości ISO 20 ( żółte,czerwone) PILNIKI U-File stalowe - ENDO-CHUCK przeznaczone do użytku z uchwytami 90° i 120° o grubości ISO 20 ( żółte,czerwone) PILNIKI U-File stalowe - ENDO-CHUCK przeznaczone do użytku z uchwytami 90° i 120° o grubości ISO 20 ( żółte,czerwone) szt 200 145. ZESTAW UPYCHACZY RĘCZNYCH zawiera dwa upychacze ze stali nierdzewnej i jeden ze stopu NiTi. 1 sztuka w wybranym rozmiarze: 1/2, 3/4, 0 szt 10 146. Naboje z gutaperką BeeFill 23G,25G w opakowaniu 10 naboi Naboje z gutaperką BeeFill 23G,25G w opakowaniu 10 naboi Naboje z gutaperką BeeFill 23G,25G w opakowaniu 10 naboi Naboje z gutaperką BeeFill 23G,25G w opakowaniu 10 naboi op 20 147. Gorące Pluggery BeeFill kolor czarny, żółty, niebieski szt 5 148. Płytki petriego rozm.6,8 i 10cm wys.15mm op 50 149. Wiertła do preparacji pod włókna szklane op 20 150. Cement do osadzania włókien szklanych np.Builid IT Nexus A3,A2 op 15 151. formówki celuloidowe (kształtki poliesterowe 32szt siekacze przedtrzonowe,trzonowe prawe i lewe op 3 152. Stojak do dezynfekcji owalny clean-stand +10 gąbek do wymiany Dentsply Maillefer op 5 153. łopatka do cementu krzemowego szeroka szt 100 154. Osłonki na pozycjoner do zdjęć punktowych 500szt op 10 155. Osłonki na ustnik do panoramy 500szt op 10 156. Piasek do piaskarki perlisty 300g op 40 157. Koferdam zestaw wprowadzający Rubber-Dam Cerkamed (z kleszczami, akcesoriami i kasetą metalowa) op 5 158. koferdam uzupełnienie guma 36szt różne rodzaj np.bezzapachowy NIEBIESKI: średni 0,18mm lub gruby 0,22 mm op 200 159. Pistolet do kapsułek np.Fuji Pol-Intech op 5 160. RelyX Fiber Post 3D / uzup. 5 szt 3M ESPE 0 - śr. 1,0mm 1 - śr. 1,3mm 2 - śr. 1,6mm 3 - śr. 1,9mm RelyX Fiber Post 3D / uzup. 5 szt 3M ESPE 0 - śr. 1,0mm 1 - śr. 1,3mm 2 - śr. 1,6mm 3 - śr. 1,9mm RelyX Fiber Post 3D / uzup. 5 szt 3M ESPE 0 - śr. 1,0mm 1 - śr. 1,3mm 2 - śr. 1,6mm 3 - śr. 1,9mm op 20 161. Wosk do rejestracji zwarcia Alminax 500g op 25 162. Chloraxid 5,25% 400g Cerkamed op 50 163. A-silikonowa masa do rejestracji zgryzu O-Bite 2x50ml op 25 164. Wiertło do mechanicznego opracowania części koronowej kanału Largo Peeso Reamer Dentsply Maillefer szt 30 165. Yellow Porcelain Etch 2ml + Silan 2ml / Zestaw do wytrawiania porcelany np.Cerkamed op 25 166. Dentaline końcówki wenątrzustne mini opak 50szt DR.9800.00 op 10 167. Igły LENTULO ze sprężynką 4 szt np. POLDENT różne wielkości długości op 50 168. RelyX Fiber Post po 5 sztuk wkładów o średnicy 1,3, 1,6 i 1,9 mm np. żółty, czerwony, niebieski op 30 169. Kirety Gracey zestaw stomatologiczny 7 sztuk np. Hinte lub rozmiar 1/2, 5/6, 7/8, 11/12, 13/14 i inne. op 150 170. Optragate Ivoclar Vivadent AG różne rozmiary szt 500 171. Narzędzie maszynowe Proglider 3 szt Dentsply Maillefer op 250 172. Taśma z włókna szklanego ARKONA WŁÓKNA FORMOWANE POLIAMIDOWE TYP GĄSIENICA 2 SZT. op 10 173. Start-X końcówka ultradźw. 5szt ASS.1-5 SATELEC Dentsply Maillefer op 5 174. końcówki do ssaka chirurgicznego 25szt np.Hygosurge hs-25 szt 25 175. Poszerzacz typu K 6szt ass np. VDW op 250 176. kliny Swiatłoprzewodzące 200szt (przezroczyste)np.Anger op 50 177. POSZERZACZ Pesso VDW 6szt. 19mm Nr.1np.VDW op 20 178. PROTEFIX DENTAL PROTECT żel kojąco-regenerujący do dziąseł 10 ml np. QUEISSER op 250 179. Gumki do polerowania montowane na kątnicę kolor biały, różowy, zielony ,kształt :kielich tarczka płomyk. np.Kenda szt 100 180. Build-It FR jest materiałem do odbudowy zrębu koronowo-korzeniowego wykonanym na bazie żywic kompozytowych 8,6g kolory: A2, A3 np. Pentron Clinical op 20 181. Adhezyjna odbudowa filarów martwych i żywych zębów Mocowanie wzmocnionych włóknami szklanymi sztyftów kompozytowychRebilda DC / strzykawka 10g + końcówki mieszające np. VocoAdhezyjna odbudowa filarów martwych i żywych zębów Mocowanie wzmocnionych włóknami szklanymi sztyftów kompozytowychRebilda DC / strzykawka 10g + końcówki mieszające np. Voco op 10 182. Gumki silikonowe do akrylu Gumki zielone: obróbka zgrubna , gruboziarniste. Gumki szare: polerowanie , średnioziarniste. Gumki żółte:ostateczne polerowanie , drobnoziarniste. 5sztGumki silikonowe do akrylu Gumki zielone: obróbka zgrubna , gruboziarniste. Gumki szare: polerowanie , średnioziarniste. Gumki żółte:ostateczne polerowanie , drobnoziarniste. 5szt szt 250 183. Łopatka do masy wyciskowej, gipsu szt 40 184. Miska do gipsu silikonowa srednica 14, 12cm szt 10 185. Nożyk protetyczny do modelowania wosku Lessmann krótki 125 mm HINTE szt 40 186. Gumki na ceramikę,porcelany, szkliwa, oraz miękkich metali do prostnicy np.Poldent szt 50 187. Endo aspirator np.cerkamed op 20 188. końcówki mieszajace do mas wyciskowych mieszające brązowe typ Build-It 50szt ( tępe ) Dentaline pozycja 180 op 20 189. końcówki wewnątrzustne małe endo clear XXS 50szt Falcon Medical pozycja 180 op 20 190. Silan metakrylanowy 2ml np.Cerkamed op 15 191. Multilink Automix System Pack / zest. Multilink Automix 9g + Primer A 3ml + Primer B 3ml + Monobond Plus 5g + Liquid Strip 2,5g np. Ivoclar Vivadent różne kolory do wyboru op 8 192. końcówki do ssaka Hygosurge XL do endo 25szt (sterylizacja) op 5 193. OptiBond FL jest światłoutwardzalnym systemem wiążącym, przeznaczonym do łączenia ze szkliwem i zębiną oraz stosowanym jako podkład typu liner(IV generacja) Producent np. Kerr op 25 194. ENDO- CHUCK do EMS 90,120 szt 10 195. Końcówka do skalera EMS szt 20 196. Alfa Scaling - specjalistyczna płukanka 200 ml np. Atos op 5 197. pistolet spenser do cartridgy 2,5, 5, 10ml pozycji 125 szt 2 198. Aplikator do MTA+ szt 2 199. Krążki silikonowe do znakowania narzędzi stomatologicznych - 20 szt. op 5 200. klamry do koferdamu np. nr 12A,13A lew,prawa 5szt op 10

II.5) Główny kod CPV: 33131300-0
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
pln
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  18   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
12.1 Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie – nie ma zastosowania zatem
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
12.1 Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie – nie ma zastosowania zatem
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
12.1 Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie – nie ma zastosowania zatem
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
10.1 Dokumenty wraz z ofertą!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!: 10.1.1 Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia z postępowania stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ(wypełnić pkt 3!!!! ewentualnie oświadczenie z pkt 4 dotyczące wykazanie rzetelności w sytuacji podleganiu wykluczeniu, ewentualnie oświadczenie z pkt 5, czyli oświadczenie Wykonawcy dotyczące podmiotu na które zasoby lub sytuację na które się wykonawca powołuje w zakresie braku podstaw do wykluczenia tego podmiotu) 10.1.2 Wypełniony Załącznik nr 1 – opis przedmiotu zamówienia – formularz cenowy 10.1.3 Wypełniony Załącznik nr 2 – formularz ofertowy 10.1.4 Dokumenty rejestrowe potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictwa potwierdzające umocowanie osób do składania oferty w imieniu Wykonawcy, UWAGA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!: 10.1.5 Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji: składa także odrębne oświadczenia dla każdego z tych podmiotów 10.1.6 w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, 10.2 Dokumenty wskazane w pkt 10.1.5-10.1.6 muszą potwierdzać spełnienie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia lub kryteria selekcji w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu, 10.3 w oświadczeniach należy wypełnić jedynie te działy i sekcje, które dotyczą warunków udziału i potwierdzających brak podstaw do wykluczenia na podstawie treści ogłoszenia o zamówieniu i niniejszej specyfikacji. Wypełnienie pozostałych, nie wymaganych działów i sekcji nie będzie miało wpływu na ocenę ofe
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
czas dostawy 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Kupujący przewiduje możliwość zmiany umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Sprzedający, jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla Kupującego, a także dotyczą: a) wydłużenia terminu wykonania umowy z powodu okoliczności niezależnych od Sprzedającego, b) zmian organizacyjnych Zamawiającego powodujących, iż wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe, c) zmian w zakresie sposobu wykonywania zadań lub zasad funkcjonowania Zamawiającego powodujących iż wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe lub zaistniała konieczność modyfikacji przedmiotu zamówienia, d) omyłek pisarskich lub błędów rachunkowych, e) mających na celu wyjaśnienie wątpliwości treści umowy, jeśli będzie ona budziła wątpliwości interpretacyjne między stronami, f) jeżeli zmiany umowy, w tym zmiany sposobu płatności, wymagać będzie ochrona interesu Zamawiającego g) innych zmian korzystnych dla Zamawiającego, w tym polegających na zamianie elementów zamówienia na elementy o lepszych lub/i odpowiedniejszych parametrach technicznych chociażby wiązało się to z koniecznością zmiany terminu lub sposobu wykonania zamówienia. h) w zakresie przewidzianym w § 3 ust. 7,9 niniejszej umowy 2) Zmiana umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności. 3) W przypadku zmiany: a) stawki podatku od towarów i usług, b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, możliwym będzie przeprowadzenie negocjacji dotyczących zmiany wynagrodzenia Sprzedającego. Warunkiem podjęcia negocjacji przez Kupującego będzie udowodnienie przez Sprzedającego, iż zmiany te mają wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Sprzedającego. d) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych. możliwym będzie przeprowadzenie negocjacji dotyczących zmiany wynagrodzenia Sprzedającego. Warunkiem podjęcia negocjacji przez Kupującego będzie udowodnienie przez Sprzedającego, iż zmiany te mają wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Sprzedającego.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-05-24, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie masaży zaleconych przez lekarza - Brzeźnica
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania20-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie masaży zaleconych przez lekarza. Zainteresowanych proszę o kontakt.