Dostawy materiałów neurochirurgicznych dla potrzeb 5 Wojskowego Szpitala Klinicznego...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawy materiałów neurochirurgicznych dla potrzeb 5 Wojskowego Szpitala Klinicznego z Polikliniką SP ZOZ w Krakowie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKraków
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoPodmiot prawa publicznego
  • Termin składania wniosków2019-11-07
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • Zamawiający5 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny ZOZ
  • Data publikacji ogłoszenia2019-10-30
  • Numer ogłoszenia616809-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 616809-N-2019 z dnia 2019-10-30 r.

5 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny ZOZ: dostawy materiałów neurochirurgicznych dla potrzeb 5 Wojskowego Szpitala Klinicznego z Polikliniką SP ZOZ w Krakowie
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: 5 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny ZOZ, krajowy numer identyfikacyjny 35150686800000, ul. Wrocławska  1-3 , 30-901  Kraków, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 12 630 80 59, , e-mail zam@5wszk.com.pl, , faks 126308059.
Adres strony internetowej (URL): https://5wszk.com.pl/zamowienia-publiczne
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
https://5wszk.com.pl/zamowienia-publiczne

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://5wszk.com.pl/zamowienia-publiczne

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawy materiałów neurochirurgicznych dla potrzeb 5 Wojskowego Szpitala Klinicznego z Polikliniką SP ZOZ w Krakowie
Numer referencyjny: 63/ZP/2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 5.1 Przedmiotem zamówienia jest 5.2 Dostawy materiałów neurochirurgicznych dla potrzeb 5 Wojskowego Szpitala Klinicznego z Polikliniką SP ZOZ w Krakowie zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. 5.3 Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. W przypadkach, kiedy w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, charakteryzujące określone produkty lub usługi, oznacza to, że Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń i jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia. W takich sytuacjach ewentualne wskazania na znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, należy odczytywać z wyrazami „lub równoważne”. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały i urządzenia/wyroby spełniają wymagania określone przez Zamawiającego na poziomie nie niższym niż wskazany w opisie przedmiotu zamówienia. W sytuacjach, kiedy Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia poprzez odniesienie się do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. 5.4 Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały/wyroby, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia, że wyrób/materiał jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. W takim przypadku Wykonawca opisze opis zaproponowanych rozwiązań równoważnych w załączniku nr 1 (w kolumnie parametr oferowany), który powinien być na tyle szczegółowy, żeby Zamawiający przy ocenie oferty mógł ocenić spełnienie wymagań dotyczących ich parametrów technicznych oraz rozstrzygnąć, czy zaproponowane rozwiązania są równoważne. 5.5 Zamawiający nie przewiduje możliwości zawarcia umowy ramowej. 5.6 Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zamówień powtarzających. 5.7 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 5.8 Informacje dotyczące walut obcych, w jakich mogą być prowadzone rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą – Zamawiający nie dopuszcza do rozliczeń w walutach obcych. 5.9 Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. 5.10 Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 5.11 Zamawiający żąda wskazania, odpowiednio do treści postanowień SIWZ, przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom.

II.5) Główny kod CPV: 33183100-7
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  12   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie – nie ma zastosowania zatem.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie – nie ma zastosowania zatem.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie – nie ma zastosowania zatem.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
11.1 Dokumenty wraz z ofertą!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!: 11.1.1 Wypełniony Załącznik nr 1 we wskazanych miejscach – Formularz cenowy 11.1.2 Wypełniony Załącznik nr 2 we wskazanych miejscach –formularz ofertowy 11.1.3 Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia z postępowania stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ (wypełnić pkt 3!!!! ewentualnie oświadczenie z pkt 4 dotyczące wykazanie rzetelności w sytuacji podleganiu wykluczeniu, ewentualnie oświadczenie z pkt 5, czyli oświadczenie Wykonawcy dotyczące podmiotu na które zasoby lub sytuację na które się wykonawca powołuje w zakresie braku podstaw do wykluczenia tego podmiotu) 11.1.4 Dokumenty rejestrowe potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictwa potwierdzające umocowanie osób do składania oferty w imieniu Wykonawcy, UWAGA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!: 11.1.5 Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji: składa także odrębne oświadczenia dla każdego z tych podmiotów 11.1.6 w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, 11.1.7 Dokumenty wskazane w pkt 11.1.6-11.1.7 muszą potwierdzać spełnienie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia lub kryteria selekcji w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu, 11.1.8 w oświadczeniach należy wypełnić jedynie te działy i sekcje, które dotyczą warunków udziału i potwierdzających brak podstaw do wykluczenia na podstawie treści ogłoszenia o zamówieniu i niniejszej specyfikacji. Wypełnienie pozostałych, nie wymaganych działów i sekcji nie będzie miało wpływu na ocenę oferty.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 100,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Kupujący przewiduje możliwość zmiany umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru oferty Sprzedającego na wniosek którejkolwiek ze stron, jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla Kupującego lub też dotyczą: 1) zmiany świadczenia Sprzedającego na świadczenie lepszej jakości przy zachowaniu tożsamości towaru, 2) wydłużenia terminu wykonania umowy z powodu okoliczności niezależnych od Sprzedającego, 3) zmiany danych Sprzedającego (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy), 4) działania siły wyższej lub wystąpienia stanu wyższej konieczności 5) zmian organizacyjnych Kupującego powodujących, iż wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe 6) zmian w zakresie sposobu wykonywania zadań lub zasad funkcjonowania Kupującego powodujących, iż wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe lub zaistniała konieczność modyfikacji przedmiotu zamówienia, 7) omyłek pisarskich lub błędów rachunkowych, 8) mających na celu wyjaśnienie wątpliwości treści umowy, jeśli będzie ona budziła wątpliwości interpretacyjne między stronami, 9) zmiany stawki podatku VAT na towar, 10) jeżeli zmiany umowy, w tym zmiany sposobu płatności, wymagać będzie ochrona interesu Kupującego, 11) innych zmian korzystnych dla Kupującego, w tym polegających na zamianie towarów na elementy o lepszych lub/i odpowiedniejszych parametrach technicznych chociażby wiązało się to z koniecznością zmiany terminu lub sposobu wykonania zamówienia. 3. Strony ustalają, iż zmiana numeru katalogowego, nazwy przedmiotu zamówienia, liczby opakowań, wielkości opakowań niepowodującej zmiany przedmiotu zamówienia, nie stanowi zmiany umowy i nie wymaga aneksu. Sprzedający zobowiązany jest do niezwłocznego powiadomienia Kupującego o tym fakcie. 4. W przypadku zmiany: 1) stawki podatku od towarów i usług, 2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, 3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, możliwym będzie przeprowadzenie negocjacji dotyczących zmiany wynagrodzenia Sprzedającego. Warunkiem podjęcia negocjacji przez Kupującego będzie udowodnienie przez Sprzedającego, iż zmiany te mają wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Sprzedającego.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-11-07, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Zestaw do vertebroplastyki
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:L.p NAZWA j.m Ilość Cena jednostkowa netto Wart. Netto Stawka VAT Wart. Brutto Nazwa handlowa/ nr katalogowy Kod CPV 1. Zestaw umożliwiający przezskórne ,przeznasadowe uzupełnienie ubytku masy kostnej trzonu kręgowego w przypadkach złamań patologicznych i nowotworów cementem o podwyższonej gęstości . 33183100-7 - Implanty ortopedyczne 1.1 cement szt 50 1.2 mieszalnik automatyczny szt 50 1.3 igły szt. 100 2 Zestaw umożliwiający przezskórne, przeznasadowe uzupełnienie ubytku masy kostnej trzonu kręgowego cementem o podwyższonej lepkości (konsystencja „ciastoliny”) w przypadkach złamań patologicznych i nowotworów 2.1 Cement szt 50 2.2 Mieszalnik z podajnikiem szt 50 2.3 igły szt. 100 RAZEM Wymagania poz 1 Trokar do nakłucia trzonu Igły do podawania masy klejowej lub cementu kostnego .Możliwość wyboru kilku (min 3) różnych średnic igieł, 2 długości oraz różnych kształtów ostrzy: centralne oraz jednostronnie ścięte(bezpieczne) Sterylne urządzenie mieszająco-podające ,zasilane elektrycznie ,pozwalające na automatyczne ,sterylne mieszanie składników cementu w zamkniętym pojemniku bez kontaktu wymieszanego cementu z powietrzem oraz wykluczeniem błedu czynnika ludzkiego Samoczynne wypełnianie cementem zestawu /strzykawki do jego dotrzonowego podawania Pojemnik o pojemności umożliwiającej podanie cementu do kilku trzonów min 14 ml, W zestawie powinien znajdować się ponad 40cm długości przewód giętki łączący podajnik z igłą zabezpieczjący operatora przed bezpośrednim oddziaływaniem promieniowania RTG Cement o podwyższonej lepkości zawierający środek cieniujący -30% siarczanu baru,zawierający hydrochinon opóżniający wiązanie do 18 min po wymieszaniu składników -minimum 20g polimeru Dodatkowo dostępne igły biopsyjne do przeskórnego pobrania materiału z kręgosłupa pakowane osobno, sterylne Komplet : mieszadło z podajnikiem ,igła z trokarem szt.2 ,miękki przewód łączący podajnik z igłą ,cement kostny ze środkiem cieniującym.-20g Wymagania poz 2 - Trokar do nakłucia trzonu; - Igły do podawania masy klejowej lub cementu kostnego. Możliwość wyboru kilku (min. 3) różnych średnic igieł, 2 długości oraz różnych kształtów ostrzy: centralne oraz jednostronnie ścięte (bezpieczne); Sterylne urządzenie mieszająco-podające, pozwalające na mieszanie składników cementu w zamkniętym pojemniku z wykluczeniem błędu czynnika ludzkiego oraz samoczynne wypełnianie cementem zestawu do jego dotrzonowego podawania; - Podajnik o pojemności 14 ml umożliwiający podanie cementu do kilku trzonów; - W zestawie powinien znajdować się min. 40 cm długości przewód giętki łączący podajnik z igłą, zabezpieczający operatora przed bezpośrednim oddziaływaniem promieniowania RTG; - Cement o podwyższonej lepkości (po wymieszaniu konsystencja „ciastoliny”), zawierający środek cieniujący – 30% siarczanu baru, zawierający hydrochinon opóźniający wiązanie do 18 min po wymieszaniu składników; Komplet: mieszadło z podajnikiem, igła z trokarem szt. 2, miękki przewód łączący podajnik z igłą, cement kostny ze środkiem cieniującym – 20g,
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33183100-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Stabilizacja transpedicularna
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:L.p NAZWA j.m Ilość Cena jednostkowa netto Wart. Netto Stawka VAT Wart. Brutto Nazwa handlowa/ nr katalogowy Kod CPV 1. Śruba szt 32 33183100-7 - Implanty ortopedyczne 2. Bloker szt 32 3. Pręt szt 64 4. Poprzeczka szt 10 RAZEM System tytanowy do stabilizacji kręgosłupa w odcinku piersiowo-lędźwiowo-krzyżowym. - śruby przeznasadowe, samogwintujące (samotnące) o cylindrycznym profilu gwintu i stożkowym rdzeniu, - gwint przygłowowej części śruby poszerzony w celu mocniejszego zakotwiczenia w kości korowej, natomiast gwint przystożkowy śruby ostry – samogwintujący /samotnący, - śruby tulipanowe jednoosiowe (monolityczne) i wieloosiowe (z ruchomą główką), (dostępne śruby kaniulowane oraz wyciągowe /głowa śruby z tzw. „długimi uszami”/), - długość śrub w zakresie 25-100 mm ze skokiem co 5 mm, - średnica śrub w zakresie 4,0 – 9,5 mm co 1 mm i 0,5 mm, - haki pedikularne, laminarne i wyrostkowe w różnych rozmiarach (wąskie, szerokie, odgiete stadnardowo lub mocno, w prawo lub w lewo, o standardowej oraz podwyższonej wysokości), - dostępne również haki wyciągowe z „długimi uszami”, - mocowanie pręta do śruby/haka od góry uniwerasalnym, jednoelementowym blokerem, - pręty tytanowe średnicy 6 mm, o długości 30-600 mm docięte na długość ze skokiem co 10 mm, w wersji pediatrycznej dostępne również pręty o mniejszej średnicy 4,5 mm, kompatybilne z prętami o średnicy 6 mm poprzez specjalne łączniki oraz „siodła”, - pręty wygięte fabrycznie, o dwóch różnych głębokościach wygięcia w celu odtworzenia anatomicznych krzywizn kręgosłupa, - stabilizator/łącznik poprzeczny z możliwością dowolnego jego modelowania i wielokątowego ustawienia w stosunku do prętów, bez konieczności dodatkowego uszkadzania elementów kostnych i wiązadłowych kręgosłupa podczas implantacji, - możliwosc zastosowania jednoelementowych (zintegrowanych, sztywnych) łącznikow poprzecznych, - możliwość zastosowania systemu do stabilizacji od przodu (dostępność podkładek, staplerów jedno i dwuotworowych), - możliwość łączenia systemu z innym systemami o mniejszej średnicyc prętów np. systemami pediatryacznymi lub szyjnymi poprzez zastosoawnie specjalnych łączników, - dostępny moduł pediatryczny ze zmniejszoną średnicą pręta (4,5 mm) oraz dostosowanymi do niej śrubami, hakami, łącznikami oraz blokerami, - w module pediatrycznym łącznik ekstrakcyjny (rosnący) z możliwością późniejszej korekcji (rozszerzenia, zwężenia) konstrukcji, - specjalne łączniki stosowane do połączenia stabilizacji lędźwiowo-krzyżowej z talerzem biodrowym, - w zestawie wymagany jest klucz dynamometryczny do dokręcania nakrętek z określoną powtarzalną siłą, - w zestawie wymagane narzędzia do dopychania pręta do gniazda śruby, - instrumentarium wraz z implantami w kasetach przeznaczonych do sterylizacji i przechowywania.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33183100-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Zestaw do poszerzania przestrzeni międzytrzonowej z dostępu typu UniLIF i Zestaw klatek lędźwiowych do poszerzania przestrzeni międzytrzonowej z dostępu TLIF (1 klatka – 1 poziom)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:L.p NAZWA j.m Ilość Cena jednostkowa netto Wart. Netto Stawka VAT Wart. Brutto Nazwa handlowa/ nr katalogowy Kod CPV 1 Klatka typu unitlif szt 5 33183100-7 - Implanty ortopedyczne 2 Klatka typu tlif szt 5 RAZEM Wymagania do Klatka typu unitlif -implant o cylindrycznym kształcie z szerokim otworem na przeszczep kostny, wykonany z materiału PEEK, umożliwiający implantację jednego implantu na jeden poziom, -implanty znakowane tantalowymi markerami w celu umożliwienia zlokalizowania ich, po wszczepieniu na zdjęciu RTG,, -dwa stopnie skosu powierzchni - 0° oraz 4°. -dwie różne dlugosci 30 i 33 mm oraz osiem wysokości od 6 do 14 mm o skoku co 1 mm, -powierzchnia implantu ostro ząbkowana, -różne wysokości zabków dla lepszej fiksacji Wymagania do Klatka typu tlif implant o nerkowatym kształcie z szerokimi otworami na przeszczepy kostne, wykonany z materiału PEEK; - implant o klinowym zakończeniu części czołowej ułatwiającej jego wszczepienie; - powierzchnia implantu ząbkowana w celu lepszego zakotwiczenia; - implanty znakowane 3 tantalowymi markerami w celu umożliwienia zlokalizowania ich na zdjęciu RTG po wszczepieniu; - co najmniej dwa różne stopnie kąta lordotycznego powierzchni implantu 0º i 4º; - co najmniej dwie różne długości 26 mm i 31 mm oraz dziesięć wysokości od 6 do 15 mm o skoku co 1 mm; - w zestawie dystraktor międzytrzonowy z miarką, mogący służyć również jako przymiar oraz dodatkowo komplet przymiarów sztywnych; - w zestawie instrumentów szybkozłączny aplikator pozwalający na przegubową ruchomość implantu podczas jego implantacji w zakresie od 0-80º; - dwa rodzaje aplikatora: prosty oraz odgięty offsetowo od osi implantu (ułatwiający wizualizację in-situ); - w zestawie dodatkowo młotek, pobijaki oraz narzędzia do przygotowania powierzchni trzonów; - w zestawie płyty dopasowane do każdego rozmiaru implantu ułatwiające instalację na podajniku oraz ubicie przeszczepów kostnych. - cały zestaw w jednej kasecie aluminiowej pozwalającej na sterylizację oraz przechowywanie;
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33183100-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Proteza trzonu odcinka piersiowo-ledzwiowego kręgosłupa umozliwiajaca dystrakcje in-situ
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:L.p NAZWA j.m Ilość Cena jednostkowa netto Wart. Netto Stawka VAT Wart. Brutto Nazwa handlowa/ nr katalogowy Kod CPV 1. Korpus szt 2 33183100-7 - Implanty ortopedyczne 2. Płytka krańcowa szt 4 3. Przedłużka szt 2 RAZEM Parametry wymagane: - uchwycenie, implantacja oraz dystrakcja protezy przy pomocy jednago narzędzia, - proteza trzonu musi umozliwiać plynną dystrakcję operowanego segmentu kregoslupa po jej zaimplantowaniu przy użyciu pojedynczego narzędzia przytrzymującego wszczep w jego części przyśrodkowej - konstrukcja implantu musi umożiiwiać odtworzenie zarowno naturalnej krzywizny lordotycznej jak i kyfotycznej kregosłupa. - możliwość regulacji wysokości implantu od 20,5 do 104,5 mm - implanty o dwoch różnych średnicach 18 i 22 mm, - szeroka gama ząbkowanych zakonczeń kątowych pozwalająca operatorowi na dobranie jednej z dziesięciu możliwych krzywizn (0,3,6,8,11,15,16,18,23,30 st.), co umożliwia wierne odtworzenie naturalnego ksztaltu kręgosłupa w obrębie operowanego segmentu. - na zakończeniach kątowych powinny znajdować się pionowe kreski-celowniki w celu precyzyjnego ustawienia ich krzywizn względem siebie. - prosta ,jednostopniowa, wbudowana w implant i odwracalna/powtarzalna blokada mechanizmu dystrakcyjnego implantu odznaczona odmiennym kolorem. - w zestawie dostepne implanty umozliwiajace dodatkowe-skokowe powiekszenie zakresu wysokosci protezy co 15 mm. - materiał tytan,
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33183100-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: PAKIET NR STABILIZACJA POTYLICZNO-SZYJNA
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:L.p NAZWA j.m Ilość Cena jednostkowa netto Wart. Netto Stawka VAT Wart. Brutto Nazwa handlowa/ nr katalogowy Kod CPV 1. Śrub/hak 32 33183100-7 - Implanty ortopedyczne 2. bloker 48 3. Pręt 16 4. Wkręt potyliczny 32 5. Płytka potyliczna 16 6. Poprzeczka 8 RAZEM System łączący łuskę kości potylicznej z kręgosłupem w przypadkach niestabilności szczytowo –potylicznej Wymagania: mocowanie płytki do potylicy za pomocą wkrętów; min 3 średnice wkrętów; wkręty korowe/potyliczne podstawowe Ø 3,5mm o długości w zakresie min. 6 do 24 mm (stopniowane co 2 mm) oraz rewizyjne Ø 4,0 mm o długości w zakresie min. 6 do 54 mm (stopniowane co 2 i 4 mm); dostępne również wkręty Ø 4,5 mm w zakresie długości 6 do 16 mm. mocowanie do kręgosłupa za pomocą haków laminarnych lub śrub poliaxialnych; haki i śruby otwarte od góry z możliwością centralnego wprowadzenia pręta i blokady od góry pojedynczym blokerem; kilka wielkości haków prostych (min. 4 wielkości) bardzo małe, małe, średnie, duże oraz z offsetem 45o odchylenia (w prawo oraz w lewo); śruby poliaxialne z podcięciem głowy osiowo do pręta Ø 3,5 mm o długości w zakresie min. od 10 do 54 mm ze skokiem co 2 mm o możliwym kącie odchylenia głowy śruby do 55 o; śruby poliaxialne rewizyjne z podcięciem głowy osiowo do pręta Ø 4,0 mm o długości w zakresie min. od 10 do 50 mm o możliwym kącie odchylenia głowy śruby 55o; dostępność śrub poliaxialnych z podcięciem głowy obróconym o 90o do osi pręta (medialnym) Ø 3,5 mm o długości w zakresie min. od 20 do 40 mm oraz Ø 4,0 mm o długości w zakresie min. od 20 do 52 mm; dostępność śrub poliaxialnych z podcięciem głowy osiowo do pręta Ø 3,5 mm o długości w zakresie min. od 22 do 40 mm ze skokiem co 2 mm, a charakteryzujacych się brakiem gwintu w przygłowowej części korpusu śruby; płytki potyliczne dające możliwość anatomicznego dostosowania do pogranicza potyliczno - szyjnego z blokowaniem pręta u nasady płytki potylicznej pojedynczym blokerem (1 pręt – 1 bloker); możliwość zastosowania płytek potylicznych prostych lub wstępnie dogiętych (po jednej na każdą stronę) lub 1 płytki ze środkowym wprowadzaniem wkrętów potylicznych; jeden rodzaj nakrętki (blokera) do blokowania prętów na śrubach pedicularnych, hakach oraz w płytkach potylicznych; pręty Ø 3,5 mm o długościach 80, 120, 240 i 350 mm. szybki montaż poprzeczki na prętach poprzez zatrzaskowe łączniki „poprzeczka – pręt”; dostępne łączniki „offsetowe” oraz łączniki typu „pręt-pręt” (tzw. domino) osiowe i równolege; z możliwością łączenia prętów Ø 3,5 mm do prętów Ø: 3,5; 4,5; 5,5 oraz 6 mm; dostępny łącznik tzw. „siodło” umożliwiający połączenie pręta Ø 3,5 mm ze śrubą transpedicularną stosowaną w systemach o średnicy pręta 6,0 mm; w zestawie wymagany jest klucz dynamometryczny do dokręcania nakrętek z określoną powtarzalną siłą materiał: tytan
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33183100-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie masaży zaleconych przez lekarza - Brzeźnica
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania20-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie masaży zaleconych przez lekarza. Zainteresowanych proszę o kontakt.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI