Dostawy materiałów medycznych dla potrzeb chirurgii ogólnej II

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawy materiałów medycznych dla potrzeb chirurgii ogólnej II
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKraków
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoPodmiot prawa publicznego
  • Termin składania wniosków2020-05-28
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • Zamawiający5 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny ZOZ
  • Data publikacji ogłoszenia2020-05-20
  • Numer ogłoszenia541766-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 541766-N-2020 z dnia 2020-05-20 r.

5 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny ZOZ: dostawy materiałów medycznych dla potrzeb chirurgii ogólnej II
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: 5 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny ZOZ, krajowy numer identyfikacyjny 35150686800000, ul. Wrocławska  1-3 , 30-901  Kraków, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 12 630 80 59, , e-mail zam@5wszk.com.pl, , faks 126308059.
Adres strony internetowej (URL): https://5wszk.com.pl/zamowienia-publiczne
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
https://5wszk.com.pl/zamowienia-publiczne

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://5wszk.com.pl/zamowienia-publiczne

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawy materiałów medycznych dla potrzeb chirurgii ogólnej II
Numer referencyjny: 28/ZP/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia są: Dostawy materiałów medycznych dla potrzeb chirurgii ogólnej II zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ.

II.5) Główny kod CPV: 33168000-5
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  12   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie – nie ma zastosowania zatem.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie – nie ma zastosowania zatem.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie – nie ma zastosowania zatem.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Dokumenty wraz z ofertą!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:10..1 Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia z postępowania stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ (wy-pełnić pkt 3!!!! ewentualnie oświadczenie z pkt 4 dotyczące wykazanie rzetelności w sytuacji podleganiu wykluczeniu, ewentualnie oświadczenie z pkt 5, czyli oświadczenie Wykonawcy dotyczące podmiotu na które zasoby lub sytuację na które się wykonawca powołuje w zakresie braku podstaw do wykluczenia tego podmiotu)10..2 Wypełniony Załącznik nr 1 – opis przedmiotu zamówienia – formularz cenowy10..3 Wypełniony Załącznik nr 2 – formularz ofertowy10.1.1 Dokumenty rejestrowe potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictwa potwierdzające umocowanie osób do składania oferty w imieniu Wykonawcy,UWAGA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:10.1.1 Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji: składa także odrębne oświadczenia dla każdego z tych podmiotów10.1.2 w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie,10.2 Dokumenty wskazane w pkt 10.1.7-10.1.8 muszą potwierdzać spełnienie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia lub kryteria selekcji w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu,10.3 w oświadczeniach należy wypełnić jedynie te działy i sekcje, które dotyczą warunków udziału i potwierdzających brak podstaw do wykluczenia na podstawie treści ogłoszenia o zamówieniu i niniejszej specyfikacji. Wypełnienie pozostałych, nie wymaganych działów i sekcji nie będzie miało wpływu na ocenę oferty.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
realizacja dostawy natychmiastowej 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Kupujący przewiduje możliwość zmiany umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Sprzedającego, jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla Kupującego, a także dotyczą: 1) zmiany świadczenia Sprzedającego na świadczenie lepszej jakości przy zachowaniu tożsamości towaru;2) wydłużenia terminu obowiązywania umowy z powodu okoliczności niezależnych od Sprzedającego;3) zmiany danych Sprzedającego (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy);4) zmian organizacyjnych Kupującego powodujących, że wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe;5) zmian sposobu wykonywania zadań lub zasad funkcjonowania Kupującego powodujących, że wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe lub zaistniała konieczność modyfikacji przedmiotu zamówienia;6) omyłek pisarskich lub błędów rachunkowych;7) mających na celu wyjaśnienie wątpliwości treści umowy, jeśli będzie ona budziła wątpliwości interpretacyjne między stronami;8) zmiany sposobu płatności, jeżeli wymagać tego będzie ochrona interesu Kupującego;9) obniżenia cen;10) zmiany stawki podatku VAT na towar;11) innych zmian korzystnych dla Kupującego, w tym polegających na zamianie elementów zamówienia na elementy o lepszych lub/i odpowiedniejszych parametrach technicznych chociażby wiązało się to z koniecznością zmiany terminu lub sposobu wykonania zamówienia.2. Zmiana umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-05-28, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Gumki naczyniowe
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lp NAZWA j.m. Ilość Cena jednostkowa netto Wart. Netto Stawka VAT Wart. Brutto Nazwa handlowa/ nr katalogowy1. Gumki naczyniowe 100% silikonowe w kolorze czerwonym, o długości 435 mm, w rozmiarze mini 1,3 +/- 0,3 x 0,9 +/- 0,3 x 20 szt. op. 20 2. Gumki naczyniowe 100% silikonowe w kolorze czerwonym, o długości 435 mm, w rozmiarze maxi 1,15 +/- 0,20 x 2,4 +/- 0,5 x 20 szt. op. 10 3. Gumki naczyniowe 100% silikonowe w kolorze niebieskim, o długości 435 mm, w rozmiarze mini 1,3 +/- 0,3 x 0,9 +/- 0,3 x 20 szt. op. 20 4. Gumki naczyniowe 100% silikonowe w kolorze niebieskim, o długości 435 mm, w rozmiarze maxi 1,15 +/- 0,2 x 2,4 +/- 0,5 x 20 szt. op. 10 RAZEM
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33168000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
realizacja dostawy natychmiastowej 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Jednorazowa pompa laparoskopowa
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lp NAZWA j.m. Ilość Cena jednostkowa netto Wart. Netto Stawka VAT Wart. Brutto Nazwa handlowa/ nr katalogowy1. Jednorazowa pompa laparoskopowa, zasilana bateryjnie, w komplecie zestaw drenów napływowych i opływowych, z manualną regulacją siły ssania, z końcówka roboczą. szt. 100 RAZEM
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33168000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
realizacja dostawy natychmiastowej 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Siatki przepuklinowe
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lp NAZWA j.m. Ilość Cena jednostkowa netto Wart. Netto Stawka VAT Wart. Brutto Nazwa handlowa/ nr katalogowy1. Siatka przepuklinowa do zabiegów laparoskopowych typu IPOM. Ultralekka siatka monofilamentna, antyadhezyjna utworzona ze splotu włókien polipropylenowych (PP), włókien kwasu poliglikolowego (PGA). Siatka dwustronna z jedną powierzchnią PP i drugą PGA. Powierzchnia PGA, tzw. "puchnąca" - powleczona biowchłanialnym hydrożelem (wchłanialny w 30 dni) na bazie zmodyfikowanego chemicznie hialuronianu sodu (HA), kokarboksymetylocelulozy (CMC) i glikolu polietylenowego (PEG). Zestaw sterylny, jednorazowy zawiera siatkę z rusztowaniem oraz narzędzie do zwijania siatki. Rozmiar 15 x 20 cm elipsa szt. 2 2. Siatka przepuklinowa do zabiegów laparoskopowych typu IPOM. Ultralekka siatka monofilamentna, antyadhezyjna utworzona ze splotu włókien polipropylenowych (PP), włókien kwasu poliglikolowego (PGA). Siatka dwustronna z jedną powierzchnią PP i drugą PGA. Powierzchnia PGA, tzw. "puchnąca" - powleczona biowchłanialnym hydrożelem (wchłanialny w 30 dni) na bazie zmodyfikowanego chemicznie hialuronianu sodu (HA), kokarboksymetylocelulozy (CMC) i glikolu polietylenowego (PEG). Zestaw sterylny, jednorazowy zawiera siatkę z rusztowaniem oraz narzędzie do zwijania siatki. Rozmiar 18 x 23 cm elipsa szt. 3 3. Siatka przepuklinowa do zabiegów laparoskopowych typu IPOM. Ultralekka siatka monofilamentna, antyadhezyjna utworzona ze splotu włókien polipropylenowych (PP), włókien kwasu poliglikolowego (PGA). Siatka dwustronna z jedną powierzchnią PP i drugą PGA. Powierzchnia PGA, tzw. "puchnąca" - powleczona biowchłanialnym hydrożelem (wchłanialny w 30 dni) na bazie zmodyfikowanego chemicznie hialuronianu sodu (HA), kokarboksymetylocelulozy (CMC) i glikolu polietylenowego (PEG). Zestaw sterylny, jednorazowy zawiera siatkę z rusztowaniem oraz narzędzie do zwijania siatki. Rozmiar 20 x 25 cm elipsa szt. 2 4. Jednorazowy stapler do laparoskopowego mocowania siatek przepuklinowych z 30 zszywkami niewchłanialnymi. Długość części roboczej 37 cm. Zszywki wyknane ze stali nierdzewnej 316L w kształcie spiralnym, głowka atraumatyczna z materiału PEEK (polieteroeteroketon). Długość zszywki 4.2 mm. Materiał obojętny dla rezonansu magnetycznego. szt. 10 5. Siatka polipropylenowa do zabiegów techniką Lichtenstein. Nasączona wchłanialnym klejem ( poliwinylopirolidion + glikol polietylenowy ), atraumatyczna monofilamentna , polipropylenowa o wadze 32 g m2, rozmiar porów 1,4x1,4 mm , elastyczna o grubości 0,25mm. Siatka o anatomicznym kształcie, z wycięciem na powrózek nasienny, rozmiar 6.0 x 13.5 cm szt. 2 6. Siatka polipropylenowa do zabiegów techniką Lichtenstein. Nasączona wchłanialnym klejem ( poliwinylopirolidion + glikol polietylenowy ), atraumatyczna monofilamentna , polipropylenowa o wadze 32 g m2, rozmiar porów 1,4x1,4 mm , elastyczna o grubości 0,25mm. Siatka o anatomicznym kształcie, z wycięciem na powrózek nasienny, rozmiar 7,5 x 15,5 cm prawostronna. szt. 2 7. Siatka polipropylenowa do zabiegów techniką Lichtenstein. Nasączona wchłanialnym klejem ( poliwinylopirolidion + glikol polietylenowy ), atraumatyczna monofilamentna , polipropylenowa o wadze 32 g m2, rozmiar porów 1,4x1,4 mm , elastyczna o grubości 0,25mm. Siatka o anatomicznym kształcie, z wycięciem na powrózek nasienny, rozmiar 7,5 x 15,5 cm lewostronna. szt. 2 8. Siatka przepuklinowa polipropylenowa, lekka, makroporowa, wykonana z włókien monifilamentowych, nie ulegająca rozplataniu lub wystrzępianiu podczas przecinania, powierzchnia porów 6,29 mm², grubość siatki 0,44mm, waga 43,7 g/m² Rozmiar 7.5 x 15 cm prostokąt szt. 100 9. Siatka przepuklinowa polipropylenowa, lekka, makroporowa, wykonana z włókien monifilamentowych, nie ulegająca rozplataniu lub wystrzępianiu podczas przecinania, powierzchnia porów 6,29 mm², grubość siatki 0,44mm, waga 43,7 g/m² Rozmiar 10 x 15 cm prostokąt szt. 15 10. Siatka przepuklinowa polipropylenowa, lekka, makroporowa, wykonana z włókien monifilamentowych, nie ulegająca rozplataniu lub wystrzępianiu podczas przecinania, powierzchnia porów 6,29 mm², grubość siatki 0,44mm, waga 43,7 g/m² Rozmiar 15 x 15 cm kwadrat szt. 15 11. Siatka przepuklinowa polipropylenowa, lekka, makroporowa, wykonana z włókien monifilamentowych, nie ulegająca rozplataniu lub wystrzępianiu podczas przecinania, powierzchnia porów 6,29 mm², grubość siatki 0,44mm, waga 43,7 g/m² Rozmiar: 30.5 x 30.5 cm kwadrat szt. 15 12. Siatka do zaopatrywania przepuklin pępkowych, polipropylenowa, monofilamentna z kieszeniami i paskami ułatwiającymi pozycjonowanie i mocowanie . Siatka z wchłanialnymi włóknami PGA oraz z wchłanialnym pierścieniem (PDO – polydioxanon) wchłanialny w 24-32 tyg, pozwalającym na płaskie ułożenie siatki oraz z wchłanialną powłoką hydrożelową pozwalającą na położenie siatki na jelitach (wchłanialna w 30 dni ). Kształt koła, średnica 4.3 cm szt. 2 13. Siatka do zaopatrywania przepuklin pępkowych, polipropylenowa, monofilamentna z kieszeniami i paskami ułatwiającymi pozycjonowanie i mocowanie . Siatka z wchłanialnymi włóknami PGA oraz z wchłanialnym pierścieniem (PDO – polydioxanon) wchłanialny w 24-32 tyg, pozwalającym na płaskie ułożenie siatki oraz z wchłanialną powłoką hydrożelową pozwalającą na położenie siatki na jelitach (wchłanialna w 30 dni ). Kształt koła, średnica 6.4 cm szt. 2 14. Siatka do zaopatrywania przepuklin pępkowych, polipropylenowa, monofilamentna z kieszeniami i paskami ułatwiającymi pozycjonowanie i mocowanie . Siatka z wchłanialnymi włóknami PGA oraz z wchłanialnym pierścieniem (PDO – polydioxanon) wchłanialny w 24-32 tyg, pozwalającym na płaskie ułożenie siatki oraz z wchłanialną powłoką hydrożelową pozwalającą na położenie siatki na jelitach (wchłanialna w 30 dni ). Kształt koła, średnica 8 cm szt. 5 15. Lekka monofilamentna siatka polipropylenowa, dedykowane do zabiegów metodą klasyczną z możliwościa położenia na jelitach. Siatka utworzona ze splotu włókien polipropylenowych (PP), włókien kwasu poliglikolowego (PGA) łączących warstwę antyadhezyjną z PP. Siatka dwustronna z jedną stroną polipropylenową i drugą antyadhezyjną. Powierzchnia antyadhezyjna, tzw. "puchnąca" - powleczona biowchłanialnym hydrożelem (wchłanialny w 30 dni) na bazie zmodyfikowanego chemicznie hialuronianu sodu (HA), kokarboksymetylocelulozy (CMC) i glikolu polietylenowego (PEG) warstwy hydrożelowej ( wchłanialna w 30 dni). Siatka posiadająca kieszenie ułatwiające mocowanie. Produkt z technologią polimerowych pierścieni ułatwiających płaskie ułożenie siatki. Pierścienie na obrzeżach zbudowane z polidioksanonu wchłanialnego w czasie 24-32 tyg.. Rozmiar 13.8 x 17.8 cm oval szt. 3 16. Lekka monofilamentna siatka polipropylenowa, dedykowane do zabiegów metodą klasyczną z możliwościa położenia na jelitach. Siatka utworzona ze splotu włókien polipropylenowych (PP), włókien kwasu poliglikolowego (PGA) łączących warstwę antyadhezyjną z PP. Siatka dwustronna z jedną stroną polipropylenową i drugą antyadhezyjną. Powierzchnia antyadhezyjna, tzw. "puchnąca" - powleczona biowchłanialnym hydrożelem (wchłanialny w 30 dni) na bazie zmodyfikowanego chemicznie hialuronianu sodu (HA), kokarboksymetylocelulozy (CMC) i glikolu polietylenowego (PEG) warstwy hydrożelowej ( wchłanialna w 30 dni). Siatka posiadająca kieszenie ułatwiające mocowanie. Produkt z technologią polimerowych pierścieni ułatwiających płaskie ułożenie siatki. Pierścienie na obrzeżach zbudowane z polidioksanonu wchłanialnego w czasie 24-32 tyg.. Rozmiar 19,6 x 24,6 cm oval szt. 5 17. Lekka monofilamentna siatka polipropylenowa, dedykowane do zabiegów metodą klasyczną z możliwościa położenia na jelitach. Siatka utworzona ze splotu włókien polipropylenowych (PP), włókien kwasu poliglikolowego (PGA) łączących warstwę antyadhezyjną z PP. Siatka dwustronna z jedną stroną polipropylenową i drugą antyadhezyjną. Powierzchnia antyadhezyjna, tzw. "puchnąca" - powleczona biowchłanialnym hydrożelem (wchłanialny w 30 dni) na bazie zmodyfikowanego chemicznie hialuronianu sodu (HA), kokarboksymetylocelulozy (CMC) i glikolu polietylenowego (PEG) warstwy hydrożelowej ( wchłanialna w 30 dni). Siatka posiadająca kieszenie ułatwiające mocowanie. Produkt z technologią polimerowych pierścieni ułatwiających płaskie ułożenie siatki. Pierścienie na obrzeżach zbudowane z polidioksanonu wchłanialnego w czasie 24-32 tyg.. Rozmiar 22.1 x 27.1 cm oval szt. 5 RAZEM
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33168000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
realizacja dostawy natychmiastowej 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie masaży zaleconych przez lekarza - Brzeźnica
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania20-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie masaży zaleconych przez lekarza. Zainteresowanych proszę o kontakt.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI