I. 1) NAZWA I ADRES:
5 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny ZOZ, krajowy numer identyfikacyjny
35150686800000, ul.
Wrocławska
1-3
,
30-901
Kraków, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
12 630 80 59, , e-mail
zam@5wszk.com.pl, , faks
126308059.
Adres strony internetowej (URL):
https://5wszk.com.pl/zamowienia-publiczne
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
https://5wszk.com.pl/zamowienia-publiczne
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://5wszk.com.pl/zamowienia-publiczne
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Adres:
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
WZÓR UMOWY STANOWI ZAŁĄCZNIK DO UMOWY.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2020-08-12, godzina:
09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Pakiet nr 1 - Opakowania do sterylizacji |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Pakiet nr 1 Opakowania do sterylizacji Rękawy L.p NAZWA MATERIAŁU j.m Ilość Cena netto Wart. Netto Wart. brutto nazwa handlowa/numer katalogowy1. Rękawy foliowo-papierowe płaskie 50mm x 200m szt. 20 2. Rękawy foliowo-papierowe płaskie 75mm x 200 m. szt. 100 3. Rękawy foliowo-papierowe płaskie l00mmm x 200m szt. 85 4. Rękawy foliowo-papierowe płaskie l50mm x 200 m szt. 55 5. Rękawy foliowo-papierowe płaskie 200mm x 200 m szt. 20 6. Rękawy foliowo-papierowe płaskie 250mm x 200 m. szt. 20 7. Rękawy foliowo-papierowe płaskie 300mm x 200 m szt. 5 8. Rękawy foliowo-papierowe płaskie 380mm-400 x 200 m szt. 5 9. Rękawy foliowo-papierowe z fałdą 75 mm x l00 m szt. 120 10. Rękawy foliowo-papierowe z fałdą 100 mm x l00m. szt. 80 11. Rękawy foliowo-papierowe z fałdą 150 mm x l00 m szt. 80 12. Rękawy foliowo-papierowe z fałdą 200 mm x l00 m szt. 40 13. Rękawy foliowo-papierowe z fałdą 250 mm x l00 m szt. 30 14. Rękawy foliowo-papierowe z fałdą 300 mm x l00m szt. 15 Razem Wymagania: papier min 60g/m2, folia z min 7 warstw łącznie z warstwą kleju wskaźniki sterylizacji para/ tlenek etylenu umieszczone na linii zgrzewu fabrycznego pod folią, umieszczone informacje o zmianie przebarwienia zmiana przebarwienia wskaźników po procesie sterylizacji, opisana w języku polskim kierunek otwierania umieszczony na papierze od strony folii na linii zgrzewu fabrycznego,
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
40,00 |
ocena jakosci |
60,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Pakiet 2 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:L.p NAZWA MATERIAŁU j.m Ilość Cena netto Wart. Netto Wart. brutto nazwa handlowa/numer katalogowy1. Włóknina niebieska 120 cm x 120 cm wykonana ze 100% polipropylenu, o strukturze SMS, wolna od lateksu, celulozy oraz polietylenu, brak pylenia (15 % tolerancji ), nie dopuszczamy papieru krepowego szt. 200 2. Włóknina niebieska 75 cm x 75 cm wykonana ze 100% polipropylenu, o strukturze SMS, wolna od lateksu, celulozy oraz polietylenu, brak pylenia, (15 % tolerancji ), nie dopuszczamy papieru krepowego szt. 1000 Razem Wymagania: Gramatura włókniny min 60g/m2,
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
czas dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Pakiet nr 3 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Pakiet 3 L.p NAZWA MATERIAŁU j.m Ilość Cena netto Wart. Netto Wart. brutto nazwa handlowa/numer katalogowy1. Transportowy materiał opakowaniowy w arkuszach do sterylizacji, wolny od lateksu, 100% polipropylen, gramatura min 60g/m2, kompatybilny z różnymi rodzajami sterylizacji, w tym para, tlenek etylenu, wytrzymałość na rozciąganie nie mniejsza niż 3,6 kN/m w kierunku walcowania i 2,4 kN/m w kierunku poprzecznym, rozmiar 120 cm x 120 cm , dostępny w czterech różnych kolorach - kolor do wyboru przez Zamawiającego szt. 2400 2. Materiał opakowaniowy do sterylizacji parą lub tlenkiem etylenu, posiadający warstwę absorpcyjną oraz warstwę stanowiącą barierę sterylną, gramatura min 79 g/m2, rozmiar 120 cm x 120 cm, kolor niebieski szt. 2400 3. Super chłonny arkusz absorpcyjny o gramaturze nie mniejszej niż 140 g/m2 , absorpcja wody powyżej 240 g/m2, rozmiar 750 x 500 mm szt. 500 4. Wysoko chłonne papierowe wkładki absorpcyjne o gramaturze nie mniejszej niż 80 g/m2, absorpcja wody powyżej 110 g/m2 rozmiar 305 x 610 mm szt. 5000 Razem
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
czas dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
Pakiet nr 4 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Pakiet 4 Lp. Nazwa materiału jm. ilość cena wartość netto wartość brutto nazwa handlowa/numer katalogowy1. Nietoksyczny nieprzylepny wskaźnik emulacyjny do kontroli skuteczności procesu sterylizacji parowej o parametrach 121st. C/20min. I 134st.C/7min. o dokładności wykonania wg typ 6 wg ISO 11140-1 , X 200 szt. Op. 650 2. Nietoksyczny samoprzylepny wskaźnik emulacyjny do kontroli skuteczności procesu sterylizacji parowej o parametrach 121st. C/20min. I 134st.C/7min. o dokładności wykonania wg typ 6 wg ISO 11140-1 x 200 szt. Op. 50 3. Nietoksyczny nieprzylepny wskaźnik emulacyjny do kontroli skuteczności procesu sterylizacji parowej o parametrach 121st. C/15min. I 134st.C/5,3min o dokładności wykonania wg typ 6 wg ISO 11140-1 x 200 szt. Op. 450 4. Nietoksyczny wskaźnik zintegrowany do kontroli procesu sterylizacji tlenkiem etylenu o dokładności wykonania wg klasy 5 wg ISO 11140- 1 dla sterylizatorów na tlenek etylenu wszystkich rodzajów- typów -100% EO, mieszaniny z hydroxyfreonem lub CO2- Brak zawartości metali ciężkich x 100 szt. Op. 250 5. Nietoksyczny jednorazowy, bezołowiowy pakiet kontrolny typu Bowie- Dick`a 134 st.C/ 3,5 min. Kontrolujący penetrację i jakość pary, z symulacją ładunku porowatego, arkusz wskaźnikowy wykazujący obecność powietrza, gazów niekondensujących, zbyt dużą wilgotność, przegrzanie pary .Wymagane potwierdzenie zgodności z normą ISO 11140-4.Na odwrocie arkusza testowego nadrukowane pola do wpisania informacji ewidencyjnych. Op. 2600 6. Ampułkowy ,57st.C,wskaźnik biologiczny do kontroli skuteczności sterylizacji parą wodną w temperaturze procesu oraz z określeniem warunków zabicia w temperaturze 121 st. C i 134 st. C, o czasie inkubacji 24/48 godz. ,zawierający spory B.stearothermophilus -zgodnie z normą ISO 11138, nazwa podana na każdej fiolce testu. Zawierający filtr przeciwbakteryjny zapobiegający nadkażaniu. Na zewnątrz ampułki naniesiony wskaźnik chemiczny. Wymagane przedstawienie przykładowego atestu serii oferowanego wskaźnika - w opakowaniu po 100 szt. Op. 2 7. Dzierżawa inkubatora do poz. 6 wraz z wszystkimi niezbędnymi częściami i materiałami eksploatacyjnymi w celu zabezpieczenia prawidłowej pracy inkubatora. Dzierżawa obejmuje również bezpłatny nadzór serwisowy.(przeglądy techniczne , naprawy, części zamienne - jeżeli dotyczy) – 24 miesiące miesiące 24 8. Ampułkowy ,57st.C,wskaźnik biologiczny do kontroli skuteczności sterylizacji tlenkiem etylenu o czasie inkubacji 24/48 godz w temperaturze 37 st. C - 40 st. C, zawierający spory B.atrophaeus -zgodnie z normą ISO 11138,nazwa podana na każdej fiolce testu. Zawierający filtr przeciwbakteryjny zapobiegający nadkażaniu .Na zewnątrz ampułki naniesiony wskaźnik chemiczny jednoznacznie zmieniający kolor po poddaniu testu sterylizacji z koloru niebieskiego na brązowy. Wymagane przedstawienie przykładowego atestu serii oferowanego wskaźnika - w opakowaniu po 100 szt. Op. 15 9. Dzierżawa inkubatora do poz. 7 wraz z wszystkimi niezbędnymi częściami i materiałami eksploatacyjnymi w celu zabezpieczenia prawidłowej pracy inkubatora. Dzierżawa obejmuje również bezpłatny nadzór serwisowy.(przeglądy techniczne , naprawy, części zamienne - jeżeli dotyczy) – 24 miesiące. W przypadku awarii zastępczy na czas naprawy miesiace 24 10. Sporal A a 10 szt. Op. 30 Razem
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
czas dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
Pakiet nr 5 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Pakiet 5 Lp. Nazwa materiału jm.1. Fiolkowy wskaźnik biologiczny o szybkim odczycie do pary wodnej (zakres temperatur w zakresie 121-134 °C). Ostateczny odczyt wyniku negatywnego/zabicie bakterii po 24 minutach inkubacji. Wykrycie przez odczyt automatyczny fluorescencji w autoczytniku. Wskaźnik posiada wewnętrzny system kruszenia ampułki nie wymagający użycia dodatkowego zewnętrznego przyrządu. Na fiolce repozycjonowalna nierwąca się naklejka z miejscem do opisu oraz wskaźnik chemiczny. Opakowanie zawiera 50 sztuk wskaźników.Z godność wskaźnika z normą referencyjną ISO 11138-3 potwierdzona certyfikatem niezależnej jednostki notyfikowanej. op2. Dzierżawa autoczytnika przeznaczonego do inkubacji wskaźników biologicznych do pary wodnej o ostatecznym odczycie po 24 minutach. Minimum 10 miejsc do umieszczenia wskaźnika. Czas pozostały do końca inkubacji wyświeltany w sposób ciągły, (co 1 minuta) i indywidualny dla każdej komory inkubacyjnej. Wynik inkubacji widoczny na wyświetlaczu LCD za pomocą znaku "+" lub "-" oraz sygnału dźwiękowego w przypadku pozytywnego wyniku. Automatyczna informacja o nieprawidłowym umieszczeniu wskaźnika biologicznego w komorze inkubacyjnej. Odczyt automatyczny, na podstawie fluorescencji.Dzierżawa inkubatora do poz. 7 wraz z wszystkimi niezbędnymi częściami i materiałami eksploatacyjnymi w celu zabezpieczenia prawidłowej pracy inkubatora. Dzierżawa obejmuje również bezpłatny nadzór serwisowy.(przeglądy techniczne , naprawy, części zamienne - jeżeli dotyczy) – 24 miesiące. Dzierżawa 3 szt autoczytników.(podac wycenę za 3 sztuki)W przypadku awarii zastępczy na czas naprawy. miesiące Razem Wymagania:Poz. 1-2 mają pochodzić od jednego producenta.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
czas dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
6 |
Nazwa: |
Pakiet nr 6 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lp. Nazwa materiału jm. ilość cena wartość netto wartość brutto nazwa handlowa/numer katalogowy1. Etykiety podwójnie przylepne z nietoksycznym wskaźnikiem procesu sterylizacji parowej z min. 5-ma miejscami informacyjnymi - nadruk poprzeczny do kierunku rozwijania taśmy ( do metkownicy typu BLITZ) a 500 szt. Rol. 500 2. 10 szt. -Metkownic do etykiet z poz 1. wraz z rolkami tuszującymi – 50 szt. – dzierżawa 24 miesiące. Dzierżawa obejmuje również bezpłatny nadzór serwisowy.(przeglądy techniczne , naprawy, części zamienne - jeżeli dotyczy) – 24 miesiące.W przypadku awarii zastępczy na czas naprawy. Miesiące 24 3. Test kontroli poprawnej pracy zgrzewarek rotacyjnych, sprawdzający jakość zgrzewu - instrukcja w zestawie w j. polskim x 250 szt. Op. 5 4. Koperty dokumentacyjne przystosowane do etykiet i wskaźników używanych w kontroli procesu sterylizacji wymienionych powyżej, dwustronna, minimum 12 cykli -w opakowaniu po 100szt Op. 20 5. Wzmocniona taśma do zamykania pakietów ze wskaźnikiem procesu sterylizacji parą wodną o wymiarach 25 mm x 50 m , nieodklejająca się od pakietów w trakcie procesu sterylizacji. Wymagane dołączenie charakterystyki wytrzymałościowej producenta. Rol. 250 6. Wzmocniona taśma do zamykania pakietów bez wskaźnika procesu sterylizacji parą wodną o wymiarach 25 mm x 50 m , nieodklejająca się od pakietów w trakcie procesu sterylizacji. Wymagane dołączenie charakterystyki wytrzymałościowej producenta. Rol. 200 7. Papierowa etykieta do kontenerów firmy Aesculap w rozmiarze 39,5 x 68 mm, bez kleju, ze wskaźnikiem sterylizacji parowej, z polem do dokumentacji. Opakowanie 1000 szt. Op. 3 8. Marker do opsywania pakietów, odporny na warunki sterylizacji, nietoksyczny, kolor czarny. Szt. 50 9. Taśma do znakowania narzędzi w postaci gotowych pasków o różnej długości umieszczonych na arkuszu - w zestawie segregator i co najmniej 20 arkuszy z różnymi opcjami kolorów. Szt. 5 Razem poz .2 wartość podana dla 10 szt. za 1 miesiąc
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
czas dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
7 |
Nazwa: |
Pakiet nr 7 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Pakiet 7 Lp. Nazwa materiału jm. ilość cena wartość netto wartość brutto nazwa handlowa/numer katalogowy1 Szczotka o dł. 40,6 cm do czyszczenia kanałów roboczych narzędzi (tym laparoskopów) wykonana ze skręconego drutu ze stali nierdzewnej oraz nylonowego włosia o średnicy 7 mm. Opakowanie 3 szt. Op. 10 2 Szczotka o dł. 40,6 cm do czyszczenia kanałów roboczych narzędzi (tym laparoskopów) wykonana ze skręconego drutu ze stali nierdzewnej oraz nylonowego włosia o średnicy 10 mm. Opakowanie 3 szt. Op. 5 3 Szczotka o dł. 30,5 cm do czyszczenia kanałów roboczych narzędzi (tym laparoskopów) wykonana ze skręconego drutu ze stali nierdzewnej oraz nylonowego włosia o średnicy 4 mm. Opakowanie 3 szt. Op. 4 4 Szczotka o dł. 30,5 cm do czyszczenia kanałów roboczych narzędzi (tym laparoskopów) wykonana ze skręconego drutu ze stali nierdzewnej oraz nylonowego włosia o średnicy 5 mm. Opakowanie 3 szt. Op. 4 5 Specjalistyczna szczotka wielokrotnego użytku do czyszczenia narzedzi z uchwytem o dł. 22 ±1 cm z bardzo sztywnym włosiem, wymiary 77x20x10 mm (dł. x szer. x wys.). Opakowanie 3 szt. Op. 50 6 Szczotka o dł. co najmniej 27 cm, do czyszczenia narzędzi wykonana z białego tworzywa sztucznego, włosie niebieskie, na jednym końcu szczotki dwie różne szerokości włosia. Szt. 60 7 Specjalistyczna szczotka o dł. 20 cm do czyszczenia osprzętu ortopedycznego, z uchwytem z tworzywa sztucznego oraz nylonowym włosiem osadzonym na dwóch końcach rączki - jedna końcówka szpiczasta o śr. 8 mm, druga okrągła o śr. 45 mm. Opakowanie 3 szt. Op. 20 8 Szczotka o dł. 18 cm do mycia narzędzi z uchwytem wykonanym z tworzywa sztucznego i włosiem ze stali nierdzewnej osadzonej na dwóch końcach rączki ( na jednym tylko jeden rząd włosia). Opakowanie 3 szt. Op. 30 Razem
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
czas dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
8 |
Nazwa: |
Pakiet nr 8 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lp. Nazwa materiału jm. ilość cena wartość netto wartość brutto nazwa handlowa/numer katalogowy1. Niezawierający niebezpiecznych substancji toksycznych test kontroli skuteczności mycia mechanicznego w formie plastikowego arkusza z warstwowo naniesioną z dwóch stron substancją testową, której formuła jest zgodna z ISO 15883-5. Arkusz testowy do zastosowania z uchwytem zapewniającym kontrolę procesu mycia z czterech różnych kierunków. Odczyt wyniku testu natychmiastowy, łatwy i jednoznaczny w interpretacji. Oświadczenie producenta o możliwości stosowania w myjce ultradźwiękowej. W opakowaniach po 100 szt. Op. 10 2. Uchwyt w postaci klipsa, umożliwiający utrzymanie arkusza testowego wskaźnika kontroli mycia mechanicznego, umożliwiający kontrolę procesu mycia z czterech różnych kierunków. Szt. 2 3. Niezawierający niebezpiecznych substancji toksycznych wskaźnik chemiczny do kontroli dezynfekcji termicznej w myjni-dezynfektorze w zakresie parametrów: 90°C-5 min, integracja krytycznych parametrów procesu (czas, temperatura ) powoduje jednoznaczną zmianę przebarwienia substancji wskaźnikowej w polu testowym, jednoznaczna, łatwa interpretacja wyniku. Poświadczony dokumentem producenta brak zawartości niebezpiecznych substancji toksycznych - dokument aktualny. Potwierdzona przez producenta zgodność z typ 6 wg normy ISO 11140-1, zgodność w zakresie tolerancji na zmienne krytyczne procesu (czas i temperatura). W opakowaniach po 100 szt. Op. 10 4. Gotowe do użycia testy do wykrywania pozostałości zanieczyszczeń białkowych gdzie w jednoelementowym przyrządzie do pobrania próby znajduje się wymazówka i substancja testowa. Nie dopuszcza się testów gdzie substancja testowa jest umieszczana w oddzielnej fiolce. W przypadku obecności białek, substancja testowa zmienia kolor już w 5-10 sekund z jasnożółtej na niebieską. Intensywność przebarwienia wzrasta wraz ze stopniem zanieczyszczenia. Test nie wymaga inkubacji, wykrywa pozostałości białkowe na poziomie ≤ 3µg. W opakowaniach po 25 szt. Op. 4 Koperty dokumentacyjne procesu mycia i dezynfekcji, kompatybilne z estami z pozycji 1-3, dwustronna, min. 14 cykli, opakowanie po 100 szt. Op. 5 Razem
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
czas dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
9 |
Nazwa: |
Pakiet nr 9 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Pakiet 9 L.p. Nazwa l.m. ilość cena netto wartość netto wartość brutto nazwa handlowa/numer katalogowy1. Preparat do czyszczenia komór autoklawu ,butelka 500ml z atomizerem, 30%-40%propan-2-ol,1%-3% methyl-eter oxirane z 2.2(oxyimino)bis(ethanol).Rozpuszcalny w wodzie ph neutralne szt. 10 120 2. Łagodny, niezawierający związków krzemowych środek do ręcznego czyszczenia szkła, porcelany, ceramiki kuchennej, powierzchni ze stali szlachetnej, aluminium ,emalii oraz płyt ceramicznych z osadów kamienia i tłuszczu zawierający ethylenodioxydimetanol w opakowaniu 750 ml Szt. 10 40 Razem
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
czas dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
10 |
Nazwa: |
Pakiet nr 10 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Pakiet 10 Lp. Nazwa materiału jm. ilość cena wartość netto wartość brutto nazwa handlowa/numer katalogowy1. Naboje do sterylizacji gazowej 100% tlenek etylenu zalecane przez producenta do posiadanego sterylizatora firmy 3M Steri-Vac typ 4XL i 5XL szt. 600
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
czas dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: