Dostawy bielizny i odzieży ochronnej

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawy bielizny i odzieży ochronnej
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPiekary Śląskie
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
  • Termin składania wniosków2021-07-30
  • ZamawiającySamodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Chirurgii Urazowej im. dr. Janusza Daaba w Piekarach Śląskich
  • Data publikacji ogłoszenia2021-07-22
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00124129
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawy bielizny i odzieży ochronnej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Chirurgii Urazowej im. dr. Janusza Daaba w Piekarach Śląskich

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000868307

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bytomska 62

1.5.2.) Miejscowość: Piekary Śląskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-940

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@urazowka.piekary.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.urazowka.piekary.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawy bielizny i odzieży ochronnej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-70a55fcd-eaad-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00124129

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://urazowka.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Nie

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: e) wykonawca może zwrócić się do zamawiającego o wyjaśnienie treści SWZ. Wniosek należy przesłać za pośrednictwem platformy przetargowej przez opcję „zadaj pytanie” lub przy użyciu zakładki „korespondencja”. W celu zadania pytania zamawiającemu, wykonawca klika lewym przyciskiem myszy klawisz ZADAJ PYTANIE; powoduje to otwarcie okna,
w którym należy uzupełnić dane Wykonawcy, temat i treść/przedmiot pytania, po wypełnieniu wskazanych pól wraz z wymaganym kodem weryfikującym z obrazka wykonawca klika klawisz POTWIERDŹ, wykonawca uzyskuje potwierdzenie wysłania pytania poprzez komunikat systemowy "pytanie wysłane".
1) zamawiający będzie się komunikował z wykonawcami za pośrednictwem platformy przetargowej znajdującej się pod adresem: https://urazowka.ezamawiajacy.pl.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 2) wymagania techniczne i organizacyjne sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej:
tel. +48 22 576 87 90 (infolinia dostępna w dni robocze, w godzinach 9.00-17.00) email: oneplace@marketplanet.pl;
g) zamawiający zgodnie z § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. poz. 2452), określa dopuszczalny format podpisu elektronicznego, jako: - dokumenty w formacie „pdf" - zaleca się podpisywać formatem PAdES, - dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż „pdf", wtedy będzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W związku z tym Wykonawca będzie zobowiązany załączyć, prócz podpisanego dokumentu, oddzielny plik z podpisem.
h) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s; i) komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
j) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;
k) włączona obsługa JavaScript;
l) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.
3) Niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformie przetargowej tj.: Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające prawidłowe złożenie podpisu elektronicznego:
a) Rekomendowaną przeglądarką do złożenia oferty jest MS Internet Explorer lub Firefox
w wersji wpieranej przez producenta.
b) Uruchomienie oprogramowania do składania podpisu wymaga również zainstalowania Java w wersji 1.8.0_65 lub nowszej, koniecznie w wersji 32-bitowej, pozwalające na przyjmowanie przez użytkownika sesyjnych plików cookie oraz obsługującej szyfrowanie.
c) Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB w txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.
d) Zamawiający określa informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.:
e) Plik załączony przez Wykonawcę na Platformie Zakupowej i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu otwarcia ofert.
f) Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu.
g) Składając ofertę w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym oryginał dokumentu wadium (poręczenia lub gwarancji) opatrzonego podpisem elektronicznym osób upoważnionych do jego wystawienia, Wykonawca składa załączając na Platformie w zakładce „OFERTY” – poprzez wybranie polecenia „Dodaj dokument".

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.10.) Przyczyny odstąpienia od komunikacji elektronicznej:

zamawiający wymaga przedstawienia modelu fizycznego, modelu w skali lub próbki, których nie można przekazać przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (art. 65 ust. 1 pkt 4 ustawy)

3.11.) Sposób nieelektronicznego składania ofert, wniosków, oświadczeń oraz innych dokumentów: Na podstawie art. 65 ust. 1 pkt 4 Pzp w przedmiotowym postępowaniu Zamawiający
odstępuje od wymagania użycia środków komunikacji elektronicznej w zakresie złożenia
próbek w ramach przedmiotowych środków dowodowych:
- Pakiet nr 1 - próbki materiałów z oferowaną gamą kolorów, jak również należy dołączyć
jedną sztukę gotowego ubrania, celem weryfikacji asortymentu;
- Pakiet nr 2 - jedną sztukę gotowego prześcieradła celem weryfikacji asortymentu;
- Pakiet nr 3 - jedną parę obuwia celem weryfikacji asortymentu;
- Pakiet nr 4 - jedną sztukę gotowego ubrania celem weryfikacji asortymentu;
- Pakiet nr 5 - komplet pościeli celem weryfikacji asortymentu;
- Pakiet nr 6 - jedną parę obuwia celem weryfikacji asortymentu;
- Pakiet nr 7 - dołączyć jeden komplet gotowego ubrania celem weryfikacji asortymentu;
- Pakiet nr 8 - dołączyć po jednej sztuce z asortymentu celem weryfikacji;
Próbki w postaci fizycznej należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w sekretariacie dyrektora
(budynek administracji, parter).

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Na podstawie art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informuje się że administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Chirurgii Urazowej im. dr. Janusza Daaba z siedzibą przy ul. Bytomskiej 62 w Piekarach Śląskich (kod pocztowy 41-940).
W Szpitalu powołano Inspektora Ochrony Danych, z którym można się skontaktować
w każdej sprawie dotyczącej przetwarzania danych osobowych: e-mail: abi@urazowka.piekary.pl, tel.: 32 3934309.
Pani/Pana dane osobowe, zawarte w ofertach albo wnioskach o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego a także dane znajdujące się w publicznie dostępnych rejestrach (KRS, CEIDG, KRK), będą przetwarzane w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego „Dostawy bielizny i odzieży ochronnej” Oznaczenie sprawy (numer referencyjny): SZP.270-27/2021, na podstawie art. 6 ust. 1 lit c. RODO, w związku z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności z ustawą z dnia 11 września 2019 r. prawo zamówień publicznych (dalej „ustawa Pzp”), ustawą z dnia 23 kwietnia 1964r – Kodeks Cywilny, ustawą z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych. W przypadku wyboru oferty i zawarcia umowy dane zamieszczone w umowie oraz w dokumentacji z nią związanej, będą przetwarzane w celach związanych z realizacją umowy, w tym w celu wystawienia faktur, rachunków oraz prowadzenia sprawozdawczości finansowej na podstawie art. 6 ust. 1 lit b. RODO (przetwarzanie niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą) oraz lit. c. RODO w związku z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności przepisami wymienionymi powyżej oraz przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. ordynacja podatkowa, ustawy z dnia 29 września 1994 r.
o rachunkowości.
Obowiązek podania danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.
Dane osobowe nie będą podlegać zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji lub profilowaniu.
Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu i na zasadach określonych o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp. Ponadto w przypadku wyboru oferty i zawarcia umowy dane mogą być udostępniane innym podmiotom lub organom upoważnionym na podstawie przepisów prawa, a także na podstawie umów powierzenia, w szczególności dostawcom systemów informatycznych i usług IT (w tym do Otwartego Rynku Elektronicznego S.A. z siedzibą
w Warszawie), podmiotom świadczącym usługi prawnicze, urzędom skarbowym, bankom. Szpital nie zamierza przekazywać danych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowych.
Dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat, licząc od końca roku w którym zakończono postępowanie o udzielenie zamówienia a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata okres przechowywana obejmuje cały czas trwania umowy. W przypadku wyboru oferty
i zawarcia umowy dane osobowe związane z realizacją umowy będą przechowywane przez okres 5 lat, licząc od końca roku w którym w którym nastąpiło wygaśnięcie umowy lub
w którym upłynął termin zobowiązania podatkowego.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania a także usunięcia lub ograniczenia przetwarzania na zasadach określonych w przepisach prawa,
w tym RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Skorzystanie przez Panią / Pana z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych,
o którym mowa w art. 16 RODO, nie będzie skutkowało zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą. W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.
Informuje się również o prawie wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, iż przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SZP.270-27/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 8

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 1 – Odzież operacyjna wielokrotnego użytku Zespołu Sal Operacyjnych;

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do SWZ.

Odzież operacyjna 500 kpl.

Odzież operacyjna - wymagania w tym wymagania jakościowe odnoszące się do głównych elementów składających się
na przedmiot zamówienia:
• dostępna w rozmiarach: S, M, L, XL, XXL, XXXL, XXXXL (bluza+spodnie),
• zgodne z normą PN-EN 13795 w zakresie pylenia oraz czystości pod względem cząstek stałych,
• wysoki komfort użytkowania, wysoki poziom komfortu dotykowego oraz wysoki poziom przepuszczalności powietrza – wykonana z niepylącej tkaniny bawełniano - poliestrowej o zawartości bawełny od 50% do 65%, gramatura od 120g/m2 do 180g/m2,
• bluzy w kolorze zielonym, niebieskim, granatowym, czerwono-bordowym (do uzgodnienia), wrzosowym (do uzgodnienia),
• spodnie w kolorze zielonym, niebieskim, granatowym, jasnoszarym, ciemnoszarym, innym – wcześniej uzgodnionym,
• bluza w serek (V), z rozcięciami po bokach, z krótkim rękawem wykończonym obrębem, z trzema kieszeniami, zakładane przez głowę,
• spodnie na gumkę, wiązane troki (kolor uzależniony od rozmiaru), bez kieszeni,
• spodnie i bluzy oznaczone kolorami wg rozmiaru ( lamówką w bluzie, trokiem w spodniach), kolory troków i lamówek do uzgodnienia,
• trwałe oznaczenie bluz i spodni napisem URAZÓWKA – PIEKARY ŚLĄSKIE oraz w zależności od zamówienia: ZESPÓŁ SAL OPERACYJNYCH, SALA 9, OIT, ITP, CENTRALNA STERYLIZACJA,
Napis (np.: haft, nadruk, etykieta) na nogawce spodni, na bluzie z przodu po prawej bądź lewej stronie ( minimalna wielkość liter 1cm) oraz większy minimalna wielkość liter 2cm ) z tyłu bluzy – na środku)
• możliwość prania w temperaturze 70°C,
• możliwość suszenia w suszarce bębnowej w maksymalnej temperaturze 80°C,
• możliwość maglowania/prasowania w maksymalnej temperaturze 150°C,
• długa żywotność i wytrzymałość – minimum 200 prań.
• dopuszczalna kurczliwość po praniu,suszeniu I maglowaniu/prasowaniu do 2%
Planowane zakupy roczne do 500 kpl na podstawie bieżących potrzeb zamawiającego :
• OIOM 60kpl ( bluzy czerwono-bordowe – kolor do uzgodnienia, spodnie ciemnoszare)
• Centralna Sterylizacja 50kpl (komplety granatowe)
• Zespół Sal Operacyjnych (+I.P) 290szt. (komplety zielone)
• Sala 9 50kpl (komplety niebieskie)
• ITP 50kpl (bluzy wrzosowe - kolor do uzgodnienia, spodnie jasnoszare)
Wszystkie artykuły powinny być fabrycznie nowe, posiadać oryginalne metki identyfikujące wyrób, być odpowiednio oznakowane, kolorem lamówki I troków pod względem rozmiaru.
Do każdego asortymentu powinny być dołączone informacje dotyczące składu materiału, sposobu suszenia, maglowania/prasowania prania, czyszczenia oraz konserwacji.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33199000-1 - Odzież medyczna

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: opis kryterium oceny ofert, wraz z podaniem wagi tych kryterium, i sposobu oceny ofert.

1. Przy wyborze oferty najkorzystniejszej, Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium ceny – 100 pkt (waga kryterium wyrażona w punktach)

2. Każdy z Wykonawców w ww. kryterium otrzyma odpowiednią ilość punktów, wyliczoną
w następujący sposób:

ad. a) cena ofertowa - maksymalnie 100 pkt - wg następującego wzoru:

CN
Cena = ----- x 100 pkt
CB

gdzie poszczególne litery oznaczają:
Cena – liczba punktów w kryterium „cena ofertowa”,
CN – cena ofertowa najniższa spośród wszystkich rozpatrywanych i niepodlegających odrzuceniu ofert,
CB – cena ofertowa oferty badanej (przeliczanej),

Uwaga nr 1
Jeżeli zostanie złożona oferta, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz.U. z 2018 r. poz. 2174, z późn.zm.), dla celów zastosowania kryterium ceny Zamawiający dolicza do przedstawionej w tej ofercie ceny kwotę podatku od towarów i usług, którą miałby obowiązek rozliczyć.

Uwaga nr 2
Przy obliczaniu punktów, Zamawiający zastosuje zaokrąglenie do dwóch miejsc po przecinku według zasady, że trzecia cyfra po przecinku od 5 w górę powoduje zaokrąglenie drugiej cyfry po przecinku w górę o 1. Jeśli trzecia cyfra po przecinku jest mniejsza niż 5, to druga cyfra po przecinku nie ulega zmianie.


Za ofertę najkorzystniejszą będzie uznana oferta, która nie podlega odrzuceniu i przy uwzględnieniu kryterium ceny otrzyma najwyższą punktację.

4. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty z powodu zaoferowania takiej samej ceny, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli oferty z taką samą ceną, do złożenia
w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 2 – Prześcieradła operacyjne;

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do SWZ.

Prześcieradła 500 kpl.

Prześcieradła operacyjne, wielorazowe - wymagania w tym wymagania jakościowe odnoszące się do głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia:
• w rozmiarze 150 x 200 cm,
• zgodne z normą PN-EN 13795 w zakresie pylenia oraz czystości pod względem cząstek stałych,
• wykonane z tkaniny bawełniano-poliestrowej, przy zawartości bawełny od 50% do 65%, o gramaturze od 170 g/m2 do 220 g/m2,
• koloru zielonego, niebieskiego,
• możliwość prania w temperaturze 70°C,
• możliwość suszenia w suszarce bębnowej w maksymalnej temperaturze 80°C,
• możliwość maglowania w maksymalnej temperaturze 150°C,
• długa żywotność i wytrzymałość - minimum 200 prań.
• dopuszczalna kurczliwość po praniu,suszeniu I maglowaniu do 2%

Planowane zakupy roczne 500szt na podstawie bieżących potrzeb zamawiającego :
• Zespół Sal Operacyjnych 400szt. (zielone)
• Sala 9 100szt. (niebieskie)

Asortyment powinien być fabrycznie nowy oraz mieć dołączone informacje dotyczące składu materiału, sposobu prania,suszenia,maglowania czyszczenia oraz konserwacji.

4.2.6.) Główny kod CPV: 39518000-6 - Bielizna szpitalna

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: opis kryterium oceny ofert, wraz z podaniem wagi tych kryterium, i sposobu oceny ofert.

1. Przy wyborze oferty najkorzystniejszej, Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium ceny – 100 pkt (waga kryterium wyrażona w punktach)

2. Każdy z Wykonawców w ww. kryterium otrzyma odpowiednią ilość punktów, wyliczoną
w następujący sposób:

ad. a) cena ofertowa - maksymalnie 100 pkt - wg następującego wzoru:

CN
Cena = ----- x 100 pkt
CB

gdzie poszczególne litery oznaczają:
Cena – liczba punktów w kryterium „cena ofertowa”,
CN – cena ofertowa najniższa spośród wszystkich rozpatrywanych i niepodlegających odrzuceniu ofert,
CB – cena ofertowa oferty badanej (przeliczanej),

Uwaga nr 1
Jeżeli zostanie złożona oferta, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz.U. z 2018 r. poz. 2174, z późn.zm.), dla celów zastosowania kryterium ceny Zamawiający dolicza do przedstawionej w tej ofercie ceny kwotę podatku od towarów i usług, którą miałby obowiązek rozliczyć.

Uwaga nr 2
Przy obliczaniu punktów, Zamawiający zastosuje zaokrąglenie do dwóch miejsc po przecinku według zasady, że trzecia cyfra po przecinku od 5 w górę powoduje zaokrąglenie drugiej cyfry po przecinku w górę o 1. Jeśli trzecia cyfra po przecinku jest mniejsza niż 5, to druga cyfra po przecinku nie ulega zmianie.


Za ofertę najkorzystniejszą będzie uznana oferta, która nie podlega odrzuceniu i przy uwzględnieniu kryterium ceny otrzyma najwyższą punktację.

4. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty z powodu zaoferowania takiej samej ceny, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli oferty z taką samą ceną, do złożenia
w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 3 – Obuwie operacyjne dla personelu Zespołu Sal Operacyjnych

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do SWZ.

Obuwie antystatyczne, operacyjne 100 par

Buty antystatyczne - wymagania w tym wymagania jakościowe odnoszące się do głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia:
Obuwie dla Zespołu Sal Operacyjnych
• właściwości antyelektrostatyczne,
• specjalny bieżnik antypoślizgowy w podeszwie,
• możliwość mycia oraz sterylizacji w temperaturze do 135 stopni,
• możliwość prania w pralce od 40°C
• boczne otwory zapewniające wymianę powietrza,
• rozmiary: 35-47
• system mocowania tylnego paseka na piętę

Planowane zakupy roczne 100 par na podstawie bieżących potrzeb zamawiającego :
• Zespół Sal Operacyjnych 80szt. (zielone)
• Sala 9 20 par (niebieskie)
Obuwie powinny być fabrycznie nowe, posiadać oryginalne metki identyfikujące wyrób, być odpowiednio oznakowane pod względem rozmiaru oraz zgodne z obowiązującymi normami i wymaganiami obowiązującymi w tym zakresie.
Do każdego asortymentu powinny być dołączone informacje dotyczące sposobu prania/mycia i sterylizacji czyszczenia lub konserwacji.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33199000-1 - Odzież medyczna

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: opis kryterium oceny ofert, wraz z podaniem wagi tych kryterium, i sposobu oceny ofert.

1. Przy wyborze oferty najkorzystniejszej, Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium ceny – 100 pkt (waga kryterium wyrażona w punktach)

2. Każdy z Wykonawców w ww. kryterium otrzyma odpowiednią ilość punktów, wyliczoną
w następujący sposób:

ad. a) cena ofertowa - maksymalnie 100 pkt - wg następującego wzoru:

CN
Cena = ----- x 100 pkt
CB

gdzie poszczególne litery oznaczają:
Cena – liczba punktów w kryterium „cena ofertowa”,
CN – cena ofertowa najniższa spośród wszystkich rozpatrywanych i niepodlegających odrzuceniu ofert,
CB – cena ofertowa oferty badanej (przeliczanej),

Uwaga nr 1
Jeżeli zostanie złożona oferta, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz.U. z 2018 r. poz. 2174, z późn.zm.), dla celów zastosowania kryterium ceny Zamawiający dolicza do przedstawionej w tej ofercie ceny kwotę podatku od towarów i usług, którą miałby obowiązek rozliczyć.

Uwaga nr 2
Przy obliczaniu punktów, Zamawiający zastosuje zaokrąglenie do dwóch miejsc po przecinku według zasady, że trzecia cyfra po przecinku od 5 w górę powoduje zaokrąglenie drugiej cyfry po przecinku w górę o 1. Jeśli trzecia cyfra po przecinku jest mniejsza niż 5, to druga cyfra po przecinku nie ulega zmianie.


Za ofertę najkorzystniejszą będzie uznana oferta, która nie podlega odrzuceniu i przy uwzględnieniu kryterium ceny otrzyma najwyższą punktację.

4. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty z powodu zaoferowania takiej samej ceny, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli oferty z taką samą ceną, do złożenia
w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 4 – Odzież medyczna, biała dla personelu medycznego

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do SWZ

Ubrania lekarskie/pielęgniarskie białe

Bluza biała damska 100 szt.
Bluza biała damska * szyta/y na miarę pracownika 10 szt.
Spodnie białe damskie 150 szt.
Spodnie białe damskie * szyta/y na miarę pracownika 10 szt.
Spódnica biała damska 50 szt.
Spódnica biała damska* szyta/y na miarę pracownika 5 szt.
Bluza biała męska 60 szt.
Bluza biała męska * szyta/y na miarę pracownika 5 szt.
Spodnie białe męskie 60 par
Spodnie białe męskie* szyta/y na miarę pracownika 5 szt.
Fartuchy białe lekarskie 50 szt.
Fartuchy białe lekarskie* szyta/y na miarę pracownika 5 szt.

Ubrania lekarskie/pielęgniarskie białe - wymagania w tym wymagania jakościowe odnoszące się do głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia:
• wysoki komfort użytkowania, wysoki poziom komfortu dotykowego oraz wysoki poziom przepuszczalności powietrza – wykonana z niepylącej tkaniny bawełniano - poliestrowej o zawartości bawełny od 30 do 55, gramatura ok 150-165g/m2,
• możliwość prania do 70°C,
• mozliwość suszenia w suszarce bębnowej w maks.temp. 80°C,
• mozliwość prasowania w maks.temp.150°C,
• długa żywotność i wytrzymałość – minimum 200 prań,
• bluzy białe damskie z krótkim rękawem, zapinane na napy, z trzema kieszeniami, rozcięciami na bokach, fason taliowany, dekolt w serek, rozm. 34-56,
• bluzy białe męskie z krótkim rękawem, zapinane na napy, z trzema kieszeniami, z kołnierzykiem, rozm. 44-64,
• spodnie białe, zapinane na zamek, z gumkami po bokach, z 2 kieszeniami, damskie (rozm. 34-56) oraz męskie (rozm. 44-64),
• UWAGA: możliwość zamówienia garsonek/ubrań lekarskich wg podanych przez Szpital rozmiarów –szyty na miarę pracownika - przy braku możliwości dopasowania odzieży w rozmiarze standardowym.
• dopuszczalna kurczliwość po praniu, suszeniui prasowaniu do 2%

Wszystkie artykuły powinny być fabrycznie nowe, posiadać oryginalne metki identyfikujące wyrób, być odpowiednio oznakowane pod względem rozmiaru.
Do każdego asortymentu powinny być dołączone informacje dotyczące składu materiału, sposobu prania, suszenia,prasowania czyszczenia oraz konserwacji.
Wszystkie wyroby będące przedmiotem zamówienia muszą być zgodne z obowiązującymi normami oraz wymaganiami obowiązującymi w tym zakresie.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33199000-1 - Odzież medyczna

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: opis kryterium oceny ofert, wraz z podaniem wagi tych kryterium, i sposobu oceny ofert.

1. Przy wyborze oferty najkorzystniejszej, Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium ceny – 100 pkt (waga kryterium wyrażona w punktach)

2. Każdy z Wykonawców w ww. kryterium otrzyma odpowiednią ilość punktów, wyliczoną
w następujący sposób:

ad. a) cena ofertowa - maksymalnie 100 pkt - wg następującego wzoru:

CN
Cena = ----- x 100 pkt
CB

gdzie poszczególne litery oznaczają:
Cena – liczba punktów w kryterium „cena ofertowa”,
CN – cena ofertowa najniższa spośród wszystkich rozpatrywanych i niepodlegających odrzuceniu ofert,
CB – cena ofertowa oferty badanej (przeliczanej),

Uwaga nr 1
Jeżeli zostanie złożona oferta, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz.U. z 2018 r. poz. 2174, z późn.zm.), dla celów zastosowania kryterium ceny Zamawiający dolicza do przedstawionej w tej ofercie ceny kwotę podatku od towarów i usług, którą miałby obowiązek rozliczyć.

Uwaga nr 2
Przy obliczaniu punktów, Zamawiający zastosuje zaokrąglenie do dwóch miejsc po przecinku według zasady, że trzecia cyfra po przecinku od 5 w górę powoduje zaokrąglenie drugiej cyfry po przecinku w górę o 1. Jeśli trzecia cyfra po przecinku jest mniejsza niż 5, to druga cyfra po przecinku nie ulega zmianie.


Za ofertę najkorzystniejszą będzie uznana oferta, która nie podlega odrzuceniu i przy uwzględnieniu kryterium ceny otrzyma najwyższą punktację.

4. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty z powodu zaoferowania takiej samej ceny, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli oferty z taką samą ceną, do złożenia
w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 5 – Bielizna biała, pościelowa;

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do SWZ

Podkłady 100szt.
Prześcieradła 200szt.
Poszwy 200szt.
Poszewki 200szt.

Bielizna biała – pościelowa - wymagania w tym wymagania jakościowe odnoszące się do głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia:
• wykonane z tkaniny bawełniano-poliestrowej, przy zawartości bawełny od 60% do 65%, o gramaturze od 160 g/m2 do 250 g/m2,,
• temperatura prania i dezynfekcji w 70°C,
• maksymalna temperatura suszenia w 80°C,
• maksymalna temperatura maglowania w 150°C,
• poszwy i poszewki na zakładkę (bez troków, zamków, guzików),
• kolor-biały,
• długa żywotność i wytrzymałość – minimum 200 prań,
• dopuszczalna kurczliwość popraniu,suszeniui maglowaniu do 2%
• podkłady o wymiarach 80cmx160cm,
• prześcieradła o wymiarach 160cmx300cm,
• poszwy o wymiarach 160cmx200cm,
• poszewka 70cmx80cm.
Wszystkie artykuły powinny być fabrycznie nowe, posiadać oryginalne metki identyfikujące wyrób.
Do każdego asortymentu powinny być dołączone informacje dotyczące składu materiału, sposobu prania, suszenia, maglowania, czyszczenia oraz konserwacji.
Wszystkie wyroby będące przedmiotem zamówienia muszą być zgodne z obowiązującymi normami oraz wymaganiami obowiązującymi w tym zakresie.

4.2.6.) Główny kod CPV: 39518000-6 - Bielizna szpitalna

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: opis kryterium oceny ofert, wraz z podaniem wagi tych kryterium, i sposobu oceny ofert.

1. Przy wyborze oferty najkorzystniejszej, Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium ceny – 100 pkt (waga kryterium wyrażona w punktach)

2. Każdy z Wykonawców w ww. kryterium otrzyma odpowiednią ilość punktów, wyliczoną
w następujący sposób:

ad. a) cena ofertowa - maksymalnie 100 pkt - wg następującego wzoru:

CN
Cena = ----- x 100 pkt
CB

gdzie poszczególne litery oznaczają:
Cena – liczba punktów w kryterium „cena ofertowa”,
CN – cena ofertowa najniższa spośród wszystkich rozpatrywanych i niepodlegających odrzuceniu ofert,
CB – cena ofertowa oferty badanej (przeliczanej),

Uwaga nr 1
Jeżeli zostanie złożona oferta, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz.U. z 2018 r. poz. 2174, z późn.zm.), dla celów zastosowania kryterium ceny Zamawiający dolicza do przedstawionej w tej ofercie ceny kwotę podatku od towarów i usług, którą miałby obowiązek rozliczyć.

Uwaga nr 2
Przy obliczaniu punktów, Zamawiający zastosuje zaokrąglenie do dwóch miejsc po przecinku według zasady, że trzecia cyfra po przecinku od 5 w górę powoduje zaokrąglenie drugiej cyfry po przecinku w górę o 1. Jeśli trzecia cyfra po przecinku jest mniejsza niż 5, to druga cyfra po przecinku nie ulega zmianie.


Za ofertę najkorzystniejszą będzie uznana oferta, która nie podlega odrzuceniu i przy uwzględnieniu kryterium ceny otrzyma najwyższą punktację.

4. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty z powodu zaoferowania takiej samej ceny, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli oferty z taką samą ceną, do złożenia
w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 6 – Obuwie medyczne, białe dla personelu medycznego

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do SWZ

Obuwie profilaktyczne, białe 100 par
Drewniaki białe 10 par


Obuwie profilaktyczne, białe - wymagania w tym wymagania jakościowe odnoszące się do głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia:
• obuwie piankowe wykonane z lekkiej i elastycznej pianki EVA z antypoślizgową podeszwą,
• model damski oraz męski od rozm 35 do 46,
• w trakcie chodzenia dopasowujące się do kształtu stopy,
• zaopatrzone w pasek zakładany na piętę pomagający utrzymać stopę w prawidłowej pozycji,
• zapewniające ochronę pięty
• perforacja po bokach jak i pod wymienną bawełnianą wkładką, zapewniająca odpowiednią wentylację stóp,
• obuwie łatwe w utrzymaniu czystości, możliwość prania w pralce w temp.70°C,
• obuwie przeznaczone dla personelu medycznego.
Drewniaki białe
• skóra koloru białego z regulacją i paskiem na piętę, bez perforacji,
• spody wyprofilowane ortopedycznie i podbite gumą antypoślizgową,
• przeznaczone dla personelu medycznego,
• model damski oraz męski od rozm 35 do 46.
Obuwie powinny być fabrycznie nowe, posiadać oryginalne metki identyfikujące wyrób, być odpowiednio oznakowane pod względem rozmiaru oraz zgodne z obowiązującymi normami i wymaganiami obowiązującymi w tym zakresie.
Do każdego asortymentu powinny być dołączone informacje dotyczące sposobu prania/ czyszczenia oraz konserwacji.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33199000-1 - Odzież medyczna

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: opis kryterium oceny ofert, wraz z podaniem wagi tych kryterium, i sposobu oceny ofert.

1. Przy wyborze oferty najkorzystniejszej, Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium ceny – 100 pkt (waga kryterium wyrażona w punktach)

2. Każdy z Wykonawców w ww. kryterium otrzyma odpowiednią ilość punktów, wyliczoną
w następujący sposób:

ad. a) cena ofertowa - maksymalnie 100 pkt - wg następującego wzoru:

CN
Cena = ----- x 100 pkt
CB

gdzie poszczególne litery oznaczają:
Cena – liczba punktów w kryterium „cena ofertowa”,
CN – cena ofertowa najniższa spośród wszystkich rozpatrywanych i niepodlegających odrzuceniu ofert,
CB – cena ofertowa oferty badanej (przeliczanej),

Uwaga nr 1
Jeżeli zostanie złożona oferta, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz.U. z 2018 r. poz. 2174, z późn.zm.), dla celów zastosowania kryterium ceny Zamawiający dolicza do przedstawionej w tej ofercie ceny kwotę podatku od towarów i usług, którą miałby obowiązek rozliczyć.

Uwaga nr 2
Przy obliczaniu punktów, Zamawiający zastosuje zaokrąglenie do dwóch miejsc po przecinku według zasady, że trzecia cyfra po przecinku od 5 w górę powoduje zaokrąglenie drugiej cyfry po przecinku w górę o 1. Jeśli trzecia cyfra po przecinku jest mniejsza niż 5, to druga cyfra po przecinku nie ulega zmianie.


Za ofertę najkorzystniejszą będzie uznana oferta, która nie podlega odrzuceniu i przy uwzględnieniu kryterium ceny otrzyma najwyższą punktację.

4. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty z powodu zaoferowania takiej samej ceny, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli oferty z taką samą ceną, do złożenia
w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 7 – Odzież dla ratowników medycznych/kierowców sanitarek;

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do SWZ

Koszulki 45 szt.
Koszulki bawełniane 25szt
Polary 10 szt.
Kurtki 6 szt.
Spodnie 20 par


Koszulka T-SHIRT - wymagania w tym wymagania jakościowe odnoszące się do głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia:
• koszulka wykonana z włókna COOLMAX, 100% poliestrowe,
• posiadająca właściwości hydrofobowe, odporna na promieniowanie UV, zapewniająca doskonałą wentylację, „oddychalność”, utrzymująca suchą powierzchnię skóry,
• wygodna, miękka, przyjemna w dotyku,
• gramatura materiału około135g/m2,
• kolor FLUO o podwyższonej widoczności, czarne wstawki,
• dookoła szyi, na ramionach delikatny ściągacz,
• długa żywotność i wytrzymałość, szwy podwójne odporne na zrywanie i przecieranie,
• materiał zapewniający niezmienną kolorystykę po wielokrotnym praniu
• koszulki zarówno z logo systemu jak i bez,
• nie gniecący się materiał
• możliwość prania w temp.40°C,
• możliwość suszenia w suszarce bębnowej w maks.temp.80 °C,
• dopuszczalna kurczliwość po praniu,suszeniu do 2%
• rozmiary : od S do XXXL.
Koszulka bawełniana
• materiał bwełna 100%
• gramatura 155g
• brak bocznych szwów
• powójne szwy na ramionach
• wzmocniony ściągacza
• dopuszczalna kurczliwość po praniu,suszeniu do 2%
• możliwość prania w temp.40°C,
• możliwość suszenia w suszarce bębnowej w maks.temp.80 °C,
• koszulki zarówno z logo systemu jak i bez,
• rozmiary : od S do XXXL.
Polar
• kolor fluorescencyjny czerwony o podwyższonej widzialności z czarnymi wstawkami,
• gramatura materiału około 350 g/m2, skład 100% poliester,
• tkanina wygodna, elastyczna, nie ogranicza ruchów, oddychająca, dająca komfort podczas wszystkich typów aktywności, nie ograniczająca przepływu pary wodnej, długo zachowująca swoje walory użytkowe nawet po wielokrotnym praniu,
• z przodu dwie pojemne kieszenie zamykane na zamek, rękawy zakończone bawełnianym, elastycznym ściągaczem,
• długa żywotność i wytrzymałość, szwy podwójne odporne na zrywanie i przecieranie,
• z tyłu koło, logo “kierowca” lub “ratownik medyczny”,
• z przodu na lewej piersi odblask o wymiarach 12x5 cm (“ kierowca” lub “ratownik medyczny”),
• materiał zapewniający niezmienną kolorystykę po wielokrotnym praniu
• nie gniecący się materiał
• możliwość prania w temp.40°C,
• możliwość suszenia w suszarce bębnowej w maks.temp.80 °C,
• dopuszczalna kurczliwość po praniu,suszeniu do 2%
• rozmiary : od S do XXXL.
Kurtka
• kurtka o podwyższonej widoczności, chroniąca przed wiatrem, deszczem,
• wykonana z tkaniny SOFTSHELL, skutecznie chroniąca przed wiatrem, zachowująca jednocześnie komfort termiczny oraz zapewniająca swobodę ruchów, nie ograniczająca przepływu pary wodnej,
• od wewnątrz wykończona polarem,
• pojemne, dolne kieszenie na przodzie zamykane na zamek,
• pasek z taśmy odblaskowej szerokości 5 cm na obu rękawach oraz dole kurtki,
• rękawy zakończone bawełnianym ściągaczem,
• z tyłu koło z logo “kierowca” lub “ratownik medyczny”,
• z przodu na lewej piersi odblask o wymiarach 12x5 cm (“ kierowca” lub “ratownik medyczny”),
• materiał zapewniający niezmienną kolorystykę po wielokrotnym praniu
• nie gniecący się materiał
• możliwość prania w temp.40°C,
• możliwość suszenia w suszarce bębnowej w maks.temp.80 °C,
• dopuszczalna kurczliwość po praniu,suszeniu do 2%
• rozmiary : od S do XXXL.
Spodnie
• materiał bawełniano-poliestrowy,
• ciężar materiału około 200g/m2. ,wykończenie FLUO tkaniną spełniającą wymagania dotyczące widoczności,
• kieszenie poniżej pasa z przodu, na nogawkach po zewnętrznych stronach, dwie kieszenie klasyczne z tyłu (bez klapek),
• dwa równoległe pasy z materiału odblaskowego o szerokości 5cm u góry podtrzymywacze paska,
• wzmocnienia na wysokości kolan,
• materiał zapewniający niezmienną kolorystykę po wielokrotnym praniu
• nie gniecący się materiał
• możliwość prania w temp.40°C,
• możliwość suszenia w suszarce bębnowej w maks.temp.80 °C,
• dopuszczalna kurczliwość po praniu,suszeniu do 2%
• rozmiary: S-XXXL.

Wszystkie artykuły powinny być fabrycznie nowe, posiadać oryginalne metki identyfikujące wyrób, być odpowiednio oznakowane pod względem rozmiaru.
Do każdego asortymentu powinny być dołączone informacje dotyczące składu materiału, sposobu prania suszenia , czyszczenia oraz konserwacji.
Wszystkie wyroby będące przedmiotem zamówienia muszą być zgodne z obowiązującymi normami oraz wymaganiami obowiązującymi w tym zakresie.

4.2.6.) Główny kod CPV: 18100000-0 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: opis kryterium oceny ofert, wraz z podaniem wagi tych kryterium, i sposobu oceny ofert.

1. Przy wyborze oferty najkorzystniejszej, Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium ceny – 100 pkt (waga kryterium wyrażona w punktach)

2. Każdy z Wykonawców w ww. kryterium otrzyma odpowiednią ilość punktów, wyliczoną
w następujący sposób:

ad. a) cena ofertowa - maksymalnie 100 pkt - wg następującego wzoru:

CN
Cena = ----- x 100 pkt
CB

gdzie poszczególne litery oznaczają:
Cena – liczba punktów w kryterium „cena ofertowa”,
CN – cena ofertowa najniższa spośród wszystkich rozpatrywanych i niepodlegających odrzuceniu ofert,
CB – cena ofertowa oferty badanej (przeliczanej),

Uwaga nr 1
Jeżeli zostanie złożona oferta, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz.U. z 2018 r. poz. 2174, z późn.zm.), dla celów zastosowania kryterium ceny Zamawiający dolicza do przedstawionej w tej ofercie ceny kwotę podatku od towarów i usług, którą miałby obowiązek rozliczyć.

Uwaga nr 2
Przy obliczaniu punktów, Zamawiający zastosuje zaokrąglenie do dwóch miejsc po przecinku według zasady, że trzecia cyfra po przecinku od 5 w górę powoduje zaokrąglenie drugiej cyfry po przecinku w górę o 1. Jeśli trzecia cyfra po przecinku jest mniejsza niż 5, to druga cyfra po przecinku nie ulega zmianie.


Za ofertę najkorzystniejszą będzie uznana oferta, która nie podlega odrzuceniu i przy uwzględnieniu kryterium ceny otrzyma najwyższą punktację.

4. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty z powodu zaoferowania takiej samej ceny, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli oferty z taką samą ceną, do złożenia
w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 8 – Odzież robocza

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do SWZ

Odzież dla pracowników technicznych, gospodarczych

Spodnie robocze - ogrodniczki 50 par
Spodnie robocze - do pasa 10 par
Bluzy robocze 60 szt.
Koszule robocze 50 szt.
Czapki 10 szt.
Ocieplacze 30 szt.
Kamizelki odblaskowe 20 szt.
Kurtki ocieplane 15 szt.
Kurtki p/deszczowe 20 szt.

Buty robocze 70 par
Gumofilce 10 par
Buty robocze, ocieplane 10 par
Polary 20 szt.
Koszulki T-shirt 50 szt.

Spodnie robocze - wymagania w tym wymagania jakościowe odnoszące się do głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia:
• Spodnie ochronne do pasa oraz spodnie typu ogrodniczki.
Gramatura materiału 270 g/m2, 280g/m2, skład : ok. 65% poliestru i ok. 35% bawełny
• materiał zapewniający niezmienioną kolorystykę po wielokrotnym praniu,
• stabilność rozmiaru (kurczliwość materiału po praniu I suszeniu do 2%)
• materiał odporny na brud
• materiał o bardzo dużej wytrzymałości.
• nie gniecący materiał
• spodnie spełniające wymogi dotyczące odzieży ochronnej.
• pasy odblaskowe na nogawkach spodni.
• szwy potrójne lub podwójne z nici wzmocnionych, odpornych na zrywanie i przecieranie.
• Spodnie ochronne do pasa: kieszenie z przodu, z tyłu oraz boczne, w tym na telefon komórkowy, końcówka do przypięcia kluczy. Po bokach gumka umożliwiająca lepsze dopasowanie spodni do sylwetki, na kieszeniach oraz kolanach dodatkowe wzmocnienia materiału. Spodnie w kolorze beżowym.
• Spodnie typu ogrodniczki, z tyłu ściągacz gumowy, szelki o szerokości ok. 3cm z gumą regulującą, zapinane z przodu na plastikowe klamerki, dodatkowe wzmocnienia na tyle i kolanach. Na klapie duża kieszeń zapinana na rzep, dodatkowo naszyte dwie mniejsze kieszenie (np. na telefon komórkowy). Dwie boczne kieszenie z naszytymi dodatkowymi kieszeniami zewnętrznymi, kieszeń na udzie typu "bojówka", na kolanach wzmocnienia z materiału, rozporek zapinany na metalowy suwak.
Kolor szary oraz granatowy z wstawkami ( np. Pomarańczowymi).
• możliwość prania w temp.40°C,
• możliwość suszenia w suszarce bębnowej w maks.temp.80 °C,
Bluzy robocze
• gramatura materiału 270 g/m2, 280g/m2, skład :65% poliestru i 35% bawełny
• materiał zapewniający niezmienioną kolorystykę po wielokrotnym praniu,
• stabilność rozmiaru (kurczliwość materiału do 2%) oraz brak zagnieceń.
• materiał odporny na brud o bardzo dużej wytrzymałości bez utraty wymiarów i kolorów.
• nie gniecący materiał
• guziki odporne chemicznie. Szwy potrójne lub podwójne z nici wzmocnionych odpornych na zrywanie i przecieranie,
• bluza: prosta długa zapinana z przodu na guziki z wykładanym kołnierzem, dwie naszywane kieszenie górne zapinane patką na guzik, dwie naszywane kieszenie dolne zapinane na rzep, mankiet zapinany na guzik.
Kolor szary, granatowy oraz beżowy z wstawkami ( np. Pomarańczowymi).
• możliwość prania w temp.40°C,
• możliwość suszenia w suszarce bębnowej w maks.temp.80 °C,
Koszule robocze
• 100% bawełna polska o gramaturze 180g/ m2, zapinana na guziki, podkrój szyi wykończony kołnierzem, jedna kieszeń piersiowa naszywana, rękawy długie, zakończone mankietem z zapięciem na guziki,
• możliwość prania w temp.40°C,
• tkanina niefarbująca, wzór kraty: granatowo-czarna, niebiesko-czarna, szaro-czarna,
• możliwość suszenia w suszarce bębnowej w maks.temp.80 °C,
• dopuszczalna kurczliwość po praniu,suszeniu do 2%
• nie gniecący materiał
• rozmiary M, L, XL, XXL,XXXL.
Czapki
• czapka chroniąca głowę i uszy,
• wierzch wykonany z tkaniny wodoodpornej.
Ocieplacze
• kamizelka ocieplana, podkrój szyi wykończony stójką, zapinana na kryty zamek, kieszenie górne naszyte na klatce piersiowej (np. na komórkę), proste kieszenie naszyte na dole,boczne ściągacze,
• skład: ok. 65% poliester, ok. 35% bawełna, gramatura ok.280-290g/m2,
• pasy odblaskowe u dołu bezrękawnika,
• szwy podwójne z nici wzmocnionych odpornych na zrywanie i przecieranie,
• ocieplina bezrękawnika pikowana,
• nie gniecący materiał
• bezrękawnik koloru granatowego, szarego,
• temperatura prania 40st C, kurczliwość 2%, tkanina niefarbująca,
• możliwość suszenia w suszarce bębnowej w maks.temp.80 °C,
• kolor: zielony, granatowy
• rozmiary: S, M, L, XL, XXL,XXXL.
Kamizelki odblaskowe
• lekka kamizelka z dwiema kieszeniami z przodu, kolor jaskrawozielony, z pasami odblaskowymi,
• kieszeń na telefon komórkowy, miejsce na przypięcie identyfikatora,
• nie gniecący materiał
• zapinana na zamek błyskawiczny,
• materiał: 100% poliester, około 120 g/m2,
• temperatura prania 40st C, kurczliwość 2%, tkanina niefarbująca,
• możliwość suszenia w suszarce bębnowej w maks.temp.80 °C,
• kolor: zielony, granatowy
• rozmiary: S, M, L, XL, XXL,XXXL.
Kurtki ocieplane
• wykonana z poliestru powleczonego PVC z poliestrową podszewką i ociepliną, zapinana na suwak osłonięty dodatkowo przez napy,
• wodoodporna,
• mankiety zakończone zapięciem na rzepy, kieszenie za zewnątrz i jedna od wewnątrz, wywietrzniki pod pachami, kaptur odpinany na zamek,
• tkanina niefarbująca, kolor: czarny, granatowy, szary,
• temperatura prania 40st C, kurczliwość 2%, tkanina niefarbująca,
• możliwość suszenia w suszarce bębnowej w maks.temp.80 °C,
• rozmiary: S, M, L, XL, XXL, XXXL,
Kurtki p/deszczowe
• kurtka przeciwdeszczowa (wodochronna) z kapturem,
• pasy odblaskowe u dołu kurtki przeciwdeszczowej,
• kolor niebieski lub granatowy, wykonana z dzianiny poliestrowej powleczonej polichlorkiem winylu, gramatura 320g/m2, wodoszczelne szwy, kaptur ściągany w części twarzowej na troczki, ściągacz w rękawach zabezpieczający przed wiatrem, system wentylacji na plecach,
• tkanina odporna na zginanie w ujemnych temperaturach,
• rozmiary: M, L, XL, XXL, XXXL.
Buty robocze
• buty ochronne z nadlanym noskiem ułatwiającym pracę w pozycji klęczącej i chroniącym obuwie przed zniszczeniem,
• absorpcja energii w części piętowej oraz głęboki protektor zapewniający wysoką stabilność obuwia i komfort chodzenia,
• podeszwa antypoślizgowa z dwugęstościowego poliuretanu PU/PU (podeszwa zewnętrzna jest twardsza, wewnętrzna bardziej miękka), wkładka antyprzebiciowa, antyelektrostatyczna, olejoodporna, odporność na poślizg,
• wersja za kostkę oraz przed – do wyboru,
• kolor czarny, szary lub brązowy – do wyboru,
• pełna rozmiarówka.
Gumofilce
• ocieplane, wykonane z gumy (nie z PCV),
• kolor czarny, szary – do wyboru,
• pełna rozmiarówka*
Buty robocze, ocieplane
• buty sięgające kostki, ocieplane kożuszkiem,
• buty ochronne z nadlanym noskiem ułatwiającym pracę w pozycji klęczącej i chroniącym obuwie przed zniszczeniem,
• absorpcja energii w części piętowej oraz głęboki protektor zapewniający wysoką stabilność obuwia i komfort chodzenia,
• podeszwa antypoślizgowa z dwugęstościowego poliuretanu PU/PU o podwyższonej odporności na minusowe temperatury (podeszwa zewnętrzna jest twardsza, wewnętrzna bardziej miękka), wkładka antyprzebiciowa, antyelektrostatyczna, olejoodporna, odporność na poślizg,
• wersja za kostkę oraz przed – do wyboru,
• kolor czarny, szary lub brązowy – do wyboru,
• pełna rozmiarówka*
Polary
• bluza polarowa z trzema kieszeniami oraz dodatkowymi obszyciami z tkaniny odpornej na przetarcia na łokciach i barkach,
• materiał: 100% poliester, gramatura: 420 g/m²,
• kieszeń z zamkiem błyskawicznym na piersi, dwie kieszenie z zamkiem błyskawicznym w okolicy talii, dodatkowe obszycia z tkaniny odpornej na przetarcia na łokciach i barkach, zapinanie na zamek błyskawiczny, rękawy zakończone elastycznym mankietem, regulacja szerokości u dołu bluzy za pomocą ściągacza z blokadą,
• temperatura prania 40st C, kurczliwość 2%, tkanina niefarbująca,
• możliwość suszenia w suszarce bębnowej w maks.temp.80 °C,
• materiał zapewniający niezmieniającą się kolorystykę po wielokrotnym praniu
• kolor granatowy, szary,biały,
• rozmiary: S, M, L, XL, XXL, XXXL,
Koszulki T-shirt
• gramatura - 135 g/m2, 100% bawełny, taśma wzmacniająca na karku, podwójne szwy wokół szyi, rękawów i na dole koszulki,
• materiał niekurczliwy, bez szwów bocznych, trwałe
• luźny krój,
• kolory: biały, ciemnozielony, niebieski/granatowy,
• temperatura prania 40st C, kurczliwość 2%, tkanina niefarbująca,
• możliwość suszenia w suszarce bębnowej w maks.temp.80 °C,
• materiał zapewniający niezmieniającą się kolorystykę po wielokrotnym praniu
• rozmiary: S, M, L, XL, XXL,XXXL.
Wszystkie wyroby będące przedmiotem zamówienia muszą być zgodne z obowiązującymi normami i wymaganiami obowiązującymi w tym zakresie.
Wszystkie artykuły powinny być fabrycznie nowe, posiadać oryginalne metki identyfikujące wyrób, być odpowiednio oznakowane pod względem rozmiaru.
Należy przesłać tabelę rozmiarów do kompletów roboczych zawierającą wzrost, obwód klatki piersiowej, obwód pasa, rozmiar kołnierzyka, zapisane w cm zgodnie z przedstawioną tabelą rozmiarów.
Do każdego asortymentu powinny być dołączone informacje dotyczące składu materiału, sposobu prania,suszenia czyszczenia oraz konserwacji.

4.2.6.) Główny kod CPV: 18100000-0 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: opis kryterium oceny ofert, wraz z podaniem wagi tych kryterium, i sposobu oceny ofert.

1. Przy wyborze oferty najkorzystniejszej, Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium ceny – 100 pkt (waga kryterium wyrażona w punktach)

2. Każdy z Wykonawców w ww. kryterium otrzyma odpowiednią ilość punktów, wyliczoną
w następujący sposób:

ad. a) cena ofertowa - maksymalnie 100 pkt - wg następującego wzoru:

CN
Cena = ----- x 100 pkt
CB

gdzie poszczególne litery oznaczają:
Cena – liczba punktów w kryterium „cena ofertowa”,
CN – cena ofertowa najniższa spośród wszystkich rozpatrywanych i niepodlegających odrzuceniu ofert,
CB – cena ofertowa oferty badanej (przeliczanej),

Uwaga nr 1
Jeżeli zostanie złożona oferta, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz.U. z 2018 r. poz. 2174, z późn.zm.), dla celów zastosowania kryterium ceny Zamawiający dolicza do przedstawionej w tej ofercie ceny kwotę podatku od towarów i usług, którą miałby obowiązek rozliczyć.

Uwaga nr 2
Przy obliczaniu punktów, Zamawiający zastosuje zaokrąglenie do dwóch miejsc po przecinku według zasady, że trzecia cyfra po przecinku od 5 w górę powoduje zaokrąglenie drugiej cyfry po przecinku w górę o 1. Jeśli trzecia cyfra po przecinku jest mniejsza niż 5, to druga cyfra po przecinku nie ulega zmianie.


Za ofertę najkorzystniejszą będzie uznana oferta, która nie podlega odrzuceniu i przy uwzględnieniu kryterium ceny otrzyma najwyższą punktację.

4. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty z powodu zaoferowania takiej samej ceny, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli oferty z taką samą ceną, do złożenia
w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

11. Przedmiotowe środki dowodowe:

11.1. W celu potwierdzenia zgodności oferowanych dostaw z wymaganiami, cechami lub kryteriami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia lub opisie kryteriów oceny ofert, lub wymaganiami związanymi z realizacją zamówienia określonymi przez Zamawiającego, wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą następujące przedmiotowe środki dowodowe:

11.1.1 Rodzaj środka dowodowego:

1) Dotyczy Pakietów od nr 1 do nr 8 - materiały informacyjne uwiarygodniające parametry techniczne oferowanego asortymentu (katalogi, opisy, foldery itp.) w języku polskim, na podstawie, których Zamawiający będzie mógł bezspornie zidentyfikować oferowany asortyment oraz zapoznać się z jego parametrami technicznymi, użytkowymi, itp.

- wymagana forma: Oryginał w formie elektronicznej, w postaci elektronicznej z podpisem zaufanym lub osobistym albo kopia w postaci cyfrowego odwzorowania dokumentu papierowego, poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę podpisem kwalifikowanym, zaufanym lub osobistym lub notariusza podpisem kwalifikowanym.

2) próbkę zaoferowanego asortymentu dla następujących pozycji:

a) Pakiet nr 1 - próbki materiałów z oferowaną gamą kolorów, jak również należy dołączyć jedną sztukę gotowego ubrania, celem weryfikacji asortymentu;

b) Pakiet nr 2 - jedną sztukę gotowego prześcieradła celem weryfikacji asortymentu;

c) Pakiet nr 3 - jedną parę obuwia celem weryfikacji asortymentu;

d) Pakiet nr 4 - jedną sztukę gotowego ubrania celem weryfikacji asortymentu;

e) Pakiet nr 5 - komplet pościeli celem weryfikacji asortymentu;

f) Pakiet nr 6 - jedną parę obuwia celem weryfikacji asortymentu;

g) Pakiet nr 7 - dołączyć jeden komplet gotowego ubrania celem weryfikacji asortymentu;

h) Pakiet nr 8 - dołączyć po jednej sztuce z asortymentu celem weryfikacji;

- wymagana forma: postać fizycznej.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

11. Przedmiotowe środki dowodowe:

11.1. W celu potwierdzenia zgodności oferowanych dostaw z wymaganiami, cechami lub kryteriami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia lub opisie kryteriów oceny ofert, lub wymaganiami związanymi z realizacją zamówienia określonymi przez Zamawiającego, wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą następujące przedmiotowe środki dowodowe:

11.1.1 Rodzaj środka dowodowego:

1) Dotyczy Pakietów od nr 1 do nr 8 - materiały informacyjne uwiarygodniające parametry techniczne oferowanego asortymentu (katalogi, opisy, foldery itp.) w języku polskim, na podstawie, których Zamawiający będzie mógł bezspornie zidentyfikować oferowany asortyment oraz zapoznać się z jego parametrami technicznymi, użytkowymi, itp.

- wymagana forma: Oryginał w formie elektronicznej, w postaci elektronicznej z podpisem zaufanym lub osobistym albo kopia w postaci cyfrowego odwzorowania dokumentu papierowego, poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę podpisem kwalifikowanym, zaufanym lub osobistym lub notariusza podpisem kwalifikowanym.

2) próbkę zaoferowanego asortymentu dla następujących pozycji:

a) Pakiet nr 1 - próbki materiałów z oferowaną gamą kolorów, jak również należy dołączyć jedną sztukę gotowego ubrania, celem weryfikacji asortymentu;

b) Pakiet nr 2 - jedną sztukę gotowego prześcieradła celem weryfikacji asortymentu;

c) Pakiet nr 3 - jedną parę obuwia celem weryfikacji asortymentu;

d) Pakiet nr 4 - jedną sztukę gotowego ubrania celem weryfikacji asortymentu;

e) Pakiet nr 5 - komplet pościeli celem weryfikacji asortymentu;

f) Pakiet nr 6 - jedną parę obuwia celem weryfikacji asortymentu;

g) Pakiet nr 7 - dołączyć jeden komplet gotowego ubrania celem weryfikacji asortymentu;

h) Pakiet nr 8 - dołączyć po jednej sztuce z asortymentu celem weryfikacji;

- wymagana forma: postać fizycznej.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Umocowanie, upoważnienie (pełnomocnictwo) do podpisania oferty, do poświadczania dokumentów za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty zgodnie z ust. 3.3. niniejszego rozdziału SWZ, o ile nie wynika ono z dokumentów rejestrowych Wykonawcy, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

7. Informacja na temat wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia.

7.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.

7.2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania
w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika
z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.

7.3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, zobowiązani się złożyć wraz z ofertą stosowne pełnomocnictwo – nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.

Uwaga nr 1
Pełnomocnictwo, o którym mowa powyżej może wynikać albo z dokumentu pod taką samą nazwą, albo z umowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

7.4. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie (przez każdego z Wykonawców lub upoważnionego pełnomocnika).

7.5. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w art. 125 Ustawy (Załącznik nr 2 do SWZ) składa każdy
z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia – każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania w oparciu o wskazane w SWZ podstawy wykluczenia. Powyższe oznacza, iż:
7.5.1. Oświadczenie w zakresie braku podstaw wykluczenia musi złożyć każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;

7.6. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

3. Okoliczność wystąpienia przez Stronę z wnioskiem o zmianę postanowień umowy lub wprowadzenie do niej nowych postanowień nie implikuje po drugiej Stronie obowiązku wyrażenia zgody na zmianę i zawarcie stosownego aneksu.

4. Strony, na zasadzie art. 455 ust. 1 pkt 1 PZP ustalają,
że zmiana umowy może nastąpić wg zasad i na warunkach określonych poniżej:

1) zmniejszenie ceny określonej w umowie, w przypadku zaistnienia okoliczności wynikających z zasad funkcjonowania rynku powodujących zmniejszenie ceny,

2) zmiana ustawowej stawki podatku VAT w przypadku jej zmiany – zmiana wartości umowy następuje z dniem wejścia w życie zmienionej stawki VAT. W takim przypadku wartości netto wynagrodzenia pozostają bez zmian, zaś wartości brutto ulegają zmianie proporcjonalnie do zmienionej stawki podatku VAT,

3) zmiana produktu w przypadku zaprzestania produkcji przez dotychczasowego producenta z przyczyn niezależnych od Wykonawcy z zastrzeżeniem, że Wykonawca zaoferuje produkt równoważny.

4) wydłużenie terminu obowiązywania umowy w przypadku niewykorzystania całości asortymentu w zakładanym pierwotnie terminie,

5) zmiana terminu dostawy oraz czasu trwania umowy w przypadku wystąpienia siły wyższej mającej bezpośredni wpływ na określony termin wykonania zobowiązań umownych. Siła wyższa, o której mowa powyżej, to zdarzenie, którego wystąpienie jest niezależne od Stron i któremu nie mogą one zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, a w szczególności: wojny, stany nadzwyczajne, klęski żywiołowe, stany epidemii, ograniczenia związane z kwarantanną, embargo, rewolucje, zamieszki i strajki, które uniemożliwia wykonywanie przedmiotu umowy. W przypadku takim Strony, w rozsądnych granicach, podejmą wspólnie kroki w celu zmniejszenia skutków oddziaływania siły wyższej na przedmiot umowy polegające na tym, że:

a) na czas działania Siły Wyższej obowiązki Strony, która nie jest w stanie wykonać danego obowiązku ze względu na działanie Siły Wyższej, ulegają zawieszeniu,

b) strona Umowy, która opóźnia się ze swoim świadczeniem wynikającym z Umowy ze względu na działanie Siły Wyższej nie jest narażona na konsekwencję finansowe (w tym odsetki, kary albo inne konsekwencje finansowe) lub odstąpienie od Umowy przez drugą Stronę z powodu niedopełnienia obowiązków Umownych,

c) w przypadku ustania Siły Wyższej, Strony niezwłocznie przystąpią do realizacji swych obowiązków wynikających z Umowy,

d) w przypadku gdy okoliczności Siły Wyższej, uniemożliwiają jednej ze Stron umowy wywiązanie się z zobowiązań umownych przez okres dłuższy niż 1 (jeden) miesiąc, Strony umowy mogą rozwiązać umowę w całości lub w części. W przypadku rozwiązania umowy
z tej przyczyny, jej wykonanie i końcowe rozliczenie będzie uzgodnione przez Strony umowy.

5. zmiana danych podmiotów zawierających umowę w przypadkach, o których mowa w treści art.: 455 ust. 1 pkt 2 lit b) PZP. W takiej sytuacji Wykonawca zobowiązany jest do powiadomienia Zamawiającego o takiej zmianie
i przedstawienia aneksu do Umowy wraz z aktualnym odpisem z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, potwierdzonym „za zgodność z oryginałem”,

6. zmiana terminu, sposobu realizacji podyktowana wystąpieniem innych okoliczności niezależnych od Stron, których nie dało się przewidzieć przy zachowaniu należytej staranności w momencie zawarcia Umowy. Powyższa zmiana może nastąpić po uprzednim powiadomieniu pisemnym Zamawiającego o proponowanej zmianie i wyrażeniu zgody
na taką zmianę przez Zamawiającego.

7. Jednocześnie umawiające się Strony dopuszczają możliwość zmiany postanowień umowy w okolicznościach i na zasadach określonych w art. 455 ust. 1 pkt 2-4 oraz ust. 2 i 3 PZP oraz innych nieistotnych w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-07-30 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://urazowka.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-07-30 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-08-28

2021-07-22 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę przedłużenie rzęs z dojazdem - Sosnowiec
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania09-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę przedłużenie rzęs z dojazdem.
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Piekary Śląskie: Dostawy świeżego pieczywa - Kochcice
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Zdrowie i uroda: Dostawa narzędzi ortopedycznych dla SP ZOZ MSWiA w Szczecinie
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Zdrowie i uroda: Zakup i sukcesywna dostawa sterylnych obłożeń i serwet operacyjnych
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI