Dostawy aparatów słuchowych i zespoleń laryngologicznych

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawy aparatów słuchowych i zespoleń laryngologicznych
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKraków
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
  • Termin składania wniosków2021-03-31
  • Zamawiający5 Wojskowy Szpital Kliniczny z POlikliniką SP ZOZ w Krakowie
  • Data publikacji ogłoszenia2021-03-23
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00021237
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawy aparatów słuchowych i zespoleń laryngologicznych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 5 Wojskowy Szpital Kliniczny z POlikliniką SP ZOZ w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351506868

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wrocławska 1-3

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 30-901

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.7.) Numer telefonu: 126308059

1.5.8.) Numer faksu: 126308059

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam@5wszk.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://5wszk.com.pl/zamowienia-publiczne

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawy aparatów słuchowych i zespoleń laryngologicznych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f6b6d3f9-8b0b-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00021237

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003102/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.30 Implanty słuchowe

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://5wszk.com.pl/zamowienia-publiczne

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://epuap.gov.pl/wps/portal, https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przyużyciuminiPortaluhttps://miniportal.uzp.gov.pl/,ePUAPuhttps://epuap.gov.pl/wps/portalorazpocztyelektronicznej.Wykonawcazamierzającywziąćudziałwpostępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy:złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych,elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do:złożenia,zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz dokomunikacjiwynosi150 MB.Za datę przekazania oferty,wniosków, zawiadomień,dokumentów elektronicznych,oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP. Dane postępowania poza SWZ można wyszukać również na Liście wszystkich postępowań klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania na miniPortalu

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiającyinformuje,że:1.AdministratoremdanychosobowychudostępnionychwramachpostępowaniajestZamawiający.2.Kontakt doinspektoraochrony danychosobowych: adres e-mail:rodo@5wszk.com.pl,pisemnienaadresZamawiającego :5Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką SPZOZ wKrakowie,ul.Wrocławska1-3,30-901Kraków3.Dane osoboweprzetwarzane będą wzwiązkuzkoniecznościąwypełnieniaobowiązkuprawnego ciążącegonazamawiającym,wceluzwiązanymzniniejszympostępowaniem oudzieleniezamówienia publicznego tj. zgodnie zart.6ust.1lit.c)rozporządzeniaParlamentuEuropejskiego iRady (UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r.wsprawieochronyosóbfizycznychwzwiązkuzprzetwarzaniem danych osobowych i wsprawieswobodnegoprzepływutakichdanychorazuchyleniadyrektywy95/46/WE („RODO”) w zw.zustawą zdnia29stycznia2004r.Prawozamówieńpublicznych(Dz.U.2017.1579 t.j. z dnia 2017.08.24)(„PZP”);4.Wrazierealizacjizamówieniapublicznegodaneosoboweprzetwarzane będą w celu wykonaniaumowytj.zgodnie art. 6ust. 1litb)RODO.5.odbiorcami danychosobowych będąosobylubpodmioty,którymudostępnionazostaniedokumentacjapostępowania(komisjaprzetargowa)orazodpowiednieorganykontrolewzakresieichkompetencji; 6.Dane osobowe będą przechowywane,przezokres4latoddniazakończeniapostępowania o udzielenie zamówienia, ajeżeliczas trwaniaumowyprzekracza4lata,okresprzechowywaniaobejmujecały czas trwania umowy.Danetemogąbyćprzechowywaneprzezokresdłuższy niż wskazany, o ile wynika to z ustawy z dnia14lipca1983r.onarodowymzasobiearchiwalnymiarchiwach (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 217 z późn.zm.)iprzepisówwykonawczychdotejustawy.7.obowiązek podania danychosobowychjestwymogiemustawowymokreślonym wprzepisachustawyPZP,związanym zudziałemwpostępowaniuoudzieleniezamówieniapublicznego;konsekwencje niepodania określonych danychwynikajązustawyPZP;8.wodniesieniudodanychosobowych decyzje nie będą podejmowane wsposóbzautomatyzowany.9.Prawa osóbktórych danesąprzetwarzane:•prawodostępudodanychosobowych;• prawodosprostowaniadanychosobowych(Wyjaśnienie: skorzystaniezprawadosprostowanianiemożeskutkowaćzmianąwynikupostępowania)• prawożądaniaodadministratoraograniczeniaprzetwarzaniadanychosobowych(prawodoograniczenia przetwarzanianiemazastosowaniawodniesieniudoprzechowywania, w celu zapewnienia korzystaniaześrodkówochronyprawnej lubwceluochronypraw innej osobyfizycznej lubprawnej, lub z uwaginaważnewzględyinteresupublicznegoUniiEuropejskiej lub państwaczłonkowskiego);10.prawodowniesieniaskargidoPrezesaUrzęduOchronyDanychOsobowych,gdyuznaPani/Pan,żeprzetwarzaniedanychosobowychPani/Panadotyczącychnaruszaprzepisy;11.nieprzysługujePani/Panu:•prawodousunięciadanychosobowych;•prawodoprzenoszeniadanychosobowych;prawosprzeciwu,wobecprzetwarzaniadanychosobowych,gdyżpodstawąprawnąprzetwarzaniadanychosobowychjestkoniecznośćwypełnieniaobowiązku prawnego ciążącego nazamawiającymlubwykonanieumowy

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 7. obowiązek podaniadanychosobowychjestwymogiemustawowym określonymwprzepisachustawyPZP,związanym zudziałemwpostępowaniuoudzielenie zamówieniapublicznego;konsekwencjeniepodaniaokreślonychdanychwynikają zustawyPZP;8. wodniesieniu do danychosobowychdecyzjeniebędąpodejmowanewsposóbzautomatyzowany. 9. Prawaosóbktórychdanesąprzetwarzane:•prawodostępudodanychosobowych;• prawodosprostowaniadanychosobowych(Wyjaśnienie:skorzystaniezprawadosprostowania niemożeskutkowaćzmianąwynikupostępowania)•prawożądaniaodadministratoraograniczeniaprzetwarzaniadanychosobowych(prawodoograniczeniaprzetwarzanianiemazastosowania w odniesieniu doprzechowywania,wceluzapewnieniakorzystaniaześrodkówochronyprawnej lub w celu ochrony praw innej osobyfizycznej lubprawnej,lubzuwaginaważnewzględyinteresu publicznego UniiEuropejskiej lub państwaczłonkowskiego);10.prawodowniesieniaskargido PrezesaUrzęduOchrony Danych Osobowych,gdyuznaPani/Pan,żeprzetwarzaniedanychosobowychPani/Panadotyczącychnaruszaprzepisy;11.nieprzysługujePani/Panu:•prawodousunięcia danychosobowych;•prawodoprzenoszeniadanychosobowych;prawosprzeciwu,wobecprzetwarzaniadanych osobowych, gdyżpodstawąprawnąprzetwarzaniadanych

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 17/ZP/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 6

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

L.p NAZWA MATERIAŁU j.m Ilość Cena jednostkowa netto Wart. Netto Stawka VAT Wart. Brutto Nazwa handlowa, nazwa producenta, nr katalogowy1 System implantu zakotwiczonego do proptezowania ubytków słuchu do 45dB HL i do 65 dB HL, do zabiegu chirurgicznego w procedurze nie wymagającej redukcji tkanki podskórnej.Gwarancja na procesor 2 lata. kpl 3 implant o średnicy 4,5mm, zintegrowany ze wspornikiem, samogwintujący- wspornik implantu dostępny w 4 długościach z zakresu 6-14mm pozwalający na dostosowanie do warunków anatomii pacjenta- uniwersalny zaczep implantu pozwalający na zatrzaśnięcie procesora innej firmy- minimalnie inwazyjna technika chirurgii – dzięki dedykowanej kaniuli nie ma konieczności stosowania szwów- procesor jednomodułowy (bez kabli łączących jego części)- procesor do wyboru w wersji pozwalającej na protezownie ubytków słuchu wynoszących średnio 45/55/65dB HL BC- darmowa aplikacja pozwalająca na kontrolę procesora z użyciem smartfona- Możliwość doboru ustawień procesora z użyciem opisanej w literaturze metody (np. NAL, DSL itp.)- Procesor posiada kategorię wodoszczelności IP57 - procesor jednomodułowy (bez kabli łączących jego części)- procesor do wyboru w wersji pozwalającej na protezownie ubytków słuchu wynoszących średnio 45/55/65dB HL BC- darmowa aplikacja pozwalająca na kontrolę procesora z użyciem smartfona- Możliwość doboru ustawień procesora z użyciem opisanej w literaturze metody (np. NAL, DSL itp.)- Procesor posiada kategorię wodoszczelności IP57- kompatybilność ze wszystkimi wspornikami wyżej opiasnymi- Gwarancja na procesor 24 miesiące2 - procesor jednomodułowy (bez kabli łączących jego części)- procesor do wyboru w wersji pozwalającej na protezownie ubytków słuchu wynoszących średnio 45/55/65dB HL BC- darmowa aplikacja pozwalająca na kontrolę procesora z użyciem smartfona- Możliwość doboru ustawień procesora z użyciem opisanej w literaturze metody (np. NAL, DSL itp.)- Procesor posiada kategorię wodoszczelności IP57- kompatybilność ze wszystkimi wspornikami wyżej opiasnymi- Gwarancja na procesor 24 miesiące szt 4 RAZEM

4.2.6.) Główny kod CPV: 33185300-3 - Implanty otolaryngologiczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje skorzystanie z prawa opcji zgodnie z postanowieniami projektu umowy w tym zakresie.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 40,00

Kryterium 2

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

L.p NAZWA MATERIAŁU j.m Ilość Cena jednostkowa netto Wart. Netto Stawka VAT Wart. Brutto Nazwa handlowa, nazwa producenta, nr katalogowy1 System implantów na przewodnictwo kostne mające zastosowanie w leczeniu niedosłuchów przewodzeniowych i mieszanych.Urządzenie składające się z 3 części (wewnętrznej i dwóch zewnętrznych) - Implantu tytanowego/ magnetycznego , całkowicie wszczepialnego; aparatu słuchowego (procesor mowy) wyposażonego w element metalowy do mocowania z magnesem oraz magnes zewnętrzny łączący wszczepiony implant z aparatem słuchowym. Gwarancja na procesor 2 lata. kpl 5 Część implantowana + osprzęt jednorazowy : Implant magnetyczny w tytanowej obudowie kotwiczony w kości skroniowej, mocowany śrubami. Po wszczepieniu cały implant znajduje się pod skórą, brak zaczepu przechodzącego przez skórę. Implant magnetyczny złożony z 2 magnesów. Implant magnetyczny mocowany za pomocą min. 4 mini śrub o długości nie przekraczającej 4 mm. Implant tytanowy, który po wszczepieniu nie wystaje poza linię kości czaszki i nie powoduje naprężeń skóry. Implant wszczepiany pod skórę głowy, złożony z 2 magnesów w celu optymalnego pozycjonowania procesora dźwięku. Implant magnetyczny nie grubszy niż 3 mm. Osprzęt chirurgiczny wymagany do przeprowadzenia implantacji: narzędzie do wkręcania mini śrub, miarki mierzące grubość skóry, wzornik miejsca nacięcia skóry. Magnes zewnętrzny utrzymujący procesor dźwięku, Magnes złożony z 2 wbudowanych magnesów utrzymujących procesor dźwięku w odpowiedniej pozycji, Min. 8 stopni sił magnesu, dobieranego w zależności od grubości skóry oraz komfortu pacjenta.Procesor dźwięku: Procesor dźwięku bezzaczepowy, wyposażony w wibrator kostny, Wielokanałowy procesor dźwięku (co najmniej 8 kanałów). Dwa mikrofony w izolowanej komorze z modalnościami dookólnymi i kierunkowymi. Ilość programów min. 4. Możliwość zamocowania aparatu słuchowego na elastycznej opasce do momentu implantacji części wewnętrznej lub podczas wczesnego okresu pooperacyjnego. Dostępność w min. 4 kolorach. Możliwość badania MRI 1,5 T oraz 3 T - urządzenie posiada odpowiednie zezwolenia/dopuszczenia do przeprowadzania takich badań (Możliwość wykonania tego badania bez jakichkolwiek interwencji chirurgicznych czy zabiegowych mających na celu usunięcie całości lub części zaimplantowanego pod skórę systemu). Urządzenie współpracujące z interfejsem Hi-Pro2 Procesor dźwięku: Procesor dźwięku bezzaczepowy, wyposażony w wibrator kostny, Wielokanałowy procesor dźwięku (co najmniej 8 kanałów). Dwa mikrofony w izolowanej komorze z modalnościami dookólnymi i kierunkowymi. Ilość programów min. 4. Możliwość zamocowania aparatu słuchowego na elastycznej opasce do momentu implantacji części wewnętrznej lub podczas wczesnego okresu pooperacyjnego. Dostępność w min. 4 kolorach. Możliwość badania MRI 1,5 T oraz 3 T - urządzenie posiada odpowiednie zezwolenia/dopuszczenia do przeprowadzania takich badań (Możliwość wykonania tego badania bez jakichkolwiek interwencji chirurgicznych czy zabiegowych mających na celu usunięcie całości lub części zaimplantowanego pod skórę systemu). Urządzenie współpracujące z interfejsem Hi-Pro szt 1 RAZEM

4.2.6.) Główny kod CPV: 33185300-3 - Implanty otolaryngologiczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje skorzystanie z prawa opcji zgodnie z postanowieniami projektu umowy w tym zakresie.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 40,00

Kryterium 2

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

L.p NAZWA MATERIAŁU j.m Ilość Cena jednostkowa netto Wart. Netto Stawka VAT Wart. Brutto Nazwa handlowa, nazwa producenta, nr katalogowy1 System implantu zakotwiczonego w kości na przewodnictwo kostne z procesorem dźwięku/mowy kpl 3 Implant wykonany z tytanu, samogwintujący się, o średnicy nie mniejszej niż 4,4 mm,Długość implantu w dwóch rozmiarach: 3 mm i 4 mm, pełna dostępność śródoperacyjna w obu rozmiarach w zależności od zapotrzebowania w trakcie realizacji umowy,Możliwość odkręcania i wkręcenia zaczepu magnetycznego do implantu podczas implantacjiPomiar stabilności implantów metodą RFA śródoperacyjnie jak i do czasu obciążenia procesorem oraz podczas wizyt kontrolnych w przypadku zastosowania zaczepu/wspornika penetrującego tkanki miękkie. W przypadku zastosowania zaczepu magnetycznego - pomiar stabilności metodą RFA tylko śródoperacyjnie.Możliwość dostarczenia wspornika pokrytego hydroksyapatytemMożliwość dostarczenia zaczepu magnetycznegoJeden punkt mocowania implantu w kości skroniowejOsprzęt chirurgiczny wymagany do przeprowadzania implantacji (jednorazowego użytku)Wiertło naprowadzające umożliwiające wykonanie w czaszce wstępnego otworu (pod implant) o min dwóch głębokościach 3 mm i 4 mm 2.2 Przyrząd do wykonania w skórze otworu pod wspornik (zaczep procesora)Procesor dźwięku: 3.1 Zauszny procesor dźwięku wykorzystujący standardowe ogólnie dostępne baterie zasilające lub akumulator. Wzmocnienie procesora min 45 dB HL lub 55 dB HL lub 65 dBHL w zależności od zapotrzebowania w trakcie realizacji umowyMożliwość protezowania pacjenta na elastycznej opasce do momentu obciążenia implantu z wykorzystaniem oferowanego procesora dźwięku a nie dodatkowego aparatu słuchowego.W pełni automatyczny wielokanałowy mikrofon kierunkowy z funkcją kompensacji pozycji w celu eliminacji cienia małżowiny usznej Sposób zatrzaskiwania samego procesora do wewnątrz zaczepu. Obecność inżyniera klinicznego przy wszystkich zabiegach.Zestaw chirurgiczny do przeprowadzenia implantacji zapewniony na czas zabiegu2 Procesor dźwięku: 3.1 Zauszny procesor dźwięku wykorzystujący standardowe ogólnie dostępne baterie zasilające lub akumulator. Wzmocnienie procesora min 45 dB HL lub 55 dB HL lub 65 dBHL w zależności od zapotrzebowania w trakcie realizacji umowyMożliwość protezowania pacjenta na elastycznej opasce do momentu obciążenia implantu z wykorzystaniem oferowanego procesora dźwięku a nie dodatkowego aparatu słuchowego.W pełni automatyczny wielokanałowy mikrofon kierunkowy z funkcją kompensacji pozycji w celu eliminacji cienia małżowiny usznej Sposób zatrzaskiwania samego procesora do wewnątrz zaczepu. Obecność inżyniera klinicznego przy wszystkich zabiegach.Zestaw chirurgiczny do przeprowadzenia implantacji zapewniony na czas zabiegu szt 7 RAZEM

4.2.6.) Główny kod CPV: 33185300-3 - Implanty otolaryngologiczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje skorzystanie z prawa opcji zgodnie z postanowieniami projektu umowy w tym zakresie.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 40,00

Kryterium 2

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

L.p NAZWA MATERIAŁU j.m Ilość Cena jednostkowa netto Wart. Netto Stawka VAT Wart. Brutto Nazwa handlowa, nazwa producenta, nr katalogowy1 Przyrząd do drenażu jamy bębenkowej ucha środkowego jałowy (sterylizowany tlenkiem etylenu) biały wykonany z PTFE, z nitką z przędzy poliamidowej umożliwiającej swobodne usuwanie, o średnicy 1,15mm, pakowany pojedynczo w torebkę foliowo-papierową szt. 40 RAZEM

4.2.6.) Główny kod CPV: 33185300-3 - Implanty otolaryngologiczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje skorzystanie z prawa opcji zgodnie z postanowieniami projektu umowy w tym zakresie.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 40,00

Kryterium 2

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

L.p NAZWA MATERIAŁU j.m Ilość Cena jednostkowa netto Wart. Netto Stawka VAT Wart. Brutto Nazwa handlowa, nazwa producenta, nr katalogowy1 Niskooporowa wszczepialna proteza głosowa zbudowana z silikonu klasy medycznej i polimeru/tworzywa fluorowego w rozmiarach : 6; 8; 10; mm, średnicy minimum 22 Fr.Proteza uniwersalna do wszczepiania pierwotnego podczas laryngektomii i do wszczepiania wtórnego do przetoki wytworzonej po zagojeniu tracheostomii. Posiadająca pierścień z tworzywa widocznego w promieniach rentgenowskich oraz elastyczne kołnierze (od strony przełyku i od strony stomy) umożliwiające zakładanie protezy do przetoki przełykowo-gardłowej z dwóch stron tj. z dojścia przedniego - przez tracheostomię oraz z dojścia tylnego - od strony przełyku z użyciem giętkiej prowadnicy. Zastawka protezy ustawiona pod kątem w celu łatwiejszego przepływu powietrza. Proteza bezpieczna dla obrazowania MR do 3T oraz badań RTG oraz radioterapii do dawki 70Gy. Proteza jest łatwo czyszczona za pomocą szczoteczki. Proteza jest w opakowaniu sterylnym. Korpus protezy (obudowa jednokierunkowej zastawki) widoczny w promieniach rentgenowskich.Opakowanie zawiera protezę oraz podajnik, wielorazową szczoteczkę do czyszczenia protezy, instrukcje dla lekarza i pacjenta w języku polskim. Rozmiar do decyzji zamawiającego. szt. 4 2 Niskooporowa wszczepialna proteza głosowa z dodatkowym trzecim kołnierzem od strony przełyku, w celu lepszego uszczelnienia przetoki. Zbudowana z silikonu i polimeru fluorowego klasy medycznej średnicy minimum 22 Fr. Zastawka protezy ustawiona pod kątem w celu łatwiejszego przepływu powietrza. Opakowanie zawiera: - protezę głosową wprowadzoną do podajnika - zestaw jałowy, - szczoteczkę do czyszczenia protezy - instrukcję dla lekarza, podręcznik dla pacjenta, instrukcję użytkowania szczoteczki. Rozmiar do decyzji zamawiającego. szt. 2 RAZEM

4.2.6.) Główny kod CPV: 33185300-3 - Implanty otolaryngologiczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje skorzystanie z prawa opcji zgodnie z postanowieniami projektu umowy w tym zakresie.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 40,00

Kryterium 2

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

L.p NAZWA MATERIAŁU j.m Ilość Cena jednostkowa netto Wart. Netto Stawka VAT Wart. Brutto Nazwa handlowa, nazwa producenta, nr katalogowy1. Płytka adaptacyjna grubość 2,0mm, 30 otworowa gr 0,9mm, rozstaw otw.6,5mm, tytan szt. 5 2. Płytka grubość 2,0mm typu L, 5 otworowa ,lewa/prawa, tytan szt. 3 3. Płytka grubość 2,0mm typu L, 7 otworowa ,lewa/prawa, tytan szt. 3 4. Płytka grubość 2,0 mm typu L, 10 otworowa ,lewa/prawa, tytan szt. 3 5. Płytka podoczodołowa(łuk) grubość 2.0mm , 8 otworowa,tytan szt. 3 6. Płytka podoczodołowa(łuk) grubość 2.0mm , 10 otworowa,tytan szt. 3 7. Płytka podoczodołowa(łuk) grubość 2.0mm , 12 otworowa,tytan szt. 3 8. Płytka grubość 2,0mm, 4 oczkowa z mostem dł 28mm ,tytan szt. 5 9. Śruby śr. 2,0mm, samogwintujące odł. 4,6,8,10,12,14 mm szt. 70 10. Śruby awaryjne śr. 2,4mm samogwintujące o dł. 6,8,10,12 mm ,tytan szt. 10 11. Płytka grubość 1,3 mm typu L, 6 otworowa lewa/prawa,tytan szt. 3 12. Płytka grubość 1,3 mm typu L, 7 otworowa lewa/prawa,tytan szt. 3 13. Płytka podoczodołowa (łuk)grubość 1,3mm, 9 otworowa szt. 3 14. Płytka adaptacyjna grubość 1,3mm, 24 otworowa,tytan szt. 10 15. Śruby samogwintujące śr.1,3mm o dł. 3,4,5,6,8 mm, pogłębiony krzyżak, tytan szt. 100 16. Śruby awaryjne śr.1,7mm samogwintujące o dł. 3,4,5,6,8 mm ,tytan szt. 10 17. Płyta rekonstrukcyjna z nagwintowanymi otworami ,prosta,20 otworowa ,profil 2,5mm, czysty tytan szt. 1 18. Płyta rekonstrukcyjna z nagwintowanymi otworami ,prawo lub lewostronnie wygięta, 6+ 21 otworów ,profil 2,5mm, czysty tytan szt. 2 19. Śruba korowa ,żuchwowa śr. 2,4mm, samogwintująca dł. 6,8,10,12,14,16,18 mm, tytan szt. 20 20. Śruba rekonstrukcyjna LOCK śr 2,4mm z nagwintowanym łbem, blokująca się w płycie , dł. 8,10,12,14,16,18 mm, tytan szt. 12 21. Śruba awaryjna śr 2,7 mm samogwintująca dł. 8,1012,14 mm , tytan szt. 5 22. Płytka siatkowa do dna oczodołu,wycinek koła, grubość 0,4mm ,tytan szt. 1 23. Płytka do oczodołu 12 otworów ,grubość 0,5mm, tytan szt. 1 24. Płytka adaptacyjna 20 otworów,grubość 0,5mm,tytan szt. 1 25. Płytka Y podwójna ,6 otworów,grubość 0,5mm,tytan szt. 1 26. Płytka ramkowa ,4 otworowa,5 x 10 mm,grubość 0,5mm, tytan szt. 1 27. Śruba śr. 1,5mm,samogwintujaca,długość 4mm tytan szt. 20 28. Śruba śr. 1,5mm,samogwintujaca,długość 5mm, tytan, szt. 20 29. Śruba awaryjna śr 1,8 mm samogwintująca dł. 4 mm , tytan szt. 5 30. Śruba awaryjna śr 1,8 mm samogwintująca dł. 5 mm , tytan szt. 5 31. Płytka typu L- 5 otworów,tytan, grubość 0,5mm, tytan , lewa /prawa szt. 2 32. Płytka do dna oczodołu,tytan, grubość 0,3mm,mała szt. 5 33. Płytka do dna oczodołu,tytan, grubość 0,3mm, średnia szt. 5 RAZEM Depozyt + instrumentarium

4.2.6.) Główny kod CPV: 33185300-3 - Implanty otolaryngologiczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje skorzystanie z prawa opcji zgodnie z postanowieniami projektu umowy w tym zakresie.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający wymaga jedynie oświadczenia w tym zakresie o którym mowa w art. 125 PZP

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga jedynie oświadczenia w tym zakresie o którym mowa w art. 125 PZP

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

10.1 Dokumenty wraz z ofertą!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :10.1.1 Wypełniony i podpisany we wskazanych miejscach Załącznik nr 1 – formularz opis przedmiotu zamówienia – zestawienie wymaganych i oferowanych parametrów10.1.2 Wypełniony we wskazanych miejscach i podpisany Załącznik nr 2 –formularz ofertowy,10.1.3 Dokumenty rejestrowe potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictwa potwierdzające umocowanie osób do składania oferty w imieniu Wykonawcy,10.1.4 Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia z postępowania stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SWZ (wypełnić pkt 3!!!! ewentualnie oświadczenie z pkt 4 dotyczące wykazanie rzetelności w sytuacji podleganiu wykluczeniu, ewentualnie oświadczenie z pkt 5, czyli oświadczenie Wykonawcy dotyczące podmiotu na które zasoby lub sytuację na które się wykonawca powołuje w zakresie braku podstaw do wykluczenia tego podmiotu)10.1.5 Potwierdzenie wniesienia wadium, o ile jest to wymagane.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

13. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.14. W przypadku składania ofert przez podmioty ubiegające się wspólnie o udzielenie zamówienia należy dołączyć pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.15. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający będzie mógł żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców16. W przypadku, gdy Wykonawca w miejsce któregoś z dokumentów, o których mowa w SWZ dostarczy jego kopię, kopia ta musi być poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów udostępniających Wykonawcy zasoby, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów powinny być poświadczane za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub te podmioty. Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginałów lub notarialnie potwierdzonych kopii dokumentów (np. jeśli przedstawione kserokopie będą nieczytelne lub będą wzbudzać wątpliwości co do ich prawdziwości).17. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.2. Kupujący przewiduje możliwość zmiany umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru oferty Sprzedającego na wniosek którejkolwiek ze stron, jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla Kupującego lub też dotyczą: 1) zmiany świadczenia Sprzedającego na świadczenie lepszej jakości przy zachowaniu tożsamości towaru,2) wydłużenia terminu wykonania umowy z powodu okoliczności niezależnych od Sprzedającego,3) zmiany danych Sprzedającego ( np. zmiana siedziby, adresu, nazwy),4) działania siły wyższej lub wystąpienia stanu wyższej konieczności5) zmian organizacyjnych Kupującego powodujących, iż wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe6) zmian w zakresie sposobu wykonywania zadań lub zasad funkcjonowania Kupującego powodujących, iż wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe lub zaistniała konieczność modyfikacji przedmiotu zamówienia,7) omyłek pisarskich lub błędów rachunkowych,8) mających na celu wyjaśnienie wątpliwości treści umowy, jeśli będzie ona budziła wątpliwości interpretacyjne między stronami,9) zmiany stawki podatku VAT na towar,10) jeżeli zmiany umowy, w tym zmiany sposobu płatności, wymagać będzie ochrona interesu Kupującego,11) innych zmian korzystnych dla Kupującego, w tym polegających na zamianie towarów na elementy o lepszych lub/i odpowiedniejszych parametrach technicznych chociażby wiązało się to z koniecznością zmiany terminu lub sposobu wykonania zamówienia.3. Strony ustalają, iż zmiana numeru katalogowego, nazwy przedmiotu zamówienia, liczby opakowań, wielkości opakowań niepowodującej zmiany przedmiotu zamówienia, nie stanowi zmiany umowy i nie wymaga aneksu. Sprzedający zobowiązany jest do niezwłocznego powiadomienia Kupującego o tym fakcie.4. W przypadku zmiany:1)stawki podatku od towarów i usług, 2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na pod-stawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, 3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, 4) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych – jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-03-31 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy przesłać na na skrytkę Zamawiającego na portalu e-puap(https://epuap.gov.pl/wps/portal):/5wszkzp/SkrytkaESP

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-03-31 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-04-29

2021-03-23 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie masaży zaleconych przez lekarza - Brzeźnica
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania20-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie masaży zaleconych przez lekarza. Zainteresowanych proszę o kontakt.