Dostawa zestawu do pozyskiwania osocza oraz membran do leczenia ubytków chrzęstnych...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa zestawu do pozyskiwania osocza oraz membran do leczenia ubytków chrzęstnych dla SPZOZ – Szpitala im. dr J.Dietla w Krynicy-Zdroju. Okres trwania umowy 24 miesiące.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKrynica-Zdrój
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2021-03-04
  • ZamawiającySamodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej - Szpital im. dr. J.Dietla w Krynicy-Zdroju
  • Data publikacji ogłoszenia2021-02-23
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00009663
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa zestawu do pozyskiwania osocza oraz membran do leczenia ubytków chrzęstnych dla SPZOZ – Szpitala im. dr J.Dietla w Krynicy-Zdroju.Okres trwania umowy 24 miesiące.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej - Szpital im. dr. J.Dietla w Krynicy-Zdroju

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000300587

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kraszewskiego 142

1.5.2.) Miejscowość: Krynica-Zdrój

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-380

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.7.) Numer telefonu: 18 47 32 409

1.5.8.) Numer faksu: 18 47 32 700

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@szpital-krynica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-krynica.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa zestawu do pozyskiwania osocza oraz membran do leczenia ubytków chrzęstnych dla SPZOZ – Szpitala im. dr J.Dietla w Krynicy-Zdroju.Okres trwania umowy 24 miesiące.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3c2e0e25-75ba-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00009663

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-02-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002042/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Dostawa implantów ortopedycznych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.szpital-krynica.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia, komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcamiodbywa się przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/ ,ePUAPuhttps://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej.2. W postępowaniu o udzielenie zamówieniakomunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń,wniosków (innych niż wskazanych w rozdz. XII), zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywasię elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji”dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal lub za pomocą poczty elektronicznej. Wewszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługująsię numerem ogłoszenia(BZP lub ID postępowania).3. Dokumenty elektroniczne składane są przezWykonawcę za pośrednictwem „Formularza do komunikacji” jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych, za pomocą poczty elektronicznej, nawskazany w ust.6 adres email. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. wsprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dladokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzieleniezamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu MinistraRozwoju, Pracy i Technologii z dnia23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowychoraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z2020 poz. 2415).I. Informacjeogólne1. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu oudzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto naePUAP ma dostęp do formularzy:„Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku”oraz do„Formularza do komunikacji”.2. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbieraniadokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacjiprzekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortalu oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP). 3.Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: „Formularzzłożenia, zmiany,wycofania oferty lub wniosku” i „formularza do komunikacji”wynosi 150 MB.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Rozdział XIX SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Rozdział XIX SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SPZOZ-ZP-271-4/21

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Dostawa zestawu do pozyskiwania osocza oraz membran do leczenia ubytków chrzęstnych dla SPZOZ – Szpitala im. dr J.Dietla w Krynicy-Zdroju. Okres trwania umowy 24 miesiące.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ. 2. Na Na asortyment objęty zamówieniem Wykonawca utworzy MAGAZYN DEPOZYTOWY.3. Zamawiający wymaga, aby zestaw pozwalał na pozyskanie ok. 78% płytek krwi oraz na płynną regulacje końcowej objętości PRP przy maksymalnej objętości od 6- 11ml. Opcjonalnie zestaw pozwalający na wykonanie dwóch zabiegów. Posiadający certyfikat CE. Zamawiający wymaga bezpłatnego użyczenia na okres trwania umowy instrumentarium: wirówka.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33140000-3 - Materiały medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium CENA: Liczba punktów = (cena (min)/cena (oceniana) *100gdzie:➢ cena(min) – najniższa cena spośród wszystkich ofert ocenianych (w danympakiecie)➢cena(oceniana) - cena podana w ofercie ocenianej (w danym pakiecie)Za ofertęnajkorzystniejsza uznana zostanie oferta, która uzyska największą liczbę punktów w kryterium cena.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W zakresie potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z Postępowania w okolicznościach,o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp oraz art. 109 ust. 1 pkt. 4, Wykonawcaprzedkłada:a)oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – wypełnione ipodpisane odpowiednio przez osobę (osoby) upoważnioną (upoważnione) doreprezentowania Wykonawcy. Stosowne oświadczenie zawarte jest we wzorze Oferty,stanowiącej Załącznik nr2a do Specyfikacji b) odpisu lub informacji z Krajowego RejestruSądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, sporządzonychnie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu dorejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109ust. 1 pkt 4 ustawy.3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytoriumRzeczypospolitej Polskiej,zamiast dokumentów o których mowa w ust. 2 lit. b składa dokumentlub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania,potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.4.Dokumenty, o których mowa w ust. 3powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przedupływem terminu składania ofert. 5.Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejscezamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 3, lub gdy dokumenty te nieodnoszą się do wszystkich przypadków, o których mowa w ust. 3, zastępuje się je odpowiednio wcałości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, zewskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby,której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawcama siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożoneprzed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowegolub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkaniawykonawcy.Postanowienia ust. 4 stosuje się odpowiednio. 6. W przypadku wątpliwości co dotreści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkaniapoza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwychorganów odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca masiedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W zakresie wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art.273ustawy Pzp, Wykonawca przedkłada:a) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – wypełnione i podpisane odpowiednio przez osobę (osoby)upoważnioną(upoważnione) do reprezentowania Wykonawcy. Stosowne oświadczenie zawartejest we wzorze, stanowiącym Załącznik nr 2b do Specyfikacji.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

a) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (ulotka informacyjna, aktualny katalog zawierającydokładny opis z numerami serii w języku polskim- dokumenty mają potwierdzać wymogi opisanew załączniku nr 2 SWZ); Obowiązkowo należy podać numer katalogowy oferowanegoproduktu,b) dokumenty świadczące o dopuszczeniu do obrotu (odpowiednio):1) deklaracjazgodności producenta,2) certyfikat zgodności CE (jeżeli dotyczy),3) zgłoszenie lubpowiadomienie do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych iProduktów Biobójczych,4) w przypadku produktów, które nie podlegają przepisom ustawy z dnia20 maja 2010 r. o Wyrobach Medycznych, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty inneniż wyżej wymienione, odpowiednie dokumenty dopuszczające te produkty do obrotu istosowania.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

a) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (ulotka informacyjna, aktualny katalog zawierającydokładny opis z numerami serii w języku polskim- dokumenty mają potwierdzać wymogi opisanew załączniku nr 2 SWZ); Obowiązkowo należy podać numer katalogowy oferowanegoproduktu,b) dokumenty świadczące o dopuszczeniu do obrotu (odpowiednio):1) deklaracjazgodności producenta,2) certyfikat zgodności CE (jeżeli dotyczy),3) zgłoszenie lubpowiadomienie do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych iProduktów Biobójczych,4) w przypadku produktów, które nie podlegają przepisom ustawy z dnia20 maja 2010 r. o Wyrobach Medycznych, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty inneniż wyżej wymienione, odpowiednie dokumenty dopuszczające te produkty do obrotu istosowania.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

a) formularz ofertowy ogólny (załącznik nr 1 do SWZ),b) szczegółowa oferta cenowa (załączniknr 2 do SWZ),UWAGA! W przypadku nie dołączenia do Oferty „Szczegółowej Oferty Cenowej”,Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy,c) dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianieprzez Wykonawcę warunków udziału w Postępowaniu i brak podstaw do wykluczenia(wymienione w rozdz. IX Specyfikacji) (załącznik nr 2A, 2B do SWZ)d) dokumenty wskazane wrozdz. X Specyfikacji (jeśli dotyczy),e) w przypadku Wykonawców działających przezpełnomocnika – pełnomocnictwo,f) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się ozamówienie – dokument stwierdzający ustanowienie przez Wykonawców wspólnie ubiegającychsię o zamówienie pełnomocnika do reprezentowania ich w Postępowaniu o udzieleniezamówienia albo reprezentowania w Postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówieniapublicznego.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania:a) w odniesieniu do wymagań postawionych przezZamawiającego, każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie, oddzielniemusi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu z Postępowania na podstawie art. 108 ust. 1ustawy Pzp oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp,b) Wykonawcy występujący wspólnie musząustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w Postępowaniu lub do reprezentowania ich wPostępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należyprzedłożyć w ofercie w formie, o którym mowa w ust. 5),c) wszelka korespondencja wPostępowaniu prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem, o którym mowa w ust. 7 lit. b),d)wypełniając Formularz Ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na „Wykonawcę”;w miejscu „np. nazwa i adres Wykonawcy” należy wpisać dane dotyczące każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia, a nie dane pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-03-04 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Oferty należy składać za pośrednictwem miniPortalu

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-03-04 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-04-06

2021-02-23 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie masaży zaleconych przez lekarza - Brzeźnica
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania20-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie masaży zaleconych przez lekarza. Zainteresowanych proszę o kontakt.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI