Dostawa zestawu do endoskopowej przez ustnej elektrochirurgii ultradźwiękowej wraz...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa zestawu do endoskopowej przez ustnej elektrochirurgii ultradźwiękowej wraz z materiałami eksploatacyjnymi
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKraków
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoPodmiot prawa publicznego
  • Termin składania wniosków2018-10-15
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • Zamawiający5 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny ZOZ
  • Data publikacji ogłoszenia2018-10-05
  • Numer ogłoszenia632518-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 632518-N-2018 z dnia 2018-10-05 r.

5 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny ZOZ: Dostawa zestawu do endoskopowej przez ustnej elektrochirurgii ultradźwiękowej wraz z materiałami eksploatacyjnymi
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: 5 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny ZOZ, krajowy numer identyfikacyjny 351506868, ul. Wrocławska  1-3 , 30-901  Kraków, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 12 630 80 59, , e-mail zam@5wszk.com.pl, , faks 126308099.
Adres strony internetowej (URL): http://www.5wszk.com.pl/auctions/przetargi_nieograniczone/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
http://www.5wszk.com.pl/auctions/przetargi_nieograniczone/

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
http://www.5wszk.com.pl/auctions/przetargi_nieograniczone/

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa zestawu do endoskopowej przez ustnej elektrochirurgii ultradźwiękowej wraz z materiałami eksploatacyjnymi
Numer referencyjny: 54/ZP/2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: L.P. FUNKCJA/PARAMETR WARUNEK GRANICZNY PARAMETRY OFEROWANE 1 Zestaw do endoskopowej przez ustnej elektrochirurgii ultradźwiękowej – 1 kpl TAK 2 Parametry ogólne TAK 3 Wideoendoskop HDTV – 1 szt. TAK 4 Wideoendoskop z giętką końcówką TAK 5 Endoskop kompatybilny z procesorem Olympus Visera OTV-S190 TAK 6 Średnica końcówki dystalnej 5,4 mm TAK 7 Średnica części sztywnej 5,3 mm TAK 8 Długość robocza 370 mm TAK 9 Pole widzenia 85 st, TAK 10 Głębia widzenia 18-100 mm TAK 11 Kąt wygięcia końcówki Góra/dół 100 st./100 st. TAK 12 Kąt wygięcia lewo/prawo 100 st./ 100 st. TAK 13 Endoskop autoklawowalny, możliwość sterylizacji w ETO i Sterrad TAK 14 Ręczny tester szczelności – 1 szt. TAK 15 Kompatybilny z wideoendoskopem TAK 16 Kontener do sterylizacji – 1 szt. TAK 17 Kontener kompatybilny z wideoendoskopem TAK 18 Wymiary 610 x 110 x 450 mm TAK 19 Światłowód – 3 szt. TAK 20 Światłowód dla endoskopów/optyk o średnicy mniejszej lub równej 4,1 mm, TAK 21 Średnica wiązki 2,8 mm, TAK 22 Średnica zewnętrzna 6,8 mm, TAK 23 Długość 3 m, TAK 24 Waga 237 g TAK 25 Retraktor z osprzętem TAK 26 Retraktor składający się z ramki do umocowania łyżek retrakcyjnych i kompletów łyżek. Ramka do zamoco-wania do uchwytu do stołu operacyjnego – 1 szt. TAK 27 Łopatka do krtani 17 cm, wklęsła – 1 szt. TAK 28 Łopatka do języka, zakrzywiona– 1 szt. TAK 29 Łopatka do języka, zakrzywiona, wcięcie prawostronne – 1 szt. TAK 30 Łopatka do języka, zakrzywiona, wcięcie lewostronne – 1 szt. TAK 31 Retraktor do policzka, zakrzywiony– 2 szt. TAK 32 Adapter do 4 mm endoskopów/instrumentów lub rurki do odsysania– 1 szt. TAK 33 Rurka do odsysania/oddymiania 4,0x170 mm - – 2 szt. TAK 34 Uchwyt do laryngoskopu i podpórka piersiowa z ramieniem dla dorosłych i śrubą do blokowania ramienia– 1 szt. TAK 35 Długość 340 mm TAK 36 Średnica podpórki 95 mm TAK 37 Adapter pozwalający na podłączenie min. Retraktora TAK 38 Ramię przegubowe, kształt litery L – 2 szt. TAK 39 Wymiary 470x170 mm TAK 40 Z blokadą TAK 41 Adapter do rozwieracza/optyki/rozszerzacza ust – 1 szt. TAK 42 Adapter do rozwieracza/laryngodkopu– 1 szt. TAK 43 Zacisk do ramienia "L", izolowany elektrycznie na napięcie AC do 4,5 kV na szynę– 2 szt. TAK 44 Oświetlacz– 3 szt. TAK 45 Oświetlacz kompatybilny z retraktorem TAK 46 Montowany na klips TAK 47 Kleszcze chwytające do mikrochirurgii krtani– 2 szt. TAK 48 Bransze ząbkowane - typ aligator, TAK 49 obrotowe, TAK 50 obie bransze ruchome, TAK 51 bransze podgięte, TAK 52 dł. 220mm TAK 53 Kleszcze do mikrochirurgii krtani – 2 szt., TAK 54 obrotowe, TAK 55 bransze trójkątne, TAK 56 obie bransze ruchome, TAK 57 płaszcz prosty, TAK 58 bransze podgięte TAK 59 dł. 220mm TAK 60 Nożyczki do mikrochirurgii krtani – 2 szt., TAK 61 obrotowe, TAK 62 podgięte, TAK 63 mikro, TAK 64 dł. 220mm TAK 65 Kleszcze do tętnic– 2 szt. TAK 66 proste, TAK 67 ząbkowane, TAK 68 z zapinką, TAK 69 dł. 230mm TAK 70 Ssak– 2 szt. TAK 71 Długość 25 cm TAK 72 z otworem regulacyjnym TAK 73 Średnica 3 mm TAK 74 Diatermia chirurgiczna mono/bipolarna z pełnym zakresem programów– 1 szt. TAK 75 Gniazda monopolarne: 2 x 3-stykowe (Ø 4 mm), Standard międzynarodowy 1 x 1-stykowy (Ø 8 mm), Standard Bovie 1 x koncentryczny ( wew .5mm / zew. 9mm), Standard Erbe TAK 76 gniazda bipolarne: 1 x 2-stykowe (Ø 4 mm, odległość styków28,8 mm),Standard Międzynarodowy 1 x koncentryczny ( wew .4mm / zew .8mm), Standard Erbe TAK 77 Gniazdo uniwersalne: 1 x 7-stykowe, standard Olympus TAK 78 Gniazdo płytki biernej pacjenta x1 TAK 79 Ekran dotykowy ustawień TAK 80 Szybka gotowość do pracy bez wymuszenia autotestu po włączeniu TAK 81 Szybkodostępna pamięć procedur TAK 82 Możliwość komunikacji z odpowiednim generatorem ultradźwiękowym w celu uzyskania funkcji integracji energii bipolarnej i ultradźwiękowej w jednym narzędziu TAK 83 Włącznik nożny dwuprzyciskowy na wyposażeniu TAK 84 Generator ultradźwiękowy do cięcia i koagulacji tkanek, częstotliwość pracy 47kHz TAK 85 Kompatybilny z jednorazowymi końcówkami roboczymi ultradźwiękowymi, umożliwiającymi cięcie i koagu-lację w dwóch opcjach max i var (maksymalna wydajność, wydajność wg ustawień na generatorze) TAK 86 Kompatybilny z jednorazowymi końcówkami roboczymi, hybrydowymi (ultradźwiękowo-bipolarnymi, umoż-liwiającymi cięcie i koagulację w dwóch opcjach Koagulacja oraz Koagulacja i cięcie) TAK 87 Penseta bipolarna prosta, dł .110 mm, końcówka robocza 6 mm– 1 szt. TAK 88 Penseta bipolarna bagnetowa, końce proste , długość 195mm– 2 szt. TAK 89 Penseta bipolarna bagnetowa, zagięte końce do góry, długość 220mm– 2 szt. TAK 90 Penseta bipolarna prosta, długość 160 mm– 1 szt. TAK 91 Kable pozwalające na podłączenie penset do oferowanego generatora– 12 szt. TAK 92 Sterownik nożny pojedynczy– 1 szt. TAK 93 Przewód komunikacyjny do generatorów– 1 szt. TAK 94 Wózek aparaturowy, czterokołowy dostosowany do oferowanych urządzeń– 1 szt. TAK 95 Łącznik dokujący do połączenia generatorów – 1 szt. TAK 96 Przetwornik piezoelektryczny ultradźwiękowo-bipolarny– 3 szt. TAK 97 Kabel do podłączenia jednorazowej elektrody neutralnej– 1 szt. TAK 98 Jednorazowe narzędzie tnąco-koagulujące, integrujące energię bipolarną i ultradźwiękową, umożli-wiające jednoczesne cięcie i zamykanie naczyń krwionośnych do 7 mm włącznie. Wyposażone w 2 przyciski aktywujące: Seal &Cut oraz Seal. Narzędzia do wyboru: Dł. robocza 20 cm lub 35 cm. Zakrzywione, precyzyjne bransze o dł. 16 mm. Uchwyt narzędzia pistoletowy, uchwyt na palce prowadzące zamknięty. Trzon obrotowy 360 st. Lub precyzyjne nożyczki o długości roboczej 9 cm, bransze w kształcie peana. Uchwyt narzędzia nożycowy. Narzędzia sterylne, jednorazowego użytku, 5 szt. w opakowaniu. W komplecie uchwyt mocujący oraz klucz dynamometryczny – ( 9 opakowań) TAK 99 Lampa czołowa ze ledowym światłem– 1 szt. TAK 100 Intensywność min. 200 000 LUX TAK 101 Temperatura barwy 5000 K TAK 102 Zasilanie akumulatorowe TAK 103 Wbudowany wskaźnik baterii TAK 104 Lupa 2 dpt kompatybilna z lampą czołową TAK 105 Lupa 3dpt kompatybilna z lampą czołową TAK 106 Lupa 4 dpt kompatybilna z lampą czołową TAK 107 Akumulator TAK 108 Walizka TAK 109 Stacja dokująca USB TAK 110 Myjka ultradźwiękowa– 1 szt. TAK 111 Wymiary 500x430x270 TAK 112 Pobór mocy 500 VA TAK 113 Maksymalna pojemność zbiornika 7,5L TAK 114 Inne TAK 116 Instrukcja obsługi i opis techniczny w języku polskim - przy TAK 117 Szkolenie z użycia sprzętu w zakresie zaawansowanych endoskopowych, ultradźwiękowych technik elektrochirurgicznych. TAK II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA -ZESTAWIENIE WARUNKÓW GRANICZNYCH GWARANCJI L.p. PARAMETR WARUNEK GRANICZNY WARUNEK OFEROWANY 9 OKRES GWARANCJI A. Okres pełnej bezpłatnej gwarancji na wideo endoskop HDTV min. 36- miesięcy (poz. od nr 3 do nr 18 opisu przedmiotu zamówienia) TAK podać ile B. Okres pełnej bezpłatnej gwarancji na diatermię chirurgiczną min. 60- miesięcy (poz. od nr 74 do nr 86 opisu przedmiotu zamówienia) TAK C. Okres pełnej bezpłatnej gwarancji na pozostałe wyposażenie zestawu min. 24- miesiące (z wyłączeniem jednorazowych materiałów eksploatacyjnych - poz. nr 98 opisu przedmiotu zamówienia ) TAK D. Reakcja serwisu, podjęcie działań w następstwie zgłoszenia telefonicznego w czasie nie dłuższym niż 72 godziny w dni robocze od chwili zgłoszenia awarii, a w przypadku konieczności wykonania naprawy sprzętu w siedzibie serwisu, Na czas naprawy powyżej 5 dni roboczych zagwarantuje aparat zastępczy w terminie 72 godz. w dni robocze. TAK podać ile E. Każda naprawa gwarancyjna powoduje przedłużenie okresu gwarancji o czas naprawy TAK F. Liczba bezpłatnych przeglądów w czasie gwarancji zgodnie z zaleceniami producenta podać ile G. Koszt transportu uszkodzonego elementu urządzenia lub urządzenia podlegającego naprawie lub wymianie do i z punktu serwisowego pokrywa Wykonawca TAK 10 SERWIS POGWARANCYJNY 1. Okres zagwarantowania dostępności części zamiennych oraz materiałów zużywalnych od daty podpisania protokołu odbioru technicznego [w latach ]. min. 8 lat podać ile 2. Okres gwarancji dla nowo zainstalowanych elementów po naprawie min.6 miesięcy podać ile 3. Inne podać jeśli występują 11 SZKOLENIA 25 Przeprowadzenie bezpłatnego szkolenia personelu lekarskiego i pielęgniarskiego w zakresie obsługi aparatu, dodatkowo potwierdzone certyfikatem TAK 26 Inne podać jeśli występują ZAŁĄCZNIK NR 1b OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do zaoferowanego zestawu do endoskopowej przez ustnej elektrochirurgii ultradźwiękowej opisanego w załączniku nr 1a (dostawa w czasie 48 miesięcy): LP Szczegółowa nazwa przedmiotu zamówienia (charakterystyka, wymiary itp.) Kod CPV Ilość / j.m. 1. Pakiet materiałów eksploatacyjnych do zaoferowanego zestawu do endoskopowej przez ustnej elektrochirurgii ultradźwiękowej, opisanego w załączniku nr 1a 33190000-8 1 kpl 1.1 Narzędzie do zabiegów laparoskopowych, integrujące energię bipolarną i ultradźwiękową, umożliwiające jednoczesne cięcie i zamykanie naczyń krwionośnych do 7 mm włącznie. Wyposażone w 2 przyciski aktywujące: Seal & Cut – aktywujące symultanicznie energię bipolarną oraz ultradźwiękową do cięcia i koagulacji, oraz Seal - aktywujący zaawansowaną energię bipolarną do koagulacji. Dł. robocza 35 cm, śr. trzonu 5 mm. Zakrzywione, precyzyjne bransze o dł. 16 mm. Uchwyt narzędzia pistoletowy, uchwyt na palce prowadzące zamknięty. Trzon obrotowy 360 st. Narzędzie sterylne, jednorazowego użytku, 5 szt. w opakowaniu, W komplecie uchwyt mocujący do przetwornika oraz klucz dynamometryczny. 2 op. 1.2 Precyzyjne narzędzie do zabiegów otwartych, integrujące energię bipolarną i ultradźwiękową, umożliwiające jednoczesne cięcie i zamykanie naczyń krwionośnych do 7 mm włącznie, pęczków tkanki oraz naczyń limfatycznych. Wyposażone w 2 przyciski aktywujące: Seal & Cut oraz Seal. Dł. robocza 9 cm. Bransze w kształcie Peana. Jedna transza ruchoma. Uchwyt narzędzia nożycowy. Narzędzie sterylne, jednorazowego użytku, 5 szt. w opakowaniu, W komplecie uchwyt mocujący do przetwornika oraz klucz dynamometryczny. 4 op. 1.3 Narzędzie do zabiegów otwartych, integrujące energię bipolarną i ultradźwiękową, umożliwiające jednoczesne cięcie i zamykanie naczyń krwionośnych do 7 mm włącznie. Wyposażone w 2 przyciski aktywujące: Seal & Cut oraz Seal. Dł. robocza 20 cm, śr. trzonu 5 mm. Zakrzywione, precyzyjne bransze o dł. 16 mm. Uchwyt narzędzia pistoletowy, uchwyt na palce prowadzące zamknięty. Trzon obrotowy 360 st. Narzędzie sterylne, jednorazowego użytku, 5 szt. w opakowaniu, W komplecie uchwyt mocujący do przetwornika oraz klucz dynamometryczny. 5 op. LP Zestawienie terminów ważności Podać 1. minimalny termin ważności Min. 12 m-cy 2. czas zgłoszenia dostawcy niezgodności ilościowych w partii dostarczonego towaru Max 48 godzin 3. czas jaki będzie posiadał dostawca na wymianę partii towaru niezgodnej pod względem ilościowym z zamówieniem złożonym przez kupującego Max 48 godzin 4. każda partia dostarczonego towaru posiada minimalny termin ważności TAK 5. możliwość dowolnej wymiany w okresie trwania gwarancji – ze względów na rozmiary itp. – przedmiotów dostawy pod rygorem nienaruszenia opakowania TAK 6. koszt transportu – z i do siedziby kupującego partii towaru podlegającej wymianie TAK

II.5) Główny kod CPV: 33124100-6
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
33190000-8


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2018-11-30

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
9.1 Dokumenty wraz z ofertą: 9.1.1 Wypełniony i podpisany załącznik nr 1 oraz wypełniony i podpisany załącznik nr 2 – formularz ofertowy 9.1.2 Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia z postępowania stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ(wypełnić pkt 3!!!! ewentualnie oświadczenie z pkt 4 dotyczące wykazanie rzetelności w sytuacji podleganiu wykluczeniu, ewentualnie oświadczenie z pkt 5, czyli oświadczenie Wykonawcy dotyczące podmiotu na które zasoby lub sytuację na które się wykonawca powołuje w zakresie braku podstaw do wykluczenia tego podmiotu) 9.1.3 Dokumenty rejestrowe potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictwa potwierdzające umocowanie osób do składania oferty w imieniu Wykonawcy,
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
termin gwarancji 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-10-15, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie masaży zaleconych przez lekarza - Brzeźnica
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania20-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie masaży zaleconych przez lekarza. Zainteresowanych proszę o kontakt.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu: Naprawa i remont nawierzchni chodników i alejek parkowych na terenie dzielnicy Ochota z podziałem na zadania: Zadanie nr 1 – Naprawa i wyrównanie alejek z nawierzchni mineralnej na terenie Skweru Sue Ryder i Zieleńca Wielkopolski; Zadanie nr 2 – Naprawa i wyrównanie alejek z nawierzchni mineralnej, kostki i płyt chodnikowych na terenie Skweru Sue Ryder i Zieleńca Wielkopolski; Zadanie nr 3 – Park Korotyńskiego - Remont chodników; Zadanie nr 4 – Park Korotyńskiego – remont chodnika przy ogrodzeniu Przedszkola nr 315 przy ul. Grzeszczyka; Zadanie nr 5 – Park Szczęśliwice – remont chodników z kostki wraz z umocnieniem i ukształtowaniem skarpy przy stawie; Zadanie nr 6 – Park Szczęśliwice – remont chodników – alejka asfaltowa; Zadanie nr 7 – Park Szczęśliwice – poszerzenie chodnika.
Następne ogłoszenie o zamówieniu: Przebudowa drogi Łomnica – Przychodzko (etap III.)
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Kraków: zamówienie na dostawę analogowego aparatu RTG
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Zdrowie i uroda: Dostawa produktu leczniczego Gemcytabina.