Dostawa zestawów testowych (saszetek odczynnikowych), materiałów zużywalnych i eksploatacyjnych...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa zestawów testowych (saszetek odczynnikowych), materiałów zużywalnych i eksploatacyjnych wraz z dzierżawą w pełni automatycznego, zamkniętego systemu do analizy próbek nested multiplex PCR
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBydgoszcz
  • WojewództwoKujawsko-pomorskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
  • Termin składania wniosków2022-02-18
  • ZamawiającyCentrum Onkologii im. prof. Franciszka Łukaszczyka
  • Data publikacji ogłoszenia2022-02-10
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00053180
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
dostawa zestawów testowych (saszetek odczynnikowych), materiałów zużywalnych i eksploatacyjnych wraz z dzierżawą w pełni automatycznego, zamkniętego systemu do analizy próbek nested multiplex PCR

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Onkologii im. prof. Franciszka Łukaszczyka

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001255363

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: dr Izabeli Romanowskiej 2

1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz

1.5.3.) Kod pocztowy: 85-796

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@co.bydgoszcz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.co.bydgoszcz.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

dostawa zestawów testowych (saszetek odczynnikowych), materiałów zużywalnych i eksploatacyjnych wraz z dzierżawą w pełni automatycznego, zamkniętego systemu do analizy próbek nested multiplex PCR

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3f604d21-8a5d-11ec-94c8-de8df8ed9da1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00053180

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://e-propublico.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://e-propublico.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.W
niniejszym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu
środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy on-line działającej pod adresem
https://e-ProPublico.pl/ (dalej jako: ”Platforma”).2. Postępowanie prowadzone jest na Platformie pod
nazwą: „dostawa zestawów testowych (saszetek odczynnikowych), materiałów zużywalnych i eksploatacyjnych wraz z dzierżawą w pełni automatycznego, zamkniętego systemu do analizy próbek metodą nested multiplex PCR"
znak sprawy: 649/P/2022.3.Ofertę, wraz ze stanowiącymi jej integralną część załącznikami, składa
siępod rygorem nieważności w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy, podpisaną
kwalifikowanym podpisem elektronicznym.4.W postępowaniu, wszelkie oświadczenia, wnioski,
zawiadomienia oraz informacje przekazywane są za pośrednictwem Platformy (karta ”Wiadomości”).
Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przesłanych za
pośrednictwemPlatformy, przyjmuje się datę ich zamieszczenia na Platformie.4. Do złożenia oferty
konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy ważnego
kwalifikowanego podpisu elektronicznego, zaufanego i osobistego.5. Zamawiający określa następujące
wymagania sprzętowo – aplikacyjne pozwalające na korzystanie z Platformy:a) stały dostęp do sieci
Internet;b) posiadanie dowolnej i aktywnej skrzynki poczty elektronicznej (e-mail),c) komputer z
zainstalowanym systemem operacyjnym Windows 7 (lub nowszym) albo Linux,d) zainstalowana
dowolna przeglądarka internetowa - Platforma współpracuje z najnowszymi, stabilnymi wersjami
wszystkich głównych przeglądarek internetowych (Internet Explorer 10+, Microsoft Edge, Mozilla
Firefox, Google Chrome,Opera),Pozostałe informacje znajdują się swz

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 649/P/2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

dostawa zestawów testowych (saszetek odczynnikowych), materiałów zużywalnych i eksploatacyjnych wraz z dzierżawą w pełni automatycznego, zamkniętego systemu do analizy próbek metodą nested multiplex PCR

4.2.6.) Główny kod CPV: 33141625-7 - Zestawy diagnostyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

38434000-6 - Analizatory

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas realizacji zamówienia cząstkowego (dostawy)

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas reakcji serwisu

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Oświadczenie o aktualności
informacji zawartych w oświadczeniu o którym mowa w art. 125 ust. 1 Ustawy Pzp w zakresie podstaw
wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

a) Oświadczenie Wykonawcy o dostępności autoryzowanego serwisu zaproponowanych aparatów (gwarancyjnego i pogwarancyjnego) na terenie kraju.
b) Oświadczenie Wykonawcy, że jest autoryzowanym dystrybutorem oryginalnych testów i materiałów eksploatacyjnych do oferowanego analizatora.
c) Oświadczenie, że Wykonawca zapewnia transport dostaw zgodny z wymaganymi warunkami na własny koszt do siedziby Zamawiającego.
d) Pełne instrukcje obsługi w j. polskim do zaoferowanego analizatora.
e) Ulotki techniczne/instrukcje producenta w j. polskim do oferowanych produktów (testów, odczynników) do analizatorów zawierające informacje katalogowe tj. nazwa producenta, numer katalogowy, wielkość opakowania, sposób wykonania badania.
f) Certyfikaty/deklaracje CE IVD do oferowanego analizatora.
g) Deklaracja zgodności CE IVD (zastosowanie do diagnostyki in vitro w Polsce) dla zaoferowanych testów/odczynników.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

a) Oświadczenie Wykonawcy o dostępności autoryzowanego serwisu zaproponowanych aparatów (gwarancyjnego i pogwarancyjnego) na terenie kraju.
b) Oświadczenie Wykonawcy, że jest autoryzowanym dystrybutorem oryginalnych testów i materiałów eksploatacyjnych do oferowanego analizatora.
c) Oświadczenie, że Wykonawca zapewnia transport dostaw zgodny z wymaganymi warunkami na własny koszt do siedziby Zamawiającego.
d) Pełne instrukcje obsługi w j. polskim do zaoferowanego analizatora.
e) Ulotki techniczne/instrukcje producenta w j. polskim do oferowanych produktów (testów, odczynników) do analizatorów zawierające informacje katalogowe tj. nazwa producenta, numer katalogowy, wielkość opakowania, sposób wykonania badania.
f) Certyfikaty/deklaracje CE IVD do oferowanego analizatora.
g) Deklaracja zgodności CE IVD (zastosowanie do diagnostyki in vitro w Polsce) dla zaoferowanych testów/odczynników.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Warunki graniczne załącznik do SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Umowa dostawy:§ 1...4. Zamawiający dopuszcza zmianę cen wymienionych w załączniku nr 1
do Umowy – formularzu cenowym, spowodowaną zmianą stawki podatku VAT. W przypadku, o
którym mowa w zdaniu poprzedzającym, zmiana ceny brutto następuje w dniu wejścia w życie
przepisów zmieniających tę stawkę i nie wymaga zawarcia przez Strony aneksu do Umowy.5. W
trakcie trwania Umowy Zamawiający może wyrazić zgodę na zmianę numeru katalogowego
danego produktu oraz jego nazwy, w przypadku wprowadzenia tych zmian przez producenta,
przy zachowaniu identycznego składu chemicznego danego produktu.§ 2...4. Zamawiający
zastrzega sobie prawo do zmian ilościowych danego asortymentu przedmiotu Umowy w ramach
wartości zawartej Umowy.§ 93. W razie niewyczerpania limitu finansowego przez okres Umowy,
Umowa może ulec przedłużeniu do wyczerpania limitu, o którym mowa w §2 ust. 1 Umowy, jeśli
jest to korzystne dla Zamawiającego.4. W przypadku, gdy Umowa zostanie między Stronami
przedłużona na okres dłuższy niż 12 miesięcy, zgodnie z ust. 3 niniejszego paragrafu, wartość
Umowy może ulec zmianie w następujących przypadkach:1) zmiany wysokości minimalnego
wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej ustalonych na podstawie
ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. 2020 r.,
poz. 2207 j.t.);2) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu
zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne;3) zasad
gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w
ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych (Dz. U. 2020 r.,
poz. 1342 z późn. zm.);4) podatku akcyzowego (jeśli dotyczy);- jeżeli zmiany te będą miały
wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.5. W przypadku zmiany, o której
mowa w:1) ust. 4 pkt 1 niniejszego paragrafu – wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o
wartość wzrostu całkowitego kosztu Wykonawcy wynikającą ze zwiększenia wynagrodzeń osób
bezpośrednio wykonujących zamówienie do wysokości aktualnie obowiązującego minimalnego
wynagrodzenia albo minimalnej stawki godzinowej, z uwzględnieniem wszystkich obciążeń
publicznoprawnych od kwoty wzrostu minimalnego wynagrodzenia albo minimalnej stawki
godzinowej;2) ust. 4 pkt 2 niniejszego paragrafu – wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o
wartość wzrostu całkowitego kosztu Wykonawcy, jaką będzie on zobowiązany dodatkowo
ponieść w celu uwzględnienia tej zmiany, przy zachowaniu dotychczasowej kwoty netto
wynagrodzenia osób bezpośrednio wykonujących zamówienie na rzecz Zamawiającego;3) ust. 4
pkt 3 niniejszego paragrafu – wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie z uwzględnieniem
sumy wzrostu kosztów realizacji zamówienia publicznego wynikającą z wpłat do pracowniczego
planu kapitałowego dokonanych przez Wykonawcę;4) ust. 4 pkt 4 niniejszego paragrafu –
wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie odpowiednio do wzrostu kosztów realizacji
niniejszej Umowy przez Wykonawcę wskutek zmiany stawki podatku akcyzowego.6.
Wprowadzenie zmian wysokości wynagrodzenia, o których mowa w ust. 4 niniejszego paragrafu,
wymaga uprzedniego złożenia Zamawiającemu przez Wykonawcę oświadczenia o wysokości
dodatkowych kosztów wynikających z wprowadzenia zmian, o których mowa w ust. 4 niniejszego
paragrafu oraz dokumentów potwierdzających wzrost kosztów. Umowa dzierżawy:§ 6...3. W
przypadku, gdy umowa zostanie między Stronami przedłużona na okres dłuższy niż 12
miesięcy, zgodnie z zapisami ust. 2 niniejszego paragrafu, wysokość czynszu dzierżawnego
może ulec zmianie w następujących przypadkach: jak wyżej (umowa dostawy §9oraz wszelkie
zmiany wymienione w umowie.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-02-18 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://e-propublico.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-02-18 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-03-19

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę świadczenie podstawowych usług fryzjerskich i kosmetycznych - Krzyżówki
  • Lokalizacja zleceniakujawsko-pomorskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę świadczenie podstawowych usług fryzjerskich i kosmetycznych dla podopiecznych DDP. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI