IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboruwykonawcy, zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy, w zakresie określonym w § 9 wzoru umowy, stanowiącym Załącznik do SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2020-08-06, godzina:
09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
INFORMACJA DOTYCZĄCA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH Zgodnie z treścią rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady(UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawieswobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE L 119 z04.05.2016), zwanego dalej „RODO”, UCK WUM informuje że: 1. ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH Administratorem Pani/Panadanych osobowych jest Uniwersyteckie Centrum Kliniczne Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego (UCK WUM), adres siedziby: ul. Banacha1a, 02 – 097 Warszawa, adres do korespondencji: ul. Żwirki i Wigury 63A, 02-091 Warszawa, tel. 22 317 9133, fax 22 317 9027, NIP 5220002529,REGON 000288975, KRS 0000073036, zwany dalej UCK WUM. Inspektorem ochrony danych w UCK WUM jest Pani Joanna Gajowska- e-mail:iod@uckwum.pl. 2. RODZAJ DANYCH OSOBOWYCH PRZETWARZANYCH PRZEZ ADMINISTRATORA W ramach negocjacji umów,procedury ich zawarcia oraz realizacji, UCK WUM jest Administratorem danych osobowych w odniesieniu do danych osób fizycznych działającychw imieniu własnym jako kontrahenci lub jako przedstawiciele kontrahentów ich pracownicy, współpracownicy lub inne osoby zaangażowane zestrony kontrahentów w negocjowanie i realizację umów. W ramach powyższego Administrator przetwarza identyfikacyjne i kontaktowe daneosobowe, w postaci min. imienia, nazwiska, numeru telefonu, adresu e-mail oraz adresu do korespondencji oraz innych danych wymaganych dowskazania w treści umowy lub w trakcie jej realizacji. Jeżeli w ramach negocjacji, zawarcia lub realizacji zawartej umowy, kontrahent przekazałAdministratorowi dane osobowe swoich przedstawicieli, pracowników lub współpracowników, wskazuje się że niniejsza klauzula informacyjna mazastosowanie także do tych osób i powinna zostać tym osobom udostępniona. W ramach niniejszego postępowania Administrator przetwarza dane,które mogą dotyczyć osób fizycznych działających w imieniu własnym lub jako przedstawiciele innych podmiotów, których udział w niniejszympostępowaniu związany jest w szczególności z występowaniem jako: 1) podmioty, które złożyły zapytania i wnioski w trakcie trwania niniejszegopostępowania; 2) podmioty, które będą składały pisma dotyczące niniejszego postępowania; 3) Wykonawcy, którzy złożyli oferty w niniejszympostępowaniu; 4) osoby trzecie, których dane wskazano w treści ofert; 5) Wykonawca, z którym zostanie zawarta umowa. 3. ŹRÓDŁOPOZYSKIWANIA DANYCH OSOBOWYCH Dane osobowe mogą być pozyskiwane: 1) zarówno bezpośrednio od osób fizycznych, których onedotyczą; 2) od innych podmiotów np. w imieniu których osoby te działają; 3) od innych podmiotów, np. które wskazują dane osobowe w treściprzekazywanych dokumentów, ofert i umów. Podanie danych osobowych kontrahenta, pracowników, przedstawicieli lub współpracownikówkontrahenta jest dobrowolne, niemniej jest konieczne celem zawarcia umowy i ewentualnego udziału w postępowaniu o udzielenie zamówieniapublicznego. Konsekwencją niepodania określonych danych jest niemożność przeprowadzenia negocjacji, zawarcia i realizacji umowy, w tym min.brak możliwości udziału w przetargu publicznym. 4. CEL I PODSTAWA PRAWNA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH Dane osoboweprzetwarzane będą przez Administratora w celu związanym z negocjacją umów, procedurą zawarcia oraz realizacji umów, jak również w celuewentualnego dochodzenia roszczeń, archiwizacji oraz spełniania obowiązków prawnych związanych min. z obowiązkami podatkowymi orazudostępnianiem informacji publicznej. Podstawą przetwarzania danych osobowych jest: 1) art. 6 ust. 1 lit. b RODO - przetwarzanie jest niezbędne dowykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciemumowy; 2) art. 6 ust. 1 lit. c RODO - przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze, w związkumin. z: a) ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych; b) ustawą z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości; c) ustawą z dnia29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa; d) ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług; e) ustawą z dnia 6 września 2001 r. odostępie do informacji publicznej; f) ustawą z dnia 14 lipca 1983 roku o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach; 3) art. 6 ust. 1 lit. f RODO -przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora, związanych zkoniecznością obrony praw i dochodzenia roszczeń oraz celem ewentualnego udostępnienia pomieszczeń, zachowania warunków bezpieczeństwaoraz ochrony osób i mienia w UCK WUM i identyfikacji osób przebywających na terenie UCK WUM, jak również w celach ewentualnegowyjaśnienia przez UCK WUM zdarzeń niepożądanych, w tym okoliczności zaistniałych szkód. W odniesieniu do danych osobowych decyzje niebędą podejmowane w sposób zautomatyzowany, w tym dane nie będą podlegały profilowaniu, tj. decyzjom i działaniom, które podejmowane są bezudziału woli człowieka, a jedynie za sprawą systemów i programów komputerowych. Dane nie będą wykorzystywane do żadnych celówkomercyjnych oraz marketingowych. 5. ODBIORCY DANYCH OSOBOWYCH Dane osobowe nie będą przekazywane podmiotom trzecim, chybaże będzie to wynikało z konieczności realizacji umowy lub będzie to wymagane przepisami prawa. Dane nie będą przekazywane do państwatrzeciego oraz organizacji międzynarodowej w rozumieniu RODO. Dane osobowe mogą być przekazywane podmiotom przetwarzającym, które wimieniu Administratora upoważnione są do przetwarzania danych osobowych, w szczególności są to podmioty realizujące na rzecz Administratoraświadczenia i usługi oraz biorące udział w wypełnianiu obowiązków prawnych nałożonych na Administratora lub współpracujące z nim celemrealizacji jego działalności. Podmiotami tymi mogą być zewnętrzni usługodawcy, w szczególności w zakresie usług informatycznych, doradczych,prawnych, transportowych, księgowych, organizacji poczty elektronicznej, ochrony mienia, szkoleniowych, kurierskich i pocztowych, przy czymtego rodzaju podmioty przetwarzają dane osobowe, na podstawie umów zawartych z Administratorem, wyłącznie zgodnie z jego poleceniami i nawarunkach zapewniających bezpieczeństwo przetwarzania danych osobowych. Odbiorcami danych osobowych mogą być osoby lub podmioty,którym udostępniona zostanie dokumentacja na podstawie ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, z zastrzeżeniemzachowania ochrony prawa osób, których dane zostają udostępnione. UCK WUM może również przekazać dane osobowe innym podmiotom(odbiorcom), które na podstawie umowy lub przepisu prawa będą miały uprawnienia do ich dostępu, które to podmioty jednocześnie mogą byćodrębnymi administratorami danych osobowych, w tym organy ścigania, sądy, Ministerstwo Zdrowia, Warszawski Uniwersytet Medyczny,Najwyższa Izba Kontroli. W przypadku umów zawieranych w ramach ustawy Prawo zamówień publicznych, dane mogą zostać udostępnionerównież osobom lub podmiotom, które będą miały prawo dostępu do dokumentacji postępowania prowadzonego na podstawie w/w ustawy. 6.PRAWA OSOBY, KTÓREJ DANE DOTYCZĄ Osoba której dane dotyczą posiada: 1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danychosobowych; 2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych ; 3) na podstawie art. 17 RODO prawo do usunięcia danychosobowych, chyba że zachodzą przesłanki wyłączające, w tym w przypadku procedury zawierania umowy w ramach ustawy Prawo zamówieńpublicznych, prawo to nie przysługuje z uwagi na treść art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO; 4) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania odadministratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO orazograniczeniami wynikającymi z ustawy Prawo zamówień publicznych ; 5) na podstawie art. 20 RODO prawo do przenoszenia danych osobowych;6) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, chyba że zachodzą przesłanki wyłączające, w tym gdydane przetwarza się na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO; 7) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdyosoba uzna, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO. 7. CZAS PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH Dane osobowebędą przechowywane przez Administratora przez okres trwania umowy oraz okres archiwizacji umowy i dokumentów księgowych, który wynika zodpowiednich przepisów. Dane mogą być też przetwarzane przez czas związany z ewentualnym wyjaśnieniem zdarzeń niepożądanych, szkód iroszczeń. Dane będą mogły być przetwarzane przez dłuższy okres czasu jeżeli taka podstawa wynikać będzie bezpośrednio z przepisówobowiązującego prawa. W przypadku umów zawieranych w ramach Prawa zamówień publicznych, dane będą przetwarzane przez okres 4 lat od dniazakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czastrwania umowy, a jeżeli czas trwania umowy lub zasady oraz wytyczne dot. przechowywania i archiwizacji dokumentacji projektowej przekraczają 4lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy lub okres wskazany w dokumentach programów operacyjnych, krajowych,regionalnych oraz w zawieranych umowach o dofinansowanie. Jednocześnie wskazuje się, że umowy zawierane w trybie zamówień publicznych,wraz z załącznikami podlegają archiwizacji zakładowej bez brakowania, a następnie po okresie archiwizacji zakładowej, są przekazywane doArchiwum Państwowego. 8. WYTYCZNE DLA WYKONAWCY 1) Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego jestzobowiązany do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych związanych z udziałem w postępowaniu. Do obowiązków tych należąm.in. obowiązki wynikające z RODO, w szczególności własny obowiązek informacyjny Wykonawcy, przewidziany w art. 13 RODO, względemosób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te Wykonawca bezpośrednio pozyskał. Jednakże obowiązek informacyjnywynikający z art. 13 RODO nie będzie miał zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje już tymiinformacjami (vide: art. 13 ust. 4). 2) Ponadto Wykonawca wypełnia własny obowiązek informacyjny Wykonawcy, wynikający z art. 14 RODOwzględem osób fizycznych, których dane przekazuje Zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniejjedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO. Mając na uwadze powyższe, w celu ochrony prawnie uzasadnionych interesów osobytrzeciej, której dane zostały przekazane Zamawiającemu przez Wykonawcę oraz celem zapewnienia, że Wykonawca wypełnił wyżej wymienionewłasne obowiązki informacyjne, a osoby których dane dotyczą posiadają wiedzę, że ich dane zostały ujawnione Zamawiającemu, Wykonawca składawobec Zamawiającego oświadczenie stanowiące Załącznik nr 6 do SIWZ, w którego treści Wykonawca potwierdzi wypełnienie przez Wykonawcęjego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO oraz potwierdzi przekazanie osobom których dane dotyczą, treściklauzuli informacyjnej Zamawiającego.