Dostawa zestawów do dializy otrzewnowej metodą CADO i ADO dla pacjentów Szpitala

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa zestawów do dializy otrzewnowej metodą CADO i ADO dla pacjentów Szpitala Bielańskiego w Warszawie ZP-20/2021
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
  • Termin składania wniosków2021-04-07
  • ZamawiającySzpital Bielański im. Ks. J. Popiełuszki Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
  • Data publikacji ogłoszenia2021-03-30
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00025165
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa zestawów do dializy otrzewnowej metodą CADO i ADO dla pacjentów Szpitala Bielańskiego w Warszawie ZP-20/2021

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Bielański im. Ks. J. Popiełuszki Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012298697

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Cegłowska 80

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-809

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: piotr.bela@bielanski.med.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bielanski.med.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa zestawów do dializy otrzewnowej metodą CADO i ADO dla pacjentów Szpitala Bielańskiego w Warszawie ZP-20/2021

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-74ae088c-8d4e-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00025165

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://szpitalbielanski.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu oudzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu Platformy Zakupowej Marketplanet OnePlace na portalu https://szpitalbielanski.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencjielektronicznej przekazywanej przy użyciu platformy, opisane zostały w Instrukcji dla wykonawcy pod adresem: https://szpitalbielanski.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet w zakładce: Regulacje i procedury procesu zakupowego/Deklaracja dostępności. 2. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z portaluMarketplanet OnePlace, określone w Instrukcji dla wykonawcy oraz zobowiązuje się korzystając z portalu MarketplanetOnePlace przestrzegać postanowień tej instrukcji. 3. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do złożenia i wycofania oferty oraz komunikacji wynosi: 100MB. 4. Oferta musi być sporządzona w języku polskim, w postaci elektronicznej w formatach danych zgodnych z katalogiem formatów wskazanych w załączniku nr 2 do Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram lnteroperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz. U. z 2017 r., poz.2247), szczególności: .pdf, .docx, .rtf, .xps lubodt i opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Szanując Państwa prywatność oraz dbając o to,abyPaństwo wiedzieli kto i w jaki sposób przetwarza Państwa dane osobowe, poniżejprzedstawiaminformacje, które pomogą Państwu to ustalić. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osóbfizycznych wzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takichdanychorazuchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwanego dalejRODO,informuję, iż:1. Administratorem jest Szpital Bielański im. Ks. Jerzego PopiełuszkiSamodzielnyPubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Warszawie (01-809), ul. Cegłowska 80.2. DanekontaktoweInspektor Ochrony Danych:W Szpitalu Bielańskim im. Ks. JerzegoPopiełuszkiSamodzielnymPublicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej w Warszawie (01-809), ul.Cegłowska 80został wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, dane kontaktowe: nr telefonu: 22 56-90-432, adrespoczty elektronicznej: iod@bielanski.med.pl.3. Cele przetwarzania danych osobowych: Daneosobowesą zbierane w celuniezbędnym dla udostępniania dokumentacji dotyczącej prowadzeniapostępowań oudzielenie zamówień publicznych, w związku z postępowaniem o udzielenie zamówieniapublicznego/dane identyfikujące postępowanie, np. nazwa, numer/ prowadzonym w trybiepodstawowym, napodstawieart. 275 pkt 1 ustawy Pzp;4. Podstawa prawna przetwarzania danychosobowych:Przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego naAdministratorze(podstawa prawna z art. 6 ust. 1 lit. c RODO) Przetwarzanie danych osobowychdotyczących wyrokówskazujących i naruszeńprawa (podstawa prawna z art. 10 RODO) Ustawa z dnia11 września 2019 r.Prawo zamówień publicznych oraz wydane na jej podstawie akty wykonawcze.5.Informacje oodbiorcach danych osobowych: Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych są osoby lubpodmioty,którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74ustawy zdnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych. Ponadto odbiorcami danychzawartych wdokumentach postępowania mogą być podmioty, z którymi administrator zawarł umowylubporozumienie na korzystanie z udostępnianych przez nie systemów informatycznych, przy czymzakresprzekazanych danych tym odbiorcom ograniczony jest do możliwości zapoznania się z tymidanymi wzwiązku ze świadczeniem usług wsparcia technicznego i usuwaniem awarii. Odbiorcówtychobowiązuje klauzula zachowania poufności pozyskanych w takich okolicznościach wszelkichdanych, wtym danych osobowych.6. Okres, przez który dane osobowe będą przechowywane: Daneosobowe sąprzechowywane, zgodniez art. 78 ust. 1 i 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawozamówieńpublicznych, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, ajeżeliczas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwaniaumowy.7.Uprawnienia z art. 15-21 RODO:Przysługują Pani/Panu następujące uprawnienia:− prawodostępu doswoich danychosobowych oraz otrzymania ich kopii;− prawo do sprostowania swoichdanychosobowych ;− prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych,zwyjątkiem sytuacji określonych w przepisach prawa; 8. Prawo do wniesienia skargi:Ma Pan/Paniprawowniesienia skargido Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan,iżprzetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez Administratora narusza przepisyRODO.9.Obowiązek podania danych Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym.Konsekwencjeniepodania określonych danych wynikają z ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawozamówieńpublicznych.10. Informacje o zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji Pani/Pana dane niebędąprzetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym w oparciu o profilowanie.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacja o ograniczeniach w realizacji praw określonychwart. 15, 16 i 18 rozporządzenia 2016/679 (ogólne rozporządzenie o ochroniedanych)Zamawiającyinformuje, iż w związku z:1) art. 75 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawozamówień publicznych:- wprzypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzaneprzez zamawiającego, zuprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1–3 rozporządzenia 2016/679,zamawiający może żądać odosoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji,mających na celu sprecyzowanienazwy lub daty zakończonego postępowania o udzieleniezamówienia;2) art. 19 ust. 2 i 3 i art. 74 ust. 3ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówieńpublicznych:- skorzystanie przez osobę, którejdane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowanialub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianąwyniku postępowania o udzielenie zamówieniaani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówieniapublicznego w zakresie niezgodnym z ustawą;-w postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenieżądania ograniczenia przetwarzania, o którymmowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nieogranicza przetwarzania danych osobowych doczasu zakończenia tego postępowania;- w przypadku,gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, októrym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679,spowoduje ograniczenie przetwarzania danychosobowych zawartych w protokole postępowania lubzałącznikach do tego protokołu, od dniazakończenia postępowania o udzielenie zamówienia zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba, że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18ust. 2 rozporządzenia 2016/679.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP-20/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: dostawa zestawów do dializy otrzewnowej metodą CADO i ADO dla pacjentów Szpitala Bielańskiego w Warszawie.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33692800-5 - Roztwory do dializy

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33140000-3 - Materiały medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

a) Oświadczenie wykonawcy, że zaoferowane przez niego, w przetargu, produkty lecznicze są dopuszczone do obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej i posiadają aktualne świadectwa rejestracji, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 06.09.2001 r. - Prawo Farmaceutyczne (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 944 z późn. zm.), i że świadectwa zostaną udostępnione na każde żądanie Zamawiającego.b) Oświadczenie wykonawcy, że zaoferowane przez niego, w przetargu, wyroby medyczne są dopuszczone do obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych, i że deklaracje zgodności z wymaganiami zasadniczymi zostaną udostępnione na każde żądanie Zamawiającego.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

a) Oświadczenie wykonawcy, że zaoferowane przez niego, w przetargu, produkty lecznicze są dopuszczone do obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej i posiadają aktualne świadectwa rejestracji, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 06.09.2001 r. - Prawo Farmaceutyczne (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 944 z późn. zm.), i że świadectwa zostaną udostępnione na każde żądanie Zamawiającego.b) Oświadczenie wykonawcy, że zaoferowane przez niego, w przetargu, wyroby medyczne są dopuszczone do obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych, i że deklaracje zgodności z wymaganiami zasadniczymi zostaną udostępnione na każde żądanie Zamawiającego.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

§ 81. Strony dopuszczają zmianę (zastąpienie produktu lub rozszerzenie asortymentu o produkt równoważny lub wyższej jakości) niniejszej umowy w zakresie przedmiotowym, w przypadku:a) zaprzestania wytwarzania produktu objętego umową, w tym czasowego wstrzymania produkcji, pod warunkiem iż odpowiednik jest tej samej lub wyższej jakości, za zgodą Zamawiającego (dopuszcza się zastąpienie produktu objętego niniejszą umową odpowiednikiem, pod warunkiem, zaoferowania odpowiednika - ta sama nazwa chemiczna/substancja aktywna, dawka, skład), za cenę nie wyższą niż cena produktu objętego umową; b) Zaoferowanie odpowiednika o innej nazwie chemicznej/substancji czynnej, dawce lub składzie dopuszczone jest jedynie po uzyskaniu zgody Zamawiającego c) Za zgodą Zamawiającego Wykonawca może zaoferować produkt równoważny pod względem m.in. wskazań oraz profilu bezpieczeństwa pomimo różnej postaci farmaceutycznej, dawki, po cenie nie wyższej niż cena produktu objętego umową.d) wprowadzenia do sprzedaży przez producenta zmodyfikowanego/udoskonalonego produktu, za cenę nie wyższą niż cena produktu objętego umową,e) wprowadzenia do sprzedaży przez producenta zmodyfikowanego/udoskonalonego produktu, obok dotychczas oferowanego za cenę nie wyższą niż cena produktu objętego umową.f) obniżenia cen, w szczególności w przypadku ustania stanu epidemii lub stanu zagrożenia epidemicznego, na podstawie negocjacji, w oparciu o aktualne ceny rynkowe (rynku zamówień publicznych).2. Dopuszcza się zmiany umowy w zakresie: numeru katalogowego produktu, nazwy produktu, wielkości opakowania przy zachowaniu jego parametrów.3. Zamawiający każdorazowo dopuszcza dostawy produktu po cenach niższych (np. w wyniku promocji lub zastosowania korzystnych dla Zamawiającego upustów przez Wykonawcę itp.) niż określone w niniejszej umowie.4. Zaistnienie okoliczności wymienionych w ust. 2, 3 nie wymaga sporządzenia aneksu do niniejszej umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-04-07 10:30

8.2.) Miejsce składania ofert: https://szpitalbielanski.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-04-07 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-05-05

2021-03-30 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie przeglądu autoklawu - Otwock
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania24-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Kupiłam autoklaw używany ale w bardzo dobrym stanie. Chce go zarejestrować i potrzebuje zrobić przegląd tego autoklawu. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI