Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa zestawów do dializy otrzewnowej metodą CADO i ADO dla pacjentów Szpitala Bielańskiego w Warszawie ZP-20/2021
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Bielański im. Ks. J. Popiełuszki Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012298697
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Cegłowska 80
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-809
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: piotr.bela@bielanski.med.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bielanski.med.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa zestawów do dializy otrzewnowej metodą CADO i ADO dla pacjentów Szpitala Bielańskiego w Warszawie ZP-20/2021
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-74ae088c-8d4e-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00025165
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://szpitalbielanski.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu oudzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu Platformy Zakupowej Marketplanet OnePlace na portalu https://szpitalbielanski.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencjielektronicznej przekazywanej przy użyciu platformy, opisane zostały w Instrukcji dla wykonawcy pod adresem: https://szpitalbielanski.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet w zakładce: Regulacje i procedury procesu zakupowego/Deklaracja dostępności. 2. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z portaluMarketplanet OnePlace, określone w Instrukcji dla wykonawcy oraz zobowiązuje się korzystając z portalu MarketplanetOnePlace przestrzegać postanowień tej instrukcji. 3. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do złożenia i wycofania oferty oraz komunikacji wynosi: 100MB. 4. Oferta musi być sporządzona w języku polskim, w postaci elektronicznej w formatach danych zgodnych z katalogiem formatów wskazanych w załączniku nr 2 do Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram lnteroperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz. U. z 2017 r., poz.2247), szczególności: .pdf, .docx, .rtf, .xps lubodt i opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Szanując Państwa prywatność oraz dbając o to,abyPaństwo wiedzieli kto i w jaki sposób przetwarza Państwa dane osobowe, poniżejprzedstawiaminformacje, które pomogą Państwu to ustalić. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osóbfizycznych wzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takichdanychorazuchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwanego dalejRODO,informuję, iż:1. Administratorem jest Szpital Bielański im. Ks. Jerzego PopiełuszkiSamodzielnyPubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Warszawie (01-809), ul. Cegłowska 80.2. DanekontaktoweInspektor Ochrony Danych:W Szpitalu Bielańskim im. Ks. JerzegoPopiełuszkiSamodzielnymPublicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej w Warszawie (01-809), ul.Cegłowska 80został wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, dane kontaktowe: nr telefonu: 22 56-90-432, adrespoczty elektronicznej: iod@bielanski.med.pl.3. Cele przetwarzania danych osobowych: Daneosobowesą zbierane w celuniezbędnym dla udostępniania dokumentacji dotyczącej prowadzeniapostępowań oudzielenie zamówień publicznych, w związku z postępowaniem o udzielenie zamówieniapublicznego/dane identyfikujące postępowanie, np. nazwa, numer/ prowadzonym w trybiepodstawowym, napodstawieart. 275 pkt 1 ustawy Pzp;4. Podstawa prawna przetwarzania danychosobowych:Przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego naAdministratorze(podstawa prawna z art. 6 ust. 1 lit. c RODO) Przetwarzanie danych osobowychdotyczących wyrokówskazujących i naruszeńprawa (podstawa prawna z art. 10 RODO) Ustawa z dnia11 września 2019 r.Prawo zamówień publicznych oraz wydane na jej podstawie akty wykonawcze.5.Informacje oodbiorcach danych osobowych: Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych są osoby lubpodmioty,którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74ustawy zdnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych. Ponadto odbiorcami danychzawartych wdokumentach postępowania mogą być podmioty, z którymi administrator zawarł umowylubporozumienie na korzystanie z udostępnianych przez nie systemów informatycznych, przy czymzakresprzekazanych danych tym odbiorcom ograniczony jest do możliwości zapoznania się z tymidanymi wzwiązku ze świadczeniem usług wsparcia technicznego i usuwaniem awarii. Odbiorcówtychobowiązuje klauzula zachowania poufności pozyskanych w takich okolicznościach wszelkichdanych, wtym danych osobowych.6. Okres, przez który dane osobowe będą przechowywane: Daneosobowe sąprzechowywane, zgodniez art. 78 ust. 1 i 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawozamówieńpublicznych, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, ajeżeliczas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwaniaumowy.7.Uprawnienia z art. 15-21 RODO:Przysługują Pani/Panu następujące uprawnienia:− prawodostępu doswoich danychosobowych oraz otrzymania ich kopii;− prawo do sprostowania swoichdanychosobowych ;− prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych,zwyjątkiem sytuacji określonych w przepisach prawa; 8. Prawo do wniesienia skargi:Ma Pan/Paniprawowniesienia skargido Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan,iżprzetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez Administratora narusza przepisyRODO.9.Obowiązek podania danych Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym.Konsekwencjeniepodania określonych danych wynikają z ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawozamówieńpublicznych.10. Informacje o zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji Pani/Pana dane niebędąprzetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym w oparciu o profilowanie.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacja o ograniczeniach w realizacji praw określonychwart. 15, 16 i 18 rozporządzenia 2016/679 (ogólne rozporządzenie o ochroniedanych)Zamawiającyinformuje, iż w związku z:1) art. 75 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawozamówień publicznych:- wprzypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzaneprzez zamawiającego, zuprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1–3 rozporządzenia 2016/679,zamawiający może żądać odosoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji,mających na celu sprecyzowanienazwy lub daty zakończonego postępowania o udzieleniezamówienia;2) art. 19 ust. 2 i 3 i art. 74 ust. 3ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówieńpublicznych:- skorzystanie przez osobę, którejdane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowanialub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianąwyniku postępowania o udzielenie zamówieniaani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówieniapublicznego w zakresie niezgodnym z ustawą;-w postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenieżądania ograniczenia przetwarzania, o którymmowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nieogranicza przetwarzania danych osobowych doczasu zakończenia tego postępowania;- w przypadku,gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, októrym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679,spowoduje ograniczenie przetwarzania danychosobowych zawartych w protokole postępowania lubzałącznikach do tego protokołu, od dniazakończenia postępowania o udzielenie zamówienia zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba, że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18ust. 2 rozporządzenia 2016/679.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP-20/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: dostawa zestawów do dializy otrzewnowej metodą CADO i ADO dla pacjentów Szpitala Bielańskiego w Warszawie.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33692800-5 - Roztwory do dializy
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33140000-3 - Materiały medyczne