Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa zestawów do automatycznej izolacji genomowego DNA przy użyciu urzą-dzenia Maxwell CSC – dla Uniwersyteckiego Szpitala Dziecięcego w Krakowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTECKI SZPITAL DZIECIĘCY W KRAKOWIE
1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351375886
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wielicka 265
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 30-663
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@usdk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://szpitalzdrowia.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa zestawów do automatycznej izolacji genomowego DNA przy użyciu urzą-dzenia Maxwell CSC – dla Uniwersyteckiego Szpitala Dziecięcego w Krakowie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f410135a-87d5-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00020766
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://usdk.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://usdk.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu Platformy Zakupowej Marketplanet OnePlace e Zamawiający na portalu https://usdk.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet2. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazy-wanej przy użyciu platformy, opisane zostały w Instrukcji dla wykonawcy pod adresem: https://usdk.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet w zakładce: Regulacje i procedury procesu zakupowego/Deklaracja dostępności. 3. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z portalu Marketplanet OnePlace, określone w Instrukcji dla wykonawcy oraz zo-bowiązuje się korzystając z portalu Marketplanet OnePlace przestrzegać postanowień tej instrukcji.4. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do złożenia i wycofania oferty oraz komunikacji wynosi: 100 MB. 5. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń, inna korespondencja, składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Platformy Zakupowej Marketpla-net OnePlace. 6. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Prezesa Rady Mini-strów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wyma-gań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020 r. poz. 2452).7. Po rozstrzygnięciu postępowania dopuszcza się również komunikowanie się Zamawiającego z Wyko-nawcami za pomocą poczty elektronicznej. 8. Adres zamawiającego email: zp@usdk.pl 9. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem poczty elektronicznej wynosi: 50 MB. 10. Przesłanie korespondencji na inny adres lub numer niż zostało to określone powyżej może skutkować tym, że zamawiający nie będzie mógł zapoznać się z treścią przekazanej informacji we właściwym termi-nie.11. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim. Komunikowanie się Zamawia-jącego z Wykonawcami odbywa się w języku polskim.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1.1. Administratorem, czyli podmiotem decydującym o celach i sposobach przetwarzania danych osobowych jest:Uniwersytecki Szpital Dziecięcy w Krakowie (dalej „Szpital”) adres: ul. Wielicka 265, 30-663 Kraków, tel. 12 333 93 83 e-mail: sekretariat@usdk.pl ; adres skrytki na platformie ePUAP: /USDK/SkrytkaESP1.2. Inspektor ochrony danychSzpital wyznaczył Inspektora ochrony danych. Jest to osoba, z którą może się Pani/Pan kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych. Z Inspektorem można kontaktować się w następujący sposób:• listownie na adres: Uniwersytecki Szpital Dziecięcy w Krakowie, ul. Wielicka 265, 30-663 Kraków z dopiskiem „Inspektor ochrony danych”• poprzez e-mail: iod@usdk.pl• telefonicznie: 12 333 94091.3. Cele i podstawa prawna przetwarzania danych osobowych Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w związku z przepisami prawa krajowego, tj.:• ustawą z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych,• rozporządzeniem Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 18 grudnia 2020 r. w sprawie protokołów postępowania oraz dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,• ustawą o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.1.6. Przysługujące uprawnienia związane z przetwarzaniem danych osobowychW odniesieniu do danych pozyskanych w związku z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamó-wienia publicznego przysługują Pani/Panu następujące uprawnienia:• na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii; celem reali-zacji Pani/Pana uprawnień, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, Zamawiający może żądać od Pani/Pana wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty za-kończonego postępowania o udzielenie zamówienia. • na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełniania swoich danych; skorzystanie przez Panią/Pana z prawa do sprostowania lub uzupełnienia danych nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w za-kresie niezgodnym z ustawą Prawo zamówień publicznych, a także nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników.• na podstawie art. 18 RODO prawo żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych, przy czym przepisy odrębne mogą wyłączyć możliwość skorzystania z tego prawa; w postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie przez Panią/Pana żądania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania Pani/Pana danych osobowych do czasu zakończenia tego postę-powania. W celu skorzystania z powyższych praw należy skontaktować się z Administratorem lub Inspektorem ochrony danych. Dane kontaktowe wskazano powyżej.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1.7. Nie przysługuje Pani/Panu:• w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,• prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,• na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż pod-stawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c) RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: EZP-271-2-8/TP/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 190735,20 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia stanowi : Dostawa zestawów do automatycznej izolacji genomowego DNA przy użyciu urządzenia Maxwell CSC – dla Uniwersyteckiego Szpitala Dziecięcego w KrakowieZamówienie zostało podzielone na części: nie dotyczy2. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia i warunków realizacji zawierają załączniki do SWZ :Załącznik nr 1 Projektowane Postanowienia Umowy (PPU) Załącznik nr 2 Formularz OfertyZałącznik nr 1 Formularz Cenowy - Kalkulacja Cenowa Załącznik nr 4 Oświadczenie własne - w sprawie spełniania warunków udziału, braku podstaw wykluczenia Załącznik nr 5 Klauzula informacyjna – RODO