Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa zamkniętego systemu do pobierania krwi oraz testów do wykrywania Clostridium difficile
dla Powiatowego Zakładu Opieki Zdrowotnej z siedzibą w Starachowicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ
1.3.) Oddział zamawiającego: Dział ds zamówień publicznych i zaopatrzenia
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291141752
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Batalionów Chłopskich 6
1.5.2.) Miejscowość: Starachowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 27-200
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: 412739922
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szpital.starachowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zoz.starachowice.sisco.info/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa zamkniętego systemu do pobierania krwi oraz testów do wykrywania Clostridium difficile
dla Powiatowego Zakładu Opieki Zdrowotnej z siedzibą w Starachowicach
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-62fbcf83-3d5f-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00257125
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00017034/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.28 Dostawa zamkniętego systemu pobierania krwi
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://szpital-starachowice.ezamawiajacy.pl/
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Nie
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://szpitalstarachowice.ezamawiajacy.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
2. Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV
2GHZ, jeden
z systemów operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
3. Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji
w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;
4. Włączona obsługa JavaScript; 5. Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki
w formacie .pdf.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.10.) Przyczyny odstąpienia od komunikacji elektronicznej:
zamawiający wymaga przedstawienia modelu fizycznego, modelu w skali lub próbki, których nie można przekazać przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (art. 65 ust. 1 pkt 4 ustawy)
3.11.) Sposób nieelektronicznego składania ofert, wniosków, oświadczeń oraz innych dokumentów: Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą próbki zaoferowanych produktów (wg informacji
z załącznika nr 5 do SWZ – dot. części nr 1) w celu dokonania oceny zgodności zaoferowanego
przedmiotu zamówienia z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w SWZ oraz dokonania oceny
jakościowej.
Egzemplarze produktów zostaną wykorzystane do oceny jakościowej i nie podlegają zwrotowi.
Egzemplarze produktów, jako elementy oferty nie podlegają uzupełnieniu po upływie terminu składania ofert.
Próbki należy dosłać przed terminem składania ofert określonym w Dziale XXVIII ust. 1 do siedziby
zamawiającego na adres:
Powiatowy Zakład Opieki Zdrowotnej (kancelaria) ul. Radomska 70, 27-200 Starachowice - dot. części nr 1
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w postaci katalogu
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z zapisami "Działu II. Ochrona danych osobowych" SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: P/43/10/2021/SP
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa zamkniętego systemu do pobierania krwi
4.2.6.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33141300-3 - Urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi
33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
33192500-7 - Probówki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena , jakość
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 50
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość
4.3.6.) Waga: 50
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa testów do wykrywania Clostridium difficile
4.2.6.) Główny kod CPV: 33124100-6 - Urządzenia diagnostyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena , jakość
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający me stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: przedstawienie informacji potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
4) zdolności technicznej lub zawodowej: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie, co najmniej 2 dostawy urządzeń lub aparatury medycznej, odpowiadające swoim rodzajem
i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy jak również w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2) wykaz dostaw (usług porównywalnych z dostawami) stanowiącymi przedmiot zamówienia, wykonanych,
a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich
3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości,
przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz
załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane
należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez
podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń
powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym
charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w
przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne
dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane w okresie ostatnich 3
miesięcy o wartości nie mniejszej niż:
dla części nr 1: 80 000,00 zł brutto,
dla części nr 2: 50 000,00 zł brutto,
3) informacji potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie
prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia, co najmniej
dla części nr 1: 80 000,00 zł brutto,
dla części nr 2: 50 000,00 zł brutto,
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
2. Próbki i dokumenty, jako przedmiotowe środki dowodowe, składane wraz z ofertą przez Wykonawcę:
2.1 Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą próbki zaoferowanych produktów (wg informacji
z załącznika nr 5 do SWZ – dot. części nr 1) w celu dokonania oceny zgodności zaoferowanego
przedmiotu zamówienia z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w SWZ oraz dokonania
oceny jakościowej.
Egzemplarze produktów zostaną wykorzystane do oceny jakościowej i nie podlegają zwrotowi.
Egzemplarze produktów, jako elementy oferty nie podlegają uzupełnieniu po upływie terminu
składania ofert.
Próbki należy dosłać przed terminem składania ofert określonym w Dziale XXVIII ust. 1 do siedziby
zamawiającego na adres: Powiatowy Zakład Opieki Zdrowotnej (kancelaria) ul. Radomska 70,
27-200 Starachowice - dot. części nr 1
Wszystkie inne pisma i dokumenty tj. określone w ustępie 1, punkcie 2.2 - 2.4 składane są w postaci
elektronicznej przez platformę https://szpital-starachowice.ezamawiajacy.pl/
2.2 Zamawiający wymaga by oferowane przedmioty zamówienia były zarejestrowane oraz posiadały
stosowne dopuszczenia do obrotu i używania odpowiednio - dot. części nr 1:
2.2.1 zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane
wyroby odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym – lub równoważne
zaświadczenie wystawione przez podmiot mający siedzibę w innym państwie członkowskim
Europejskiego Obszaru Gospodarczego
2.2.2 deklarację zgodności EC, lub certyfikat CE i jest dopuszczony do obrotu na rynku zgodnie z Ustawą
z Ustawa z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U. 2021 poz. 1565 ze zm.), jeżeli
asortyment nie jest kwalifikowany jako wyrób medyczny należy dołączyć do oferty stosowne
oświadczenie wskazując jednoznacznie jakich produktów ono dotyczy ( poz. nr).
2.2.3 Dokumenty rejestracji produktów, lub dokumenty potwierdzające rejestrację/zgłoszenia produktu
leczniczego w Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów
Biobójczych zgodnie z Ustawa z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U. 2021 poz.
1565 ze zm.) jeżeli dotyczy oferowanych produktów.
2.2.4 Próbki wyrobów asortymentu określonego w załączniku nr 5 do Swz w zakresie części nr 1 -
w ilościach 3 sztuk od poz.1 do poz. 17 pozycji asortymentowej,
2.2.5 W przypadku zaoferowania produktów od różnych producentów wymagane jest dołączenie
oświadczenia Wykonawcy o kompatybilności elementów , zgodnie z art.30 Ustawa z dnia 20 maja
2010 r r. o wyrobach medycznych
2.2.6 Dokument potwierdzający parametry graniczne tj.:
„Czas wykrzepiania krwi w probówkach przed wirowaniem max. 35 min.”
2.3 Certyfikat ISO 9001, Certyfikaty Kontroli Jakości, Karty charakterystyki - dot. części nr 2
2.4 Opisy, ulotki, karty katalogowe lub inne dokumenty w języku polskim zawierające informację
o ograniczeniach testu w tym wpływie konsystencji kału oraz informację o reakcjach krzyżowych
(dostarczone do oferty i pierwszej dostawy danego asortymentu) - dot. części nr 2
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
2.2 Zamawiający wymaga by oferowane przedmioty zamówienia były zarejestrowane oraz posiadały
stosowne dopuszczenia do obrotu i używania odpowiednio - dot. części nr 1:
2.2.1 zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane
wyroby odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym – lub równoważne
zaświadczenie wystawione przez podmiot mający siedzibę w innym państwie członkowskim
Europejskiego Obszaru Gospodarczego
2.2.2 deklarację zgodności EC, lub certyfikat CE i jest dopuszczony do obrotu na rynku zgodnie z Ustawą
z Ustawa z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U. 2021 poz. 1565 ze zm.), jeżeli
asortyment nie jest kwalifikowany jako wyrób medyczny należy dołączyć do oferty stosowne
oświadczenie wskazując jednoznacznie jakich produktów ono dotyczy ( poz. nr).
2.2.3 Dokumenty rejestracji produktów, lub dokumenty potwierdzające rejestrację/zgłoszenia produktu
leczniczego w Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów
Biobójczych zgodnie z Ustawa z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U. 2021 poz.
1565 ze zm.) jeżeli dotyczy oferowanych produktów.
2.2.4 Próbki wyrobów asortymentu określonego w załączniku nr 5 do Swz w zakresie części nr 1 -
w ilościach 3 sztuk od poz.1 do poz. 17 pozycji asortymentowej,
2.2.5 W przypadku zaoferowania produktów od różnych producentów wymagane jest dołączenie
oświadczenia Wykonawcy o kompatybilności elementów , zgodnie z art.30 Ustawa z dnia 20 maja
2010 r r. o wyrobach medycznych
2.2.6 Dokument potwierdzający parametry graniczne tj.:
„Czas wykrzepiania krwi w probówkach przed wirowaniem max. 35 min.”
2.3 Certyfikat ISO 9001, Certyfikaty Kontroli Jakości, Karty charakterystyki - dot. części nr 2
2.4 Opisy, ulotki, karty katalogowe lub inne dokumenty w języku polskim zawierające informację
o ograniczeniach testu w tym wpływie konsystencji kału oraz informację o reakcjach krzyżowych
(dostarczone do oferty i pierwszej dostawy danego asortymentu) - dot. części nr 2
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1.2 formularz ofertowy (wzór stanowi zał. nr 1 do niniejszej SWZ),
1.3 zestawienie wymaganych parametrów techniczno-użytkowych wypełniony i podpisany przez Wykonawcę, (wzór stanowi załącznik nr 5 do niniejszej SWZ)
1.4 pełnomocnictwo/umocowanie prawne, w przypadku, gdy ofertę, składane dokumenty i oświadczenia podpisuje osoba nie widniejąca w dokumentach rejestrowych.
1.5 Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający wniesienie wadium.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości 1 500,00 zł, (słownie: jeden tysiąc pięćset 00/100 złotych) w tym:
dla części nr 1: 1 000,00 zł.,
dla części nr 2: 500,00 zł.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Dziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni wykonawcy.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy
z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zakazuje się zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy z zastrzeżeniem, że umowa może zostać zmieniona w następujących przypadkach:
a) zmniejszenia ceny przedmiotu zamówienia w stosunku do ceny oferowanej,
b) zmiany adresów, numerów telefonu, numerów kont, danych osób fizycznych i prawnych ujętych w niniejszej umowie,
c) zmian (aktualizacji) numerów katalogowych wyrobów,
d) zmian ilościowych zamawianego asortymentu pierwotnie określonego w poszczególnych częściach.
Zamawiający może składać zamówienia przekraczające wartość brutto danej pozycji w części zamówienia/pakiecie, zmniejszając jednocześnie o tę samą wielkość wartość innych pozycji w części/pakiecie.
Zmiany wartości poszczególnych pozycji w części/pakiecie nie mogą spowodować zwiększenia wartości brutto danej części/pakietu. Zmiana ta może być dokonana za zgodą Wykonawcy i na wniosek Zamawiającego.
2. W przypadku nie wydatkowania przez Zmawiającego całej kwoty wynagrodzenia o której mowa w § 1 ust. 4 umowy, zmiana może polegać na wydłużeniu terminu realizacji umowy, o okres niezbędny do zrealizowania całego zamówienia, jednak nie dłużej niż 6 miesięcy tj. do dnia ……….. 2023 r., o ile będzie to leżeć w interesie Zamawiającego. Zmiana ta nie może wynikać z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
3. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nie ważności z wyłączeniem zmian określonych w ust. 1 lit. „a” i „d”.
4. W przypadku wydłużenia czasu trwania niniejszej umowy w drodze aneksu zawartego zgodnie z ust. 2, strony dopuszczają możliwość zmian wysokości wynagrodzenia na zasadach określonych w §14a.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-11-12 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://szpital-starachowice.ezamawiajacy.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-12 11:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-12-11