Dostawa wyrobów medycznych z podziałem na 34 części dla Powiatowego Szpitala im.

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa wyrobów medycznych z podziałem na 34 części dla Powiatowego Szpitala im. Władysława Biegańskiego w Iławie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoIława
  • WojewództwoWarmińsko-mazurskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoJednostki organizacyjne administracji samorządowej
  • Termin składania wniosków2020-10-27
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyPowiatowy Szpital im. Władysława Biegańskiego w Iławie
  • Data publikacji ogłoszenia2020-10-19
  • Numer ogłoszenia599074-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 599074-N-2020 z dnia 2020-10-19 r.

Powiatowy Szpital im. Władysława Biegańskiego w Iławie: Dostawa wyrobów medycznych z podziałem na 34 części dla Powiatowego Szpitala im. Władysława Biegańskiego w Iławie
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Szpital im. Władysława Biegańskiego w Iławie, krajowy numer identyfikacyjny 51087919600000, ul. ul. Gen. Wł. Andersa  3 , 14-200  Iława, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 896 449 601, e-mail dzp@szpital.ilawa.pl, faks 896 492 425.
Adres strony internetowej (URL): www.szpital.ilawa.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.szpital.ilawa.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.szpital.ilawa.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemny
Adres:
Powiatowy Szpital im. Władysława Biegańskiego w Iławie ul. Gen. Władysława Andersa 3 14-200 Iława Kancelaria

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyrobów medycznych z podziałem na 34 części dla Powiatowego Szpitala im. Władysława Biegańskiego w Iławie
Numer referencyjny: 25/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest dostawę wyrobów medycznych z podziałem na 34 części dla Powiatowego Szpitala im. Władysława Biegańskiego w Iławie (nr sprawy 25/2020)Zamawiający dokonał podziału zamówienia na części. Liczba części – 34Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w rozdziale XVIII SIWZ oraz w załączniku nr 2 Formularz cenowy.

II.5) Główny kod CPV: 33141000-0
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
38412000-6
31430000-9
33692510-5


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  12   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe: INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH-KONTRAHENCI Na podstawie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, zwanego dalej ,,Rozporządzeniem’’, informujemy, że: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiatowy Szpital im. Władysława Biegańskiego w Iławie ul. Gen. Wł. Andersa 3. 2. W Powiatowym Szpitalu im. Władysława Biegańskiego w Iławie, powołany został Inspektor Ochrony Danych Osobowych, adres e-mail: abi@szpital.ilawa.pl 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji umowy na podstawie Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych. 4. Pani/Pana dane osobowe mogą być powierzone do przetwarzania podmiotom świadczącym na rzecz Powiatowego Szpitala w Iławie usługi serwisowe: oprogramowania, sprzętu informatycznego, na podstawie zawartych z tymi podmiotami rzeczowych umów powierzenia danych osobowych. 5. Pani/Pana dane nie będą przekazywane do państw spoza Unii Europejskiej. 6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez: • umowy - 10 lat • dokumentacja postępowania przetargowego – 5 lat • faktury VAT – 5 lat • dokumentacja postępowania przetargowego finansowanego ze środków Unii Europejskiej, przechowywana jest zgodnie z zapisami umowy o dofinansowanie projektu współfinansowanego z UE. 7. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu. 8. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. 9. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym. Jest Pan/Pani zobowiązana do ich podania a konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości realizacji umowy. 10. Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Nie
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Dokumenty wymagane1. Dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia:1.1. Oświadczenie Wykonawcy wykazujące brak podstaw do wykluczenia w postępowaniu, które stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.1.2. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, które Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego, informacji o których mowa w art. 86 ust. 3. składa powyższe oświadczenie, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Termin dostawy 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Strony dopuszczają zmiany treści umowy czasowe lub trwałe w trakcie jej obowiązywania, w przypadku gdy:a. zmiana dotyczy nieistotnych postanowień zawartej umowy;b. podczas realizacji umowy wystąpią nieprzewidywalne zdarzenia lub okoliczności, jak w szczególności klęski żywiołowe, strajki, zamieszki, konflikty zbrojne, które uniemożliwiają zrealizowanie przedmiotu zamówienia w sposób, w zakresie i w terminie przewidzianym w ofercie;c. w wyniku istotnej zmiany stosunków spełnianie świadczenia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami lub groziłoby, co najmniej jednej ze stron znaczną stratą, a czego strony nie mogły przewidzieć przy zawarciu umowy – w przypadku istotnej zmiany stosunków takiej jak znaczny wzrost cen surowców, nośników energii itp.;d. zmiana dotyczy obniżenia cen jednostkowych poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia - w przypadku promocji, ogólnej obniżki cen na dany asortyment itp.;e. zmiana dotyczy zmian koniecznych ze względu na zmianę powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w szczególności stawek podatku VAT, stawek celnych - w przypadku zaistnienia takich zmian. Zamawiający dopuszcza zmianę cen brutto (zarówno podwyższenie jak i obniżenie cen brutto w zależności od zmiany) przy niezmienionych cenach netto2. Wprowadzenie zmian określonych w ust. 1 wymaga uzasadnienia konieczności zmiany i porozumienia stron oraz sporządzenia aneksu do umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-10-27, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Worki do moczu
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Worek do zbiórki moczu j.u. poj. 2000ml z odpływem niesterylny,zawór spustowy,podziałka co 100ml.,dren niezałamujący się od 1000mm-1200mm sztuka 35002 Worek do zbiórki moczu j.u. poj. 2000ml z odpływem sterylny,zawór spustowy,podziałka co 100ml.,dren niezałamujący się od 1000mm-1200mm sztuka 35003 Worek do dobowej zbiórki moczu w systemie zamkniętym- dwutygodniowy.Właściwości:- wykonany z medycznego PCV, bezlateksowy,- zastawka antyrefluksyjna(bezzwrotna),- samouszczelniający się port do pobierania próbek,- obsługiwny jedną ręką, szczelny zawór spustowy szybkiego opróżniania typu poprzecznego z możliwością podwieszania, komora krlopowa typu Pasteur'a tworząca ,,suchą'' barierę powietrzną, dwa filtry hydrofobowe( w worku i komorze), zapobiegające zasysaniu, wyrównujące ciśnienie wewnętrzne w systemie,dren łączący zakończony uniwersalnym łącznikiem schodkowym, dren o dużej średnicy wykonany z materiału zapobiegającego jego zaginaniu i skręcaniu, zapewniający swobodny i skuteczny odpływ moczu, na drenie klema zaciskowa typu przesuwnego oraz dodatkowa zapinka do stabilizacji drenu, dodatkowy element wzmacniający w miejscu połączenia drenu z komorą, czytelna łatwa do odczytu skala worka, adekwatna do pomiaru diurezy, o bardzo wysokiej dokładności pomiaru co 25 ml do 100 ml i co 100 ml do 2000 ml, zintegrowany, uniwersalny wieszak pasujący do okrągłych i kwadratowych ram łóżka, biała, tylna ścianka ułatwiająca wizualizację moczu, sterylny sztuka 3504 Worek zbiorczy do godzinowej zbiórki moczu o pojemności 2000 ml, skalowany co 50 ml, z zastawką antyrefluksową i obsługiwanym jedną ręką zaworem spustowym szybkiego opróżniania typu poprzecznego ,,T'': dren łączący zakończony uniwersalnym łącznikiem schodkowym, standardowa długość drenu 120 cm, dren o dużej średnicy wykonany z materiału zapobiegającego jego zaginaniu i skręcaniu, zapewniający swobodny i skuteczny odpływ moczu, na drenie klema zaciskowa typu przesuwnego, , dodatkowy element wzmacniający w miejscu połączenia drenu z komorą, zapobiegający jego zginaniu, samouszczelniający się port do pobierania próbek, trwała, stabilna komora pomiarowa o pojemności 500 ml podzielona na cztery zinegrowane komory pośrednie, bardzo wysoki pomiar dokładności pomiaru co 1 ml od 4 ml do 50 ml(w komorze wstepnej ) i co 5 ml do 500 ml( w pozostałychkomorach), komora zaopatrzona w filtr hydrofobowy, zapobiegający zasysaniu, wyrównujący ciśnienie wewnętrzne w systemie, obrotowy zawór spustowy z wyraźnym wskaźnikiem położenia( otwarty/zamknięty) opróżniajacy jednocześnie wszystkie komory pomiarowe, biała, tylna ścianka komory, ułatwiająca wizualizację moczu i dokładny odczyt, sterylny, pozycjonowani i stabilizacja systemu za pomocą dwóch uniwersalnych taśm, pasujący do okrągłych i kwadratowych ram łóżka. sztuka 55 Wieszak do worków do zbiórki moczu sztuka 600
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin dostawy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Maski krtaniowe
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Maska krtaniowa, jednorazowa z termoplastycznego PCV, przezroczysty materiał umożliwiający obserwację wnętrza rurki, mankiet nadciśnieniowy o obniżonej przenikalności podtlenku azotu, zapewniający dobre uszczelnienie przy niskim ciśnieniu. Przewód łączący mankiet maski z balkonikiem kontrolnym wtopiony w rurke. Balkonik kontrolny wskazujący stan wypełnienia z informacją o maksymalnej objętości wypełnienia maski, rozmiar nr.4 -50 -70 kg(kobieta , mężczyzna) sztuka 1002 Maska krtaniowa, jednorazowa z termoplastycznego PCV, przezroczysty materiał umożliwiający obserwację wnętrza rurki, mankiet nadciśnieniowy o obniżonej przenikalności podtlenku azotu, zapewniający dobre uszczelnienie przy niskim ciśnieniu. Przewód łączący mankiet maski z balkonikiem kontrolnym wtopiony w rurke. Balkonik kontrolny wskazujący stan wypełnienia z informacją o maksymalnej objętości wypełnienia maski, rozmiar nr.5>70 kg dorosły sztuka 60
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin dostawy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Pojemniki na zużyte igły
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Pojemnik na zużyte igły z tworzywa sztucznego o poj. 0,5l, odporne na przekłucie,posiadające zabezpieczenie przed wypadaniem, z nieodwracalnym zamknięciem sztuka 8002 Pojemnik na zużyte igły z tworzywa sztucznego o poj. 1l, odporne na przekłucie,posiadające zabezpieczenie przed wypadaniem, z nieodwracalnym zamknięciem sztuka 50003 Pojemnik na zużyte igły z tworzywa sztucznego o poj. 1,2 l, odporne na przekłucie,posiadające zabezpieczenie przed wypadaniem, z nieodwracalnym zamknięciem sztuka 6004 Pojemnik na zużyte igły z tworzywa sztucznego o poj. 1,5 l, odporne na przekłucie,posiadające zabezpieczenie przed wypadaniem, z nieodwracalnym zamknięciem sztuka 4000
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin dostawy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Elektrody do stymulacji przezskórnej do defibrylatora Life Pack
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Elektrody do stymulacji przeskórnej do defibrylatoraLifePack12-Quick Combo-firmy Medtronic para 1002 Elektrody do stymulacji przezskórnej do defibrylatora LifePak 20 j.u. (para) para 103 Papier do defibrylatorów LIFEPAK 12 szerokości 100 mm rolka 904 Papier do defibrylatorów LIFEPAK 20 i 20e szerokości 22,9,9P108300 (50 mm x 26 m) rolka 505 Papier do defibrylatorów ZOLL o szerokości 90x90x400 bloczek 606 Papier do defibrylatorów Philips typ Heart Start XL rolka 207 Papier do defibrylatorów BeneHeart D3 - Mindray. Wymiary papieru 50 x 30. Rolka o długości 30 m op. 108 Papier do defibrylatora DefiMax biphasic szer. 57mm, dł 30 m rolka 100
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin dostawy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: Zestaw do nadłonowego drenażu pęcherza moczowego
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Zestaw do nadłonowego drenażu pęcherza moczowego składający się z: kanili punkcyjnej rozdzieralnej 14CH/4,7 mm; cewnika wykonanego z poliuretanu długości 65cm z kolorowym oznakowaniem długości, z otworami bocznymi, zawiniętym końcem i zaciskiem przesuwnym; worka na mocz 1,5l,płytki mocującej sztuka 60
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin dostawy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6 Nazwa: Silikon w sprayu
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Silikon w sprayu do celów medycznych o pojemności 500ml +/- 5% sztuka 10
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin dostawy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7 Nazwa: Folia chirurgiczna
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wymagania konieczne dotyczące folii chirurgicznej:Samoprzylepna, przeźroczysta, doskonale przylegająca do krawędzi, wykonana z materiału przepuszczającego parę wodną o wysokiej elastyczności, sterylna, posiadająca klej, który umożliwia dobre przyleganie folii do tekstylnych obłożeń pola operacyjnego oraz skóry pacjenta
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin dostawy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 8 Nazwa: Sprzęt jednorazowy do pobierania materiałów
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Pałeczka plastikowa z wacikiem bawełnianym w probówce transportowej (sterylna) szt. 10002 Pałeczka plastikowa z wacikiem bawełnianym w probówce z podłożem Stuarta (sterylna) szt. 60003 Pałeczka z drutu z wacikiem bawełnianym w probówce z podłożem Stuarta (sterylna) szt. 1004 Pojemnik o pojemności 30 ml,z zamknięciem, sterylny, pakowany pojedynczo szt. 40005 Pojemnik z łopatką, z zamknięciem, sterylny szt. 2000
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin dostawy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 9 Nazwa: Maska do podawania tlenu
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Maska do podawania tlenu z drenem dla dorosłych sztuka 28002 Maska do podawania tlenu z drenem i nebulizatorem dla dorosłych sztuka 15003 Maska do podawania tlenu z drenem dla dzieci sztuka 3004 Maska do podawania tlenu z drenem i nebulizatorem dla dzieci sztuka 6505 Wasy tlenowe zakrzywione z drenem łączącym 2,1 mm, jednorazowego uzytku, mikrobiologicznie czyste rozmiar od S do XL sztuka 6006 Wasy tlenowe proste z drenem łączącym 2,1 mm, jednorazowego uzytku, mikrobiologicznie czyste rozmiar od S do XL sztuka 5007 Jednorazowy układ oddechowy do respiratora Oxylog 3000, długość - 1,8 m, bez lateksu, mikrobiologicznie czysty opak. 58 Obwody oddechowe jednorazowe, gładkie wewnętrznie, długość rur 150 – 180 cm, dla dorosłych, złącze rur pacjenta 22M/15F,złącze respiratora 22 Flex – 22 Flex, trójnik Y z dwoma portami i zatyczkami,czysty mikrobiologicznie, możliwość odłączenia łącznika Y od rur. Możliwość stosowania przez 7 dni, załączyć oświadczenie producenta. Elastyczne przyłącza. sztuka 2409 Mechaniczny filtr układu oddechowego, jednorazowego użytku, martwa przestrzeń 55 ml, przezroczysta obudowa umożliwiająca kontrolę wzrokową, oznakowanie umożliwiające szybką identyfikację, standardowe złącza umożliwiające bezpieczne przyłączenie do innych komponentów, możliwość podłączenia po stronie pacjenta i urządfzenia. sztuka 10010 Zastawka wydechowa jednorazowego użytku do aparatu (respiratora) Evita Infinity V500 sztuka 5011 Filtr elektrostatyczny z wymiennikiem ciepła i wilgoci, jednorazowego uzytku, przestrzeń martwa 55 ml. sztuka 100012 Czujnik przepływu Infinity przystosowany do dezynfekcji, opak. 5 szt. opak. 413 Zastawka wydechowa jednorazowego uzytku do aparatu (respiratora) Savina sztuka 2014 Filtr przeciwbakteryjny mechaniczny hydrofobowy nieprzepuszczający wody, skuteczność filtrowania min. 99,999 membrana filtracyjna ułożona w fałdę, sterylny sztuka 80015 Zastawka NEONATE (wielorazowa) sztuka 1
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin dostawy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 10 Nazwa: Igły jednorazowe specjalne do stymulatorów nerwów
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Igła jednorazowa,jałowa,specjalna do stymulatorów nerwów do znieczulenia splotu barkowego z drenem do podania leków i przewodem łączącym igłę z elektrostymulatorem.Igła musi być kompatybilna ze stymulatorem nerwów naszej komórki iStimuplex HNS 12-0,7x50MM-22G x do kwadratu, 0,7 x 80 mm-22 G x do kwadratu-igła izolowana aż do szlifu, z krótkim szlifem o ścięciu 30 stopni,gładko przedostająca się przez warstwy tkanek i łatwo identyfikująca przestrzeń okołonerwową. Igła ze znacznikami głębokości wkłucia co 1 cm. sztuka 150
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin dostawy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 11 Nazwa: Pojemniki na badania histopatologiczne
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Pojemniki polipropylenowe z pokrywką i zakrętką odporne na formalinę,o pojemnosci 35 ml- zakręcane ( opakowanie 100 szt.) op. 202 Pojemniki polipropylenowe z pokrywką i zakrętką odporne na formalinę,o pojemnosci 125 -150 ml - zakręcane sztuka 20003 Pojemniki polipropylenowe z pokrywką i zakrętką odporne na formalinę,o pojemnosci 1000 ml -1200 ml - zakręcane, średnica dna pojemnika 10 cm, wysokość 14 cm. sztuka 1504 Pojemniki polipropylenowe z pokrywką i zakrętką odporne na formalinę,o pojemnosci 2000 ml - 2300 ml- zakrecęne, średnica dna pojemnika 17 cm, wysokość 13 cm. sztuka 60
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin dostawy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 12 Nazwa: Filtr
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Filtr ochronny do ssaka medycznego BOSCAROL OB1000FA i OB1000LINER,stosuje się w celu zabezpieczenia przed przedostaniem się płynów do urządzenia pomiędzy zbiornikiem a urządzeniem(zabezpiecza przed zanieczyszczeniem pompę).Filtr jest wykonany z materiału hydrofobowego PTFE,który blokuje przedostanie się substancji płynnych do obw.pneumatycznego. sztuka 15
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin dostawy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 13 Nazwa: Termometr bezdotykowy
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 1. Urządzenie służące do pomiaru temperatury ciała (przy użyciu procesu dynamicznej korekcji uwzględniającej temperaturę otoczenia względem temperatury ciała) lub powierzchni wybranego przedmiotu. 2. Pomiary przeprowadzane są wyłącznie przy użyciu sondy na podczerwień Heimann do pomiaru temperatury, o wysokim stopniu dokładności pomiaru i stabilnym działaniu. 3. Funkcja alarmu w przypadku podwyższonej temperatury ciała. 4. Funkcja pamięci z zachowaniem wartości 32 ostatnich wyników pomiaru. 5. Podświetlany wyświetlacz cyfrowy LCD. 6. Dwa tryby pomiaru temperatury: skala Fahrenheita i Celsjusza, do wyboru. 7. Tryb automatycznego oszczędzania energii; termometr wyłącza się, jeśli nie jest używany. 8. Niewielki rozmiar, przemyślana konstrukcja i wygodna obsługa. 9. Wybór trybu pomiaru temperatury na czole lub powierzchni przedmiotów o temperaturze niższej niż 110°C i emisyjności równej 0,95. Walidacja termometru 2 x w roku. szt. 10
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38412000-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin dostawy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 14 Nazwa: Akumulatory do LifePack
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Akumulatory do LayPack 12 sztuka 82 Akumulatory do LayPack 15 sztuka 4
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 31430000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin dostawy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 15 Nazwa: Preparaty do żywienia dojelitowego
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Preparaty do żwyienia dojelitowego dla pacjentów z niewydolnością wątroby do podawania przez sondę - worki 500 ml sztuka 40
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33692510-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin dostawy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 16 Nazwa: Jednorazowa miarka papierowa dla noworodków
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 jednorazowa miarka papierowa do pomiaru długości i obwodu noworodka z dozownikiem (500 szt). Estetyczny i poręczny dozownik na ścianę. op. 2
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin dostawy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 17 Nazwa: Koszule dla pacjentów do zabiegu operacyjnego
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Koszula jednorazowego użytku dla pacjenta, rozmiar: L (114x139 cm) i XL (119x152 cm) – bez rękawów, wiązana na troki w pasie, przy szyi zapięcie na taśmę przylepną lub rzep, włóknina SMS o gramaturze min. 35 g/m2, nieprzezierna. Oznakowana jako środek Ochrony Indywidualnej kategorii I. Produkowana zgodnie z ISO 13485 i ISO 14001. sztuka 1000
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin dostawy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 18 Nazwa: Serweta z włókniny
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Serwetka z włókniny PP + PE jałowa, jednorazowa , dwu- warstwowa z centralnym otworem samoprzylepnym,włóknina dobrze wchłanialna , wielkość serwety 75 x 90 cm ,prostokątna z otworem w środku-10cm lub 9 x12 cm lub regulowanym otworem szt 4002 Serwetka z włókniny PP + PE jałowa, jednorazowa , dwu- warstwowa z centralnym otworem samoprzylepnym,włóknina dobrze wchłanialna , wielkość serwety 45 x 75 cm ,prostokątna z otworem w środku z możliwością dostosowania średnicy otworu. szt. 4503 Serwetka z włókniny PP + PE jałowa, jednorazowa , dwu- warstwowa z centralnym otworem samoprzylepnym,włóknina dobrze wchłanialna , wielkość serwety 50 x 60 cm ,prostokątna z otworem w środku-7 cm szt. 5004 Serwetka z włókniny PP + PE jałowa, jednorazowa , dwu- warstwowa z centralnym otworem samoprzylepnym,włóknina dobrze wchłanialna , wielkość serwety 120 x 80 cm ,prostokątna z otworem w środku-20/5 cm szt. 1000
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin dostawy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 19 Nazwa: Maski, czepki, fartuchy
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Maska medyczna chirurgiczna wykonana z trzech warstw włóknin, wyposażona w sztywnik zapewniający łatwe dopasowanie się maski do kształtu twarzy, na torki. Skuteczność filtracji bakteryjnej minimum 98%. Maska typu II zgodnie z EN 14683. szt. 100002 DamskiCzepek o kroju furażerki ściągany gumką z tyłu, oddychający z możliwością wywijania – wysokość z przodu min. 16 +/-0,5 cm, wykonany z oddychającej włókniny Spunlace o gramaturze 25 g/m2. Dostępny w co najmniej 5 kolorach (niebieski, zielony). Zgodny z EN 13485 i EN 14001, potwierdzone certyfikatem. szt. 65003 MęskiCzepek o kroju furażerki uniwersalny, oddychający z możliwością wywijania, wiązany na troki, część boczna wykonana z wzmocnionej włókniny absorpcyjnej pochłaniającej pot o gramaturze 47 g/m2, część górna przewiewna z polipropylenu SMS o gramaturze max. 10 g/m2. ( zielony, niebieski). Zgodny z EN 13485 i EN 14001, potwierdzone certyfikatem. szt. 30004 Chirurgiczne pokrowce na buty w kolorze zielonym , wykonane z grubej mocnej włókniny, nietoksyczne, niepylące, oddychające, do stoswania w środowisku czystych pomieszczeń. para 58005 Okrągły czepek pielęgniarski w kolorze białym wykonany z przewiewnej włókniny, ściągnięty lekko gumką. Sposób pakowania w kartony gwarantujący higieniczne przechowywanie i wyjmowanie szt. 35006 Fartuch fizelinowy w kolorze niebieskim lub zielonym wiązany wykonany z włókniny polipropylenowej o gramaturze 25 g/m2, rękawy zakończone elastyczną gumką, nici poliestrowe, wyrób medyczny. Opakowanie jednostkowe torba foliowa: 10 szt. Opakowanie zbiorcze 20 opakowań jednostkowych: 200 szt. szt. 100007 Fartuch fizelinowy w kolorze białym wiązany wykonany z włókniny polipropylenowej o gramaturze 25 g/m2, rękawy zakończone elastyczną gumką, nici poliestrowe, wyrób medyczny. Opakowanie jednostkowe torba foliowa: 10 szt. Opakowanie zbiorcze 20 opakowań jednostkowych: 200 szt. szt. 70008 Fartuch foliowy, pakowany pojedynczo sztuka 15000
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin dostawy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 20 Nazwa: Końcówka do odsysania pola operacyjnego
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Końcówka do odsysania pola operacyjnego- krótka- mała FG/Dł mm 4,5x2,8/71 sztuka 150
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin dostawy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 21 Nazwa: Fartuchy chirurgiczne sterylne
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Fartuch chirurgiczny jałowy z włókniny polipropylenowej SMMMS o gramaturze 35 g/m2, repelentnej dla alkoholi, z widocznym kodem kolorystycznym na fartuchu wskazującym na barierowość fartucha. Rękawy fartucha klejone w obszarze krytycznym, zakończone elastycznym mankietem, krój prosty. Z tyłu zapinany na rzep o długości min. 15 cm. Pakowany podwójnie w opakowanie papier/folia i we włókninę, z co najmniej 2-ma ręcznikami, na opakowaniu zewnętrznym min. 3 samoprzylepne etykiety. Na wewnętrznej stronie fartucha oznaczenie rozmiaru i długości co najmniej w 2 miejscach. Parametry fartucha (obszar krytyczny i niekrytyczny): penetracja wody min. 46 cmH2O, odporność na penetrację mikrobiologiczną - na mokro (I B) – min. 2,8. Dostępny w rozmiarach S/M, L, XL, XLL, 2XLL. Dokumenty potwierdzające spełnienie wymagań. Certyfikaty jakościowe dla miejsca produkcji: ISO 13485, ISO 9001 i ISO 14001, wystawione przez jednostki notyfikowane. sztuka 7002 Fartuch chirurgiczny jałowy z włókniny polipropylenowej SMMMS o gramaturze 35 g/m2, repelentnej dla alkoholi z widocznym kodem kolorystycznym na fartuchu i etykiecie wskazującym na barierowość fartucha. Dodatkowo wzmocniony bilaminatem: Folia polietylenowa + Spunbond w części przedniej i rękawach, gramatura w miejscu wzmocnienia min. 90 g/m2. Rękawy fartucha klejone w obszarze krytycznym, zakończone elastycznym mankietem, krój prosty. Z tyłu zapinany na rzep o długości min. 15 cm. Pakowany podwójnie w opakowanie papier/folia i we włókninę, z co najmniej 2-ma ręcznikami, na opakowaniu zewnętrznym min. 3 samoprzylepne etykiety. Na wewnętrznej stronie fartucha oznaczenie rozmiaru i długości co najmniej w 2 miejscach. Parametry fartucha – obszar niekrytyczny: penetracja wody min. 46 cmH2O, odporność na penetrację mikrobiologiczną - na mokro (I B) – min. 2,8– obszar krytyczny: penetracja wody – min. 175 cmH2O, odporność na penetrację mikrobiologiczną - na mokro (I B) – 6,0. Dostępny w rozmiarach S/M, L, XL, XLL, 2XLL. Dokumenty potwierdzające spełnienie wymagań. Certyfikaty jakościowe dla miejsca produkcji: ISO 13485, ISO 9001 i ISO 14001, wystawione przez jednostki notyfikowane. sztuka 700
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin Dostawy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 22 Nazwa: Ubrania jednorazowe do procedur w warunkach bloku operacyjnego
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Sukienka operacyjna jednorazowego użytku, z krótkim rękawem, trzema kieszeniami, przy szyi wykończenie typu V, dodatkowo wszyte paski do regulacji obwodu w talii. Wykonana na całej powierzchni z włókniny polipropylenowej typu SMS o gramaturze 45 g/m2. Materiał musi spełniać wymogi noermy EN 137951-3. Rozmiar S-XL, kolor niebieski i fioletowy. Wyroby opatrzone etykietą zgodną z wymogami o wyrobach medycznych: data ważności, nr lot, nr katalogowy, rozmiar. stuka 2000
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin dostawy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 23 Nazwa: Maski chirurgiczne ANTI-FOG
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Maska chirurgiczna wykonana z min. trzech warstw włóknin (celuloza, polipropylen, celuloza), wyposażona w sztywnik zapewniający łatwe dopasowanie się maski do kształtu twarzy, wyposażona w osłonę na oczy, wiązana na troki z grubą warstwą pianki przeciw parowaniu okularów. Skuteczność filtracji bakteryjnej minimum 99,7%. Maska typu II zgodnie z EN 14683. Wyraźne oznakowanie zewnętrznej strony maski dodatkowym oznaczeniem graficznym. Kolor niebieski. Pakowana w kartoniki z oznaczeniem typu, rodzaju maski i spełnianej normy. Zgodny z EN 13485 i EN 14001, potwierdzone certyfikatem. sztuka 12002 Maska chirurgiczna wykonana z min. trzech warstw włóknin (celuloza, polipropylen, celuloza), wyposażona w sztywnik zapewniający łatwe dopasowanie się maski do kształtu twarzy, wiązana na troki z grubą warstwą pianki przeciw parowaniu okularów. Skuteczność filtracji bakteryjnej minimum 99,7%. Maska typu II zgodnie z EN 14683. Wyraźne oznakowanie zewnętrznej strony maski dodatkowym oznaczeniem graficznym. Kolor niebieski. Pakowana w kartoniki z oznaczeniem typu, rodzaju maski i spełnianej normy. Zgodny z EN 13485 i EN 14001, potwierdzone certyfikatem. sztuka 900
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin dostawy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 24 Nazwa: Pościel jednorazowa
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Higieniczna pościel jednorazowa z włókniny polipropylenowej o gramaturze 17 g/ m2. Skład pościeli: poszewka na poduszkę 80 x 80 cm, poszwa na kołdrę 200 x 140 cm, prześcieradło medyczne 210 x 140 cm. Skutecznie zapobiega przenoszeniu się groźnych dla zdrowia patogenów bez konieczności prania. Przyjemna w dotyku włóknina, bezpieczna dla alergików. komp. 3000
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin dostawy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 25 Nazwa: Spodenki do kolonoskopi, ręczniki
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Dwuwarstwowa, jednorazowa myjka do mycia ciała w formie prostokatnej rękawicy nasączona obustronnie środkami myjącymi o naturalnym ph 5,5, wykonana w 100% z włókien poliesterowych. Obie warstwy myjki nie podfoliowane. Rozmiar 15 cm x 22 cm, gramatura 60 g/m2. Produkowana zgodnie z wymaganiami ISO 22716:2007 oraz ISO 9001:2015 ( certyfikaty dołączone do oferty). Opakowanie jednostkowe 12 sztuk z graficzną instrukcją stosowania oraz składem. Produkt pozbawiony latexu. opak. 2002 Gotowa do użycia, jednorazowa gabka zaimpregnowana 25 ml antyseptycznym roztworem czyszczącym glikonianu chlorheksydyny 2% o formule bez spłukiwania (nie zawiera mydła). Stosowana do antyseptycznego mycia ciała i czyszczenia skóry bez uzycia wody. Rozmiar 12 cm x 7,5 cm x 2,3 cm, wykonana z poliuretanu. Wyrób nie zawiera latexu. Pakowana pojedynczo. Opakowanie blistorowe z systemem łatwego rozdzieralnego otwarcia. sztuka 5003 Ręczniki do wycierania pacjenta z celulozy typu Airlaig, rozmiar min. 80x140 cm, gramatura min. 70 g/m2, opakowanie 100 szt. op. 104 Spodenki do zabiegu kolonoskopii z rozcięciem z włókniny polipropylenowej o gramaturze 17 g/m2, op. 20 szt. szt. 600
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin dostawy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 26 Nazwa: Zestaw serwet do porodu
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Sterylny zestaw do porodu naturalnegoSkład zestawu:- 1 x serweta na stolik narzędziowy 140x190 cm 50 μm, ze wzmocniem w części centralnej- 2 x nogawice z bilaminatu 75x 120 cm - 1 x kocyk dla noworodka 100x105 cm- 1 x taśma Lepna 9x50 cm- 2 x ręcznik chłonny 20x30 cm z mikrosiecią zabezpieczającą przed rozrywaniem- 1 x serweta pod pośladki z folii PE 85x114,5 cm, ze wzmocnieniem 32,5x50 cm, ze zintegrowaną torbą na płyny z kształtką usztywniającą umożliwiającą uformowanie i utrzymanie kształtu worka z portem do ssaka oraz z szeroką zakładką umożliwiającą aseptyczne założenie serwety pod pośladki pacjentki - 1 x serweta 75x75cm, przylepna pełnobarierowa, wykonane z laminatu 2-warstwowego, pozbawiona pylących i łatwopalnych włókien celulozy i wiskozy (polipropylen, polietylen) o gramaturze max. 58g/m2,. Odporność na przenikanie płynów >178 cm H2O, odporność na rozerwanie na mokro >145 kPa. I klasa palności. Zestaw zgodny z normą EN 13795 pakowany sterylnie w przezroczystą, foliową torbę z portem do sterylizacji, posiada 4 etykiety samoprzylepne do dokumentacji medycznej zawierające: numer katalogowy, numer lot, datę ważności oraz nazwę producenta, w tym 2 etykiety z dodatkowym kodem EAN. Zestawy pakowane zbiorczo w worek foliowy, następnie karton. Producent spełnia wymogi normy środowiskowej ISO 14001 potwierdzonej certyfikatem. szt 700
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin dostawy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 27 Nazwa: Ubrania jednorazowe do procedur w warunkach bloku operacyjnego
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Spodnie wykonane z miękkiej włókniny bawełnopodobnej o gramaturze 47g/m² w kolorze niebieskim. Wiązane na troki w pasie. Wyposażone w 1 dużą kieszeń zapinaną na nap. Rozmiary S- XXL, wszyta metka informująca o rozmiarze. Nogawki obszyte. Wytrzymałość na wypychanie – na sucho 106 kPa , wytrzymałość na rozciąganie- na sucho 44,3 N, czystość pod względem cząstek stałych 2,0 IPM, poziom pylenia 2,1 Log10. Bluza pakowana jednostkowo z etykietą zawierającą informacje z nazwą, nr kat. Produktu, producentem, datą produkcji, ważności.2 Bluza z krótkim rękawem wykonana z miękkiej włókniny bawełnopodobnej o gramaturze 47g/m² w kolorze niebieskim. Rękawy krótkie zakończone obszyciem. Bluza wyposażona w 3 duże kieszenie (2 na dole bluzy, 1 na piersi). Dekolt wyposażony z przodu w zapięcie na biały nap. Rozmiary S- XXL, wszyta metka informująca o rozmiarze. Dół bluzy obszyty. Wytrzymałość na wypychanie – na sucho 106 kPa , wytrzymałość na rozciąganie- na sucho 44,3 N, czystość pod względem cząstek stałych 2,0 IPM, poziom pylenia 2,1 Log10. Bluza pakowana jednostkowo z etykietą zawierającą informacje z nazwą, nr kat. Produktu, producentem, datą produkcji, ważności.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin dostawy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 28 Nazwa: Serweta higieniczna na stół operacyjny
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Serweta ochronna na stół operacyjny, przeciwodleżynowa, 5-cio warstwowa, zintegrowana wielopunktowo na całej powierzchni chłonnej, bez przeszyć, samowygładzająca się, zapobiegająca przesuwaniu się warstwy zewnętrznej względem rdzenia; wykonana z włókniny polipropylenowej, wysokochłonnej polimerowej warstwy środkowej i spodniej pełnobarierowej teksturowanej folii polietylenowej, zabezpieczającej przed przesuwaniem się i ślizganiem podkładu po powierzchni. Parametry:- chłonność min. 6500g/m2 w badaniach jednostki akredytowanej, - gramatura podstawowa: min.210 g/m2- wymiary: min. 100 x 225cm ±5cm, rdzeń chłonny o długości co najmniej 51x205+/-3 cm zakończony dodatkowymi marginesami z nieprzeziernego laminatu o szerokości nie większej niż 10 +/-3 cm po obu stronach na całej szerokości podkładu. - pakowana po 20 sztuk/ opakowanie. sztuka 600
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin dostawy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 29 Nazwa: Podkład higieniczny
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Podkład higieniczny jednorazowego użytku z akładkami bocznymi, wymiar całkowity: dł. Min. 180 cm, szer. Min. 70 cm, warstwa chłonna na środku - z pulpą celulozową i absorbentem wiążącym ciecz. Rozmiar warstwuy chłonnej - 60 x 80 cm (+/- 0,5 cm), chłonność 1750 ml. Od strony pacjenta - włóknina 15 g/m2 miękka, przyjazna dla skóry zapewniająca komfort chorego, od spodu warstwa nieprzemakalna, mikroteksturowana, zapobiegająca przesuwaniu sie podkładu i marszczeniu pod pacjentem - folia PE 21 g/m2. Opakowanie maksymalnie 30 szt. sztuka 1000
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin dostawy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 30 Nazwa: Rękawice chirurgiczne sterylne
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Rękawice chirurgiczne, lateksowe, sterylne, pudrowe, zgodnie z normą EN 455-1.2.3,4.; niska zawartość pudru, poziom protein lateksowych <50 μg/g , AQL 0,65, kształt w pełni anatomiczny (przeciwstawny kciuk, zagięte palce); o grubości w części palca min. 0,21mm i długości całkowitej min. 285mm; rolowany mankiet, oznakowanie CE; odporne na rozerwanie, łatwe w nakładaniu, dobrze dopasowane, powierzchnia mikroporowata; posiadające badania jednostki akredytowanej na przenikanie wirusów oraz odporne na przenikanie związków chemicznych wg PN EN 374-3. Zarejestrowane jako wyrób medyczny oraz środek ochrony indywidualnej kat. III. Pakowane w opakowania folia-folia, sterylizowane radiacyjnie, dostępne w rozmiarach: 9; 8,5; 8;7,5; 7; 6,5; 6. para 200002 Rękawice chirurgiczne lateksowe sterylne antyalergiczne (bezpudrowe) obustronnie polimeryzowane, poziom protein lateksowych ≤20 μg/g, AQL 0,65 i długości całkowitej min. 295mm, z certyfikatem zgodności EC wydanym przez jednostkę notyfikowaną. Zarejestrowane jako wyrób medyczny oraz środek ochrony indywidualnej kat. III. Nie zawierające środka pudrowego, pozostałe parametry jak w poz.1. para 60003 Rękawice chirurgiczne, sterylne, lateksowe z przedłużonym mankietem, o długości min. 500mm, położniczo-ginekologiczne, bezpudrowe, wskaźnik AQL 1,5, zgodne z normą EN 455 1+2+3; koniec zrolowany, przylegające do ręki, mikroporowata powierzchnia dłoni, w rozmiarach: S(6,5),M(7,5),L(8,5) z poziomem protein <10µg/g, sterylizowane radiacyjnie. para 1004 Rękawice chirurgiczne, ortopedyczne , sterylne, bezpudrowe, lateksowe, pokryte polimerem, z rolowanym mankietem, o grubszych ściankach, w komplecie o zróżnicowanej kolorystyce (wewnętrzna: zielona, zewnętrzna: brązowa), o grubościach: rękawica wewnętrzna: palec 0,17-0,19mm, dłoń 0,16-0,19mm i rękawica zewnętrzna: palec 0,24-0,25mm, dłoń 0,22-0,23mm. Zawartość protein ≤ 50 µg/g. AQL 0,65. Zgodnych z normą EN 455, odpornych na wirusy ASTMF 1671. kpl. 24005 Rękawice chirurgiczne Neoprenowe, bezpudrowe, obustronnie polimeryzowane o anatomicznym kształcie, mankiet rolowany, mikroteksturowane, sterylizowane radiacyjnie, AQL 0,65 , o grubości rękawicy na palcu min. 0,21mm, na dłoni min. 0,18mm i długości całkowitej min. 295 mm, siła zrywania min. 12N, zgodne z normą EN 455-1.2.3,4, posiadające badania jednostki akredytowanej na przenikanie wirusów oraz odporne na przenikanie związków chemicznych oraz leków cytostatycznych wg PN EN 374-3, odporne na rozerwanie, łatwe w nakładaniu, dobrze dopasowane, powierzchnia mikroporowata. Pakowane w opakowania folia-folia, dostępne w rozmiarach: 9; 8,5; 8;7,5; 7; 6,5; 6 para 2000
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin dostawy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 31 Nazwa: Rękawice diagnostyczne
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Rękawice diagnostyczne wykonane z nitrylu, bezpudrowe, mankiet rolowany, w kolorze jasno-niebieskim. Lekko teksturowane z dodatkową teksturą na końcach palców, grubość rękawic w palcach min. 0,13 mm, na dłoni min. 0,08mm, AQL 1,0. Zgodne z PN/EN 455-1, 2, 3. potwierdzone przez raport z badań producenta. Rękawice odporne na przenikanie związków chemicznych wg PN EN 374-3 i cytostatyków. Zarejestrowane jako wyrób medyczny oraz środek ochrony indywidualnej kat. III. Pakowane po 100 szt. Rozmiary: S, M, L, XL. opak. 2002 Rękawice diagnostyczne nitrylowe, niejałowe, bezpudrowe, z warstwą wewnętrzną łagodząco - nawilżającą ( z oznaczeniem na opakowaniu), na bazie naturalnego wyciągu z owsa, mankiet rolowany, w kolorze białym, z teksturą na końcach palców, poziom szczelności AQL 1,0, długość rękawicy min. 240 mm, grubość rękawicy ( pojedyncza ścianka): palec 0,09 mm - 0,11 mm, dłoń 0,06 mm - 0,08 mm. Zgodne z PN EN 455 (1,-2-3-4), EPN EN 374 ( 1-2-3), EN 388, ASTM F 1670 oraz ASTM F 1671, potwierdzone przez raport z badań producenta. Zarejestrowane jako wyrób medyczny oraz środek ochrony indywidualnej kat. III.Pakowane po 200 szt. Rozmiary S, M, L, XL opak. 503 Rękawice diagnostyczne wykonane z nitrylu, bezpudrowe, mankiet rolowany, w kolorze niebieskim. Lekko teksturowane z dodatkową teksturą na końcach palców o długości całkowitej min. 290mm , o grubości rękawic w palcach, mediana min. 0,14 mm, na dłoni mediana min. 0,10mm. Zgodne z EN 455-1, 2, 3,4. Rękawice odporne na przenikanie związków chemicznych wg PN EN 374-3. Zarejestrowane jako wyrób medyczny oraz środek ochrony indywidualnej kat. III. Pakowane po 100 szt. Rozmiary: XS, S, M, L, XL. opak. 2004 Rękawice diagnostyczne wykonane z nitrylu, bezpudrowe, z wewnętrzna warstwą polimerową, mankiet rolowany, w kolorze niebieskim. Lekko teksturowane z dodatkową teksturą na końcach palców, grubość rękawic w palcach min. 0,10 mm, na dłoni min. 0,07mm. Zgodne z PN/EN 455-1, 2, 3,4, potwierdzone przez raport z badań producenta. Rękawice odporne na przenikanie związków chemicznych wg PN EN 374-3 potwierdzone przez niezależne badania dołączone do oferty, przynajmniej 4 związków chemicznych (kwasy organiczne, nieorganiczne, zasady,aldehydy i alkohole w tym izopropanol 70% z czasem przenikania min.30 minut). Rękawice odporne na przenikanie wirusów potwierdzone protokołem badań wydanym przez jednostkę niezależną. Posiadające certyfikat do żywności, dołączony do oferty. Zarejestrowane jako wyrób medyczny oraz środek ochrony indywidualnej kat. III. Opakowanie rozmiarów od XS do XL zawierające 100 szt. rękawic. opak. 150005 Rękawice diagnostyczne sterylne nitrylowe, bezpudrowe, jednorazowego użytku, z wewnętrzną warstwą polimerową, powierzchnia zewnętrzna mikroteksturowana z dodatkową widoczną teksturą na końcach palców. W kolorze niebieskim. Mankiet zakończony rolowanym brzegiem zapobiegającym zsuwaniu się rękawicy. Kształt uniwersalny, pasujące na lewą i prawą dłoń. Pozbawione tiuramów. Poziom szczelności: AQL 1,0. Długość rękawicy: min. 240mm. Grubość rękawicy (ścianka pojedyncza): palec 0,10mm-0,12mm, dłoń 0,07mm-0,08mm, mankiet 0,06mm-0,07mm. Zgodność z normą PN-EN 455 oraz przebadana na przenikalność substancji chemicznych zgodnie z EN 374-3. Odporne na przenikanie krwi syntetycznej zgodnie z normą ASTM F 1670. Zarejestrowane jako wyrób medyczny oraz środek ochrony indywidualnej kat. III. Siła zrywania przed starzeniem: min.8,0N. Dostępne w rozmiarach: XS, S, M, L, XL para 1000
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin dostawy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 32 Nazwa: Rękawice diagnostyczne
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Rękawice foliowe w rozmiarach: S, M, L, pakowane po 100 sztuk. opak. 3002 Rękawice sekcyjne wykonane z naturalnej gumy lateksowej, nieflokowane, AQL o,65, o długości min. 305 mm, grubości min. 0,43mm, rękawice chlorowane wewnątrz i na zewnątrz. Rozmiar: M, L, XL. para 24
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin dostawy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 33 Nazwa: Inny drobny sprzęt medyczny
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Kieliszek j.u. do leków z tworzywa sztucznego 90 sztuk 9172 Koc przeciwwstrząsowy („koc przeżycia”) sztuka 3003 Szpatułka drewniana laryngologiczna,pakowane pojedynczo, 100 sztuk 2004 Termometr lekarski szklany bezrtęciowy, bez futerału, zakres pomiarowy minimum od 35 do 42 ° C, działka elementarna : 0,1 ° C sztuka 505 Kanka plastikowa do odbytnicy 10x300 sztuka 106 Kaczka męska sanitarna 800ml plastikowa,możliwość dezynfekcji w myjkach dezynfekatorach sztuka 157 Basen sanitarny plastikowy,możliwość dezynfekcji w myjkach dezynfekatorach sztuka 108 Szyna do unieruchamiania kończyn aluminiowa składa się z szyny aluminiowej i wyściółki poliuretanowej wielkość 400x20mm (+-5%), sztuka 7009 Elektrody do stymulacji serca Ch7 długość 110cm para 2010 Rurka rektoskopowa 20mmx250mm sztuka 20011 Pojnik dla chorych sztuka 1012 Osłonka medyczna lateksa na głowice USG,produkt jednorazowego użytku pakowane pojedynczo w folię aluminiową,pudrowane. op. 1613 Zaciskacz do pępowiny op. 50 szt. op. 20
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin dostawy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 34 Nazwa: Maski medyczne
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Maska medyczna chirurgiczna wykonana z trzech warstw włóknin, wyposażona w sztywnik zapewniający łatwe dopasowanie się maski do kształtu twarzy, na torki. Skuteczność filtracji bakteryjnej minimum 98%. Maska typu II zgodnie z EN 14683. sztuka 5000
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin dostawy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie warkoczyków syntetycznych- Barczewo
  • Lokalizacja zleceniawarmińsko-mazurskie
  • Data dodania25-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie warkoczyków syntetycznych. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu: Sukcesywna dostawa środków dezynfekcyjnych
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Iława: Dostawa energii elektrycznej dla Gminy Iława na lata 2021-2022
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Zdrowie i uroda: Sukcesywna dostawa środków dezynfekcyjnych