Dostawa wyrobów medycznych z podziałem na 20 części dla Powiatowego Szpitala im.

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa wyrobów medycznych z podziałem na 20 części dla Powiatowego Szpitala im. Władysława Biegańskiego w Iławie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoIława
  • WojewództwoWarmińsko-mazurskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoJednostki organizacyjne administracji samorządowej
  • Termin składania wniosków2019-10-10
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyPowiatowy Szpital im. Władysława Biegańskiego w Iławie
  • Data publikacji ogłoszenia2019-10-02
  • Numer ogłoszenia604562-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 604562-N-2019 z dnia 2019-10-02 r.

Powiatowy Szpital im. Władysława Biegańskiego w Iławie: Dostawa wyrobów medycznych z podziałem na 20 części dla Powiatowego Szpitala im. Władysława Biegańskiego w Iławie
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Szpital im. Władysława Biegańskiego w Iławie, krajowy numer identyfikacyjny 51087919600000, ul. ul. Gen. Wł. Andersa  3 , 14-200  Iława, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 896 449 601, e-mail dzp@szpital.ilawa.pl, faks 896 492 425.
Adres strony internetowej (URL): www.szpital.ilawa.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.szpital.ilawa.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.szpital.ilawa.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie na adres
Adres:
Powiatowy Szpital im. Władysława Biegańskiego w Iławie ul. Gen. Władysława Andersa 3 14-200 Iława Kancelaria

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyrobów medycznych z podziałem na 20 części dla Powiatowego Szpitala im. Władysława Biegańskiego w Iławie
Numer referencyjny: 18/2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawę wyrobów medycznych z podziałem na 20 części dla Powiatowego Szpitala im. Władysława Biegańskiego w Iławie (nr sprawy 18/2019) Zamawiający dokonał podziału zamówienia na części. Liczba części – 20 Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w rozdziale XVIII SIWZ oraz w załączniku nr 2 Formularz cenowy. 2. Kody CPV: Część nr 1 Elektrody do stymulacji przez skórnej do defibrylatora Life Pack 33141000-0 Jednorazowe, nie chemiczne artykuły medyczne i hematologiczne Część nr 2 Tracheostomia 33141000-0 Jednorazowe, nie chemiczne artykuły medyczne i hematologiczne Część nr 3 Worek stomijny 33141000-0 Jednorazowe, nie chemiczne artykuły medyczne i hematologiczne Część nr 4 Silikon w sprayu 33141000-0 Jednorazowe, nie chemiczne artykuły medyczne i hematologiczne Część nr 5 Siatki do przepuklin II 33141000-0 Jednorazowe, nie chemiczne artykuły medyczne i hematologiczne Część nr 6 Igły jednorazowe specjalne do stymulatorów nerwów 33141000-0 Jednorazowe, nie chemiczne artykuły medyczne i hematologiczne Część nr 7 Pessar kołnierzowy 33141000-0 Jednorazowe, nie chemiczne artykuły medyczne i hematologiczne Część nr 8 Filtr 33141000-0 Jednorazowe, nie chemiczne artykuły medyczne i hematologiczne Część nr 9 Rurki krtaniowe 33141000-0 Jednorazowe, nie chemiczne artykuły medyczne i hematologiczne Część nr 10 Termometr bezdotykowy 38412000-6 Termometry Część nr 11 Akcesoria do rzutu serca 33141000-0 Jednorazowe, nie chemiczne artykuły medyczne i hematologiczne Część nr 12 Akumulatory do LifePacka 31430000-9 Akumulatory Zadanie nr 13 Preparaty do żywienia dojelitowego 33692510-5 Preparaty odżywiania wewnątrzjelitowego Część nr 14 Miech do Aespire S/5 33141000-0 Jednorazowe, nie chemiczne artykuły medyczne i hematologiczne Część nr 15 Jednorazowa miarka papierowa dla noworodków 33141000-0 Jednorazowe, nie chemiczne artykuły medyczne i hematologiczne Część nr 16 Amnicatory 33124130-5 Wyroby diagnostyczne Część nr 17 Akcesoria dla diatermii EMED i AESCULAP 33141000-0 Jednorazowe, nie chemiczne artykuły medyczne i hematologiczne Część nr 18 Końcówka do odsysania pola operacyjnego 33141000-0 Jednorazowe, nie chemiczne artykuły medyczne i hematologiczne Część nr 19 Pościel jednorazowa 33141000-0 Jednorazowe, nie chemiczne artykuły medyczne i hematologiczne Część nr 20 Zestaw ginekologiczny 33141000-0 Jednorazowe, nie chemiczne artykuły medyczne i hematologiczne Obowiązki Wykonawcy : • Dostawa i transport • Rozładunek i wnoszenie do pomieszczeń. • Termin realizacji dostaw: w dni robocze w godzinach od 7:30 do 13:00

II.5) Główny kod CPV: 33141000-0
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
38412000-6
31430000-9
33692510-5
33124130-5


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  12   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe: INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH-KONTRAHENCI Na podstawie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, zwanego dalej ,,Rozporządzeniem’’, informujemy, że: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiatowy Szpital im. Władysława Biegańskiego w Iławie ul. Gen. Wł. Andersa 3. 2. W Powiatowym Szpitalu im. Władysława Biegańskiego w Iławie, powołany został Inspektor Ochrony Danych Osobowych, adres e-mail: abi@szpital.ilawa.pl 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji umowy na podstawie Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych. 4. Pani/Pana dane osobowe mogą być powierzone do przetwarzania podmiotom świadczącym na rzecz Powiatowego Szpitala w Iławie usługi serwisowe: oprogramowania, sprzętu informatycznego, na podstawie zawartych z tymi podmiotami rzeczowych umów powierzenia danych osobowych. 5. Pani/Pana dane nie będą przekazywane do państw spoza Unii Europejskiej. 6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez: • umowy - 10 lat • dokumentacja postępowania przetargowego – 5 lat • faktury VAT – 5 lat • dokumentacja postępowania przetargowego finansowanego ze środków Unii Europejskiej, przechowywana jest zgodnie z zapisami umowy o dofinansowanie projektu współfinansowanego z UE. 7. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu. 8. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. 9. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym. Jest Pan/Pani zobowiązana do ich podania a konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości realizacji umowy. 10. Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
VII. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. A. Dokumenty wymagane 1. Dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia: 1.1. Oświadczenie Wykonawcy wykazujące brak podstaw do wykluczenia w postępowaniu, które stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. 1.2. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, które Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego, informacji o których mowa w art. 86 ust. 3. składa powyższe oświadczenie, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. B. Na etapie składania ofert , oferta powinna zawierać: 1. Sporządzony przez wykonawcę, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, Formularz ofertowy, 2. Sporządzony przez wykonawcę, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, Formularz cenowy, 3. Oświadczenie o którym mowa w rozdziale VII A pkt. 1.1. SIWZ, które stanowi załącznik nr 4 do SIWZ 4. Dokument KRS lub CEiDG w celu weryfikacji osób uprawnionych do reprezentowania wykonawcy tym samym składania oświadczenia woli. (z zastrzeżeniem art. 26 ust 6.)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
termin dostawy 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Strony dopuszczają zmiany treści umowy czasowe lub trwałe w trakcie jej obowiązywania, w przypadku gdy: a. zmiana dotyczy nieistotnych postanowień zawartej umowy; b. podczas realizacji umowy wystąpią nieprzewidywalne zdarzenia lub okoliczności, jak w szczególności klęski żywiołowe, strajki, zamieszki, konflikty zbrojne, które uniemożliwiają zrealizowanie przedmiotu zamówienia w sposób, w zakresie i w terminie przewidzianym w ofercie; c. w wyniku istotnej zmiany stosunków spełnianie świadczenia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami lub groziłoby, co najmniej jednej ze stron znaczną stratą, a czego strony nie mogły przewidzieć przy zawarciu umowy – w przypadku istotnej zmiany stosunków takiej jak znaczny wzrost cen surowców, nośników energii itp.; d. zmiana dotyczy obniżenia cen jednostkowych poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia - w przypadku promocji, ogólnej obniżki cen na dany asortyment itp.; e. zmiana dotyczy zmian koniecznych ze względu na zmianę powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w szczególności stawek podatku VAT, stawek celnych - w przypadku zaistnienia takich zmian. Zamawiający dopuszcza zmianę cen brutto (zarówno podwyższenie jak i obniżenie cen brutto w zależności od zmiany) przy niezmienionych cenach netto
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-10-10, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> PL
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Elektrody do stymulacji przezskórnej do defibrylatora Life Pack
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Elektrody do stymulacji przeskórnej do defibrylatora LifePack12-Quick Combo-firmy Medtronic para 100 2 Elektrody do stymulacji przezskórnej do defibrylatora LifePak 20 j.u. (para) para 10 3 Papier do defibrylatorów LIFEPAK 12 szerokości 100 mm rolka 90 4 Papier do defibrylatorów LIFEPAK 20 i 20e szerokości 22,9,9P108300 rolka 50 5 Papier do defibrylatorów ZOLL o szerokości 90x90x400 bloczek 60 6 Papier do defibrylatorów Philips typ Heart Start XL rolka 20 7 Papier do defibrylatorów BeneHeart D3 - Mindray. Wymiary papierui 50 x 30. Rolka o długości 30 m op. 10
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin dostawy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Tracheostomia
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Rurki tracheostomijne z mankietem niskociśnieniowym (rozmiary 7, 8, 9, 10) z oznaczeniem rozmiaru rurki i mankietu. Sztywny mandryn z otworem na prowadnicę Selidingera. Przezroczysty elastyczny na stałe umocowany kołnierz. sztuka 100 2 Rurki tracheostomijne z mankietem i odsysaniem znad mankietu, z oznaczeniem rozmiaru rurki i mankietu. Sztywny mandryn z otworem na prowadnicę Selidingera. Przezroczysty elastyczny na stałe umocowany kołnierz (rozmiar 7, 8, 9) sztuka 50 3 Precyzyjny regulator przepływu, zakończony męskim/ żeńskim połączeniem Luer – Luck, zakres regulacji przepływu od 2ml/h do 350 ml/h,przeznaczony do przetaczania płynów i lipidów sztuka 100 4 Zestaw do przezskórnej tracheotomi metodą GRIGGSA, bez peana – uzupełniający, zawierający skalpel, kanilu z iglą i strzykawką do identyfikacji tchawicy, prowadnice SELDINGERA, rozszerzadło oraz rurkę tracheostomijną z mankietem niskociśnieniowym i z odsysaniem znad mankietu oraz kołnierzem posiadającą sztywny mandryn z otworem na prowadnicę SELDINGERA sztuka 30 5 Zestaw do mini tracheostomii(konikotomi)-rozmiar 4mm,skład:rurka,prowadnik,cewnik,łącznik,mocowanie rurki,ostrze-skalpel. sztuka 10
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin dostawy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Worek stomijny
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Worek stomijny samoprzylepny,otwarty,z dużą średnicą płytki,osłona z nadrukowaną skalą ułatwiającą docięcie żądanego rozmiaru,przyjazna dla skóry antyalergiczna płytka hydrokoloidowa,delikatna miękka powłoka worka,trzywarstwowa budowa worka, filtr węglowy,szerokie ujście worka,zamkniecie na rzep sztuka 400
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin dostawy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Silikon w sprayu
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Silikon w sprayu do celów medycznych o pojemności 500ml +/- 5% sztuka 10
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin dostawy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: Siatki do przepuklin II
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Siatka kompozytowa wewnatrzotrzewnowa, wykonana ze 100% polipropylenu prasowanego termicznie, z jednej strony pokryta silikonem, nieprzylegajaca z możliwością położenia bezposrednio na jelita- antyadhezyjna z mozliwością przycięcia,wymiar 14x15 cm, gramatura 327 g/m2, grubość 0,4 mm. sztuka 2
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
teemin dostawy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6 Nazwa: Igły jednorazowe specjalne do stymulatorów nerwów
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Igła jednorazowa,jałowa,specjalna do stymulatorów nerwów do znieczulenia splotu barkowego z drenem do podania leków i przewodem łączącym igłę z elektrostymulatorem.Igła musi być kompatybilna ze stymulatorem nerwów naszej komórki iStimuplex HNS 12-0,7x50MM-22G x do kwadratu, 0,7 x 80 mm-22 G x do kwadratu-igła izolowana aż do szlifu, z krótkim szlifem o ścięciu 30 stopni,gładko przedostająca się przez warstwy tkanek i łatwo identyfikująca przestrzeń okołonerwową. Igła ze znacznikami głębokości wkłucia co 1 cm. sztuka 125
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin dostawy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7 Nazwa: Pessar kołnierzowy
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Pessar kołnierzowy szyjki macicy o wysokości ściany bocznej 21mm szt. 5
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin dostawy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 8 Nazwa: Filtr
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Filtr ochronny do ssaka medycznego BOSCAROL OB1000FA i OB1000LINER,stosuje się w celu zabezpieczenia przed przedostaniem się płynów do urządzenia pomiędzy zbiornikiem a urządzeniem(zabezpiecza przed zanieczyszczeniem pompę).Filtr jest wykonany z materiału hydrofobowego PTFE,który blokuje przedostanie się substancji płynnych do obw.pneumatycznego. sztuka 15
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin dostawy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 9 Nazwa: Rurki krtaniowe
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Rurka krtaniowa jednoświatłowa LTD rozmiar 2 od 12-25 kg z PCV, pakowana sterylnie. sztuka 40 2 Rurka krtaniowa dwuświatłowa LTS D VBTC 006 z możliwością odessania cewnikiem CH16 Nr 3<155 cm(wzrost pacjenta) i Nr 4<155-180 cm (wzrost pacjenta), wykonana z PCV, pakowana sterylnie sztuka 150
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin dostawy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 10 Nazwa: Termometr bezdotykowy
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Urządzenie służące do pomiaru temperatury ciała (przy użyciu procesu dynamicznej korekcji uwzględniającej temperaturę otoczenia względem temperatury ciała) lub powierzchni wybranego przedmiotu. 2. Pomiary przeprowadzane są wyłącznie przy użyciu sondy na podczerwień Heimann do pomiaru temperatury, o wysokim stopniu dokładności pomiaru i stabilnym działaniu. 3. Funkcja alarmu w przypadku podwyższonej temperatury ciała. 4. Funkcja pamięci z zachowaniem wartości 32 ostatnich wyników pomiaru. 5. Podświetlany wyświetlacz cyfrowy LCD. 6. Dwa tryby pomiaru temperatury: skala Fahrenheita i Celsjusza, do wyboru. 7. Tryb automatycznego oszczędzania energii; termometr wyłącza się, jeśli nie jest używany. 8. Niewielki rozmiar, przemyślana konstrukcja i wygodna obsługa. 9. Wybór trybu pomiaru temperatury na czole lub powierzchni przedmiotów o temperaturze niższej niż 110°C i emisyjności równej 0,95. Walidacja termometru 2 x w roku. szt. 10
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38412000-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin dostawy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 11 Nazwa: Akcesoria do rzutu serca
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Czujnik do pomiaru rzutu serca platformą EV 1000 firmy Edwards Lifesciences sztuka 50
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin dostawy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 12 Nazwa: Akumulatory do LifePacka
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Akumulatory do LifePack 12 sztuka 8 2 Akumulatory do LifePack 15 sztuka 4
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 31430000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin dostawy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 13 Nazwa: Preparaty do żywienia dojelitowego
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Preparaty do żwyienia dojelitowego dla pacjentów z niewydolnością wątroby do podawania przez sondę - worki 500 ml sztuka 40
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33692510-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin dostawy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 14 Nazwa: Miech do Aespire S/5
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Miech do Aespire S/5 - Datex Ohmeda sztuka 1 2 Pułapka wodna D-fend do Cam S/5 GE ( op. po 10 szt.) op. 3
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin dostawy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 15 Nazwa: Jednorazowa miarka papierowa dla noworodków
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 jednorazowa miarka papierowa do pomiaru długości i obwodu noworodka z dozownikiem (500 szt). Estetyczny i poręczny dozownik na ścianę. op. 2
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin dostawy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 16 Nazwa: Amnicatory
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Test do wykrywania płynu owodniowego w wydzielinie pochwowej. sztuka 500
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33124130-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin dostawy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 17 Nazwa: Akcesoria dla diatermii EMED i AESCULAP
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Uchwyt monopolarny, wielorazowy, z przyciskami do cięcia i koagulacji, z nierozłącznym kablem o dł.min.5 m, wtyczką 6-pin do systemu SDS, do elektrod o śr.4mm szt 15 2 Uchwyt monopolarny, wielorazowy, z przyciskami do cięcia i koagulacji, z nierozłącznym kablem o dł.min.5 m, z wtyczką 3-pin, do elektrod o śr.4mm szt 10 3 Uchwyt monopolarny, wielorazowy, z przyciskami do cięcia i koagulacji, z nierozłącznym kablem o dł.min.4m, wtyk Martin, do elektrod o śr.4mm szt 10 4 Kabel uziemiający giętki o dł.5m szt 4 5 Kabel do narzędzi laparoskopowych, monopolarny, wielorazowy, o dł.min.5m, z wtyczką 6-pin do systemu SDS szt 3 6 Kabel do narzędzi laparoskopowych, monopolarny, wielorazowy, o dł.min.5m, z wtyczką 1-pin 4mm, wtyk ERBE szt 4 7 Kabel bipolarny, wielorazowy, o dł.min.3m, z wtyczką 2-pin 29 mm szt 10 8 Kabel bipolarny, wielorazowy, o dł.min.3m, z wtyczką 6-pin do systemu SDS szt 6 9 Kabel elektrody neutralnej jednorazowej, wielorazowy, o dł.min.3m, wtyk płaski szt 6 10 Kabel elektrody neutralnej jednorazowej, wielorazowy, o dł.min.3m, wtyk EU 6,3 mm szt 6 11 Elektroda neutralna jednorazowa, hydrożelowa, dzielona, o pow.110cm(+,- 5%), z etykietami-pakowana po 50 szt. dla dorosłych i dzieci op. 60 12 Elektroda monopolarna, wielorazowa, o śr.4mm, nóż prosty o dł.25mm szt 10 13 Elektroda monopolarna, wielorazowa, o śr.4mm, nóż prosty o dł.100mm szt 10 14 Elektroda monopolarna, wielorazowa, o śr.4mm, żagielek do konizacji o wym.15x25mm szt 10 15 Elektroda bipolarna do waporyzacji, VAP dł. 115 mm, kabel SDS, 3 metry szt 3 16 Elektroda bipolarna do waporyzacji, wypukła, zagięcie 70 stopni, średnica kulki 2,4 mm, długość 115 mm, wtyczka SDS, dł. Kabla 3m szt 2 17 Elektroda bipolarna do waporyzacji, igła zagięta 90 stopni, 0,6 x 4 mm, wtyczka SDS, dł. Kabla 3 m. szt 2 18 Szczypce bipolarne kątowe 1 mm, długość 195 mm szt 6 19 Kleszczyki do bipolarnego zamykania naczyń, zakrzywione, dł. 23 cm szt 1 20 Kabel bipolarny 2 x 2,6 mm, do klemów z pozycji 19, dł. 3 m, wtyk SDS szt 4 21 Uchwyt monopolarny, wielorazowy, z przyciskami do cięcia i koagulacji, z nierozłącznym kablem o dł. Min. 5 m, wtyczką 6-pin do systemu SDS, do elektrod o śr. 2,4. szt 10
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin dostawy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 18 Nazwa: Końcówka do odsysania pola operacyjnego
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Końcówka do odsysania pola operacyjnego- krótka- mała FG/Dł mm 4,5x2,8/71 sztuka 150
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin dostawy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 19 Nazwa: Pościel jednorazowa
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Pościel jednorazowa wykonana z miękkiej, polipropylenowej, trzywarstwowej włókniny o gramaturze 25g/m2 w kolorze niebieskim. W skład kompletu wchodzi: prześcieradło 150 x 210 cm, poszwa 160 x 210 cm, poszewka 80 x 70 cm. komp. 3000
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin dostawy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 20 Nazwa: Zestaw ginekologiczny
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wymagania: 1. Odporność na rozerwanie na mokro w obszarze krytycznym 168 kPa 2. Odporność na rozerwanie na sucho w obszarze krytycznym 168 kPa 3. Odporność na penetrację płynów (chłonność) 165 cm H2O 4. Na opakowaniu minimum 4 repozycjonowalne etykiety samoprzylepne zawierające numer katalogowy, serię, datę ważności oraz informację o producencie służące do archiwizacji danych. 5. W dobrze widocznej części opakowania umieszczona etykieta pokazująca obrazkowo elementy wchodzące w skład zestawu oraz ich rozmiary. 6. Na zestawie powinno być wyraźne oznaczenie kierunku rozkładania (system strzałek), a także miejsce lokalizacji na polu operacyjnym (np. głowa, stopa). 7. Zestaw w kolorze niebieskim. 8. Zestaw zapakowany w opakowaniu pośrednie kartonowe - dyspenser z perforowanym jednym brzegiem oraz karton transportowy (zawiera etykiete produktu) - w celu zapewnienia bezpiczeństwa transportu i przechowywania w warunkach bloku operacyjnego. 9.Produkt sterylny, pakowany w sposób gwarantujący aseptyczny sposób aplikacji zawartości pakietu. Materiał obłożenia musi spełniać wymogi normy PN - EN 13795 1-3. 10. Serwety, które posiadają lepiące brzegi, mają zapewnić stabilność obłożenia i jego szczelność w obecności stosowanych płynów oraz płynów ustrojowych. 11. Serwety obłożenia nie mogą zawierać włókien celulozy. 12. Serweta na stolik Mayo, folia - PE piaskowana 60 um niebieska, wzmocnienie chłonne - laminat 2 warstwowy, PE +PP ( polietylen, poliprepylen) foliowany, nieprzemakalny, w części chłonnej polipropylen. Gramatutra w części foliowej 55 g/m2 + gramatura w części chłonnej 85 g/m2. Całkowita gramatura 140 g/m2. Materiał serwet głównych musi posiadać min. 2 warstwy PE+PP - polietylen, polipropylenfoliowany, nieprzemakalny ( grubość folii 33 u) o min. gramaturze 60 g/m2. 1 Zestaw ginekologiczny: 1. 1 x Serweta stołu Mayo, wzmocniona 78 x 145 cm (wzmocnienie serwety 65 x 85 cm) 2. 2 ręczniki do rąk 3. 1 rzep 2,5 x 30 cm 4. 1 serweta ginekologiczna 60 x 120 cm ( 2-warstwowa na całej powierzchni), z otworem 9 x 12 cm i torebką na płyny 5. 1 serweta ginekologiczna 270/230 x 260 cm ( 2 - warstwowa na całej powierzchni), z otworem 24 x21 cm ze zintegrowanymi nogawicami 6. 1 serweta na stół do instrumentarium 150 x 190 cm ( wzmocnienie serwety 75 x 190 cm) szt 70
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin dostawy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę przedłużenie włosów, Olsztyn
  • Lokalizacja zleceniawarmińsko-mazurskie
  • Data dodania20-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Dzień dobry. Interesuje mnie przedłużenie włosów. Moje włosy obecnie mają długość poza ramiona. Są naturalnie faliste i farbowane na blond. Chciałabym mieć długość do pasa, ale ze względu na rozjaśnione i wykruszone końce, trudno mi je zapuścić. Termin przed 6 grudnia. Jaka byłaby cena?
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Iława: Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Iława (drogi: Gulb-Wólka, Szymbark)
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Iława: Termomodernizacja budynku leśniczówki Leśnictwa Makowo
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Zdrowie i uroda: Dostawa wideogastroskopu
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Zdrowie i uroda: Świadczenie usług pralniczych dla SP ZOZ w Parczewie wraz z wynajmem pomieszczenia
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI