Dostawa wyrobów medycznych stosowanych w endoskopii dla SP ZOZ Szpitala nr 2 w M

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa wyrobów medycznych stosowanych w endoskopii dla SP ZOZ Szpitala nr 2 w Mysłowicach
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoMysłowice
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoJednostki organizacyjne administracji samorządowej
  • Termin składania wniosków2020-04-28
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającySamodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital nr 2 im. dr Tadeusza Boczonia w Mysłowicach
  • Data publikacji ogłoszenia2020-04-17
  • Numer ogłoszenia531612-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 531612-N-2020 z dnia 2020-04-17 r.

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital nr 2 im. dr Tadeusza Boczonia w Mysłowicach: Dostawa wyrobów medycznych stosowanych w endoskopii dla SP ZOZ Szpitala nr 2 w Mysłowicach
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital nr 2 im. dr Tadeusza Boczonia w Mysłowicach, krajowy numer identyfikacyjny 00030825800000, ul. Bytomska  41 , 41-400  Mysłowice, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 723183366, , e-mail e.przetargi@szpital2myslowice.pl, , faks 323183362.
Adres strony internetowej (URL): www.szpital2myslowice.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.szpital2myslowice.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.szpital2myslowice.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Tak
adres
https://portal.smartpzp.pl/szpital2myslowice.pl

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyrobów medycznych stosowanych w endoskopii dla SP ZOZ Szpitala nr 2 w Mysłowicach
Numer referencyjny: Szp.2/NZ-271-14/20
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
20


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wyrobów medycznychstosowanych w endoskopii dla SP ZOZ Szpitala nr 2 w Mysłowicach z podziałem na 20 części(pakietów) tj.: Pakiet nr 1 MATERIAŁY DO ZABIEGÓW ENDOSKOPOWYCH, Pakiet nr 2HEMOSPRAY, Pakiet nr 3 TESTY UREAZOWE, Pakiet nr 4 PĘTLE ENDOLOOP, Pakiet nr 5PROTEZY DO DRÓG ŻÓŁCIOWYCH, Pakiet nr 6 ZESTAW DO OPASKOWANIA ŻYLAKÓWPRZEŁYKU , Pakiet nr 7 KLIPSOWNICA, Pakiet nr 8 PĘTLA DO POLIPEKTOMII BEZ IGŁY,Pakiet nr 9 IGŁY DO OSTRZYKIWANIA, Pakiet nr 10 ELEKTRODA DO KOAGULACJIARGONOWEJ, Pakiet nr 11 PUŁAPKA NA POLIPY, Pakiet nr 12 PROTEZYSAMOROZPRĘŻALNE, Pakiet nr 13 ZESTAW DO PEG Pakiet nr 14 BALON DOROZSZERZANIA PRZEŁYKU, Pakiet nr 15 SZCZOTKA DO CZYSZCZENIA ENDOSKOPU,Pakiet nr 16 USTNIKI DO GASTROSKOPII, Pakiet nr 17 KLESZCZE JEDNORAZOWE, Pakiet nr18 SIATKA DO USUWANIA POLIPÓW, Pakiet nr 19 OVERTUBE PRZEŁYKOWE, Pakiet nr 20OVERTUBE ŻOŁĄDKOWY. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SpecyfikacjaAsortymentowo - Cenowa stanowiąca załączniki nr 2.1 do 2.20 SIWZ. 3. Wykonawca może złożyćofertę na dowolną ilość części zamówienia. 4. Wykonawca zobowiązany będzie w razie koniecznoścido przeprowadzenia bezpłatnego specjalistycznego przeszkolenia personelu Zamawiającego wzakresie stosowania i wykorzystania oferowanych wyrobów. 5. Towar dostarczany będzie sukcesywniena podstawie składanych zamówień/raportów z zużycia asortymentu. 6. W przypadku pakietów: nr 1Materiały do zabiegów endoskopowych, nr 2 Hemospray, nr 5 Protezy do dróg żółciowych, nr 6Zestaw do opaskowania żylaków przełyku, nr 7 Klipsownica, nr 9 Igły do ostrzykiwania, nr 10Elektroda do koagulacji argonowej, nr 13 Zestaw do PEG Zamawiający wymaga utworzenia depozytu(szczegóły w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 3.2. do SIWZ). Rozliczany będzie zużytyasortyment. 7. Wykonawca gwarantuje, że: a) dostarczy towar jest fabrycznie nowy, kompletny orazwolny od wad. b) dostarczony towar posiada wszystkie wymagane dokumenty niezbędne dodopuszczenia towaru do obrotu i używania. c) dostarczy towar o terminie przydatności do użytku niekrótszym niż 12 miesięcy, licząc od momentu dostawy. d) na każdej partii towaru muszą znajdować sięetykiety umożliwiające oznaczenie towaru, co do tożsamości. e) na opakowaniach zbiorczych będąznajdować się następujące informacje: nazwa producenta, nazwa asortymentu, data produkcji. 8.Wyroby medyczne będące przedmiotem zamówienia muszą być dopuszczone do obrotu i używaniazgodnie z Ustawą o wyrobach medycznych, w tym spełniać następujące wymagania: a) spełniać tzw.wymagania zasadnicze w zakresie projektowania, wytwarzania, opakowania, oznakowania tychwyrobów, a także informacji dostarczonej przez wytwórcę; b) wystawiono dla nich deklaracjęzgodności, czyli oświadczenie wytwórcy lub jego autoryzowanego przedstawiciela, stwierdzające, żewyrób jest zgodny z wymaganiami zasadniczymi; c) są oznakowane znakiem CE. 9. Maksymalnytermin dostawy asortymentu / uzupełnienia depozytu– 4 dni robocze 10. W miejscach gdzieZamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wskazał znaki towarowe, patenty, pochodzenie lubźródła a także normy, europejskie oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemyreferencji technicznych, dopuszcza się zaoferowanie rozwiązań równoważnych, pod warunkiemzachowania przez dany wyrób takich samych minimalnych parametrów technicznych, jakościowychoraz funkcjonalnych, a w szczególności dotyczących poziomu bezpieczeństwa. Wykonawca, którypowołuje się na rozwiązanie równoważne jest obowiązany wskazać, że oferowany przez niegoprzedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego poprzez załączenie dooferty: wykazu produktów oraz kart katalogowych lub innych dokumentów, w których zawarty jest ichdokładny opis pod kątem ich równoważności. 11. Zamawiający podał w załączniku nr 2 do SIWZ (2.1do 2.20) optymalne wielkości opakowań i wymagane ilości przedmiotu zamówienia. W przypadkuzaoferowania przedmiotu zamówienia w opakowaniach o ilości innej niż żądana przezZamawiającego, na Wykonawcy spoczywa obowiązek prawidłowego przeliczenia ilości. Dopuszczasię przeliczenie ilości opakowań/ sztuk tak, aby ilość wyrobów była tożsama z ilością żądaną przezZamawiającego. Fakt przeliczenia należy zaznaczyć w Specyfikacji Asortymentowo-cenowej, którejzmiana dotyczy. 12. Zamawiający zastrzega sobie prawo opcji, tzn.: a) Podane w SpecyfikacjachAsortymentowo-cenowych ilości asortymentu są ilościami orientacyjnymi niezbędnymi do obliczeniaceny oferty. b) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości o 40%, stosownie dopotrzeb wynikających z liczby hospitalizowanych pacjentów oraz przeprowadzanych zabiegów. c)Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości asortymentu między pozycjami w zależnościod potrzeb, bez konieczności zmian w umowie, pod warunkiem nie przekroczenia ogólnej wartościumowy o zamówienie publiczne. W takim przypadku Wykonawca zobowiązuje się do zachowania cenjednostkowych na niezmienionym poziomie. Kompensacja nie może spowodować zwiększeniacałkowitej wartości umowy. d) Wykonawcy nie przysługuje wobec Zamawiającego roszczenieodszkodowawcze z tytułu niewykorzystania zakresu ilościowego umowy oraz niewykorzystania całejwartości umowy. Niewykorzystanie przez Zamawiającego umowy nie wymaga podania przyczyn oraznie powoduje powstania zobowiązań odszkodowawczych z tego tytułu. e) Zamawiający jestuprawniony zlecić Wykonawcy dodatkowy zakres rzeczowy obejmujący asortyment analogiczny, jakopisany w opisie przedmiotu zamówienia (dalej: „Opcja”). Zamawiający nie jest zobowiązany dozlecenia dostaw objętych przedmiotem Opcji, a Wykonawcy nie służy roszczenie o ich zlecenie.Dostawy będące przedmiotem Opcji mogą zostać zlecone na wartość do 20% wartości przedmiotuzamówienia. 13. Warunki realizacji dostaw określa Wzór umowy stanowiący załącznik nr 3.1 oraz 3.2do SIWZ. 14. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Zamówienie składasię z 20 pakietów (części). Wykonawca jest uprawniony do złożenia oferty obejmującej co najmniejjeden (1) pakiet (część). Pakiet (część) musi być wyceniony w całości. Oferty nie zawierające pełnegozakresu przedmiotu zamówienia określonego w pakiecie (części) zostaną odrzucone

II.5) Główny kod CPV: 33168000-5
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
33141120-7
33184100-4
33124131-8
33141320-9
33190000-8
33141000-0
33160000-9


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2021-06-30

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Wypełniony i podpisany Formularz Asortymentowo–Cenowy sporządzony odrębnie do każdejczęści zamówienia, zgodnie ze wzorem stanowiącym załączniki Nr 2.1 do 2.20 do SIWZ 2. Wypełniony i podpisany Formularz oferty,sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik Nr 1 do SIWZ. 3. Wypełnione ipodpisane Oświadczenie sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego załącznik Nr 4 do SIWZ.4. Dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby upoważnione do reprezentacjiWykonawcy (Pełnomocnictwo). Pełnomocnictwo – umocowanie do reprezentacji Wykonawcy, wprzypadku , gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z odpisu zwłaściwego rejestru , albo z centralnej ewidencji informacji o działalności gospodarczej (np. KRS,CEIDG) dostępnego bez ograniczeń na stronach internetowych ogólnodostępnych baz danych. 5. Wprzypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokumentustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówieniaalbo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówieniapublicznego.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
termin uzupełnienia depozytu cz. 1 i 3 40,00
termin dostawy cz.2,4-20 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. ZAMAWIAJĄCY przewiduje możliwość dokonania zmiany umowy w następujących sytuacjach: a.zmiana danych podmiotów zawierających umowę; b. zmiana nazwy handlowej towaru stanowiącegoprzedmiot umowy; c. określonych w § 6 ust. 6 umowy d. obniżenie ceny przedmiotu umowy przezWYKONAWCĘ (może nastąpić w każdym czasie i nie wymaga zgody ZAMAWIAJĄCEGO anisporządzenia aneksu do Umowy); e. zmiany stawki podatku VAT w przypadku urzędowej zmiany. Wtakim przypadku zmianie ulegnie cena brutto; cena netto pozostanie niezmieniona; f. zmiana nazwytowaru, numeru katalogowego, sposobu konfekcjonowania, przy niezmienionym towarze; g.WYKONAWCA wstrzyma wprowadzanie przedmiotu umowy do obrotu handlowego i zaproponujeprodukt równoważny, spełniający parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia; h. Wytwórcatowaru, będącego przedmiotem umowy wstrzyma produkcję i WYKONAWCA zaproponuje produktrównoważny, spełniający parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia; i. ZAMAWIAJĄCYzastrzega sobie możliwość zmiany ilości towaru między pozycjami w danym pakiecie w zależności odpotrzeb, bez konieczności zmian w Umowie, pod warunkiem nie przekroczenia ogólnej wartościumowy o zamówienie publiczne.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-04-28, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: pakiet 1 MATERIAŁY DO ZABIEGÓW ENDOSKOPOWYCH
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SpecyfikacjaAsortymentowo-Cenowa stanowiąca załącznik nr 2.1 do SIWZ. Pakiet zawiera 13 pozycjiasortymentowych. Przedmiotowa część wymaga utworzenia w siedzibie Zamawiającego depozytu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33168000-5, 33141120-7, 33141120-7, 33184100-4

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin uzupełnienia depozytu 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: pakiet 2 : HEMOSPRAY
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Asortymentowo-Cenowa stanowiącazałącznik nr 2.2 do SIWZ. Pakiet zawiera 1 pozycję asortymentową.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33168000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin dostawy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: pakiet 3 TESTY UREAZOWE
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Asortymentowo-Cenowa stanowiącazałącznik nr 2.3 do SIWZ. Pakiet zawiera 1 pozycję asortymentową.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33124131-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin uzupełnienia depozytu 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: pakiet 4 PĘTLE ENDOLOOP
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Asortymentowo-Cenowa stanowiącazałącznik nr 2.4 do SIWZ. Pakiet zawiera 1 pozycję asortymentową.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141120-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin dostawy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: pakiet 5 PROTEZY DO DRÓG ŻÓŁCIOWYCH
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Asortymentowo-Cenowastanowiąca załącznik nr 2.5 do SIWZ. Pakiet zawiera 4 pozycje asortymentowe
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33184100-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin dostawy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: pakiet 5 PROTEZY DO DRÓG ŻÓŁCIOWYCH
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Asortymentowo-Cenowastanowiąca załącznik nr 2.5 do SIWZ. Pakiet zawiera 4 pozycje asortymentowe
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33184100-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin dostawy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6 Nazwa: pakiet 6 ZESTAW DO OPASKOWANIA ŻYLAKÓW PRZEŁYKU
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SpecyfikacjaAsortymentowo-Cenowa stanowiąca załącznik nr 2.6 do SIWZ. Pakiet zawiera 1 pozycję asortymentową
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141120-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin dostawy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7 Nazwa: pakiet 7 KLIPSOWNICA
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Asortymentowo-Cenowa stanowiącazałącznik nr 2.7 do SIWZ. Pakiet zawiera 1 pozycję asortymentową.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33168000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin dostawy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 8 Nazwa: pakiet 8 PĘTLA DO POLIPEKTOMII BEZ IGŁY
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Asortymentowo Cenowa stanowiąca załącznik nr 2.8 do SIWZ. Pakiet zawiera 3 pozycje asortymentowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141120-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin dostawy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 9 Nazwa: pakiet 9 IGŁY DO OSTRZYKIWANIA
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Asortymentowo-Cenowastanowiąca załącznik nr 2.9 do SIWZ. Pakiet zawiera 1 pozycję asortymentową
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141320-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin dostawy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 10 Nazwa: pakiet 10 ELEKTRODA DO KOAGULACJI ARGONOWEJ
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Asortymentowo Cenowa stanowiąca załącznik nr 2.10 do SIWZ. Pakiet zawiera 1 pozycję asortymentową.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33190000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin dostawy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 11 Nazwa: pakiet 11 PUŁAPKA NA POLIPY
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Asortymentowo-Cenowastanowiąca załącznik nr 2.11 do SIWZ. Pakiet zawiera 1 pozycję asortymentową.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33168000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin dostawy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 12 Nazwa: pakiet 12 PROTEZY SAMOROZPRĘŻALNE
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Asortymentowo Cenowa stanowiąca załącznik nr 2.12 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33168000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin dostawy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 13 Nazwa: pakiet 13 ZESTAW DO PEG
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Asortymentowo-Cenowastanowiąca załącznik nr 2.13 do SIWZ. Pakiet zawiera 1 pozycję asortymentową.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin dostawy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 14 Nazwa: pakiet 14 BALON DO ROZSZERZANIA PRZEŁYKU
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Asortymentowo Cenowa stanowiąca załącznik nr 2.14 do SIWZ. Pakiet zawiera 2 pozycje asortymentowe
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0, 33160000-9, 33168000-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin dostawy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 15 Nazwa: pakiet 15 SZCZOTKA DO CZYSZCZENIA ENDOSKOPU
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SpecyfikacjaAsortymentowo-Cenowa stanowiąca załącznik nr 2.15 do SIWZ. Pakiet zawiera 1 pozycjęasortymentową
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33168000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin dostawy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 16 Nazwa: pakiet 16 USTNIK ENDOSKOPOWY
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Asortymentowo-Cenowastanowiąca załącznik nr 2.16 do SIWZ. Pakiet zawiera 1 pozycję asortymentową
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33411000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
CENA 60,00
termin dostawy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 17 Nazwa: pakiet 17 KLESZCZE JEDNORAZOWE
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Asortymentowo-Cenowastanowiąca załącznik nr 2.17 do SIWZ. Pakiet zawiera 1 pozycję asortymentową
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33168000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin dostawy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 18 Nazwa: pakiet 18 SIATKA DO USUWANIA POLIPÓW
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Asortymentowo Cenowa stanowiąca załącznik nr 2.18 do SIWZ. Pakiet zawiera 1 pozycję asortymentową
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33168000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin dostawy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 19 Nazwa: pakiet 19 OVERTUBE PRZEŁYKOWE
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Asortymentowo-Cenowastanowiąca załącznik nr 2.19 do SIWZ. Pakiet zawiera 1 pozycję asortymentową
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33168000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin dostawy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 20 Nazwa: pakiet 20 : OVERTUBE ŻOŁĄDKOWY
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Asortymentowo-Cenowastanowiąca załącznik nr 2.20 do SIWZ. Pakiet zawiera 1 pozycję asortymentową
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33168000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin dostawy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę oczyszczanie jelita grubego - Zabrze
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania25-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Interesuje mnie zabieg płukania jelita grubego, który miałbym wykonywany mieć po raz pierwszy. Wizyta najlepiej w godzinach popołudniowych po 16.30. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Mysłowice: Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla zadań w ramach IV edycji Mysłowickiego Budżetu Obywatelskiego – MBO część nr 1: – Park szkolny przy Szkole Podstawowej nr 14 - Rada Dzielnicy Wesoła część nr 2: – Plac Zabaw „Małpi Gaj” przy ulicy Wrzosowej (Brzezinka) – Rada Dzielnicy Brzezinka część nr 3: – Psi Park (teren Górki Słupeckiej) – Rada Dzielnicy Brzęczkowice i Słupna część nr 4: – Modernizacja boiska wielofunkcyjnego w Parku Dziećkowice – Rada Dzielnicy Dziećkowice część nr 5: – Budowa zielonego parkingu przy Parku Dziećkowice - Rada Dzielnicy Dziećkowice część nr 6: – Budowa alei parkowej wraz z bramą wejściową Parku Bończyk - Rada Dzielnicy Bończyk – Tuwima ( II Etap) część nr 7: – Relax na Winklu (Plac na Winklu, ul. Ptasia – Konopnickiej) – Rada Dzielnicy Larysz – Hajdowizna część nr 8: – Budowa miasteczka rowerowego w dzielnicy Krasowy – Rada Dzielnicy Krasowy część nr 9: – Budowa boiska do siatkówki – Rada Dzielnicy Kosztowy część nr 10: – Park Morgi – ścieżka aktywności ruchowej – Rada Dzielnicy Morgi część nr 11: – Dzielnicowe centrum rekreacji pokoleniowej – Rada Dzielnicy Mysłowice Centrum część nr 12: – Strefa aktywnego wypoczynku rodziny przy Szkole podstawowej nr 1 w Mysłowicach – Rada Dzielnicy Szopena – Wielka Skotnica część nr 13: – Miejsca postojowe przeplatane zielenią wzdłuż ul. Stawowej (południowa strona od Świerczyny do Gwarków) – Rada Dzielnicy Piasek
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Zdrowie i uroda: DOSTAWY ŚRODKÓW DEZYNFEKCYJNYCH
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI