IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Tak
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Z Wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana, zawarta zostanie umowa według wzoru stanowiącego załącznik nr 9 do SIWZ. 2. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy za wyjątkiem opisanych w niniejszym rozdziale przypadków.3. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu Stron umowy wyrażoną na piśmie w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany w niżej wymienionych przypadkach.4. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy na podstawie przesłanej określonych w art. 144 ustawy Pzp: 4.1. ustawowa zmiana stawki podatku od towaru i usług VAT wprowadzona przez odpowiednie organa państwowe z dniem wejścia w życie aktu prawnego wprowadzającego tę zmianę przy czym cena netto pozostaje bez zmian; 4.2. zmiana danych podmiotowych stron (np. w wyniku przekształcenia, zmiany adresu itp.) z dniem podpisania aneksu; 4.3. zastąpienie produktu objętego umową odpowiednikiem o tej samej lub wyższej jakości, właściwościach i parametrach użytkowania w przypadku: 4.3.1 zaprzestania wytwarzania produktu objętego umową (przerw w dostawie, wycofania produktu z rynku i inne niż wymienione powody). Zmiana będzie dopuszczalna pod warunkiem, jeśli cena odpowiednika nie będzie wyższa niż cena produktu objętego umową – z dniem podpisania aneksu; 4.3.2 wygaśnięcia świadectwa rejestracji – z dniem podpisania aneksu; 4.3.3 zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową – z dniem podpisania aneksu; 4.4. wydłużenie okresu trwania umowy – w przypadku niewyczerpania całości asortymentu stanowiącego przedmiot umowy, na pisemny wniosek Zamawiającego umowa ulega przedłużeniu na okres wskazany przez Zamawiającego we wniosku, jednak nie dłużej niż do wyczerpania wartości umowy; 4.5. zmiana limitów ilościowych pomiędzy pozycjami w danym pakiecie w stosunku do określonych w umowie pod warunkiem, że nastąpi to bez zwiększenia łącznej wartości brutto przedmiotu umowy dla danego pakietu i wynikać będzie ze zmiany potrzeb Zamawiającego w stosunku do pierwotnie przyjętych.5. Zmiana, o której mowa w ust. 4 pkt. 4.3 będzie dopuszczona za zgodą Zamawiającego pod warunkiem, iż odpowiednik będzie o tych samych właściwościach i parametrach użytkowych, co wyrób medyczny objęty umową i przy cenie nie wyższej niż cena wyrobu medycznego objętego umową.6. Powyższe okoliczności stanowią warunek zmiany umowy, o których mowa w art. 144 ust.1 ustawy Pzp w przypadku wystąpienia takiej okoliczności.7. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2020-09-21, godzina:
09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Pakiet nr 1 - elektrody i żele |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna sprzedaż, dostawa i rozładunek elektrod i żeli w asortymencie i ilościach określonych w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 2 a do SIWZ i stanowi wycenę asortymentu na czas trwania umowy. Podane ilości w pakietach są ilościami szacunkowymi. Warunki określone przez Zamawiającego dodatkowo w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 2 a do SIWZ muszą zostać spełnione przez Wykonawcę.Pozostałe informacje są zawarte w SIWZ oraz załącznikach do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3, 33158000-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-03-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania zamówienia obejmuje okres od dnia podpisania umowy do dnia 31.03.2021 r. lub do momentu wyczerpania ilości wskazanych w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 2 a do SIWZ.
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Pakiet nr 2 - Płyny infuzyjne |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna sprzedaż, dostawa i rozładunek płynów infuzyjnych w asortymencie i ilościach określonych w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 2 b do SIWZ i stanowi wycenę asortymentu na czas trwania umowy. Podane ilości w pakietach są ilościami szacunkowymi. Warunki określone przez Zamawiającego dodatkowo w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 2 b do SIWZ muszą zostać spełnione przez Wykonawcę.Pozostałe informacje są zawarte w SIWZ oraz załącznikach do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3, 33141000-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-03-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania zamówienia obejmuje okres od dnia podpisania umowy do dnia 31.03.2021 r. lub do momentu wyczerpania ilości wskazanych w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 2 b do SIWZ.
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Pakiet nr 3 - artykuły różne |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna sprzedaż, dostawa i rozładunek artykułów różnych w asortymencie i ilościach określonych w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 2 c do SIWZ i stanowi wycenę asortymentu na czas trwania umowy. Podane ilości w pakietach są ilościami szacunkowymi. Warunki określone przez Zamawiającego dodatkowo w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 2 c do SIWZ muszą zostać spełnione przez Wykonawcę.Pozostałe informacje są zawarte w SIWZ oraz załącznikach do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3, 33141000-0, 33160000-9, 33169000-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-03-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania zamówienia obejmuje okres od dnia podpisania umowy do dnia 31.03.2021 r. lub do momentu wyczerpania ilości wskazanych w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 2 c do SIWZ.
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
pakiet nr 4 - artykuły różne |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna sprzedaż, dostawa i rozładunek artykułów różnych w asortymencie i ilościach określonych w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 2 d do SIWZ i stanowi wycenę asortymentu na czas trwania umowy. Podane ilości w pakietach są ilościami szacunkowymi. Warunki określone przez Zamawiającego dodatkowo w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 2 d do SIWZ muszą zostać spełnione przez Wykonawcę.Pozostałe informacje są zawarte w SIWZ oraz załącznikach do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3, 33169000-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-03-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania zamówienia obejmuje okres od dnia podpisania umowy do dnia 31.03.2021 r. lub do momentu wyczerpania ilości wskazanych w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 2 d do SIWZ.
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
pakiet nr 5 - Materiały anestezjologiczne |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna sprzedaż, dostawa i rozładunek materiałów anestezjologicznych w asortymencie i ilościach określonych w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 2 e do SIWZ i stanowi wycenę asortymentu na czas trwania umowy. Podane ilości w pakietach są ilościami szacunkowymi. Warunki określone przez Zamawiającego dodatkowo w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 2 e do SIWZ muszą zostać spełnione przez Wykonawcę.Pozostałe informacje są zawarte w SIWZ oraz załącznikach do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3, 33170000-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-03-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania zamówienia obejmuje okres od dnia podpisania umowy do dnia 31.03.2021 r. lub do momentu wyczerpania ilości wskazanych w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 2 e do SIWZ.
Część nr: |
6 |
Nazwa: |
pakiet nr 6 - Kaniule, sprzęt bezpieczny |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna sprzedaż, dostawa i rozładunek kaniuli i sprzętu bezpiecznego w asortymencie i ilościach określonych w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 2 f do SIWZ i stanowi wycenę asortymentu na czas trwania umowy. Podane ilości w pakietach są ilościami szacunkowymi. Warunki określone przez Zamawiającego dodatkowo w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 2 f do SIWZ muszą zostać spełnione przez Wykonawcę.Pozostałe informacje są zawarte w SIWZ oraz załącznikach do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3, 33141220-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-03-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania zamówienia obejmuje okres od dnia podpisania umowy do dnia 31.03.2021 r. lub do momentu wyczerpania ilości wskazanych w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 2 f do SIWZ.
Część nr: |
7 |
Nazwa: |
pakiet nr 7 - Strzykawki, igły |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna sprzedaż, dostawa i rozładunek strzykawek, igieł w asortymencie i ilościach określonych w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 2 g do SIWZ i stanowi wycenę asortymentu na czas trwania umowy. Podane ilości w pakietach są ilościami szacunkowymi. Warunki określone przez Zamawiającego dodatkowo w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 2 g do SIWZ muszą zostać spełnione przez Wykonawcę.Pozostałe informacje są zawarte w SIWZ oraz załącznikach do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3, 33141310-6, 33141320-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-03-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania zamówienia obejmuje okres od dnia podpisania umowy do dnia 31.03.2021 r. lub do momentu wyczerpania ilości wskazanych w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 2 g do SIWZ.
Część nr: |
8 |
Nazwa: |
pakiet nr 8 - Cewniki, dreny, zgłębniki |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna sprzedaż, dostawa i rozładunek cewników, drenów, zgłębników w asortymencie i ilościach określonych w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 2 h do SIWZ i stanowi wycenę asortymentu na czas trwania umowy. Podane ilości w pakietach są ilościami szacunkowymi. Warunki określone przez Zamawiającego dodatkowo w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 2 h do SIWZ muszą zostać spełnione przez Wykonawcę.Pozostałe informacje są zawarte w SIWZ oraz załącznikach do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3, 33141200-2, 33141600-6, 33141640-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-03-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania zamówienia obejmuje okres od dnia podpisania umowy do dnia 31.03.2021 r. lub do momentu wyczerpania ilości wskazanych w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 2 h do SIWZ.
Część nr: |
9 |
Nazwa: |
pakiet nr 9 - ostrza do artroskopu |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna sprzedaż, dostawa i rozładunek ostrzy do artroskopu w asortymencie i ilościach określonych w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 2 i do SIWZ i stanowi wycenę asortymentu na czas trwania umowy. Podane ilości w pakietach są ilościami szacunkowymi. Warunki określone przez Zamawiającego dodatkowo w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 2 i do SIWZ muszą zostać spełnione przez Wykonawcę.Pozostałe informacje są zawarte w SIWZ oraz załącznikach do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3, 33141000-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-03-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania zamówienia obejmuje okres od dnia podpisania umowy do dnia 31.03.2021 r. lub do momentu wyczerpania ilości wskazanych w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 2 i do SIWZ.
Część nr: |
10 |
Nazwa: |
pakiet nr 10 - obłożenia jednorazowe |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna sprzedaż, dostawa i rozładunek obłożeń jednorazowych w asortymencie i ilościach określonych w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 2 j do SIWZ i stanowi wycenę asortymentu na czas trwania umowy. Podane ilości w pakietach są ilościami szacunkowymi. Warunki określone przez Zamawiającego dodatkowo w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 2 j do SIWZ muszą zostać spełnione przez Wykonawcę.Pozostałe informacje są zawarte w SIWZ oraz załącznikach do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3, 33141000-0, 33160000-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-03-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania zamówienia obejmuje okres od dnia podpisania umowy do dnia 31.03.2021 r. lub do momentu wyczerpania ilości wskazanych w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 2 j do SIWZ.
Część nr: |
11 |
Nazwa: |
pakiet nr 11 - gwóźdź śródszpikowy |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna sprzedaż, dostawa i rozładunek gwoździ śródszpikowych w asortymencie i ilościach określonych w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 2 k do SIWZ i stanowi wycenę asortymentu na czas trwania umowy. Podane ilości w pakietach są ilościami szacunkowymi. Warunki określone przez Zamawiającego dodatkowo w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 2 k do SIWZ muszą zostać spełnione przez Wykonawcę.Pozostałe informacje są zawarte w SIWZ oraz załącznikach do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3, 33141000-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-03-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania zamówienia obejmuje okres od dnia podpisania umowy do dnia 31.03.2021 r. lub do momentu wyczerpania ilości wskazanych w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 2 k do SIWZ.
Część nr: |
12 |
Nazwa: |
pakiet nr 12 - układy oddechowe |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna sprzedaż, dostawa i rozładunek układów oddechowych w asortymencie i ilościach określonych w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 2 l do SIWZ i stanowi wycenę asortymentu na czas trwania umowy. Podane ilości w pakietach są ilościami szacunkowymi. Warunki określone przez Zamawiającego dodatkowo w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 2 l do SIWZ muszą zostać spełnione przez Wykonawcę.Pozostałe informacje są zawarte w SIWZ oraz załącznikach do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3, 33140000-3
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-03-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania zamówienia obejmuje okres od dnia podpisania umowy do dnia 31.03.2021 r. lub do momentu wyczerpania ilości wskazanych w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 2 l do SIWZ.
Część nr: |
13 |
Nazwa: |
pakiet nr 13 - zestaw do mezoterapii |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna sprzedaż, dostawa i rozładunek zestawów do mezoterapii w asortymencie i ilościach określonych w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 2 m do SIWZ i stanowi wycenę asortymentu na czas trwania umowy. Podane ilości w pakietach są ilościami szacunkowymi. Warunki określone przez Zamawiającego dodatkowo w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 2 m do SIWZ muszą zostać spełnione przez Wykonawcę.Pozostałe informacje są zawarte w SIWZ oraz załącznikach do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3, 33158000-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-03-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania zamówienia obejmuje okres od dnia podpisania umowy do dnia 31.03.2021 r. lub do momentu wyczerpania ilości wskazanych w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 2 m do SIWZ.
Część nr: |
14 |
Nazwa: |
pakiet nr 14 - implanty |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna sprzedaż, dostawa i rozładunek implantów w asortymencie i ilościach określonych w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 2 n do SIWZ i stanowi wycenę asortymentu na czas trwania umowy. Podane ilości w pakietach są ilościami szacunkowymi. Warunki określone przez Zamawiającego dodatkowo w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 2 n do SIWZ muszą zostać spełnione przez Wykonawcę.Pozostałe informacje są zawarte w SIWZ oraz załącznikach do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3, 33184100-4
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-03-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania zamówienia obejmuje okres od dnia podpisania umowy do dnia 31.03.2021 r. lub do momentu wyczerpania ilości wskazanych w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 2 n do SIWZ.
Część nr: |
15 |
Nazwa: |
pakiet nr 15 - rękawice |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna sprzedaż, dostawa i rozładunek rękawic w asortymencie i ilościach określonych w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 2 o do SIWZ i stanowi wycenę asortymentu na czas trwania umowy. Podane ilości w pakietach są ilościami szacunkowymi. Warunki określone przez Zamawiającego dodatkowo w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 2 o do SIWZ muszą zostać spełnione przez Wykonawcę.Pozostałe informacje są zawarte w SIWZ oraz załącznikach do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3, 33199000-1
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-03-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania zamówienia obejmuje okres od dnia podpisania umowy do dnia 31.03.2021 r. lub do momentu wyczerpania ilości wskazanych w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 2 o do SIWZ.
Część nr: |
16 |
Nazwa: |
pakiet nr 16 - rękawice chirurgiczne |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna sprzedaż, dostawa i rozładunek rękawic chirurgicznych w asortymencie i ilościach określonych w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 2 p do SIWZ i stanowi wycenę asortymentu na czas trwania umowy. Podane ilości w pakietach są ilościami szacunkowymi. Warunki określone przez Zamawiającego dodatkowo w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 2 p do SIWZ muszą zostać spełnione przez Wykonawcę.Pozostałe informacje są zawarte w SIWZ oraz załącznikach do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33199000-1, 33199000-1, 33141420-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-03-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania zamówienia obejmuje okres od dnia podpisania umowy do dnia 31.03.2021 r. lub do momentu wyczerpania ilości wskazanych w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 2 p do SIWZ.
Część nr: |
17 |
Nazwa: |
pakiet nr 17 - maski chirurgiczne |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna sprzedaż, dostawa i rozładunek masek chirurgicznych w asortymencie i ilościach określonych w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 2 r do SIWZ i stanowi wycenę asortymentu na czas trwania umowy. Podane ilości w pakietach są ilościami szacunkowymi. Warunki określone przez Zamawiającego dodatkowo w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 2 r do SIWZ muszą zostać spełnione przez Wykonawcę.Pozostałe informacje są zawarte w SIWZ oraz załącznikach do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3, 33199000-1
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-03-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania zamówienia obejmuje okres od dnia podpisania umowy do dnia 31.03.2021 r. lub do momentu wyczerpania ilości wskazanych w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 2 r do SIWZ.
Część nr: |
18 |
Nazwa: |
pakiet nr 18 - fartuchy fizelinowe |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna sprzedaż, dostawa i rozładunek fartuchów fizelinowych w asortymencie i ilościach określonych w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 2 s do SIWZ i stanowi wycenę asortymentu na czas trwania umowy. Podane ilości w pakietach są ilościami szacunkowymi. Warunki określone przez Zamawiającego dodatkowo w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 2 s do SIWZ muszą zostać spełnione przez Wykonawcę.Pozostałe informacje są zawarte w SIWZ oraz załącznikach do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3, 33199000-1
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-03-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania zamówienia obejmuje okres od dnia podpisania umowy do dnia 31.03.2021 r. lub do momentu wyczerpania ilości wskazanych w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 2 s do SIWZ.