Dostawa wyrobów medycznych, leków - 17 pakietów

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa wyrobów medycznych, leków - 17 pakietów
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2021-09-03
  • ZamawiającyInstytut Psychiatrii i Neurologii
  • Data publikacji ogłoszenia2021-08-23
  • Numer ogłoszenianull
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa wyrobów medycznych, leków - 17 pakietów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Psychiatrii i Neurologii

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288509

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sobieskiego 9

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-957

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mariolak@ipin.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.ipin.edu.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa wyrobów medycznych, leków - 17 pakietów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c1dab5ae-03e6-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00156713

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.ipin.edu.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ipin.ezamawiający.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy Zakupowej Marketplanet https://ipin.ezamawiajacy.pl (dalej jako „Platforma Zakupowa” lub „System”).
2. Osobą uprawnioną do kontaktu z Wykonawcami jest: Mariola Kowalczyk – poprzez Platformę Zakupową, godziny urzędowania: 8.00–14.00, e-mail: mariolak@ipin.edu.pl.
3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto na Platformie Zakupowej https://ipin.ezamawiajacy.pl. W zakładce „Regulacje i procedury procesu zakupowego” znajduje się szczegółowa instrukcja zakładania konta przez Wykonawcę.
4. Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, tj. bezpłatnie rejestrując się lub logując w przypadku posiadania konta na Platformie Zakupowej, akceptuje warunki korzystania z Platformy, określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej https://ipin.ezamawiajacy.pl w zakładce „Regulacje i procedury procesu zakupowego” oraz uznaje go za wiążący.
1. Zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie Instytutu Psychiatrii i Neurologii; https://ipin.ezamawiajacy.pl lub https://oneplace.marketplanet.pl;
2. Wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto, wykonując kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”;
3. Rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie 24 godziny( wyłączając weekendy) od przesłania wniosku do akceptacji. W związku z tym Zamawiający zaleca Wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia Oferty w postaci elektronicznej. Wykonawca wraz z potwierdzeniem złożenia wniosku rejestracyjnego otrzyma informacje, o możliwości przyspieszenia procedury założenia konta, wówczas należy skontaktować się pod numerem telefonu podanym w ww. potwierdzeniu.
4. Po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia Oferty w postępowaniu.
5. Zamawiający, zgodnie z § 3 ust. 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 27 2017 r. (Dz. U. z 2017 r. poz. 1320) w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostępniania i przechowywania dokumentów elektronicznych (dalej jako „Rozporządzenie”), określa niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej, tj.:
 stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 56 KB/s, (zalecane szerokopasmowe łącze internetowe)
 komputer klasy PC/MAC z zainstalowanym systemem operacyjnym wspieranym przez producenta
 zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa: MS Internet Explorer, Firefox, Google: Chrome lub MS Edge:Chrome; Mozilla Firefox,
 podłączony lub wbudowany do komputera czytnik karty kryptograficznej wydanej przez wystawcę certyfikatu używanego przez Wykonawcę.
5. Zamawiający zgodnie z § 4 Rozporządzenia określa dopuszczalny format kwalifikowanego podpisu elektronicznego, jako:
1) dokumenty w formacie PDF zaleca się podpisywać formatem PAdES,
2) dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż PDF, wtedy będzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W związku z tym Wykonawca będzie zobowiązany załączyć oddzielny plik z podpisem.
6. Zamawiający zgodnie z § 3 ust. 3 ww. Rozporządzenia, określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB w formatach: pdf, excel, doc, zip.
7. Zamawiający zgodnie z § 3 ust. 3 ww. Rozporządzenia określa informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.:
1) Plik załączony przez Wykonawcę na Platformie Zakupowej i zapisany, widoczny jest
w Systemie, jako zaszyfrowany

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiający dopuszcza dołączenie katalogu elektronicznego do oferty

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DZP/TP/35/32/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 17

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Materiał hemostatyczny, wchłanialny, wykonany ze 100% oksydowanej, regenerowanej celulozy. Materiał o udowodnionych właściwościach bakteriobóczych in vitro i/lub in vivo, opartych na niskim poziomie pH 2,5-3,0 hamujacych rozwój MRSA, MRSE, VREW, PRSP, E-coli. Okres wchłaniania 7-14 dni. Czas umożliwiający hemostazę 2-8 minut o następujących wymaganiach granicznych szczelnie przylegajace i łączące się z krwawiącą tkanką, zachowuje swoje właściwości i wymiary oraz kształt w kontakcie z krwią, możliwość repozycjonowania w polu operacyjnym, możliwość usunięcia materiału w całości z pola operacyjnego po osiągnięciu hemostazy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Implant dostosowany do uzupełniania ubytków opon tkanek nerwowych, cienki, elastyczny i sprężysty materiał, doskonała zdolność do dopasowywania się, do stosowania w obrębie czaszki i kręgosłupa, duża wytrzymałość na rozciąganie i wyciąganie szwów. Biologiczna, wchłanialna, dwuwarstwowa łata opony-jedna warstwa z wysokooczyszczonego składnika kolagenowego pozyskanego z osierdzia wołowego, druga warstwa z wysokooczyszczonego kolagenu pozyskanego z dwoin bydlęcych, liofilizowany niskotemperaturowo, sterylny, możliwość implantacji w technice bezszwowej jak również szwowej,

4.2.6.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Cranofix 16 mm, opakowanie a 6 szt.
Cranofix 11 mm, opakowanie a 12 szt.
Klipsy Raneya, opakowanie a 200 szt.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Bakteriobójcza folia chirurgiczna, która zapewnia ciągłą aktywność bakteriobójczą na skórze pacjenta oraz sterylną powierzchnię pola operacyjnego. Zapewnia bezpieczne przyleganie folii do brzegu rany, nawet podczas znacznego rozciągania rany lub jej irygacji. Eliminuje ryzyko skażenia narzędzi, opatrunków, implantów, rękawiczek, rany chirurgicznej bakteriami ze skóry pacjenta. Folia tworząc barierę na skórze, izoluje bakterie na skórze w okolicy rany chirurgicznej. Klinicznie udokumentowane obniżenie ryzyka zakażenia w miejscu operowanym, związanego z rekolonizacją bakteryjną.Folia jest również przepuszczalna dla tlenu i pary wodnej, co umożliwia na swobodne oddychanie skóry. Może być stosowana w połączeniu z jakimkolwiek środkiem antyseptycznym do skóry.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Uchwyt elektrod, szeroki, z dwoma przyciskami, długość 170mm, do elektrod z trzonkiem Ø4mm, sześciokątnym zabezpieczeniem przed obrotem, z kablem o dł. 4,5m, wtyczka 3-bolcowa; przeznaczenie do min. 200 cykli sterylizacji
Elektroda nożowa, prosta, długość 62mm, trzonek Ø4mm, wymiary noża 2,6mm x 0,6mm x 13mm; przeznaczenie do min. 75 cykli sterylizacji / opakowanie 5 szt.
Szczypce bipolarne, kształt - bagnetowe, pokryte powłoką nieprzywierającą Non-Stick, długość szczypiec 200mm, końcówka: długość 9mm x szerokość 0,6mm, złącze 2-bolcowe płaskie; przeznaczenie do min. 75 cykli sterylizacji
Szczypce bipolarne, kształt - bagnetowe, pokryte powłoką nieprzywierającą Non-Stick, długość szczypiec 200mm, końcówka: długość 9mm x szerokość 1mm, złącze 2-bolcowe płaskie; przeznaczenie do min. 75 cykli sterylizacji.
Szczypce bipolarne, kształt - bagnetowe, pokryte powłoką nieprzywierającą Non-Stick, długość szczypiec 200mm, końcówka: długość 9mm x szerkość 2mm, złącze 2-bolcowe płaskie; przeznaczenie do min. 75 cykli sterylizacji
Kabel bipolarny do szczypiec, długość 4,5m, wtyczka od strony instrumentu - dwa bolce płaskie, od strony aparatu 2-bolcowa 28,58mm; przeznaczenie do min. 300 cykli sterylizacji

4.2.6.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zestaw serwet do kraniotomii składający się z: Serwety wykonane z materiału dwuwarstwowego 60g/m2. 1 x taśma typu rzep 3cm x 25cm, 4 x serweta samoprzylepna dwuwarstwowa 50cm x 50cm, 1 x osłona na stolik Mayo 80cm x 145cm, 2 x ręczniki chłonne 30cm x 34cm, 1 x taśma lepna 10cm x 50cm,1 x serweta dwuwarstwowa 230cm x 300cm o gramaturze 60g/m2 wyposażona w otwór 20cm x 30cm wypełniony folią operacyjną, wysokochłonne wzmocnienie o gramaturze 80g/m2 w części krytycznej oraz trójkątną torbę do zbiórki płynów. 1 x serweta na stolik instrumentariuszki, stanowiąca owinięcie zestawu 150cm x 190cm. Spełnia wymagania wg normy EN 13795-1,2,3 na wysokim poziomie. Odporność na rozerwania sucho/mokro w obszarze krytycznym 180/172 kPa. Wytrzymałość na rozciąganie na sucho/mokro w obszarze krytycznym 118/93 N. Odporność na penetrację płynów w obszarze krytycznym 197 cm H2O. Współczynnik pylenia 3.4log10. Materiał serwet posiada I klasa palności wg 16 CFR 1610. Opakowanie folia-papier wyposażone w informację o kierunku otwierania oraz 4 etykiety samoprzylepne typu TAG służące do archiwizacji danych.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pojemnik na zużyte igły/strzykawki plastikowy niebieski 3l wyposażony w zamykaną pokrywę
Pojemnik na zużyte igły/strzykawki plastikowy niebieski 5l wyposażony w zamykaną pokrywę i rączkę ułatwiającą transport
Pojemnik na zużyte igły/strzykawki plastikowy żółty 3l wyposażony w zamykaną pokrywę
Pojemnik na zużyte igły/strzykawki plastikowy żółty 5l wyposażony w zamykaną pokrywę i rączkę ułatwiającą transport
Pojemnik na zużyte igły/strzykawki plastikowy żółty 10l wyposażony w zamykaną pokrywę i rączkę ułatwiającą transport
Pojemnik na zużyte igły/strzykawki plastikowy czerwony 5l wyposażony w zamykaną pokrywę i rączkę ułatwiającą transport
Pojemnik na zużyte igły/strzykawki plastikowy czerwony 0,7 l wyposażony w zamykaną pokrywę
Pojemnik na zużyte igły/strzykawki plastikowy czerwony 2 l wyposażony w zamykaną pokrywę
Pojemnik na zużyte igły/strzykawki plastikowy czerwony 3-4 l wyposażony w zamykaną pokrywę

4.2.6.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dreny i końcówki do aparatu Selektor
końcówki do sondy

4.2.6.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 9

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Waciki, paski wykonane ze sprasowanego, sztucznego jedwabiu zapewniającego naturalną miękkość, plastyczność i absorpcyjność jedwabiu. Posiadające znacznik RTG przeszyty przez całą długość oraz nitkę. Chłonność: 5-cio krotność swojej masy w czasie krótszym niż jedna sekunda. Odporność na strzępienie i rozciąganie zarówno w stanie wilgotnym jak i suchym. Pakowane w sterylnej saszetce po 10 wacików wraz z kartą weryfikacji, która daje możliwość ustalenia ile wacików zostało zużytych podczas zabiegu operacyjnego. Dostarczane w sterylnych blistrach ze specjalnie karbowanymi brzegami, które zabezpieczają nitki przed splątaniem. Wskazane do używania w procedurach neurochirurgicznych w celu ochrony tkanki mózgowej oraz innych struktur ośrodkowego układu nerwowego, w rozmiarze:

4.2.6.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 10

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Igły do portu zagięte, o wys. 15mm, o średnicach 19G, 20G i 22G, stosowane do długotrwałych infuzji, przystosowane do iniekcji pod wysokim ciśnieniem do 325 psi (22,4 bary), elastyczne skrzydełka dla ułatwienia nakłucia portu i mocowania. Ostrze igły ze specjalnym szlifem łyżeczkowym, nie zwierające lateksu i DEHP, dren z zaciskiem, długość drenu: 200 +/- 10 mm

4.2.6.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 11

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Samoprzylepny test do kontroli skuteczności procesu sterylizacji parą wodną, o parametrach 134o C – 7 min, nietoksyczny, do stosowania z przyrządem testowym PCD (dostawa wraz ze wskaźnikami) , Typ wskaźnika -VI wg ISO 11140-1:2014, Opakowanie 100 szt.
Test symulacyjny Bowie-Dick do stosowania w systemie Helix PCD. Zestaw składa się z laminowanych samoprzylepnych pasków testowych z atramentem wskaźnikowym oraz plastikowej tuby o długości 1,5 m i wewnętrznej średnicy 2 mm zakończonej metalową kapsułą. Opakowanie zawiera 250 szt. pasków wskaźnikowych. Zgodny z normą EN 867-5, ISO 11140-1 Typ 2 oraz ISO 11140-4.
Test kontroli dezynfekcji termicznej w myjniach dezynfektorach. Parametry pracy testu 90 st C 5 min. Opakowanie 200 szt.
Wskaźnik do monitorowania skuteczności mycia w myjniach dezynfektorach, wskaźnik przeznaczony do stosowania wraz z przyrządem do mocowania wskaźnika, substancja testowa wskaźnika w postaci syntetycznego zabrudzenia testowego.Opakowanie 200 szt
Etykiety podwójnie samoprzylepne o sześciu polach informacji z wydzielonymi i opisanymi dla nich miejscami, kolejno pierwszy rząd: symbol, nr sterylizatora, kod osoby odpowiedzialnej za dany cykl, nr cyklu, drugi rząd:data sterylizacji, trzeci rząd:data przydatności do użytku, z nadrukowanymi wskaźnikami typu 1 do sterylizacji parowej - ; etykiety muszą pasować do trzyrzędowej metkownicy BLITZ o symbolu T 222 lub kompatybilnej, 500 szt./rolce
Taśma ze wskaźnikiem typu 1 sterylizacji EO 24 mm-25 mm x 50 m, Typ I wg ISO 11140-1., oświadczenie producenta o zgodności testu z normą ISO 11140-1, wytrzymała na rozerwanie i rozciąganie, wodoodporna, elastyczna, usuwana bez pozostałości kleju. Wskaźnik chemiczny powinien zajmować co najmniej 30% powierzchni taśmy
Zestaw do wykrywania pozostałości zanieczyszczeń białkowych .Gotowy do natychmiastowego użycia, możliwość uzyskania wyniku w ciągu 10 sekund, brak konieczności stosowania innych dodatkowych urządzeń w tym inkubatora, możliwość sprawdzania trudnodostępnych powierzchni - takich jak ząbkowane krawędzie czy złącza instrumentów o skomplikowanej budowie, informacja producenta o zgodności z normą ISO 15883-1, informacja dotycząca użycia i interpretacji wyników, opakowanie 25 sztuk.
Taca narzędziowa rozmiar 480x250x50mm z perforowaną ścianką boczną. Wykonana z elektropolerowanej stali nierdzewnej
Koszyk z drobnej siatki z pokrywką Wykonane z elketro polerowanej siatki ze stali nierdzewnej. Średnica oczka w siatce 1,6mm średnica drutu 0,7mm Wymiary 90x90x50mm
Przyrząd PCD nadający się do użycia z testem biologicznym o 24 godzinnym czasie ikubacji.
Test biologiczny o 24 godzinnym czasie inkubacji, op. 100szt.
Testy paskowe wieloparametrowe kl. VI do kontroli sterylizacji parą wodną, 7min; op. 500 szt.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 12

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Środek płuczący do basenów o lekko kwaśnym odczynie ze zmiękczaczem dedykowany przez producenta urządzenia do TopLine AT MEIKO II.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 13

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Worki do leków chroniące przed światłem 100-250 ml
Worki do leków chroniące przed światłem 500-1000 ml
Worki do leków chroniące przed światłem 1000- 3000 ml

4.2.6.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 14

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

"Insulin glulisine
roztw. do wstrz.100 j./ml "
"Insulin glargine
roztw. do wstrz. 100 j./ml"

4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 15

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Abciximabum 2 mg/ml

4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 16

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Bilastinum 10 mg
Bilastinum 20 mg

4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 17

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

"
Lorafen roztwór do wstrzykiwań; 4 mg/ml"

4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 art. 109 ust.1 pkt 4pzp
2. Spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym,: Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie
2) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada zezwolenie na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie prowadzenia hurtowni farmaceutycznej lub zezwolenie na wytwarzanie (producenci), wydane przez Głównego Inspektora Farmaceutycznego, zgodnie z ustawa Prawo farmaceutyczne z dnia 6 września 2001r. (Dz. U. 2008 nr 45 poz. 271 ze zm.).( dotyczy wyłącznie pakietów na leki)
3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie
4) Zdolności technicznej lub zawodowej : Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w art.108 ust 1 ustawy Pzp, wraz z ofertą należy złożyć:
a) Wypełnione oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – wg wzoru na załączniku nr 2 do SWZ.
b) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają brak podstaw wykluczenia.
2. Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona w przedmiotowym postępowaniu, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na wezwanie zamawiającego złoży następujące dokumenty:
a) Odpis lub Informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 Ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
b) Oświadczenie wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu Ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczeniu udziału w postępowaniu, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postepowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – Załącznik nr 7.
c) Oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego – Załącznik nr 8
3. W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 112 ust 2 ustawy Pzp, wraz z ofertą należy złożyć:
a) Wypełnione oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – wg wzoru z załącznika nr 2 do SWZ;

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Właściwe dokumenty potwierdzające, iż oferowany przedmiot zamówienia jest zgodny z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 10 maja 2010 (Dz. U. 2020, poz. 186) oraz dopuszczony do obrotu i stosowania w służbie zdrowia (certyfikaty CE / deklaracje zgodności) zgodnie z klasą wyrobu medycznego lub stosowne oświadczenie, iż do danego produktu nie stosuje się przepisów w/w ustawy wraz z załączeniem innych dokumentów potwierdzających iż produkt jest dopuszczony do obrotu i stosowania na terenie Unii Europejskiej, gdy ich przedłożenie jest niezbędne na podstawie odrębnych przepisów.
a) opisy, katalogi, specyfikacje techniczne z danymi natomiast dla wyrobów sterylnych kartę techniczną produktu, z informacjami potwierdzającymi spełnienie wymagań technicznych stawianych przez Zamawiającego dla oferowanego przedmiotu zamówienia, wraz z zaznaczeniem właściwych danych oraz odniesieniem którego produktu w danym pakiecie dotyczą. Autentyczność ww. dokumentów musi zostać potwierdzona przez Wykonawcę na żądanie Zamawiającego.
b) w przypadku produktów, które nie podlegają przepisom ustawy z dnia 20 maja 2010 r.
o Wyrobach Medycznych, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty inne niż wyżej wymienione, odpowiednie dokumenty dopuszczające te produkty do obrotu i stosowania.
Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych. ( nie dotyczy pakietów na produkty farmaceutyczne)

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-09-03 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ipin.ezamawiający.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-09-03 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-10-03

NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuje osoby do nocnej opieki nad starszą panią - Ostrołęka
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania08-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Poszukuje osoby do nocnej opieki nad starszą panią. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.