Dostawa wyrobów do mycia i dezynfekcji dla ZZOZ w Wadowicach

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa wyrobów do mycia i dezynfekcji dla ZZOZ w Wadowicach
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWadowice
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2021-06-25
  • ZamawiającyZespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Wadowicach
  • Data publikacji ogłoszenia2021-06-08
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00075571
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
˜Dostawa wyrobów do mycia i dezynfekcji dla ZZOZ w Wadowicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ˜Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Wadowicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜REGON 000306466

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ˜Karmelicka 5

1.5.2.) Miejscowość: ˜Wadowice

1.5.3.) Kod pocztowy: ˜34-100

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.7.) Numer telefonu: ˜33 823 22 30

1.5.8.) Numer faksu: ˜33 823 22 30

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ˜jdabrowska@zzozwadowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ˜www.zzozwadowice.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

˜Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

˜Dostawa wyrobów do mycia i dezynfekcji dla ZZOZ w Wadowicach

2.4.) Identyfikator postępowania: ˜ocds-148610-0533e848-c83d-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00075571

2.6.) Wersja ogłoszenia: 02

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: ˜2021/BZP 00021635/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 Dostawa produktów do mycia i dezynfekcji

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

˜www.platformazakupowa.pl/pn/zzozwadowice

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: ˜www.platformazakupowa.pl/pn/zzozwadowice

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: ˜Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznejza pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: www.platformazakupowa.pl/pn/zzozwadowice2.W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje się, abykomunikacja między zamawiającym a wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski,zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwemplatformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”. 3. Za datę przekazania(wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania zapośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość dozamawiającego” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego.4.Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwemplatformazakupowa.pl.Informacje dotyczące odpowiedzi napytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminuskładania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”.Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca,będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnegowykonawcy. 5. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów iwiadomości bezpośrednio na platformazakupowa.pl przesłanych przez zamawiającego, gdyż systempowiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM. 6. Zamawiający,zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobusporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznychoraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lubkonkursie (Dz. U.z 2020r.poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjneumożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:7. Zamawiający informuje, że instrukcjekorzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków owyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszympostępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców"na stronie internetowej pod adresem:https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje Zalecenia: Formaty plików wykorzystywanych przez wykonawców powinny być zgodne z “OBWIESZCZENIEMPREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 9listopada 2017 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego teksturozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagańdla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagańdla systemów teleinformatycznych”.8.Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc.xls.jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf9. W celu ewentualnej kompresji danychZamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów:9.1. .zip 9.2. .7Z10. Wśród formatówpowszechnych a NIE występujących w rozporządzeniu występują: .rar .gif .bmp .numbers .pages.Dokumenty złożone w takich plikach zostaną uznane za złożone nieskutecznie. 11. Zamawiający zwracauwagę na ograniczenia wielkości plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi max 10MB,oraz n aograniczenie wielkości plików podpisywanych w aplikacji eDoApp służącej doskładania podpisu osobistego, który wynosi max5MB.12. Ze względu na niskie ryzyko naruszenia integralności pliku oraz łatwiejszą weryfikację podpisu, zamawiający zaleca, w miarę możliwości,przekonwertowanie plików składających się na ofertę na format .pdf i opatrzenie ich podpisemkwalifikowanym PAdES. 13.Pliki winnych formatach niż PDF zaleca się opatrzyć zewnętrznympodpisem XAdES. Wykonawca powinien pamiętać, aby plik z podpisem przekazywać łącznie zdokumentem podpisywanym.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): ˜Rozdział XXI SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): ˜Rozdział XXI SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ˜ZP.26.1.15.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 13

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

˜Dostawa wyrobów do mycia i dezynfekcji

4.2.6.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: ˜24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: ˜Zamawiający podczas oceny ofert kierować się będzie następującymikryteriami: 1. Cena -60% 2. Jakość przedmiotu zamówienia -20% 3. Termin rozpatrzenia reklamacji- 20%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Termin rozpatrzenia reklamacji

4.3.6.) Waga: 20,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Jakość przedmiotu zamówienia

4.3.6.) Waga: 20,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

˜Zamawiający podczas oceny ofert kierować się będzie następującymikryteriami: 1. Cena -60% 2. Jakość przedmiotu zamówienia -20% 3. Termin rozpatrzenia reklamacji- 20%

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

˜Dostawa wyrobów do mycia i dezynfekcji

4.2.6.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: ˜24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: ˜Zamawiający podczas oceny ofert kierować się będzie następującymikryteriami: 1. Cena -60% 2. Jakość przedmiotu zamówienia -20% 3. Termin rozpatrzenia reklamacji- 20%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Termin rozpatrzenia reklamacji

4.3.6.) Waga: 20,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Jakość przedmiotu zamówienia

4.3.6.) Waga: 20,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

˜Zamawiający podczas oceny ofert kierować się będzie następującymikryteriami: 1. Cena -60% 2. Jakość przedmiotu zamówienia -20% 3. Termin rozpatrzenia reklamacji- 20%

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

˜Dostawa wyrobów do mycia i dezynfekcji

4.2.6.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: ˜24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: ˜Zamawiający podczas oceny ofert kierować się będzie następującymikryteriami: 1. Cena -60% 2. Termin dostawy -20% 3. Termin rozpatrzenia reklamacji- 20%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Termin rozpatrzenia reklamacji

4.3.6.) Waga: 20,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 20,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

˜Zamawiający podczas oceny ofert kierować się będzie następującymikryteriami: 1. Cena -60% 2. Termin dostawy -20% 3. Termin rozpatrzenia reklamacji- 20%

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

˜Dostawa wyrobów do mycia i dezynfekcji

4.2.6.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: ˜24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: ˜Zamawiający podczas oceny ofert kierować się będzie następującymikryteriami: 1. Cena -60% 2. Termin dostawy -20% 3. Termin rozpatrzenia reklamacji- 20%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Termin rozpatrzenia reklamacji

4.3.6.) Waga: 20,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 20,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

˜Zamawiający podczas oceny ofert kierować się będzie następującymikryteriami: 1. Cena -60% 2. Termin dostawy -20% 3. Termin rozpatrzenia reklamacji- 20%

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

˜Dostawa wyrobów do mycia i dezynfekcji

4.2.6.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: ˜24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: ˜Zamawiający podczas oceny ofert kierować się będzie następującymikryteriami: 1. Cena -60% 2. Termin dostawy -20% 3. Termin rozpatrzenia reklamacji- 20%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Termin rozpatrzenia reklamacji

4.3.6.) Waga: 20,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 20,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

˜Zamawiający podczas oceny ofert kierować się będzie następującymikryteriami: 1. Cena -60% 2. Termin dostawy -20% 3. Termin rozpatrzenia reklamacji- 20%

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

˜Dostawa wyrobów do mycia i dezynfekcji

4.2.6.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: ˜24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: ˜Zamawiający podczas oceny ofert kierować się będzie następującymikryteriami: 1. Cena -60% 2. Termin dostawy -20% 3. Termin rozpatrzenia reklamacji- 20%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Termin rozpatrzenia reklamacji

4.3.6.) Waga: 20,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 20,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

˜Zamawiający podczas oceny ofert kierować się będzie następującymikryteriami: 1. Cena -60% 2. Termin dostawy -20% 3. Termin rozpatrzenia reklamacji- 20%

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

˜Dostawa wyrobów do mycia i dezynfekcji

4.2.6.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: ˜24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: ˜Zamawiający podczas oceny ofert kierować się będzie następującymikryteriami: 1. Cena -60% 2. Termin dostawy -20% 3. Termin rozpatrzenia reklamacji- 20%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Termin rozpatrzenia reklamacji

4.3.6.) Waga: 20,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 20,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

˜Zamawiający podczas oceny ofert kierować się będzie następującymikryteriami: 1. Cena -60% 2. Termin dostawy -20% 3. Termin rozpatrzenia reklamacji- 20%

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

˜Dostawa wyrobów do mycia i dezynfekcji

4.2.6.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: ˜24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: ˜Zamawiający podczas oceny ofert kierować się będzie następującymikryteriami: 1. Cena -60% 2. Termin dostawy -20% 3. Termin rozpatrzenia reklamacji- 20%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Termin rozpatrzenia reklamacji

4.3.6.) Waga: 20,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 20,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

˜Zamawiający podczas oceny ofert kierować się będzie następującymikryteriami: 1. Cena -60% 2. Termin dostawy -20% 3. Termin rozpatrzenia reklamacji- 20%

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 9

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

˜Dostawa wyrobów do mycia i dezynfekcji

4.2.6.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: ˜24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: ˜Zamawiający podczas oceny ofert kierować się będzie następującymikryteriami: 1. Cena -60% 2. Termin dostawy -20% 3. Termin rozpatrzenia reklamacji- 20%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Termin rozpatrzenia reklamacji

4.3.6.) Waga: 20,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 20,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

˜Zamawiający podczas oceny ofert kierować się będzie następującymikryteriami: 1. Cena -60% 2. Termin dostawy -20% 3. Termin rozpatrzenia reklamacji- 20%

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 10

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

˜Dostawa wyrobów do mycia i dezynfekcji

4.2.6.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: ˜24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: ˜Zamawiający podczas oceny ofert kierować się będzie następującymikryteriami: 1. Cena -60% 2. Termin dostawy -20% 3. Termin rozpatrzenia reklamacji- 20%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Termin rozpatrzenia reklamacji

4.3.6.) Waga: 20,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 20,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

˜Zamawiający podczas oceny ofert kierować się będzie następującymikryteriami: 1. Cena -60% 2. Termin dostawy -20% 3. Termin rozpatrzenia reklamacji- 20%

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 11

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

˜Dostawa wyrobów do mycia i dezynfekcji

4.2.6.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: ˜24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: ˜Zamawiający podczas oceny ofert kierować się będzie następującymikryteriami: 1. Cena -60% 2. Termin dostawy -20% 3. Termin rozpatrzenia reklamacji- 20%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Termin rozpatrzenia reklamacji

4.3.6.) Waga: 20,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 20,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

˜Zamawiający podczas oceny ofert kierować się będzie następującymikryteriami: 1. Cena -60% 2. Termin dostawy -20% 3. Termin rozpatrzenia reklamacji- 20%

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 12

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

˜Dostawa wyrobów do mycia i dezynfekcji

4.2.6.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: ˜24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: ˜Zamawiający podczas oceny ofert kierować się będzie następującymikryteriami: 1. Cena -60% 2. Termin dostawy -20% 3. Termin rozpatrzenia reklamacji- 20%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Termin rozpatrzenia reklamacji

4.3.6.) Waga: 20,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 20,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

˜Zamawiający podczas oceny ofert kierować się będzie następującymikryteriami: 1. Cena -60% 2. Termin dostawy -20% 3. Termin rozpatrzenia reklamacji- 20%

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 13

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

˜Dostawa wyrobów do mycia i dezynfekcji

4.2.6.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: ˜24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: ˜Zamawiający podczas oceny ofert kierować się będzie następującymikryteriami: 1. Cena -60% 2. Termin dostawy -20% 3. Termin rozpatrzenia reklamacji- 20%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Termin rozpatrzenia reklamacji

4.3.6.) Waga: 20,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 20,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

˜Zamawiający podczas oceny ofert kierować się będzie następującymikryteriami: 1. Cena -60% 2. Termin dostawy -20% 3. Termin rozpatrzenia reklamacji- 20%

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: ˜1. W zakresie wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 273ustawy Pzp, Wykonawca przedkłada: 1.1. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału wpostępowaniu – wypełnione i podpisane odpowiednio przez osobę (osoby) upoważnioną (upoważnione)do reprezentowania Wykonawcy. Stosowne oświadczenie zawarte jest we wzorze, stanowiącymZałącznik nr 2 do SWZ. 1. W zakresie potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania wokolicznościach, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp oraz art. 109 ust. 1 pkt.4, Wykonawcaprzedkłada: 1.1. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania –wypełnione ipodpisane odpowiednio przez osobę (osoby) upoważnioną (upoważnione) do reprezentowaniaWykonawcy. Stosowne oświadczenie zawarte jest we wzorze- stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ 1.2.odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji oDziałalności Gospodarczej,sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeliodrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstawwykluczenia w zakresie art. 109ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejscezamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt.1.2 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejscezamieszkania,potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3.Dokumenty,o których mowa w pkt. 2 powinny być wystawione nie wcześniej niż3 miesiące przed ichzłożeniem. 4.Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydajesię dokumentów, o których mowa w pkt. 2, lub gdy dokumenty te nie odnoszą się do wszystkichprzypadków, o których mowa w art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, zastępuje się je odpowiednio w całościlub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osobyalbo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć,złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkanianie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lubadministracyjnym,notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym zewzględu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy.Postanowienia pkt. 3 stosuje sięodpowiednio. 5. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcęmającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiającymoże zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, wktórym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnychinformacji dotyczących przedłożonego dokumentu. 6. Wykonawca nie będzie obowiązany do złożeniapodmiotowych środków dowodowych, potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniulub brak podstaw wykluczenia, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia a wykonawca wskaże te środkioraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych iogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2020 r.poz. 346 ze zm.) lub podmiotowych środkiem dowodowym jest oświadczenie, którego treść odpowiadazakresowi oświadczenia, o którym mowa wart. 125 ust. 1 ustawy Pzp.7. W przypadku wskazaniaprzez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, w formie elektronicznej podokreślonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobierze samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

˜1.1. Katalogi, foldery lub ulotki identyfikujące przedmiot zamówienia w języku polskim. Dokumenty mają potwierdzać wymogi opisane w Załączniku nr 1 SWZ; Obowiązkowo należy podać numer katalogowy oferowanego produktu.1.2. Oświadczenie o spełnianiu przez oferowany przedmiot zamówienia wymagań przewidzianych przez ustawęz dnia 20 maja 2010r o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2020r. poz. 186), potwierdzające dopuszczenie tych wyrobów do obrotu i używania, oraz przez Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 17 lutego 2016r w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur oceny zgodności wyrobów medycznych (Dz. U. z 2016r, poz. 211 ze zm.), wzór stanowi załącznik nr 3 do SWZ.1.3. Karty charakterystyki zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1907/2006 dotyczącym bezpiecznego stosowania chemikaliów dla oferowanego asortymentu lub oświadczenie stwierdzające brak konieczności posiadania w/w dokumentów. 1.4. oświadczenie producenta o kompatybilności zaoferowanych preparatów z posiadanymi przez Zamawiającego dozownikami typu Dermados do butelek 500ml - dotyczy Pakietu nr 1 pozycje 1, 14. Zamawiający posiada dozowniki Dermados.1.5. Oświadczenie Producenta, że oferowany asortyment może być stosowany do dezynfekcji urządzeń firmy Olympus Optical oraz Karl Storz, będących w posiadaniu u Zamawiającego – dotyczy Pakietu nr 2 pozycja 14, 15.1.6. Oświadczenie producenta o możliwości stosowania preparatów w oddziałach noworodkowych i dziecięcych – dotyczy Pakietu nr 2 poz.1.1.7. Oświadczenie producenta o możliwości stosowania preparatów w oddziałach dziecięcych – dotyczy Pakietu nr 2 poz.4.1.8. Oświadczenie producenta o możliwości stosowania preparatów w oddziałach noworodkowych i dziecięcych – dotyczy Pakietu nr 8 poz.1, 3, 4.1.9. W przypadku produktów leczniczych należy dołączyć dokumenty, w których określone są m.in. spektrum bójcze, czas działania preparatu, substancje czynne tj.: pozwolenie na dopuszczenie do obrotu produktem leczniczym wydane przez Ministerstwo Zdrowia, charakterystykę produktu leczniczego.1.10. Dla preparatów będących kosmetykami należy dołączyć dokument potwierdzający spełnianie warunków Ustawy o produktach kosmetycznych z 4 października 2018r., oraz Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1223/2009 z dnia 30 listopada 2009r.1.11. W zakresie środków dezynfekcyjnych zakwalifikowanych do grupy produktów biobójczych Zamawiający wymaga, aby preparaty te posiadały dopuszczenie do stosowania i obrotu na terytorium RP, zgodnie z obowiązującymi przepisami, tj. Ustawą z dn.09.10.2015r. o produktach biobójczych, a także zapisami Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady nr 528/2012 z 22 maja 2012r.1.12. Deklaracja zgodności na zgodność z wymaganiami : Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dn 17 lutego 2016r.w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur oceny zgodności dla wyrobów medycznych (Dz.U.poz 211), albo Dyrektywy 93/42/EWG, albo Rozporządzenia (UE) 2017/745 w sprawie wyrobów medycznych.1.13. deklaracja zgodności oraz oświadczenie producenta o spełnianiu następujących norm: PN-EN 13624:2006, PN-EN 13727:2012, PN-EN 14348:2006, PN-EN 14561:2008, PN-EN 14562:2008, PN-EN 14563:2012 .

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

˜1.1. Katalogi, foldery lub ulotki identyfikujące przedmiot zamówienia w języku polskim. Dokumenty mają potwierdzać wymogi opisane w Załączniku nr 1 SWZ; Obowiązkowo należy podać numer katalogowy oferowanego produktu.1.2. Oświadczenie o spełnianiu przez oferowany przedmiot zamówienia wymagań przewidzianych przez ustawęz dnia 20 maja 2010r o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2020r. poz. 186), potwierdzające dopuszczenie tych wyrobów do obrotu i używania, oraz przez Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 17 lutego 2016r w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur oceny zgodności wyrobów medycznych (Dz. U. z 2016r, poz. 211 ze zm.), wzór stanowi załącznik nr 3 do SWZ.1.3. Karty charakterystyki zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1907/2006 dotyczącym bezpiecznego stosowania chemikaliów dla oferowanego asortymentu lub oświadczenie stwierdzające brak konieczności posiadania w/w dokumentów. 1.4. oświadczenie producenta o kompatybilności zaoferowanych preparatów z posiadanymi przez Zamawiającego dozownikami typu Dermados do butelek 500ml - dotyczy Pakietu nr 1 pozycje 1, 14. Zamawiający posiada dozowniki Dermados.1.5. Oświadczenie Producenta, że oferowany asortyment może być stosowany do dezynfekcji urządzeń firmy Olympus Optical oraz Karl Storz, będących w posiadaniu u Zamawiającego – dotyczy Pakietu nr 2 pozycja 14, 15.1.6. Oświadczenie producenta o możliwości stosowania preparatów w oddziałach noworodkowych i dziecięcych – dotyczy Pakietu nr 2 poz.1.1.7. Oświadczenie producenta o możliwości stosowania preparatów w oddziałach dziecięcych – dotyczy Pakietu nr 2 poz.4.1.8. Oświadczenie producenta o możliwości stosowania preparatów w oddziałach noworodkowych i dziecięcych – dotyczy Pakietu nr 8 poz.1, 3, 4.1.9. W przypadku produktów leczniczych należy dołączyć dokumenty, w których określone są m.in. spektrum bójcze, czas działania preparatu, substancje czynne tj.: pozwolenie na dopuszczenie do obrotu produktem leczniczym wydane przez Ministerstwo Zdrowia, charakterystykę produktu leczniczego.1.10. Dla preparatów będących kosmetykami należy dołączyć dokument potwierdzający spełnianie warunków Ustawy o produktach kosmetycznych z 4 października 2018r., oraz Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1223/2009 z dnia 30 listopada 2009r.1.11. W zakresie środków dezynfekcyjnych zakwalifikowanych do grupy produktów biobójczych Zamawiający wymaga, aby preparaty te posiadały dopuszczenie do stosowania i obrotu na terytorium RP, zgodnie z obowiązującymi przepisami, tj. Ustawą z dn.09.10.2015r. o produktach biobójczych, a także zapisami Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady nr 528/2012 z 22 maja 2012r.1.12. Deklaracja zgodności na zgodność z wymaganiami : Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dn 17 lutego 2016r.w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur oceny zgodności dla wyrobów medycznych (Dz.U.poz 211), albo Dyrektywy 93/42/EWG, albo Rozporządzenia (UE) 2017/745 w sprawie wyrobów medycznych.1.13. deklaracja zgodności oraz oświadczenie producenta o spełnianiu następujących norm: PN-EN 13624:2006, PN-EN 13727:2012, PN-EN 14348:2006, PN-EN 14561:2008, PN-EN 14562:2008, PN-EN 14563:2012 .

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

˜Dokumenty składające się na ofertę:1. formularz ofertowy, według wzoru określonego wZałączniku nr 4 do SWZ, 2. oświadczenia potwierdzające brak podstaw do wykluczenia(Załącznik nr 2 do SWZ -wymieniony w Rozdziale VII SWZ); 3. Dokumenty wskazane wRozdziale VIII SWZ,4. w przypadku Wykonawców działających przez pełnomocnika –pełnomocnictwo,5. w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie –dokument stwierdzający ustanowienie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się ozamówienie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówieniaalbo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego,

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

˜1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadkuWykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo doreprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawiezamówienia publicznego.Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. 2. W przypadkuWykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o którychmowa w Rozdziale VII SWZ,składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brakpodstaw wykluczeniaoraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy zwykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.3. W odniesieniu dowymagań postawionych przez Zamawiającego, każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnieo zamówienie,oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu z Postępowania napodstawie art.108 ust. 1ustawy Pzp oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, 4. Oświadczenia idokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy zWykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

˜Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranejoferty w zakresie uregulowanym w art. 454 i 455 Ustawy Pzp oraz wskazanym w ProjekcieUmowy, stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-06-25 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: ˜Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na platformazakupowa.pl pod adresem www.platformazakupowa.pl/pn/zozwadowice w myśl Ustawy Pzp na stronie internetowej prowadzonego postępowania. Próbki należy złożyć w Sekretariacie ZZOZ w Wadowicach, ul. Karmelicka 5, 34-100 Wadowice nie później niż do dnia otwarcia ofert.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-25 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

2021-06-08 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę masaż relaksacyjny całego ciała wykonany u mnie w domu- Kraków
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania10-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę masaż relaksacyjny całego ciała wykonany u mnie w domu-Biały Prądnik. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.