Dostawa wyrobów, artykułów i urządzeń medycznych, stomatologicznych oraz fizjoterapeutycznych...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa wyrobów, artykułów i urządzeń medycznych, stomatologicznych oraz fizjoterapeutycznych dla Jednostki Wojskowej Nr 6021.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2021-08-27
  • ZamawiającyJednostka Wojskowa Nr 6021
  • Data publikacji ogłoszenia2021-08-19
  • Numer ogłoszenianull
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa wyrobów, artykułów i urządzeń medycznych, stomatologicznych oraz fizjoterapeutycznych dla Jednostki Wojskowej Nr 6021.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Jednostka Wojskowa Nr 6021

1.3.) Oddział zamawiającego: Jednostka Wojskowa Nr 6021

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 146268471

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Żwirki i Wigury 9/13

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-909

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ozgst.zampub@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ozgst.wp.mil.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa wyrobów, artykułów i urządzeń medycznych, stomatologicznych oraz fizjoterapeutycznych dla Jednostki Wojskowej Nr 6021.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5a928164-ff41-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00153682

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000518/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.22 Urządzenia i artykuły medyczne i laboratoryjne oraz leki.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/ozgst

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/ozgst.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: ZAMAWIAJĄCY będzie przekazywał WYKONAWCOM informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert ZAMAWIAJĄCY będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego WYKONAWCY.
ZAMAWIAJĄCY, określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:
a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,
d) włączona obsługa JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
f) Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,
g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuje się, że:
1) Administratorem danych osobowych wykonawcy jest: Jednostka Wojskowa Nr 6021, ul. Żwirki i Wigury 9/13, 00-909 Warszawa,
2) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych (IOD), z którym wykonawca może skontaktować poprzez adres e-mail: ozgst.iodo@ron.mil.pl.
Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18-19 oraz art. 74-76 ustawy Pzp. Dane osobowe będą przechowywane na czas przewidziany przepisami prawa. Obowiązek podania przez danych osobowych bezpośrednio dotyczących wykonawcy jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z Pzp. W odniesieniu do danych osobowych wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
Wykonawca posiada:
1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
3) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Wykonawcy nie przysługuje:
1) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit.c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 31/2021/TP/SŁ. ZDR.

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 200367,49 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 11

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: „Dostawa wyrobów, artykułów i urządzeń medycznych, stomatologicznych oraz fizjoterapeutycznych dla Jednostki Wojskowej Nr 6021”, z podziałem na 11 (jedenaście) części:
część I zamówienia – Różne urządzenia i produkty medyczne – stetoskopy, ciśnieniomierze,
część II zamówienia – Różne urządzenia i produkty medyczne – sprzęt ratowniczy,
część III zamówienia – Przyrządy do fizykoterapii,
część IV zamówienia – Wyroby stomatologiczne,
część V zamówienia – Rękawice jedno razowe,
część VI zamówienia – Różne urządzenia i produkty medyczne – ratownicze,
część VII zamówienia – Przyrządy do fizykoterapii,
część VIII zamówienia – Opatrunki,
część IX zamówienia – Produkty farmaceutyczne - Leki,
część X zamówienia – Urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi,
część XI zamówienia – Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne.

Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
18400000-3 Odzież specjalna i dodatki,
18424300-0 Rękawice jednorazowe,
33000000-0 Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała,
33141110-4 Opatrunki,
33141300-3 Urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi,
33141800-8 Wyroby stomatologiczne,
3315500-1 Przyrządy do fizykoterapii,
33190000-8 Różne urządzenia i produkty medyczne,
33631600-8 Srodki antyseptyczne i dezynfekcyjne,
33680000-0 Wyroby farmaceutyczne.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: załączniki nr 1, 1.1 - 1.11, 5 do SWZ tj.: Specyfikacje asortymentowo – cenowe, Projektowane postanowienia umowy .

4.2.5.) Wartość części: 9466,81 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 33000000-0 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: ZAMAWIAJĄCY dokona wyboru najkorzystniejszej oferty (w ramach danej części zamówienia), z ofert spełniających wymagania, co do treści SWZ przy zastosowaniu kryterium.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: „Dostawa wyrobów, artykułów i urządzeń medycznych, stomatologicznych oraz fizjoterapeutycznych dla Jednostki Wojskowej Nr 6021”, z podziałem na 11 (jedenaście) części:
część I zamówienia – Różne urządzenia i produkty medyczne – stetoskopy, ciśnieniomierze,
część II zamówienia – Różne urządzenia i produkty medyczne – sprzęt ratowniczy,
część III zamówienia – Przyrządy do fizykoterapii,
część IV zamówienia – Wyroby stomatologiczne,
część V zamówienia – Rękawice jedno razowe,
część VI zamówienia – Różne urządzenia i produkty medyczne – ratownicze,
część VII zamówienia – Przyrządy do fizykoterapii,
część VIII zamówienia – Opatrunki,
część IX zamówienia – Produkty farmaceutyczne - Leki,
część X zamówienia – Urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi,
część XI zamówienia – Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne.

Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
18400000-3 Odzież specjalna i dodatki,
18424300-0 Rękawice jednorazowe,
33000000-0 Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała,
33141110-4 Opatrunki,
33141300-3 Urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi,
33141800-8 Wyroby stomatologiczne,
3315500-1 Przyrządy do fizykoterapii,
33190000-8 Różne urządzenia i produkty medyczne,
33631600-8 Srodki antyseptyczne i dezynfekcyjne,
33680000-0 Wyroby farmaceutyczne.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: załączniki nr 1, 1.1 - 1.11, 5 do SWZ tj.: Specyfikacje asortymentowo – cenowe, Projektowane postanowienia umowy .

4.2.5.) Wartość części: 16676,60 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 33000000-0 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: ZAMAWIAJĄCY dokona wyboru najkorzystniejszej oferty (w ramach danej części zamówienia), z ofert spełniających wymagania, co do treści SWZ przy zastosowaniu kryterium.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

PPrzedmiotem zamówienia jest: „Dostawa wyrobów, artykułów i urządzeń medycznych, stomatologicznych oraz fizjoterapeutycznych dla Jednostki Wojskowej Nr 6021”,
z podziałem na 11 (jedenaście) części:
część I zamówienia – Różne urządzenia i produkty medyczne – stetoskopy, ciśnieniomierze,
część II zamówienia – Różne urządzenia i produkty medyczne – sprzęt ratowniczy,
część III zamówienia – Przyrządy do fizykoterapii,
część IV zamówienia – Wyroby stomatologiczne,
część V zamówienia – Rękawice jedno razowe,
część VI zamówienia – Różne urządzenia i produkty medyczne – ratownicze,
część VII zamówienia – Przyrządy do fizykoterapii,
część VIII zamówienia – Opatrunki,
część IX zamówienia – Produkty farmaceutyczne - Leki,
część X zamówienia – Urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi,
część XI zamówienia – Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne.

Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
18400000-3 Odzież specjalna i dodatki,
18424300-0 Rękawice jednorazowe,
33000000-0 Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała,
33141110-4 Opatrunki,
33141300-3 Urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi,
33141800-8 Wyroby stomatologiczne,
3315500-1 Przyrządy do fizykoterapii,
33190000-8 Różne urządzenia i produkty medyczne,
33631600-8 Srodki antyseptyczne i dezynfekcyjne,
33680000-0 Wyroby farmaceutyczne.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: załączniki nr 1, 1.1 - 1.11, 5 do SWZ tj.: Specyfikacje asortymentowo – cenowe, Projektowane postanowienia umowy .

4.2.5.) Wartość części: 23999,49 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 33000000-0 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: ZAMAWIAJĄCY dokona wyboru najkorzystniejszej oferty (w ramach danej części zamówienia), z ofert spełniających wymagania, co do treści SWZ przy zastosowaniu kryterium.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: „Dostawa wyrobów, artykułów i urządzeń medycznych, stomatologicznych oraz fizjoterapeutycznych dla Jednostki Wojskowej Nr 6021”,
z podziałem na 11 (jedenaście) części:
część I zamówienia – Różne urządzenia i produkty medyczne – stetoskopy, ciśnieniomierze,
część II zamówienia – Różne urządzenia i produkty medyczne – sprzęt ratowniczy,
część III zamówienia – Przyrządy do fizykoterapii,
część IV zamówienia – Wyroby stomatologiczne,
część V zamówienia – Rękawice jedno razowe,
część VI zamówienia – Różne urządzenia i produkty medyczne – ratownicze,
część VII zamówienia – Przyrządy do fizykoterapii,
część VIII zamówienia – Opatrunki,
część IX zamówienia – Produkty farmaceutyczne - Leki,
część X zamówienia – Urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi,
część XI zamówienia – Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne.

Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
18400000-3 Odzież specjalna i dodatki,
18424300-0 Rękawice jednorazowe,
33000000-0 Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała,
33141110-4 Opatrunki,
33141300-3 Urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi,
33141800-8 Wyroby stomatologiczne,
3315500-1 Przyrządy do fizykoterapii,
33190000-8 Różne urządzenia i produkty medyczne,
33631600-8 Srodki antyseptyczne i dezynfekcyjne,
33680000-0 Wyroby farmaceutyczne.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: załączniki nr 1, 1.1 - 1.11, 5 do SWZ tj.: Specyfikacje asortymentowo – cenowe, Projektowane postanowienia umowy .

4.2.5.) Wartość części: 18892,85 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 33000000-0 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: ZAMAWIAJĄCY dokona wyboru najkorzystniejszej oferty (w ramach danej części zamówienia), z ofert spełniających wymagania, co do treści SWZ przy zastosowaniu kryterium.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: „Dostawa wyrobów, artykułów i urządzeń medycznych, stomatologicznych oraz fizjoterapeutycznych dla Jednostki Wojskowej Nr 6021”,
z podziałem na 11 (jedenaście) części:
część I zamówienia – Różne urządzenia i produkty medyczne – stetoskopy, ciśnieniomierze,
część II zamówienia – Różne urządzenia i produkty medyczne – sprzęt ratowniczy,
część III zamówienia – Przyrządy do fizykoterapii,
część IV zamówienia – Wyroby stomatologiczne,
część V zamówienia – Rękawice jedno razowe,
część VI zamówienia – Różne urządzenia i produkty medyczne – ratownicze,
część VII zamówienia – Przyrządy do fizykoterapii,
część VIII zamówienia – Opatrunki,
część IX zamówienia – Produkty farmaceutyczne - Leki,
część X zamówienia – Urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi,
część XI zamówienia – Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne.

Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
18400000-3 Odzież specjalna i dodatki,
18424300-0 Rękawice jednorazowe,
33000000-0 Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała,
33141110-4 Opatrunki,
33141300-3 Urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi,
33141800-8 Wyroby stomatologiczne,
3315500-1 Przyrządy do fizykoterapii,
33190000-8 Różne urządzenia i produkty medyczne,
33631600-8 Srodki antyseptyczne i dezynfekcyjne,
33680000-0 Wyroby farmaceutyczne.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: załączniki nr 1, 1.1 - 1.11, 5 do SWZ tj.: Specyfikacje asortymentowo – cenowe, Projektowane postanowienia umowy .

4.2.5.) Wartość części: 6828,96 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 33000000-0 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: ZAMAWIAJĄCY dokona wyboru najkorzystniejszej oferty (w ramach danej części zamówienia), z ofert spełniających wymagania, co do treści SWZ przy zastosowaniu kryterium.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: „Dostawa wyrobów, artykułów i urządzeń medycznych, stomatologicznych oraz fizjoterapeutycznych dla Jednostki Wojskowej Nr 6021”,
z podziałem na 11 (jedenaście) części:
część I zamówienia – Różne urządzenia i produkty medyczne – stetoskopy, ciśnieniomierze,
część II zamówienia – Różne urządzenia i produkty medyczne – sprzęt ratowniczy,
część III zamówienia – Przyrządy do fizykoterapii,
część IV zamówienia – Wyroby stomatologiczne,
część V zamówienia – Rękawice jedno razowe,
część VI zamówienia – Różne urządzenia i produkty medyczne – ratownicze,
część VII zamówienia – Przyrządy do fizykoterapii,
część VIII zamówienia – Opatrunki,
część IX zamówienia – Produkty farmaceutyczne - Leki,
część X zamówienia – Urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi,
część XI zamówienia – Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne.

Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
18400000-3 Odzież specjalna i dodatki,
18424300-0 Rękawice jednorazowe,
33000000-0 Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała,
33141110-4 Opatrunki,
33141300-3 Urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi,
33141800-8 Wyroby stomatologiczne,
3315500-1 Przyrządy do fizykoterapii,
33190000-8 Różne urządzenia i produkty medyczne,
33631600-8 Srodki antyseptyczne i dezynfekcyjne,
33680000-0 Wyroby farmaceutyczne.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: załączniki nr 1, 1.1 - 1.11, 5 do SWZ tj.: Specyfikacje asortymentowo – cenowe, Projektowane postanowienia umowy .

4.2.5.) Wartość części: 20930,86 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 33000000-0 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: ZAMAWIAJĄCY dokona wyboru najkorzystniejszej oferty (w ramach danej części zamówienia), z ofert spełniających wymagania, co do treści SWZ przy zastosowaniu kryterium.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: „Dostawa wyrobów, artykułów i urządzeń medycznych, stomatologicznych oraz fizjoterapeutycznych dla Jednostki Wojskowej Nr 6021”,
z podziałem na 11 (jedenaście) części:
część I zamówienia – Różne urządzenia i produkty medyczne – stetoskopy, ciśnieniomierze,
część II zamówienia – Różne urządzenia i produkty medyczne – sprzęt ratowniczy,
część III zamówienia – Przyrządy do fizykoterapii,
część IV zamówienia – Wyroby stomatologiczne,
część V zamówienia – Rękawice jedno razowe,
część VI zamówienia – Różne urządzenia i produkty medyczne – ratownicze,
część VII zamówienia – Przyrządy do fizykoterapii,
część VIII zamówienia – Opatrunki,
część IX zamówienia – Produkty farmaceutyczne - Leki,
część X zamówienia – Urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi,
część XI zamówienia – Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne.

Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
18400000-3 Odzież specjalna i dodatki,
18424300-0 Rękawice jednorazowe,
33000000-0 Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała,
33141110-4 Opatrunki,
33141300-3 Urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi,
33141800-8 Wyroby stomatologiczne,
3315500-1 Przyrządy do fizykoterapii,
33190000-8 Różne urządzenia i produkty medyczne,
33631600-8 Srodki antyseptyczne i dezynfekcyjne,
33680000-0 Wyroby farmaceutyczne.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: załączniki nr 1, 1.1 - 1.11, 5 do SWZ tj.: Specyfikacje asortymentowo – cenowe, Projektowane postanowienia umowy .

4.2.5.) Wartość części: 11651,97 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 33000000-0 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: ZAMAWIAJĄCY dokona wyboru najkorzystniejszej oferty (w ramach danej części zamówienia), z ofert spełniających wymagania, co do treści SWZ przy zastosowaniu kryterium.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

PrPrzedmiotem zamówienia jest: „Dostawa wyrobów, artykułów i urządzeń medycznych, stomatologicznych oraz fizjoterapeutycznych dla Jednostki Wojskowej Nr 6021”,
z podziałem na 11 (jedenaście) części:
część I zamówienia – Różne urządzenia i produkty medyczne – stetoskopy, ciśnieniomierze,
część II zamówienia – Różne urządzenia i produkty medyczne – sprzęt ratowniczy,
część III zamówienia – Przyrządy do fizykoterapii,
część IV zamówienia – Wyroby stomatologiczne,
część V zamówienia – Rękawice jedno razowe,
część VI zamówienia – Różne urządzenia i produkty medyczne – ratownicze,
część VII zamówienia – Przyrządy do fizykoterapii,
część VIII zamówienia – Opatrunki,
część IX zamówienia – Produkty farmaceutyczne - Leki,
część X zamówienia – Urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi,
część XI zamówienia – Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne.

Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
18400000-3 Odzież specjalna i dodatki,
18424300-0 Rękawice jednorazowe,
33000000-0 Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała,
33141110-4 Opatrunki,
33141300-3 Urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi,
33141800-8 Wyroby stomatologiczne,
3315500-1 Przyrządy do fizykoterapii,
33190000-8 Różne urządzenia i produkty medyczne,
33631600-8 Srodki antyseptyczne i dezynfekcyjne,
33680000-0 Wyroby farmaceutyczne.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: załączniki nr 1, 1.1 - 1.11, 5 do SWZ tj.: Specyfikacje asortymentowo – cenowe, Projektowane postanowienia umowy .

4.2.5.) Wartość części: 27793,67 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 33000000-0 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: ZAMAWIAJĄCY dokona wyboru najkorzystniejszej oferty (w ramach danej części zamówienia), z ofert spełniających wymagania, co do treści SWZ przy zastosowaniu kryterium.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 9

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: „Dostawa wyrobów, artykułów i urządzeń medycznych, stomatologicznych oraz fizjoterapeutycznych dla Jednostki Wojskowej Nr 6021”,
z podziałem na 11 (jedenaście) części:
część I zamówienia – Różne urządzenia i produkty medyczne – stetoskopy, ciśnieniomierze,
część II zamówienia – Różne urządzenia i produkty medyczne – sprzęt ratowniczy,
część III zamówienia – Przyrządy do fizykoterapii,
część IV zamówienia – Wyroby stomatologiczne,
część V zamówienia – Rękawice jedno razowe,
część VI zamówienia – Różne urządzenia i produkty medyczne – ratownicze,
część VII zamówienia – Przyrządy do fizykoterapii,
część VIII zamówienia – Opatrunki,
część IX zamówienia – Produkty farmaceutyczne - Leki,
część X zamówienia – Urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi,
część XI zamówienia – Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne.

Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
18400000-3 Odzież specjalna i dodatki,
18424300-0 Rękawice jednorazowe,
33000000-0 Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała,
33141110-4 Opatrunki,
33141300-3 Urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi,
33141800-8 Wyroby stomatologiczne,
3315500-1 Przyrządy do fizykoterapii,
33190000-8 Różne urządzenia i produkty medyczne,
33631600-8 Srodki antyseptyczne i dezynfekcyjne,
33680000-0 Wyroby farmaceutyczne.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: załączniki nr 1, 1.1 - 1.11, 5 do SWZ tj.: Specyfikacje asortymentowo – cenowe, Projektowane postanowienia umowy .

4.2.5.) Wartość części: 34664,42 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 33000000-0 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: ZAMAWIAJĄCY dokona wyboru najkorzystniejszej oferty (w ramach danej części zamówienia), z ofert spełniających wymagania, co do treści SWZ przy zastosowaniu kryterium.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 10

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: „Dostawa wyrobów, artykułów i urządzeń medycznych, stomatologicznych oraz fizjoterapeutycznych dla Jednostki Wojskowej Nr 6021”,
z podziałem na 11 (jedenaście) części:
część I zamówienia – Różne urządzenia i produkty medyczne – stetoskopy, ciśnieniomierze,
część II zamówienia – Różne urządzenia i produkty medyczne – sprzęt ratowniczy,
część III zamówienia – Przyrządy do fizykoterapii,
część IV zamówienia – Wyroby stomatologiczne,
część V zamówienia – Rękawice jedno razowe,
część VI zamówienia – Różne urządzenia i produkty medyczne – ratownicze,
część VII zamówienia – Przyrządy do fizykoterapii,
część VIII zamówienia – Opatrunki,
część IX zamówienia – Produkty farmaceutyczne - Leki,
część X zamówienia – Urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi,
część XI zamówienia – Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne.

Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
18400000-3 Odzież specjalna i dodatki,
18424300-0 Rękawice jednorazowe,
33000000-0 Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała,
33141110-4 Opatrunki,
33141300-3 Urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi,
33141800-8 Wyroby stomatologiczne,
3315500-1 Przyrządy do fizykoterapii,
33190000-8 Różne urządzenia i produkty medyczne,
33631600-8 Srodki antyseptyczne i dezynfekcyjne,
33680000-0 Wyroby farmaceutyczne.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: załączniki nr 1, 1.1 - 1.11, 5 do SWZ tj.: Specyfikacje asortymentowo – cenowe, Projektowane postanowienia umowy .

4.2.5.) Wartość części: 1678,52 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 33000000-0 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: ZAMAWIAJĄCY dokona wyboru najkorzystniejszej oferty (w ramach danej części zamówienia), z ofert spełniających wymagania, co do treści SWZ przy zastosowaniu kryterium.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 11

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: „Dostawa wyrobów, artykułów i urządzeń medycznych, stomatologicznych oraz fizjoterapeutycznych dla Jednostki Wojskowej Nr 6021”,
z podziałem na 11 (jedenaście) części:
część I zamówienia – Różne urządzenia i produkty medyczne – stetoskopy, ciśnieniomierze,
część II zamówienia – Różne urządzenia i produkty medyczne – sprzęt ratowniczy,
część III zamówienia – Przyrządy do fizykoterapii,
część IV zamówienia – Wyroby stomatologiczne,
część V zamówienia – Rękawice jedno razowe,
część VI zamówienia – Różne urządzenia i produkty medyczne – ratownicze,
część VII zamówienia – Przyrządy do fizykoterapii,
część VIII zamówienia – Opatrunki,
część IX zamówienia – Produkty farmaceutyczne - Leki,
część X zamówienia – Urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi,
część XI zamówienia – Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne.

Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
18400000-3 Odzież specjalna i dodatki,
18424300-0 Rękawice jednorazowe,
33000000-0 Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała,
33141110-4 Opatrunki,
33141300-3 Urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi,
33141800-8 Wyroby stomatologiczne,
3315500-1 Przyrządy do fizykoterapii,
33190000-8 Różne urządzenia i produkty medyczne,
33631600-8 Srodki antyseptyczne i dezynfekcyjne,
33680000-0 Wyroby farmaceutyczne.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: załączniki nr 1, 1.1 - 1.11, 5 do SWZ tj.: Specyfikacje asortymentowo – cenowe, Projektowane postanowienia umowy.

4.2.5.) Wartość części: 27783,35 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 33000000-0 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: ZAMAWIAJĄCY dokona wyboru najkorzystniejszej oferty (w ramach danej części zamówienia), z ofert spełniających wymagania, co do treści SWZ przy zastosowaniu kryterium.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

[Warunki udziału w postępowaniu]
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się WYKONAWCY, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie ar. 108 ust. 1, art. 109 ust. 1 pkt 4 z postępowania z zastrzeżeniem art. 110 ust. 2 oraz spełniają warunki określone w art. 112 ust. 2 ustawy Pzp dotyczące:
1.1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym. ZAMAWIAJĄCY nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie WYKONAWCA zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
1.2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. ZAMAWIAJĄCY nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie WYKONAWCA zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
1.3. Sytuacji finansowej lub ekonomicznej. ZAMAWIAJĄCY nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie WYKONAWCA zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
1.4. Zdolności technicznej lub zawodowej. ZAMAWIAJĄCY nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie WYKONAWCA zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się WYKONAWCY, którzy wykażą brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków z zastrzeżeniem art. 110 ust. 2 ustawy Pzp.
[Obligatoryjne podstawy wykluczenia – art. 108 ust. 1 ustawy Pzp]
3. Podstawy wykluczenia WYKONAWCY z postępowania o udzielenie zamówienia:
1) będącego osobą fizyczną, którą prawomocnie skazano za przestępstwo:
a) udziału w zorganizowanej grupie przestępczej albo związku mającym na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego, o którym mowa w art. 258 Kodeksu karnego,
b) handlu ludźmi, o którym mowa w art. 189a Kodeksu karnego,
c) o którym mowa w art. 228–230a, art. 250a Kodeksu karnego lub w art. 46 lub
art. 48 ustawy z dnia 25 czerwca 2010 r. o sporcie,
d) finansowania przestępstwa o charakterze terrorystycznym, o którym mowa w art. 165a Kodeksu karnego, lub przestępstwo udaremniania lub utrudniania stwierdzenia przestępnego pochodzenia pieniędzy lub ukrywania ich pochodzenia, o którym mowa w art. 299 Kodeksu karnego,
e) o charakterze terrorystycznym, o którym mowa w art. 115 § 20 Kodeksu karnego, lub mające na celu popełnienie tego przestępstwa,
f) powierzenia wykonywania pracy małoletniemu cudzoziemcowi,
o którym mowa w art. 9 ust. 2 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r.
o skutkach powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U. poz. 769
z późn. zm.),
g) przeciwko obrotowi gospodarczemu, o których mowa w art. 296 – 307 Kodeksu karnego, przestępstwo oszustwa, o którym mowa w art. 286 Kodeksu karnego, przestępstwo przeciwko wiarygodności dokumentów, o których mowa w art. 270–277d Kodeksu karnego, lub przestępstwo skarbowe,
h) o którym mowa w art. 9 ust. 1 i 3 lub art. 10 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r.
o skutkach powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
– lub za odpowiedni czyn zabroniony określony w przepisach prawa obcego;
2) jeżeli urzędującego członka jego organu zarządzającego lub nadzorczego, wspólnika spółki w spółce jawnej lub partnerskiej albo komplementariusza w spółce komandytowej lub komandytowo - akcyjnej lub prokurenta prawomocnie skazano za przestępstwo, o którym mowa w pkt 1;
3) wobec którego wydano prawomocny wyrok sądu lub ostateczną decyzję administracyjną o zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, chyba, że WYKONAWCA odpowiednio przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert dokonał płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłaty tych należności;
4) wobec którego prawomocnie orzeczono zakaz ubiegania się o zamówienia publiczne;
5) jeżeli ZAMAWIAJĄCY może stwierdzić, na podstawie wiarygodnych przesłanek, że WYKONAWCA zawarł z innymi wykonawcami porozumienie mające na celu zakłócenie konkurencji, w szczególności, jeżeli należąc do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji
i konsumentów (Dz. U. z 2020r., poz. 1096 z późn. zm.), złożyli odrębne oferty, oferty częściowe lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, chyba że wykażą, że przygotowali te oferty lub wnioski niezależnie od siebie;
6) jeżeli, w przypadkach, o których mowa w art. 85 ust. 1 ustawy Pzp, doszło do zakłócenia konkurencji wynikającego z wcześniejszego zaangażowania tego WYKONAWCY lub podmiotu, który należy z WYKONAWCĄ do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020r., poz. 1096 z późn. zm.), chyba, że spowodowane tym zakłócenie konkurencji może być wyeliminowane w inny sposób niż przez wykluczenie WYKONAWCY z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
4. WYKONAWCA może zostać wykluczony przez ZAMAWIAJĄCEGO na każdym etapie postępowania o udzielenie zamówienia.
[Fakultatywne podstawy wykluczenia]
5. Podstawy wykluczenia WYKONAWCY z postępowania o udzielenie zamówienia: ZAMAWIAJĄCY przewiduje wykluczenia WYKONAWCÓW, przypadku określonym
w art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp tj.: w stosunku do którego otwarto likwidację, ogłoszono upadłość, którego aktywami zarządza likwidator lub sąd, zawarł układ z wierzycielami, którego działalność gospodarcza jest zawieszona albo znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: ZAMAWIAJĄCY nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie WYKONAWCA zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: WYKONAWCA wraz z ofertą zobowiązany jest złożyć odpis lub informację
z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru , chyba że ZAMAWIAJĄCY może
je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych a WYKONAWCA wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów w odniesieniu do WYKONAWCY.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. ZAMAWIAJĄCY dopuszcza możliwość zmiany poszczególnych rzeczy objętych przedmiotem umowy na inne (tożsame), lub zmiany producenta asortymentu (dystrybutora) określonego w umowie, jeżeli zmiana jest konieczna z uwagi na brak lub wycofanie tej rzeczy z produkcji z zastrzeżeniem, że parametry techniczne, eksploatacyjne i użytkowe będą takie same lub lepsze, a cena wskazana w umowie nie ulegnie zwiększeniu – na wniosek WYKONAWCY.
2. ZAMAWIAJĄCY dopuszcza możliwość zmiany umowy w sytuacji, gdy nowy WYKONAWCA ma zastąpić dotychczasowego WYKONAWCĘ w wyniku sukcesji, wstępując w prawa i obowiązki WYKONAWCY, w następstwie przejęcia, połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji, dziedziczenia lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy WYKONAWCA spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy, a także nie ma na celu uniknięcia stosowania przepisów ustawy Pzp.
3. ZAMAWIAJĄCY wymaga, aby osoby biorące udział w realizacji umowy posiadały obywatelstwo polskie. W przypadku braku polskiego obywatelstwa wymagane jest posiadanie pozwolenia jednorazowego uprawniające do wstępu obcokrajowców na teren chronionej jednostki i instytucji wojskowej zgodnie z Decyzją Nr 19/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 24 stycznia 2017 r. w sprawie organizowania współpracy międzynarodowej w resorcie obrony narodowej.
4. Zgodnie z art. 15r. ustawy z 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych WYKONAWCA niezwłocznie poinformuje ZAMAWIAJĄCEGO o wpływie okoliczności związanych z wystąpieniem COVID-19 na należyte wykonanie umowy załączając stosowne oświadczenia lub inne dokumenty, które potwierdzą stan faktyczny podany w informacji. ZAMAWIAJĄCY przekaże WYKONAWCY swoje stanowisko wraz z uzasadnieniem w terminie 14 dni liczonym od dnia otrzymania oświadczenia lub dokumentów. Jeśli ZAMAWIAJĄCY uzna, że takie okoliczności mogą wpłynąć lub wpływają na należyte wykonanie umowy w uzgodnieniu z WYKONAWCĄ dokona zmiany umowy m.in. poprzez: zmianę terminu wykonania umowy lub jej części, lub czasowe zawieszenie wykonywania umowy lub jej części, zmianę sposobu wykonywania dostaw i odpowiadającą jej zmianę wynagrodzenia WYKONAWCY - o ile wzrost wynagrodzenia spowodowany każdą kolejną zmianą nie przekroczy 50% wartości pierwotnej umowy.
5. WYKONAWCA nie może bez uprzedniej pisemnej zgody ZAMAWIAJĄCEGO przenieść praw lub obowiązków wynikających z niniejszej Umowy na osobę trzecią.
6. W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową mają zastosowanie w szczególności przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964r. Kodeks cywilny.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-08-27 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/ozgst

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-08-27 09:05

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Termin realizacji przedmiotu zamówienia:
(dotyczy wszystkich części zamówienia)
do 30 dni kalendarzowych licząc od dnia podpisania umowy przez ZAMAWIAJĄCEGO nie później niż do dnia 20.12.2021r.
Termin obowiązywania umowy:
(dotyczy wszystkich części zamówienia)
od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2021 r.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wymianę zauszników - Brwinów
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania25-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wymianę zauszników, ze względu na jeden ułamany. Zainteresowanych proszę o kontakt.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI