Dostawa wyrobów, artykułów i urządzeń medycznych, stomatologicznych, fizjoterapeutycznych...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa wyrobów, artykułów i urządzeń medycznych, stomatologicznych, fizjoterapeutycznych oraz sprzętu laboratoryjnego dla Jednostki Wojskowej Nr 6021.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2024-08-13
  • ZamawiającyJednostka Wojskowa Nr 6021
  • Data publikacji ogłoszenia2024-07-12
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00409634
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa wyrobów, artykułów i urządzeń medycznych, stomatologicznych, fizjoterapeutycznych oraz sprzętu laboratoryjnego dla Jednostki Wojskowej Nr 6021.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Jednostka Wojskowa Nr 6021

1.3.) Oddział zamawiającego: Jednostka Wojskowa Nr 6021

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 146268471

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Żwirki i Wigury 9/13

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-909

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ozgst.zampub@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ozgst.wp.mil.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa wyrobów, artykułów i urządzeń medycznych, stomatologicznych, fizjoterapeutycznych oraz sprzętu laboratoryjnego dla Jednostki Wojskowej Nr 6021.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d66c2fd5-6012-467c-908c-107e6b00f731

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00409634

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00040603/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.11 Dostawa wyrobów, artykułów i urządzeń medycznych, stomatologicznych, fizjoterapeutycznych i pozostałych materiałów.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://portal.smartpzp.pl/ozgs

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://portal.smartpzp.pl/ozgs

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 10. Korzystanie z Systemu możliwe jest pod warunkiem spełnienia przez sprzęt,
z którego korzystają użytkownicy WYKONAWCY następujących minimalnych wymagań technicznych i specyfiki połączenia:
- posiadanie komputera o parametrach umożliwiających zainstalowanie następującego oprogramowania:
1) w zakresie podstawowych funkcjonalności – przegląd, pobieranie i załączanie dokumentów:
a) Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć
min. 3 GB RAM, procesor 1500 MHz lub lepszy, jeden z systemów operacyjnych Linux Kernel 4.0, Windows 7 i MacOS 10.12 - lub ich nowsze wersje,
b) przeglądarka internetowa Mozilla Firefox ver. 65 i późniejsze, Google Chrome ver. 66 i późniejsze lub Opera w ver. 58 i późniejsze, Microsoft Edge ver 18 i późniejsze, Internet Explorer 11,
c) Lista zalecanych przeglądarek internetowych: Google Chrome, Mozilla Firefox,Opera. Zalecane jest używanie najnowszych wersji przeglądarek,
2) w zakresie składania podpisu kwalifikowanego (za pośrednictwem platformy SmartPZP):
a) zainstalowane środowisko Java w wersji min. 1.8 (jre),
b) w przypadku przeglądarek Opera, Chrome i Firefox należy doinstalować dodatek do przeglądarki Szafir SDK Web,
c) oprogramowania SzafirHost w systemie operacyjnym.
Instrukcja instalowania oprogramowania wskazanego w punktach a, b i c powyżej znajduje się w Systemie w zakładce E-learning.
Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych i informacji przekazywanych przy ich użyciu zostały opisane w Regulaminie korzystania z usług Systemu (Regulamin Portalu e-Usług) dostępnym z poziomu modułu E-learning dla wszystkich użytkowników Systemu oraz podczas rejestracji konta WYKONAWCY dla WYKONAWCÓW.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuje się, że:
1) Administratorem danych osobowych wykonawcy jest: Jednostka Wojskowa Nr 6021, ul. Żwirki i Wigury 9/13, 00-909 Warszawa,
2) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych (IOD), z którym wykonawca może skontaktować poprzez adres e-mail: ozgst.iodo@ron.mil.pl.
Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18-19 oraz art. 74-76 ustawy Pzp. Dane osobowe będą przechowywane na czas przewidziany przepisami prawa. Obowiązek podania przez danych osobowych bezpośrednio dotyczących wykonawcy jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z Pzp. W odniesieniu do danych osobowych wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
Wykonawca posiada:
1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
3) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Wykonawcy nie przysługuje:
1) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych,
gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 57/2024/TP/SŁ.ZDR./OPBMR.

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 153962,70 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 14

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: dostawa wyrobów, artykułów i urządzeń medycznych, stomatologicznych, fizjoterapeutycznych oraz sprzętu laboratoryjnego z podziałem na 14 (czternaście) części:
część I zamówienia – dostawa artykułów higienicznych z papieru,
część II zamówienia – dostawa różnych urządzeń i produktów medycznych - ratowniczych,
część III zamówienia – dostawa przyrządów do fizykoterapii,
część IV zamówienia – dostawa rękawic jednorazowych,
część V zamówienia – dostawa opatrunków,
część VI zamówienia – dostawa leków,
część VII zamówienia – dostawa urządzeń do nakłuwania żył, pobierania krwi,
część VIII zamówienia – dostawa środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych,
część IX zamówienia – dostawa wyrobów stomatologicznych,
część X zamówienia – dostawa testów paskowych,
część XI zamówienia – dostawa węża silikonowego,
część XII zamówienia – dostawa sprzętu laboratoryjnego,
część XIII zamówienia – dostawa taśm,
część XIV zamówienia – dostawa folii.

Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
18400000-3 artykuły higieniczne i z papieru,
33190000-8 różne urządzenia i produkty medyczne – ratownicze,
33155000-1 przyrządy do fizykoterapii,
18424300-0 rękawice jednorazowe,
33141110-4 opatrunki,
33680000-0 produkty farmaceutyczne – leki,
33141300-3 urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi,
33631600-8 środki antyseptyczne i dezynfekcyjne,
33141800-8 wyroby stomatologiczne,
33124131-2 testy paskowe,
38000000-5 sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki nr 1, 1.1. - 1.14., oraz nr 5.1. – 5.2. do SWZ tj.: Formularz ofertowy wraz ze Specyfikacją asortymentowo – cenową oraz Projektowane postanowienia umowy.
ZAMAWIAJĄCY dopuszcza składania ofert częściowych, z których każda będzie oceniana przez ZAMAWIAJĄCEGO oddzielnie, według zasad opisanych w SWZ. Zamówienie podzielone zostało na części, zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 1.1. – 1.14. do SWZ. Każdy z WYKONAWCÓW może złożyć ofertę na dowolnie wybraną część/części. Wymagane jest złożenie oferty na wszystkie wymagane pozycje asortymentowe w ramach danej części.

4.2.5.) Wartość części: 9756,10 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 33770000-8 - Artykuły higieniczne z papieru

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: ZAMAWIAJĄCY dokona wyboru najkorzystniejszej oferty (odrębnie dla każdej z części zamówienia), z ofert spełniających wymagania, co do treści SWZ przy zastosowaniu kryterium.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostawy przedmiotu zamówienia licząc od dnia podpisania umowy przez ZAMAWIAJĄCEGO (min. 7 – max 14 dni kalendarzowych).

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: dostawa wyrobów, artykułów i urządzeń medycznych, stomatologicznych, fizjoterapeutycznych oraz sprzętu laboratoryjnego z podziałem na 14 (czternaście) części:
część I zamówienia – dostawa artykułów higienicznych z papieru,
część II zamówienia – dostawa różnych urządzeń i produktów medycznych - ratowniczych,
część III zamówienia – dostawa przyrządów do fizykoterapii,
część IV zamówienia – dostawa rękawic jednorazowych,
część V zamówienia – dostawa opatrunków,
część VI zamówienia – dostawa leków,
część VII zamówienia – dostawa urządzeń do nakłuwania żył, pobierania krwi,
część VIII zamówienia – dostawa środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych,
część IX zamówienia – dostawa wyrobów stomatologicznych,
część X zamówienia – dostawa testów paskowych,
część XI zamówienia – dostawa węża silikonowego,
część XII zamówienia – dostawa sprzętu laboratoryjnego,
część XIII zamówienia – dostawa taśm,
część XIV zamówienia – dostawa folii.

Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
33770000-8 artykuły higieniczne i z papieru,
33190000-8 różne urządzenia i produkty medyczne – ratownicze,
33155000-1 przyrządy do fizykoterapii,
18424300-0 rękawice jednorazowe,
33141110-4 opatrunki,
33680000-0 produkty farmaceutyczne – leki,
33141300-3 urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi,
33631600-8 środki antyseptyczne i dezynfekcyjne,
33141800-8 wyroby stomatologiczne,
33124131-2 testy paskowe,
38000000-5 sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki nr 1, 1.1. - 1.14., oraz nr 5.1. – 5.2. do SWZ tj.: Formularz ofertowy wraz ze Specyfikacją asortymentowo – cenową oraz Projektowane postanowienia umowy.
ZAMAWIAJĄCY dopuszcza składania ofert częściowych, z których każda będzie oceniana przez ZAMAWIAJĄCEGO oddzielnie, według zasad opisanych w SWZ. Zamówienie podzielone zostało na części, zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 1.1. – 1.14. do SWZ. Każdy z WYKONAWCÓW może złożyć ofertę na dowolnie wybraną część/części. Wymagane jest złożenie oferty na wszystkie wymagane pozycje asortymentowe w ramach danej części.

4.2.5.) Wartość części: 4444,03 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: ZAMAWIAJĄCY dokona wyboru najkorzystniejszej oferty (odrębnie dla każdej z części zamówienia), z ofert spełniających wymagania, co do treści SWZ przy zastosowaniu kryterium.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostawy przedmiotu zamówienia licząc od dnia podpisania umowy przez ZAMAWIAJĄCEGO (min. 7 – max 14 dni kalendarzowych).

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: dostawa wyrobów, artykułów i urządzeń medycznych, stomatologicznych, fizjoterapeutycznych oraz sprzętu laboratoryjnego z podziałem na 14 (czternaście) części:

część I zamówienia – dostawa artykułów higienicznych z papieru,
część II zamówienia – dostawa różnych urządzeń i produktów medycznych - ratowniczych,
część III zamówienia – dostawa przyrządów do fizykoterapii,
część IV zamówienia – dostawa rękawic jednorazowych,
część V zamówienia – dostawa opatrunków,
część VI zamówienia – dostawa leków,
część VII zamówienia – dostawa urządzeń do nakłuwania żył, pobierania krwi,
część VIII zamówienia – dostawa środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych,
część IX zamówienia – dostawa wyrobów stomatologicznych,
część X zamówienia – dostawa testów paskowych,
część XI zamówienia – dostawa węża silikonowego,
część XII zamówienia – dostawa sprzętu laboratoryjnego,
część XIII zamówienia – dostawa taśm,
część XIV zamówienia – dostawa folii.

Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
33770000-8 artykuły higieniczne i z papieru,
33190000-8 różne urządzenia i produkty medyczne – ratownicze,
33155000-1 przyrządy do fizykoterapii,
18424300-0 rękawice jednorazowe,
33141110-4 opatrunki,
33680000-0 produkty farmaceutyczne – leki,
33141300-3 urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi,
33631600-8 środki antyseptyczne i dezynfekcyjne,
33141800-8 wyroby stomatologiczne,
33124131-2 testy paskowe,
38000000-5 sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki nr 1, 1.1. - 1.14., oraz nr 5.1. – 5.2. do SWZ tj.: Formularz ofertowy wraz ze Specyfikacją asortymentowo – cenową oraz Projektowane postanowienia umowy.
ZAMAWIAJĄCY dopuszcza składania ofert częściowych, z których każda będzie oceniana przez ZAMAWIAJĄCEGO oddzielnie, według zasad opisanych w SWZ. Zamówienie podzielone zostało na części, zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 1.1. – 1.14. do SWZ. Każdy z WYKONAWCÓW może złożyć ofertę na dowolnie wybraną część/części. Wymagane jest złożenie oferty na wszystkie wymagane pozycje asortymentowe w ramach danej części.

4.2.5.) Wartość części: 6393,51 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 33155000-1 - Przyrządy do fizykoterapii

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: ZAMAWIAJĄCY dokona wyboru najkorzystniejszej oferty (odrębnie dla każdej z części zamówienia), z ofert spełniających wymagania, co do treści SWZ przy zastosowaniu kryterium.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostawy przedmiotu zamówienia licząc od dnia podpisania umowy przez ZAMAWIAJĄCEGO (min. 7 – max 14 dni kalendarzowych).

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: dostawa wyrobów, artykułów i urządzeń medycznych, stomatologicznych, fizjoterapeutycznych oraz sprzętu laboratoryjnego z podziałem na 14 (czternaście) części:

część I zamówienia – dostawa artykułów higienicznych z papieru,
część II zamówienia – dostawa różnych urządzeń i produktów medycznych - ratowniczych,
część III zamówienia – dostawa przyrządów do fizykoterapii,
część IV zamówienia – dostawa rękawic jednorazowych,
część V zamówienia – dostawa opatrunków,
część VI zamówienia – dostawa leków,
część VII zamówienia – dostawa urządzeń do nakłuwania żył, pobierania krwi,
część VIII zamówienia – dostawa środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych,
część IX zamówienia – dostawa wyrobów stomatologicznych,
część X zamówienia – dostawa testów paskowych,
część XI zamówienia – dostawa węża silikonowego,
część XII zamówienia – dostawa sprzętu laboratoryjnego,
część XIII zamówienia – dostawa taśm,
część XIV zamówienia – dostawa folii.

Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
33770000-8 artykuły higieniczne i z papieru,
33190000-8 różne urządzenia i produkty medyczne – ratownicze,
33155000-1 przyrządy do fizykoterapii,
18424300-0 rękawice jednorazowe,
33141110-4 opatrunki,
33680000-0 produkty farmaceutyczne – leki,
33141300-3 urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi,
33631600-8 środki antyseptyczne i dezynfekcyjne,
33141800-8 wyroby stomatologiczne,
33124131-2 testy paskowe,
38000000-5 sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki nr 1, 1.1. - 1.14., oraz nr 5.1. – 5.2. do SWZ tj.: Formularz ofertowy wraz ze Specyfikacją asortymentowo – cenową oraz Projektowane postanowienia umowy.
ZAMAWIAJĄCY dopuszcza składania ofert częściowych, z których każda będzie oceniana przez ZAMAWIAJĄCEGO oddzielnie, według zasad opisanych w SWZ. Zamówienie podzielone zostało na części, zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 1.1. – 1.14. do SWZ. Każdy z WYKONAWCÓW może złożyć ofertę na dowolnie wybraną część/części. Wymagane jest złożenie oferty na wszystkie wymagane pozycje asortymentowe w ramach danej części.

4.2.5.) Wartość części: 2483,49 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 18424300-0 - Rękawice jednorazowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: ZAMAWIAJĄCY dokona wyboru najkorzystniejszej oferty (odrębnie dla każdej z części zamówienia), z ofert spełniających wymagania, co do treści SWZ przy zastosowaniu kryterium.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostawy przedmiotu zamówienia licząc od dnia podpisania umowy przez ZAMAWIAJĄCEGO (min. 7 – max 14 dni kalendarzowych).

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: dostawa wyrobów, artykułów i urządzeń medycznych, stomatologicznych, fizjoterapeutycznych oraz sprzętu laboratoryjnego z podziałem na 14 (czternaście) części:

część I zamówienia – dostawa artykułów higienicznych z papieru,
część II zamówienia – dostawa różnych urządzeń i produktów medycznych - ratowniczych,
część III zamówienia – dostawa przyrządów do fizykoterapii,
część IV zamówienia – dostawa rękawic jednorazowych,
część V zamówienia – dostawa opatrunków,
część VI zamówienia – dostawa leków,
część VII zamówienia – dostawa urządzeń do nakłuwania żył, pobierania krwi,
część VIII zamówienia – dostawa środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych,
część IX zamówienia – dostawa wyrobów stomatologicznych,
część X zamówienia – dostawa testów paskowych,
część XI zamówienia – dostawa węża silikonowego,
część XII zamówienia – dostawa sprzętu laboratoryjnego,
część XIII zamówienia – dostawa taśm,
część XIV zamówienia – dostawa folii.

Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
33770000-8 artykuły higieniczne i z papieru,
33190000-8 różne urządzenia i produkty medyczne – ratownicze,
33155000-1 przyrządy do fizykoterapii,
18424300-0 rękawice jednorazowe,
33141110-4 opatrunki,
33680000-0 produkty farmaceutyczne – leki,
33141300-3 urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi,
33631600-8 środki antyseptyczne i dezynfekcyjne,
33141800-8 wyroby stomatologiczne,
33124131-2 testy paskowe,
38000000-5 sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki nr 1, 1.1. - 1.14., oraz nr 5.1. – 5.2. do SWZ tj.: Formularz ofertowy wraz ze Specyfikacją asortymentowo – cenową oraz Projektowane postanowienia umowy.
ZAMAWIAJĄCY dopuszcza składania ofert częściowych, z których każda będzie oceniana przez ZAMAWIAJĄCEGO oddzielnie, według zasad opisanych w SWZ. Zamówienie podzielone zostało na części, zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 1.1. – 1.14. do SWZ. Każdy z WYKONAWCÓW może złożyć ofertę na dowolnie wybraną część/części. Wymagane jest złożenie oferty na wszystkie wymagane pozycje asortymentowe w ramach danej części.

4.2.5.) Wartość części: 14798,44 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: ZAMAWIAJĄCY dokona wyboru najkorzystniejszej oferty (odrębnie dla każdej z części zamówienia), z ofert spełniających wymagania, co do treści SWZ przy zastosowaniu kryterium.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostawy przedmiotu zamówienia licząc od dnia podpisania umowy przez ZAMAWIAJĄCEGO (min. 7 – max 14 dni kalendarzowych).

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: dostawa wyrobów, artykułów i urządzeń medycznych, stomatologicznych, fizjoterapeutycznych oraz sprzętu laboratoryjnego z podziałem na 14 (czternaście) części:

część I zamówienia – dostawa artykułów higienicznych z papieru,
część II zamówienia – dostawa różnych urządzeń i produktów medycznych - ratowniczych,
część III zamówienia – dostawa przyrządów do fizykoterapii,
część IV zamówienia – dostawa rękawic jednorazowych,
część V zamówienia – dostawa opatrunków,
część VI zamówienia – dostawa leków,
część VII zamówienia – dostawa urządzeń do nakłuwania żył, pobierania krwi,
część VIII zamówienia – dostawa środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych,
część IX zamówienia – dostawa wyrobów stomatologicznych,
część X zamówienia – dostawa testów paskowych,
część XI zamówienia – dostawa węża silikonowego,
część XII zamówienia – dostawa sprzętu laboratoryjnego,
część XIII zamówienia – dostawa taśm,
część XIV zamówienia – dostawa folii.

Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
33770000-8 artykuły higieniczne i z papieru,
33190000-8 różne urządzenia i produkty medyczne – ratownicze,
33155000-1 przyrządy do fizykoterapii,
18424300-0 rękawice jednorazowe,
33141110-4 opatrunki,
33680000-0 produkty farmaceutyczne – leki,
33141300-3 urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi,
33631600-8 środki antyseptyczne i dezynfekcyjne,
33141800-8 wyroby stomatologiczne,
33124131-2 testy paskowe,
38000000-5 sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki nr 1, 1.1. - 1.14., oraz nr 5.1. – 5.2. do SWZ tj.: Formularz ofertowy wraz ze Specyfikacją asortymentowo – cenową oraz Projektowane postanowienia umowy.
ZAMAWIAJĄCY dopuszcza składania ofert częściowych, z których każda będzie oceniana przez ZAMAWIAJĄCEGO oddzielnie, według zasad opisanych w SWZ. Zamówienie podzielone zostało na części, zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 1.1. – 1.14. do SWZ. Każdy z WYKONAWCÓW może złożyć ofertę na dowolnie wybraną część/części. Wymagane jest złożenie oferty na wszystkie wymagane pozycje asortymentowe w ramach danej części.

4.2.5.) Wartość części: 13855,64 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 33680000-0 - Wyroby farmaceutyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: ZAMAWIAJĄCY dokona wyboru najkorzystniejszej oferty (odrębnie dla każdej z części zamówienia), z ofert spełniających wymagania, co do treści SWZ przy zastosowaniu kryterium.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostawy przedmiotu zamówienia licząc od dnia podpisania umowy przez ZAMAWIAJĄCEGO (min. 7 – max 14 dni kalendarzowych).

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: dostawa wyrobów, artykułów i urządzeń medycznych, stomatologicznych, fizjoterapeutycznych oraz sprzętu laboratoryjnego z podziałem na 14 (czternaście) części:

część I zamówienia – dostawa artykułów higienicznych z papieru,
część II zamówienia – dostawa różnych urządzeń i produktów medycznych - ratowniczych,
część III zamówienia – dostawa przyrządów do fizykoterapii,
część IV zamówienia – dostawa rękawic jednorazowych,
część V zamówienia – dostawa opatrunków,
część VI zamówienia – dostawa leków,
część VII zamówienia – dostawa urządzeń do nakłuwania żył, pobierania krwi,
część VIII zamówienia – dostawa środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych,
część IX zamówienia – dostawa wyrobów stomatologicznych,
część X zamówienia – dostawa testów paskowych,
część XI zamówienia – dostawa węża silikonowego,
część XII zamówienia – dostawa sprzętu laboratoryjnego,
część XIII zamówienia – dostawa taśm,
część XIV zamówienia – dostawa folii.

Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
33770000-8 artykuły higieniczne i z papieru,
33190000-8 różne urządzenia i produkty medyczne – ratownicze,
33155000-1 przyrządy do fizykoterapii,
18424300-0 rękawice jednorazowe,
33141110-4 opatrunki,
33680000-0 produkty farmaceutyczne – leki,
33141300-3 urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi,
33631600-8 środki antyseptyczne i dezynfekcyjne,
33141800-8 wyroby stomatologiczne,
33124131-2 testy paskowe,
38000000-5 sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki nr 1, 1.1. - 1.14., oraz nr 5.1. – 5.2. do SWZ tj.: Formularz ofertowy wraz ze Specyfikacją asortymentowo – cenową oraz Projektowane postanowienia umowy.
ZAMAWIAJĄCY dopuszcza składania ofert częściowych, z których każda będzie oceniana przez ZAMAWIAJĄCEGO oddzielnie, według zasad opisanych w SWZ. Zamówienie podzielone zostało na części, zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 1.1. – 1.14. do SWZ. Każdy z WYKONAWCÓW może złożyć ofertę na dowolnie wybraną część/części. Wymagane jest złożenie oferty na wszystkie wymagane pozycje asortymentowe w ramach danej części.

4.2.5.) Wartość części: 18375,26 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 33141300-3 - Urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: ZAMAWIAJĄCY dokona wyboru najkorzystniejszej oferty (odrębnie dla każdej z części zamówienia), z ofert spełniających wymagania, co do treści SWZ przy zastosowaniu kryterium.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostawy przedmiotu zamówienia licząc od dnia podpisania umowy przez ZAMAWIAJĄCEGO (min. 7 – max 14 dni kalendarzowych).

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: dostawa wyrobów, artykułów i urządzeń medycznych, stomatologicznych, fizjoterapeutycznych oraz sprzętu laboratoryjnego z podziałem na 14 (czternaście) części:

część I zamówienia – dostawa artykułów higienicznych z papieru,
część II zamówienia – dostawa różnych urządzeń i produktów medycznych - ratowniczych,
część III zamówienia – dostawa przyrządów do fizykoterapii,
część IV zamówienia – dostawa rękawic jednorazowych,
część V zamówienia – dostawa opatrunków,
część VI zamówienia – dostawa leków,
część VII zamówienia – dostawa urządzeń do nakłuwania żył, pobierania krwi,
część VIII zamówienia – dostawa środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych,
część IX zamówienia – dostawa wyrobów stomatologicznych,
część X zamówienia – dostawa testów paskowych,
część XI zamówienia – dostawa węża silikonowego,
część XII zamówienia – dostawa sprzętu laboratoryjnego,
część XIII zamówienia – dostawa taśm,
część XIV zamówienia – dostawa folii.

Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
33770000-8 artykuły higieniczne i z papieru,
33190000-8 różne urządzenia i produkty medyczne – ratownicze,
33155000-1 przyrządy do fizykoterapii,
18424300-0 rękawice jednorazowe,
33141110-4 opatrunki,
33680000-0 produkty farmaceutyczne – leki,
33141300-3 urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi,
33631600-8 środki antyseptyczne i dezynfekcyjne,
33141800-8 wyroby stomatologiczne,
33124131-2 testy paskowe,
38000000-5 sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki nr 1, 1.1. - 1.14., oraz nr 5.1. – 5.2. do SWZ tj.: Formularz ofertowy wraz ze Specyfikacją asortymentowo – cenową oraz Projektowane postanowienia umowy.
ZAMAWIAJĄCY dopuszcza składania ofert częściowych, z których każda będzie oceniana przez ZAMAWIAJĄCEGO oddzielnie, według zasad opisanych w SWZ. Zamówienie podzielone zostało na części, zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 1.1. – 1.14. do SWZ. Każdy z WYKONAWCÓW może złożyć ofertę na dowolnie wybraną część/części. Wymagane jest złożenie oferty na wszystkie wymagane pozycje asortymentowe w ramach danej części.

4.2.5.) Wartość części: 41345,75 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: ZAMAWIAJĄCY dokona wyboru najkorzystniejszej oferty (odrębnie dla każdej z części zamówienia), z ofert spełniających wymagania, co do treści SWZ przy zastosowaniu kryterium.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostawy przedmiotu zamówienia licząc od dnia podpisania umowy przez ZAMAWIAJĄCEGO (min. 7 – max 14 dni kalendarzowych).

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 9

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: dostawa wyrobów, artykułów i urządzeń medycznych, stomatologicznych, fizjoterapeutycznych oraz sprzętu laboratoryjnego z podziałem na 14 (czternaście) części:

część I zamówienia – dostawa artykułów higienicznych z papieru,
część II zamówienia – dostawa różnych urządzeń i produktów medycznych - ratowniczych,
część III zamówienia – dostawa przyrządów do fizykoterapii,
część IV zamówienia – dostawa rękawic jednorazowych,
część V zamówienia – dostawa opatrunków,
część VI zamówienia – dostawa leków,
część VII zamówienia – dostawa urządzeń do nakłuwania żył, pobierania krwi,
część VIII zamówienia – dostawa środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych,
część IX zamówienia – dostawa wyrobów stomatologicznych,
część X zamówienia – dostawa testów paskowych,
część XI zamówienia – dostawa węża silikonowego,
część XII zamówienia – dostawa sprzętu laboratoryjnego,
część XIII zamówienia – dostawa taśm,
część XIV zamówienia – dostawa folii.

Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
33770000-8 artykuły higieniczne i z papieru,
33190000-8 różne urządzenia i produkty medyczne – ratownicze,
33155000-1 przyrządy do fizykoterapii,
18424300-0 rękawice jednorazowe,
33141110-4 opatrunki,
33680000-0 produkty farmaceutyczne – leki,
33141300-3 urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi,
33631600-8 środki antyseptyczne i dezynfekcyjne,
33141800-8 wyroby stomatologiczne,
33124131-2 testy paskowe,
38000000-5 sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki nr 1, 1.1. - 1.14., oraz nr 5.1. – 5.2. do SWZ tj.: Formularz ofertowy wraz ze Specyfikacją asortymentowo – cenową oraz Projektowane postanowienia umowy.
ZAMAWIAJĄCY dopuszcza składania ofert częściowych, z których każda będzie oceniana przez ZAMAWIAJĄCEGO oddzielnie, według zasad opisanych w SWZ. Zamówienie podzielone zostało na części, zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 1.1. – 1.14. do SWZ. Każdy z WYKONAWCÓW może złożyć ofertę na dowolnie wybraną część/części. Wymagane jest złożenie oferty na wszystkie wymagane pozycje asortymentowe w ramach danej części.

4.2.5.) Wartość części: 25364,64 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 33141800-8 - Wyroby stomatologiczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: ZAMAWIAJĄCY dokona wyboru najkorzystniejszej oferty (odrębnie dla każdej z części zamówienia), z ofert spełniających wymagania, co do treści SWZ przy zastosowaniu kryterium.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostawy przedmiotu zamówienia licząc od dnia podpisania umowy przez ZAMAWIAJĄCEGO (min. 7 – max 14 dni kalendarzowych).

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 10

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: dostawa wyrobów, artykułów i urządzeń medycznych, stomatologicznych, fizjoterapeutycznych oraz sprzętu laboratoryjnego z podziałem na 14 (czternaście) części:

część I zamówienia – dostawa artykułów higienicznych z papieru,
część II zamówienia – dostawa różnych urządzeń i produktów medycznych - ratowniczych,
część III zamówienia – dostawa przyrządów do fizykoterapii,
część IV zamówienia – dostawa rękawic jednorazowych,
część V zamówienia – dostawa opatrunków,
część VI zamówienia – dostawa leków,
część VII zamówienia – dostawa urządzeń do nakłuwania żył, pobierania krwi,
część VIII zamówienia – dostawa środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych,
część IX zamówienia – dostawa wyrobów stomatologicznych,
część X zamówienia – dostawa testów paskowych,
część XI zamówienia – dostawa węża silikonowego,
część XII zamówienia – dostawa sprzętu laboratoryjnego,
część XIII zamówienia – dostawa taśm,
część XIV zamówienia – dostawa folii.

Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
33770000-8 artykuły higieniczne i z papieru,
33190000-8 różne urządzenia i produkty medyczne – ratownicze,
33155000-1 przyrządy do fizykoterapii,
18424300-0 rękawice jednorazowe,
33141110-4 opatrunki,
33680000-0 produkty farmaceutyczne – leki,
33141300-3 urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi,
33631600-8 środki antyseptyczne i dezynfekcyjne,
33141800-8 wyroby stomatologiczne,
33124131-2 testy paskowe,
38000000-5 sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki nr 1, 1.1. - 1.14., oraz nr 5.1. – 5.2. do SWZ tj.: Formularz ofertowy wraz ze Specyfikacją asortymentowo – cenową oraz Projektowane postanowienia umowy.
ZAMAWIAJĄCY dopuszcza składania ofert częściowych, z których każda będzie oceniana przez ZAMAWIAJĄCEGO oddzielnie, według zasad opisanych w SWZ. Zamówienie podzielone zostało na części, zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 1.1. – 1.14. do SWZ. Każdy z WYKONAWCÓW może złożyć ofertę na dowolnie wybraną część/części. Wymagane jest złożenie oferty na wszystkie wymagane pozycje asortymentowe w ramach danej części.

4.2.5.) Wartość części: 371,61 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 33124131-2 - Paski odczynnikowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: ZAMAWIAJĄCY dokona wyboru najkorzystniejszej oferty (odrębnie dla każdej z części zamówienia), z ofert spełniających wymagania, co do treści SWZ przy zastosowaniu kryterium.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostawy przedmiotu zamówienia licząc od dnia podpisania umowy przez ZAMAWIAJĄCEGO (min. 7 – max 14 dni kalendarzowych).

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 11

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: dostawa wyrobów, artykułów i urządzeń medycznych, stomatologicznych, fizjoterapeutycznych oraz sprzętu laboratoryjnego z podziałem na 14 (czternaście) części:

część I zamówienia – dostawa artykułów higienicznych z papieru,
część II zamówienia – dostawa różnych urządzeń i produktów medycznych - ratowniczych,
część III zamówienia – dostawa przyrządów do fizykoterapii,
część IV zamówienia – dostawa rękawic jednorazowych,
część V zamówienia – dostawa opatrunków,
część VI zamówienia – dostawa leków,
część VII zamówienia – dostawa urządzeń do nakłuwania żył, pobierania krwi,
część VIII zamówienia – dostawa środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych,
część IX zamówienia – dostawa wyrobów stomatologicznych,
część X zamówienia – dostawa testów paskowych,
część XI zamówienia – dostawa węża silikonowego,
część XII zamówienia – dostawa sprzętu laboratoryjnego,
część XIII zamówienia – dostawa taśm,
część XIV zamówienia – dostawa folii.

Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
33770000-8 artykuły higieniczne i z papieru,
33190000-8 różne urządzenia i produkty medyczne – ratownicze,
33155000-1 przyrządy do fizykoterapii,
18424300-0 rękawice jednorazowe,
33141110-4 opatrunki,
33680000-0 produkty farmaceutyczne – leki,
33141300-3 urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi,
33631600-8 środki antyseptyczne i dezynfekcyjne,
33141800-8 wyroby stomatologiczne,
33124131-2 testy paskowe,
38000000-5 sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki nr 1, 1.1. - 1.14., oraz nr 5.1. – 5.2. do SWZ tj.: Formularz ofertowy wraz ze Specyfikacją asortymentowo – cenową oraz Projektowane postanowienia umowy.
ZAMAWIAJĄCY dopuszcza składania ofert częściowych, z których każda będzie oceniana przez ZAMAWIAJĄCEGO oddzielnie, według zasad opisanych w SWZ. Zamówienie podzielone zostało na części, zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 1.1. – 1.14. do SWZ. Każdy z WYKONAWCÓW może złożyć ofertę na dowolnie wybraną część/części. Wymagane jest złożenie oferty na wszystkie wymagane pozycje asortymentowe w ramach danej części.

4.2.5.) Wartość części: 150,30 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: ZAMAWIAJĄCY dokona wyboru najkorzystniejszej oferty (odrębnie dla każdej z części zamówienia), z ofert spełniających wymagania, co do treści SWZ przy zastosowaniu kryterium.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostawy przedmiotu zamówienia licząc od dnia podpisania umowy przez ZAMAWIAJĄCEGO (min. 10 – max 20 dni kalendarzowych).

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 12

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: dostawa wyrobów, artykułów i urządzeń medycznych, stomatologicznych, fizjoterapeutycznych oraz sprzętu laboratoryjnego z podziałem na 14 (czternaście) części:

część I zamówienia – dostawa artykułów higienicznych z papieru,
część II zamówienia – dostawa różnych urządzeń i produktów medycznych - ratowniczych,
część III zamówienia – dostawa przyrządów do fizykoterapii,
część IV zamówienia – dostawa rękawic jednorazowych,
część V zamówienia – dostawa opatrunków,
część VI zamówienia – dostawa leków,
część VII zamówienia – dostawa urządzeń do nakłuwania żył, pobierania krwi,
część VIII zamówienia – dostawa środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych,
część IX zamówienia – dostawa wyrobów stomatologicznych,
część X zamówienia – dostawa testów paskowych,
część XI zamówienia – dostawa węża silikonowego,
część XII zamówienia – dostawa sprzętu laboratoryjnego,
część XIII zamówienia – dostawa taśm,
część XIV zamówienia – dostawa folii.

Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
33770000-8 artykuły higieniczne i z papieru,
33190000-8 różne urządzenia i produkty medyczne – ratownicze,
33155000-1 przyrządy do fizykoterapii,
18424300-0 rękawice jednorazowe,
33141110-4 opatrunki,
33680000-0 produkty farmaceutyczne – leki,
33141300-3 urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi,
33631600-8 środki antyseptyczne i dezynfekcyjne,
33141800-8 wyroby stomatologiczne,
33124131-2 testy paskowe,
38000000-5 sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki nr 1, 1.1. - 1.14., oraz nr 5.1. – 5.2. do SWZ tj.: Formularz ofertowy wraz ze Specyfikacją asortymentowo – cenową oraz Projektowane postanowienia umowy.
ZAMAWIAJĄCY dopuszcza składania ofert częściowych, z których każda będzie oceniana przez ZAMAWIAJĄCEGO oddzielnie, według zasad opisanych w SWZ. Zamówienie podzielone zostało na części, zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 1.1. – 1.14. do SWZ. Każdy z WYKONAWCÓW może złożyć ofertę na dowolnie wybraną część/części. Wymagane jest złożenie oferty na wszystkie wymagane pozycje asortymentowe w ramach danej części.

4.2.5.) Wartość części: 9637,95 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: ZAMAWIAJĄCY dokona wyboru najkorzystniejszej oferty (odrębnie dla każdej z części zamówienia), z ofert spełniających wymagania, co do treści SWZ przy zastosowaniu kryterium.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostawy przedmiotu zamówienia licząc od dnia podpisania umowy przez ZAMAWIAJĄCEGO (min. 10 – max 20 dni kalendarzowych).

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 13

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: dostawa wyrobów, artykułów i urządzeń medycznych, stomatologicznych, fizjoterapeutycznych oraz sprzętu laboratoryjnego z podziałem na 14 (czternaście) części:

część I zamówienia – dostawa artykułów higienicznych z papieru,
część II zamówienia – dostawa różnych urządzeń i produktów medycznych - ratowniczych,
część III zamówienia – dostawa przyrządów do fizykoterapii,
część IV zamówienia – dostawa rękawic jednorazowych,
część V zamówienia – dostawa opatrunków,
część VI zamówienia – dostawa leków,
część VII zamówienia – dostawa urządzeń do nakłuwania żył, pobierania krwi,
część VIII zamówienia – dostawa środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych,
część IX zamówienia – dostawa wyrobów stomatologicznych,
część X zamówienia – dostawa testów paskowych,
część XI zamówienia – dostawa węża silikonowego,
część XII zamówienia – dostawa sprzętu laboratoryjnego,
część XIII zamówienia – dostawa taśm,
część XIV zamówienia – dostawa folii.

Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
33770000-8 artykuły higieniczne i z papieru,
33190000-8 różne urządzenia i produkty medyczne – ratownicze,
33155000-1 przyrządy do fizykoterapii,
18424300-0 rękawice jednorazowe,
33141110-4 opatrunki,
33680000-0 produkty farmaceutyczne – leki,
33141300-3 urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi,
33631600-8 środki antyseptyczne i dezynfekcyjne,
33141800-8 wyroby stomatologiczne,
33124131-2 testy paskowe,
38000000-5 sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki nr 1, 1.1. - 1.14., oraz nr 5.1. – 5.2. do SWZ tj.: Formularz ofertowy wraz ze Specyfikacją asortymentowo – cenową oraz Projektowane postanowienia umowy.
ZAMAWIAJĄCY dopuszcza składania ofert częściowych, z których każda będzie oceniana przez ZAMAWIAJĄCEGO oddzielnie, według zasad opisanych w SWZ. Zamówienie podzielone zostało na części, zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 1.1. – 1.14. do SWZ. Każdy z WYKONAWCÓW może złożyć ofertę na dowolnie wybraną część/części. Wymagane jest złożenie oferty na wszystkie wymagane pozycje asortymentowe w ramach danej części.

4.2.5.) Wartość części: 6900,15 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: ZAMAWIAJĄCY dokona wyboru najkorzystniejszej oferty (odrębnie dla każdej z części zamówienia), z ofert spełniających wymagania, co do treści SWZ przy zastosowaniu kryterium.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostawy przedmiotu zamówienia licząc od dnia podpisania umowy przez ZAMAWIAJĄCEGO (min. 10 – max 20 dni kalendarzowych).

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 14

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: dostawa wyrobów, artykułów i urządzeń medycznych, stomatologicznych, fizjoterapeutycznych oraz sprzętu laboratoryjnego z podziałem na 14 (czternaście) części:

część I zamówienia – dostawa artykułów higienicznych z papieru,
część II zamówienia – dostawa różnych urządzeń i produktów medycznych - ratowniczych,
część III zamówienia – dostawa przyrządów do fizykoterapii,
część IV zamówienia – dostawa rękawic jednorazowych,
część V zamówienia – dostawa opatrunków,
część VI zamówienia – dostawa leków,
część VII zamówienia – dostawa urządzeń do nakłuwania żył, pobierania krwi,
część VIII zamówienia – dostawa środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych,
część IX zamówienia – dostawa wyrobów stomatologicznych,
część X zamówienia – dostawa testów paskowych,
część XI zamówienia – dostawa węża silikonowego,
część XII zamówienia – dostawa sprzętu laboratoryjnego,
część XIII zamówienia – dostawa taśm,
część XIV zamówienia – dostawa folii.

Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
33770000-8 artykuły higieniczne i z papieru,
33190000-8 różne urządzenia i produkty medyczne – ratownicze,
33155000-1 przyrządy do fizykoterapii,
18424300-0 rękawice jednorazowe,
33141110-4 opatrunki,
33680000-0 produkty farmaceutyczne – leki,
33141300-3 urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi,
33631600-8 środki antyseptyczne i dezynfekcyjne,
33141800-8 wyroby stomatologiczne,
33124131-2 testy paskowe,
38000000-5 sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki nr 1, 1.1. - 1.14., oraz nr 5.1. – 5.2. do SWZ tj.: Formularz ofertowy wraz ze Specyfikacją asortymentowo – cenową oraz Projektowane postanowienia umowy.
ZAMAWIAJĄCY dopuszcza składania ofert częściowych, z których każda będzie oceniana przez ZAMAWIAJĄCEGO oddzielnie, według zasad opisanych w SWZ. Zamówienie podzielone zostało na części, zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 1.1. – 1.14. do SWZ. Każdy z WYKONAWCÓW może złożyć ofertę na dowolnie wybraną część/części. Wymagane jest złożenie oferty na wszystkie wymagane pozycje asortymentowe w ramach danej części.

4.2.5.) Wartość części: 85,80 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: ZAMAWIAJĄCY dokona wyboru najkorzystniejszej oferty (odrębnie dla każdej z części zamówienia), z ofert spełniających wymagania, co do treści SWZ przy zastosowaniu kryterium.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostawy przedmiotu zamówienia licząc od dnia podpisania umowy przez ZAMAWIAJĄCEGO (min. 10 – max 20 dni kalendarzowych).

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

[Warunki udziału w postępowaniu]
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się WYKONAWCY, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1, art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy
Pzp z postępowania z zastrzeżeniem art. 110 ust. 2 ustawy Pzp oraz spełniają warunki określone w art. 112 ust. 2 ustawy Pzp dotyczące:
1.1. Do występowania w obrocie gospodarczym. ZAMAWIAJĄCY nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie WYKONAWCA zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
1.2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. ZAMAWIAJĄCY nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie WYKONAWCA zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
1.3. Sytuacji finansowej lub ekonomicznej. ZAMAWIAJĄCY nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie WYKONAWCA zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
1.4. Zdolności technicznej lub zawodowej. ZAMAWIAJĄCY nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie WYKONAWCA zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się WYKONAWCY, którzy wykażą brak podstaw do wykluczenia.

[Pozostałe obligatoryjne podstawy wykluczenia]
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2024 r., poz. 507).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia WYKONAWCA składa: 1) odpis lub informacje z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. Jeżeli WYKONAWCA ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w Rozdziale ust. 3, ZAMAWIAJĄCY żąda następujących dokumentów: dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym WYKONAWCA ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. Dokument, o którym mowa w ust. 3 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem. Jeżeli w kraju, w którym WYKONAWCA ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 3, lub gdy dokumenty te nie odnoszą się do wszystkich przypadków, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4, art. 109 ust. 1 pkt 1, 2 lit. a i b oraz pkt 3 ustawy Pzp, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie WYKONAWCY, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą,
lub, jeżeli w kraju, w którym WYKONAWCA ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania
lub miejsce zamieszkania ma osoby, której dokument miał dotyczyć. Dokument, o którym mowa w ust. 3 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Oferta powinna zawierać:
a) Formularz Ofertowy, Specyfikację asortymentowo-cenową zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1, 1.1. - 1.14. do SWZ;
b) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału oraz niepodleganiu wykluczeniu w postępowaniu zgodnie z art. 125 ust.1 ustawy
Pzp, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ;
c) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału oraz niepodleganiu wykluczeniu w postępowaniu zgodnie z art. 125 ust. 1 ustawy
Pzp, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ ;
d) Oświadczenie WYKONAWCÓW wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ ;
e) Odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru , chyba że ZAMAWIAJĄCY może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych a WYKONAWCA w Formularzu Oferty wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów w odniesieniu do WYKONAWCY, WYKONAWCY wspólnie ubiegającego się o zamówienie, jak również w odniesieniu do podmiotów udostępniających zasoby; w przypadku wskazania przez WYKONAWCĘ dostępności ww. dokumentów pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, ZAMAWIAJĄCY może żądać od WYKONAWCY przedstawienia tłumaczenia na język polski pobranych samodzielnie przez ZAMAWIAJĄCEGO dokumentów;
f) Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania WYKONAWCY lub podmiotu udostępniającego zasoby;
g) Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wszystkich WYKONAWCÓW wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. umowa o współdziałaniu). Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania WYKONAWCÓW w postępowaniu
albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy;
h) Zobowiązanie w przypadku gdy WYKONAWCA polega na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wraz z pełnomocnictwami, jeżeli prawo do podpisania danego zobowiązania nie wynika z dokumentów (załącznik nr 6 do SWZ).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W zakresie wykazania spełnienia przez WYKONAWCĘ warunków, o których mowa w art. 112 ust. 1 ustawy Pzp oraz brak podstaw wykluczenia należy przedłożyć:
a) Oświadczenie WYKONAWCÓW wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ ;
b) Odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru , chyba że ZAMAWIAJĄCY może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych a WYKONAWCA w Formularzu Oferty wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów w odniesieniu do WYKONAWCY, WYKONAWCY wspólnie ubiegającego się o zamówienie, jak również w odniesieniu do podmiotów udostępniających zasoby; w przypadku wskazania przez WYKONAWCĘ dostępności ww. dokumentów pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, ZAMAWIAJĄCY może żądać od WYKONAWCY przedstawienia tłumaczenia na język polski pobranych samodzielnie przez ZAMAWIAJĄCEGO dokumentów;
c) Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania WYKONAWCY lub podmiotu udostępniającego zasoby;
d) Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wszystkich WYKONAWCÓW wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. umowa o współdziałaniu). Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania WYKONAWCÓW w postępowaniu
albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

ZAMAWIAJĄCY dopuszcza możliwość zmiany umowy w zakresie określonym w Projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 5.1. -5.2. do treści SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-08-13 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://portal.smartpzp.pl/ozgs

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-08-13 09:05

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-09-11

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

[Dotyczy części I – X zamówienia]
ZAMAWIAJĄCY informuje, że minimalny termin dostawy licząc od dnia podpisania umowy przez ZAMAWIAJĄCEGO wynosi 7 dni kalendarzowych a maksymalny wynosi 14 dni kalendarzowych. W sytuacji gdy WYKONAWCA nie wskaże w ofercie terminu realizacji dostawy, oferta taka zostanie uznana za ofertę z maksymalnym terminem realizacji dostawy licząc od dnia podpisania umowy przez ZAMAWIAJĄCEGO. W sytuacji gdy WYKONAWCA wskaże w ofercie termin realizacji dostawy licząc od dnia podpisania umowy przez ZAMAWIAJĄCEGO krótszy niż 7 dni kalendarzowych lub dłuższy niż 14 dni kalendarzowych, otrzyma 0 (zero) punktów za kryterium termin realizacji całości dostawy licząc od dnia podpisania umowy przez ZAMAWIAJĄCEGO.

[Dotyczy części XI – XIV zamówienia]
UWAGA! ZAMAWIAJĄCY informuje, że minimalny termin dostawy licząc od dnia podpisania umowy przez ZAMAWIAJĄCEGO wynosi 10 dni kalendarzowych a maksymalny wynosi 20 dni kalendarzowych. W sytuacji gdy WYKONAWCA nie wskaże w ofercie terminu realizacji dostawy, oferta taka zostanie uznana za ofertę z maksymalnym terminem realizacji dostawy licząc od dnia podpisania umowy przez ZAMAWIAJĄCEGO. W sytuacji gdy WYKONAWCA wskaże w ofercie termin realizacji dostawy licząc od dnia podpisania umowy przez ZAMAWIAJĄCEGO krótszy niż 10 dni kalendarzowych lub dłuższy niż 20 dni kalendarzowych, otrzyma 0 (zero) punktów za kryterium termin realizacji całości dostawy licząc od dnia podpisania umowy przez ZAMAWIAJĄCEGO.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę zrobienie dredów- Kuligów
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania19-09-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę zrobienie dredów. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI