Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
DOSTAWA WYPOSAŻENIA PRACOWNI REZONANSU MAGNETYCZNEGO DLA SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZESPOŁU ZAKŁADÓW OPIEKI ZDROWOTNEJ W SIERPCU
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZESPÓŁ ZAKŁADÓW OPIEKI ZDROWOTNEJ W SIERPCU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000306762
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: JULIUSZA SŁOWACKIEGO 32
1.5.2.) Miejscowość: Sierpc
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-200
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki
1.5.7.) Numer telefonu: 242758554
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@spzzozsierpc.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.spzzozsierpc.eu/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWA WYPOSAŻENIA PRACOWNI REZONANSU MAGNETYCZNEGO DLA SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZESPOŁU ZAKŁADÓW OPIEKI ZDROWOTNEJ W SIERPCU
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-adbf47a7-8809-11ec-94c8-de8df8ed9da1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00049215
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00018997/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.8 WYPOSAŻENIE PRACOWNI REZONANSU MAGNETYCZNEGO DLA SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZESPOŁU ZAKŁADÓW OPIEKI ZDROWOTNEJ W SIERPCU
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://bip.spzzozsierpc.eu/index.php/przetargi
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://bip.spzzozsierpc.eu/index.php/przetargi
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia, komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/ ,ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej: przetargi@spzzozsierpc.pl
2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, wniosków (innych niż wskazanych w rozdz. XII), zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal lub za pomocą poczty elektronicznej. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP lub ID postępowania).
3. Dokumenty elektroniczne składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem „Formularza do komunikacji” jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych, za pomocą poczty elektronicznej, na wskazany w ust.6 adres email. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z rozdziałem XVIII SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z rozdziałem XVIII SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DZP.382.PN.02.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, dostawa wyposażenia pracowni Rezonansu Magnetycznego dla SPZZOZ w Sierpcu wraz z rozładunkiem i montażem końcowym w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego (oraz zabezpieczenie ich do czasu odbioru końcowego) podzielona na 16 pakietów: Pakiet nr 1 – Krzesło nietapicerowane, sklejkowe, Pakiet nr 2 - Fotel obrotowy, tapicerka zmywalna; Pakiet nr 3 - Kozetka lekarska, Pakiet nr 4 – Wózek do transportu chorych, Pakiet nr 5 – Wózek reanimacyjny, Pakiet nr 6 - Szafa BHP na środki czystości, Pakiet nr 7 – Fotel do pobrań, Pakiet nr 8 – Wózek do transportu pacjenta w pozycji siedzącej, Pakiet nr 9 – Biurko, stół, Pakiet nr 10 - Kontener mobilny, Pakiet nr 11 – Szafa biurowa, Pakiet nr 12 – Stanowisko sterowni, Pakiet nr 13 – Zabudowa na stelażu metalowym, Pakiet nr 14 Blat roboczy, Pakiet nr 15 – Zabudowa socjalna, Pakiet nr 16 – Biurko z konsolą technika.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w - Załącznik nr 2 do SWZ – Formularz cenowy. Parametry ujęte w opisie przedmiotu zamówienia są bezwzględnie wymagane. Nie spełnienie przez oferowany produkt jakichkolwiek z parametrów wymaganych spowoduje odrzucenie oferty, jako niezgodnej z treścią SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33192000-2 - Meble medyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33100000-1 - Urządzenia medyczne
33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
33192300-5 - Meble medyczne, z wyjątkiem łóżek i stołów
33193000-9 - Pojazdy inwalidzkie, wózki inwalidzkie i podobne urządzenia
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-04-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
e) Pakiet nr 1 Krzesło powinno posiadać atest wytrzymałościowy wg. PN-EN 16139. Stosowny dokument należy dołączyć do oferty
Pakiet nr 2 Krzesło powinno posiadać certyfikat bezpieczeństwa wg. PN-EN 1335. Stosowny dokument należy dołączyć do oferty
Pakiet nr 3
Certyfikat ISO 9001 oraz ISO 13485 dla producenta – dołączyć do oferty
Deklaracja zgodności CE wydana przez producenta – dołączyć do oferty
Wpis lub zgłoszenie do RWM w Polsce – dołączyć do oferty
Pakiet nr 4
Certyfikat ISO 9001 oraz ISO 13485 dla producenta – dołączyć do oferty
Deklaracja zgodności CE wydana przez producenta - dołączyć do oferty
Wpis lub zgłoszenie do RWM w Polsce – dołączyć do oferty
Pakiet nr 5
Deklaracja zgodności CE wydana przez producenta – dołączyć do oferty
Wpis lub zgłoszenie do RWM w Polsce – dołączyć do oferty
Pakiet nr 7
Firmowe materiały informacyjne producenta lub autoryzowanego dystrybutora w języku polskim potwierdzające spełnienie wymaganych parametrów oferowanego wyrobu – dołączyć do oferty
Pakiet nr 8
Deklaracja zgodności CE wydana przez producenta - dołączyć do oferty
Wpis lub zgłoszenie do RWM w Polsce - dołączyć do oferty
Pakiet nr 9
Wszystkie meble opisane powyżej muszą być produkowane seryjnie i pochodzić z jednej linii seryjnej. Do biurek należy dołączyć świadectwo lub atest zgodności wyrobu z wymaganiami bezpieczeństwa, wytrzymałości i wytrwałości opisanymi w polskich normach PN-EN 14073-2:2006, PN-EN 14073-2:2004, PN-EN 527-2:2004, PN-EN 527-2:2002, PN-EN 527-3:2004. Atest musi obejmować cały system meblowy i musi być wydany przez niezależną jednostkę certyfikującą. Stosowny dokument należy dołączyć do oferty
Pakiet nr 10
Wszystkie meble opisane powyżej muszą być produkowane seryjnie i pochodzić z jednej linii seryjnej. Do kontenerów należy dołączyć świadectwo lub atest zgodności wyrobu z wymaganiami bezpieczeństwa, wytrzymałości i wytrwałości opisanymi w polskich normach PN-EN 14073-2:2006, PN-EN 14073-2:2004, PN-EN 527-2:2004, PN-EN 527-2:2002, PN-EN 527-3:2004. Atest musi obejmować cały system meblowy i musi być wydany przez niezależną jednostkę certyfikującą. Stosowny dokument należy dołączyć do oferty.
Pakiet nr 11
Wszystkie meble opisane powyżej muszą być produkowane seryjnie i pochodzić z jednej linii seryjnej. Do szaf należy dołączyć świadectwo lub atest zgodności wyrobu z wymaganiami bezpieczeństwa, wytrzymałości i wytrwałości opisanymi w polskich normach PN-EN 14073-2:2006, PN-EN 14073-2:2004, PN-EN 527-2:2004, PN-EN 527-2:2002, PN-EN 527-3:2004. Atest musi obejmować cały system meblowy i musi być wydany przez niezależną jednostkę certyfikującą. Stosowny dokument należy dołączyć do oferty
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
e) Pakiet nr 1 Krzesło powinno posiadać atest wytrzymałościowy wg. PN-EN 16139. Stosowny dokument należy dołączyć do oferty
Pakiet nr 2 Krzesło powinno posiadać certyfikat bezpieczeństwa wg. PN-EN 1335. Stosowny dokument należy dołączyć do oferty
Pakiet nr 3
Certyfikat ISO 9001 oraz ISO 13485 dla producenta – dołączyć do oferty
Deklaracja zgodności CE wydana przez producenta – dołączyć do oferty
Wpis lub zgłoszenie do RWM w Polsce – dołączyć do oferty
Pakiet nr 4
Certyfikat ISO 9001 oraz ISO 13485 dla producenta – dołączyć do oferty
Deklaracja zgodności CE wydana przez producenta - dołączyć do oferty
Wpis lub zgłoszenie do RWM w Polsce – dołączyć do oferty
Pakiet nr 5
Deklaracja zgodności CE wydana przez producenta – dołączyć do oferty
Wpis lub zgłoszenie do RWM w Polsce – dołączyć do oferty
Pakiet nr 7
Firmowe materiały informacyjne producenta lub autoryzowanego dystrybutora w języku polskim potwierdzające spełnienie wymaganych parametrów oferowanego wyrobu – dołączyć do oferty
Pakiet nr 8
Deklaracja zgodności CE wydana przez producenta - dołączyć do oferty
Wpis lub zgłoszenie do RWM w Polsce - dołączyć do oferty
Pakiet nr 9
Wszystkie meble opisane powyżej muszą być produkowane seryjnie i pochodzić z jednej linii seryjnej. Do biurek należy dołączyć świadectwo lub atest zgodności wyrobu z wymaganiami bezpieczeństwa, wytrzymałości i wytrwałości opisanymi w polskich normach PN-EN 14073-2:2006, PN-EN 14073-2:2004, PN-EN 527-2:2004, PN-EN 527-2:2002, PN-EN 527-3:2004. Atest musi obejmować cały system meblowy i musi być wydany przez niezależną jednostkę certyfikującą. Stosowny dokument należy dołączyć do oferty
Pakiet nr 10
Wszystkie meble opisane powyżej muszą być produkowane seryjnie i pochodzić z jednej linii seryjnej. Do kontenerów należy dołączyć świadectwo lub atest zgodności wyrobu z wymaganiami bezpieczeństwa, wytrzymałości i wytrwałości opisanymi w polskich normach PN-EN 14073-2:2006, PN-EN 14073-2:2004, PN-EN 527-2:2004, PN-EN 527-2:2002, PN-EN 527-3:2004. Atest musi obejmować cały system meblowy i musi być wydany przez niezależną jednostkę certyfikującą. Stosowny dokument należy dołączyć do oferty.
Pakiet nr 11
Wszystkie meble opisane powyżej muszą być produkowane seryjnie i pochodzić z jednej linii seryjnej. Do szaf należy dołączyć świadectwo lub atest zgodności wyrobu z wymaganiami bezpieczeństwa, wytrzymałości i wytrwałości opisanymi w polskich normach PN-EN 14073-2:2006, PN-EN 14073-2:2004, PN-EN 527-2:2004, PN-EN 527-2:2002, PN-EN 527-3:2004. Atest musi obejmować cały system meblowy i musi być wydany przez niezależną jednostkę certyfikującą. Stosowny dokument należy dołączyć do oferty
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w następującym zakresie:
a) zmiany terminów wykonania zamówienia na terminy późniejsze, w przypadku braku możliwości realizacji umowy z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego - o czas występowania tych przeszkód,
b) ustawowej zmiany stawki podatku od towaru i usług VAT,
c) danych podmiotowych stron (np. w wyniku przekształcenia, zmiany adresu itp.).
2. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-02-15 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: miniPortal
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-02-15 10:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-03-18
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
7. Nazwa odbiorcy i adres skrzynki ePUAP
SZPITAL IM.JULIUSZA BABIŃSKIEGO (09-200 SIERPC, WOJ. MAZOWIECKIE)
b)adres skrzynki ePUAP
/spzzoz_sierpc/SkrytkaESP