Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa wyposażenia pracowni fizjoterapii i wychowania fizycznego PWSZ w Tarnowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Tarnowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851634303
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mickiewicza 8
1.5.2.) Miejscowość: Tarnów
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-100
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski
1.5.7.) Numer telefonu: 48146316500
1.5.8.) Numer faksu: 48146316600
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rektorat@pwsztar.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pwsztar.edu.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa wyposażenia pracowni fizjoterapii i wychowania fizycznego PWSZ w Tarnowie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-308fc85b-3f22-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00259990
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00117758/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Dostawa wyposażenia pracowni fizjoterapii i wychowania fizycznego PWSZ w Tarnowie.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Zamówienie jest częściowo finansowane w ramach przedsięwzięcia „Inicjatywa wsparcia dążenia do doskonałości” dofinansowanego ze środków budżetu państwa; Nr umowy: MEiN/DIR/IWDD/156/PZU/2021/13, okres realizacji: od 20 maja 2021r. do 31 grudnia 2021r.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://pwsztar.edu.pl/tryb-podstawowy-dostawa-wyposazenia-pracowni-fizjoterapii-i-wychowania-fizycznego-pwsz-w-tarnowie-6-11-2021/
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym
a Wykonawcami odbywa się przy użyciu:
a) miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/
b) ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal
c) poczty elektronicznej: j_ligeza@pwsztar.edu.pl
z zastrzeżeniem, iż oferta musi zostać złożona przy użyciu miniPortalu
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegółowe informacje dotyczące wymagań technicznych i organizacyjnych dotyczących korespondencji elektronicznej zawarte zostały w rozdziale 11 SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych zawarta została w rozdziale 24 SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: L.Dz./K-dzpz/382-7/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 5
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 1 – URZĄDZENIA I SPRZĘT DIAGNOSTYCZNO-POMIAROWY
1. Aparat do elektroterapii – 1 szt.
2. Aparat do elektroterapii oraz elektrodiagnostyki układu nerwowo-mięśniowego – 1 szt.
3. Aparat do kontrolowanego i precyzyjnego wykonywania ćwiczeń mięśni odpowiedzialnych za stabilizację kręgosłupa – 4 szt.
4. Aparat do terapii falą uderzeniową z 2-ma niezależnymi kanałami – 1 szt.
5. Inklinometr mechaniczny – 2 szt.
6. Laser rehabilitacyjny – 2 szt.
7. Mata tensometryczna do badania rozkładu nacisku stóp na podłoże z kamerą, statywem, poziomicami laserowymi i stacją roboczą – 1 szt.
8. Młotek neurologiczny z igłą – 5 szt.
9. Okulary do lampy Sollux dla pacjenta – 1 szt.
10. Okulary do lampy Sollux dla terapeuty – 1 szt.
11. Okulary do lampy UV dla pacjenta – 2 szt.
12. Okulary do laseroterapii – 2 szt.
13. Pistolet do masażu – 1 szt.
14. Plantokonturograf – 2 kpl.
15. Platforma diagnostyczno- rehabilitacyjna – 1 szt.
16. Platforma tensometryczna do oceny równowagi i symetrii obciążenia stóp ciężarem ciała – 1 szt.
17. Profesjonalny zestaw goniometrów – 1 szt.
18. Przenośny aparat do terapii falami uderzeniowymi – 1 szt.
19. Skaner do lasera – 1 szt.
20. Skoliometr (typu Bunnella) plastikowy inklinometr – 1 szt.
21. Skoliometr pediatryczny – 1 szt.
22. Stolik zabiegowy 3 półkowy metalowy – 1 szt.
23. Urządzenie do masażu ciśnieniowego z 2 mankietami na kończynę górną i 2 mankietami na kończynę dolną – 1 szt.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33150000-6 - Urządzenia do radioterapii, mechanoterapii, elektroterapii i fizykoterapii
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33140000-3 - Materiały medyczne
37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1. Cena
2. Termin dostawy
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 2 – PRZYRZĄDY DO ĆWICZEŃ I MASAŻU
1. Klocek do jogi – 20 szt.
2. Pas na brzuch dla kobiet w ciąży – 2 szt.
3. Pasek do jogi – 13 szt.
4. Roller – 7 szt.
5. Taśma treningowa 15 kg – 10 szt.
6. Taśma treningowa 5 kg – 10 szt.
7. Uchwyt do masażu lodem – 3 szt.
8. Wałek do jogi – 13 szt.
9. Zestaw do ćwiczeń mięśni Kegla – 1 kpl.
10. Zestaw do masażu: wałek, piłka, drążek do masażu – 3 kpl.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33150000-6 - Urządzenia do radioterapii, mechanoterapii, elektroterapii i fizykoterapii
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33140000-3 - Materiały medyczne
37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1. Cena
2. Termin dostawy
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 3 – MATERIAŁY ZUŻYWALNE
1. Baterie do aparatów z elektroterapii – 10 szt.
2. Elektroda czteropolowa – 3 szt.
3. Elektrody samoprzylepne 5 x 5 cm - 10 op.
4. Elektrody samoprzylepne okrągłe 7,5 cm – 10 op.
5. Elektrody silikonowe 6 x 12 cm – 20 szt.
6. Membrany do aparatu Aquavibron – 5 szt.
7. Okłady żelowe – 10 szt.
8. Opaska do elektrod 40 x 100 cm – 10 szt.
9. Opaska elastyczna uciskowa 12 cm x 5 cm – 30 szt.
10. Podkłady wiskozowe 6 x 12 cm - 60 op.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33150000-6 - Urządzenia do radioterapii, mechanoterapii, elektroterapii i fizykoterapii
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33140000-3 - Materiały medyczne
37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1. Cena
2. Termin dostawy
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 4 – SPRZĘT BADAWCZO-TRENINGOWY
1. Atlas – 1 szt.
2. Ciśnieniomierz naramienny manulany – 6 szt.
3. Ergometr rowerowy – 2 szt.
4. Przenośne urządzenie do oznaczania stężania mleczanu we krwi – 1 szt.
5. Sporttester - kardiomonitor do pomiaru tętna – 5 szt.
6. Stadiometr do mobilnego pomiaru wysokości ciała – 1 szt.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33150000-6 - Urządzenia do radioterapii, mechanoterapii, elektroterapii i fizykoterapii
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33140000-3 - Materiały medyczne
37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1. Cena
2. Termin dostawy
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 5 – AKCESORIA DO ĆWICZEŃ
1. Laska gimnastyczna – 15 szt.
2. Magnezja w kostce – 10 szt.
3. Obręcze do gimnastyki artystycznej – 15 szt.
4. Piłka gimnastyczna 75 cm – 15 szt.
5. Taśma treningowa 15 kg – 5 szt.
6. Taśma treningowa 25 kg – 5 szt.
7. Taśma treningowa 35 kg – 5 szt.
8. Taśma treningowa 45 kg – 5 szt.
9. Taśma treningowa 5 kg – 5 szt.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33150000-6 - Urządzenia do radioterapii, mechanoterapii, elektroterapii i fizykoterapii
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33140000-3 - Materiały medyczne
37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1. Cena
2. Termin dostawy
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
1) opis techniczny oferowanego przedmiotu zamówienia lub karta katalogowa zawierająca: nazwę producenta, nr katalogowy, parametry techniczne zaoferowanego urządzenia, rysunek lub zdjęcie zaoferowanego urządzenia (rozmiar zdjęcia pozwalający dostrzec szczegóły) - informacje te, powinny umożliwić Zamawiającemu zweryfikowanie czy zaoferowane urządzenie spełnia wymogi SWZ.
2) dokumenty (np. certyfikaty, deklaracje zgodności) potwierdzające zgodność wykonania przedmiotu umowy z dyrektywami i normami unijnymi dotyczącymi bezpieczeństwa elektromagnetycznego – dotyczy wszystkich urządzeń wymagających podłączenia do sieci energetycznej.
3) aktualne certyfikaty CE – potwierdzające, że zaoferowane urządzenie jest wyprodukowane zgodnie z normami unijnymi i dopuszczone do obrotu na terenie UE.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
1) opis techniczny oferowanego przedmiotu zamówienia lub karta katalogowa zawierająca: nazwę producenta, nr katalogowy, parametry techniczne zaoferowanego urządzenia, rysunek lub zdjęcie zaoferowanego urządzenia (rozmiar zdjęcia pozwalający dostrzec szczegóły) - informacje te, powinny umożliwić Zamawiającemu zweryfikowanie czy zaoferowane urządzenie spełnia wymogi SWZ.
2) dokumenty (np. certyfikaty, deklaracje zgodności) potwierdzające zgodność wykonania przedmiotu umowy z dyrektywami i normami unijnymi dotyczącymi bezpieczeństwa elektromagnetycznego – dotyczy wszystkich urządzeń wymagających podłączenia do sieci energetycznej.
3) aktualne certyfikaty CE – potwierdzające, że zaoferowane urządzenie jest wyprodukowane zgodnie z normami unijnymi i dopuszczone do obrotu na terenie UE.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający dopuszcza zmiany umowy zgodnie z zapisami zawartymi w załączniku nr 4 do SWZ Projektowane postanowienia umowy
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-11-16 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty dostępnego na ePUAP udostępnionego również na miniPortalu
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-16 11:15
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni