Dostawa wielorazowych narzędzi chirurgicznych dla "Poddębickiego Centrum Zdrowia"...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa wielorazowych narzędzi chirurgicznych dla "Poddębickiego Centrum Zdrowia" Sp. z o.o. w Poddębicach
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPoddębice
  • WojewództwoŁódzkie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2022-03-15
  • Zamawiający"PODDĘBICKIE CENTRUM ZDROWIA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
  • Data publikacji ogłoszenia2022-03-07
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00077874
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa wielorazowych narzędzi chirurgicznych dla "Poddębickiego Centrum Zdrowia" Sp. z o.o. w Poddębicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: "PODDĘBICKIE CENTRUM ZDROWIA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 101075971

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Mickiewicza 16

1.5.2.) Miejscowość: Poddębice

1.5.3.) Kod pocztowy: 99-200

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.7.) Numer telefonu: 43 8288250

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@nzozpcz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nzozpcz.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa wielorazowych narzędzi chirurgicznych dla "Poddębickiego Centrum Zdrowia" Sp. z o.o. w Poddębicach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f4baf28f-9dfa-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00077874

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.nzozpcz.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.nzozpcz.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/ ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej, email: zamowienia@nzozpcz.pl 2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularz do komunikacji". 3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP). 4. Maksymalny rozmiar plików przesłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB. 5. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP. 5. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP. 6. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia lub numerem postępowania. 7. Wszystkie dokumenty przekazywane przez Wykonawcę Zamawiającemu (w tym oferta) muszą być sporządzone pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13. Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119. z 4 maja 2016 r.), dalej RODO, Zarząd Spółki PCZ informuje: 1. Administratorem Danych Osobowych pozyskanych od uczestnika postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, w tym danych osobowych osób reprezentujących Oferenta oraz osób wyznaczonych przez niego do kontaktów z Zamawiającym w trakcie postępowania a także w trakcie realizacji umowy, jest Poddębickie Centrum Zdrowia Sp. z o.o. z siedzibą w Poddębicach (99-200) ul. Mickiewicza nr 16. (dalej Administrator). 2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym w sprawach przetwarzania Państwa danych osobowych, można kontaktować się za pośrednictwem poczty elektronicznej: sekretariat@nzozpcz.pl 3. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6. ust. 1. lit. c) RODO w celu prowadzenia postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego (tu Dostawa wielorazowych narzędzi chirurgicznych dla „Poddębickiego Centrum Zdrowia” Sp. z o.o. w Poddębicach, nr postępowania: PCZ/ZP/3330/3/2022). 4. Dane osobowe będą mogły być udostępnione wyłącznie podmiotom uprawnionym do uzyskania danych osobowych na podstawie odrębnych przepisów prawa; w tym na podstawie ustawy z dnia 11 września 2004 r.
- Prawo zamówień publicznych (dalej ustawa Pzp), a także podmioty, z którymi Administrator zawarł umowę powierzenia przetwarzania danych w związku z realizacją usług na rzecz Administratora (np. kancelarią prawną, dostawcą oprogramowania, zewnętrznym audytorem, zleceniobiorcom świadczącym usługę z zakresu ochrony danych osobowych, serwisantom). 5. Dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z przepisami ustawy Pzp, przez okres 4 lat licząc od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania liczy się od dnia zakończenia czas trwania umowy. 6. Obowiązek podania przez uczestnika postępowania danych osobowych bezpośrednio go dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym przepisami ustawy Pzp. Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają wprost z ustawy Pzp. 7. Uczestnikowi postępowania przysługuje prawo żądania od Administratora: uzyskania w jego siedzibie kopii swoich danych osobowych; dostępu do nich; ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18. ust. 2. RODO; wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania; przenoszenia danych; cofnięcia w dowolnym momencie zgody na ich przetwarzanie; wniesienia skargi do organu nadzorczego. 8. Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w tym również w formie profilowania i nie będą przekazywane do państw trzecich.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: PCZ/ZP/3330/3/2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. UCHWYT SKALPELA NR 3 DŁUGOŚĆ 225 MM TRZONEK DŁUGI I WĄSKI szt. 2
2. UCHWYT SKALPELA NR 4 DŁUGOŚĆ 135 MM szt. 2
3. NOŻYCZKI CHIRURGICZNE ODGIĘTE TĘPO OSTRE DŁUGOŚĆ 130 MM szt. 2
4. NOŻYCZKI PREPARACYJNE ODGIĘTE TYP METZENBAUM DŁUGOŚĆ 200 MM OSTRZA TĘPO TEPE UTWARDZONE Z TWARDĄ WKŁADKĄ ZŁOTE UCHA szt. 2
5. PINCETA BAGNETOWA CZĘŚĆ ROBOCZA 1/2 ZĄBKI DŁUGOŚĆ 200 MM szt. 2
6. PINCETA BAGNETOWA GŁADKIE SZCZĘKI DŁUGOŚĆ 185 MM szt. 2
7. PINCETA CHIRURGICZNA ŚREDNIO SZEROKA PROSTA KOŃCÓWKA ROBOCZA 1/2 ZĄBKI DŁUGOŚĆ 160 MM szt. 2
8. ZACISK OPATRUNKOWY TYP BACKHAUS ODGIĘTY 50 STOPNI DŁUGOŚĆ 110 MM ROZSTAW SZCZĘK 14 MM szt. 2
9. IMADŁO CHIRURGICZNE TYP HEGAR-MAYO Z ZAPADKĄ DŁUGOŚĆ 235 MM CZĘŚĆ ROBOCZA Z TWARDĄ WKŁADKĄ SZCZĘKI ZĄBKOWANE KRZYŻOWO SKOK 0,5 MM szt. 2
10. ROZWIERACZ TYP MOLLISON OSTRY DŁUGOŚĆ 155 MM szt. 2
11. ROZWIERACZ TYP HENDERSON OSTRY 3X4 ZĘBY SZEROKOŚĆ 23 MM DŁUGOŚC CAŁKOWITA 180 MM szt. 2
12. ODGRYZACZ KOSTNY TYP LUER-STILLE DŁ. 210 MM 8 1/4" SZCZĘKI ODGIĘTE Z PRZEKŁADNIĄ SZEROKOŚĆ 8 MM DŁUGOŚĆ 17 MM Z DWOMA SPRĘŻYNKAMI ROZWIERAJĄCYMI szt. 2
13. SKROBACZKA TYP FREER-YASARGIL , DWUSTRONNA OSTRA DŁ. 185 MM. szt. 2
14. RASPATOR TYP JANSEN, SZER. 15 MM, DŁ 165 MM szt. 2
15. KANIULA SSĄCA FRAZIER ŚR.2,7MM szt. 2
16. KANIULA SSĄCA FRAZIER D:4,0MM szt. 2
17. DŁUTO KOSTNE PŁASKIE TYP PARTSCH DŁ. 170 MM SZEROKOŚĆ 4 MM szt. 2
18. MŁOTEK PLASTYK.GŁOWICA-ŚR.42MM 250MM szt. 2
19. RETRAKTOR HESS DO KORZONKÓW NERWOWYCH ODGIETY 90O 5X175MM szt. 2
20. KLESZCZYKI NACZYNIOWE TYP KOCHER PROSTE DŁUGOŚĆ 150 MM KOŃCÓWKA ROBOCZA 1X2 ZĄBKI SKOK ZĄBKÓW 0,7 MM szt. 4
21. KLESZCZYKI NACZYNIOWE TYP KOCHER ODGIĘTE DŁUGOŚĆ 150 MM KOŃCÓWKA ROBOCZA 1X2 ZĄBKI SKOK ZĄBKÓW 0,7 MM szt. 4
22. KERRISON,ROZKLAD.130 ST.GÓRA,200MM,2MM szt. 2
23. KERRISON CZERNIONY ROZBIERALNY 130O DO GÓRY 200MM 2,5MM szt. 2
24. KERRISON,ROZKLAD.130 ST.GÓRA,200MM,3MM szt. 2
25. KERRISON,ROZKLAD.130 ST.GÓRA,200MM,4MM szt. 2
26. KERRISON,ROZKLAD.130 ST.GÓRA,200MM,5MM szt. 2
27. KERRISON,ROZKLAD.130 ST.GÓRA,200MM,6MM szt. 2
28. ODGRYZACZ KOSTNY CZERNIONY, DŁUGOŚĆ ROBOCZA 200MM, SZCZĘKI STANDARDOWE PROSTE 2MM szt. 2
29. ODGRYZACZ KOSTNY CZERNIONY, DŁUGOŚĆ ROBOCZA 200MM, SZCZĘKI STANDARDOWE, ZAGIĘTE DO GÓRY 2MM szt. 2
30. ODGRYZACZ KOSTNY CZERNIONY, DŁUGOŚĆ ROBOCZA 200MM, SZCZĘKI STANDARDOWE PROSTE 3MM szt. 2
31. ODGRYZACZ KOSTNY CZERNIONY, DŁUGOŚĆ ROBOCZA 200MM, SZCZĘKI STANDARDOWE, ZAGIĘTE DO GÓRY 3MM szt. 2
32. ODGRYZACZ KOSTNY CZERNIONY, DŁUGOŚĆ ROBOCZA 200MM, SZCZĘKI STANDARDOWE PROSTE 4MM szt. 2
33. ODGRYZACZ KOSTNY CZERNIONY, DŁUGOŚĆ ROBOCZA 200MM, SZCZĘKI STANDARDOWE, ZAGIĘTE DO GÓRY 4MM szt. 2
34. ODGRYZACZ KOSTNY CZERNIONY, DŁUGOŚĆ ROBOCZA 200MM, SZCZĘKI STANDARDOWE PROSTE 5MM szt. 2
35. ODGRYZACZ KOSTNY CZERNIONY, DŁUGOŚĆ ROBOCZA 200MM, SZCZĘKI STANDARDOWE, ZAGIĘTE DO GÓRY 5MM szt. 2
36. ŁYŻECZKA KOSTNA TYP HALLE DŁ. 215 MM FIGURA 00 GŁÓWKA OWALNA SZEROKOŚĆ 4,4 MM szt. 2
37. ŁYŻECZKA KOSTNA TYP HALLE DŁ. 215 MM FIGURA 0 GŁÓWKA OWALNA SZEROKOŚĆ 5,2 MM szt. 2
38. ŁYŻECZKA KOSTNA TYP HALLE DŁ. 215 MM FIGURA 1 GŁÓWKA OWALNA SZEROKOŚĆ 6,8 MM szt. 2
39. PINCETA ANATOMICZNA Z UZĘBIENIEM ATRAUMATYCZNYM TYP DE BAKEY SZEROKOŚĆ PYSZCZKA 2MM DŁ. 200 MM szt. 2
40. HACZYK DO NERWÓW TYP CUSHING,90°,6MM,280MM szt. 2
41. PINCETA DWUBIEGUN BAGNETOWE TYP BARRE DŁ 260MM szt. 2
42. WANNA DO KONTENERA O WYMIARACH 592X274X135MM WYKONANA ZE STOPU ALUMINIUM Z ERGONOMICZNYMI UCHWYTAMI BLOKUJACYMI SIĘ POD KATEM 90 STOPNI. WYPOSAŻONA W UCHWYTY NA TABLICZKI IDENTYFIKACYJNE PO OBU STRONACH KONTENERA. szt. 2
43. POKRYWA KONTENERA SREBRNA TYPU PRIMELINE PRO ROZMIAR 1/1. FILTRY NA MIN.4500 CYKLI STERYLIZACJI szt. 2
44. KOSZ STALOWY PERFOROWANY Z NÓŻKAMI O WYMIARACH 540X253X106MM szt. 2
45. STOJAK DO ODGRYZACZY KOSTNYCH - KERRISONÓW szt. 2

4.2.6.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 20,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. UCHWYT SKALPELA NR 3 DŁUGOŚĆ 225 MM TRZONEK DŁUGI I WĄSKI szt. 2
2. UCHWYT SKALPELA NR 4 DŁUGOŚĆ 135 MM szt. 2
3. NOŻYCZKI CHIRURGICZNE ODGIĘTE TĘPO OSTRE DŁUGOŚĆ 130 MM szt. 2
4. NOŻYCZKI PREPARACYJNE CZARNE ODGIĘTE TYP METZENBAUM DŁUGOŚĆ 200 MM OSTRZA TĘPO TEPE UTWARDZONE Z TWARDĄ WKŁADKĄ ZŁOTE UCHA szt. 2
5. PINCETA BAGNETOWA CZĘŚĆ ROBOCZA 1/2 ZĄBKI DŁUGOŚĆ 200 MM szt. 2
6. PINCETA BAGNETOWA GŁADKIE SZCZĘKI DŁUGOŚĆ 185 MM szt. 2
7. PINCETA CHIRURGICZNA ŚREDNIO SZEROKA PROSTA KOŃCÓWKA ROBOCZA 1/2 ZĄBKI DŁUGOŚĆ 160 MM szt. 2
8. IMADŁO CHIRURGICZNE TYP HEGAR-MAYO Z ZAPADKĄ DŁUGOŚĆ 235 MM CZĘŚĆ ROBOCZA Z TWARDĄ WKŁADKĄ SZCZĘKI ZĄBKOWANE KRZYŻOWO SKOK 0,5 MM szt. 4
9. ODGRYZACZ KOSTNY TYP LUER-STILLE DŁ. 210 MM 8 1/4" SZCZĘKI ODGIĘTE Z PRZEKŁADNIĄ SZEROKOŚĆ 8 MM DŁUGOŚĆ 17 MM Z DWOMA SPRĘŻYNKAMI ROZWIERAJĄCYMI szt. 2
10. KLESZCZYKI NACZYNIOWE TYP KOCHER PROSTE DŁUGOŚĆ 150 MM KOŃCÓWKA ROBOCZA 1X2 ZĄBKI SKOK ZĄBKÓW 0,7 MM szt. 4
11. KLESZCZYKI NACZYNIOWE TYP KOCHER ODGIĘTE DŁUGOŚĆ 150 MM KOŃCÓWKA ROBOCZA 1X2 ZĄBKI SKOK ZĄBKÓW 0,7 MM szt. 4
12. SKROBACZKA TYP FREER-YASARGIL , DWUSTRONNA OSTRA DŁ. 185 MM. szt. 2
13. KANIULA SSĄCA FRAZIER ŚR.2,7MM szt. 2
14. KANIULA SSĄCA FRAZIER D:4,0MM szt. 2
15. ŁYŻECZKA KOSTNA TYP SCHEDE DŁ. 170 MM FIGURA 000 GŁÓWKA OWALNA SZEROKOŚĆ 2,5 MM szt. 2
16. ŁYŻECZKA KOSTNA TYP SCHEDE DŁ. 170 MM FIGURA 00 GŁÓWKA OWALNA SZEROKOŚĆ 3,4 MM szt. 2
17. ŁYŻECZKA KOSTNA TYP SCHEDE DŁ. 170 MM FIGURA 0 GŁÓWKA OWALNA SZEROKOŚĆ 4,2 MM szt. 2
18. HACZYK OPERACYJNY TYP LANGENBECK-MANNERFELT MODYFIKOWANY DŁUGOŚĆ 155 MM WYMIARY 30X8 MM UCHWYT TRÓJKĄTNY szt. 4
19. PINCETA ANATOMICZNA Z UZĘBIENIEM ATRAUMATYCZNYM TYP DE BAKEY SZEROKOŚĆ PYSZCZKA 2MM DŁ. 200 MM szt. 2
20. HACZYK DO NERWÓW TYP CUSHING,90°,6MM,280MM szt. 2
21. ROZWIERACZ TYP WEITLANER PÓŁOSTRY 2X3 ZĘBY DŁUGOŚĆ 110 MM szt. 4
22. PINCETA DWUBIEGUN BAGNETOWE TYP BARRE DŁ 260MM szt. 2
23. KERRISON NOIR ROZKŁ.130°GÓRY 200MM 1MM szt. 2
24. KERRISON CZERNIONY ROZBIERALNY 130O DO GÓRY 200MM 1,5MM szt. 2
25. KERRISON,ROZKLAD.130 ST.GÓRA,200MM,2MM szt. 2
26. KERRISON CZERNIONY ROZBIERALNY 130O DO GÓRY 200MM 2,5MM szt. 2
27. KERRISON,ROZKLAD.130 ST.GÓRA,200MM,3MM szt. 2
28. ODGRYZACZ KOSTNY CZERNIONY, DŁUGOŚĆ ROBOCZA 180MM, SZCZĘKI STANDARDOWE PROSTE 1,5MM szt. 2
29. ODGRYZACZ KOSTNY CZERNIONY, DŁUGOŚĆ ROBOCZA 180MM, SZCZĘKI STANDARDOWE PROSTE 2MM szt. 2
30. ODGRYZACZ KOSTNY CZERNIONY, DŁUGOŚĆ ROBOCZA 180MM, SZCZĘKI STANDARDOWE PROSTE 3MM szt. 2
31. ODGRYZACZ KOSTNY CZERNIONY, DŁUGOŚĆ ROBOCZA 180MM, SZCZĘKI STANDARDOWE PROSTE 4MM szt. 2
32. WANNA DO KONTENERA O WYMIARACH 592X274X135MM WYKONANA ZE STOPU ALUMINIUM Z ERGONOMICZNYMI UCHWYTAMI BLOKUJACYMI SIĘ POD KATEM 90 STOPNI. WYPOSAŻONA W UCHWYTY NA TABLICZKI IDENTYFIKACYJNE PO OBU STRONACH KONTENERA. szt. 2
33. POKRYWA KONTENERA SREBRNA TYPU PRIMELINE PRO ROZMIAR 1/1. FILTRY NA MIN.4500 CYKLI STERYLIZACJI szt. 2
34. KOSZ STALOWY PERFOROWANY Z NÓŻKAMI O WYMIARACH 540X253X106MM szt. 2
35. STOJAK DO ODGRYZACZY KOSTNYCH - KERRISONÓW szt. 2

4.2.6.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33169000-2 - Przyrządy chirurgiczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 20,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1.1 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt. 4 uPzp
1.2 spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1.2.1 zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie
1.2.2 uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym za
1.2.3 sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie
1.2.4 zdolności technicznej lub zawodowej
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek, jeżeli wykaże, że wykonał a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy — w tym okresie, co najmniej 2 dostawy towaru odpowiadającemu swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia w niniejszym postępowaniu, o wartości brutto nie mniejszej niż 100.000,00 zł każda wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane należycie oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 4.1 odpis z lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
4.2 oświadczenie Wykonawcy o aktualności złożonego oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia (załącznik nr 7 do SWZ)

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 4.3 wykaz dostawy wykonywanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 2 dostawy towaru odpowiadającego swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia w niniejszym postępowaniu, o wartości brutto nie mniejszej niż 100 000,00 PLN każda, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, zgodnie z Załącznikiem nr 8 do SWZ.
Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

3. W celu potwierdzenia, że oferowane towary spełniają określone przez Zamawiającego wymagania, cechy lub kryteria, Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą następujące przedmiotowe środki dowodowe:
3.1 opisy, katalogi/ulotki informacyjne oferowanych narzędzi potwierdzające wymagane przez Zamawiającego parametry określone w Formularzu asortymentowo – cenowym – Załącznik nr 2 do SWZ
3.2 oświadczenie o zgodności oferowanych wyrobów odpowiadających wymogom wyrobów medycznych/wyposażenia wyrobów medycznych z ustawą o wyrobach medycznych – załącznik nr 6 do SWZ

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

3.1 opisy, katalogi/ulotki informacyjne oferowanych narzędzi potwierdzające wymagane przez Zamawiającego parametry określone w Formularzu asortymentowo – cenowym – Załącznik nr 2 do SWZ
3.2 oświadczenie o zgodności oferowanych wyrobów odpowiadających wymogom wyrobów medycznych/wyposażenia wyrobów medycznych z ustawą o wyrobach medycznych – załącznik nr 6 do SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia o których mowa w
Rozdziale VI ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Warunki i sposób realizacji przedmiotu zamówienia określone zostały we wzorze umowy stanowiący załącznik nr 5 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-03-15 08:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Formualarza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP udostępnionego również na miniPortalu.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-03-15 08:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-04-13

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:
1) wypełniony Formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SWZ, zawierający w szczególności: łączną cenę ofertową brutto, termin płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy;
2) oświadczenia wymienione w rozdziale VI.1), VI.2) niniejszej SWZ;
3) wypełniony Załącznik nr 2 do SIWZ – Formularz asortymentowo - cenowy;
4) przedmiotowe środki dowodowe określone w rozdziale VI.3) SWZ;
5) oryginał pełnomocnictwa w postaci elektronicznej lub elektroniczna kopia pełnomocnictwa poświadczona notarialnie za zgodność z oryginałem, jeżeli osobą podpisującą ofertę nie będzie osoba upoważniona na podstawie dokumentu określającego status prawny Wykonawcy;
6) W przypadku, kiedy ofertę składają wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (konsorcjum/ spółka cywilna), do oferty powinno zostać załączone pełnomocnictwo dla osoby uprawnionej do reprezentowania ich w postępowaniu lub do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;
7) Oryginał pisemnego zobowiązania podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji wykonawca polega, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia — jeżeli dotyczy.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję osoby do opieki nad niepełnosprawnym mężczyzną - Stróża
  • Lokalizacja zleceniałódzkie
  • Data dodania25-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Poszukuję osoby do opieki nad niepełnosprawnym mężczyzną (50 lat - niepełnosprawność znaczna siedzący - sprawny intelektualnie). Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.