Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
dostawa w 4 pakietach odczynników do analizatora gazometrycznego wraz z dzierżawą analizatora gazometrycznego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Szpital Zespolony w Elblągu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170745930
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Królewiecka 146
1.5.2.) Miejscowość: Elbląg
1.5.3.) Kod pocztowy: 82-300
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 552345547
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mdudzinska@szpital.elblag.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://szpital.elblag.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
dostawa w 4 pakietach odczynników do analizatora gazometrycznego wraz z dzierżawą analizatora gazometrycznego
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7bf3f0f8-356b-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00243821
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.szpital.elblag.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.szpital.elblag.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z
art. 67 ustawy p.z.p., Zamawiający podaje wymagania techniczne związane z korzystaniem z
Platformy:1) stały dostęp do sieci Internet i minimalna prędkość połączenia internetowego nie mniejsza
niż 56 KB/s; 2) komputer klasy PC z zainstalowanym systemem operacyjnym
Microsoft WindowsXP/Vista/Windows7/Windows 10; w przypadku komputera z systemem
operacyjnym Microsoft Windows 7/Windows 8 przeglądarka MS Internet Explorer 10.0 (lub nowsza) z
obsługą Active X lub dla systemów operacyjnych XP/Vista/Windows 7/Windows 8 przeglądarka Firefox
z
obsługąJavy,siła szyfrowania:128bit; w przypadku komputera z systemem operacyjnym
MicrosoftWindows10przeglądarka MS Internet Explorer 11 z obsługą Active X lub Firefox z obsługą
Javy,siła szyfrowania:128 bit; 3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa: Chrome,
Mozilla Firefox;4) podłączony lub wbudowany do komputera czytnik karty kryptograficznej wydanej
przez wystawcę certyfikatu używanego przez Wykonawcę.Przedmiotowe postępowanie prowadzone
jest przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Składanie ofert następuje za pośrednictwem
platformy zakupowej dostępnej pod adresem internetowym:
https://szpitalelblag.ezamawiajacy.pl Ofertę,oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p.,
podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa,sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie
dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt. Ofertę, a
także oświadczenie i dokumenty o jakich mowa w Rozdziale X ust. 1 składa się, pod rygorem
nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub
podpisem osobistym poprzez Platformę Zakupową.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”)
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 38/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 895670 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 4
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.1.odczynniki do analizatora gazometrycznego dla potrzeb Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej, dla którego liczba badań została określona w Załączniku nr 1A do SWZ.
1.2 Kapilary, oprzyrządowanie do kapilar, papier do drukarki, filtry i inne elementy niezbędne do wykonania liczby badań określonej w Załączniku nr 1 A do SWZ – asortyment i ilości przedstawi Wykonawca w Załączniku nr 1B do SWZ.
1.3 Dzierżawa analizatora w ilości 1 szt., którego wymagane parametry (parametry graniczne), wyposażenie, warunki serwisu, gwarancji oraz szkoleń przedstawiono w Załączniku nr 1 do SWZ. Zamawiający wymaga, aby zaoferowany do dzierżawy analizator był fabrycznie nowy rok produkcji 2021, kompletny i po zainstalowaniu był gotowy do podjęcia działalności medycznej, bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji.
1.4 Koszt związany z dzierżawą analizatora przez okres 48 miesięcy stanowi arkusz asortymentowo-cenowy – Załącznik Nr 1 C do SWZ
4.2.5.) Wartość części: 217830 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 33696200-7 - Odczynniki do badania krwi
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80511000-9 - Usługi szkolenia personelu
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 48 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający udzieli zamówienia publicznego Wykonawcy, którego oferta
w danym pakiecie w ogólnym bilansie uzyska największą liczbę punktów wg kryteriów podanych w
SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin rozpatrzenia reklamacji
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.6 odczynniki do analizatora gazometrycznego dla potrzeb Oddziału Noworodka, Patologii i Intensywnej Terapii Noworodka, dla którego liczba badań została określona w Załączniku nr 2A do SWZ.
1.7 Papier do drukarki, wyłapywacze skrzepów i inne elementy niezbędne do wykonania liczby badań określonej w Załączniku nr 2 A do SWZ – asortyment i ilości przedstawi Wykonawca w Załączniku nr 2B do SWZ.
1.8 Dzierżawa analizatora w ilości 1 szt., którego wymagane parametry (parametry graniczne), wyposażenie, warunki serwisu, gwarancji oraz szkoleń przedstawiono w Załączniku nr 2 do SWZ. Zamawiający wymaga, aby zaoferowany do dzierżawy analizator był fabrycznie nowy rok produkcji 2021, kompletny i po zainstalowaniu był gotowy do podjęcia działalności medycznej, bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji.
1.9 Koszt związany z dzierżawą analizatora przez okres 48 miesięcy stanowi arkusz asortymentowo-cenowy – Załącznik Nr 2 C do SWZ.
1.10 Przeprowadzenie szkolenia personelu medycznego Oddziału Noworodka, Patologii i Intensywnej Terapii Noworodka oraz pracowników personelu obsługi technicznej (pracowników Sekcji Sprzętu Medycznego) w zakresie obsługi dzierżawionego analizatora zgodnie z opisem zawartym w Załączniku Nr 2 do SWZ.
4.2.5.) Wartość części: 153720 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 33696200-7 - Odczynniki do badania krwi
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
38434520-7 - Analizatory krwi
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 48 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający udzieli zamówienia publicznego Wykonawcy, którego oferta
w danym pakiecie w ogólnym bilansie uzyska największą liczbę punktów wg kryteriów podanych w
SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin rozpatrzenia reklamacji
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.11 odczynniki do analizatora gazometrycznego dla potrzeb Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii, dla którego liczba badań została określona w Załączniku nr 3A do SWZ.
1.12 Zestaw kaset, sensory, strzykawki heparynizowane, materiał kontrolny i inne elementy niezbędne do wykonania liczby badań określonej w Załączniku nr 3 A do SWZ – asortyment i ilości przedstawi Wykonawca w Załączniku nr 3B do SWZ.
1.13 Dzierżawa analizatora w ilości 1 szt., którego wymagane parametry (parametry graniczne), wyposażenie, warunki serwisu, gwarancji oraz szkoleń przedstawiono w Załączniku nr 3 do SWZ. Zamawiający wymaga, aby zaoferowany do dzierżawy analizator był fabrycznie nowy rok produkcji 2021, kompletny i po zainstalowaniu był gotowy do podjęcia działalności medycznej, bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji.
1.14 Koszt związany z dzierżawą analizatora przez okres 48 miesięcy stanowi arkusz asortymentowo-cenowy – Załącznik Nr 3 C do SWZ.
1.15 Przeprowadzenie szkolenia personelu medycznego Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii oraz pracowników personelu obsługi technicznej (pracowników Sekcji Sprzętu Medycznego) w zakresie obsługi dzierżawionego analizatora zgodnie z opisem zawartym w Załączniku Nr 3 do SWZ.
4.2.5.) Wartość części: 356320 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 33696200-7 - Odczynniki do badania krwi
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80511000-9 - Usługi szkolenia personelu
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 48 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający udzieli zamówienia publicznego Wykonawcy, którego oferta
w danym pakiecie w ogólnym bilansie uzyska największą liczbę punktów wg kryteriów podanych w
SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin rozpatrzenia reklamacji
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.16 odczynniki do analizatora gazometrycznego dla potrzeb Szpitalnego Oddziału Ratunkowego, dla którego liczba badań została określona w Załączniku nr 4A do SWZ.
1.17 Papier do drukarki i inne elementy niezbędne do wykonania liczby badań określonej w Załączniku nr 4 A do SWZ – asortyment i ilości przedstawi Wykonawca w Załączniku nr 4B do SWZ.
1.18 Dzierżawa analizatora w ilości 1 szt., którego wymagane parametry (parametry graniczne), wyposażenie, warunki serwisu, gwarancji oraz szkoleń przedstawiono w Załączniku nr 4 do SWZ. Zamawiający wymaga, aby zaoferowany do dzierżawy analizator był fabrycznie nowy rok produkcji 2021, kompletny i po zainstalowaniu był gotowy do podjęcia działalności medycznej, bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji.
1.19 Koszt związany z dzierżawą analizatora przez okres 48 miesięcy stanowi arkusz asortymentowo-cenowy – Załącznik Nr 4 C do SWZ.
1.20 Przeprowadzenie szkolenia personelu medycznego Szpitalnego Oddziału Ratunkowego oraz pracowników personelu obsługi technicznej (pracowników Sekcji Sprzętu Medycznego) w zakresie obsługi dzierżawionego analizatora zgodnie z opisem zawartym w Załączniku Nr 4 do SWZ.
4.2.5.) Wartość części: 167800 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 33696200-7 - Odczynniki do badania krwi
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80511000-9 - Usługi szkolenia personelu
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 48 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający udzieli zamówienia publicznego Wykonawcy, którego oferta
w danym pakiecie w ogólnym bilansie uzyska największą liczbę punktów wg kryteriów podanych w
SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin rozpatrzenia reklamacji
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
1. Dokumenty dopuszczające oferowany produkt do obrotu i używania zgodnie z Ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r.
2. Karty katalogowe/karty techniczne/materiały informacyjne z których jednoznacznie wynika, że zaoferowany przedmiot zamówienia spełnia wszystkie wymagane przez Zamawiającego parametry techniczne określone Załącznikach od Nr 1 / Nr 2/ Nr 3/ Nr 4 do SWZ, których autentyczność musi zostać potwierdzona przez Wykonawcę na żądanie Zamawiającego ( odpowiednio do zakresu złożonej oferty).
3. Aktualne karty charakterystyki (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 13.11.2007 r.) dla zaoferowanych odczynników kwalifikowanych jako substancje niebezpieczne w rozumieniu przepisów o substancjach i preparatach chemicznych (Rozp. Min. Zdr. z dnia 02.09.2003 r. w sprawie wykazu substancji niebezpiecznych wraz z klasyfikacją i oznakowaniem – Dz.U. nr 199 poz. 1948 ) lub stosowne oświadczenie, iż oferowane odczynniki nie posiadają w swoim składzie substancji niebezpiecznych, dla których producenci nie wystawiają kart charakterystyki.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Platformy Zakupowej.
2. Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:
1) Wypełnione arkusze asortymentowo – cenowe zgodnie z Załącznikiem Nr 1A, 1B, 2A, 2B, 3A, 3B, 4A, 4B do SWZ (odpowiednio do zakresu składanej oferty) ;
2) Wypełniony Formularz ofertowy na druku Zamawiającego zgodnie z Załącznikiem Nr 5 do SWZ;
3) Wypełnione Załączniki od Nr 1 do Nr 4 do SWZ - Wymagane parametry techniczne (odpowiednio do zakresu składanej oferty) .
4) Wypełniony arkusz asortymentowo-cenowy - koszty dzierżawy analizatora- Załącznik nr 1 C i / lub 2 C i/lub 3C i/lub 4C do SWZ, (odpowiednio do zakresu składanej oferty).
5) oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ;
6) przedmiotowe środki dowodowe, o których mowa w Rozdziale XI SWZ;
7) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy).
3. Oferta powinna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy albo przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy.
4. Oferta oraz pozostałe oświadczenia i dokumenty, dla których Zamawiający określił wzory w formie formularzy zamieszczonych w załącznikach do SWZ, powinny być sporządzone zgodnie z tymi wzorami, co do treści oraz opisu kolumn i wierszy.
5. Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
6. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim. Każdy dokument składający się na ofertę powinien być czytelny.
7. Jeśli oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy zdnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2020 r. poz. 1913), Wykonawca powinien nie później niż w terminie składania ofert, zastrzec, że nie mogą one być udostępnione oraz wykazać, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 222 ust. 5. Ponadto,bezwzględnie wymagane jest, załączenie na platformie zakupowej dokumentów stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w osobnym pliku niż dokumenty jawne – dotyczy to zarówno oferty jak i dokumentów / wyjaśnień składanych lub uzupełnianych na wezwanie Zamawiającego. Brak wskazania powyższego będzie skutkować ujawnieniem przez Zamawiającego informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa.
8. W celu złożenia oferty należy zarejestrować (zalogować) się na Platformie i postępować
zgodnie z instrukcjami dostępnymi u dostawcy rozwiązania informatycznego pod adresem
https://szpitalelblag.ezamawiajacy.pl
9. Przed upływem terminu składania ofert, Wykonawca może wprowadzić zmiany do złożonej
oferty lub wycofać ofertę. W tym celu należy w systemie Platformy kliknąć przycisk „Wycofaj ofertę”. Zmiana oferty następuje poprzez wycofanie oferty oraz jej ponownym złożeniu.
10. Podmiotowe i przedmiotowe środki dowodowe lub inne dokumenty, w tym dokumenty potwierdzające umocowanie do reprezentowania, sporządzone w języku obcym przekazuje się wraz z tłumaczeniem na język polski.
11. Wszystkie koszty związane z uczestnictwem w postępowaniu, w szczególności zprzygotowaniem i złożeniem oferty ponosi Wykonawca składający ofertę. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku
Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do
reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno
być załączone do oferty. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z
wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz
spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje
spełnianiewarunków udziału w postępowaniu
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy reguluje paragraf 4 załącznika Nr 8 do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-11-04 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: poprzez Platformę pod adresem: https://szpitalelblag.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-04 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni