Dostawa testów ELISA do diagnozowania Enzootycznej Białaczki Bydła, choroby Aujeszkyego...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa testów ELISA do diagnozowania Enzootycznej Białaczki Bydła, choroby Aujeszkyego dla Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Łodzi.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoŁódź
  • WojewództwoŁódzkie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
  • Termin składania wniosków2022-06-08
  • ZamawiającyWojewódzki Inspektorat Weterynarii w Łodzi
  • Data publikacji ogłoszenia2022-05-30
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00183921
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
dostawa testów ELISA do diagnozowania Enzootycznej Białaczki Bydła, choroby Aujeszkyego dla Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Łodzi.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Łodzi

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7251105668

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Proletariacka 2/6

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 93-569

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: lodz.wiw@wetgiw.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wiw.bip.lodz.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

działalność administracji publicznej w zakresie bezpieczeństwa żywności, pasz, utylizacji, nadzoru farmaceutycznego, bezpieczeństwa i ochrony zdrowia zwierząt oraz w zakresie wykonywania badań lab

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

dostawa testów ELISA do diagnozowania Enzootycznej Białaczki Bydła, choroby Aujeszkyego dla Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Łodzi.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-64c76ce2-ddab-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00183921

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00102047/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawa testów ELISA do diagnozowania Enzootycznej Białaczki Bydła oraz choroby Aujeszkyego dla Wojewódzkiego Inspektoratru Weterynarii w Łodzi

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://wiw-lodz.ezamawiajacy.pl.

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://wiw-lodz.ezamawiajacy.pl.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W niniejszym postępowaniu komunikacja zamawiającego z wykonawcami (w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje) odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy Zakupowej Marketplanet OnePlace znajdującej się pod adresem: https://wiw-lodz.ezamawiajacy.pl.(dalej Platforma).
1. Oferta wraz z załącznikami musi zostać sporządzona w języku polskim, podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem osobistym lub podpisem zaufanym osoby(ób) upoważnionej(ych) do reprezentowania wykonawcy zgodnie z formą reprezentacji określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej lub innym dokumencie i złożona pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej za pośrednictwem Platformy dostępnej pod adresem: https://wiw-lodz.ezamawiajacy.pl.
Korzystanie z Platformy jest bezpłatne. Instrukcja korzystania z Platformy dostępna jest pod adresem:
https://wiw-lodz.ezamawiajacy.pl lub https://oneplace.marketplanet.pl.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna, o którym mowa w art. 13 ust. 1 i 2 RODO znajduje się w Rozdziale XXV SWZ Ochrona Danych Osobowych.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WIW Adm-zpz.272.1.4.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 221080,00 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ

4.2.5.) Wartość części: 17500,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 33141625-7 - Zestawy diagnostyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: - CENA – 60% (C)
- TERMIN DOSTAWY – 20% ( TD)
- TERMIN WAŻNOŚCI TESTÓW – 20% (TWT)

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin ważności testów

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SWZ

4.2.5.) Wartość części: 92800,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 33141625-7 - Zestawy diagnostyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: - CENA – 60% (C)
- TERMIN DOSTAWY – 20% ( TD)
- TERMIN WAŻNOŚCI TESTÓW – 20% (TWT)

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin ważności testów

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 3 do SWZ

4.2.5.) Wartość części: 110780,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 33141625-7 - Zestawy diagnostyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: - CENA – 60% (C)
- TERMIN DOSTAWY – 20% ( TD)
- TERMIN WAŻNOŚCI TESTÓW – 20% (TWT)

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin ważności testów

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu, na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 pzp, Zamawiający żąda podmiotowego środka dowodowego w postaci odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, chyba że Wykonawca wskaże w oświadczeniu,
o którym mowa w art. 125 ust. 1 pzp, dane umożliwiające dostęp do bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r.
o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, przy pomocy których Zamawiający będzie mógł te środki pozyskać.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

a) Pozytywna opinia o teście Państwowego Instytutu Weterynaryjnego - Państwowego Instytutu Badawczego w Puławach lub innego równoważnie uprawnionego referencyjnego laboratorium o oferowanym przez Wykonawcę teście Elisa do diagnostyki choroby EBB/Aujeszkyego
(część I, II, III);
b) Dokumenty z walidacji pierwotnej testu w języku polskim (część I, II, III);
c) Przykładowe certyfikaty wystawione przez producenta testu wraz z tłumaczeniem na język polski ( część I, II, III);
d) Instrukcja wykonania testu w języku polskim wraz z oryginalną instrukcją producenta testu
(część I, II, III)
e) Oświadczenie Wykonawcy, iż jest w stanie dokonać zmiany konfiguracji sprzętu Zamawiającego – tak aby było możliwe przeprowadzenie badań oferowanymi testami w sposób automatyczny. Przez przeprowadzenie badań Zamawiający rozumie wykonanie procedury testu ELISA na posiadanym sprzęcie wraz z przesyłem danych pomiędzy czytnikiem mikropłytek a oprogramowaniem do zarządzania procesem analitycznym firmy Marcel Sp. z o.o. ( część I ).
f) Oświadczenie Wykonawcy, iż jest w stanie dokonać zmiany konfiguracji sprzętu Zamawiającego – tak aby było możliwe przeprowadzenie badań oferowanymi testami w sposób automatyczny. Przez przeprowadzenie badań Zamawiający rozumie wykonanie procedury testu ELISA na posiadanym sprzęcie wraz z przesyłem danych pomiędzy robotem Xantus firmy SIAS, czytnikiem ELISA Elx 800 firmy Bio-Tek, a oprogramowaniem do zarządzania procesem analitycznym do badań firmy Marcel Sp. z o.o. (część II);
g) Oświadczenie Wykonawcy, iż jest w stanie dokonać zmiany konfiguracji sprzętu Zamawiającego, tak aby było możliwe przeprowadzenie badań oferowanymi testami w sposób automatyczny i manualny. Przez przeprowadzenie badań w sposób automatyczny Zamawiający rozumie wykonanie procedury testu ELISA za pomocą urządzenia ETI-max 3000 wraz z przesyłem danych dotyczących wyniku z urządzenia do oprogramowania zarządzającego procesem analitycznym firmy Marcel Sp. z o.o., natomiast przeprowadzenie badan w sposób manualny, to przeprowadzenie badania zakończone odczytem wyników za pomocą czytnika mikropłytek wraz z przesyłem danych dotyczących wyniku z urządzenia do oprogramowania zarządzającego procesem analitycznym firmy Marcel Sp. z o.o. ( część III).

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

a) Pozytywna opinia o teście Państwowego Instytutu Weterynaryjnego - Państwowego Instytutu Badawczego w Puławach lub innego równoważnie uprawnionego referencyjnego laboratorium o oferowanym przez Wykonawcę teście Elisa do diagnostyki choroby EBB/Aujeszkyego
(część I, II, III);
b) Dokumenty z walidacji pierwotnej testu w języku polskim (część I, II, III);
c) Przykładowe certyfikaty wystawione przez producenta testu wraz z tłumaczeniem na język polski ( część I, II, III);
d) Instrukcja wykonania testu w języku polskim wraz z oryginalną instrukcją producenta testu
(część I, II, III)
e) Oświadczenie Wykonawcy, iż jest w stanie dokonać zmiany konfiguracji sprzętu Zamawiającego – tak aby było możliwe przeprowadzenie badań oferowanymi testami w sposób automatyczny. Przez przeprowadzenie badań Zamawiający rozumie wykonanie procedury testu ELISA na posiadanym sprzęcie wraz z przesyłem danych pomiędzy czytnikiem mikropłytek a oprogramowaniem do zarządzania procesem analitycznym firmy Marcel Sp. z o.o. ( część I ).
f) Oświadczenie Wykonawcy, iż jest w stanie dokonać zmiany konfiguracji sprzętu Zamawiającego – tak aby było możliwe przeprowadzenie badań oferowanymi testami w sposób automatyczny. Przez przeprowadzenie badań Zamawiający rozumie wykonanie procedury testu ELISA na posiadanym sprzęcie wraz z przesyłem danych pomiędzy robotem Xantus firmy SIAS, czytnikiem ELISA Elx 800 firmy Bio-Tek, a oprogramowaniem do zarządzania procesem analitycznym do badań firmy Marcel Sp. z o.o. (część II);
g) Oświadczenie Wykonawcy, iż jest w stanie dokonać zmiany konfiguracji sprzętu Zamawiającego, tak aby było możliwe przeprowadzenie badań oferowanymi testami w sposób automatyczny i manualny. Przez przeprowadzenie badań w sposób automatyczny Zamawiający rozumie wykonanie procedury testu ELISA za pomocą urządzenia ETI-max 3000 wraz z przesyłem danych dotyczących wyniku z urządzenia do oprogramowania zarządzającego procesem analitycznym firmy Marcel Sp. z o.o., natomiast przeprowadzenie badan w sposób manualny, to przeprowadzenie badania zakończone odczytem wyników za pomocą czytnika mikropłytek wraz z przesyłem danych dotyczących wyniku z urządzenia do oprogramowania zarządzającego procesem analitycznym firmy Marcel Sp. z o.o. ( część III).

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Formularz Ofertowy – Załącznik nr 4;
2. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu – Załącznik nr 5;
3. Wzór Umowy – Załącznik nr 6.
4. pełnomocnictwo, o ile ofertę składa pełnomocnik

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty.

2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w rozdziale VIII ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia.


3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonują poszczególni Wykonawcy.


4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Dopuszcza się możliwość zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z art. 455 ust. 1 w przypadku ustawowej zmiany stawek podatku VAT, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Wykonawca stosuje nowa stawkę z dniem jej obowiązywania, z zachowaniem cen jednostkowych netto określonych w załączniku nr 1 do umowy.
2. Zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-06-08 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: 1. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Platformy Zakupowej MarketPlanet OnePlace dostępnej pod adresem https://wiw-lodz.ezamawiajacy.pl.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-06-08 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-07-07

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie masażu tantrycznego - Łask
  • Lokalizacja zleceniałódzkie
  • Data dodania24-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Dobry wieczór, proszę o informację dotyczącą orientalnego masażu tantrycznego. Czy mógłbyś wyjaśnić rodzaj masażu? (masaż dla kobiet ---- masaż dla par) Cały rytuał i metoda Czy osoba poddawana masażowi będzie nosiła bieliznę? (LUB CO?) Gdybyś miał streszczenie tego samego masażu, byłbym wdzięczny (byłby to pierwszy masaż) Dziękuję za pomoc Pozdrowienia Robert & Patricia