III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Nie
Informacje dodatkowe:
W przypadku zaoferowania produktów równoważnych dla zadania nr 1-31, Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że oferowany przez niego produkt równoważny spełnia wymagania określone przez Zamawiającego, tj.:4.1. złożyć oświadczenie o spełnianiu przez oferowane produkty równoważne wszystkich wymagań Zamawiającego zawartych w SIWZ, o treści zgodnej ze wzorem oświadczenia określonego w załączniku nr 3 do SIWZ z zastrzeżeniem, że informacje zawarte w ww. oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że oferowane produkty spełniają warunki Zamawiającego;4.2. w przypadku, gdy oferta Wykonawcy zostanie najwyżej oceniona, na wezwanie Zamawiającego złożyć w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie stosownych dokumentów, tj. specyfikacji jakościowej świadectwa kontroli jakości lub innego równoważnego dokumentu (kartach katalogowych, specyfikacjach technicznych lub certyfikatach), z którego w sposób niebudzący wątpliwości winno wynikać, że oferowany przedmiot zamówienia (każdy z osobna) jest o takich samych parametrach jakościowych jak ujęto w specyfikacji jakościowej określonej w katalogu producenta danego produktu wskazanego przez Zamawiającego w SIWZ. Dokument ten powinien być przedłożony w języku polskim (lub angielskim z tłumaczeniem na język polski) i określać m.in. nazwę producenta, nr katalogowy, parametry produktu, itp. Załączony dokument należy oznaczyć wskazując, której części i której pozycji dotyczy.4.3. Zamawiający zastrzega, że oferowane produkty równoważne nie mogą spowodować zwiększenia kosztów (zakupu dodatkowego sprzętu lub materiałów zużywalnych ani też wykonywania dodatkowych czynności (procedur), jak np. powtórnej rewalidacji metod badawczych lub ich sprawdzenia.4.4. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody spowodowane użytkowaniem dostarczonych przez Wykonawcę materiałów, w szczególności za uszkodzenie sprzętu, na których wykonywane są analizy laboratoryjne.5. Przy ocenie parametrów równoważnych Zamawiający będzie brał pod uwagę jedynie cechy zawarte w np. w kartach katalogowych, specyfikacjach technicznych lub certyfikatach dla produktów wyszczególnionych w OPZ.6. Dodatkowe wymagania:Dla zadania nr 1, 2, 6, 7, 8, 9, 13, 14 i 15 (testy, koniugaty)6.1. Oświadczenie złożone przez Wykonawcę, że oferowane produkty wpisane są do rejestru prowadzonego przez Głównego Lekarza Weterynarii zgodnie z art. 4 ust. 2 ustawy z dnia 9 kwietnia 2010 r. o uchyleniu ustawy o wyrobach stosowanych w medycynie weterynaryjnej oraz zmianie innych ustaw (Dz. U. Nr 78, poz. 513).Dla zadania nr 1, 2 (testy)6.2. Oświadczenie złożone przez Wykonawca, że posiada oprogramowanie kompatybilne z czytnikiem EL 800 Biotek, Tecan Infinite F50 znajdującym się u Zamawiającego, które automatycznie steruje pracą czytnika, jak również jest kompatybilne z oprogramowaniem Vet-Link (Marcel Sp. z o.o.) wersja oprogramowania 1.402.22.1067.Dla zadania nr 27, 28 i 29 (podłoża)6.3. dokumenty potwierdzające skład wszystkich oferowanych podłoży i suplementów oraz sposobu przygotowania pożywek oraz kartę dokładnego przeliczenia ilości suplementu niezbędnego do wykonania pożywek z 500 g podłoża podstawowego.Dla zadania nr 31 (pożywki)6.4. dokument potwierdzający powierzchnię odcisku 25 cm2.Pozostałe wymagania wskazane są w OPZ stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Dokumenty wskazane w rozdziale IIIa ust. 6 pkt 6.1-6.2 zostaną ocenione przez Zamawiającego na podstawie złożonych oświadczeń wskazanych w załączniku nr 3 do SIWZ, a w pkt 6.3-6.4 zostaną ocenione przez Zamawiającego na podstawie złożonych dokumentów wskazanych w rozdziale VIII ust. 8 SIWZ.
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Zamawiający wezwie na podstawie art. 26 ust. 2 ustawy Pzp Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, niżej wymienionych oświadczeń lub dokumentów, aktualnych na dzień ich złożenia, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp: odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp lub wskazania przez Wykonawcę dostępności dokumentu pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, wówczas Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych oświadczenia lub dokumenty. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w ust. 7 SIWZ w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. W przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, skorzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne. Zgodnie z art. 26 ust. 6 ustawy Pzp Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, z późn. zm.).
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Zamawiający dokona wstępnej oceny braku podstaw wykluczenia w oparciu o złożone oświadczenia.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
Dokumenty jakie należy przedłożyć w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego:8.1. W przypadku, oferowania równoważnych produktów w celu wykazania, że oferowane, dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego Wykonawca składa aktualne na dzień składania ofert oświadczenie - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że oferowane produkty równoważne spełniają wszystkie wymagania Zamawiającego zawarte w SIWZ.8.2. W przypadku wymagań wskazanych w rozdziale IIIa ust. 6 pkt 6.1-6.2 zostaną ocenione przez Zamawiającego na podstawie złożonych oświadczeń wskazanych w załączniku nr 3 do SIWZ.8.3. Zgodnie z art. 25 ust.1 pkt 2 ustawy Pzp w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, na pisemne wezwanie Zamawiającego, wystosowane w trybie art. 26 ust. 2 ustawy Pzp powinien przedłożyć następujące dokumenty:8.3.1. dla zadania nr 1-31 - w przypadku oferowania równoważnych produktów stosowne dokumenty, tj. specyfikacje jakościowe, świadectwa kontroli jakości lub inne równoważne dokumenty (specyfikacja techniczna i/lub karta katalogowa i/lub certyfikat), z których w sposób niebudzący wątpliwości winno wynikać, iż oferowany przedmiot zamówienia (każdy z osobna) jest o takich samych parametrach jakościowych jak ujęto w specyfikacji jakościowej określonej w katalogu producenta, danego produktu wskazanego przez Zamawiającego w SIWZ. Dokument ten powinien określać m.in.: nazwę producenta, nr katalogowy, parametry produktu, itp. Załączony dokument należy oznaczyć wskazując, której części i której pozycji dotyczy. Z załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że oferowany produkt spełnia postawione przez Zamawiającego wymagania.8.3.2. dla zadania nr 27, 28 i 29 - dokumenty w postaci opisów, fotografii, kart lub dokumentów równoważnych potwierdzające skład wszystkich oferowanych podłoży i suplementów oraz sposobu przygotowania pożywek oraz dokument potwierdzający dokładne przeliczenie ilości suplementu niezbędnego do wykonania pożywek z 500 g podłoża podstawowego.8.3.3. dla zadania nr 31 - dokument w postaci opisu, fotografii, karty lub dokumentów równoważnych potwierdzający powierzchnię odcisku 25 cm2.Dokumenty, o których mowa w ust. 8 należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (sporządzony w języku polskim lub z tłumaczeniem na j. polski).
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca składa w oryginale oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z Wykonawcami, którzy złożyli oferty w przedmiotowym postępowaniu. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z Wykonawcami, którzy złożyli oferty w przedmiotowym postępowaniu, Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. W przypadku jednej oferty Zamawiający może odstąpić od żądania złożenia oświadczenia. W przypadku, gdy Wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej może złożyć stosowne oświadczenie w tym zakresie, wraz z ofertą zgodnie ze wzorem zawartym w załączniku nr 4 do SIWZ. W przypadku zaistnienia, po dniu złożenia ww. oświadczenia, nowych okoliczności w zakresie przynależności do grupy kapitałowej Wykonawca zobowiązany jest do złożenia aktualnego oświadczenia w tym zakresie w terminie wskazanym w ust. 5.W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (np. w formie konsorcjum, spółki cywilnej lub innego porozumienia regulującego ich współpracę w celu uzyskania zamówienia) należy wraz z ofertą złożyć pełnomocnictwo udzielone przez Wykonawców do reprezentowania ich w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo do złożenia oferty musi być udzielone, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej (złożone w oryginale). Za dokument równoważny zostanie uznana kopia pełnomocnictwa w sytuacji, gdy zgodność kopii z oryginałem poświadczy notariusz.Oferta wraz z załącznikami musi być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze sądowym lub innym dokumencie (rejestr KRS, CEIDG), właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy albo przez osobę umocowaną (na podstawie pełnomocnictwa) przez osoby uprawnione. Upoważnienie powinno wynikać bezpośrednio z dokumentów dołączonych do oferty.Pełnomocnictwo musi być załączone do oferty w oryginale i podpisane przez uprawnionych, w świetle dokumentów rejestracyjnych, przedstawicieli Wykonawców lub w formie aktu notarialnego, albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 1. Spółka cywilna załącza pełnomocnictwo lub dokument, z którego wynika pełnomocnictwo - umowę spółki cywilnej lub uchwałę – w oryginale lub w kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 2. Konsorcjum dołącza pełnomocnictwo (do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego) lub umowę regulującą współpracę konsorcjum, z której wynika ustanowione pełnomocnictwo – w oryginale lub w kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin realizacji dostawy częściowej |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Dopuszcza się możliwość zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z art. 144 ust. 1, a w szczególności pkt 1 ustawy Pzp, w następującym zakresie i przy wystąpieniu określonych warunków: zmiana wynagrodzenia Wykonawcy wynikającej ze zmiany przepisów dotyczących podatku VAT powodujących zwiększenie lub zmniejszenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający przewiduje możliwość proporcjonalnego zwiększenia lub zmniejszenia wynagrodzenia Wykonawcy. Zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. Strony dopuszczają również n/w zmiany umowy, które nie wymagają formy aneksu, a jedynie pisemnego poinformowania przez Stronę:1. zmiany numeru katalogowego towaru,2. zmiany sposobu konfekcjonowania (wielkości opakowania) z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ilości pierwotnie zamówionej,3. zastąpienia towaru innym towarem o tym samym zastosowaniu i przeznaczeniu, w przypadku braku towaru z przyczyn niezależnych od Wykonawcy (np. wycofanie z rynku, zaprzestanie produkcji, produkt w trakcie badań i weryfikacji), po cenie nie wyższej niż określona w umowie.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
, godzina:
,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Testy immunoenzymatyczne do wykrywania obecności przeciwciał dla wirusa enzootycznej białaczki bydła (BLV) w surowicy |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Testy immunoenzymatyczne do wykrywania obecności przeciwciał dla wirusa enzootycznej białaczki bydła (BLV) w surowicy, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do SIWZ). Oferowane testy muszą należeć do grupy testów wykonywanych w formie mikropłytek 96 dołkowych. Pojedynczy zestaw testu nie może zawierać mniej niż 2 płytki i nie więcej niż 10 płytek. Termin ważności testu nie krótszy niż 9 miesięcy liczony od daty dostawy. Dla testów wymagany jest wpis do rejestru prowadzonego przez Głównego Lekarza Weterynarii zgodnie z art. 4 ust. 2 ustawy z dnia 9 kwietnia 2010 r. o uchyleniu ustawy o wyrobach stosowanych w medycynie weterynaryjnej oraz zmianie innych ustaw (Dz.U. Nr 78 poz. 513) – oświadczenie ujęte w formularzu cenowym.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141625-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin realizacji dostawy częściowej |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Testy Elisa do diagnostyki chorób drobiu, trzody chlewnej i bydła |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Testy Elisa do diagnostyki chorób drobiu, trzody chlewnej i bydła, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do SIWZ). Oferowane testy muszą należeć do grupy testów wykonywanych w formie mikropłytek 96 dołkowych. Test do wykrywania przeciwciał dla glikoproteiny gE wirusa choroby Aujeszkiego powinien być pakowany w zestawy zawierające 25-30 płytek. Pozostałe testy powinny być pakowane w zestawy nie większe niż 2 -6 płytek. Testy w obrębie zadania muszą pochodzić od tego samego producenta.Termin ważności testu nie krótszy niż 9 miesięcy liczony od daty dostawy. Dla testów wymagany jest wpis do rejestru prowadzonego przez Głównego Lekarza Weterynarii zgodnie z art. 4 ust. 2 ustawy z dnia 9 kwietnia 2010r. O uchyleniu ustawy o wyrobach stosowanych w medycynie weterynaryjnej oraz zmianie innych ustaw (Dz.U. Nr 78 poz. 513) – oświadczenie ujęte w formularzu cenowym.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141625-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin realizacji dostawy częściowej |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Testy API z odczynnikami |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Testy API z odczynnikami, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do SIWZ)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141625-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin realizacji dostawy częściowej |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
Karty do analizatora VITEK 2 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Karty do analizatora VITEK 2, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do SIWZ).Wymagany termin ważności produktów nie krótszy niż 10 miesięcy liczony od daty dostawy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141625-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin realizacji dostawy częściowej |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
Testy do badania żywności i zestawy do wytwarzania środowisk gazowych |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Testy do badania żywności i zestawy do wytwarzania środowisk gazowych, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do SIWZ).Termin ważności testu nie krótszy niż 12 miesięcy liczony od daty dostawy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141625-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin realizacji dostawy częściowej |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
6 |
Nazwa: |
Testy do diagnostyki chorób ryb |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Testy do diagnostyki chorób ryb, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do SIWZ). Termin ważności testu nie może być krótszy niż 9 miesięcy liczony od daty dostawy;Dla testów do wykrywania wirusowej wiremii karpia, testów Elisa IPNV, VHSV i IHN (poz.1-3 formularza cenowego) wymagany jest wpis do rejestru prowadzonego przez Głównego Lekarza Weterynarii zgodnie z art. 4 ust. 2 ustawy z dnia 9 kwietnia 2010 r. o uchyleniu ustawy o wyrobach stosowanych w medycynie weterynaryjnej oraz zmianie innych ustaw (Dz.U. Nr 78 poz.513) – oświadczenie ujęte w formularzu cenowym stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ/ załącznik nr 2 do umowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141625-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin realizacji dostawy częściowej |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
7 |
Nazwa: |
Wzorcowy test do analizy jakości mleka Delvotest |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wzorcowy test do analizy jakości mleka Delvotest ® SP-NT, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do SIWZ).Test dyfuzyjny do wykrywania obecności antybiotyków, sulfonamidów i innych substancji hamujących w mleku;Ampułki zawierają zestalone podłoże agarowe ze standardową ilością zarodników szczepu Bacillus stearothermophilus var. calidolactis wraz z pożywką oraz wskaźnikiem pH, jakim jest czerwień bromokrezolowa.Termin ważności testu nie może być krótszy niż 9 miesięcy liczony od daty dostawy.Dla testu wymagany jest wpis do rejestru prowadzonego przez Głównego Lekarza Weterynarii zgodnie z art. 4 ust. 2 ustawy z dnia 9 kwietnia 2010 r. o uchyleniu ustawy o wyrobach stosowanych w medycynie weterynaryjnej oraz zmianie innych ustaw (Dz.U. Nr 78 poz. 513) – oświadczenie ujęte w formularzu cenowym.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141625-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin realizacji dostawy częściowej |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
8 |
Nazwa: |
Szybki test do jednoczesnego wykrywania pozostałości antybiotyków w mleku |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Szybki test do jednoczesnego wykrywania pozostałości antybiotyków betalaktamowych, dihydrostreptomycyn, streptomycyn, chloramfenikolu i tetracyklin w mleku, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do SIWZ).Test powinien pozwalać na jednoczesne wykrywanie w mleku obecności antybiotyków zarówno beta- laktamowych, cefalosporyn jak i dihydrostreptomycyn, streptomycyn, chloramfenikolu i tetracyklin;Pojedyńczy zestaw testów powinien zawierać ok. 96 mikroprobówek (studzienek) oraz pasków testowych;Test powinien zawierać standard pozytywny zawierający mleko w proszku (do rekonstrukcji), w którym jest penicylina G, streptomycyna i/lub dihydrostreptomycyna, oksytetracyklina i chloramfenikol;Test powinien zawierać standard negatywny zawierający mleko w proszku (do rekonstrukcji) wolne od antybiotyków;Termin ważności testu nie może być krótszy niż 9 miesięcy liczony od daty dostawy;Dla testu wymagany jest wpis do rejestru prowadzonego przez Głównego Lekarza Weterynarii zgodnie z art. 4 ust. 2 ustawy z dnia 9 kwietnia 2010 r. o uchyleniu ustawy o wyrobach stosowanych w medycynie weterynaryjnej oraz zmianie innych ustaw (Dz.U. Nr 78 poz. 513) – oświadczenie ujęte w formularzu cenowym.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141625-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin realizacji dostawy częściowej |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
9 |
Nazwa: |
Antygeny do diagnostyki chorób drobiu |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Antygeny do diagnostyki chorób drobiu, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do SIWZ).Antygeny przeznaczone do diagnostyki chorób drobiu metodą aglutynacji płytkowej;Termin ważności testu nie może być krótszy niż 8 miesięcy liczony od daty dostaw);Dla antygenów wymagany jest wpis do rejestru prowadzonego przez Głównego Lekarza Weterynarii zgodnie z art. 4 ust. 2 ustawy z dnia 9 kwietnia 2010 r. o uchyleniu ustawy o wyrobach stosowanych w medycynie weterynaryjnej oraz zmianie innych ustaw (Dz.U. Nr 78 poz. 513) – oświadczenie ujęte w formularzu cenowym stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ/ załącznik nr 2 do umowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33696500-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin realizacji dostawy częściowej |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
10 |
Nazwa: |
Plazma królicza liofilizowana |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Plazma królicza liofilizowana, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do SIWZ).Plazma królicza liofilizowana przeznaczona do identyfikacji szczepów Staphylococcus wytwarzających koagulazę; Jałowa, niezawierająca środków konserwujących; do stosowania w 5-krotnym rozcieńczeniu; metoda oznaczania: a) metoda szkiełkowa, b) metoda probówkowa.Termin ważności antygenu nie może być krótszy niż 9 miesięcy liczony od daty dostawy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33696500-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin realizacji dostawy częściowej |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
11 |
Nazwa: |
Surowice do identyfikacji antygenów somatycznych i rzęskowych firmy Immunolab |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Surowice do identyfikacji antygenów somatycznych i rzęskowych firmy Immunolab, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do SIWZ).Termin ważności surowic nie może być krótszy niż 20 miesięcy liczony od daty dostawy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33696500-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin realizacji dostawy częściowej |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
12 |
Nazwa: |
Surowice do identyfikacji antygenów somatycznych i rzęskowych firmy Sifin |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Surowice do identyfikacji antygenów somatycznych i rzęskowych firmy Sifin, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do SIWZ).Termin ważności surowic nie może być krótszy niż 24 miesięcy liczony od daty dostawy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33696500-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin realizacji dostawy częściowej |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
13 |
Nazwa: |
Koniugaty przeciwko nukleokapsydowi wirusa wścieklizny |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Koniugaty przeciwko nukleokapsydowi wirusa wścieklizny, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do SIWZ).Termin ważności antygenu musi być nie krótszy niż 18 miesięcy liczony od daty dostawy; Dla koniugatów wymagany jest wpis do rejestru prowadzonego przez Głównego Lekarza Weterynarii zgodnie z art. 4 ust. 2 ustawy z dnia 9 kwietnia 2010 r. o uchyleniu ustawyo wyrobach stosowanych w medycynie weterynaryjnej oraz zmianie innych ustaw (Dz.U. Nr 78 poz.513) – oświadczenie ujęte w formularzu cenowym stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ/ załącznik nr 2 do umowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33696500-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin realizacji dostawy częściowej |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
14 |
Nazwa: |
Koniugat przeciwko wściekliźnie - liofilizowany Monoclonal Anti Rabies FITC |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Koniugat przeciwko wściekliźnie - liofilizowany Monoclonal Anti Rabies FITC, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do SIWZ).Termin ważności koniugatu nie może być krótszy niż 12 miesięcy liczony od daty dostawy; Dla koniugatu wymagany jest wpis do rejestru prowadzonego przez Głównego Lekarza Weterynarii zgodnie z art. 4 ust. 2 ustawy z dnia 9 kwietnia 2010 r. o uchyleniu ustawy o wyrobach stosowanych w medycynie weterynaryjnej oraz zmianie innych ustaw (Dz.U. Nr 78 poz.513) – oświadczenie ujęte w formularzu cenowym stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ/ załącznik nr 2 do umowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33696500-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin realizacji dostawy częściowej |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
15 |
Nazwa: |
Preparaty do diagnostyki brucelozy oraz pozostałe preparaty i koniugaty |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Preparaty do diagnostyki brucelozy oraz pozostałe preparaty i koniugaty, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do SIWZ).Termin ważności preparatów nie może być krótszy niż 12 miesięcy liczony od daty dostawy;Dla preparatu wymagany jest wpis do rejestru prowadzonego przez Głównego Lekarza Weterynarii zgodnie z art. 4 ust. 2 ustawy z dnia 9 kwietnia 2010 r. o uchyleniu ustawy o wyrobach stosowanych w medycynie weterynaryjnej oraz zmianie innych ustaw (Dz.U. Nr 78 poz.513) – oświadczenie ujęte w formularzu cenowym stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ/ załącznik nr 2 do umowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33696500-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin realizacji dostawy częściowej |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
16 |
Nazwa: |
Surowice i odczynniki do hodowli komórkowej |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Surowice i odczynniki do hodowli komórkowej, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do SIWZ).Termin ważności surowicy płodowej bydlęcej nie może być krótszy niż 30 miesięcy liczony od daty dostawy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33696500-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin realizacji dostawy częściowej |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
17 |
Nazwa: |
Krążki do antybiogramów |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Krążki do antybiogramów, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do SIWZ).Krążki do antybiogramów muszą pasować do dyspenserów znajdujących się w posiadaniu Zamawiającego (dyspensery firmy Oxoid) - nie dotyczy pozycji 5-7; Termin ważności nie może być krótszy niż 12 miesięcy od daty dostawy dla poz. 1-4 i 8-14 oraz 6 miesięcy dla poz. 5-7; Dostawa krążków musi odbywać się w pełnych opakowaniach (5 fiolek x 50 krążków).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33696500-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin realizacji dostawy częściowej |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
18 |
Nazwa: |
Krążki bibułowe do analizy mikrobiologicznej stref hamowania wzrostu |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Krążki bibułowe do analizy mikrobiologicznej stref hamowania wzrostu, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do SIWZ).Krążki bibułowe do analizy mikrobiologicznej stref hamowania wzrostu przeznaczone są do określania czynnika sprawczego choroby zakaźnej i sprawdzenia wrażliwości na antybiotyki i chemioterapeutyki in vitro za pomocą metody oznaczania stref zahamowania. Testowe krążki pokrywa się chemioterapeutykami i umieszcza na zaszczepionym agarze ze składnikami odżywczymi, a następnie poddaje inkubacji. Wielkość stref zahamowania wzrostu jest miarą skuteczności substancji;Krążki muszą być wolne od wszelkiego rodzaju substancji hamujących lub mających wpływ na wielkość stref zahamowania o wielkościach (średnicy) 13 mm.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33696500-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin realizacji dostawy częściowej |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
19 |
Nazwa: |
Podstawowe odczynniki chemiczne |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Podstawowe odczynniki chemiczne, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do SIWZ).Termin ważności odczynników nie może być krótszy niż 24 miesiące liczony od daty dostawy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33696500-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin realizacji dostawy częściowej |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
20 |
Nazwa: |
Odczynniki i standardy wg katalogu Sigma - Aldrich |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Odczynniki i standardy wg katalogu Sigma - Aldrich, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do SIWZ). Termin ważności odczynników nie może być krótszy niż 24 miesiące liczony od daty dostawy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33696500-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin realizacji dostawy częściowej |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
21 |
Nazwa: |
Odczynniki i szczepy referencyjne wg katalogu ATCC |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Odczynniki i szczepy referencyjne wg katalogu ATCC, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do SIWZ).Termin ważności ATCC 30-2003 nie może być krótszy niż 3 miesiące liczony od daty dostawy;Dostawa asortymentu odbywać się będzie w 3 dostawach po 5 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33696500-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin realizacji dostawy częściowej |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
22 |
Nazwa: |
Materiały referencyjne wg katalogu LGC Standards |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Materiały referencyjne wg katalogu LGC Standards, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do SIWZ).Termin ważności odczynników nie może być krótszy niż 12 miesięcy liczony od daty dostawy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33696500-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin realizacji dostawy częściowej |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
23 |
Nazwa: |
Odczynniki chemiczne, roztwory buforowe i standardy wg katalogu MERCK |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Odczynniki chemiczne, roztwory buforowe i standardy wg katalogu MERCK, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do SIWZ).Termin ważności produktów nie może być krótszy niż 12 miesięcy liczony od daty dostawy dla poz. 1-3 i 6-13 oraz nie krótszy niż 3 lata dla poz. 4 i 5.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33696500-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin realizacji dostawy częsciowej |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
24 |
Nazwa: |
Pozostałe wzorce i bufory |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Pozostałe wzorce i bufory, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do SIWZ).Termin ważności produktów nie może być krótszy niż 12 miesięcy liczony od daty dostawy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33696500-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin realizacji dostawy częściowej |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
25 |
Nazwa: |
Wzorce wg katalogu dr Ehrenstorfer |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wzorce wg katalogu dr Ehrenstorfer, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do SIWZ).Termin ważności produktów nie może być krótszy niż 12 miesięcy liczony od daty dostawy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33696500-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin realizacji dostawy częsciowej |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
26 |
Nazwa: |
Podłoże do diagnostyki grzybów MYCOMEDIUM |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Podłoże do diagnostyki grzybów MYCOMEDIUM, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do SIWZ).Termin ważności produktów nie może być krótszy niż 6 miesięcy liczony od daty dostawy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33698100-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin realizacji dostawy częściowej |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
27 |
Nazwa: |
Pożywki podstawowe i ekstrakty mikrobiologiczne |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Pożywki podstawowe i ekstrakty mikrobiologiczne, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do SIWZ).Podłoża powinny być wyprodukowane zgodnie z systemem zarządzania jakością ISO 9001 oraz ISO 13485, a ich skład powinien być zgodny z przytoczonymi normami;Termin ważności produktów nie może być krótszy niż 3 lata liczony od daty dostawy; Wielkość opakowania pożywki suchej to 500 g dla poz. 1-3 i 5-9 oraz 250 g dla poz. 4. Na każdym opakowaniu musi być podany skład pożywki. Podłoża danego typu w każdej dostawie musza pochodzić z tej samej serii. Oferowane podłoża powinny się charakteryzować odzyskiem (żyznością) powyżej 70%.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33698100-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin realizacji dostawy częściowej |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
28 |
Nazwa: |
Podłoże chromogenne do wykrywania Salmonella spp. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Podłoże chromogenne do wykrywania Salmonella spp., zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do SIWZ).Podłoża powinny być wyprodukowane zgodnie z systemem zarządzania jakością ISO 9001 oraz ISO 13485, a ich skład powinien być zgodny z przytoczonymi normami;Termin ważności pożywki suchej nie może być krótszy niż 18 miesięcy liczony od daty dostawy, pożywka zwalidowana jako drugie podłoże w normie ISO.Wielkość opakowania pożywki suchej to 500 g. Na każdym opakowaniu musi być podany skład pożywki. Podłoża danego typu w każdej dostawie musza pochodzić z tej samej serii. Oferowane podłoża powinny się charakteryzować odzyskiem (żyznością) powyżej 70%.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33698100-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin realizacji dostawy częściowej |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
29 |
Nazwa: |
Podłoża złożone i dodatki do podłoży |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Podłoża złożone i dodatki do podłoży, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do SIWZ).Podłoża powinny być wyprodukowane zgodnie z systemem zarządzania jakością ISO 9001 oraz ISO 13485, a ich skład powinien być zgodny z przytoczonymi normami;Termin ważności podłoży suchych w nie może być krótszy niż 3 lata, oprócz pożywki MSRV (poz. 23) dla której termin ważności nie może być krótszy niż 12 miesięcy liczony od daty dostawy;Termin ważności suplementów nie może być krótszy niż 12 miesięcy liczony od daty dostawy;Wielkość opakowania pożywki suchej to 500 g. Na każdym opakowaniu musi być podany skład pożywki. Podłoża danego typu w każdej dostawie musza pochodzić z tej samej serii. Oferowane podłoża powinny się charakteryzować odzyskiem (żyznością) powyżej 70%.Suplement jest integralną częścią pożywki bazowej i musi pochodzić od jednego producenta.Fiolki z suplementami pakowane maksymalnie po 10 sztuk.Zamawiający zastrzega, aby suplement do podstawy składał się maksymalnie z 2 fiolek.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33698100-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin realizacji dostawy częściowej |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
30 |
Nazwa: |
Podłoża gotowe na płytkach |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Podłoża gotowe na płytkach, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do SIWZ).Wymagana średnica płytek 90 mm; Czytelny nadruk na płytce zawierający nazwę pożywki, numer serii i datę ważności; Termin ważności nie może być krótszy niż 16 tygodni liczony od daty dostawy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33698100-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin realizacji dostawy częściowej |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
31 |
Nazwa: |
Pożywki gotowe do kontroli czystości środowiska |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Pożywki gotowe do kontroli czystości środowiska, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do SIWZ).Przy każdej dostawie Wykonawca dostarczy świadectwo kontroli jakości (certyfikat kontroli jakości zgodny z ISO 13485 i ISO 9001) dla każdej partii produktu;Średnica płytki nie może być większa niż 55 mm; .Czytelny nadruk na płytce z pożywką musi zawierać nazwę pożywki, nr serii i datę ważności;Termin ważności pożywek nie może być krótszy niż 4 miesiące liczone od daty dostawy; Dostawa pożywek musi się odbywać w jednym terminie tzn. w jednej dostawie musi się znajdować taka sama liczba płytek pożywki TSA + neutralizatory i Rodac ConTact Test.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33698100-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin realizacji dostawy częściowej |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: