Ogłoszenie o zamówieniu
 Dostawy
 Dostawa szwów i rękawic chirurgicznych dla Powiatowego Zakładu Opieki Zdrowotnej 
z siedzibą w Starachowicach. 
 
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
 
1.1.) Rola zamawiającego
 
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
 
1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ
 
1.3.) Oddział zamawiającego: Dział ds zamówień publicznych i zaopatrzenia
 
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291141752
1.5) Adres zamawiającego 
 
1.5.1.) Ulica: Batalionów Chłopskich 6
 
1.5.2.) Miejscowość: Starachowice
 
1.5.3.) Kod pocztowy: 27-200
 
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
 
1.5.5.) Kraj: Polska
 
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
 
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szpital.starachowice.pl
 
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zoz.starachowice.sisco.info/
 
 1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej 
 
 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie 
 
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
 
2.1.) Ogłoszenie dotyczy: 
 
 Zamówienia publicznego 
 
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
 
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: 
 
 Dostawa szwów i rękawic chirurgicznych dla Powiatowego Zakładu Opieki Zdrowotnej 
z siedzibą w Starachowicach. 
 
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6b534a3b-447b-11ed-9171-f6b7c7d59353
 
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00378731
 
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
 
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-05
 
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
 
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00051214/03/P
 
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: 
 
1.2.11 Dostawa nici chirurgicznych
 
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
 
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
 
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
 
 Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy 
 
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
 
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
 https://szpitalstarachowice.ezamawiajacy.pl/ 
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
 
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Nie
 
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://szpitalstarachowice.ezamawiajacy.pl/
 
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 3.6.)
Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej:1.Stałydostęp do sieci
Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;2.KomputerklasyPC lub MAC, o
następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jedenzsystemów
operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowszewersje;3.Zainstalowana dowolna
przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej wnajnowszej wersji wprzypadku Internet
Explorer minimalnie wersja 10.0;4. Włączona obsługaJavaScript;5. Zainstalowanyprogram Acrobat
Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.
 
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
 
3.10.) Przyczyny odstąpienia od komunikacji elektronicznej: 
 
zamawiający wymaga przedstawienia modelu fizycznego, modelu w skali lub próbki, których nie można przekazać przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (art. 65 ust. 1 pkt 4 ustawy)
 
3.11.) Sposób nieelektronicznego składania ofert, wniosków, oświadczeń oraz innych dokumentów: Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą próbki zaoferowanych produktów (wg informacji 
 z załącznika nr 5 do SWZ ) w celu dokonania oceny zgodności zaoferowanego przedmiotu zamówienia 
 z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w SWZ oraz dokonania oceny jakościowej.
 Egzemplarze produktów zostaną wykorzystane do oceny jakościowej i nie podlegają zwrotowi.
 
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w postaci katalogu
 
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: 
 
polski
 
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): zgodnie z zapisami "Działu II. Ochrona
danych osobowych" SWZ.
 
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
 
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
 
4.1.2.) Numer referencyjny: P/26/09/2022/SRC
 
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
 
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
 
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
 
4.1.9.) Liczba części: 7
 
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
 
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
 
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
 
Część 1
 
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
 
 Szwy chirurgiczne 
 
4.2.6.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
 
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 
 
33141121-4 - Szwy chirurgiczne
 
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
 
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
 
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
 
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
 
4.3.) Kryteria oceny ofert: 
 
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
 
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert:  Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe 
 
Kryterium 1
 
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
 
4.3.6.) Waga: 50
 
Kryterium 2
 
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
 
4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość
 
4.3.6.) Waga: 40
 
Kryterium 3
 
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
 
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
 
4.3.6.) Waga: 10
 
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
 
Część 2
 
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
 
 Szwy chirurgiczne 
 
4.2.6.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
 
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 
 
33141121-4 - Szwy chirurgiczne
 
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
 
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
 
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
 
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
 
4.3.) Kryteria oceny ofert: 
 
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
 
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert:  Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe 
 
Kryterium 1
 
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
 
4.3.6.) Waga: 50
 
Kryterium 2
 
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
 
4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość
 
4.3.6.) Waga: 40
 
Kryterium 3
 
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
 
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
 
4.3.6.) Waga: 10
 
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
 
Część 3
 
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
 
 Szwy chirurgiczne 
 
4.2.6.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
 
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
 
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
 
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
 
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
 
4.3.) Kryteria oceny ofert: 
 
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
 
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert:  Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe 
 
Kryterium 1
 
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
 
4.3.6.) Waga: 50
 
Kryterium 2
 
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
 
4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość
 
4.3.6.) Waga: 40
 
Kryterium 3
 
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
 
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
 
4.3.6.) Waga: 10
 
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
 
Część 4
 
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
 
 Szwy chirurgiczne 
 
4.2.6.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
 
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
 
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
 
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
 
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
 
4.3.) Kryteria oceny ofert: 
 
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
 
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert:  Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe 
 
Kryterium 1
 
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
 
4.3.6.) Waga: 50
 
Kryterium 2
 
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
 
4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość
 
4.3.6.) Waga: 40
 
Kryterium 3
 
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
 
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
 
4.3.6.) Waga: 10
 
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
 
Część 5
 
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
 
 Szwy chirurgiczne 
 
4.2.6.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
 
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 
 
33141121-4 - Szwy chirurgiczne
 
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
 
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
 
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
 
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
 
4.3.) Kryteria oceny ofert: 
 
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
 
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert:  Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe 
 
Kryterium 1
 
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
 
4.3.6.) Waga: 50
 
Kryterium 2
 
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
 
4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość
 
4.3.6.) Waga: 40
 
Kryterium 3
 
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
 
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
 
4.3.6.) Waga: 10
 
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
 
Część 6
 
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
 
 Szwy chirurgiczne 
 
4.2.6.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
 
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 
 
33141121-4 - Szwy chirurgiczne
 
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
 
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
 
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
 
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
 
4.3.) Kryteria oceny ofert: 
 
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
 
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert:  Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe 
 
Kryterium 1
 
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
 
4.3.6.) Waga: 50
 
Kryterium 2
 
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
 
4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość
 
4.3.6.) Waga: 40
 
Kryterium 3
 
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
 
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
 
4.3.6.) Waga: 10
 
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
 
Część 7
 
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
 
 Rękawice chirurgiczne 
 
4.2.6.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
 
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 
 
33141420-0 - Rękawice chirurgiczne
 
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
 
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
 
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
 
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
 
4.3.) Kryteria oceny ofert: 
 
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
 
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert:  Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe 
 
Kryterium 1
 
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
 
4.3.6.) Waga: 60
 
Kryterium 2
 
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
 
4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość
 
4.3.6.) Waga: 30
 
Kryterium 3
 
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
 
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
 
4.3.6.) Waga: 10
 
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
 
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
 
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
 
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: 
 
Art. 109 ust. 1 pkt 4
 
Art. 109 ust. 1 pkt 5
 
Art. 109 ust. 1 pkt 7
 
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
 
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach 
 określonych w Dziale IX SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: 
 - Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: 
 - Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie. działalności regulowanej
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: 
 - przedstawienie informacji potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
4) zdolności technicznej lub zawodowej: 
 - Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli 
 okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie dostawy produktów 
 medycznych, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia.
3. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu 
 do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej - dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.
4. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, 
 jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych 
 lub zawodowych wykonawcy winne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ 
 na realizację zamówienia. 
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
 
 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt. 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, 
 w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. 2021 poz. 275 z późn. zm.), 
 z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału 
 w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami
 potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu 
 niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 4 do SWZ;
2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, 
 w zakresie art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne 
 przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji; 
 
 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3) W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej 
 lub finansowej zamawiający żąda, w szczególności dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony 
 od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę 
 ubezpieczenia dla:
 
 Pakietu nr 1: 6 000,00 zł.
 Pakietu nr 2: 25 000,00 zł. 
 Pakietu nr 3: 120 000,00 zł.
 Pakietu nr 4: 2 000,00 zł. 
 Pakietu nr 5: 90 000,00 zł.
 Pakietu nr 6: 50 000,00 zł. 
 Pakietu nr 7: 100 000,00 zł. 
 
4) W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej 
 lub zawodowej, zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych:
 - wykazu dostaw (usług porównywalnych z dostawami) stanowiącymi przedmiot zamówienia, wykonanych, a w przypadku 
 świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia
 działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz 
 których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały 
 wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty 
 sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń 
 powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca 
 nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów -oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub 
 ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być 
 wydane w okresie ostatnich 3 miesięcy,
 - co najmniej 2 dostawy produktów medycznych, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym 
 przedmiot zamówienia, o wartości dla: 
 
 
 Pakietu nr 1: 6 000,00 zł. brutto każda
 Pakietu nr 2: 25 000,00 zł. brutto każda
 Pakietu nr 3: 120 000,00 zł. brutto każda
 Pakietu nr 4: 2 000,00 zł. brutto każda
 Pakietu nr 5: 90 000,00 zł. brutto każda
 Pakietu nr 6: 50 000,00 zł. brutto każda
 Pakietu nr 7: 100 000,00 zł. brutto każda 
 
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: 
 2.1 Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą próbki zaoferowanych produktów (wg informacji 
 z załącznika nr 5 do SWZ ) w celu dokonania oceny zgodności zaoferowanego przedmiotu zamówienia 
 z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w SWZ oraz dokonania oceny jakościowej.
 Egzemplarze produktów zostaną wykorzystane do oceny jakościowej i nie podlegają zwrotowi. 
 Egzemplarze produktów, jako elementy oferty nie podlegają uzupełnieniu po upływie terminu składania ofert. 
 Próbki należy dosłać przed terminem składania ofert określonym w Dziale XVIII ust. 1 do siedziby zamawiającego 
 na adres: Powiatowy Zakład Opieki Zdrowotnej 
 Dział ds. zamówień publicznych i zaopatrzenia 
 ul. Batalionów Chłopskich 6, 27-200 Starachowice 
2.2. oświadczenie, że Wykonawca zaoferował produkty, które posiadają ważne dokumenty potwierdzające dopuszczenie do obrotu na terenie Rzeczpospolitej Polskiej zgodnie z ustawą z dnia 7 kwietnia 2022. o wyrobach medycznych (Dz.U. 2022 poz. 974 ze zm.): odpowiedni Certyfikat lub Deklarację zgodności CE- odnośnie produktów zakwalifikowanych jako wyroby medyczne w rozumieniu ww. ustawy, (Pakiet 1-7)
2.3 Dokumenty potwierdzające parametry techniczne:
Pakiet nr 7
Pozycja 1,2,3,4: 
- materiały informacyjne (karty katalogowe, foldery, ulotki, lub inne materiały marketingowe) potwierdzające parametry 
 techniczne oferowanych rękawiczek 
 - dokumenty, z których wynika że zaoferowane rękawice są zarejestrowane jako wyrób medyczny oraz środek ochrony 
 indywidualnej kategorii III 
 - badania z jednostki niezależnej potwierdzające, że oferowane rękawice są zgodne z normą ASTM F1671
 - badania lub certyfikat z jednostki niezależnej potwierdzające, że oferowane rękawice są zgodne z normą EN ISO 374-5
 - badania lub certyfikat z jednostki niezależnej potwierdzające, że oferowane rękawice są zgodne EN 374-1,2,3 
 - badania z jednostki niezależnej potwierdzające, że oferowane rękawice są pozbawione tiuramów, MBT
Pozycja 1
- badania lub certyfikat z jednostki niezależnej potwierdzające, że oferowane rękawice są odporne na przenikanie: min 3 substancji chemicznych na min 2 poziomie zgodnie z EN ISO 374-1
- badania lub certyfikat z jednostki niezależnej potwierdzające, że oferowane rękawice są odporne na przenikanie cytostatyków zgodnie z EN 374-3
Pozycja 2
- badania lub certyfikat z jednostki niezależnej potwierdzające, że oferowane rękawice są odporne na przenikanie: min 3 substancji chemicznych na min 2 poziomie zgodnie z EN ISO 374-1
Pozycja 3
- badania lub certyfikat z jednostki niezależnej potwierdzające, że oferowane rękawice są odporne na przenikanie: min 3 substancji chemicznych na min 2 poziomie zgodnie z EN ISO 374-1, 
- badania lub certyfikat z jednostki niezależnej potwierdzające, że oferowane rękawice są odporne na przenikanie metakrylanu metylu wg EN 374-3 - poziom 2, cytostatyków zgodnie z EN 374-3 (min 5 na min. 3 poziomie odporności).
Pozycja 4
- badania lub certyfikat z jednostki niezależnej potwierdzające, że oferowane rękawice są odporne na przenikanie: min 6 substancji chemicznych zgodnie z EN ISO 374-1 w tym min. 4 substancje na poziomie 6, 
- badania lub certyfikat z jednostki niezależnej potwierdzające, że oferowane rękawice są odporne na przenikanie cytostatyków zgodnie z normą EN 374-3 (min 5 cytostatyków na min 3 poziomie). 
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
 
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: 
 2.2. oświadczenie, że Wykonawca zaoferował produkty, które posiadają ważne dokumenty potwierdzające dopuszczenie do obrotu na terenie Rzeczpospolitej Polskiej zgodnie z ustawą z dnia 7 kwietnia 2022. o wyrobach medycznych (Dz.U. 2022 poz. 974 ze zm.): odpowiedni Certyfikat lub Deklarację zgodności CE- odnośnie produktów zakwalifikowanych jako wyroby medyczne w rozumieniu ww. ustawy, (Pakiet 1-7)
2.3 Dokumenty potwierdzające parametry techniczne:
Pakiet nr 7
Pozycja 1,2,3,4: 
- materiały informacyjne (karty katalogowe, foldery, ulotki, lub inne materiały marketingowe) potwierdzające parametry 
 techniczne oferowanych rękawiczek 
 - dokumenty, z których wynika że zaoferowane rękawice są zarejestrowane jako wyrób medyczny oraz środek ochrony 
 indywidualnej kategorii III 
 - badania z jednostki niezależnej potwierdzające, że oferowane rękawice są zgodne z normą ASTM F1671
 - badania lub certyfikat z jednostki niezależnej potwierdzające, że oferowane rękawice są zgodne z normą EN ISO 374-5
 - badania lub certyfikat z jednostki niezależnej potwierdzające, że oferowane rękawice są zgodne EN 374-1,2,3 
 - badania z jednostki niezależnej potwierdzające, że oferowane rękawice są pozbawione tiuramów, MBT
Pozycja 1
- badania lub certyfikat z jednostki niezależnej potwierdzające, że oferowane rękawice są odporne na przenikanie: min 3 substancji chemicznych na min 2 poziomie zgodnie z EN ISO 374-1
- badania lub certyfikat z jednostki niezależnej potwierdzające, że oferowane rękawice są odporne na przenikanie cytostatyków zgodnie z EN 374-3
Pozycja 2
- badania lub certyfikat z jednostki niezależnej potwierdzające, że oferowane rękawice są odporne na przenikanie: min 3 substancji chemicznych na min 2 poziomie zgodnie z EN ISO 374-1
Pozycja 3
- badania lub certyfikat z jednostki niezależnej potwierdzające, że oferowane rękawice są odporne na przenikanie: min 3 substancji chemicznych na min 2 poziomie zgodnie z EN ISO 374-1, 
- badania lub certyfikat z jednostki niezależnej potwierdzające, że oferowane rękawice są odporne na przenikanie metakrylanu metylu wg EN 374-3 - poziom 2, cytostatyków zgodnie z EN 374-3 (min 5 na min. 3 poziomie odporności).
Pozycja 4
- badania lub certyfikat z jednostki niezależnej potwierdzające, że oferowane rękawice są odporne na przenikanie: min 6 substancji chemicznych zgodnie z EN ISO 374-1 w tym min. 4 substancje na poziomie 6, 
- badania lub certyfikat z jednostki niezależnej potwierdzające, że oferowane rękawice są odporne na przenikanie cytostatyków zgodnie z normą EN 374-3 (min 5 cytostatyków na min 3 poziomie). 
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: 
 1.2 formularz ofertowy (wzór stanowi zał. nr 1 do niniejszej SWZ),
1.3 wykaz asortymentowo-cenowy (wzór stanowi załącznik nr 5 do niniejszej SWZ) 
 wypełniony i potwierdzony przez Wykonawcę.
1.4 pełnomocnictwo/umocowanie prawne, w przypadku, gdy ofertę, składane dokumenty i oświadczenia podpisuje osoba
 nie widniejąca w dokumentach rejestrowych. 
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
 
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
 
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
 
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
 
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
 
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 
 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają 
 pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie 
 zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa 
 w Dziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia 
 oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków 
 udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, 
 które dostawy wykonają poszczególni wykonawcy.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy 
 z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
 
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
 
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
 
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
 
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: 
 § 14
1. Zakazuje się zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy z zastrzeżeniem, że umowa może zostać zmieniona w następujących przypadkach:
a) zmniejszenia ceny przedmiotu zamówienia w stosunku do ceny oferowanej,
b) zmiany adresów, numerów telefonu, numerów kont, danych osób fizycznych i prawnych ujętych w niniejszej umowie,
c) zmian (aktualizacji) numerów katalogowych wyrobów, 
d) zmian ilościowych zamawianego asortymentu pierwotnie określonego w poszczególnych pakietach.
 Zamawiający może składać zamówienia przekraczające wartość brutto danej pozycji w pakiecie, zmniejszając jednocześnie o tę samą wielkość wartość innych pozycji w pakiecie. 
 Zmiany wartości poszczególnych pozycji w pakiecie nie mogą spowodować zwiększenia wartości brutto danego pakietu. Zmiana ta może być dokonana za zgodą Wykonawcy i na wniosek Zamawiającego.
2. W przypadku nie wydatkowania przez Zamawiającego całej kwoty wynagrodzenia o której mowa w § 1 ust. 4 umowy, zmiana może polegać na wydłużeniu terminu realizacji umowy, o okres niezbędny do zrealizowania całego zamówienia, jednak nie dłużej niż 6 miesięcy tj. do dnia ……….. 2024 r., o ile będzie to leżeć w interesie Zamawiającego. Zmiana ta nie może wynikać z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
3. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nie ważności z wyłączeniem zmian określonych w ust. 1 lit. „a” i „d”.
4. W przypadku wydłużenia czasu trwania niniejszej umowy w drodze aneksu zawartego zgodnie z ust. 2, strony dopuszczają możliwość zmian wysokości wynagrodzenia na zasadach określonych w §15. 
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
 
SEKCJA VIII – PROCEDURA
 
8.1.) Termin składania ofert: 2022-10-13 11:00
 
8.2.) Miejsce składania ofert: https://szpital-starachowice.ezamawiajacy.pl
 
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-10-13 11:30
 
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-11-11