DOSTAWA SZCZEPIONEK 10 zadań

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
DOSTAWA SZCZEPIONEK 10 zadań
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
  • Termin składania wniosków2021-09-01
  • ZamawiającySamodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa Praga-Północ
  • Data publikacji ogłoszenia2021-08-23
  • Numer ogłoszenianull
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
DOSTAWA SZCZEPIONEK 10 zadań

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa Praga-Północ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000311415

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jagiellońska 34

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 03-719

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: (22) 619 62 98

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@szpzlo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpzlo.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

DOSTAWA SZCZEPIONEK 10 zadań

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6169ec88-0402-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00157376

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://bip.szpzlo.pl/zamowienia.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną poprzez Platformę Logintrade.Net. (dalej: Platforma).
Rejestracja i korzystanie z Platformy.
Dostęp do Platformy dla Wykonawców jest bezpłatny, podlega rejestracji i możliwy jest pod adresem:

https://szpzlo.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

Rejestracja Wykonawców na Platformie następuje poprzez wybranie zakładki "REJESTRACJA".

Instrukcje użytkowania dostępne są pod adresem:
https://szpzlo.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html

Pozostałe szczegółowe informacje zawarte w SWZ.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z 67 p.z.p., Zamawiający podaje wymagania techniczne związane z korzystaniem z Platformy:
Dopuszczalne przeglądarki internetowe:
• Internet Explorer 8, Internet Explorer 9, Internet Explorer 10, Internet Explorer 11,
• Google Chrome 31
• Mozilla Firefox 26
• Opera 18
1) Pozostałe wymagania techniczne
• dostęp do sieci Internet
• zainstalowana wtyczka flash - flash player - dotyczy kupca
• obsługa przez przeglądarkę protokołu XMLHttpRequest - ajax
• włączona obsługa JavaScript
• zalecana szybkość łącza internetowego powyżej 500 KB/s
• zainstalowany Acrobat Reader
• zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy
2) Wspierane są rozwiązania dostarczane przez firmy:
• Polskie Centrum Certyfikacji Elektronicznej Sigillum Polskiej Wytwórni Papierów Wartościowych S.A.
• Centrum Obsługi Podpisu Elektronicznego Szafir Krajowej Izby Rozliczeniowej S.A.
• Powszechne Centrum Certyfikacji Certum firmy Asseco Data Systems S.A.
• Kwalifikowane Centrum certyfikacji Kluczy CenCert firmy Safe Technologies S.A.
3) Dopuszczalne formaty przesyłanych danych:
image/bmp, image/x-windows-bmp, application/msword, application/drafting, image/gif, application/x-compressed, application/x-gzip, multipart/x-gzip, image/jpeg, image/pjpeg, application/x-latex, application/pdf, image/pict, image/png, application/mspowerpoint, application/postscript, application/rtf, application/x-rtf, text/richtext, image/tiff, image/x-tiff, application/mswrite, application/excel, application/x-excel, application/vnd.ms-excel, application/x-msexcel, application/vnd.ms-excel, text/xml, application/x-zip-compressed, application/zip, application/vnd.ms-office, image/x-ms-bmp, video/x-msvideo, audio/x-ms-wma,application/vnd.oasis.opendocument.spreadsheet, application/acad, application/x-acad, application/autocad_dwg, image/x-dwg, application/dwg, application/x-dwg, application/x-autocad, image/vnd.dwg, drawing/dwg .
4) Kodowanie i oznaczenie czasu przekazania danych:
Czas zapisywany jest w formacie YYYY-MM-DD HH:MM:SS. Czas przekazania danych jest to czas, w którym zostanie potwierdzone złożenie oferty, dokumentu przez Wykonawcę. W przypadku wybrania opcji złożenia oferty bez logowania, potwierdzenie odbywa się poprzez kliknięcie w link dostępny w wiadomości mailowej, wysłanej automatycznie po złożeniu oferty, dokumentu będąc niezalogowanym na Platformie zakupowej. Wiadomość otrzymuje Wykonawca na adres e-mail wskazany w formularzu w ikonę „Złóż ofertę”. W przypadku Wykonawcy zalogowanego na Platformie Przetargowej, czas przekazania danych jest to czas wysłania dokumentu, oferty przez Platformę Przetargową.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE(ogólne rozporządzenie o ochronie danych, RODO), informujemy, że:
Administratorem jest Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa Praga-Północ, ul. Jagiellońska 34, 03-719 Warszawa. Inspektor ochrony danych jest dostępny za pomocą środków komunikacji elektronicznej: e- mail: iod@szpzlo.pl lub tel.22 490 98 08, adres: ul. Jagiellońska 34, 03-719 Warszawa.
Cele przetwarzania danych osobowych:
Państwa dane osobowe przetwarzane są w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego 19/ZP/2021
Podstawa prawna przetwarzania danych:
Przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze (podstawa prawna z art. 6 ust. 1 lit. c RODO.), do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy (podstawa prawna z art. 6 ust. 1 lit. b RODO.) oraz p.z.p.

Informacje o odbiorcach danych osobowych:
Państwa dane osobowe mogą być udostępnione osobom lub podmiotom, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania, w oparciu o art. 18 ust. 1 oraz art. 74 ust. 1 p.z.p., osobom lub podmiotom, które złożyły wniosek, w oparciu o art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, podmiotowi przetwarzającemu – podmiot, któremu powierzono przetwarzanie danych osobowych w związku z korzystaniem przez Administratora z platformy elektronicznej przy udzielaniu zamówień publicznych.
Okres, przez który dane osobowe będą przechowywane:
4 lata od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
Uprawnienia z art. 15-21 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych:
Mają Państwo:
 na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
 na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;
 na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**.
Nie przysługuje Państwu:
 w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
 prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
 na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Prawo do wniesienia skargi:
Mają Państwo prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez Administratora narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
Podstawa podania danych osobowych:
Podanie przez Państwa swoich danych osobowych jest wymogiem ustawowym. Obowiązek podania danych wynika z p.z.p. i jest związanych z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
Informacja o zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji
Państwa dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym w oparciu o profilowanie.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacja o ograniczeniach w realizacji praw określonych w art. 16 i 18 RODO
Zamawiający informuje, iż w związku z art. 19 ust. 2 i 3 p.z.p. :
*skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z p.z.p.;
**w postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 19/ZP/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 912559,60 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 10

4.1.10.) Ofertę można składać na kilka części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szczepionka przeciwko błonicy , tężcowi i krztuścowi

4.2.5.) Wartość części: 45717,50 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 33651600-4 - Szczepionki

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33651610-7 - Szczepionki przeciw dyfterytowi-kokluszowi-tężcowi

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena (C) – waga kryterium 60%;
2) Czas realizacji dostaw częściowych (CR)- waga kryterium 40%;
2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) Cena (C) – waga 60%
Punkty za oferowaną cenę zostaną wyliczone na podstawie poniższego wzoru:
C = cena najniższa brutto*/cena oferty ocenianej brutto x 60 pkt
a) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.
b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
2) Czas realizacji dostaw częściowych (CR) – waga 40%
Punkty za deklarowany czas realizacji zostaną wyliczone na podstawie poniższego wzoru:
CR = Najkrótszy czas realizacji wskazany w ofertach*/ Czas realizacji określony przez ocenianego Wykonawcę x 40 pkt.

*spośród wszystkich ofert niepodlegających odrzuceniu

3) Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg.poniższego wzoru:
LP = C + CR
gdzie:
LP – całkowita liczba punktów,
C – punkty uzyskane w kryterium „Łączna cena brutto”,
CR – punkty uzyskane w kryterium „Czas realizacji dostaw częściowych”.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas realizacji dostaw częściowych

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szczepionka do czynnego uodparniania przeciw ospie

4.2.5.) Wartość części: 15453,60 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 33651600-4 - Szczepionki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena (C) – waga kryterium 60%;
2) Czas realizacji dostaw częściowych (CR)- waga kryterium 40%;
2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) Cena (C) – waga 60%
Punkty za oferowaną cenę zostaną wyliczone na podstawie poniższego wzoru:
C = cena najniższa brutto*/cena oferty ocenianej brutto x 60 pkt
a) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.
b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
2) Czas realizacji dostaw częściowych (CR) – waga 40%
Punkty za deklarowany czas realizacji zostaną wyliczone na podstawie poniższego wzoru:
CR = Najkrótszy czas realizacji wskazany w ofertach*/ Czas realizacji określony przez ocenianego Wykonawcę x 40 pkt.

*spośród wszystkich ofert niepodlegających odrzuceniu

3) Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg.poniższego wzoru:
LP = C + CR
gdzie:
LP – całkowita liczba punktów,
C – punkty uzyskane w kryterium „Łączna cena brutto”,
CR – punkty uzyskane w kryterium „Czas realizacji dostaw częściowych”.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas realizacji dostaw częściowych

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szczepionka przeciw wirusowemu zapaleniu wątroby typu B

4.2.5.) Wartość części: 4685,40 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 33651600-4 - Szczepionki

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33651680-8 - Szczepionki przeciwko zapaleniu wątroby typu B

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena (C) – waga kryterium 60%;
2) Czas realizacji dostaw częściowych (CR)- waga kryterium 40%;
2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) Cena (C) – waga 60%
Punkty za oferowaną cenę zostaną wyliczone na podstawie poniższego wzoru:
C = cena najniższa brutto*/cena oferty ocenianej brutto x 60 pkt
a) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.
b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
2) Czas realizacji dostaw częściowych (CR) – waga 40%
Punkty za deklarowany czas realizacji zostaną wyliczone na podstawie poniższego wzoru:
CR = Najkrótszy czas realizacji wskazany w ofertach*/ Czas realizacji określony przez ocenianego Wykonawcę x 40 pkt.

*spośród wszystkich ofert niepodlegających odrzuceniu

3) Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg.poniższego wzoru:
LP = C + CR
gdzie:
LP – całkowita liczba punktów,
C – punkty uzyskane w kryterium „Łączna cena brutto”,
CR – punkty uzyskane w kryterium „Czas realizacji dostaw częściowych”.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas realizacji dostaw częściowych

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szczepionka skoniugowana przeciwko meningokokom grupy A ,C ,

4.2.5.) Wartość części: 22037,40 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 33651600-4 - Szczepionki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena (C) – waga kryterium 60%;
2) Czas realizacji dostaw częściowych (CR)- waga kryterium 40%;
2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) Cena (C) – waga 60%
Punkty za oferowaną cenę zostaną wyliczone na podstawie poniższego wzoru:
C = cena najniższa brutto*/cena oferty ocenianej brutto x 60 pkt
a) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.
b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
2) Czas realizacji dostaw częściowych (CR) – waga 40%
Punkty za deklarowany czas realizacji zostaną wyliczone na podstawie poniższego wzoru:
CR = Najkrótszy czas realizacji wskazany w ofertach*/ Czas realizacji określony przez ocenianego Wykonawcę x 40 pkt.

*spośród wszystkich ofert niepodlegających odrzuceniu

3) Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg.poniższego wzoru:
LP = C + CR
gdzie:
LP – całkowita liczba punktów,
C – punkty uzyskane w kryterium „Łączna cena brutto”,
CR – punkty uzyskane w kryterium „Czas realizacji dostaw częściowych”.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas realizacji dostaw częściowych

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szczepionka przeciwko meningokokom grupy B

4.2.5.) Wartość części: 123404,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 33651600-4 - Szczepionki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena (C) – waga kryterium 60%;
2) Czas realizacji dostaw częściowych (CR)- waga kryterium 40%;
2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) Cena (C) – waga 60%
Punkty za oferowaną cenę zostaną wyliczone na podstawie poniższego wzoru:
C = cena najniższa brutto*/cena oferty ocenianej brutto x 60 pkt
a) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.
b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
2) Czas realizacji dostaw częściowych (CR) – waga 40%
Punkty za deklarowany czas realizacji zostaną wyliczone na podstawie poniższego wzoru:
CR = Najkrótszy czas realizacji wskazany w ofertach*/ Czas realizacji określony przez ocenianego Wykonawcę x 40 pkt.

*spośród wszystkich ofert niepodlegających odrzuceniu

3) Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg.poniższego wzoru:
LP = C + CR
gdzie:
LP – całkowita liczba punktów,
C – punkty uzyskane w kryterium „Łączna cena brutto”,
CR – punkty uzyskane w kryterium „Czas realizacji dostaw częściowych”.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas realizacji dostaw częściowych

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szczepionka przeciw wirusowi brodawczaka ludzkiego

4.2.5.) Wartość części: 422550 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 33651600-4 - Szczepionki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena (C) – waga kryterium 60%;
2) Czas realizacji dostaw częściowych (CR)- waga kryterium 40%;
2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) Cena (C) – waga 60%
Punkty za oferowaną cenę zostaną wyliczone na podstawie poniższego wzoru:
C = cena najniższa brutto*/cena oferty ocenianej brutto x 60 pkt
a) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.
b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
2) Czas realizacji dostaw częściowych (CR) – waga 40%
Punkty za deklarowany czas realizacji zostaną wyliczone na podstawie poniższego wzoru:
CR = Najkrótszy czas realizacji wskazany w ofertach*/ Czas realizacji określony przez ocenianego Wykonawcę x 40 pkt.

*spośród wszystkich ofert niepodlegających odrzuceniu

3) Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg.poniższego wzoru:
LP = C + CR
gdzie:
LP – całkowita liczba punktów,
C – punkty uzyskane w kryterium „Łączna cena brutto”,
CR – punkty uzyskane w kryterium „Czas realizacji dostaw częściowych”.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas realizacji dostaw częściowych

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Czterowalentna szczepionka przeciw grypie typu Split

4.2.5.) Wartość części: 82506,60 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 33651600-4 - Szczepionki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-04-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena (C) – waga kryterium 60%;
2) Czas realizacji dostaw częściowych (CR)- waga kryterium 40%;
2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) Cena (C) – waga 60%
Punkty za oferowaną cenę zostaną wyliczone na podstawie poniższego wzoru:
C = cena najniższa brutto*/cena oferty ocenianej brutto x 60 pkt
a) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.
b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
2) Czas realizacji dostaw częściowych (CR) – waga 40%
Punkty za deklarowany czas realizacji zostaną wyliczone na podstawie poniższego wzoru:
CR = Najkrótszy czas realizacji wskazany w ofertach*/ Czas realizacji określony przez ocenianego Wykonawcę x 40 pkt.

*spośród wszystkich ofert niepodlegających odrzuceniu

3) Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg.poniższego wzoru:
LP = C + CR
gdzie:
LP – całkowita liczba punktów,
C – punkty uzyskane w kryterium „Łączna cena brutto”,
CR – punkty uzyskane w kryterium „Czas realizacji dostaw częściowych”.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas realizacji dostaw częściowych

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szczepionka przeciw pneumokokom polisacharydowa

4.2.5.) Wartość części: 134814,40 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 33651600-4 - Szczepionki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena (C) – waga kryterium 60%;
2) Czas realizacji dostaw częściowych (CR)- waga kryterium 40%;
2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) Cena (C) – waga 60%
Punkty za oferowaną cenę zostaną wyliczone na podstawie poniższego wzoru:
C = cena najniższa brutto*/cena oferty ocenianej brutto x 60 pkt
a) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.
b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
2) Czas realizacji dostaw częściowych (CR) – waga 40%
Punkty za deklarowany czas realizacji zostaną wyliczone na podstawie poniższego wzoru:
CR = Najkrótszy czas realizacji wskazany w ofertach*/ Czas realizacji określony przez ocenianego Wykonawcę x 40 pkt.

*spośród wszystkich ofert niepodlegających odrzuceniu

3) Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg.poniższego wzoru:
LP = C + CR
gdzie:
LP – całkowita liczba punktów,
C – punkty uzyskane w kryterium „Łączna cena brutto”,
CR – punkty uzyskane w kryterium „Czas realizacji dostaw częściowych”.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas realizacji dostaw częściowych

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 9

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szczepionka przeciw kleszczowemu zapaleniu mózgu

4.2.5.) Wartość części: 17953,70 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 33651600-4 - Szczepionki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena (C) – waga kryterium 60%;
2) Czas realizacji dostaw częściowych (CR)- waga kryterium 40%;
2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) Cena (C) – waga 60%
Punkty za oferowaną cenę zostaną wyliczone na podstawie poniższego wzoru:
C = cena najniższa brutto*/cena oferty ocenianej brutto x 60 pkt
a) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.
b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
2) Czas realizacji dostaw częściowych (CR) – waga 40%
Punkty za deklarowany czas realizacji zostaną wyliczone na podstawie poniższego wzoru:
CR = Najkrótszy czas realizacji wskazany w ofertach*/ Czas realizacji określony przez ocenianego Wykonawcę x 40 pkt.

*spośród wszystkich ofert niepodlegających odrzuceniu

3) Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg.poniższego wzoru:
LP = C + CR
gdzie:
LP – całkowita liczba punktów,
C – punkty uzyskane w kryterium „Łączna cena brutto”,
CR – punkty uzyskane w kryterium „Czas realizacji dostaw częściowych”.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas realizacji dostaw częściowych

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 10

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szczepionka przeciwka błonicy, tężcowi, krztuścowi

4.2.5.) Wartość części: 43437,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 33651600-4 - Szczepionki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena (C) – waga kryterium 60%;
2) Czas realizacji dostaw częściowych (CR)- waga kryterium 40%;
2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) Cena (C) – waga 60%
Punkty za oferowaną cenę zostaną wyliczone na podstawie poniższego wzoru:
C = cena najniższa brutto*/cena oferty ocenianej brutto x 60 pkt
a) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.
b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
2) Czas realizacji dostaw częściowych (CR) – waga 40%
Punkty za deklarowany czas realizacji zostaną wyliczone na podstawie poniższego wzoru:
CR = Najkrótszy czas realizacji wskazany w ofertach*/ Czas realizacji określony przez ocenianego Wykonawcę x 40 pkt.

*spośród wszystkich ofert niepodlegających odrzuceniu

3) Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg.poniższego wzoru:
LP = C + CR
gdzie:
LP – całkowita liczba punktów,
C – punkty uzyskane w kryterium „Łączna cena brutto”,
CR – punkty uzyskane w kryterium „Czas realizacji dostaw częściowych”.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas realizacji dostaw częściowych

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Wykonawca musi posiadać koncesję na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej wydaną przez Ministra właściwego ds. zdrowia lub zezwolenie na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej wydane przez Głównego Inspektora Farmaceutycznego.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie określa warunku w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej,
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający nie określa warunku w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 p.z.p., o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 4 do SWZ;
2) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 p.z.p., sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: koncesja na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej wydaną przez Ministra właściwego ds. zdrowia lub zezwolenie na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej wydane przez Głównego Inspektora Farmaceutycznego.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

W celu potwierdzenia zgodności oferowanych dostaw z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w odniesieniu do przedmiotu zamówienia (rozdział IV) wymagane jest złożenie przez Wykonawcę na formularzu oferty oświadczenia, że wszystkie zaoferowane szczepionki uzyskały pozwolenie na dopuszczenie do obrotu i zostały wpisane do Rejestru Produktów Leczniczych Dopuszczonych do Obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej – zgodnie z wymogami ustawy z dnia 6 września 2001r. Prawo Farmaceutyczne (t. jedn. Dz. U. z 2020 r., poz. 944).

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. W przypadku wyboru oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
2. Zamawiający oczekuje, aby przed podpisaniem umowy, każdy Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przesłał Zamawiającemu kompletny formularz asortymentowo-cenowego stanowiący załącznik nr 1 do oferty – w wersji elektronicznej edytowalnej.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale IX ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Pełnomocnictwo do złożenia oferty musi być złożone w oryginale w takiej samej formie w jakiej składana jest oferta tj. w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Dopuszcza się także złożenie elektronicznej kopii (skanu) pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego poświadczenia sporządzonego stosownie do art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. Prawo o notariacie, które to poświadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym bądź też poprzez opatrzenie skanu pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy. Elektroniczna kopia pełnomocnictwa nie może być uwierzytelniona przez upełnomocnionego.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
5. W przypadku wyboru oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian zostały szczegółowo wskazane w projektowanych postanowieniach umowy - §9 wzoru umowy stanowiącego złącznik nr 5 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-09-01 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę i wymagane dokumenty nalezy złożyć poprzez Platformę Logintrade.Net pod adresem: https://szpzlo.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html. Instrukcje użytkowania dostępne są pod adresem: https://szpzlo.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-09-01 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-09-30

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie przeglądu autoklawu - Otwock
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania24-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Kupiłam autoklaw używany ale w bardzo dobrym stanie. Chce go zarejestrować i potrzebuje zrobić przegląd tego autoklawu. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.